Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový motor pro S-klasse: 420 CDI

Na scénu luxusních trojcípých limuzín se vrací vrcholný vznětový čtyřlitr
Zpět na článek
8. 12. 2006 08:54
neregistrovaný "fester"
8. 12. 2006 11:32
neregistrovaný "MrBob"
8. 12. 2006 09:14
neregistrovaný "Hanis"
8. 12. 2006 09:43
neregistrovaný ""Novis""
8. 12. 2006 10:29
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 14:33
neregistrovaný "jjk"
8. 12. 2006 14:35
neregistrovaný "bobik"
8. 12. 2006 10:21
neregistrovaný "Majo"
8. 12. 2006 10:41
8. 12. 2006 11:28
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 11:35
neregistrovaný "MrBob"
8. 12. 2006 11:55
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 12:30
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 13:00
8. 12. 2006 16:06
neregistrovaný "Carlsson"
8. 12. 2006 15:49
anonym
8. 12. 2006 12:13
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 12:21
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 12:33
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 13:32
neregistrovaný "MrBob"
8. 12. 2006 13:56
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 14:06
neregistrovaný "MrBob"
8. 12. 2006 15:19
neregistrovaný "LS"
8. 12. 2006 15:41
anonym
8. 12. 2006 11:48
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 15:55
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 16:06
anonym
9. 12. 2006 11:55
neregistrovaný "jjk"
8. 12. 2006 21:56
neregistrovaný "fester"
8. 12. 2006 08:54
500 Nm+
jo, ten motor bol a je uzasny, tolko Nm vsak prevodovka nezvlada, poznam viacerych majitelov ML 400 CDI ktori zostali stat na krizovatke, prevodovka dead... auticko za 2.5 mega:-(
Novu prevodovku prosim!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MrBob"
8. 12. 2006 11:32
Re: 500 Nm+
to je trošku iná prevodovka, ver že to zvládne. a evidentne nehovoríš o novom ML 420 CDI, ktoré má tiež 7G Tronic
neregistrovaný "Hanis"
8. 12. 2006 09:14
Nejlepší
úžasné, skvostné, nejlepší
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ""Novis""
8. 12. 2006 09:43
Král je mrtev - Ať žije Král ...
S klassa již tradičně ukazuje směr vývoje luxusních limusin a je absolutní špička v tomhle segmentu. Ostatní se snaží dohonit seč mohou, ale daří se to asi tak, že když se přiblíží na dostřel, tak MB zase vyjede s něčím nový. Dneska je to nový motor, který dle mého soudu stane v téhle kategorii na vrcholu. Jestli něco MB umí perfektně a ostatní mu to mohou jen závidět, tak to je schopnost sladit auto jako celek. Nový motor bude pro tohle auto novým impulsem a věřím, že zase nastaví novou laťku v oblasti dynamiky, kultivovanosti a pohodlí.Už se těším, na to čím odpoví ostatní. Už se těším, až si přečtu první svezení, nebo test.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 10:04
Re: Král je mrtev - Ať žije Král ...
Příští týden ti budu moct, pokud budeš chtít, napsat své dojmy, budu pár dní v D a mám slíbenou tuhle novinku k ozkoušení plus CLS AMG a měl bych snad vidět naživo i nové céčko. Jsem natěšenej. :-) ;-)
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 10:29
Re: Král je mrtev - Ať žije Král ...
Tak to by bylo perfektní. Už se těším a díky.
8. 12. 2006 10:32
Re: Král je mrtev - Ať žije Král ...
jen škoda že v téhle třídě nebude shybridem první ...
neregistrovaný "jjk"
8. 12. 2006 14:33
Re: Král je mrtev - Ať žije Král ...
To mas recht, hlavne ze audi ma 4.2 TDI uz niekolko rokov, ma to 326k a 650Nm od 1600 otacok nahor. A8 s tym zrychli na 100 za 5,9. Spotreba na hranici 9 litrov. Ale inak mas recht.
neregistrovaný "bobik"
8. 12. 2006 14:35
Re: Král je mrtev - Ať žije Král ...
