Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový sedan Fiatu se představí ještě tento měsíc

Již za tři týdny se v rámci Motor Show v Istanbulu představí nový sedan Fiatu. Vůz se pak bude prodávat nejen v Turecku, ale rovněž v Evropě, Africe a na Středním východě.
Zpět na článek
6. 5. 2015 15:20
6. 5. 2015 15:23
6. 5. 2015 15:30
6. 5. 2015 20:18
6. 5. 2015 15:49
6. 5. 2015 21:12
7. 5. 2015 08:32
7. 5. 2015 11:00
7. 5. 2015 10:06
6. 5. 2015 15:54
6. 5. 2015 21:10
6. 5. 2015 21:45
7. 5. 2015 10:35
7. 5. 2015 12:28
7. 5. 2015 12:52
7. 5. 2015 16:48
8. 5. 2015 08:52
7. 5. 2015 16:47
7. 5. 2015 17:19
11. 5. 2015 12:40
7. 5. 2015 17:35
11. 5. 2015 12:41
6. 5. 2015 18:53
6. 5. 2015 19:19
6. 5. 2015 17:48
7. 5. 2015 07:01
6. 5. 2015 18:16
6. 5. 2015 15:18
Je to Linea - turecký facelift (hezký)
Je to stále Linea = variabilní platforma Punta (Grande) s prodlouženým rozvorem o 10cm(!). Je to velmi pohodlný a hezký vůz, jen nechápu Fiat (p.Marchionneho), proč se nenarodil kombík na platformě Brava (ta má stejný základní rozvor, jako prodlpužená "Punto") a navíc povedený a krásný hatchback Bravo bez reklam dokonce zrušil a znovu nabízí sedan, který se tak málo kupuje (pro jeho omezenou praktičnost).
Rozbalit vlákno
7
6. 5. 2015 15:24
Re: Je to Linea - turecký facelift (hezký)
Jestli jsi to nepochopil, tak na snímku je Linea, jejíž výroba právě končí. Zde je ovšem uvedena jen jako ILUSTRAČNÍ foto! Snímek nového fiatovského sedanu bude teprve odtajněn. Co se týče kombíku na platformě (rovněž dobíhajícího) Brava, ten byl skutečně slíben (na prodloužené platformě již použité u Lancie Delta), ale nakonec na něj bohužel nedošlo. Zato nový Fiat nižší střední třídy příští rok dorazí i jako hatchback a kombi, takže nabídka bude kompletní! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
6. 5. 2015 15:46
Re: Je to Linea - turecký facelift (hezký)
Dík za upřesnění. S novým Fiatem nižší střední třídy to pořád není jisté.
6. 5. 2015 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 17:33
Re: Je to Linea - turecký facelift (hezký)
Kéžby! Školení značkových prodejen něco také naznačuje - naznačuje.
6. 5. 2015 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 09:58
Re: Je to Linea - turecký facelift (hezký)
To je potěšující. Odkud jsi, prosím, ty oficiální informace získal?
7. 5. 2015 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
6. 5. 2015 15:20
noooo
mohol by prist casom aj k nam a napodobnit tak kiu rio sedan [odkaz] ... malych sedanov na nasom trhu akosi je stale dost malo... pamatam casy a nie je to tak davno co ich bolo podstatne viac a vzdy sa mi tieto kompaktne sedany moc pacili.....

osobne som uz novy sedan od ria videl nedavno pred par dnami.... jeden konkretny kus totiz uz maju u nas aj na predaj ... .... a na velkych kolesach to vobec nie je marne ;-) ... pekne spestrenie triedy :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
6. 5. 2015 15:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
6. 5. 2015 15:30
Re: ok
u nas boli kedysi sedany typu thalia ci polo classic alebo seat cordoba dost oblubene... je pravda ze sedan nikdy nebude mat pri nakladani batoziny tie vyhody ako klasicky hatch ale ked sa nad tym tak zamyslim..... malokedy sam osobne vyuzivam vyhodu piatych dveri .... ( teda ak zrovna neprevazam bicykel ) ale mam aj nosic na strechu takze v pohode dalo by sa tomu pomoct... a vzdy sa mi sedany viac pacili ako hatchbacky alebo kombiky..... az na par vynimiek.... uznavam ze prva fabia combi bola krajsia ako fabia sedan.... ;-)

