Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Range Rover Sport koupíte od 1.544.000 Kč

Ač se první zákazníci dočkají svých Range Roverů Sport až ve třetím čtvrtletí letošního roku, v České republice už lze nový Range Rover Sport objednávat.
Zpět na článek
30. 4. 2013 10:01
30. 4. 2013 21:07
2. 5. 2013 03:10
Avatar - Dinar
26. 4. 2013 13:57
Tak nějak jsem doufal,
že do Sporta dají i ten dýzlový osmiválec, škoda, SVD nevypadá v parametrech zrychlení nijak extra. Ale bude to chtít projet (Pájo!!), uvidíme, každopádně ceny ve vztahu k výbavám jsou o.k.
Rozbalit vlákno
4
26. 4. 2013 14:58
Re: Tak nějak jsem doufal,
Na toho se těším! Doufám, že doleze i TDV8, nicméně mě příjemně překvapila cena. Je to ten typ univerzálu, co až mě přestane bavit sedat nízko si umím představit v ruce...teda až na Ghibli...to mi leží v žaludku, vlastně v hlavě :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2013 15:02
Re: Tak nějak jsem doufal,
Oni mu dnes říkají SDV8 - a možná přece jen dorazí... ;-)

[odkaz]
26. 4. 2013 15:05
Re: Tak nějak jsem doufal,
To je fuk, hlavně ať ho tam dají :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2013 15:28
Re: Tak nějak jsem doufal,
On je tedy "charakterem" udělaný spíš pro "velký" RR = aby otáčky při 90 km/h byly tak nízké a motor tak tichý, že máte pocit že pohon jen (v dáli) "šumí" na volnoběh..
..ale asi by se mi tady TAKÉ "líbil" :-)
Avatar - wakantanka
26. 4. 2013 15:40
Nádherný stroj.
Ktorý navyše s terénnymi schopnosťami dáva viac zmyslu ako všetky XX dokopy. Len tak ďalej Range Rover. :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2013 15:56
Presne tak nejako si predstavujem sportiak dpc :-))
2,1 tony, 7-miestne a diesel pod kapotou. Co viac si moze sportovy pretekar zelat? :-)
Kua, dat do nazvu takehoto auta slovicko Sport, to uz je silna kava. Akoze urcite je to super auto, ale museli mu dat taky nazov??
Rozbalit vlákno
1
27. 4. 2013 09:17
Re: Presne tak nejako si predstavujem sportiak dpc :-))
Šachy jsou také sport...
26. 4. 2013 15:59
Touareg vs RR Sport
Vážení, vybírám auto v této kategorii. Kandidátem je Touareg 4,2 TDI a právě tenhle nový RR Sport. Zajímaly by mě především osobní zkušenosti s 4,2 TDI (problémy?) a s novějšími RR obecně. Dealer RR mi tvrdil, že teď jsou to už mnohem spolehlivější auta než dříve, ale upřímně řečeno tomu nevěřím. Různé statistiky spolehlivosti pochopitelně znám, jde mi spíše o osobní zkušenosti, třeba i přístupem servisu apod. Díky.
Rozbalit vlákno
94
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 16:03
Re: Touareg vs RR Sport
dost zvlastny vyber... rozhodovat sa medzi dizajnovym diamantom a dizajnovym odpadom ... ja som za diamant ... RR jednoznacne :yes:
26. 4. 2013 17:12
Re: Touareg vs RR Sport
Naopak ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2013 17:34
Re: Touareg vs RR Sport
A ještě jednou NAOPAK ;-)
Avatar - davy
26. 4. 2013 21:46
Re: Touareg vs RR Sport
I já uvažuji o těchto dvou autech. 4,2 mám možnost občas řídit a nemá chybu. Ten V8 má i pěkný zvuk, zátah obrovský, dokonce jsme srovnávali na pružné zrychlení s M3E46 a s M3 jsem mu téměř nestíhal... Spotřeba kolem 12 l. Když jsme jeli za sebou s Passatem 2.0TDI na plný plyn, spotřeba byla shodná, Passat skoro v červeném, Touareg 3.000 otáček, pohodička a stačilo kdykoliv přišlápnout plyn a byl pryč. RR je designový skvost, ale na tuto značku mám od majitelů spíše špatnou odezvu z hlediska častých poruch a to dost zásadních věcí. Pro zajímavost, já si ještě počkám na VW Cross Coupé TDI+ hybrid, kdy na zrychlení bude ještě rychlejší než tato 2 auta a spotřeba 1,9 L. Kdysi jsem hybrid míval (Lexus RX400h) a bavilo mne sledovat tu rekuperaci, dobíjení a člověka to zábavnou formou motivovalo k úspornému ježdění, přitom když potřeboval, ty elektormotory se spalovacím auto vystřelily jako z praku, nechytala se ani auta s mnohem silnějšími a objemnějšími spalovacími motory. Představa cesty do Monaka a zpět bez tankování mne tak nějak fascinuje:-)
27. 4. 2013 09:05
Re: Touareg vs RR Sport
Srovnávat točivou třílitrovou atmosféru s čtyřlitrovým turbem je nesmysl...
Zkus v té M3 podřadit a pak uvidíš schopnost skutečného zrychlení. ;-)

A ne, Cross Coupé za dva litry nikdy jezdit nebude.
Avatar - davy
27. 4. 2013 10:25
Re: Touareg vs RR Sport
Srovnat je mohu, konkrétně dynamiku a právě na tomto srovnání demonstrovat v praxi, co lze od Touarega na silnici očekávat. M3 nechá za sebou a to i s komfortem právě probíhající telefonní konference a plně obsazeném autě:-) Mnoho majitelů sportovních aut je překvapeno, když je dojede "lokomotiva" a jejich snaha ujet je jaksi marná:-) Ale jinak z praxe říkám, že Touarega nechat na zimních pneu spíše na zimu, přeci jen je to auto těžké, s vysokým těžištěm a sportovně se chovat nikdy nebude. Na běžné letní, lehce sportovní ježdění s příjemnou spotřebou to vidím na BMW 335d, klidně touring. To předjede ještě toho Touarega, podovozek je naladěn dokonale pro běžnou jízdu i sportovní v zatáčkách, spotřeba kolem 8l a cenovka jetého kolem 400.000,-Kč! A představte si to zděšení majitelů sportovních benzínů, když je dojíždí dieselové rodinné kombi a tomu nejen že neujedou, ale dokonce je začne předjíždět. A při delším závoděním bude jasná výhra i díky nutné návštěvě benzínky, ale samozřejme ne u 335d.
