Spor o používání nového chladiva do klimatizací, který vedl koncern Daimler s Evropskou unií, dospěl k zajímavému závěru. Současný Mercedes-Benz třídy S ve skutečnosti není novým vozem.
facelift původní tříkolky Carla Benze se náramně povedl. :yes:
Ještě více zahřeje skutečnost, jak dokáže chatrná bouda evropských pravidel spadnout bruselskému úředníkovi rovnou na palici. >:-[]
takto to vyriesil napr. aj renault pri novom cliu. papierovo je to len facelift 3 a presne z toho isteho dovodu - nova napln klimatizacie a jej cena...
a myslim si, ze takto budu postupvoat aj dalsie automobilky, kedy papierovo sa bude jednat o facelifty...
Priste urednik danou chemikalii v novych automobilech zakaze uplne a "velkohubci" z Daimleru budou mit po vánocích.
Je faktem, ze porusovani, obchazeni zakonu a narizeni je v CR narodnim folklorem a "uspesni" se zde stavaji hrdiny. Je treba si vsak uvedomit, ze jakakoli firma ci spolecnost, jejiz jedinym cilem je vlastni zisk, nesmi dospet statusu, kdy sama rozhodne ktery zakon ci narizeni akceptuje a ktery ne.
Ale ona je v nových autech zakázaná. Jen nové auto je definováno novou homologací. Takže úředník utřel nos.
A co se toho obcházení čehokoliv týká... Úředník rozhodl, že v nových autech se smí používat pouze chladivo, které má patentované a o dokáže vyrobit pouze jedna jediná firma. To asi taky nebude úplně v pořádku, ne? Tím spíš, když jeho bezpečnost někdo zpochybnil.
Jde jen o spravny vyklad narizeni. Staci predefinovat na to, ze zadny vyrobeny vuz se zakázanou soucasti nesmi vyjet z fabriky a hotovo.
Zajimavosti je, ze jedine Daimler ma s timto problem. Dokonce si dovolil vypustit, ze si zajisti zmenu zakona. Automobilova lobby v DE je prilis silna a uz dnes je prilis silnou brzdou ve vyvoji automobilismu v Evrope.
Faktem je hlavně to, že ti co ty nařízení vydávají, končí pro korupci před soudem.
Ten kdo se bouřil proti nespravedlným zákonům byl vždy hrdina, ale vidím že se najdou tací co by podporovali jakýkoliv zákon i kdyby nařizoval jakoukoliv zrůdnost.
V tom je prave ten problem cechu (ocividne i tvuj) . Nevidi rozdil mezi utlacovanym , ktery se postavi nefer zakonu a padouchovi ktery si v zajmu sveho prijmu dovoli obchazet narizeni, ktere se vztahuje i na nej.
Já ten rozdíl jasně vidím, ale ty nejsi schopný pochopit kdo je padouch a kdo utlačovaný.
Chladivo dělá jeden výrobce a ještě je to sajrajt. Úředník co to nařídil za dva roky půjde od valu s balíkem peněz a bez zodpovědnosti, ale MB pojede dál a jeho výrobky tu budou pořád.
Prave ze nevidis kdo je zde za padoucha. Ja ti to nevycitam. Jak jsem jiz napsal, jde o vlastnost mnoha cechu, (povazovat padouchaza hrdinu). Navic jak se nekde objevi EU, nedej boze zkratka "eko", tak se hned vidi rude. Je to soucasti tzv. "Stadovitosti naroda ceskeho".
Je take uplne jedno kdo to chladivo vyrabi. Daimler, zda se, je jedinym vyrobcem, kteremu dana regule vadi. Proc? Pravdu nereknou, jen si vymysli vymluvy.
Mercedes je spostě dokonalý.
Všichni neustále nesmyslně přeturbují své motory a místo klasických 6 válců fouká turbo do 4 válců ale i do 3 válců, protože neustále ustupují evropské unii na nesmyslném extrémním snižování emisí a dále zákazníkům, kteří se nechají zlákat na nereálnou nízkou spotřebu.
Jediný mercdes stále ještě vyvíjí nové vysokoobsahové motory což se mi líbí a prosazuje si své a vydává se oproti konkurenci trochu jinou cestou. :-)