Diskuse

Nový Renault Mégane odhaluje kompletní ceník, ceny začínají na 339.900 Kč

23.2.2016

Vedle speciální Premiere Edition bude nový Renault Mégane dostupný v pěti stupních výbavy. Výbava rozhodně zaujme.

 

  • 51 Reagovat !

    foto spojka

    spojka 23.02.2016  12:57

    Ceny

    Dobře nastavené ceny,za grandtour bude příplatek asi 20000 a to za takový kus auta jde :yes: :yes: :yes:
    • 06 Reagovat !

      foto Kharl-ANTIDIESEL

      Kharl.ANTIDIESEL 23.02.2016  14:19

      « SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE

      jj SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE :
      350.000 nákupka
      400.000 / 200.000 km PÁLIVO
      60.000 za 20 let ročně olej
      100.000 za 20 let povinnýho + ekodaně
      20 let to používat nebudete, za 10 let vám vláda jeho používání zakáže [odkaz] ...
      sečteno:
      630.000 CZK za 100.000 km a 10 let používání a je pak bezcenný, ekonepoužitelný na silnici a do šrotu za eko poplatek samozžejmě 10.000 CZK =
      vyhozených 650.000 CZK za spalovací popelnici [odkaz] co se ledasere a fur řadit musíte soudruzi :-)
      No není lepší místo ní si pořídit za 550.000 CZK parádní BEZÚDRŽBOVÝ ELEKTROMOBIL [odkaz] [odkaz] [odkaz]
      >:D
      >:D >:D
      >:D >:D >:D
      >:D >:D >:D >:D
      >:D >:D >:D >:D >:D
      >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto Pavel-F

        Pavel F 23.02.2016  16:22

        « Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE


        NENÍ
        nákupka toho úžasného nového 750 tisíc - ten jetý za 550 má 50 tisíc takže baterka už má něco za sebou , dojezd tak 200 km - to na cestu z Prahy do Ostravy prostě nedá

        za 10 let spalovací se 100 tis km bude tak za 100

        nabíjení také něco stojí

        no možná za těch 10 let to bude dilema ale teď na spalovací nemá
        • 22 Reagovat !

          foto Googlit

          Googlit 23.02.2016  17:59

          « Re: Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE

          Autem z Prahy do Ostravy? Vlakem si tam rychleji a pohodlněji.
          :no:
          :no: :no:
          :no: :no: :no:
          :no: :no: :no: :no:
        • 01 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 23.02.2016  20:23

          « Re: Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE

          JE
          nový není třeba civilistou řešit , to vyčeší jiní. Civilista řeší nákup ojetiny na SAUTO.CZ nebo MOBILE.DE tento LEAF konkrétně 03/2015 takže jako nový v plný náloži, 50.000km do 150.000 v pohodě udělá na cesty do města nákupy výlety do práce ideální, povinné 1.000CZK servis 9let žádný takže na cestu z Prahy do smradlavý rakabudící Ostravský díry nikdo normální nejezdí natož autem maximálně vlakem TAM a HONEM ZPĚT >:D
          Spotřeba 60/100 = 50.000 CZK na 100.000km a 10 let ježdění znamená bezva investici za celkových 600.000 CZK ;-)
          a kdo říká že v roce 2020 nebude nová 35kWh baterka do něj [odkaz] stát 20cku >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Pavel-F

            Pavel F 01.03.2016  16:45

            « Re: Re: Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE

            je potřeba srovnávat to stejné - ta vaše ekonomická úvaha vycházela z ceníku nového Meganu a o tom že by jste jezdil raději vlakem tam už nebylo vůbec nic .

            a ve chvíli kdy ta "čistá" elektřina vzniká hlavně z atomu a uhlí tak ten "smrad" je koncentrovaný někde jinde je to ekologický dost pokrytecké - já jsem ten čistý bez emisí a kde se to vzalo už není můj problém

            Až si takovou baterku nabiji ze soláru na vlastní střeše bude to mít smysl. Takže to většinou skončí tím vlakem protože u nás zase tak nesvítí a nebude čím nabíjet.
  • 61 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 23.02.2016  12:57

    základní motor

    je čtyřválec, dokonce atmosferický. Tříválec žádný. Tím se vracím k diskusi o vyhození čtyřválce 1.2 TSI z Octavie a jeho nahrazení litrovým tříválcem. To by se snad ve Škodovce museli zbláznit...
    • 26 Reagovat !

      foto topten

      topten 23.02.2016  13:16

      « Re: základní motor

      to budou fsechny oktafky povinne jen s tim tříválcem ??
      • 21 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 23.02.2016  13:27

        « Re: Re: základní motor

        To určitě ne, ale motor 1.2 TSI 81kW, o jehož "vyhození" jde, tvoří značnou část prodejů. Navíc tříválec 1.0 TSI má mít výkon 85kW, což zřejmě bude znamenat i vyřazení výkonově blízkého motoru 1.4 92kW. První rozumný motor by tak byla verze 1.4 TSI 110kW nebo nějaká její inkarnace, což už je cenově značný skok.
        • 02 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 23.02.2016  13:32

          « Re: Re: Re: základní motor

          ak sa nemylim tak ten 1,4 92kw uz nenajdes ani dnes v ziadnej octavii ... mas tam tsi 1,2 81kw a bum potom az 110kw 1,4 tsi... docela pekna fuga ( aj cenova )
        • 47 Reagovat !