27. 4. 2013 11:57
Re: Touareg vs RR Sport
četl jsem tu perlu o stejné spotřebě Touaregu 4,2 TDI a Passatu 2,0 TDI. :yes:
Avatar - davy
27. 4. 2013 12:08
Re: Touareg vs RR Sport
Díky, přesně tak. Běžného člověka- automobilového tabulkového teoretika u PC by to samozřejmě nenapadlo, ale jakmile do těchto aut jednou člověk opravdu usedne a začne porovnávat, sám je překvapen. Jen upřesním parametry mého porovnání, protože každý samozřejmě ví, že tabulkově se spotřeba liší diametrálně. Takže mluvili jsme o vysoké rychlosti, jak jsem psal- u červeného otáčkového pole Passatu, tedy 230 km/h. Průměrná potřeba Passat 12,9l, při stejné rychlosti Touareg 4,2TDIV8 spotřeba stejná, jen s tím rozdílem, že jsme v nejoptimálnějších otáčkách a kdykoliv mohu plyn ještě přišlápnout a odjet od dýchavičného Passata. :yes:
27. 4. 2013 12:39
Re: Touareg vs RR Sport
To byla ironie. Vypůjčím si graf od kolegy
[odkaz]
tady se píše, že 535d v rychlosti 250 km/h žere 20 na sto a Vy mi tvrdíte, že Touareg s osmiválcem bere 12,9 při 230 km/h. S pohonem 4x4, s aerodynamikou blízkou skříňové
Avii. Tomu snad nemůžete věřit.-)
Avatar - davy
27. 4. 2013 13:22
Re: Touareg vs RR Sport
To jsem pochopil a odpovedel ve stejnem duchu. Rikate, ze nemohu porovnavat a sam porovnavate naprosto neporovnatelne. Spotrebu u motoru 4,2 a 3l v rychlosti 230km/h s uplne jinymi otackami, kdy 3 litr bude tocit mnohem vice, 4,2 ma pred sebou jeste velkou otackovou rezervu, kde samozrejme spotreba pak vyleti take. Ale omlouvam se, nemam cas na nekonecne diskuse, jak jsem rikal vyse, nekdo srovnava podle tabulek, nekdo sedne do techto aut, vynuluje pocitace a zjisti si, jak je to ve skutecnosti a o tom to je, teorie na papire mi penize za benzin neusetri a jak mne to primackne do sedadla take ne.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:25
Re: Touareg vs RR Sport
Hezký "pokus" ale NEeee :-)
27. 4. 2013 13:35
Re: Touareg vs RR Sport
Takže Vy mi chcete tvrdit, že osmistupňová skříň u Touaregu při 230km/h což se podle mého názoru velmi blíží jeho maximální rychlosti (která je okolo 240 km/h) bude v "optimálních otáčkách"? ;-) To opravdu nemůžete myslet vážně. Jinak tady v nějakém testu [odkaz] píšou o kombinované spotřebě okolo 14 litrů, což mi přijde velmi uvěřitelné /dejme tomu, že na 12 se dá dostat) a Vy mi chcete říct, že na maximum své výkonnosti to auto vezme 12,9? Nenechte se vysmát.
A hlavně nevěřte tomu, co ukazuje palubní počítač, pokud ty údaje pocházejí odtamtud.
27. 4. 2013 12:27
Re: Touareg vs RR Sport
No, pokud v M3 v dobrém stavu bude sedět řidič, který alespoň trochu umí řadit, tak Touareg nebude mít šanci - neříkej mi, že R6 roztočené nad 6 tisíc bude VW stačit... Samozřejmě, pokud jde jen o "instantní zátah" za jakýchkoli okolností, bude na tom Touareg už z principu lépe.

Stejně to bude u jakéhokoli rozumného (čti stejný zdvihový objem, výkon a rok výroby) srovnání turbobenzín/turbonafta. Jedinou výhodou nafty zůstává spotřeba a pro někoho charakteristický průběh točivého momentu. Ale to už zbytečně pitvám detaily, chápu, jak jsi to myslel.

Neber to jako nějaký flame, já s tebou v zásadě souhlasím - 4.2TDI V8 je úžasný motor a x35d na tom není jinak. Vzhledem k mým preferencím a malému nájezdu - za rok 2012 jsem natočil soukromým jen 9 500 km - bych volil 335i (anebo 530i dokud ještě jsou), ale pro člověka, který jezdí dálky je 335d optimem.
27. 4. 2013 12:41
Re: Touareg vs RR Sport
Samozřejmě je to hovadina. Stará M3 má na stovku 4,9 a Touareg 4,2 cca 6,5 sekundy podle měření /i když v ofiko materiálch se píše 5,8/. Podřadí a zmizí Touaregovi v dáli. S SMG bude stačit kick-down. Diesel má točivý moment, ale stačí tam dát ten správný kvalt a na M3 se prostě nechytá...
Avatar - davy
27. 4. 2013 13:30
Re: Touareg vs RR Sport
Aaaa a je tu zase tabulkovy svet. Tak si je hezky u obrazovky uzijte, ja se jdu projet:-)
27. 4. 2013 13:39
Re: Touareg vs RR Sport
Mám kolegu, který je naprosto stejný jako Vy a pořád mi tvrdí, že ty tabulkové hodnoty nemají nic společného s realitou. Ale ty tabulky vznikly tak, že to někdo naměřil a pak to do nich zapsal. Někdo, kdo skutečně změřil, kolik auto bere při dálniční dvěstěpadesátce
a zapsal to do gramu. A pak přijde někdo, kdo věří tomu, že kolos vážící přes 2,3 tuny s pohonem 4x4 a mizernou aerodynamikou může spotřebovat stejné množství paliva jako dvoulitrový Passat... a řekne, že nevěří tabulkám.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:44
Re: Touareg vs RR Sport
BMW M3 benzín V8 3999 výkon 309 kW (zrychlení 4,7) - aerodynamické coupe
VW Touareg nafta V8 4134 výkon 250 kW (zrychlení 6,5 s - výrobcem avizovaných 5,8 s se nepodařilo naměřit) - aerodynamicky KRABICE
PS: Vůz jako Touareg může na chvíli díky točivému momentu velkého naftového motoru "zabrat lépe", ale ... ale jinak viz údaje
Avatar - davy
27. 4. 2013 13:28
Re: Touareg vs RR Sport
Moje zkusenost je, ze s M3E46 jsem na rozjezd Touarega dojel, ale nikam daleko neujel a kdyz jsme to same udelali z prozneho zrychleni, Touareg mi lehce odjizdel.

