Diskuse

Nový Opel Insignia nafocen bez maskování. Je nádherný!

5.12.2016

Nová generace Opelu Insignia se ukáže na březnovém autosalonu v Ženevě. Dva exempláře byly nafoceny na ulici bez špetky maskování!

 

  • 61 Reagovat !

    foto euro89

    euro89 05.12.2016  18:38

    Vyfuky

    Auto vypada na dnesni dobu opravdu hezky, ale me nejvice upoutal jeden detail a to vyfuk. Rozhodne pochvala za to, ze vyfuk konci tam, kde to tak vypada a nesnazi se delat z lidi blbecky jako ve Stuttgartu ci jinde. I kdyz nejspis bude na fotkach top verze a jeste neni jiste, jak to bude u slabsich motorizaci...
    • 00 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 06.12.2016  07:39

      « Vyfuky

      Jojo, blbečky z lidí dělají ve Stuttgartu či jinde...a taky v Rüsselsheimu :-! [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 06.12.2016  10:58

        « Re: Vyfuky

        A na iných fotkách je vidno, že tie výfuky u kombi smerujú v skutočnosti dolu, takže zrejme dízel a koncovka obvyklý fake. Ale ten lift je skutočný výfuk, čo b mohlo naznačovať pravé OPC.
        • 00 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 06.12.2016  12:00

          « Re: Re: Vyfuky

          Jojo, na tom liftu to vypadá hezky :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 06.12.2016  10:40

      « Re: Vyfuky

      OPC je OPC. Nejaky CDTi bude mit vyfuk jeden, co nasledne potesi majitele ojetiny ;-)
  • 49 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 05.12.2016  18:39

    Opel

    Nejsem fanda Opelu, ale na Insignii se docela těším. Rád bych přitakal, že je nádherná, ale - není. Ať už kombík vzadu u střechy (slabina i u Astry), nebo prolisy na boku...ne!
    Krátká Astra se povedla. Tohle se mi (alespoň na těchhle fotkách) nelíbí. Aspoň že dobře jezdí.
    • 62 Reagovat !

      foto car

      car 05.12.2016  18:42

      « Re: Opel

      Parada..moc hezky auto.V posl dobe dela Opel paradni kary
  • 71 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 05.12.2016  18:44

    nádherná není, vypadá poněkud americky (stejně jako třeba Mondeo),

    nicméně pozitivní je, že kombi vypadá normálně a nemá ten šílený D-sloupek z Opelu Adam jako nová Astra.

    Ten oplastovací cirkus paket se mi nelíbí, ale jestli nejsou zadní výfuky falešné jako u Passatu, tak OK.
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 05.12.2016  21:06

      « Re: nádherná není, vypadá poněkud americky (stejně jako třeba Mondeo),

      Souhlas. Snad jen dodám, že u Adama se mi ta linka vysloveně líbí.
    • 11 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 06.12.2016  10:42

      « Re: nádherná není, vypadá poněkud americky (stejně jako třeba Mondeo),

      Ale oddeleni chromovanych linek zasahlo i u kombi. Bez te chromove linky by to hodne pripominalo Prasat nebo C5ku
      • 10 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 06.12.2016  18:45

        « Re: Re: nádherná není, vypadá poněkud americky (stejně jako třeba Mondeo),

        máš pravdu, trochu to tam je, ale přece jen v mnohem akceptovatelnější formě.
  • 32 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 05.12.2016  18:44

    Wau

    Ten kombík vypadá nádherně a konečně se vrátili k normálním dveřím a nemusí se zvedat půl auta >:D Jenom mám obavu, že je to nějaká OPC verze a základ může vypadat o dost hůř ;-\
    • 21 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 05.12.2016  18:50

      « Re: Wau

      myslím, že základ bude vypadat naopak líp :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tielk99

      Tielk99 05.12.2016  20:34

      « Re: Wau

      Vsak je to jasne napsane ze je to OPC Line. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 06.12.2016  08:38

        « Re: Re: Wau

        A možno je to rovno OPC. Lebo 20" disky, pneu s 35% profilom a veľké Brembo brzdy by pasovali na plnotučné OPC. A tiež výfuk, kým kombi má falošné (ako je to dnes v móde), tak lift má skutočné koncovky, čo by napovedalo, že kombík je len OPC line, zatiaľ čo lift skutočné OPC. Uvidíme.
        • 00 Reagovat !

          foto sargis

          sargis 06.12.2016  12:11

          « Re: Re: Re: Wau

          Aj OPC-line maju Bremba a dvojite vyfuky maju top nie-OPC verzie vid Astra 1,6 CDTI Biturbo, Insi 2,0 Turbo....podla mna je lift na foto iba najsilnejsi dvojliter zatial v ponuke.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 06.12.2016  15:13

            « Re: Re: Re: Re: Wau

            Je to možné. Každopádne to vyzerá výborne. Síce by som si do ne-OPC modelu nikdy nekupoval 20ky, ale ani na 18kach by to nemuselo vyzerať zle.
            P.S. "lift na foto iba najsilnejsi dvojliter" Možno, že ani OPC nebude ničím iným, iba "najsilnejším dvojlitrom", ak pustia V6 k vode.
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.12.2016  08:39

      « Re: Wau

      O dosť horšie nie, je ale pravda, že 20" kolesá robia svoje a dosť pomáhajú dojmu optickej ľahkosti auta. Na nejakých bežných 17kach to bude menej atraktívne. Ale to platí všeobecne naprieč triedami.
      • 00 Reagovat !

        foto stanly01

        stanly01 06.12.2016  12:39

        « Re: Re: Wau

        pre insigniu su bezne 18 kola, ale suhlas, ze 20 kola robia paradny efekt :yes:
  • 31 Reagovat !

    foto Iver

    Iver 05.12.2016  18:48

    Nádherný ?