          foto topten

          topten 23.02.2016  13:34

          « Re: Re: Re: základní motor

          je jasny, ze zmizi i 1.4, když to vypada na radu 1.0 - 1.5 - 2.0
          me by spis zajímalo, proc ty renoldacky papirove silnejsi 1.2tce mají proti papirove slabsim 1.2tsi papirove vyrazne horsi zrychleni

          napr.
          megan 1.2tce/97kW/205Nm 10.6sec
          rapid 1.2tsi/81kW/175Nm 9.7sec
          octavia 1.2tsi/81kW/175Nm 10.3sec
          • 12 Reagovat !

            foto orgasmic

            orgasmic 23.02.2016  13:48

            « Re: Re: Re: Re: základní motor

            Ono je důležitější pružné zrychlení ;-)
            • 26 Reagovat !

              foto topten

              topten 23.02.2016  13:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: základní motor

              hodnoty o pruznem zrychleni pro porovani nemame
              ale jestliže ani vykon i tocivej moment vetsi o 20% proti vetsi a nejspis i tezsi O3 nestaci na lepsi zrychleni, tak to o necem asi vypovídat bude.
          • 12 Reagovat !

            foto Balsam

            Balsam 23.02.2016  13:56

            « Re: Re: Re: Re: základní motor

            to vies, papier znesie vela a ten skodovacky papier je urcite kvalitnejsi, tak znesie rychlejsie zrychlenie jak ten francuzsky
            • 14 Reagovat !

              foto topten

              topten 23.02.2016  14:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: základní motor

              jestli vis něco vic, tak to sem hod
              • 01 Reagovat !

                foto Kasprik

                Kasprik 23.02.2016  14:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: základní motor

                Sice je to test dieselu ale třeba tady
                [odkaz]
                • 14 Reagovat !

                  foto topten

                  topten 23.02.2016  14:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: základní motor

                  nejspem prekvapenej, ze M6, která ma objem 2.2 litru a tocivy moment 380Nm ma oproti SIII s 2.0 litru a tocivym momentem 340Nm lepsi zrychleni, i když maj oba motory stejny vykon.
                  to ze SIII na udavany zrychleni z 0-100 za 9.0 v testu tezce zaostal s namerenymi 10.85 prikladam podminkam, za jakých to bylo testovany (mokro + zimaky). vona ani ta mazda nedosahla na papirovy hodnoty, a i to zastaveni ze 100 na 0 je velice bidny u obou aut ale je to dany podminkama

                  co me prekvapuje u tech benzinovych stejneobjemovych 1.2, tak ze renault s docela vyrazne silnejsi motorem jak vykonem tak momentem nestaci na vetsi a nejspis i tezsi OIII
                  • 02 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 23.02.2016  14:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: základní motor

                    mna prekvapilo aj to zrychlenie 1,2tce 97kw ( 10,6s ) ... atmo gdi 99kw to da za 9,9s ... pritom vykony su vcelku podobne....

                    len pre porovnanie zakladna mazda 3 s 1,5kou 74kw ma zrychlenie 10,8s ...
                    • 03 Reagovat !

                      foto topten

                      topten 23.02.2016  14:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: základní motor

                      je mozny ze tam maj chyby
                      vona i ta maximalka necelých 200 při 97kW je dost malo, ale to muze byt aerodynamikou
                      na 200 by mělo stacit cca 80kW
                      • 02 Reagovat !

                        foto H-K-svwet

                        H/K_svwet 23.02.2016  14:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: základní motor

                        je dost mozne ze tie tce aj atmo sce uz silne zvieraju emisne limity ( nie su to zrovna najnovsie motory uz ) .... inak si tie pomalsie zrychlenia neviem vysvetlit.. tsi je v tomto uplne inde .. iny vesmir.... a aj mazda 3 uz v zaklade defakto v zrychleni konkuruje o 23kw silnejsiemu tce ... co je vcelku sila... mozno to chce uz novsie motory ...

                        prave o tom pisem nizsie... co bude u tohto auta motorove optimum je vcelku zaujimava otazka.... auto je pritom ale urcite ozaj podarene...
                    • 02 Reagovat !

                      foto SR20

                      SR20 23.02.2016  17:57

                      « Re: základní motor

                      Problém bude v extrémne dlhých prevodoch. Kým sa turbo nadýchne, stratí desatinky. Napríklad Pulsar s 1,2t dá na dvojke stovku a pod tisícosemsto otáčok moc netahá. Taká i30 gdi má trochu kratšiu prevodovku a plynulejší záťah.
          • 01 Reagovat !

            foto Tycoon

            Tycoon 23.02.2016  15:54

            « Re: Re: Re: Re: základní motor

            Německý kůň je silnější a árijštější než francouzský kůň.
            Ne, teď vážně. IMHO je to dáno tím, že pro zrychlení z 0 na 100 neexistuje žádná závazná norma. Jeden to může změřit s řidičem, druhý s polovinou užitečné zátěže, třetí úplně jinak.
            • 03 Reagovat !

              foto topten

              topten 23.02.2016  16:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: základní motor

              myslenka urcite zajimava, ale pochybuju, ze nejaky výrobce bude dobrovolne udavat zrychleni s plne obsazenym autem a s rakvi na strese k tomu.
              to bych spis veril tomu, ze z auta vymontuji vse co jen trochu pujde
    • 21 Reagovat !