NA dalnici bylo velmi usmevne pak s 335d dojet prave ty ruzne sporty, vetsinou se snazily odjet, ale byly rady, kdyz udrzely tempo:-)

V poho. U malych km si ten benzin take dovedu predstavit, ale to uz je pak na 3. a 4 auto v garazi, preferuji urcity kompromis. 1 autem komfortni zimu, sportovni a usporne leto a k tomu zavodni svezeni proste dohromady nelze.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 12:36
Re: Touareg vs RR Sport
NE"přehánějte"! :-)
26. 4. 2013 17:11
Re: Touareg vs RR Sport
Že váháš, jasná volba je Touareg!!!
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2013 17:34
Re: Touareg vs RR Sport
Že váhá, JASNÁ volba je (nový) Range Rover Sport :yes: ;-)
PS: Jestli jde o vůz (spíš) na silnici, časy RRS na Nürburgring(u) říkají že vaše doporučení je dáno... ČÍM je vlastně dáno?!? :-)
26. 4. 2013 17:46
Re: Touareg vs RR Sport
Hmmm, nemá cenu se překřikovat, které auto je hezčí, design je subjektivní záležitost. O motorech, problémech, osobních zkušenostech apod. nikdo nic nepíše, takže se tady asi nic nedozvím. Nic ve zlém. Hezký den všem.
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2013 18:26
Re: Touareg vs RR Sport
Já jsem to SCHVÁLNĚ napsala "přesně obráceně" - neb takovéhle "křičení" je fakt o ničem (a jaký reálně bude nový RR Sport ještě nevíme - byť náznaky JSOU "slibné" :-)
26. 4. 2013 20:59
Re: Touareg vs RR Sport
Dobře, spolehlivost můžeš vidět zde:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2013 22:11
Re: Touareg vs RR Sport
CHYBA ;-)
PS: Range Rover Sport se ještě (ani) NEvyrábí a vy už víte jak bude spolehlivý? :-)
PPS: Takže vy si auta vybíráte DLE SPOLEHLIVOSTI?
27. 4. 2013 12:58
Re: Touareg vs RR Sport
1. Usuzuji podle 1. generace, nic lepšího na srovnání není k dispozici
2. Jedno z kritérií, každopádně u něj je to jak vidíme kritérium hlavní ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:17
Re: Touareg vs RR Sport
No ale to je NEsmysl - viz třeba testy na 100.000 km - příští generace může být ZCELA jiná (a často i je - viz třeba VW Touran,nebo Peugeot 307/308 = nejprve "děsběshůrza" a v příští generaci NEčekaně spolehlivé auto :-)
PS: Samozřejmě kdo by nechtěl "spolehlivé" auto, ale když si testy důkladněji prostudujete, je to víceméně o "náhodě" = zda máte trochu větší nebo menší "šanci" + minulá generace téhož vám o reálné spolehlivosti nemusí "napovědět" vlastně NIC
27. 4. 2013 13:42
Re: Touareg vs RR Sport
Range má s kvalitou problémy už tak pět generací dozadu a řekl bych, že ani tři dopředu na tom nic nezmění.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:49
Re: Touareg vs RR Sport
Nu někteří z nás si u firem Land Rover a Jaguar VŠIMLI v poslední době jistých "drobných změn", ale ... ale asi jen NĚKTEŘÍ z nás... :-) ¨
PS: Aneb VW se může dostat (jen "mezigeneračně") z posledního místa "téměř" na přední pozice a Peugeot také a "nikdo jiný už NEeee"? ;-)
PPS: Ehm, URČITĚ "už tak pět generací dozadu"? Jako že byl poruchový ještě než ho začali vyrábět? :-)
28. 4. 2013 20:52
Re: Touareg vs RR Sport
Já bych u RangeRoveru obecně nepovažoval za hlavní problém spolehlivost auta samotnou, ale spíše přístup dealera/ů. Minimálně v ČR je v rámci záruky katastrofální, po záruce je pak lepší se auta s problémy zbavit, než se ho snažit "servisovat".
26. 4. 2013 17:46
Re: Touareg vs RR Sport
Mít ty peníze a tenhle výběr, tak jdu do RR. 4,2TDI není úplně běžná motorizace pro Touareg, takže asi tolik zkušeností tu nebude, ale známý ho má v A8 a nemá s tím problémy na rozdíl od předchozí 2,5TDI.
Nejlepší varianta je obětovat sobotu a jít se podívat po showroomech. Vím, že Land Rover je v Praze v Karlíně, ale tyhle nové Range jsem tam ještě nezahlídl. U Touaregu je mi na živo nesympatická palubka, exteriér celkem fajn a s R-line v bílé vypadá božsky.
Určitě bych dal na vlastní testování obou aut a rozhodoval se až potom.