    A čo si Kefalín predstavujetě pod takým nádherný
    >:D
    • 61 Reagovat !

      foto 150-kWh

      150 kWh 05.12.2016  18:55

      « Re: Nádherný ?

      Podobne ako väčšina článkov na ACZ je aj tento prebratý z jalopnik.com a tam písalí v titulke že je nádherný. Snáď nečakáte od autora vlastnú tvorivosť. :-)

      [odkaz]
  • 66 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 05.12.2016  18:49

    Když vykradla

    Insignie Mazdu 6 poprvé, člověk si řekl vem to čert, ale udělat to samé podruhé, to už chce trošku drzost. ;-)
    • 12 Reagovat !

      foto Krtek-no1

      Krtek_no1 05.12.2016  18:51

      « Re: Když vykradla

      Přesně Mazda 6 mně napadla podle titulní fotky. I když možná spíš 626ka v poslední generaci co byla.
      • 02 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 05.12.2016  18:54

        « Re: Re: Když vykradla

        A jedničková Insignie se snažila svést na designové vlně šestky GH. (nicméně dosti neúspěšně)
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 05.12.2016  20:03

          « Re: Re: Re: Když vykradla

          Já bych řekl, že dost úspěšně. Tedy kombík nemusím, ale Insignia liftback je pro mě třídní klenot. Je teda pravda, že i předchozí Šestka vypadala v liftbacku výborně.
          • 00 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 05.12.2016  20:38

            « Re: Re: Re: Re: Když vykradla

            Jako u Opelu určitě designový posun, ale celkovou lehkost mazdy 5 GH nikdy insignie nedosáha a působí těžkopádně.
            • 00 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 06.12.2016  10:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Když vykradla

              Snad to u nove Insignie nedojde az tak daleko, ze plechy budou tenci nez papir na stenach typicke japonske pagody s naslednym sklonem k reziveni.
      • 10 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 06.12.2016  07:42

        « Re: Re: Když vykradla

        Já jsem podle titulní fotky myslel, že to je Levorg (přední světla).
    • 22 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 05.12.2016  18:53

      « Re: Když vykradla

      Mně ten sedat trochu připomíná Teslu S. Mazdu tam nevidím...
      • 02 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 05.12.2016  18:55

        « Re: Re: Když vykradla

        Jasný gill, světla, zadní partie kombíku............................
        • 02 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 05.12.2016  21:09

          « Re: Re: Re: Když vykradla

          Presne, hranatejsi sestka.
      • 31 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 05.12.2016  20:32

        « Re: Re: Když vykradla

        tiez tem tu teslu vidim hlavne predok a maska so svetlami
    • 21 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 05.12.2016  21:09

      « Re: Když vykradla

      Moje babička říkala o lidech, kteří měli poněkud nesmyslné názory na vzhled či estetiku, že mají "voko jak z Kašparovy krávy". Tak tady na ty názory o Mazdě 6 a Insignii se takové hodnocení mimořádně hodí. Ale co se dá dělat, i ti s okem jak z Kašparovy krávy můžou své omyly prezentovat ve veřejném prostoru....
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.12.2016  08:31

      « Re: Když vykradla

      Tak čo? Okopírovaná Mazda 6? Alebo Tesla S, Subaru Levorg, Audi A5, či Kia Optima, či...
      Už len rôznosť tu spomenutých údajných vzorov napovedá, že to s tým kopírovaním nebude moc horúce. ;-)
  • 62 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 05.12.2016  18:52

    Octavia vs Insignia

    Vzívám tohle nádhernou krasavici ať porazí v místních testech ikonu všech automobilů zvanou Škoda Octavia.K tomu ať ji doprovází bůh. >:-[]
    • 81 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 05.12.2016  18:54

      « Re: Octavia vs Insignia

      Proč Octavia? Snad Superb, ne?
      • 49 Reagovat !

        foto Ikarlos

        Ikarlos 05.12.2016  18:56

        « Re: Re: Octavia vs Insignia

        Nechej ho, je to jenom prostý pitomec...
      • 23 Reagovat !

        foto King-of-rain

        King of rain 05.12.2016  18:56

        « Re: Re: Octavia vs Insignia

        Třídy neřeš. ...obsahově nechápeš .Poposedni si.
        • 23 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 05.12.2016  19:00

          « Re: Re: Re: Octavia vs Insignia

          Co je třeba chápat na trotlovi, co tahá Škodovku kam může?
          • 01 Reagovat !

            foto King-of-rain

            King of rain 05.12.2016  19:04

            « Re: Re: Re: Re: Octavia vs Insignia

            Karlíku já to udělal poprvé v životě a ne kvůli škodovce ale kvůli místní redakcí. A buď slušný a nelži ze tahám škodovku kde můžu. Díky.Apropo O2 mám na dvoře . :-!
            • 11 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 05.12.2016  19:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Octavia vs Insignia

              Já taky nemyslel tebe. Moc dobře vím, že máš přece jen širší portfolio než hejtování Škody v diskuzi pod čímkoliv.
              Edit: přehlídl jsem, že Ikarlos myslel tebe a ne Jokyho.
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 06.12.2016  08:27

          « Re: Re: Octavia vs Insignia

          To je asi tým mrazom, že mnohým zamŕza zapaľovanie. ;-)
    • 31 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 05.12.2016  18:56

      « Re: Octavia vs Insignia

      Insignia je jiná třída.... ale i tak samozřejmě porazí Škodovku vyjma testu na auto.cz
  • 17 Reagovat !

    foto 150-kWh

    150 kWh 05.12.2016  18:53

    Nový Opel Insignia nafocen bez maskování. Je nádherný!