      foto milic

      milic 23.02.2016  15:05

      « Re: základní motor

      Když v Oktávce končila atmo 1,6 a byla nahrazena 1,2 tsi tak tu všichni naříkali a teď, když přichází litřík, tak je vám holoto jedna najednou "stará dobrá" 1,2 dobrá >:-[]
  • 12 Reagovat !

    foto comper

    comper 23.02.2016  13:01

    Lakave

    Velmi prijemne ceny a to este urcite pojdu dole ked sa trochu okuka. GT bude urcite lakave ako kazdodenne auto. Chcem vidiet toho tupca ktory by pri tychto parametroch radsej vybral naftove gt >:D
  • 23 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 23.02.2016  13:12

    Ožužlaný Golf s interiérem naruby a ošizený o základní ovladače

    bude mít velký problém.
  • 26 Reagovat !

    foto topten

    topten 23.02.2016  13:15

    me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni

    dira 80 koni mezi 1.2 a 1.6 mi prijde moc
    130 koni u 1.2 mi zadna slava neprijde
    a v souvislosti s udavanym zrychlenim uz vůbec ne
    • 22 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 23.02.2016  15:57

      « Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni

      Bohužel, to jsou Francouzi. Dají na výběr několik motorů do města, jeden na okruhy, ale na rozumně svižnou motorizaci si nevzpomenou.
      • 12 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 23.02.2016  18:56

        « Re: Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni

        A pokud by ti nabídli 1.6 TCe 160 za stejnou cenu jako 1.6 TCe 200, tak by jsi byl spokojenej?
        • 00 Reagovat !

          foto Tycoon

          Tycoon 24.02.2016  09:33

          « Re: Re: Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni

          TCe 160 s manuálem (a volitelně automatem), to je přesně to, co tam chybí. U konkurence jako je Golf, Focus nebo Astra je něco takového samozřejmostí.
          Ceny by samozřejmě musela být oproti 1.6 TCe 200 mnohem nižší, minimálně o 100 tisíc Kč, protože by to nemělo "zbytečnosti" jako je automat EDC, natáčecí zadní náprava 4Control, zvětšené kotouče na obou nápravách, 17" kola, sportovní sedadla, pseudodifuzory atd.
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 24.02.2016  14:32

            « Re: Re: Re: Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni

            A Golf, Focus nebo Astra má 160k benzín o 100 000,- levnější než 200k Mégane? Pokud ne, tak buď rád za 40k navíc.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 24.02.2016  15:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni

              Mají o 100k+ levnější motor se 150k. Jasně, třeba v horší výbavě a bez automatu, ale mají.

              TCe 160 nebo 150, to už je fuk, mít o 10k víc než konkurence by bylo u novinky milé... ale klidně TCe 150.

              Leon FR 1.4TSI 150k 500t, Octavia Active 150k 432t, Astra Enjoy 1.4T 420t, Focus Trend Sport 1.5EB 437t.
  • 213 Reagovat !

    foto Filalak

    Filalák 23.02.2016  13:15

    Nový Renault no nevim

    Já teda autům moc nerozumím, ale kupovat nový je blbost. Dáš za to strašně moc peněz, ale už ho nikdy za ty prachy neprodáš. Já kupuju vždycky v bazaru, na nákupy a občasnou návštěvu mi to stačí.
    • 102 Reagovat !

      foto nextright

      nextright 23.02.2016  13:17

      « Re: Nový Renault no nevim

      Ano, vším za první čárkou potvrzuješ první větu "Já teda autům moc nerozumím." ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 23.02.2016  16:18

        « Re: Nový Renault no nevim

        No ale i on má na svou volbu právo a bere auto jako vozku na nákup a návštěvu. Why not? Taky nikde nenapsal, jakou "ojetinu" kupuje. Ono i demo je vlastně už ojetina.
    • 85 Reagovat !

      foto topten

      topten 23.02.2016  13:17

      « Re: Nový Renault no nevim

      z tohodle pohledu je blbost kupovat i novy spodni pradlo...
    • 55 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.02.2016  13:18

      « Re: Nový Renault no nevim

      Ještě měla přijít zmínka kde, ať máš šéf bazaru radost! ;-)
    • 54 Reagovat !

      foto strycek-BOB

      strýček BOB 23.02.2016  13:20

      « Re: Nový Renault no nevim

      Ehm, že jsem tak smělý, ale partnerku máš novou nebo ojetou? ;-\
      • 43 Reagovat !

        foto comper

        comper 23.02.2016  13:30

        « Re: Nový Renault no nevim

        S tymto by som bol opatrny, v dnesnej dobe "novu" partnerku uz tazko zozenies, vsetky maju uz nieco "nabehane" :-)
        • 03 Reagovat !

          foto free78

          free78 23.02.2016  15:45

          « Re: Re: Nový Renault no nevim

          však s informací o ojetosti děvčat se zachází podobně jako se stavem na tachometru. Taky se často silně stáčí. Kluci chtějí děvče co měla max. 2 kluky, tak se těch 18 dalších stočí...
        • 02 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 23.02.2016  18:58

          « Re: Re: Nový Renault no nevim

          ono jsou bohužel mnohé taky stočené >:-[]
      • 33 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 23.02.2016  13:41

        « Re: Re: Nový Renault no nevim

        ...nemá smysl pátrat co má za sebou, jako pečlivě zhodnotit co může mít před sebou ;-)
        • 06 Reagovat !