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2013 18:28
Re: Touareg vs RR Sport
Rozumná rada, byť pro RR Sport není soupeřem Volkswagen, ale spíš Porsche Cayenne například.. ;-)
Avatar - Dinar
27. 4. 2013 09:03
Re: Touareg vs RR Sport
Vedeš stejně přitroublé řeči jako ten Ady nad tebou. Touareg je zcela přirozeným soupeřem Sporta, a ten kolega, který se tu ptá na řadu či zkušenost, je toho nejlepším důkazem, prostě reálný kupec, ne uplkaná teta z netu, co vidí rudě, kdykoliv někdo řekne slovo Volkswagen. :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 11:12
Re: Touareg vs RR Sport
:yes: :yes: :yes: :-)
PS: Opravdu a vážně jste CHTĚL říct "UPLKANÁ TETA Z NETU"? ;-)
PPS: Tak tedy i pro VÁS
- to že Volskwagen je levnější NENí "náhoda" :-)
- přirozeným soupeřem je "celkově" (ať to VAŠE hlava "bere" nebo NEee ;-) ) právě Porsche Cayenne
- a vaší pozornosti (evidentně) UNIKLA PODSTATA, kterou jsem zmínila jak v samostatném příspěvku Ebbe(mu) tak v příspěvku na který jste tak NEvhodně (nesmyslně) reagoval = (že) "nejlepší varianta je jít se podívat po showroomech" (a SÁM si vybrat, co je mi "bližší" - to se z tech. dat a obrázků NEdá poznat
Tolik pro "natVWrdlíky" a "méně chápavé", dnes ZDARMA jen a POUZE pro VÁS, (ne moc) milý DINARe :-)
Avatar - Dinar
27. 4. 2013 11:48
Re: Touareg vs RR Sport
Zas jen obvyklé bla, bla... ;-) běž si toho touarega v8 zkusit, spadne ti bradička. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 12:27
Re: Touareg vs RR Sport
Proč chodit zkoušet levnější VWariantu? ;-)
PS: Bez "bla bla" (vám) to asi NEjde, že? :no:
Opět se vyhýbáte PODSTATĚ - že JÁ poslala (2x) Ebbe(ho) ať si SÁM auta porovná.. (že TO je to NEJdůležitější... :-)
PPS: Kupte si VW Touareg a běžte si zkusit Range Rover ;-)
Ach a POZOR na brad(ičk)u! :-)
Avatar - Dinar
27. 4. 2013 12:47
Re: Touareg vs RR Sport
Range Rover s touregem nikdo nesrovnává, demagogu. Tyhle finty si zkoušej jinde. :no:
Tady je řeč o Range Roveru Sport, o kterém jsme se právě dozvěděli, jaké bude mít motory a co bude stát. A v tomto kontextu je zřejmé, že touareg je plnohodnotnou konkurencí a ve zde zmiňované V8 tdi verzi to je soupeř velmi silný, protože u Sporta takový dýzl k dostání nebude.
A pokud jde o cenu v8 tdi touareg není levné zboží, a RRS bude muset být hodně dobré auto, aby dokázal, s odkazem na krámovitost předchozí generace, svou cenu obhájit, a to i před touaregem. Já mu šanci dám, líbí se mi a doufám, že bude i dobře jezdit, ale nevidím důvod si z něj a priori sedat na zadek.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:24
Re: Touareg vs RR Sport
SAMOZŘEJMĚ že mluvíme o RRS (budiž - vám se to musí KONKRETIZOVAT a "rozpitvávat" do detailu - takže PARDON :-)
Nicméně vaše slova o minulé generaci RRS jsou "relativně mimo", neb a protože (jak jistě VÍTE!) tento RRSport je technicky a vůbec de facto RR (což minulá genrace NEbyla).
A třeba nakonec bude i to V8 = SDV8 ;-)
[odkaz]
Bude i HYBRID a také zde není napsaný, vůz se ještě ani NEvyrábí a vy už máte "jasno" (že to je konkurence spíš pro Volkswagen než Porsche :-)
PS: Ok, tou poslední větou jste si to trochu "napravil" ;-)
Avatar - Johny.Rico
27. 4. 2013 14:05
Re: Touareg vs RR Sport
Dinare, divím se ti, že s ní marníš čas.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 14:28
Re: Touareg vs RR Sport
Jak "milé" :yes: ;-)
Obzváště od NEzaujatého autora slov: "..co nejde nahrabat na kvalitě, musí se nasbírat na nenávistné kvantitě, kterou tyto řádky vzbuzují" Což byla reakce na ODKAZ na TEST + překlad závěrečného shrnutí testu (kde asi NEvyhrál vůz "oblíbené" značky? :-)
26. 4. 2013 17:49
Re: Touareg vs RR Sport
Tuareg takova nemastna neslana obludka vs noblesni slechtic RR?, jako pokud us bych chtel v tehle kategorii neco od koncernu, tak asi spise Cayenne, nevim jak ostatni, ale ja se v Touaregovi (2012) citil jako v nejakem vetsim Passatu a ne v aute za 2 mice

jinak spolehlivost utrpela prej spise jen u Land Roveru, ne u Range Roveru
26. 4. 2013 19:00
Re: Touareg vs RR Sport
Počkej si, až bude u prodejce a vyzkoušej. :-) Osobně bych se přikláněl ke Cayenne. Spolu s RR jsou to moji dva favorité, ale je pravda, že s RRS jsem nejel. Co si mohli odpustit, je ta přehnaná redukce tlačítek.

S problémy jsem se u 4,2 TDI nesetkal. Neznám nikoho, kdo si v poslední době koupil RR, takže tam ti neporadím. Jeden čas to bylo tristní, nicméně majitele, které znám, to neodradilo a plánují koupit novou generaci, co jsem se ptal. :-)
26. 4. 2013 19:25
Re: Touareg vs RR Sport
Ebbe,jednoznačně kup Touarega. Ten dieselový V8 je famózní, jel jsem s ním v nové A8
a prakticky jsem nebyl schopen identifikovat (zevnitř), že jde o naftu. Navíc, nečekají tě nepříjemné závady, které se prostě LR drží jak blechy psa. Dynamika bude taky daleko lepší. Možná, že je to nuda, ale lepší jistá nuda, než zábava typu jezdit z cest domů v kabině odtahovky:-)
27. 4. 2013 00:03
Re: Touareg vs RR Sport
Díky, zatím to vidím podobně. Jsem zvědav, jestli dealer sežene nějakého 4,2 TDI na vyzkoušení, není to prý úplně snadné. Ale bude muset, protože bez toho, že bych se svezl s touto motorizací, si ten vůz nekoupím.
Avatar - Dinar
27. 4. 2013 09:11
Re: Touareg vs RR Sport
Naprosto souhlasím s Migem, RRS se mi líbí, je to novinka, která snad bude i dobře jezdit, sám o něm uvažuju jako o náhradě aktuální X5. Ale touareg V8 tdi je famozní esůvéčko, jede, úžasná kultura, výborně odladěný vzduch, vzhledem k pořiz. ceně je to skvělá nabídka. Každopádně bych počkal, až bude RRS k projetí a sám si ta auta porovnal. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 11:23
Re: Touareg vs RR Sport
Tak u nás ("na vesnici" ;-) ) kdyby někdo plánoval přechod z BMW na Volkswagen (místo na Range Rover), řekli bychom si...