ja verim ze oblubenost sedanov sa do europy casom opat vrati.. v usa alebo rusku ci cine su sedany moc oblubene ... uprimne im zavidim ich ponuku sedanov na ich trhoch :yes:
6. 5. 2015 20:18
Re: ok
Pánové, jste jaksi úplně mimo. Toto je článek o sedanu nižší střední třídy, takže mluvit zde o Kie Rio či Seatu Cordoba je jaksi zcela mimo mísu... :-O :no:
6. 5. 2015 15:49
Konečne
Že prestanú produkovať tú zrúdu na kolesách menom Linea. Špeciálne v "taxikárskej" žltej to suverénne patrí medzi to najhoršie čo na našich cestách možno stretnúť. A pritom ti Fiat vie aj oveľa lepšie, viď činske Viaggio.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - 3_diamanty
6. 5. 2015 15:53
Re: Konečne
s lineou to je zvlastne.... niekomu sa paci inemu nie.... ;-) .... raz tu bol clanok o linei ja neviem .....mozno pred rokom..... a sam som sa cudoval ako tu mnohi pisali aka je to nadhera... ja osobne jej dizajn tiez nepovazujem za zrovna podareny ale to je moj nazor.... sedanov je na nasom trhu moc malo.... neviem preco... a tak kazdy sedan ktory k nam zavita mi urobi radost..... fiat ma pekny model v cine suhlas [odkaz] ... ktory by bez pochyby mohol byt aj v eu.... sam neviem preco ho neponuka aj v eu... ale to je asi na inu debatu....
6. 5. 2015 21:12
Re: Konečne
Viaggio je parádne, to sa zhodneme. K nám sa nedostane asi pre to, že je navrhnutné prvotne pre Čínu, podľa čínskych bezpečnostných predpisov a podobne. Ale to už len teoretizujem, o značku Fiat sa až tak veľmi nezaujímam. :-)
7. 5. 2015 08:32
Re: Konečne
To vypadá dost jako přeznačkovanej Dodge Dart
Avatar - Avanti
7. 5. 2015 11:00
Re: Konečne
Lebo nim aj je. Povodne prvotny vychodzi model - Giulietta.
7. 5. 2015 10:06
Re: Konečne
To budeš asi jediný, kdo neví, proč je na našem trhu málo sedanů ;-)
6. 5. 2015 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 21:10
Re: Konečne
Tvoj názor. Holt, 100 ľudí, 100 chutí. ;-)
6. 5. 2015 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 10:35
Re: Konečne
A co vyjadřovaní se o lidech, kterým se líbí auta jednoho specifického koncernu, "VAGinisté"? Je úsměvné, když ty kážeš, jak by se měl vyjadřovat inteligentní člověk ;-)
7. 5. 2015 12:28
Re: Konečne
Po tejto veľmi trefnej reakcii už myslím že viac nieje čo dodať. :yes:
7. 5. 2015 12:52
Re: Konečne
Neboj, Gilgit nějaký materiál jistě dodá. Začne tím, že jsme odpadi :-)
7. 5. 2015 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2015 08:52
Re: Konečne
Mal si pravdu >:D Akurát na odpadov sme to ešte nedotiahli. >:D
7. 5. 2015 16:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 17:19
Re: Konečne
Je důležité si to umět obhájit alespoň sám před sebou ;-)
7. 5. 2015 17:25
Re: Konečne
A to si piš ,že tohle ovládá dokonale ;-)
11. 5. 2015 12:40
Re: Konečne
Je to trouba (snad mu tohle lehce ironické označení nebude vadit ;-) ).
7. 5. 2015 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 5. 2015 12:41
Re: Konečne
Přede mnou si to obhajovat nemusíš ;-)
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2015 18:46
Re: Konečne
Já bych tedy Lineu rozhodně za ošklivou neozval. Naopak...
6. 5. 2015 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 19:19
Re: Konečne
Jak kdy... Z primeho celniho pohledu je moc uzka a vykulena.
Avatar - wakantanka
6. 5. 2015 21:01
Re: Konečne
a ja že kde sa škodovka inšpirovala u Rapida >:D