Jó ten motor je fakt bezva, ale např. Audi bude mít dieslovej 6.0 pro Q7 a určitě ho bude dávat i do A8, taky docela slušnej motůrek :)
neregistrovaný "Majo"
8. 12. 2006 10:21
Nm
no skoro sa to krutakom vyrovnalo uz "staruckemu" V10TDI od VW...pravda ze ten ma sice 5 litrov...ale aj tak si myslim ze taky novy motor a tak vychvaleny system common rail III by ho mali v tomto ukazovateli preskocit...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 10:41
Re: Nm
:-) to trochu podceňuješ vliv dvou válců a litru objemu navrch.
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 11:28
hybrid
môj názor je že hybrid v tejto triede prekoná ropáka.. ale hadat sa nejdem pokial nevyskúsam ;-)
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "MrBob"
8. 12. 2006 11:35
Re: hybrid
iste - v roku 2100. zatiaľ sa žiadny sériový hybrid k dízlu ani nepriblížil
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 11:55
Re: hybrid
[odkaz] ak mi ukážeš ktorý 3litrový ropák toto zvládne...:)) :-! No a LS ktorý bude mat objem 5litrov a výkonnejsie el motory a podstatne vyssiu kapacitu baterii.. neviem neviem.. spotreba rovnaka ako ten ropak výkon vyšší krutiaci moment takmer rovnaky neporovnatelne hladsí a tichsí chod.. Ale ked si to ls kupim tak ta odveziem ok???:))
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 12:30
Re: hybrid
Tohle video mám fakt rád >:D :yes: P.S. už se těšim, co předvede LS 600hL :-)
Avatar - Dinar
8. 12. 2006 13:00
Re: hybrid
Tohle je very impressive, hlavně rychlost pohybu ručičky rychloměru za hranicí 200km/h. 0-200 za cca 18s to jsou hodnoty sporťáku, i lehčí 335d je v 18s tak na 180km/h. Ale neomezoval bych se třílitrem, až např. tenhle nový 420 CDI šoupnou do éčka, pak by mě srovnání s GS 450h celkem zajímalo, jak dynamika, tak provozní náklady.
neregistrovaný "Carlsson"
8. 12. 2006 16:06
Re: E-420 CDI
Se už prodává,jede fakt skvěle :yes:
anonym
8. 12. 2006 15:49
Re: E-420 CDI
Prahnu po testovací jízdě - jako spolujezdec, alespoň....Tome, nezajdeme si do lexe? S GS jsem jel vzadu asi dvě minuty, takže vesměs jediný vjem bylo ticho...PS: 0-1000m za 25s je dobrá hodnota...a nakonci se řítíš 240 km/h...ježiši, to je jak 911!
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 12:13
Re: E-420 CDI
Tady bych možná trochu oponoval, jeden motoristický časopis dělal zajímavý srovnávací test MB diesel vs Lexus RX400h. Toto srovnání bylo mimořádně zajímavé v několika ohledech. Z hlediska spotřeby byl diesel výhodnější pouze při plném kalupu na dálnici, mimo město byla bilance obou ptakticky stejná a ve městě exceloval pro změnu hybrid. Z hlediska emisí byl na tom hybrid lépe. Vzhledem k tomu, že hybrid je stále v plenkách proti nafťáku, tak o na konečný výsledek tohoto "souboje" mám svůj tip ;-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 12:21
Re: E-420 CDI
beriem tvoj názor má logiku. cital som ten test. ale osobne mám (konkretne na baworoch 730D a 530D rok výroby 2004 a 2005) najazdených uz dost vela km. Ale siel som trasu ke ba na rx hybride.. Ak to co mi predviedol v tom velkom nesikovnom suv bolo famozne.. prvý krat mi pripadal ropak od bawora pomalý lenivý hlučný.... v tom gs ktore je predsa len inak zamerane to musí byt ..no.. pecka:) Ale ja tu písem o ls ktoré bude mat 450koní 500 - 600Nm krutiaci moment a to je naozaj iný vesmír. moja skusenost vraví ze uz ziadneho ropaka nekupim.