..chudák Dinar :-)
PS: Sorry, ale za svou dnešní "perlu" z 9:03 (o té z diskuze na GTi-ho blogu raději NEmluvě 8-s ) si to ZASLOUŽÍTE ;-)
Avatar - Dinar
27. 4. 2013 12:15
Re: Touareg vs RR Sport
No, a u nás na vsi, kádrující hraběnky, co si hrají na high society a přitom jezdí v Citroenu, niko nebere vážně. To máte tak, teta ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 12:23
Re: Touareg vs RR Sport
:yes: :yes: :yes: :-)
PS: (takže) Se omlouvám za to "SORRY" - vy si ho NEzasloužíte
27. 4. 2013 12:45
Re: Touareg vs RR Sport
jezdí v Citroenu, a všem kolem vykládají, jak si kupujou nového Range a deset dalších aut :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:29
Re: Touareg vs RR Sport
STO metrů - NEpřibližovat!
PS: A NE"plácat" (totální) NEsmysly (proč si VYMÝŠLÍTE?!? TAKOVÉ bubosti? 8-s
Avatar - Dinar
27. 4. 2013 12:53
Re: Touareg vs RR Sport
Omlouvat se nemusíš, stačí přestat zkoušet něco, na co nemáš, perlo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:19
Re: Touareg vs RR Sport
Tak určité zlepšení tu JE ("perla" vs "teta"), ale..
..ale vás bych opravdu RÁDA potkala na silnici (nebo alespoň chtěla vidět záznam jak jezdíte :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:17
Re: Touareg vs RR Sport
No NEzasloužíte, s tím se nedá nic dělat ne a Ne a NEzaslužíte ;-)
26. 4. 2013 19:27
Re: Touareg vs RR Sport
Dlouho jsem po teto znacce stonal - nezapomen ze RRS je dost male alespon minula generace byla - podvozek Disco karoseria ála RR. osobne znam dva lidi co meli RR jeden mel 8V a druhej RRS ani jeden z nich si uz RR znovu nekoupil. Jeden skoncil u BMW a druhy Porsche. Oba svorne nadavali na neskutecne tragick a drahy servis a kdyby jen slo o prachy ale oni pry byli tragicti i co se prace a zkusenosti tyce.
Ano vim ze RR ted ma novy dovozce a ze rikaji ze je vse uz jen zalite ruzovou barvou, ale i ja jako velky fanousek britskych off roadu musim uznat ze NE. Srdce chvili sili a vola ano ano a hlavne at to je v british racing green ale rozum pak nastoupi a je "po debate".
Jen par bodu ktere jsem "skoroosobne" na RR zazil - po roce a pul vrzani vzper u vika kufru - v ramci aftermarketu stokorunova polozka u RR neresitelny problem. Kolega s RR dale napriklad ulomil privesek na klice s dekodovanim imobilizeru- kdyz jsem še ptal proc jezdi cele mesice s ulomenym odblokovavcem v popelniku pristrojovky tak rekl ze mu v servisu oznamili ze nejde dodat novy cip a preprogramovat jen ten privesek - vymena cehosi v cene 45k tak se na to vykaslal proste velke bohuzel ale RR neeee. Je mi to lito. :-(
27. 4. 2013 00:11
Re: Touareg vs RR Sport
Díky moc za osobní postřehy. Vidím to podobně, srdce říka RR, ten velký se mi v showroomu moc líbil, interiér je fascinující jako žádný jiný atd., ale tohle auto je už pro mé potřeby opravdu zbytečně obrovské a drahé. No a rozum říká jasně Touareg (a srdce k tomu dodává, že s tím 4,2 TDI se bude určitě dát žít). A protože jde jen o auto, zvítězí nejspíš nakonec rozum :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 00:40
Re: Touareg vs RR Sport
Já raději "srdcem" než rozumem (převkapivě to docela často bývá i LEPŠÍ volba ;-) ), ale..
Pěkný den (nejlépe s OBĚMA vozy - jak vám někdo SPRÁVNĚ poradil - nic víc/nic lépe se poradit NEdá... a koupit "jedno bez vyzkoušení též toho 2hého" by se mi dokonce HRUBOU chybou jevilo.. :-)
27. 4. 2013 07:14
Re: Touareg vs RR Sport
Co jste v téhle kategorii kupovala srdcem? Jsem jedno ucho! Co jste vlastně srdcem kupovala Vy osobně? ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 09:38
Re: Touareg vs RR Sport
Vy jste (stále) NEPOCHOPIL že se ode mne máte držet na 100 metrů daleko?!?!? 8-s
PS: S póvlem který je schopen činů jako vy NEchci mít NIC společného :no:
27. 4. 2013 11:03
Re: Touareg vs RR Sport
No to jste mi zlomila srdce. Já se těšil že uvidím ledvinku a tangáče :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 11:25
Re: Touareg vs RR Sport
Ano, na výlety (i dnes) docela často "používám" ledvinku - problém?
TOHLE MÁ BÝT/takhle si představujete 100 metrů?!?!?
27. 4. 2013 11:56
Re: Touareg vs RR Sport
Já vím, viděl jsem fotky :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 12:24
Re: Touareg vs RR Sport
..z jednoho výletu.. :-)
TAKHLE si představujte 100 metrů?!?!?!?
27. 4. 2013 12:43
Re: Touareg vs RR Sport
Sorry, ale paní z horních deseti tisíc si ledvinku nevezme ani kdyby jí mučili :no:
k tomu už schází jenom ponožky do sandálů :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:32
Re: Touareg vs RR Sport
TAKHLE si představujte 100 metrů ODSTUP?!?!?
Plácáte další a další NEsmysly! ;-\
PS: Za NEsmysl že patříme mezi rakouských horních deset tisíc na jednu stranu "díky" :-)
..ale vaše (poněkud fantasmagorické) představy byste tu asi opravdu NEměl šířit (nezapomněl jste si vzít nějaký prášek nebo tak? Ptám se VÁŽNĚ! - KDE (jak proč) jste si TOHLE "vymyšeňkoval"??
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:45
Re: Touareg vs RR Sport
Tak a teď UDĚLUJI VÝJÍMKU a můžete (se "přiblížit" a) ODPOVĚZTE
Avatar - Righ
26. 4. 2013 19:47
Re: Touareg vs RR Sport
Předně s vykašli na internetový fóra a jeď si oba konkurenty osobně vyzkoušet, na fórech uslyšíš vesměs zcela nicneříkající pokřik odpůrců či naopak milovníků VW. Nemluvě o tom, že novej RRS nikdo v ČR zatím nejel. A ty si ho mimochodem taky jen tak neprojedeš.