Avatar - grifith
6. 5. 2015 17:48
Motorizace
Moc bych Fiatu přál úspěch s novým modelem, jsem však sám zvědav s jakými motorizacemi bude nový model nabízen? Pokud by se shodovala s 500X a tuzemské zastoupení to "nepotopí" cenou, tak by mohl mít dobře nakročeno.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
6. 5. 2015 20:22
Re: Motorizace
měla by mít i atmosférickou 1.6.. bez s/s...
;-)
Avatar - euro89
7. 5. 2015 07:01
Re: Motorizace
Atmosféra bez S/S? Tomu v dnešní době bohužel nevěřím. Rozhodně tedy ne pro trhy EU, v Turecku či jinde klidně takový motor nabízet mohou.
Avatar - wakantanka
6. 5. 2015 21:03
Re: Motorizace
osobne neočakávam nejakú veľmi širokú paletu motorizácií. Predsa len to bude model primárne určený skôr pre menej náročné trhy (alebo sa mýlim?). Na druhej strane, zase spomínaná Linea mala tuším ako prvá z Fiatov pod kapotom 1,4 T-JET, tak ktovie.
Avatar - grifith
7. 5. 2015 06:37
Re: Motorizace
Stačila by čtveřice 1,6 E-Torq, 1,4 MA, 1,3 a 1,6 MultiJet. S takovou i když ne příliš širokou paletou by se model mohl vystačit ve většině zemích, kde se bude prodávat.
6. 5. 2015 18:16
Chvála bohu!
Tak Fiat konečně příjde s nějakým novým modelem, který nebude jen derivátem pětistovky! Nové auto nižší střední třídy, které nahradí sice krásné, ale nepříliš oblíbené Bravo (stísněný interiér, jen průměrný podvozek) i již zastaralou Lineu, Fiat potřebuje jako sůl. Nepochybuji o tom, že design i kvalita bude prvotřídní a vzhledem k výrobě v Turecku by mohla být fajn i cena. V české kotlině si sice většina automobilových prosťáčků stále myslí, že Fiaty jsou reznoucí křápy, ale ti, kdo se v autech trochu vyznají vědí, že spolehlivostí patří tato značka naopak mezi nadprůměr a kvalita jejich zpracování taky není špatná. Např. skvělé motory MultiAir s revoluční technikou jsou naprosto spolehlivé (nemluvě o nezničitelné řadě Fire) a Fiat ani nepostihují neustálé svolávací akce, jako některé japonské či německé automobilky. Výborně Fiate, jen tak dál, držíme palce! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Luki5
6. 5. 2015 18:44
Re: Chvála bohu!
Hodně se na to auto těším :-) Mám tedka momentálně Fiat Brava 1.6 z roku 1998 a ted tady asi naštvu hodně lidí >:-[] , ale oproti stejně starým Feliciím je to auto limuzína na kterém člověk nenajde ani smítko rzí a co se týče spolehlivosti tak měním jen provozní díly :-) Jestli by ten nový model vypadal jako ten v Číně, uvažoval bych o něm :yes:
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2015 19:03
Re: Chvála bohu!
No, ona ta Felicia je taky konstrukčně starší a o třídu menší ;-) V rodině jsme měli i jejího přímého konkurenta a protikorozní ochrana skutečně super, nicméně co vím tak motor (1.2 16V) a elektronika zlobily celkem často. Teď další o generaci novější se celkem drží.
Avatar - wakantanka
6. 5. 2015 21:07
Re: Chvála bohu!
Mal som rovnakú Bravu aj rovnaký ročník. Protikorózna ochrana až na prahy vonkajšie bola na svoju dobu špičková. No a výfuk, ten mohol byť lepší - trvácnejší. Inak to jazdilo výborne. On to Luki asi preto porovnáva s Feldou že istý čas stáli za nova veľmi podobné peniaze aj napriek rozdielu triedy a veľkosti.
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2015 18:53
Re: Chvála bohu!
No aby ses nedivil a nevyklubal se z toho 500S s "roztomilým" pětistovkovým kukučem. >:-[]