    Nemôžem si pomôcť, ale ta kombi verzia mi pripomína pohrebák. :-)
    • 62 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 05.12.2016  18:56

      « Re: Nový Opel Insignia nafocen bez maskování. Je nádherný!

      Myslíš passáta ? ;-)
  • 312 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 05.12.2016  19:00

    co je na tom nádherného?

    vždyt to tahá pupek po silnici :no: ;-\
  • 41 Reagovat !

    foto Skipper

    Skipper 05.12.2016  19:00

    Za mně super!

    Příjemné překvapení, je to asi historicky první Opel, který se mi líbí a takhle čistě z vizuální stránky by mi nevadil ani v mé garáži.
    • 32 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.12.2016  19:02

      « Re: Za mně super!

      podla mna aj mokka X je moc pekna.... aj astra ;-) ... ale uznavam ze tato insignia je asi oplov sucasny najkrajsi pocin ...
      • 00 Reagovat !

        foto Skipper

        Skipper 05.12.2016  19:03

        « Re: Re: Za mně super!

        Kdysi se mi vlastně ještě líbila první Vectra - děda jí měl jako služebák a v té době to bylo neskutečné auto.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 05.12.2016  19:05

          « Re: Re: Re: Za mně super!

          mne sa pacila ta druha generacia vectry ktora mala tie spataky tak zaujimavo nadizajnovane na kasnu ... dodnes vyzera neskutocne nadcasovo ... aj kombik bol pekny.... len si zoberme kde bol vtedy passat... zlata vectra

          PS: takto zboku mi ta insignia kombi pripomina uplne na prvy pohlad akoby faceliftovany avensis ... ta linia zboku aj zadna cast ... ma to take japonske tvary co je za mna fajn :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto Dzakobo

          Dzakobo 05.12.2016  19:34

          « Re: Re: Re: Za mně super!

          Áčková na mě nikdy dojem neudělala, ale Bčková, sice ztěžkla, nicméně letadlo to bylo řádný. Ve druhé půlce devadesátek se 170 koňmi z 2,5 jako měl táta, nemělo moc konkurence. Nejvíc se mi líbí, že v kompaktním sedanu (tj. okolo 4,5 metru) byl V6. Žádné konkurenční auto se mi nikdy tolik nelíbilo, ani AR 156...
          • 00 Reagovat !

            foto Skipper

            Skipper 05.12.2016  19:56

            « Re: Re: Re: Re: Za mně super!

            No, my jsme ještě jezdili doma źigulem a děda měl benzínovou V6 s řidičem :-) Bylo to prostě zjevení z jiné planety a už po první jízdě na zadní sedačce jsem se do toho auta zamiloval. Objektivně to možná nebylo nejlepší auto té doby, ale pro mné to byla motoristická nirvána.
        • 00 Reagovat !

          foto Vasut1974

          Vasut1974 06.12.2016  00:55

          « Re: Re: Re: Za mně super!

          Nebylo to jen je to spoustu let zpatky a vetsinou veci z detsvi/ranneho mladi se jevi jako fantasticke ... Vectra byla zcela prumernej Mainstream (ostatne jako kazdy Opel)
          • 00 Reagovat !

            foto qwerty99

            qwerty99 06.12.2016  09:52

            « Re: Re: Re: Re: Za mně super!

            No hlavne, ze domaci nadznacka mela v te dobe nadprumerna auta :-)

            qwerty
  • 71 Reagovat !

    foto RS

    RS 05.12.2016  19:03

    Rüsselsheimské překvápko

    No vida. Minimálně ten Tourer vypadá impozantně :yes:
  • 13 Reagovat !

    foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

    T.E.S.L.A už na ACZ serie 05.12.2016  19:19

    Prvé obrázky.

    Z limuzíny veľa nevidno, tmavý lak tvary dosť skrýva. Z obrázkov kombíka zatiaľ nezdieľam nadšenie. Zadná časť strechy je opticky veľmi ťažká, tá snaha o originalitu posledného stĺpika je zrejmá, ale nie som si istý, či to bol dobrý nápad. Vyzerá to divne, podobne jak na Astre kombi, aj keď ten rustikálny tvar trochu zmodernizovali. Prelis na boku je snáď až prehnane hlboký, uvidíme, koľko špiny a blata sa tam bude držať. Predok mi tiež trochu pripomenul Mazdu. Ale originalita sa skutočne dnes hľadá ťažko.
  • 311 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 05.12.2016  19:21

    Okopírovaná Mazda 6

    Nejsem z těch, kteří by u každého nového modelu hned hledali, čemu všemu je podobný, ale tohle je prostě Mazda 6. Dost nestoudná a až skoro groteskní vykrádačka.