Za sebe můžu akorát přisvědčit tomu, co píše "medvedi" výše - soused rodičů koupil minulou generaci RRS s dieslovym osmiválcem a po dvou letech nadávek koupil X5 3.0d. :-) Naprosto bych kvůli tomu nicméně novou generaci RRS nezatracoval, podle všeho by to mělo být z gruntu nový auto a navíc vypadá naprosto parádně. Velmi se mi ovšem líbí i Touareg, kterýho právě s X5 a Cayenne považuju za nejhezčí velký SUV současnosti. Kdybych byl já na tvym místě a měl se rozhodovat mezi Touaregem V8 a RRS V6, šel bych do Touarega, protože ten koncernovej dieslovej osmiválec je fakt fantastickej. Kdyby však měl mít RRS taky osmiválec (kterej je ale zatim v nedohlednu),nejspíš bych volil obráceně. :-)
Avatar - wakantanka
26. 4. 2013 20:12
Re: Touareg vs RR Sport
Mno mne skor ako realny super pre Cayenne a Touareg pripada Range Rover TDV8. U toho sa skôr dozvieš reálne skúsenosti majiteľov, aj keď ani tých zrejme až tak veľa nebude. Sport je z môjho pohľadu len akýsi derivát originálu. Ide hlavne o to čo od toho ktorého auta očakávaš. Svojho času sa všetky Touaregy na mechoch kazili jedna radosť. A z tejto novej generácie u nás veľa kusov nejazdí. Prečo asi? Nespochybňujem riadne dovybaveného Touaregu offroad paketom ale RR je proste hlavne v teréne pojem. Za mňa RR >:D
26. 4. 2013 20:28
Re: Touareg vs RR Sport
Ono co sleduji, velkou změnou bylo převzetí LR/RR + Jaguaru indama v roce 2010. Od té doby stoupají ve statistikách a zlepšují se trvalé. Ono totiž kromě spolehlivosti jim vlastně nic nechybí a navíc nabízí takový ten aristokratický pocit navíc... ;-)

Kromě plkání - mohu soudit jen s Freelanderem II, ten je naprosto v pohodě, i když nejvíce problémů bylo stejně se vzduchem a ten Freelander nemá. Ad servis - tam už takovou důvěru nemám, pomocí vysokých účtů, kravat a nažehlených košil auto neopravíš. Rozhodně to ale vysvětlí třeba takovou minelu, jako že si nevšimnou u přehřívajícího se brzdového kotouče na fakt, že se tam uvolnila část brzdového obložení... :-(
26. 4. 2013 21:34
Re: Touareg vs RR Sport
No jo, Ford nebyl ve spolehlivosti moc dobrej příklad >:D
26. 4. 2013 22:22
Re: Touareg vs RR Sport
Díky za názory, pánové i dámy, vidím to asi podobně jako většina zde. Motor je pro mě důležitější než design, navíc Touareg mě ničím neuráží, a to ani v interiéru, jeho relativní nenápadnost se mi naopak docela líbí. Navíc si myslím, že bude nakonec i o nemalou částku levnější než RR. Auta si samozřejmě projedu a teprve potom se definitivně rozhodnu, to je jasné. Tedy pokud budu mít trpělivost na RR čekat, uvidíme, jak dlouho potrvá, než bude k dispozici. A pak je tu taky ta spolehlivost a to asi nakonec rozhodne - pokud jde o Touarega, hledal jsem všude možně vč. zahraničních fór a jistě, závady se u poslední generace vyskytují, např. v USA byl jednu chvíli problém s AdBlue, ale celkově jsem nenašel nic hrozného ani typického, také proto jsem byl zvědavý na místní zkušenosti. RR si u mě a asi nejen u mě bude muset dobrou pověst teprve zasloužit. Mám velký problém přesvědčit sám sebe, abych dal kolem dvou milionů za auto s velmi nejistou spolehlivostí a řídkou servisní sítí. U VW si lze aspoň snadno vybrat jiný servis.

Pokud jde o Cayenne, má oproti Touaregovi pár nevýhod: značka a prestiž pro mě nehrají roli, takže mě odrazuje nemalý rozdíl v ceně. Větší "sportovnost" za cenu tvrdšího podvozku nepotřebuji. Dále, Cayenne na všechny strany příliš křičí "MONEY!" (to je do jisté míry problém i u toho RR) a o to už vůbec nestojím - v současné době žiji v sice celkem příjemném, ale stále ještě velmi závistivém Česku. A když už se tady zmiňoval design, exterier Touarega se mi líbí víc ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2013 22:35
Re: Touareg vs RR Sport
Trochu jste mne PŘEKVAPIL tím designem (byť to je velmi "individuální" záležitost) a závist je opravdu HROZNÁ věc (na to by "pomohla" snad jedině Toyota LandCruiser V8 - nic NEnápadnějšího a přitom (svým způsobem) VYNIKAJÍCÍHO těžko pohledat.. ;-)
26. 4. 2013 23:56
Re: Touareg vs RR Sport
A právě proto nemá cenu příliš debatovat o designu, každý to vidí trochu jinak a proč taky ne? Mně se některá Porsche líbí moc, třeba Cayman, 911... Současná generace Cayenne mi nijak nevadí, ale to je tak všechno. Interiér je originální a hezký, ale exteriér třeba zrovna proti RR žádná velká sláva. Kdybych chtěl být hodně sarkastický a vyhrotit to, tak je to vlastně taková oteklá poněkud designově vykradená 911, v podstatě žádná invence a odvaha a to je na Porsche dost málo. Ale jak říkám, berte to spíš jako vtip, nechci se o designu přít, natož hádat.

RR i RR Sport jsou nádherná auta navazující cítlivě na svou tradici, v tom se s vámi rád shodnu :-)
27. 4. 2013 12:40
Re: Touareg vs RR Sport
Je to jednoznačně o prioritách. Cayenne preferuji právě kvůli interiéru. Navíc nabízí uzávěrky, krátkou jedničku na plížení se terénem a světlou výšku přes 27 cm i k osmiválcům. Touareg tohle nabízí v rámci balíku Terrain Tech, který ti však k osmiválci nedají. To je pro mne velké mínus, protože od SUV chci nějaké schopnosti mimo silnice, jinak bych ho nekupoval. Souhlasím s tím, že karoserie Cayenne by snesla vylepšení. Nicméně předek druhé generace se mi líbí (mají jich myslím více, ale minimálně jedno provedení se mi líbí). :-) Skvělé je umístění oka adaptivního tempomatu. Vždy se musím usmát.
