Jako správný patriot jsem se podíval po společných prvcích s Fabií.
Rád bych si koupil Fabii, ale s českými rozchlastanými motory nikdy. Lituji lidi, kteří si koupí levnou Fabii a potom musí investovat spoustu peněz do benzínu. A i 1l 37kW motor se dvěma ventily na válec je již minulostí. K tomu by se nesnížily ani korejské automobilky - viz. Hyunday Atos 12i ventilový čtyřválec.
Takže pro mě šetřílka, již ne české motory, ale např. motor 1,2 l 47kW a to i v Ibize.
Nemohu se ubránit dojmu, že designer, který k Seatu pišel od Alfy, dostal za úkol udělat ze Seata Alfu Romeo 2 v levnějším vydání. Design nové Ibizi se v mnohém nechal inspirovat v Alfě 147. Což určitě není na škodu, protože Alfa je opravdu skvělá. Dravý, sportovní styl nové Ibizy považuji za velmi povedený.
Alfisto, rukopis Waltera de Silvy je opravdu znat, souhlasim s Tebou, podobnost se 147 v designu rozhodne je. Zaroven ale navazuje na predchozi model. Docela hezke auto....
Myslim, ze VW uz nevie robit design aut. Staci sa pozriet na VW, Skoda, Seat a AUDI - tie auta su uplne rovnake zvonka aj zvnutra. Takze teraz sa snazia okopirovat Alfu, lebo sa budu delit na 2 divizie a jedna z nich ma Alfe konkurovat.
Backu, mám fábku 44kw a v průměru si bere 5,5 l / 100km a to nejsem loudal a i když to přišlápnu tak jsem vždy pod 7 l / 100km
není to teda žádný divoch, ale spotřeba je v pohodě.
Zajímavé je, že ten motor 1,2 má výkon 47kW ve srovnání s Fabii 1.4 44kW. Přitom je zde uváděná spotřeba přesně o 1 litřík menší, než u Tvojí Fabie. A nové POLO s ním dosahuje max. rychlosti 162 km/h a u Fabie 44kW je udávaná max. rychlost 157 km/h. A to ještě nepíšu o nových motorech FSI od VW.
Co je to za motor?1,4l a jenom 44kW.V současné době mizerné.Ale samozřejmě na druhou stranu cenově přijatelné.Seat mi nic neříká.A chválit interiér na fotce?V základním provedení takový interiér nikdy neuvidíte,jenom v nejdražším modelu,za určitě nemalé peníze.Myslím si,že i v cenové kategorii Ibizi jsou lepší auta,ale kdo chce Španěla,ať jej má.
... z boku se mi vubec nelibi ... maly kola pod velkou kastli ;( ... mozna je to jen opticky klam, ale ty bocni fotky me fakt neuchvatily ... abych jen nekritizoval tak musim uznat, ze interir je hezky
Jo naprosto souhlasim, maly kola na moc robustni tvary a to je na sportovnim aute, kterym se Seat snazi byt, jednoznacnej problem. A co se tyka celkoveho designu (krome interieru) mi stejne hosne pripomina zaoblenou starsi generaci...
Mam Seat Ibiza,92,1.6sxi-nevim jak ted ale tenhle seat ma sice živý motor ale uroven kvality je přišerna-se bojite aby se vam behem cesty neco neztratilo.....mozna ze "lidový vůz" to zlepsil....ale jinak nova Ibiza je temperamentni auto
mam ibizu novou,a zatím ok,žere málo,hluk málo,prostorná,živá ,cena přijatelná,zatím jsem hodně spokojen záruka 12let na karos.Jo a v základní ceně slušná výbava,prvky jako abs erbegy rádio držáky nápojů esp alarm centrál ,koupeno červenec 2006 za 230000
ja to koupil pred dvema mesici a souhlas s vama obema ze je to dobry auto.....aspon zatim. akorat snad jeden mensi nedostatek co mi trochu vadi je ze mi obcas povrzava v palubni desce, nekdy ani moc ne, ale otravuje to....samozrejme jen na hrbolech....no nic, dam nahlas radio a je klid...jinak super ticho v interieru pri jizde.. :-)