    U mě má za tohle Opel :no: :no: :no:
    • 30 Reagovat !

      foto Mr-Bunda

      Mr. Bunda 05.12.2016  20:57

      « Re: Okopírovaná Mazda 6

      Škodovkář by řekl, že je to sprostě zkopírovaný Superb >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Nejhezčí Opl co v posledních 10 letech vyrobili!. Kombi vypadá už na techto fotkách NÁDHERNĚ!!! Zvenku propracovaný do detailu! Paráda.
      • 10 Reagovat !

        foto GeekStar

        GeekStar 06.12.2016  00:35

        « Re: Re: Okopírovaná Mazda 6

        Já jsem škodovář, Superba mám v garáži, ale když vidím zmršemou Mazdu 6, tak s tím nic neudělám. 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto stanly01

          stanly01 06.12.2016  08:29

          « Re: Re: Re: Okopírovaná Mazda 6

          Gratulujem k vyberu auta! >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto GeekStar

            GeekStar 06.12.2016  15:15

            « Re: Re: Re: Re: Okopírovaná Mazda 6

            Díky, jsem velmi spokojen. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 06.12.2016  12:38

      « Re: Okopírovaná Mazda 6

      Teda...u mě v garáži stojí/stávaly různé Mazdy už dvacet let, ale že bych zrovna v tomhle OPELu viděl něco z designu of Hirošima... to ani náhodou. Vidím tam spíš Ameriku...
      • 01 Reagovat !

        foto GeekStar

        GeekStar 06.12.2016  15:21

        « Re: Re: Okopírovaná Mazda 6

        Vážně? Já v tom vidím i Mazdu 3.
        [odkaz]
        [odkaz]

        8-s

        A šestka:

        [odkaz]

        Edit:
        A další:
        [odkaz]

        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 06.12.2016  16:34

          « Re: Re: Re: Okopírovaná Mazda 6

          Poctivě jsem si to prohlédl... fakt ne. Mazda je rozdivočená... Opel usedlejší. Linky jsou úplně rozdílné. Fakt tam vidím podobnost spíše s Chevroletem nebo Buickem.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 06.12.2016  17:01

            « Re: Re: Re: Re: Okopírovaná Mazda 6

            Taky v tom žádnou Mazdu ani nic jiného nevidím. Na druhou stranu- v Giulii jsem viděl (a vidím) 3-er a jiní ne, takže proč ne.
  • 26 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 05.12.2016  19:44

    design dnesni doby

    to neni jako to nekonecne tapani toho slovenskyho gastarbajtra
  • 00 Reagovat !

    foto jozephko

    jozephko 05.12.2016  19:54

    Omyl! To je len prezlečená Kia Optima kombi...

    Omyl! To je len prezlečená Kia Optima kombi... >:D
    Musím ale uznať, že dizajnéri od Oplu pomaly vstávajú z popola a Opel začína znovu ponúkať podobne pekné auta ako pred 20 rokmi. Škoda len strateného času v podobe Astry G, H a J, Vectry C a Insignie A. A samozrejme by to chcelo úplne novú Corsu, nielen facelift, čo sa tvári ako nový model.
    • 11 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 05.12.2016  21:17

      « Re: Omyl! To je len prezlečená Kia Optima kombi...

      První příspěvek, který trefuje hřebíček na hlavičku. Fakt nedokážu pochopit, jak může tolik "odborníků" vidět na fotkách prý mazdu 6.... Mazdu, s těmi jejími vyboulenými blatníky vepředu i vzadu, s profilovanou kapotou, s A-sloupky posunutými hodně dozadu za přední osu, atd. Bože, kdy trapáci přestanou plevelit veřejný prostor?!
      Jozephko, díky!
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 06.12.2016  10:15

        « Re: Re: Omyl! To je len prezlečená Kia Optima kombi...

        mazdu chápem, te gril je jasný (aj ja som si to povedal), iné veci už nie, ale keď sa hodia len fotky, vždy je to len točenie páči nepáči, podobá nepodobá.
  • 80 Reagovat !

    foto Pragovka

    Pragovka 05.12.2016  20:22

    San Diego

    Jen drobná korekce. Nejedná se o LA, ale o San Diego. K autu: Nádhera, nádhera a ještě jednou nádhera. Kam jste všichni lidi s těma obludama SUV dali hlavu? Kam jste novináři s těmi chvalozpěvy na pouliční mastodonty dali rozum?
    Takto má vypadat rodinný evropský automobil. Nerozumím, proč se Citroënu, Peugeotu a jiným evropským značkám nedaří ve střední třídě? Jízdními vlastnostmi, prostorem a cenou se jedná o bezkonkurenční třídu. Nechápu, že si novodobí řidiči raději kupují auta podle toho, jak se do nich nastupuje. Nic to nezmění na faktu, že je to trend, ale o to větší radost mám, když se tento trend někdo snaží narušit. Bravo Opel!
    • 00 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 06.12.2016  07:33

      « Re: San Diego

      To tady oslavujes, jak kdyby uz nikdo nevyrabel klasickou stredni tridu a Opel ji prave objevil ... pritom trh je plnej Passatu a Modea a M6 atd atd. Uz i ta Kia ma kombika...

      A jinak "proc se francouzi nechytaj ve stredni tride" - a odpovis si uplne sam hned v dalsi vete: "jizdnimi vlastnostmi, prostorem a cenou se jedna o bezionkurecni tridu". No a Francouzi oni proste dokazou cokoliv, ale jeste nikdy nezvladnuli normalni auto s hezkym designem. Umi ruzne kombinace jako nesmyslne pekne auto nebo obycejne vypadajici dobre auto (pripadne blbe a skarede jim taky jde dobre), ale proste hezky a dobry auto, to zvladnou vzdycky jednou za 20 let, vetsinou az ve chvili, kdy jim tece do bot... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto majkomm

        majkomm 06.12.2016  12:24

        « Re: Re: San Diego

        tak 508sw je krasny a aj vcelku dobry automobil...
  • 41 Reagovat !

    foto stanly01

    stanly01 05.12.2016  20:29

    Vazení, auto roka 2018!!!

    Nadnerny desing! Toto bude po mojej druhej Insigni 3 v rade!!! fakt, cakal som nieco ine, ale to predcilo vsetky ocakavania. Tomu sa hovori desing na kolesach. Ziadne auto pre , pouzijem jeremyho, " neukojenych manazerov" :-) Mozte kecat kolko chcete, ale superskoda ostane len pre "naleštenu bídu" >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 06.12.2016  07:47

      « Re: Vazení, auto roka 2018!!!