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 12:33
Re: E-420 CDI
Publikovat takovéto výplody, to chce docela odvahu.. vlastně ani ne, když je člověk na tom internetu "anonymní" :no:
neregistrovaný "MrBob"
8. 12. 2006 13:32
Re: E-420 CDI
ešte že z popisu na AUTO.cz vieme že si muž. a nehovoril som o prototypoch a vývoji ale o dnešnej situácii. skús pojazdiť real tie hybridy od Lexusu a potom porovnaj. to nie je otázka zrýchlenia ale reálneho používania a nákladov počas celej životnosti. len si zisti kedy a za koľko budeš meniť tie batérie, prípadne mi ukáž sieť čerpacích staníc na vodík. have a nice day.
neregistrovaný "Tom"
8. 12. 2006 13:56
Re: E-420 CDI
To s tou anonymitou jsem myslel obecně, protože v popisu na auto.cz stějně můžeš mít cokoliv ;-) Pokud dobře čtu, tak jsi psal "zatiaľ sa žiadny sériový hybrid k dízlu ani nepriblížil", což je prostě v tomto podání totální kravina. Takhle to prostě říci nejde. Můžem samozřejmě diskutovat o tom, jaké budou celkové náklady řekněme za 10 let používání apod., ale takto generalizovat prostě nejde. Navíc nějak nechápu, co jsi měl na mysli s tou sítí čerpacích stanic na vodík..
neregistrovaný "MrBob"
8. 12. 2006 14:06
Re: E-420 CDI
Ja len že hovoríme všeobecne o hybridoch a tie sú napríklad aj na vodík - táto technológia je v zásade najďalej až na tú sieť čerpacích staníc. Inak by bola použiteľná takmer hneď.
neregistrovaný "LS"
8. 12. 2006 15:19
Re: E-420 CDI
Hybrid se k dýzlu nepřiblížil ani náhodou proto, že se mu vzdaluje >:D A to mílovými kroky.
anonym
8. 12. 2006 15:41
Re: E-420 CDI
:-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 11:48
"znalec"
na akom jazdis aute kolko najazdíš ročne a kolko si najazdil napriklad s hybridnym lexom gs?:) ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "helmuthhyb"
8. 12. 2006 15:55
este raz VIDEO
a pomaly... toto je zrychlenie trojlitra gs (hybrid)[odkaz] prosim ukazte mi rovnako pruzny ropak v objeme 3litre. a situacie v 5litrovom motore a triedu vyssie sa bude asi opakovat :-!
Rozbalit vlákno
2
anonym
8. 12. 2006 16:06
Re: este raz VIDEO
hlavně je supr, že si to z baterky vzalo ani ne půlku a hned to zase začalo dobíjet
neregistrovaný "jjk"
9. 12. 2006 11:55
Re: este raz VIDEO
Sice je to 3,5 litrovy motor ale budem sa drzat tvojich pokynov. BMW 535d. V akceleracii na 100 je to 5,9 vs 6,5 pre gs.// 1. pri opakovanych pokusoch bude gs horsi vzhladom na tempo akym zerie baterky, Cize pri dlhodobej dynamickej jazde nedostanes 100% vykonu // 2. BMW ma o 0,5 litra mensi objem // 3. 150 litrovy kufor na vyssiu strednu triedu to je uz nieco // 4. GS 450h u nas stoji o 300 tis. viac nez 535d (v porovnatelnej vybave) // 5. Spotrebu ma GS lepsiu v meste, 535d mimo mesta, mix maju rovnaky (8 l) // 6. Neviem ci mas nastudovane dnesne technologie co sa tyka baterii, ale po kazdom roku stracaju priblizne 4% kapacity. // 7. 535d tu uz nejaky ten piatok je // Netvrdim ze hybrid je zly, ale zatial sa budem s povzdali pozerat ako sa vyvija.
8. 12. 2006 21:56
hybrid diesel
No a mňa by zas zaujímalo, čo sa tu bude písať, ak o pár rokov príde Mercedes-Benz hybrid diesel, príp. podobný ekvivalent v Lexuse. :-) Hybrid znamená len uloženie časti energie, ktorá sa pri brzdení premení na teplo, na neskoršie použitie. A je jedno, či auto poháňa benzín, diesel, etanol, vodík alebo ho roztlačíte. :-!
Rozbalit vlákno
0