Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Renault Mégane R.S. poprvé na veřejnosti. Manuál bude!

Jedno z velkých tajemství nadcházejícího Méganu R.S. padlo. Fanoušci mohou bouchat šampaňské, nový kompaktní hot hatch nabídne manuální převodovku.
Zpět na článek
26. 5. 2017 15:01
Chvála bohu (a Renaultu)!!!
Tak toto je nejlepší automobilová zpráva za poslední období! Měl jsem fakt stažené půlky, že Renault s novým Méganem RS udělá co se týče převodovky stejnou tragickou chybu jako u současného Clia RS a nacpe do něj jen automat. Manuál for ever!!! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. Teď ještě aby manuál začala nabízet taky Alfa Romeo do Giulie se čtyřválcovým dvoulitrem a na světě zase bude o něco krásněji! :-)
Rozbalit vlákno
3
26. 5. 2017 15:39
Re: Chvála bohu (a Renaultu)!!!
U aut, jako je Megane RS je fajn, ze si muzes vybrat, no u Giulie je ten nejlepsi mozny automat, ktery se v soucasne dobe vyrabi, moc dobre si neumim predstavit, kdo by daval prednost manualu v takovem aute. A u Giulie QV je moznost vyberu taky, takze za mne OK.
Avatar - iudex
29. 5. 2017 08:28
Re: Chvála bohu (a Renaultu)!!!
Tak si predstav mňa. ;-) Ja by som rozhodne dal prednosť manuálu aj v strednej triede, notabene keď sa jedná o športovo ladený sedan s relatívny silným benzínom.
1. 9. 2017 23:08
Re: Chvála bohu (a Renaultu)!!!
A taky mě. Giulie QV je pro mě cenově i provozně nesmyslně drahá, proto toto auto chci s benzinovým dvoulitrem a manuální převodovkou! ;-)
Avatar - praděda7
26. 5. 2017 16:57
Manuál for ever!
K takovému autu manuál patří! Full mark to Renault.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2017 06:21
Modlím se za dvoulitr.
Takže jedna část mise je hotová - manuální převodovka. :yes:
Teď jsem úspěšně zvládnout část druhou - nasadit dvoulitrový motor.
Na konci mise a pokud bude úspěšná bude následovat moje objednávka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
29. 5. 2017 08:35
Re: Modlím se za dvoulitr.
Myslím, že dvojliter nebude, na 90% tam dajú novovyvinutú 1,8ku. Nevidím dôvod (notabene pri Ranaulťáckom šetrení na benzínoch) vyvíjať úplne nový motor pre jednu verziu jediného modelu (starý nepriamovstrekový dvojliter by už neustál emisné normy). Naopak kvôli Alpine Renault vyvinul od podlahy novú modernú 1,8TCe. Je jasné, že nebudú mať dva samostatné motory pre dva malosériové modely. Naviac Renault avizoval, že 184 kW verzia pre Alpine 110 je len základ a príde aj silnejšia verzia (údajná Alpine RS) s +/- 300k. A rovnaký výkon avizuje Renault pre MRS. Teda pre mňa je vec úplne jasná: MRS bude mať 1,8TCe v naladení na cca. 300k.
Takže zrejme neobjednáš. ;-)