      ... a pokud budes mit stesti a ukaze se, ze je to dobry auto, budes mit poprve v zivote dobry auto :-)
      • 10 Reagovat !

        foto stanly01

        stanly01 06.12.2016  09:54

        « Re: Re: Vazení, auto roka 2018!!!

        ...no ked myslis :-) aktualna 170k Insignia mi bohato poskytuje vsetko po potrebujem... ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 05.12.2016  20:30

    Poslední

    VW, co se mi líbil a bylo to "auto", byl Passat B5,5. Od té doby to jde dolů... Ovšem Opel se probouzí, klobouk dolů. Krátká astra dobrý, Insignia po faceliftu už dost dobrý, no, uvidíme naživo novou Insignii. Držím palce..
    PS. Maska jde na úkor doby a předpisů o bezpečnosti a nízké spotřeby - aerodynamiky
  • 32 Reagovat !

    foto netcar-xx

    netcar.xx 05.12.2016  20:31

    Tak to si

    muzou designeri lednicek od VW Gruppensex rovnou nafackovat
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 05.12.2016  20:34

    Nic není dokonalé

    Kombík mě na první pohled ohromil, vyloženě majestátní. Liftbacku to na některých fotkách sluší více a na jiných méně, nejlepší by bylo vidět jej naživo. Každopádně Insignia působí štíhlým a svěžím dojmem. Ale...Co ta falešná zadní okénka?! :-O

    No nic, ještě dejte do kombíku V6 a zařadím jej do své bychařské garáže. ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 05.12.2016  21:20

    100% Opel

    Opel dokazuje, že v dnešní době je absolutním leaderem na poli evropského mainstreamu. Nová Insignia je zkrátka uhrančivá. Nepostrádá absolutní originalitu, lehkost i eleganci. Konečně ve střední třídě opět model, který je hodný své třídy. Konečně model, který se skutečně nebojí přijít se svěžím neotřelým vzhledem. Opel zkrátka jede :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto shawt

    shawt 05.12.2016  22:16

    Zepredu Mazda6

    Zepredu Mazda6
  • 00 Reagovat !

    foto beibej

    beibej 05.12.2016  22:58

    121 kw

    takle se dělá základní motor. :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 06.12.2016  00:25

    Nový auto

    a už je z boku nabouraný :-(
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 06.12.2016  08:03

    Dva pohledy

    Sedanoliftback vypadá ostře a lehce zároveň, bude mít stejně jako náš zástupce problém s menšími koly, ale mnohem lépe než Talisman ;-) . Bude to jedno z nejkrásnějších aut ve třídě. To se Opelu povedlo.
    Kombi stejně jako u Astry trpí na tlustý a neforemný zadek, to mě nechává úplně chladným.
    Celkově pak za novou Insgnii dávám Opelu :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.12.2016  08:25

      « Jaguar mainstreamového segmentu

      Podobne to vidím aj ja, sedan/lift vyzerá štíhlo a ľahkonoho, čo je obzvlášť potešujúce po pomerne barokovom predchodcovi. Osobitne sa mi páči tá línia strechy, je to presne podľa môjho gusta v štýle Sportbackov od Audi, resp. bavoráckych grandkupé. A keďže sa nepozeráme na vychytané promo rendery, ale na reálne fotkydovolím si už teraz povedať, že to bude jedno z najkrajších áut strednej triedy, a to nielen v rámci mainstreamu, ale absolútne.
      S tým kombi to už - ako píšeš - nie j také jednoznačné. Nevidím to síce tak kriticky, ako Ty, pri daných rozmeroch to stále vyzerá dobre, žiadny pohrebák, ale tie rozmery sú vidieť, pôsobí to ako 5-metrové auto (k čomu asi nebude veľa chýbať) a ani s tými detailami D stĺpika si nie som moc istý. Každopádne mňa zaujíma len lift a ten je parádny. Ak doteraz Superb ako čakateľ na miesto v garáži nemal reálnu konkurenciu, s Insigniou mu rozhodne pribudla.
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 06.12.2016  08:49

        « Re: Jaguar mainstreamového segmentu

        Superb u mě zvenku pořád vede, ale pokud bude mít insi lepší vnitřek, pak se to může obrátit. Tomu kombíku dej čas, není vůbec špatný, chce to jen přivyknout té chrom lince. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 06.12.2016  08:47

      « Re: Dva pohledy

      A mě se líbí i kombík, a možná víc než liftback. Ta chromovaná linka skrz sloupek vypadá na velkém autě v pojetí insignie mnohem líp než na astře, kterou zabíjí. Celkově mi insi přijde jako hezčí mondeo, je to sice taky spousta hmoty, ale vypadá více light. Uvidíme jak na menších kolech, ale zatím dobrý. ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 06.12.2016  08:13

    Výborně, Opele!

    Velice oceňuju, že Opel poslouchá kritiku svých stávajících modelů - to již potvrdila nová Astra a nyní to bude i v případě Insignie. Radikální snížení hmotnosti + výrazně zvětšení prostornosti je přesně to, co nová Insignie potřebuje! Novinka vypadá velmi slibně, a to v obou karosářských verzích. Uvidíme, jestli dorazí i klasický sedan. Designové úrovně Superbu sice nová Insignia nedosahuje, ale třeba poslední těžkopádné vydání Mondea bude mít v Evropě hodně velký problém! :-!
    • 10 Reagovat !

      foto stanly01

      stanly01 06.12.2016  08:32

      « Re: Výborně, Opele!

