Dýzlový boxer v Subaru, to bude lahůdečka, sice se zdvihne váha (oproti benzínům), ale zůstává nízko položené těžiště, výkon velmi solidních 170k, hm, tenhle motor by pro modely Subaru v nižší střední a střední mohl být něco jako živá voda. Zbývá jen dodat, proč to vám to hoši trvalo tak dlouho? :yes:
Jo, lahudecka to bude. Teda, byla by. Pred par lety. Koukam na to a rikam si: Jo, dizlovy boxer, supr. Ale jinak nic. Vykon je solidni, ale na druhou stranu takovy dizly uz ma kde kdo. V kazdem pripade je to uz dlouho ocekavany a potrebny krok.
to jsem zvědavej kdo to turbo "zespoda" bude měnit... :-! Docela běžná oprava u všech turbodieselů. A jsem zvědavej, jestli to bude boxer,tak ztratí výhodu dieselů - dlouhou životnost,nízkou spotřebu... Jo ještě jsem zvědavý na spotřebu oleje... No uvidíme :-!
Tak na to jsem se tesil, subaru me bralo vzdy ,ale nemel jsem n to ukrmit benzin. do tohohle auta pujdu forester s timto motorem? uz ted se tesim moooooooooc.
ty disly nakopnou prodeje subaru. i kdyz wrx nebo sti je neco jineho ale porad je to stylovka a subaru
Proč jim to trvalo tak dlouho? Protože spali na vavřínech z "Symmetrical AWD". Proto je ve vyspělejších motorech (= diesel) dávno předběhli i Korejci! >:D
Zase jeden, ktery v tom ma hokej.
Jinak si myslim, ze ten diesel proste udelali pouze proto, aby nebyli de mode, nebot dnesni zaliba v dieslech je vylozene modni zalezitost, vyprovokovana nekterymi vyrobci
(jmeno si doplnite sami, stejne jim to nepomohlo). Pripomina mi to nadvladu Microsoftu se svymi silenymi WIN, coz je nejhorsi ze vsech moznych OS, a stejne prodejne vedou.. ;-\
Mam pul roku Imprezu 2.0 R a v zadnem pripade bych o diesel nestal, nebot porizovaci cena se stejne nikdy v uspore PHM nevrati (snad pokud najdou vyrobce turba, ktere se nekazi).
Ten obycejny boxer 2.0 v benzinu jezdi tak, ze zadny TDI/CDI 1.9-2.2 nema sanci - na IV.: 2500 otacek=50 km/h - postupne pridavani plynu - okamzity zatah, ktery trvale narusta - 7500 otacek (omezovac) = 195 km/h, radim V. >:D To mezitim u dieslu se jiz trikrat radilo..
:yes: mam stejny nazor, záleží hodně na pořizovací ceně (a ta je u dieselů o hodně vyšší) servisních intervalech a cenách oprav konstrukčně složitějších a hmotností těžších dieselů. myslím, že ve finále, když si člověk propočte všechny náklady na pořízení, údržbu a provoz tak to asi zase takovej rozdíl nebude. Kdyby byl, bylo by benzínovým subaru odzvoněno. A to nikdo z automobilky nechce, takže je to spíše uspokojení poptávky po dieselech v evropě, tedy rozšíření prodejů, protože evropan už má v hlavě zakódováno diesel = automaticky úspora, což není vždy pravda.
Diesel ma kvoli nizsej spotrebe nizsie emisie... Nie je to modny trend, ale podla mna nevyhnutnost. Okrem toho ma vysoky tocivy moment, co je na nezaplatenie. A vkombinacii s hybridnym pohonom... >:D
Na boxery se zeptej u Alfistu...treba na ty ve 145/146 ...myslim ze Ti vetsina nepotvrdi Tvou domnenku o "drzactvi" boxeru...
Boxeri sou nejlepsi zivy, skvely zviratka...:)
to není domněnka - motory boxer v subaru i v tom porscheti (kdo jiný je vyrábí? teda kromě brouka někde v JA) jsou velmi spolehlivé, testy spolehlivosti hovoří dokonce tak, že subaru i porsche jsou často na absolutním vrcholu žebříčků.
těžko - je omezení obsahu (dva litry) a restriktor na turbu. Porovnej výkon 2l turbodieselu (okolo 140,150 koní) a 2l turbobenzínu (klidně přes 300). Audi vyhrálo protože dieel byl zvýhodněn pravidly (obsahem)...kdyby proti sobě nastoupily stejně velké turbobenzíny a turbonafty neměla by nafta šanci. Subaru WRX STDi nejspíše nebude, neznám jediný japonský vysokovýkonný diesel a těžko bude subaru prošlapávat cestičku v dieselových motorech hondě nebo toyotě...to už by se svět zbláznil úplně >:D