          foto topten

          topten 23.02.2016  13:53

          « Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

          u kone je dulezity aby mel zdravy zuby, to pak muze vorat ještě docela dlouho :-)
      • 03 Reagovat !

        foto Riceeater

        Riceeater 23.02.2016  15:22

        « Re: Re: Nový Renault no nevim

        Ty asi hledáš ve státem zakázaných vodách a nebo u Amišů >:-[]
      • 21 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 23.02.2016  16:19

        « Re: Re: Nový Renault no nevim

        Možná si vezme tu tvou, která má ojeté jen první tři centimetry a jinak je jako funlovka.... >:-[] ;-)
        • 03 Reagovat !

          foto MBambus

          MBambus 23.02.2016  17:01

          « Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

          :no:

          Zato ty bys ji propich skrz na skrz vid

          Mas velmi detinske chovani
          • 21 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 23.02.2016  17:26

            « Re: Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

            Opět jsi to pobral po bambussku, bambusane :-)
            • 02 Reagovat !

              foto MBambus

              MBambus 23.02.2016  19:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

              A to znamená co prosím tě?

              PS dej bacha na to palcování ať nechytneš zánět do ukazováku, ale když to tvé mysli prospívá dej mi :no: klidně milión
    • 12 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 23.02.2016  13:21

      « Re: Nový Renault no nevim

      niekto musi kupovat aj nove auta.... inak skrachuju aj autobazare .... potravinovy retazec nepusti ... bez novych aut nebudu ani jazdenky ... ( kedze kazda jazdenka bola raz novym vonavym autom )
    • 31 Reagovat !

      foto C4all

      C4all 23.02.2016  13:24

      « Re: Nový Renault no nevim

      Aha, a kdyby si nové nekoupil nikdo, tak v tom bazaru budeš za pár let kupovat co?
      Čímž samozřejmě nepopírám, že pro někoho je to opravdu racionální volba! :-)
    • 35 Reagovat !

      foto MBambus

      MBambus 23.02.2016  13:54

      « Re: Nový Renault no nevim

      >:D >:D >:D

      Já teda jídlu moc nerozumím, ale kupovat nový je blbost. Dáš za to strašně moc peněz, ale stejně vždy končí na tom stejnym místě..Já kupuju vždycky jen prošlé, na ten můj pupek a pro občasnou návštěvu to stačí.
      • 21 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 23.02.2016  16:21

        « Re: Re: Nový Renault no nevim

        Od tebe se dočkat něčeho vtipného by byl čistý naivismus.
        • 03 Reagovat !

          foto MBambus

          MBambus 23.02.2016  16:59

          « Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

          Naivni by bylo ocekavat, ze ty neco pochopis..pokud to beres jako vtip nemame se o cem bavit.

          A tvuj vtip o "funlovce" to je dokonala ubohost.

          Jeste k dalsimu tvemu prispevku nikdo nerika co si ma Filalak kupovat, jen jak jak je jeho kratkozraky pohled prihlouply a o to se sem se prave snazil i ja svou "upravou".
          • 21 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 23.02.2016  17:26

            « Re: Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

            Funglovka není můj vtip, badateli ;-) Jeho pohled je relevantní a přirozený. Že ty to nepobíráš .... myslet si, že bys něco pobral by byl jen čistý naivismus. Tvá úprava je opravdu tvá >:-[]
            • 02 Reagovat !

              foto MBambus

              MBambus 23.02.2016  19:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

              "čistý naivismus" to sis naštudoval na wiki nebo proč to pořád opakuješ?

              Alzheimere "Možná si vezme tu tvou, která má ojeté jen první tři centimetry a jinak je jako funlovka...." to je co?

              OK ještě speciáně pro tebe to zkusím zopakovat - jeho pohled mu tu nikdo nebere, ale koukat na to jen z jednoho úhlu, je prostě pitomost.

      • 21 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 23.02.2016  17:08

        « Re: Re: Nový Renault no nevim

        Buď rad že jsou "blbci" kteři maji na ty nove auta pro vas chude.
        • 03 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 23.02.2016  19:02

          « Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

          VÁS chudé? S průměrným příjmem u nás na nové auto téhle třídy nemáš ani kdyby ses pos....
          • 11 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 23.02.2016  20:42

            « Re: Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

            Nic v tom nehledej....rypnuti , za to odsuzovani nakupu novych aut.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 23.02.2016  21:47

            « Re: Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

            S průměrným platem u nás nikdo nemá na novou nižší střední, ani kdyby se pos...?
            • 01 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 23.02.2016  22:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

              Jak se to veme. Když bude pár oba s průměrným platem, tak jo, ale stačí 1-3 děti a s nema spojená mateřská/rodičovská, plus vlastní bydlení a není ani na Felicii
              • 00 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 24.02.2016  08:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nový Renault no nevim

                Tak nějak. Asi už se děti hlásí o slovo koukám :*)
  • 05 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 23.02.2016  14:18

    motorove optimum?

    no zrejme to vyzera na 1.2 tce 97kw..... som rad za atmosferu ale vzhladom na objem a vykon mi pride jej zrychlenie ponekud "slabe" ( atmosfericka 1,6 litrova konkurencia to vie niekde okolo 10-11,7s ) .... neviem ;-\ .... rovnako ta slabsia 1,2tce mi svojou maximalkou 179 pride trosku pod uroven ( mensi 1.0 tgdi 73kw v ceede ma maximalku 185 ) ...

    trosku mi tie parametre niektorych motorov pridu ozaj "zvlastne" ..... kazdopadne vidime ze dostat sa dnes s malymi turbami v zrychleni pod 10s nie je az taka sranda ako sa zda.... a ani v maximalke moc neexceluju ... ale kadopadne aj to zrychlenie atmosferickej 1,6tky je ozaj ponekud slabe ( mazda 3 1,5 74kw 10,8s ) tak teraz babo rad lebo ono ta 1,2 tce 97kw zase az taka lacna a dostupna uz tiez pre kazdeho nebude
    • 11 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 23.02.2016  15:08

      « Re: motorove optimum?