      ...že desingové úrovne superbu, si zabil! >:D (hlavne interier sa v superbe neskutocne vydaril.. )
      • 01 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 06.12.2016  10:39

        « Re: Re: Výborně, Opele!

        Zvenčí se mi Superb prostě líbí ještě víc než nová Insignia, co je na tom tak nepochopitelného? A kde jsi viděl interiér tohoto Opelu, že už teď víš, že ten v Superbu je horší? >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto stanly01

          stanly01 06.12.2016  11:28

          « Re: Re: Re: Výborně, Opele!

          no ono celkom mi staci, ze poznam aktualny interier superb. To mas jedno ci sedis v Oktave ci Superbe. Tam to proste group nepustila dalej, co je skoda pre Škodu :-( A to som uz mal objednavku na Superba L&K, este ze som to v poslednej chvili zrušil... Kazdy asi preferujeme iny typ desingu a komfortu. Mne to jednoducho nesadlo, vela miesta, chybal mi pocit luxusu... kolegovia sa vsak v superboch vytesuju ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 06.12.2016  12:34

            « Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

            To jsi zjistil, že se ti nelíbí, až po objednání? :-O
            • 00 Reagovat !

              foto stanly01

              stanly01 06.12.2016  12:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

              objednaval som to ked to este nebolo v salone, len podla foto, nakolko to este len zacali vyrabat... Preto taketo riesenie
    • 10 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 06.12.2016  12:27

      « Re: Výborně, Opele!

      Těžkopádné Mondeo? Designová úroveň Superbu? Ty perlíš... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 06.12.2016  12:43

        « Re: Re: Výborně, Opele!

        Ano, samozřejmě že současné Mondeo vypadá velmi těžkopádně. A bohužel nejen vypadá, podívej se na jeho oficiální hmotnost a pak si k ní ještě tak aspoň 150 kg přidej a dojdeš ke skutečné hmotnosti. Proč myslíš, že jeho evropské prodeje mezigeneračně tak klesly?
        A už vůbec nechápu, co je tak strašného na designu současného Superbu, podle mě je to prostě nejkrásnější neprémiová střední třída. Ale nikomu svůj názor samozřejmě nevnucuju. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 06.12.2016  12:58

          « Re: Re: Re: Výborně, Opele!

          Ale jo, vždyť ti to neberu... jen s tou těžkopádností Mondea jsi poněkud vedle...fakt...věř mi... mám ho. Můžeš si do toho pořídit motorizaci, která tě z pocitů těžkopádnosti vyvede v první ostřejší zatáčce...
          Myslím si, že mezigeneračně klesly prodeje Mondea ze dvou důvodů (v našich krajích). Chystal se nový Superb a média neváhala označit příchod nového Mondea jako "opožděný" - "už jezdí dva roky v Americe... je to staré auto..." a podobné kráky hodné zarputilého maloměšťáka... kterým mnoho lidí uvěřilo.
          Ale je to jedno. Ať si každý kupuje, co se mu líbí...
          Tuhle Insignii v kombi bych bral třeba hned... je také hodně americká.
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 06.12.2016  13:14

            « Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

            Je fakt, že zakladni kola mondeu ubližuji, ale jinak je pro mě nejhezčim vozem třidy a v ST Line viz odkaz, je to velice pěkna podivana. Nejvic z fordu mu sekne i ta AM maska. Tahle nova Insignia vypada jako by měla snad 5m, ale nevypada marně, oproti nemastne neslane astře docela pokrok.

            [odkaz]
            • 20 Reagovat !

              foto majkomm

              majkomm 06.12.2016  13:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

              ja proste nechapem, jako niekto moze kupit mondeo.. po zasadnuti do interieru mi proste do pravej nohy tlaci stredovy tunel, v tak velkom aute fakt tragicke
              • 10 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 06.12.2016  13:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                já zase nechápu, jak někdo nemůže pochopit, že jsme každý jiný ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 06.12.2016  15:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                  :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 06.12.2016  13:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                Podivej se kolik jezdi koncernovych vozu u ktereho je řada modelu kde středovy panel vadi. Nejsi jedinej kdo na tehle planetě existuje a pokud ti to vadi, holt smula a jde se o dum dal.
            • 00 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 06.12.2016  13:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

              Škoda trochu, že je to jenom "ST-line". :-)
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 06.12.2016  13:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                To jo, přitom v americe se tušim prodava i verze ST.
                • 00 Reagovat !

                  foto skyactive-for-everybody

                  skyactive for everybody 06.12.2016  13:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                  popravdě jsem to v US konfigurátoru nenašel... pořád mě to odkazovalo na Evropskou verzi stránek, tak jsem na to neměl nervy... ale něco silnějšího tam bezesporu dávají.
                  • 00 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 06.12.2016  13:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                    Tak zřejmě ma teprve přijit...

                    [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto skyactive-for-everybody

                      skyactive for everybody 06.12.2016  14:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                      :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 06.12.2016  15:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                      Zaujímavé, to som zatiaľ nepočul. Ak ten Fusion ST bude mať 2,3ku z Focusu RS, je celkom reálne, že bude aj európske Mondeo ST s týmto motorom. Ak bude 2,7 V6, to sa k nám zrejme (určite) nedostane.
                      • 00 Reagovat !

