Po prudkém vyhýbacím manévru sebou auto povážlivě smýkne, ale těsně před začátkem hodin jej elektronika srovná. I takhle vypadá kombinace vlečené zadní nápravy s houfem elektroniky.
No, tak myslim ze lepsi nez Golf to neni, ani co se tyce desingu ani jizdnich vlastnosti ani ceny. Je stejne hnusna jako golf, zadnej rozdil nevidim, Golf je jak nepovedena Astra a Astra zas vypada jak nepovedenej Golf:o)), podvozek kterej nevylepsi ani spousta elektorniky. Myslim ze multilink je lepsi nez hromada dratu, ale treba se pletu a cena naprosto srovnatelna, takze opet vitezi Golf a ne General motors:o)) PS: Spis asi bude lepsi pockat na Oktavku, nebo novy Toledo/Leon, nebo radsi este BMW1:o))
Takhle to muze videt jen zaslepenec. V kazdem testu bylo vzdy receno, ze je Focus se svou viceprvkovou zadni napravou na spici jizdnich vlastnosti. Golf byl vzdy za nim. Nyni ma Golf obdobnou zadni napravu a Focus prekonava (mam osobni zkusenost s obema vozy). Az vyjde Focus II bude situace treba zase takova, ze Focus bude lepsi.
Astra vsak vsadila na osvedcenou konstrukci, kterou doplnila el. pomocniky. Ted jde o to, co bude v realu lepsi. Je zrejme, ze bez IDS je Astra horsi nez Golf/Focus, s IDS se jim velmi blizi, ne li se jim primo vyrovna.
Kde vidite problem?
mno Mazda 3 je vlastně Focus. i když už další generace, ale lze předpokládat, že bude úmyslně o něco horší než Focus II (berte to jen jako domněnku, nemám s ní žádné zkušenosti, tak se hned neuražte)
Tipuju jednoznačně Focuse! Nový Golf se mi jeví jako nepodařený jak už po stránce technické,tak po stránce designové. Fordy byly v téhle kategorii poslední dobou vždycky jedničky a nemyslím si,že by ho mohla ohrozit jak astra,tak Golf. Zas na druhou stranu přiznávám,že jsem proti VW trochu zaujatý, takže mi to může kapku zkreslovat pohled na problematiku.
hmm sak ale IDS maju vsetky Astry....tu ide skorej o podvozok IDS Plus...na Slovensku je to 40000priplatok.....ale je to sleha, to auto sa akoby prilepi k zemi pri brzdeni alebo inych ostrych manevroch a volant uplne stuhne....mate pocit akoby ste presne udavali smer kadial ma vozidlo ist ....je to nieco ine ako klasicke IDSko... takze len pre upresnenie....ale aj tak som si neobjednal IDS+, bo uz teraz to stoji mrte prachov...ako je pekne ze Astra zacina na 509tisic na Slovensku, ale zase si musite priplatit (Aj U Cosma) veci ako hmlovky, palubne pc, ....az som sa dostal na cenu 800tis (1,7CDTi 74kw, autoklima) a som si povedal stop! ..uz len cakat
v kazdem testu bylo vzdy receno, ze je Focus se svou viceprvkovou zadni napravou na spici jizdnich vlastnosti.
Protože jeden novinář-rádobyodborník opisuje od druhého:-)))
Merces A měl taky nedostižný podvozek - dokud ho nepřevrátilli.
Ono je to jako s tím pivem, spusta lidí nedá dopustit na svojí oblíbenou značku, ale kdyby se jim do toho jejich půllirtu někdo vychcal, tak stejně prd poznají.
S tou navigaci to vypada efektne... skoda, ze ji tam stejne nikdo nebude mit a bude tam urcite hnusnej oranzovopismenej pocitac... A taky nikde nevidim nakou prihradku treba na mobil atd. Do popelniku to cpat nebudu. :) Kazdopadne je to ale zdarilejsi nez Golf... ten uz nikoho nezajima.
Jsou v Nemecku stejne ceny jako u nas? Pokud ano, pak je to skutecne spatna prace importera. Pokud je u nas Astra levnejsi, tak nevidim problem. Muzete si ESP preci dokoupit.