      Motorove optimum je 1.6 benzin a proc? Protoze ne kazdeho bavi zit v asketizmu se zrychlenim z devadesatek. :-) Uz v minule generaci byl benzin GT jedna z nejlepsich nabidek na trhu, 200k za pul mice v hezkem aute nizsi stredni? Proc ne. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto JaWohl

        JaWohl 23.02.2016  22:05

        « Re: Re: motorove optimum?

        220:-) zasadnejsi rozdil bude zrejme v podvozku, nove GT bude asi komfortnejsi...kdyz z te ceny odmyslim to nad 500 tak mi to vychazi jako bargain uz na startu. GT grandtour 205k na podzim za realnych 550-570 s mekcim podvozkem nez soucasne GT muze byt nejzajimavejsi volbou z cele modelove rady. Trosku uberou na zivocisnosti a chilli, pridaji na uzivatelske privetivosti a muze se to chytit. Fajn bude, jestli si nebudou hrat na limitovanou edici urcenou pouze pro 12(?) trhu, ale plesknou s tim na trh rovnou bez tech tanecku, ktere predvedli s predchozim GT (nekde bylo i jako kupe a hatch), jako s kusem stavnateho masa. A trh jim rekne svuj nazor...
    • 43 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 23.02.2016  15:16

      « motorove optimum?

      Žiješ jen tabulkama, bohužel.. v reálu to může být i naopak a TCe bude rychlejší, než ta tvoje milovaná Kia :-) Co jsem zkoušel, tak to mi přišly ty papírové hodnoty u korejců trochu nadhodnocené.... ale TCe jsem nikdy nejel. Navíc po zajetí si ten motor může sednout a být i o slušný kousek rychlejší, než nejlepší naměřené hodnoty testovacích kusů :-)
      • 03 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 23.02.2016  15:39

        « Re: motorove optimum?

        zaujimave ze v pripade korejcov su v tabulkach vzdy optimisticke cisla ale v pripade konkurencie su zase vzdy v reale lepsie ako v tabulkach... koho na toto nachytas... uz ani male dieta ti na tuto bachorku neskoci .. nic v zlom...

        inak ja nikde nepisem ze tce je zly motor.... pisem len ze tie niektore papierove udaje su ozaj kusok "zvlastne" .... v pripade atmo 1,6 dostat sa v zrychleni pod 12s by nemal byt najmensi problem ... neviem ci si rozumieme... je mozne ze zase ma chces poucit v niecom na co vobec mojim prispevkom nemierim... ale to nebude nic nove od teba ;-)

        za mna osobne by som bral 1,6 sce ( o zrychlenie mi fakt moc nejde ) ... ale popravde asi najidealnejsi pre vacsinu uz dnes bude 1,2tce 97kw :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 23.02.2016  15:47

          « Re: Re: motorove optimum?

          Já neříkám, že to Renault má dobře a je v reále lepší, ale ty tu hodnotíš pouze ten papír, a realita může být jiná... naposledy si takhle obhajoval 1.7 Crdi, který je prostě slabý i když má ty kilowatty a tabulkové údaje slušné, stejně jako GDI 99kw, nebo i 120kw GDI, které jsem též zkoušel a ty motory prostě nejedou na to, jak jsou silné...

          Navíc, korejské vozy taháš všude ty, tak ti jen říkám, možné vysvětlení :-) A porovnáváš 6km/h v maximálce, což snadno eliminuje poryv větru, gumy atd.....

          Je problém se projet? Sám si řikal, že u vás je spousty autorpodejců, jistě tě svezou :-)
          • 01 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 23.02.2016  15:52

            « Re: Re: Re: motorove optimum?

            no tentokrat som si pre porovnanie pomohol aj mazdou 3..... jej zrychlenie v zaklade so 74kw 1,5kou fakticky atakuje 97kw tce... mozeme si vziat za priklad aj nejake to tsi od vw ale to by tce uz dostalo na frak .... kazdpadne su tie zrychlenia tce aspon teda na papieri trosku bieda to uznas sam ( tabulky netabulky... istu vahu tie cisla urcite maju ) ... a zeby atmo 1,6tka to nedala pod 12s? taky voz v tejto triede asi ani nenajdeme... teda okrem meganu .... ale je dost mozne ze za to mozu tie nase super emisne normy.... nebude to prvykrat co nejeden schopny motor kvoli nim dopadol neslavne ;-\
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 23.02.2016  16:01

              « Re: Re: Re: Re: motorove optimum?

