Clio vyzera ako facelift, tazko uverit ze toto bude finalna podoba. 208ka vyzera lepsie, len skoda ze sa zas nafukne, doterajsia verzia bola fajj tym, ze je pekne kompaktna.
Nič nie je sporné, nové Polo vyzerá lepšie a je nesporne oveľa priestrannejšie a praktickejšie. Ak je u neho niečo sporné, tak sú to aktuálne len trojvalce, ale to so zväčšením rozmerov nemá nič spoločné.
Je to malé auto, takže nemusí mít prostornost nižší střední třídy. Pro mě to třeba není žádoucí a růst rozměrů a hmotnosti u malých aut mi vadí. U malých vozů na praktičnost byly malé kombíky, ale protože je dementní výrobci přestali dělat, musí se malá auta nafukovat do absurdních rozměrů, s vrcholem nesmyslnosti v třídě malých SUV.
Myslim si to iste. Male auto si clovek kupuje aby bolo male, ak ma niekto maly rozpocet a chce co najvacsie auto tiez sa pozrie inam (301, logan...) Preto sa mi paci kompaktnost dnesnej 208, alebo aj noveho swifta, polo je uz prerastene a tazke, skoda ze tym smerom pojde aj nova 208.
Ad "malé auto si človek kupuje aby bolo malé". No to neplatí všeobecne, naopak väčšina majiteľov subkompaktu, ktorých poznám, si ho kúpila, pretože nemali na väčšie (a zároveň nechceli lowend typu Dacia Logan). A takí rozhodne ocenia, keď je ich auto trošku priestrannejšie.
Samozrejme sú aj takí, ktorí by aj mali na kompakt, ale je to u nich druhé auto v rodine, typicky pre manželku a preto na priestore nezáleží, ale tých je podľa mojich pozorovaní stále menšina. Samozrejme v Paríži pod. je to iné, tam je malé auto nevyhnutnosť, ale paradoxne tam som videl asi najviac VW Polo na jednom mieste.
Tak to asi je. Nicméně přál bych ti slyšet moji polovičku, jakmile začnu s nějakým autem nad 4 metry. To jsou komenty jak od toho pána z mojeho avataru. Proč mi rovnou nekoupíš náklaďák, dyť to zlomím na kruháči, kde to vůbec má předek - puč mi dalekohled... >:-[]
Teda aj Golf jej je veľký?
To moja tiež nie je nadšená z našej prerastenej strednej triedy, ale vie s ňou napr. perfektne zacúvať medzi dve autá. Hoci tiež by najradšej Mini Cooper. :-)
pežotík vyzerá sľubne, tie kly sú v reále menej výrazné a budú v pohode. Klio je dnes pecka, ale toto nové uť bude okukané a obávam sa, že už nové bude vyzerať ako by tu bolo 10 rokov. Ja uznávam princíp, evolúcie ak sa model vydaril, ale tu len nasadili megan ksicht a vybavené a to je málo.
Tentokrát to vidím presne opačne, t.j. Clio fajn, Megane je dizajnovo vydarený a aplikácia tohto dizajnu na menšie Clio vyzerá vydarene (to, že to bude "malý Megane" nie je rozhodne na škodu, viď Polo - malý Golf). Poteší motor 1,3, zrejme vo viacerých výkonových verziách.
Naopak šabľozubá 208 je na mňa priveľa, keď k tomu prirátam i-cockpit s guleleštiacim volantom a výlučne benzínové trojvalce, tak 208 u mňa padá na posledné miesto v triede.
Jasné, z dvoch nejasných fotiek sa nedajú robiť veľké závery, každopádne ten trend je zrejmý (a aj logický): 208 pôjde po stopách 508 a Clio bude zmenšený Megane.
Čo sa Clia týka, podľa nejakého modelu autíčka by som nerobil predčasné závery, môže to byť len niečia fantázia. Ale uvidíme, nechajme sa prekvapiť.
Mňa by inak zaujímalo, kedy Renault príde s novým Kangoom, staré dosluhuje a osobné verzie sa u nás ani v okolitých štátoch nepredávajú, len vo Francúzsku.
No tak odepište 1/4 prodejů ve Francii >:D Peugeot a Renault Vám děkují, milý VAGu. (To se dalo čekat, ve Wolfsburgu to mají jistě dobře spočítané.)
A nebo se chystají prodávat malá SUV podobné velikosti a tam už diesel bude >:D
Rencek docela dobrý, ale ty Pažoutí kly vypadají hrozně. To, co +- funguje na větším autě nejde podle mě automaticky přenést na prcky. U 508 s nimi zásadnější problém nemám. Tak stejně jako moc nefungovala (v mých očích) na Focusu maska Aston Martin z Mondea (kterému slušela).
A trochu si říkám, proč do těch prcků cpou naftu. Půlka Evropy jí chce zakazovat vjezd od měst, a do mini městských nákupních tašek - nafta.
Měly, teď pro změnu mají omezení... Mně diesel v malých autech nikdy neseděl, zbytečně těžký motor do něčeho, co má být lehké, kompaktní a mrštné ve městě.
A ked chce ist clovek niekde sam, pripadne cestovat v dvojici dlhsie trate, preco by nemohol dieslom? Dnes uz je prec doba jednoduchych benzinov, tak isto diesle su ekologickejsie, netreba mat predsudky. Dolezite bude odhlucnenie pri diesloch. A kompaktne a mrstne v meste budu elektricke verzie, na mestske jazdenie aj benzin je zbytocny.
To vadilo aj mne, motor by este ani tak nie, len proste to nebolo nijak odizolovane. Len ja som mal benzin. Nikdy pred tym som male auto nemal, tak ma prekvapilo, ze auto moze tak hucat.
Když vyšla první skica, jak by nová 208 mohla vypadat, a byl to klon 308, říkal jsem si, že to sice není ono, ale není to nejhorší. I když na skutečném autě nejspíš kly nebudou tak výrazné (na fotce hodně dělá její nekvalita), stejně mi ten předek přijde příliš hrubý a nehezký vůči stávající hravě jemné 208.
Mne sa ta 208ka paci, tie svetla mozu byt kludne falosne. Finalne to moze byt ine. Ale skor by som pozeral ine kvality, ako dizajn. Bude to nova platforma, snad to nebude tak hucat :-) Renault radsej nekomentujem, oproti Peugeotu vyzera dost horsie. A ked si niekto mysli, ze tam daju do beznych verzii 120 kw stvorvalec z mercedesu, tak je podla mna dost na omyle. Tak isto to bude mat trojvalec.