V CR je silny motiv ke koupi porizovaci cena, takze se neni cemu divit, ze se importer vsemozne snazi udelat nabidku skutecne konkurecni. Pockejte s jakou cenou prijde Octavia II.
Nemůžu si pomoct,ale vnitřek jak Astry,tak Vectry na mě působí tak ponurým a stísněným dojmem,že bych si tohle auto v životě nemohl pořídit. Když v něm člověk sedí,připadá si,jako kdyby měl jet zrovna na něčí pohřeb. Golf vypadá uvnitř taky velmi jednoduše,ale nové Opely,to je opravdu síla!
Xicht vnitrku neni vubec dulezitej, ja teda osobne kdyz neco ridim tak cumim ven z auta :) A ke stesti mi staci kdyz vidim kolik jedu a co je zrovna rozbity ;)
Musíš ale vystupovat ihned po zaparkování a na červené si nasazovat svářečské brýle. Výdech klimatizace uprostřed vypadá jak výdech vzduchotechniky ve školní jídelně za totáče a tlačítkům pod tímto kouskem stačí přidat displej a už můžeš jet třeba do sedmého patra. Fakt to vypadá jak výtah. Design palubky dělá buď transporta chrudim, nebo kone nebo schindler výtahy. Dost hrůza.
Věc názoru či lépe řečeno vkusu......mě se to auto líbí zevnítř víc než zvenku.
Až bude k dispozici 1.9CDTI 150k....jedu si to vyzkoušet a pokud se mi bude zamlouvat...jdu do něj. Měl jsem Astru F a teď mám Géčko....příští rok bych chtěl něco nového....Adepti jsou nová Astra (ach ta sentimentalita, Nový Focus....myslel jsem i na Mazdu 3, ale nedělají do ní žádný silný Turbodiesel :o(
Nevíte někdo, jak to vypadá s původně slibovanou CVT převodovkou (měla ji mít i Vectra) ? Pak jsem kdesi četl, že Opel má problémy s její výrobou (tuším v Maďarsku) a teď se zase u Astry neobjevila. Nové auto by se mi šiklo, ale jelikož jezdím s CVT již osmým rokem, tak bych nerad měnil za jinou převodovku.
Ta spousta elektroniky me trochu desi. Ubirani otacek, divim se, ze to samo nebrzdi. Nevim nevim, myslim, ze to bude akorat na obtiz. Treba jako s tauregem, ktery i po rovine na snehu sam brzdi, protoze elektronika si mysli neco jineho.
co ja jsem slysel, tak navigace by mela byt od r. 2012 povinna,je to kvuli nejaky Evropsky navigacni siti...
timhle se vytahli, golf at se jde zahrabat s cenou,vybavou,designem,proste nema sanci...
Znate ceny konkretnich vybav nove Astry? Pokud ne, tak jak muzete tvrdit, ze ostatni konkurenti nemaji sanci. V minulosti se mnohokrat potvrdilo, ze srovnani Astra vs Golf dopadla cenove velmi podobne (pri shodne vybave). Co Golf dela drahym jsou top motorizace. V zakladu je za kolem 400 000, takze temer "sul nul". Pravda, jeho motor ma pouhych 55kW oproti 66kW Astry, tady je jasny vyhoda Astry.
Design je Vase soukroma zalezitost.
Zvenku se mi to auto celkem líbilo, ale když jsem si do něj poprvé usedl, za pět vteřin jsem odtud vypadl, poněvadž se mi tuze nelíbilo.
Ovládače klimatizace už asi nešli dát níže, že jo? Vždyž je velice bezpečný za jízdy si hrát s knoflíkami někde před šaltpákou úplně od ruky ...
Na testovacích vozech vidím asi ty nejširší gumy, který se tam budou dávat, že jo? Taky na suchém betónu si myslím že už lepší přilnavost nevymyslíte, takže ideální podmínky na testování jezdních vlastností ...
Z celého podvozku mi vychází, že vlastně pokaždé stvrdne, když má k něčemu dojít. Nebylo by tedy lepší a levnější míto to pořád na Sportu???
No popravde kolikrat menite nastaveni klimatizace. Znam lidi, co maji celorocne nastaveno 20 stupnu, takze na ovladac sahnou jen pri zimnim provozu, kdy potrebuji odmlzit predni okno.
