„The sedan will be positioned in the market between the BMW 3 series and BMW 5 series, sources said.“ europe.autonews.com
„It is believed the vehicle will take the shape of a mid-size sedan slotted in terms of dimensions between the BMW 3-Series and 5-Series.“ worldcarfans.com
Zprávy nejvěhlasnějších webů a pan redaktor si ani v jedné nevšimne slovíčka between... Že se vůbec divíš... ;-)
Když dnes vídám 147, 156 a 159, tak musím uznat, že z hlediska designu (exteriér i interiér) to bude mít Alfa těžké. Vyrovnat se takové nadčasovosti je velká výzva.
Obcas nam u baraku parkuje 147, po faceliftu, cervena, + typicka alfacka kola. Vypada to nadherne, neveril bych, ze to auto ma jiz tolik let za sebou. Vzdy se za tim otacim. Skoda, ze takhle zachovalych kousku je malo.
Ale no tak, podvozkovú platformu už majú. Náklady na ňu už tiež podelili s americkou odnožou. Motory a prevodovky už poväčšinou majú tiež skladom. Testovacie muly už hltajú kilometre. Keďže to má byť reštart značky ako takej, očividne nechcú nič ponechať na náhodu a predstavia až hotové auto, ktoré bude v stave ísť do výroby. A verím (že nielen moje zbožné želanie) si po fiasku so 156 dajú pozor aj na kvalitu. Výroba tejto Alfy je viac reálna ako sa na prvý pohľad zdá.
...byla Alfa Romeo naposledy tak pred dvaceti lety.
A na navrat mezi elitu to bude chtit podstatne vic, nez jeden jediny vysneny a vyslibovany model a velkohube kecy zabijaka tradicnich italskych automobilek.
mě spíš zajímá, čeho derivát to bude, pokud je Chryslerova platforma modulární tak to tipuju na řadu 200 překopanou na zadohrab.
nemůže se vyplatit vyvíjet komplet nové auto, i když se nejspíš bude montovat někde v Toluce a ne v Mirafiori....
Testovacie "muly" uz jazdia, pouzivaju kasnu Maseratti Ghbilli, podvozok ma pochadzat z tohoto modelu, plus aj niektore motory.
Redaktor napisal prvu polovicu zle:
Toto ma byt sice stredne velky sedan ale s pohonom zadnych ( az pripadne vsetkych ) kolies, velkostne medzi BMW 3 a 5 ale cenovo cca ako 3.
Velky sedan ma byt medzi 5 a 7, cenovo cca ako 5. Plus to SUV proti Q5.
Toto vsetko a o mnoho viac uz mohli mat daaaaavno v ponuke, keby prijali ponuku od VW :-)
A teraz ma tu kludne vsetci uminuskujte, ale pred tym sa pozrite, ci a ako uskodilo Lambu a Ducati, ze su v koncerne... :-!
Ghibli těch motorů moc nemá, 3l benzín nebo nafta. faktem je že Ghibli je Q4, na druhou stranu jako dárce orgánů by mi to přišlo víc logické pro větší alfu.
Necháme se překvapit.
Kamenovat nebudu , odvěká diskuse o ničem nemá smysl. Kdyby neexistuje. status quo je tak jak je to. Zbytek je filozofická úvaha.
IMHO neodpustím si jen jednu věc - výše uvedené příklady pod německým vedením ztrácí svůj šarm a stroje svou duši. Nikomu to ale nenutím.Tak nějak to k italským autům prostě patří a je to škoda.
tady furt někdo hází datumy a čísly... no a stále nikde nic... začíná mi to připadat podobně jako ve Scuderii... kde se šéfové střídají jak zákazníci v bordelu...
Tyhle velkohube plany Fiatu nikdy nezklamou a pokazde se nad nimi clovek vyborne zasmeje, nicmene tohle je mozna zatim nejlepsi scenka jakou tento komik predvedl. Pry behem tri let ze budou v USA prodavat 150.000 kusu! Znacka, ktera nema zadnou historii pomineme-li tri dekady stary prusvih jmenem 164), pod kridly koncernu, ktery prodava v USA jeden minimodel, prvni v americe prodatelny model bude mit znacka az v lete pristiho roku, dalsi v nedohlednu a oni behem tri let chteji prodavat o padesat procent aut vice nez leta etablovana Infiniti prodavajici ctyri modelove rady, ktere jsou presne cileny na americky trh a maji tam dlouholetou historii a zakazniky. Usmevne.