Avatar - Johny.Rico
26. 4. 2013 23:47
Re: Touareg vs RR Sport
Značka a prestiž nehrají roli? Pak ber jasně Touareg. Jak psal Mig35, je lepší mít nudu, ale jistou nudu, než fancy car ale vozit se jen na odtahu. Krom toho, ten V8 diesel je fakt luxusní záležitost!
26. 4. 2013 23:58
Re: Touareg vs RR Sport
Jo, zatím se k tomu kloním taky a jak se znám, tak v tomhle racionalita zvítězí.
27. 4. 2013 07:15
Re: Touareg vs RR Sport
Touareg s V8 je podle mého dostatečně prestižní záležitost. A mně osobně se nový Touareg velmi líbí, víc než nový Cayenne.
Avatar - Johny.Rico
27. 4. 2013 08:46
Re: Touareg vs RR Sport
Cayenne je pro mě škaredé auto. Starší model se mi líbil mnohem více. Teď je z něj něco jako polo-lux SUV protože je prostě... malý ;-\
Avatar - salamoon
26. 4. 2013 21:44
Re: Touareg vs RR Sport
vyriesil by som to nasledovne.....
teraz kupit tuaregha v8,a po 2-3 rokoch,ked novy RR bude mat nejaku tu servisnu historiu sa zariadis,ci je spolahlivejsi a ci stoji za to ho kupovat.... ;-)
27. 4. 2013 00:00
Re: Touareg vs RR Sport
Nechat roli testovacích jezdců jiným? Chápu >:D
27. 4. 2013 20:44
Re: Touareg vs RR Sport
co vyzkoušet ml-ko? v rodině spokojenost..
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 21:48
Re: Touareg vs RR Sport
Jezdila jsem chvíli novým ML 350 BlueTEC a byla jsem MILE překvapena (funkce "hlídání max. povolené rychlosti" se mi líbila dokonce MOC ;-)
28. 4. 2013 08:17
Re: Touareg vs RR Sport
my máme r.v. 2008, vlastně starý model, 3litr atmosféra, ale jezdí se s ním velmi příjemně, jinak touareg 1 jsme měli předtím a až na převodovku co odešla v 70tis. spokojenost taky, jinak volba touareg x rrs by měla mít vítěze s pořádným rodokmenem :-)
27. 4. 2013 22:03
Re: Touareg vs RR Sport
Zvažoval jsem ho, ale ML nemá srovnatelný dieselový motor, takže musím srovnávat s benzínovým osmiválcem. Benzíny mám obecně velmi rád a tenhle bude jistě moc fajn, ale cenový rozdíl této verze oproti Touaregovi a propad zůstatkové hodnoty hovoří jasně proti. Nelíbí se mi, že proti Touaregovi nemá ML posuvná zadní sedadla, tedy věc, kterou v současném autě využívám velmi často. I v některých dalších detailech má Touareg praktičtěji řešený interiér, alespoň podle mě. Bohužel navíc ani nevěřím, že ML bude spolehlivější, spíše naopak. No a konečně se mi, i když to pro mě není zdaleka rozhodující, nelíbí ani ten design po posledním faceliftu - opravdu moc nerozumím tomu, jak přišli u MB právě na tenhle design například přeních světel, ale řekněme, že Američanům se to asi právě takhle líbí. To takové GL je teď jiná káva, ale to už je pro mě moc velké. Takže ML jsem zvažoval, ale do užšího výběru neprošlo.
28. 4. 2013 08:29
Re: Touareg vs RR Sport
no s tou spolehlivostí bych to tak jasně neviděl, doma jsme měli touarega 1 a v 70tis. odešla převodovka, ale měchy apod. bez závady, teď je doma ml (předchozí gen.) a zatím žádný problém (tachometr cca těch 60tis), kamarád vlastnil rrs a co vím, tak žádný problémy nebyly, živí ho údržba veteránů a o autech ví víc než my všichni z fóra dohromady, s tou spolehlivostí je to holt ošemetný, jinak touareg je jasná volba pokud člověk raději nechce moc vybočovat, naproti tomu rrs je dle obrázků krása sama, lrrr naživo vypadá jako titán a interier ho řadí o třídu výše než vw, jak radí kolegové, projet oba dva a vybrat rrs :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 09:33
Re: Touareg vs RR Sport
:yes: :yes: :-)
Za "vše" ale hlavně ZA POSLEDNÍCH ŠEST SLOV ;-)
28. 4. 2013 10:07
Re: Touareg vs RR Sport
Díky za názor i zkušenosti. Uvidíme, kdy bude ten RRS reálně k projetí.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 09:42
Re: Touareg vs RR Sport
NEberte to jen "podle číslíček" - také jsem měla tendenci 190 kW nového ML 350 BlueTEC "podceňovat" ale (tedy nevím jak jezdíte atd.) kdo řekne že mu to NEstačí nebo tak, tak (ehm) spíše KECÁ :-)
PS: Vozem jsem jezdila když jsme prodávali ML minulé generace, verzi 6.3 AMG (510 koníků ;-)
28. 4. 2013 14:59
Re: Touareg vs RR Sport
to by mě zajímalo, jak to amg umělo svištět (a s jakou spotřebou) :-) :yes:
29. 4. 2013 02:55
Re Touareg vs RRS
Hele Ebbe, to co tady ctu je opravdu spousta blabolu a nesmyslu. Vis spolehat se na nazor " soused moji zname " a pod. je dost na hlavu. Srovnani X5 a RR Sport nebo Touareg take. Ja sam jsem jezdil RRS 4 roky, protoze se takovy vuz neprodava, dal jsem ho manzelce a sam mam ted X6. Je to nesmysl takova auta srovnavat. RRS je proste luxusnejsi a srdcova zalezitost, navic opravdu offroad. BMW je rychlejsi a sportovnejsi. Ma uzasne brzdy a prevodovku, jen s tim nesmis ven kdyz snezi :-). Jsou to diametralne odlisna auta a jen neznalec a trouba, ktery je nikdy neridil je srovnava. Zadne auto na trhu se nevyrovna v offroad parametrech RRS s terrain respons a hydraulikou, BMW te zase nikdy nezklame, jen te po 300 km po dalnici bude strasne bolet zadek. Pokud budes kupovat auto, mel by jsi vedet co od nej chces ocekavat. Drzim palce :-)
Rozbalit vlákno
1
29. 4. 2013 16:52
Re: Re Touareg vs RRS