Auta se testuji vzdy s pneumatikami a koly, ktera nejsou uplne standardni. Sam jsem testoval Golf V s 16 palcovymi koly, nizkoprofilovymi pneumatikami, ABS, ESP, EDS, TCS. Je jasne, ze vyrobce se snazi udelat dojem.
No program sport je vtrdy. Lepsi je mit vyssi komfort. Do situaci, kdy je nutne aktivovat podvozek a jeho systemy se dostane clovek malokdy.
Ked sa objavil Megane ci Stilo, vsetko tradicna zadna naprava, tak sa iba konstatovalo, ze maju velmi dobre jazdne vlastnosti. Bodka. Pride Astra a zrazu sa vsetci piplu v jej podvozku, ktory by nemali po konstrukcnej stranke porovnavat s Golfom, Focusom...A iba par riadkov o interieri, priestorovosti, uyitkovych vlastnostiach.
Mozete zalozit Antiastra klub. Kriterium pre prijatie - Astra na boku pri losom manevri, pretacavy smyk pri rychlostiach nad limit zakona, bla bla bla. Nic v zlom, ale vsetci su posadnuti podvozkom kvoli troche elektroniky navyse. Esteze ju nevyali na polnu cestu. Navyse bezny otec beznej rodiny nebude 90 stupnovu zakrutu rezat v osemdesiatke. Na to su tu ine auta. Nerobte z Astry to, cim nie je. Berte si Speedster a chodte si uzit na nom.
Jojo.S užíváním si ve Speedsteru máš určitě pravdu. Musíš ale taky brát v potaz,že i běžný otec rodiny se občas dostane do krizové situace (ať už vlastní vinou,či ne) a potom bude velmi rád,když mu auto zůstane na všech 4 kolech a pokudmožno i na silnici. Krom toho je velmi málo lidí (mužů),kteří použávají auto poze k přepravě z místa A do B a striktně dodržují rychlostní limity.A Když se bude chtít takový člověk jednou za měsíc pěkně projet,určitě si nekoupí na řádění další auto za půl mega, teda pokud není něco jako Onasis..
Dost by mne zajímala cena tlumičů s IDS. Je to komponent, který obzvlášť v našich podmínkách nevydrží věčně a platit 20kKč za kus se asi bude chtít málokomu.
tak tomu rikam mlaceni prazdny slamy! kdo chce auto co ma kazdej protoze je prece nejlepsi na svete tak si koupi golfa. Komu se z nejakyho zahadnyho duvodu libi astra tak at si ji taky koupi. Ale komu zalezi na jizdnich vlastnostech tak pro toho tahle diskuze neni (a nemyslim tim ze by si mel jit koupit focuse -kdyby tady meli zvracejiciho smajlika tak ho sem dam-) cauky dada.
No nekde sem cetl ze snizuji vyrobu Golfu (neni takovej zajem jak cekali)!! - se nedivim by uz mohli pochopit ze vetsinu lidi zajima : vzhled,cena,kvalita,(priznejme si i) image, no a golf ma mozna ty posledni dve polozky !
No a Astra si myslim ze skoro vsechny ! Takze 4:2 ! NE ??
Golf nemá z vašeho žebříčku podle mě vůbec nic. OK, vzhled je subjektivní, osobně si myslím, že je příšerný, ale to si každý ohodnotí sám. Cena je příšerná, to ohodnotí snad všichni. Kvalita je horší než u GIV, nelícujou mu plechy a světla, používá tvrdé plasty a ty pěkně vržou. Je to samozřejmě stejná kvalita, jakou má všechna konkurence, ovšem nekoresponduje s tím, co nám VW nalhává. No a image? Auto, které nic nepřineslo a vždycky jen dohánělo? To smekám.
Astra bude mnohem lepší, ale myslím že trh ovládne dvojice Focus II a Mégane.
Sakra prace! Opravdu si myslel ten Nissan,ktery myslim ja? Pripoustim,ze nestupce soucasne Almery by vydalene Astru mohl pripominat,nicmene ta soucasna... Musel bych si sundat bryle a poodejit kilometr,aby mi tyhle auta pripadaly stejne,ale to bych si je pak klidne mohl splest se Smartem nebo Rolls-Roycem.
[odkaz]