              TSI, zvláště ty jednadvojky opravdu jezdí celkem živě, nikdy jsem to nepřeměřoval, proto se nedivím, že mají lepší tabulkové údaje. A jednašetka pod 12 sekund? No ona to třeba dá, jen papírově to nevidíš. Sám jsem si přeměřoval u více aut zrychlení (samozřejmě za neideálních podmínek) a povětšinou zajeté kusy byly rychlejší, než papír, u VW s 1.6 to bylo naopak... je mnoho aspektů... proto není nad osobní zkušenost... s některými motory se prostě jezdí dobře i když nejsou kdovíjak silné... třeba budiž příkladem pro naftofily motory 1.9 TDI, který i s 66kw do 120ti km/h pocitově hezky tahá a přijde mi příjemný na jízdu i více, než silnější nafťový motor jiného výrobce, co naplat, že v reálu je ten jiný motor rychlejší :-)
            • 01 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 23.02.2016  19:05

              « Re: Re: Re: Re: motorove optimum?

              Přečti si test v odkazu. Jde o srovnání Renaultu Kadjar 1.6dCi, Hyundai Tucson 1.7 CRDi a Toyota RAV4 2.0 D4-D. Tam má Kadjar taky o sekundu horší zrychlení než RAV4. Přesto je však mnohem lepší v pružnosti.
              Kadjar: 30-50mph in 3rd/4th- 3.4/4.6 s, 50-70mph in 5th/6th - 7.3/9.4 s
              RAV4: 4.1/6.3 s, 8.7/10.7 s

              [odkaz]
          • 03 Reagovat !

            foto topten

            topten 23.02.2016  16:22

            « Re: Re: Re: motorove optimum?

            maximalka o 6km/h je docela znat
            napr. rozdil 200 a 206km/h znamena u beznyho auta rozdil ve vykonu 8-10kW
        • 01 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 23.02.2016  15:50

          « Re: Re: motorove optimum?

          Vykon motoru mas jednu vec, ale zprevodovani je stejne tak zasadni (veci treti by byla hmotnost, ale ta nizsi stredni vazi dnes cca stejne nehlede na znacku). Muzes mit i 200kw, ale kdyz budes mit hloupe poskladanou prevodovku ujede ti pri akceleraci z 0 na 100 i auto s 100kw, kdyz to prezenu...
          Evidentne tedy renault ma delsi prevody, coz ti znici tabulkovy udaj pri 0-100 a jakykoliv udaj pruzneho zrychleni na stejny rychlostni stupen. Realne ale s takovym autem budes stejne jezdit jinak a tabulkovy udaj te nebude zajimat. Treba tam kde s renaultem budes akcelerovat na dvojku bys u konkurence s kratsim zprevodovanim akceleroval na trojku. Vysledny prevod (prevodovka + diferencial) bude stejny a pak se ke slovu dostavaji Nm a Kw kde vic je proste vic, a papirovy udaj z 0 na 100 je nic. ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 23.02.2016  15:51

            « Re: Re: Re: motorove optimum?

            :yes: Proto není nad reálné svezení, než vynášet tabulkové soudy :-)
          • 01 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 23.02.2016  15:54

            « Re: Re: Re: motorove optimum?

            jasne sprevodovnie ... ktore je ake je kvoli emisiam... dava to logiku ..... :yes:
  • 26 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 23.02.2016  15:13

    Pěkne

    Cenik je opravdu překvapenim a verze GT je naceněna vyborně. Když vezmu v podaz kolik se připlaci za automat tak v manualu by cenikova cena byla někde pod 550tkč. Vzhledem ke zbytku zaslouži Renault palec.
    Prodej sice teprve začina ale tohle zrovna pozitivně nezni a u GT verze s mechanickym řizenim se tohle snad nedočteme....

    "Nový Mégane vůbec nevypadá špatně, ale teda řízení je ukázkou maximální nepřirozenosti"

    [odkaz]
    • 03 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 23.02.2016  16:26

      « Re: Pěkne

      :yes: k těm tlačítkům.... to jde o zvyk. Je to jako s mobilem. Ještě pět zpátky všichni kvičeli, že tlačítka ničím nenahradíš a že je to nepřehledné a td. A hele.... věci se mění. S takovou bysme dneska možná ještě lezli po stromech.
      • 01 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 23.02.2016  16:31

        « Re: Re: Pěkne

        Těžko soudit , nemam vyzkoušene. Ale třeba u telefonu se držim zuby nechty HW home button + senzory před SW tlačitky na displeji ktere jsou pro mě rozhodně meně pohodlne a ergonomicky huře stravitelne.
  • 30 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 23.02.2016  16:47

    Renault

    Renault se bude muset hodne snazit s Megane RS, pac Pezal 308 R ukazuje zajimave drapky :-) [odkaz]
    • 01 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 23.02.2016  17:23

      « Re: Renault

      Tak to je paráda! O tom se dá uvažovat jako o denním povoze :-) :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto white-label

        white label 23.02.2016  17:53

        « Re: Re: Renault

        I za ty háky? ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 23.02.2016  18:04

          « Re: Re: Re: Renault

          To jsem nepostřehnul úplně. Kolik?
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 23.02.2016  18:40

            « Re: Re: Re: Re: Renault

            Pokud se nepletu, tak je to jen koncept. A u toho se cena neříká.
            • 00 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 23.02.2016  20:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Renault

              koncept je to modro cerne, to co je maskovane bude zrejme predprodukcni verze kterou ukazou na nadchazejicim autosalonu, muj odhad je ze cena prodavane verze bude nekde mezi Golf R a RS3, tedy rekneme 1 az 1.1 mega
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 23.02.2016  21:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault

                To je málo! Pod 50 tisíc éček by to nešlo.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 23.02.2016  19:29