Mimochodem, nechci ti kazit radost, ale Fiat svolává naprosto pravidelně několikrát do roka. :-) Což já mu ovšem přičítám spíše k dobru.
6. 5. 2015 18:57
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - pumpkin
6. 5. 2015 19:17
Re: OT: Konec výroby Renault Clio II ve Slovinsku
Clio Mio. To sa pekne rýmuje. :-) Pozerám, že to Clio robili v Slovinsku už len pre africký trh. Teraz teda ostáva len Twingo a ForFour. Z tretej generácie nebola žiadna Storia? Už asi moc komplikované auto...
6. 5. 2015 19:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
6. 5. 2015 19:43
Re: OT: Konec výroby Renault Clio II ve Slovinsku
To Clio III ako Storia som myslel všeobecne. Vyzerá že sa nikde nevyrábalo.
6. 5. 2015 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - beibej
6. 5. 2015 20:49
Re: OT: Konec výroby Renault Clio II ve Slovinsku
Chudáka trojku zprznili faceliftem. Dvojce face naopak pomohl.
Avatar - pumpkin
6. 5. 2015 22:28
Re: OT: Konec výroby Renault Clio II ve Slovinsku
Áno. Trochu sa obávam čo spravia s, podľa mňa veľmi podarenou, štvorkou.
Avatar - pumpkin
6. 5. 2015 22:26
Re: OT: Konec výroby Renault Clio II ve Slovinsku
Hm, takže predsa sa po nábehu štvorky, tuším koncom roka 2012, ešte niekde naďalej vyrábala trojka. Tipol by som ten závod v Burse, možno už len ako kombíky.
No a ten rozdiel v celkovom počte vyrobených kusov II. a III. generácie... To bude asi spôsobené nástupom Sandera a Dacie ako takej, ktorá prevzala rolu globálnych Renaultov. Tretia generácia Clia sa mimo Európy ani nevyrábala.
6. 5. 2015 20:48
Re: OT: Konec výroby Renault Clio II ve Slovinsku
Díky za zajímavou zprávu! Na evropské trhy se toto auto přestalo dodávat už před několika lety, netušil jsem, že pro severní Afriku se ještě vyrábělo :yes:
6. 5. 2015 19:10
chladil bych emoce....
.... co si tak nějak vybavuju co o tomto autě z FCA dříve zaznělo tak to rozhodně nebude nějaká přímá snaha konkurovat Golfu, Focusu a spol, ale spíš projekt pro Turecko a podobné trhy s tím, že nějaké "lepší" verze se podívají do Evropy....