                        foto skyactive-for-everybody

                        skyactive for everybody 06.12.2016  15:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                        S tou 2.3 by to mohlo být fantastické svezení... kéž bys měl pravdu a přišlo to do Evropy. Pro mě by to bylo (reálně) zajímavé
          • 00 Reagovat !

            foto majkomm

            majkomm 06.12.2016  13:26

            « Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

            kolega vyssie ale netvrdi ze to auto jazdi tazkopadne, ale ze vyzera tazkopadne, a to je vcelku pravda...
            • 10 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 06.12.2016  13:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

              Cituji "Mondeo vypadá velmi těžkopádně. A bohužel nejen vypadá, podívej se na jeho oficiální hmotnost..."
              Tak jak to teda je? Arese psal, že (Mondeo) pouze vypadá těžkopádně?
            • 20 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 06.12.2016  15:10

              « Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

              Ono tá hmotnosť sa prejavuje aj na jazde. Aspoň ja som to tam cítil a oproti Superbu tam bol citeľný rozdiel. Otázka ale je, či je to nevyhnutne zlé. Mondeo pôsobí komfortne, robustne, skrátka taký poctivý kus auta, je dobre utlmené, čiže ten, kto chce od takmer 5-metrového auta strednej triedy hlavne komfort, je na najlepšej adrese. Kto chce jazdné vlastnosti hotheču, musí sa obrátiť inam. Superb pôsobí ľahkonohejšie a agilnejšie, subjektívne dynamickejšie (a aj reálne čísla to potvrdzujú), nie je však taký komfortný a utlmený, a to ani s DCC. Skrátka niečo za niečo.
          • 00 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 06.12.2016  15:18

            « Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

            Superb ti ale v te ostrejsi zatacce ujede.. I kdyz budes mit POCIT buhvijak ti to nedrzi. Klasicky Ford - Mazda efekt :-) Nemluve o tom, ze benzinem nestiha zadnym a u nafty je to naopak, ale jen do prichodu bi-tdi pri fl coz je snad uz potvrzeno. S tezkopadnosti designu se neda polemizovat. Kdepak, dnes je Sup obecne lepsi auto. skutecnym duvodem spatnych prodeju Mondea v Evrope je One Ford. Evropa je narocnejsi trh a divny design a poloamericky nekvalitni a divny interier to tady kupci nestravili.
            • 00 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 06.12.2016  15:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

              Tak jestli Superb v zatáčce ujede nebo ne, to nevím... snad má nějaká ta stabilizační udělátka >:D >:D >:D
              Ale teď vážně. Svádět neúspěch Fordu v našich končinách na interiér je nesmysl. Při mých zahraničních cestách je Ford stále vnímán lépe, než Superb. Nehledě na to, že Mondeo se drží své "ergonomické" filozofie už od prvního modelu (měl jsem kombajn v letech 1997 - 1999 jako fleet ). Samozřejmě, že v zemi Škodovek se bude každému druhému jevit interiér Fordu exoticky. Interiér určitě není nekvalitní, naopak, je silně praktický... když potřebuješ trochu setřít prach, dostaneš se všude obyčejnou prachovkou... Najel jsem od března 30000 km bez jakéhokoliv zádrhele, nikde nic nevrže, nekroutí se, na palubě je ticho, bi-turbo jde za plynem prakticky okamžitě...
              Nechci hanět Superb. Přeji každému, aby se alespoň svezl v Superbu a vychutnal si pocit výjimečnosti. Na mě ale Superb působí... nebo naopak... nepůsobí.
              • 00 Reagovat !

                foto andy2210

                andy2210 06.12.2016  16:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                jen jestli si do toho jak je kde auto vnimano neprojektujes vlastni predstavy. moc tomu neverim - ze by v tom byl nejaky rozdil. je to oboje mainstream v +- stejne cene a pokud se bavime o vnimani, kdyz uz teda, tak ani jedno neni Audi nebo Mercedes a dava najevo akorat tak to, ze na premii nemas a nebo nejsi na takovem postu aby ti byla sverena.

                v te zatacce v realu bude ve skutecnosti rozdil tak minimalni (i kdyz bych vsadil na podvozek Supa) ze by to bylo o ridici. druhou veci jsou motory a tam bude vetsinou (vzdy) Sup ve vyhode, krome vrcholne nafty.

                ale ano jsou to srovnatelna auta. ani jedno neudela ostudu ale zazimco v predchozi generaci byl krom mista a interieru (a mozna dynamiky) Sup ve vsem horsi, ted je obecne situace proste opacna. Mondeo vali v komfortu a odhlucneni podvozku, vsude jinde, objektivne vzato, proste ztraci.
                • 00 Reagovat !

                  foto skyactive-for-everybody

                  skyactive for everybody 06.12.2016  16:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                  Věř mi, že žádné představy neprojektuju. Dělím se o reálnou zkušenost.
                  U tebe vyhrává Superb, u mě ( a zbytku Evropy) vyhrává Mondeo. Nic víc, nic méně. Každý dle svého gusta.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Gvick2

                    Gvick2 06.12.2016  18:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                    U zbytku Evropy Mondeo prohrává na celé čáře jak se Superbem, tak se starou Insignií, nová ho nejspíš zašlape do země.
                    [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 06.12.2016  18:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                      Tak minimálně u Insignie je úsloví "na celé čáře" trochu nadnesené.
                      Ale vzhledem k věku i tak velmi dobrý výsledek.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Gvick2

                        Gvick2 06.12.2016  18:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                        Vzhledem k tomu, že kdysi bylo Mondeo jasná dvojka za Passatem je jeho dnešní 4 místo prohra Fordu, nová generace ještě daleko a současná už klesá a nová Insignie na krku.
                        • 20 Reagovat !