Ahoj a díky za postřehy. Víš, nespoléhám se samozřejmě na názory "souseda mojí známé" a dalších podobných diskutérů na netu. Ale je pro mě cenné, když se ozve někdo, kdo s RR nebo třeba 4,2 TDI má osobní zkušenost, jako třeba ty, i když je jasné, že je to zase jen subjektivní názor jednotlivce. Neboj, nerozhoduji se podle toho, co někdo napíše v diskuzi. Budu sice dál naslouchat zkušenostem jiných, ale auta vyzkouším a rozhodnu se pochopitelně sám. Vím, co od auta očekávám, ale přestože to může být pro někoho těžko pochopitelné, můj názor je takový, že vlastnosti Touarega a RRS (vím, novým ještě nikdo nejel, takže je to do jisté míry spekulace) se do značné míry překrývají. Ano RR je krásný, má fantastický interiér, je luxusnější atd., souhlasím s tebou. Ale ani Touareg mě svým vzhledem a výbavou nijak neuráží, má lepší diesel a asi bude levnější. Kdyby byla obě auta srovnatelná co do spolehlivosti, motoru a přístupu servisu, asi bych si za RRS rád připlatil, ale děsím se častých návštěv servisu. Ano, možná neoprávněně, kdo ví, protože tenhle RRS bude zcela nové auto. Ale servisy a jejich přístup nové přes noc nebudou... Proto mě také především zajímalo, zda a jakou má kdo zkušenost s 4,2 TDI, protože jich moc nejezdí a se spolehlivostí a přístupem servisu RR. To jsou věci, které těžko zjistíš jinak, než od majitelů. Pokud jde o BMW, nevidím u současné X5 reálnou výhodu oproti Touaregu, pokud člověk nechce benzín. Pokud můžeš něco dodat, budu rád.
Ještě poznámka o tom, jak jsou věci relativní: shodou okolností jsem dnes najel asi 200 km v min. generaci Forestera (moje auto je v servisu). Kdybych vybíral v této kategorii, tak bych si ho na první dojem nekoupil, protože mi přišel moc měkký, ale čím déle jsem jezdil po rozmlácených okreskách, tím víc jsem u tohoto auta obdivoval, jak skvěle funguje na těch našich necestách. To auto má svoje mouchy, ale jak je dobré člověk zjistí, až ho důkladně projede.
30. 4. 2013 10:01
Re:RRS
Ja vubec nevidim problem v servisu. Charouze bych vynechal :-), je tu ted v Praze Auto Dajbych, prevzali Toyota Duba na Homolce. Jsou z Plzne a jsou Perfektni. Ja potom co odpadlo AMT v Kyjich, kde jsem RRS kupoval jezdil k nim do Plzne. Opravdu profici, strasne vstricni. Jinak jsem s RRS v servisu stejne jako u X6. Ja bych Te chtel varovat s tim 4,2TDI. V RRS mam 2,7 a X6 mam 3.0 diesel. Vic neni potreba. RRS reaguje skvele a kvuli krabicovy karoserii na dalnici je 200 strop, X6 je 3.0 motor jako blazen, ja uz rychlejsi auto radeji nechci, akceleruje ze se stim ucis jezdit dost dlouho aby jsi neskocil nekomu do kufru a na daknici tam mas 220 tak rychle ze neuveris, proste spicka v te kategorii. Pri dnesnich radarecch a represi ridicu rychlejsi nepotrebuju. Navic spotreba je uzasna . Ja jezdim dost na krev :-) , ale X6 mam porad 9 a RRS 10,2. Mne obe auta slapou perfektne a rad je casto mnenim. Jen na hory jezdim vyhradne RRS. Tam je neprekonatelne. Je to tak udelane auto, ze nepoznas po cem jedes. Stale je 100% stabilni, vyrovnane, nelita, nekliouze, proste jede a drzi. A ten terrain respons, utaverky vseho co je treba , jsou parada. Navic luxus a svetla a destak urcite lepsi nez u BMW. X6 je zase krasny, rychly a spolehlivy. Mam ho dva roky, uz 100 najeto a pocit jako u noveho auta. 8 stupnu prevodovka a nepoznas te automat řadi. Je strasne rychle na tu velikost. Kola jsou problem, jsou 20, krasna , ale runflat a siroka, na nerovnostech to lita a huči to jako by jsi mel loziska v čudu. Ta ocelova vystuha se malicko casem na vytlukach zdeformuje a dela sileny ramus. Mohl bych porovnavat donekonecna, kazde ma svoje plusy a minusy, ale urcite se nezklames ani v jednom a podle tech pisalku tady bych ani jedno neodsuzoval. Drzim Ti palce :-)
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 21:07
Servis
Díky za odpověď, dobrá zkušenost a jsem rád, že jsi spokojený. Co píšeš o servisu je opravdu zajímavé, můj problém je trošku v tom, že nejsem z Prahy a nechce se mi za servisem případně daleko dojíždět. Nechtěl bych si koupit premiové auto a pak si plánovat život podle toho, který den pojedu do Prahy, aby mě vzali v servisu. To je zrovna věc, která mě odrazuje konkrétně od BMW, na místní servis jsem slyšel od majitelů BMW dost stížností (a taky ty runflaty, ale to se dá řešit). No, není to jednoduché, ale jsou horší starosti na světě :-)
Rozbalit vlákno
1
2. 5. 2013 03:10
Re: Servis
no vzhledem k tomu, ze dnesni auta maji servis cca po 20 000, tak moc planovat nemusis :-) a to ze nekdo sevis pochvali, neznamena, ze tam Ty budes spokojeny.Je to o lidech a o jejich pristupu. Uz jsem zažil lecos, ale auto si podle toho, zda jsou v tom ci onom servisu blbci kupovat nebudu. kupuji si ho podle toho jak se v nem budu citit. V dnesni dobe se technologie skoro vyrovnaly a tedy stejne nakonec rozhoduje cena a prestiž značky. Ja bych si VW nekoupil, Volkswagen i kdyz Touareg, zustane vzdycky jen Volkswagen. Navic jeho cena je dost vysoka, vlastne srovnatelna s ostatnimi v off road segmentu, tak proc VW? :-)