            « Re: Re: Re: Re: Renault

            Údajně něco kolem 60 tisíc éček.
            • 00 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 23.02.2016  19:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Renault

              Tak to asi vyrábět nebudou.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 23.02.2016  21:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault

                Měla by to být nějakým způsobem omezená série, ale i tak by to bylo hodně...
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 23.02.2016  17:34

      « Re: Renault

      Alternativně se na to můžou vyprdnout a za srovnatelné peníze nabídnout rovnou RWD Alpinu...
    • 10 Reagovat !

      foto evocolt

      evocolt 23.02.2016  18:39

      « Re: Renault

      Nieco natom aute bude kedze tu dokonale vyskolilo na zrychleni RS3..vyzera to ako keby s tou RS3 zastavil ;-) [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto lled

      lled 23.02.2016  19:42

      « Re: Renault

      Cerstva zkusenost s dotykovym displayem v 308ce. Auto bylo vystavene venku, bylo privezeno do prodejny, sednu a po nastartovani display nefunguje, prodejce musel 2X zapnout a vypnout motor, aby se display rozjel a kdyz uz bylo vse ok, tak pri prochazeni menu bylo citelne znat zpozdeni. Pravdepodobne na to mela vliv teplota. Tohle cloveka odradi.
      • 11 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 23.02.2016  19:52

        « Re: Re: Renault

        Ono by to až tak nevadilo, kdyby ovšem nebyla přes ten dotykový panel ovládána i ventilace...
  • 22 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 23.02.2016  19:10

    Povedený začátek

    420 000,- za adekvátně vybavený diesel a 380 000,- za adekvátně vybavený turbobenzin? Ano, přesně tady má být základní cena. Časem mohou přijít nějaké slevy nebo zvýhodnění, ale cena zcela adekvátní nabízené hodnotě.

    Pravý smysl opět dává ZEN s automatickou 2-zónovou klimou... Jinak výbava opravdu dobře poskládaná, dovybavit na srovnatelnou úroveň Octavii, tak cenovka lítá úplně v jiných cifrách.

    Takže opět tradice - Mégane Grandtour i s příplatkem za kombi opět o řád zajímavější nabídka než ta naša česká oktávia... Pro rodiny Mégane Grandtour ZEN 1.2 TCe totální ideál, co se nejspíš vleze pod 400 000,-

    Renault nasadil správný kurs :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 23.02.2016  19:34

      « Re: Povedený začátek

      Běžná rodina nebude ani potřebovat TCe, troufám si tvrdit, že SCe bude dost vhodný motor. Problém je akorát to, že si na něj budeme muset počkat.
      • 22 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 23.02.2016  19:50

        « Re: Re: Povedený začátek

        Turbomotor je uživatelsky přívětivější. Ale samozřejmě, že si za tu svoji řidičskou pohodlnost musíš připlatit... Atmosféra určitě postačí a pro toho, kdo si auto bude kupovat na 10 let, to může být skutečně lepší volbou.

        Ale při záruce Renaultu 5 let/100 tis. km a při tom, jak spolehlivé motory dělá, se ani TCe vůbec není třeba obávat...
        • 20 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 23.02.2016  21:44

          « Re: Re: Povedený začátek

          Nezapomínej, že u nás jsou lidi dost velké konzervy. Já taky...
    • 02 Reagovat !

      foto lled

      lled 23.02.2016  19:51

      « Re: Povedený začátek

      Pokud mne pamet neklame tak kdosi z Skoda auto v rozhovoru pro HN rikal, ze vetsina octavii bere fleet (80-90 procent? uz si to nepamatuji).

      Problemu u Megane vidim nekolik:

      - Image renautlu v nasich koncinach
      - Trosku kolotocarsky pojaty interier (tablet, podsviceni), 1. oddeleni muze z toho tabletu snimat otisky prstu viz fotogalerie.
      - Auto bude hlavne v kombi vypadat docela tluste na malych kolech
      - Francouzske nedotazenosti

      1,2 TCe v Zen vybave, v zime - kola k autu, nejaka sleva ci paket, s cenikovou cenou 377 - pekna nabidka.

      Druha vec je, ze vetsina konkurence se dostane na stejne penize (+- 15 tisic korun) vcetne (skladoveho) Golfu.
      • 10 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 23.02.2016  19:56

        « Re: Re: Povedený začátek

        Problémy to určitě jsou. Jen nějak nechápu, co s tím má společného Mégane.
      • 21 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 23.02.2016  20:01

        « Re: Re: Povedený začátek

        1) image Renaultu není problém Mégane, ale problém demence českého zákazníka... ale v konečném je demence českého zákazníka problémem Renaultu a měl by s tím umět pracovat.
        2) ano, poměr u těch Octavií máš správný. Tohle ale jen tak nezměníš, je tam hodně proměnných, ztráta hodnoty vozu především. Asi by pomohlo, kdyby se Renault domluvil na výhodných podmínkách s nějakýma velkýma leasingovkama typu leaseplan...
        3) Francouzské nedotaženosti - nevím co tím myslíš

        Konkurence je vyrovnaná, to je jasné. Dnes zkrátka snad ani nejde vybrat vyloženě špatně a největší rozdíly paradoxně budou ani ne tak ve spolehlivost, ale v trvanlivosti. Mnozí prostě začaly stavět auta jen "na záruku", zatímco někteří si stále snaží udržet tradiční hodnoty, třeba jako Renault.
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 23.02.2016  21:45