                          foto fOE

                          fOE 07.12.2016  08:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

                          Ford ceka na FL, v US uz v prodeji, v EU behem pristiho roku.
                          Za me je slabina fordu, nebo dlouho byla, infotainment a misto (coz mel spolecne s insignii), kdo ale nepotrebuje vozit vzduch, nebo nema deti vzrustem vhodne do stredoskolskeho basketbaloveho teamu, udela s mondeem lepe. Je to i podle me poctivejsi auto stredni tridy. Nejake hrani se na sportovnost s 5m autem, idealne v dieslu, to je pro deti, a v tom zbytku je za me lepsi nez konkurence. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 06.12.2016  16:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

              Přesně takove exoty, oškubany VW potřebuje a i z okoli vim, že vas je stale dostatek. :yes:
              A co to jako ma byt ford/mazda efekt ? Např. z testu, kde proběhlo objektivni měřeni dosahl těžši, bytelnějši, komfortnějši a lepe utlumeny focus lepšich vysledku ve slalomu 65.5km/h a handlingu 1:46,2min. než papirova a oškubana octavie, ktera zvladla na širšich pneu slalom v rychlosti 64,2km/h a handlig s vysledkem 1:48,2min. A to se v tom fordu nebo pravě te mazdě vic pobaviš.
            • 00 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 07.12.2016  08:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

              Nekvalitni interier ve srovnani se superbem pobavil. :yes: >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 06.12.2016  18:39

            « Re: Re: Re: Re: Výborně, Opele!

            Nemáš pravdu, mám zkušenosti se současnou i minulou generací. Ano, ta současná je trošku tižší, ale jinak je podle mého názoru v podstatně ve všech parametrech horší (zvenku větší, uvnitř menší, menší kufr, vyšší hmotnost, menší jízdní agilita, méně citlivé řízení, horší výhled řidiče...). :-! A odbyt na evropských trzích jasně dokazuje, že jsem si tohoto neblahého mezigeneračního posunu nevšiml zdaleka jen já... A nejen Superb III, ale i nová Insignia odbyt Mondea v Evropě ještě více omezí... :-!
  • 30 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 06.12.2016  10:16

    za mňa pekné

    kombík dokonca veľmi
  • 20 Reagovat !

    foto Kobler

    Kobler 06.12.2016  11:15

    Nahon

    Skoda jen ze se Opel nevratil k nahonu na zadni napravu. To by pak ta nova insignia opc zacla byt velmi zajimavou volbou.
  • 10 Reagovat !

    foto Shr3k

    Shr3k 06.12.2016  16:37

    Zadek u kombi

    Moje subjektivní názory: předek OK, prolisy bych přežil, ale ten zadek u kombi mi přijde nějaký nedodělaný, ta protažená chromová lišta se mi vyloženě nelíbí. Ten aeropaket tam působí poněkud naroubovaně, lepší to určitě bude bez něj. Liftback je ale naprosto v pořádku. Docela se těším, až to budu moci porovnat, 8stupňový HDM automat s 2.0 turbo by mohl pelášit, a kdyby byla i OPC verze... nechal bych si i zajít chuť na předraženou Veloce.
  • 00 Reagovat !

    foto cupra

    cupra 06.12.2016  22:50

    Více záběrů

  • 00 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 06.12.2016  22:51

    OPEL a nové modely?

    Insignia vypadá pěkně , škoda že je dalším nízkým , placatým kombíkovým jezevčíkem..
    Liftback je naprosto ok...nemám výhrad.
    Design je velmi pohledný.
  • 00 Reagovat !

    foto -Rambousek-

    .Rambousek. 07.12.2016  14:11

    OPC Line

    Letmým pohledem na Brembo brzdy je zřejmé, že se nejedná o OPC Line, ale plnotučné OPC. Opel tedy končí s radikálně změněným vzhledem a přechází spíš na přístup Audi/S-Line.

    Jinak za mě krásné auto.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Noví ministři přehledně: Kdo bude šéfovat Česku pod taktovkou Andreje Babiše?

Noví ministři přehledně: Kdo bude šéfovat Česku pod…

Andrej Babiš už má pohromadě celý menšinový kabinet. Moc do rukou mu dal prezident Miloš Zeman, který ve středu…

Češi o kebab nepřijdou: EU v něm nechá fosfáty, odpůrci neuspěli

Češi o kebab nepřijdou: EU v něm nechá fosfáty,…

Konec kebabu v Česku ani dalších zemích EU v dohledné době nehrozí. Europoslanci ve středu při hlasování…

 

iSport.cz

Velký návrat na Letnou! Ščasný by měl být sportovním ředitelem Sparty

Velký návrat na Letnou! Ščasný by měl být sportovním…

Velký comeback je na spadnutí. Zkušený trenér Zdeněk Ščasný by se měl už brzy vrátit na Spartu. Podle informací…

Česko - Finsko 3:2 pp. Neuvěřitelný Růžička! Obrat vystřelil hattrickem

Česko - Finsko 3:2 pp. Neuvěřitelný Růžička! Obrat…

Skvělý obrat! Hokejisté české reprezentace porazili Finy 3:2 po prodloužení. Svěřencům Josefa Jandače se…

 

Reflex.cz

V hotelu Victoria Falls v Zimbabwe, kde se měnily dějiny Afriky, myslí i na cestovatele Emila Holuba

V hotelu Victoria Falls v Zimbabwe, kde se měnily…

Přestože se slavný český cestovatel, kartograf a etnograf Emil Holub (1847 – 1902) pohyboval při své první…

Ruský dezinformační web Sputnik vyhlásil anketu o nejkrásnější českou poslankyni

Ruský dezinformační web Sputnik vyhlásil anketu o…

Ruská státní propaganda a její dezinformační weby pravidelně šíří nejrůznější falešné zprávy a komentáře, nad…