Obávám se že to konstrukčními řešeními nepřekoná ani Viaggio, což je pro Čínu zjednodušený Dart....

Každopádně o kvalitu bych se nebál a snad by to mohla být zajímavá varianta pro lidi hledající spolehlivý spotřebák za fér cenu.... Uvidíme....
Rozbalit vlákno
7
Avatar - wakantanka
6. 5. 2015 21:10
Re: chladil bych emoce....
ja by som skôr očakával mierne vylepšené Viaggio. Golfu a spol by mal konkurovať tuším nástupca Brava nie ?
Avatar - Ja Prvni 123
6. 5. 2015 21:39
Re: chladil bych emoce....
no.. ale "turecká řada" nahrazuje Bravo.. jako sedan, hatch i kombi...
:-!

Ale Golfu netřeba konkurovat. Tohle si prostě koupí jiní lidé.
;-)
Avatar - wakantanka
6. 5. 2015 22:55
Re: chladil bych emoce....
Hm, zase niečo nové od Machioneho? Žijem v tom že Bravo ostane bez priamej náhrady. Namiesto Punta príde 500 plus. Túto tzv. tureckú radu vidím skôr ako lacnejšiu a technicky menej náročnú alternatívu vhodnú predovšetkým na podmienky slabšej infraštruktúry a v lepších výbavách a verziách schopnú sa uchytiť aj v zhýčkanej Európe. Nechcem tipovať, že priamo proti Dacii či C-Elysse a pod. ale celkovo by som to videl na niečo mierne nad nimi ale zase nie na úrovni triednych etalónov. Ale dajbože sa šeredne mýlim. >:D
Avatar - Ja Prvni 123
7. 5. 2015 06:43
Re: chladil bych emoce....
No, a ted si predstav, ze existuje skupina lidi, co hhleda presne neco "tesne nad C-E/ 301. Nehlasi se ke zhyckanosti Evropy a chceme proste normalni, bytelny auto. S normalnima budikama, co pojede i s prasklou pojistkou...
;-)
Avatar - wakantanka
7. 5. 2015 19:52
Re: chladil bych emoce....
:yes: :yes: :yes: až taký jednoduchý hardcore to asi nebude, ale držme si palce.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 5. 2015 06:45
Re: chladil bych emoce....
Takze "dajboze" se nemylis.
;-)
7. 5. 2015 10:29
Re: chladil bych emoce....
cinania uz hatch maju.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - pumpkin
6. 5. 2015 19:32
fotky z testovania
Tak si sem dajme aj zábery na maskované auto. Áno, je to len oblepené čudo ako vždy, ale niečo by sa predsa dalo dedukovať.
[odkaz]

Oproti Dartu/Viaggiu to bude zjavne väčšie auto, s väčšími bočnými oknami. Možno je to len tureckou verziou, ale nevidím žiadne LED, takže asi sa nebudú pokúšať atakovať vyššiu triedu. No a klasika dnešných áut, menšie kolesá sa pri veľkej karosérii strácajú.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CoureSportivo
6. 5. 2015 19:53
Re: fotky z testovania
Ale to Viaggo s toho vykukuje.
6. 5. 2015 20:47
Re: fotky z testovania
To ale není vůbec na škodu, Viaggo je krásné auto! ;-)
Avatar - Anonym
6. 5. 2015 20:51
Re: fotky z testovania
Až na ty jinak řešený zadní dveře (sklo)
Avatar - Ja Prvni 123
6. 5. 2015 21:36
Re: fotky z testovania
No, jestli to bude jako Viaggio - tak kašlu na své dilema, jestli X nebo L.. a jdu do něj!
;-)
6. 5. 2015 22:40
Re: fotky z testovania
No, pokud to bude mít skutečně pravý italský design, dost prostoru a za dobrej peníz, tak o tomto autě taky budu uvažovat (ve verzi hatchback či kombík) :-) :yes:
6. 5. 2015 20:47
Re: fotky z testovania
Ještě, že zde máme tak schopné diskutéry, díky! :-) :yes:
7. 5. 2015 16:28
Re: fotky z testovania
neví někdo proč ta Brava má tak dlohe zadek?

[odkaz]
7. 5. 2015 17:37
už to vím
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pumpkin
7. 5. 2015 22:15
Re: už to vím
Dík za link. Čiže nástupca modelu Linea a chystané trio hatch/sedan/wagon sú rozdielne projekty, či? Ten tvoj link vyššie je ešte len čistá mula, zadok je z dosluhujúceho Grande Punta.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 5. 2015 22:49
Re: už to vím
Z ceho tak soudis?
Pisou tam o jednom projektu, ale ze zatim nejsou zname technicke detaily a oficialne nejde o nastupce Brava.
To ale neznamena, ze ho nezastoupi.
Jen doufam, ze se to nebude jmenovat 500++, nebo tak neco.
;-)
Ale jako auto se mi to libi.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 5. 2015 22:55
Re: už to vím
A fakt se snazim... ale Grande Punto tam teda nevidim.
;-)
8. 5. 2015 05:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
8. 5. 2015 00:17
To jsme to dopracovali,
tradiční značky, které kdysi produkovaly špičková auta vysokých kategorií a závodní legendy, dneska tahají z bryndy jejich budgetové lowcost továrny typu Tofas, Dacia, VAZ apod... ;-\
Rozbalit vlákno
2
8. 5. 2015 05:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
10. 5. 2015 23:18
Re: To jsme to dopracovali,
No, Evropa chudne... akorat si to jeste uplne neuvedomuje.
Ale chudne jen relativne! Porad mame stesti, ze jsme se narodilli prave tady.
;-)