          « Re: Re: Re: Povedený začátek

          Myslíš na dvouletou záruku? >:D
      • 21 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 23.02.2016  22:11

        « Re: Re: Povedený začátek

        Stejně jako všechny ostatní kombiky ve třídě. Megane ale začíná na 16, takovy Golf i v Highline ma 15 8-s
        • 02 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 24.02.2016  00:18

          « Re: Re: Re: Povedený začátek

          Pokud máš Golf se slušným motorem máš vždy 16'
          Osobně jsem nový model Golfa na 15 prakticky neviděl.
          Lidi co nemají prachy si koupí francouze nebo korejce. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 24.02.2016  07:42

            « Re: Re: Re: Re: Povedený začátek

            A lidi co nemají rozum, jdou pro VW.
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 24.02.2016  07:46

            « Re: Re: Re: Re: Povedený začátek

            Většinou je to jinak. Lidi, co nemají prachy si koupí základního Golfa. Tím se zařadí mezi ty, co prachy mají.
          • 00 Reagovat !

            foto lled

            lled 24.02.2016  08:18

            « Re: Re: Re: Povedený začátek

            Ten rozdil se smazava, dneska jde Golf koupit za cenu ostatnich vozu, neberu ceny od, ale slusneji vybavena auta.

            Pamatuji diskuze ohledne KIA a 7 let zaruky a ted dava Volkswagen k maraton edition 5 let zaruky/100k co nastane drive...mno casy se meni.
        • 00 Reagovat !

          foto lled

          lled 24.02.2016  08:16

          « Re: Re: Re: Povedený začátek

          Asi jsi myslel comfortline, prave jsem koukal highline a tam je seriovka 16".
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 24.02.2016  08:48

            « Re: Re: Re: Re: Povedený začátek

            Comfortline je speciálně nastavená pro náš trh, myslím, že je i dotovaná importérem a tahají se prostě na sklad. Výbava je vesměs dobře nastavená a v zásadě nic podstatného nechybí, ale třeba kola jsou takovým ústupkem. Už GVI myslím normálně začínal na 16p (ale plechy), zatímco Comfortline ti dal litá kola - což vypadalo dobře - jenže 15p...
            Z druhé strany ono to není úplně špatné, protože 15p jsou pneu levnější a vlastně se i víc hodí na naše šílené cesty...
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 24.02.2016  16:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Povedený začátek

              Nepleť si Comfortline a Comfort Edition. Comfortline je normální stupeň výbavy (mezi Trendline a Highline).
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 24.02.2016  16:21

        « Re: Re: Povedený začátek

        Myslíš Martina Jahna a pamatuješ si to špatně. Těch 90 % bylo k rozhodnutím, které si dělá Škoda sama. Tady je kousek toho článku:

        "Prodej aut firmám je pro masové značky koncernu Volkswagen zejména v Evropě velmi důležitý. Z celkového množství vozů prodaných na tomto kontinentu jich do podnikových flotil míří téměř třetina. Na tomto náročném trhu dokázala výrazně zabodovat i mladoboleslavská octavia, která v Evropě patří mezi tři firmami nejžádanější automobily."
  • 00 Reagovat !

    foto Damian120

    Damian120 11.03.2016  08:17

    Vypadá dobře, ale...

    ale pokud bych ho měl někdy koupit, tak si počkám 2-3 roky a koupím ho jetý za třetinu... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Mojmis

    Mojmis 30.03.2016  15:33

    megan

    no vypadá to na takovou klasiku, ale novy bych ho asi nebral....to bych si za ty penize poridil neco zajimavejšího jetyho :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Kaki, ovoce bohů: 6 způsobů, jak nám vylepší zdraví + 1 recept na ovocnou mňamku

Kaki, ovoce bohů: 6 způsobů, jak nám vylepší zdraví…

Kaki je pro mnohé stále velkou neznámou. Přitom v naší kuchyni dokáže jen potěšit. A co víc! Je také vlemi…

Dostávat zaplaceno za sledování porna? Jde to. Díky nové kryptoměně

Dostávat zaplaceno za sledování porna? Jde to. Díky…

Když se řekne kryptoměna, lidé si nejčastěji představí bitcoin. Existují jich ale stovky a každým dnem vznikají…

 

iSport.cz

ZOH 2018, 16. den ONLINE: Ledecká jede o zlato, hokejisté o bronz

ZOH 2018, 16. den ONLINE: Ledecká jede o zlato,…

Předposlední olympijský den v Koreji je z českého pohledu ve znamení Ester Ledecké. Zlaá medailistka ze Super G…

ONLINE: Česko - Kanada. Jandačův tým bojuje o olympijský bronz

ONLINE: Česko - Kanada. Jandačův tým bojuje o…

Naděje na medaili stále žije. Český národní tým se po semifinálovém neúspěchu proti olympijským sportovcům z…

 

Reflex.cz

Deset mužů z Hradu: Gustáv Husák, „buržoazní nacionalista“ a symbol normalizace v Československu

Deset mužů z Hradu: Gustáv Husák, „buržoazní…

Gustáv Husák je zapsán v historickém povědomí jako ikona normalizace, jako – dle charakteristiky spisovatele…

Kreativita sovětského člověka v praxi: Podívejte se na bizarní autobusové zastávky

Kreativita sovětského člověka v praxi: Podívejte se…

Existuje jen málo nudnějších věcí, než je čekání na autobus. Pokud bychom měli ale na zpožděný spoj čekat na…