Ředitelství silnic a dálnic dnes zprovoznilo nový úsek dálnice D1 z Vyškova do Vrchoslavic. Cestování se tím ulehčí především řidičům směřujícím do Kroměříže a Zlína.
Tomu říkám agresivní vzhled. Takhle škódu ani Bertoňák nevytuní. Čumák nemá chybu. Ve školce jím strašej děti, aby "po O" usnuly. Zvenku nemá Alfa chybu. U vnitřku jsem se ale málem poblil. Toto má být Alfa? Barva jak z korejce (mluvím pořád o interiéru auta) konce 90. let ;-\ To je vážně velké zklamání. Působí to těžkopádně, neútulně, nemůžu k tomu najít cestu. Snad v jiné barvě... Jinak to trpí komplexem zlepšování už velmi dobrého vozu. Přesně jak píše autor, očekávání byla moc velká. Ale co ten závěr? Uff. Ta cena ;-\ To je asi největší handicap. Takhle se taljáni na nohy budou stavět zle...
Podle me ma vse co ma AR mit. Tobe doporucuji kynedril >:D a hlavne styk face2face. Vsechno je jinak! Teprve po primem srovnani s konkurenci ocenis tvary i interier. Je spousta aut, ktera na obrazku vypadaji draze, ale skutecnost je jina, tohle je pravy opak! Mooooc se mi libi! ;-)
Spravny tester plastu vstoupi do vozu pouze v trenyrkach (ti nejskalnejsi bez!), pote se zacne brichem otirat o volant a piercing na prsou zabori do horni casti palubni desky, pokud to neboli, znamena to, ze plasty jsou mekke, zacne hladit stredovy panel a olizovat ovladace klimatizace, radia a packy pod volantem (nejhorsi jsou v M-B...je jich tam malo!) Pote se obrati, prohne zada v jednom lukovitem utvaru a polozi se pres celou predni cast pred oknem, to je to spravne rochneni, po kterem musi zustat husi kuze jako pralinky od Orionu! A samozrejme vune...vetsine techto testeru dela problem vydrzet par dni bez toluenu, ale ten pocit stoji za to! Nejlepsi je situace, ktera mu zazene prichazejici toluenovy abstak, v tu chvili se musi volat policie, nebot tester sedi ve voze jiz patym dnem a ceka na kazdou davku slunecnich paprsku, ktera uvolnovani vonavych molekul plastu povzbuzuje... ;-)
...kdy se mi nevice libi interier? Mam rad nocni jizdy (v aute) a neni nic lepsiho, nez nastoupit a nechat si rozsviti vsechny ty symboly, prvky, pristroje...v tu chvili tam muzou byt plasty z trabantu a budes si pripadat jako ve Star Treku!
:-):-):yes::yes: ... To mám taky moc rád! Ani by mě to vlastně nenapadlo o tom mluvit v téhle souvislosti, ale podsvícení a ty různé svítící kontrolky mám moc rád! Ale žádnou diskotéku, žádnej tuzing. Všechno decentní... :-);-)
Jsi byl přes wknd na návštěvě u kluků v klubu, ne? Honda prý měla dny otevřených dveří. Na Jarově neměli ani novýho Civica a v Accordu taky nenechali svézt. Tomu říkám dny otevřených dveří. Klidně si je nechte zavřený, holomci! :no:
...ne vse musi ladit v jedne barve s malym barevnym kontrastem (rucicky pristroju) a mas pravdu, do toho vune novoty....vsehovsudy jsem si nove auto prebiral dvakrat, ale je pravda, ze za ten pocit stoji zit...to jsou ty chvile, kdy volas, ze jeste neco musis zaridit a prijedes pozdeji, vyberes si nejdriv okresku, kterou mas najetou, pomalu zkousis a porovnavas se starym autem, pak trochu pritlacis na pilu, ale ne tolik, aby jsi nicil kotouce, neustale te to nuti sklouzavat ocima na vsechna ta svetylka, zastavis a osahas vse co budes nejvic potrebovat. otocis to a hura na dalnici, ne zkouset maximalku, ale uklidnit se...dostat to do sebe...Mam to rad! ;-)
Náhodou... Znáte to, koupíte něco novýho, zejména elektronika, a ono to tak krásně "voní", není to ani smrad, ani vyložená vůně. Ale ten pach novosti mě osobně dělá obrovskou radost. Takový nepopsatelný pocit, že je zas jednou něco dobře. Že to jde a že to peče.. Prostě bomba. Takže doporučuju, nelízat a jen jemně nasávat pach pro radost... (mluvíme o výrobcích, prasata).. >:D
jo, na to pozor, tužidla na vlasy, ty ve spreji, na to jsem alergickej, jak psychicky, tak hlavně fyzicky. opravdu mě to dráždí tak, že se skoro nemůžu nadechnout :no:
Zatloukat, zatloukat. Kez by ta devcata vedela, ze prirozenost je to, co nas laka! Alespon se muzu soustredit na praci (v pauzach, kdy me z toho smradu tak hrozne neboli hlava >:D ). Stejne jako u aut, dodnes nechapu, jak mohla AR u 156 nabizet ten obrovsky bumerang na zadni viko... Ten kdo si ho namontoval nekoupil Alfu, kvuli Cuore sporivo, ale Cuorve cretino zivocicharo! ;-)
No, myslim, ze Paul Hogan by s nim mel problem! Neprekvapilo by mne pokud by ho produkovala externi spolecnost, spis fakt, ze to byla soucast tovarniho paketu, pritom ty nastavce prahu vypadaly skvele. A to, ze neco na tom fujtajblu bylo spatne me trklo, kdyz vyjela GTA, ktera se bez nej obesla. Uz aby tu byla 159 GTA,na italiaspeedu byla fotka Brery GTA a jestli bude mit spolecne prvky se stopadesatdevitkou, pak vypada jako fest nazureny lidozrout...rajcovni.
Oproti AR působí lehčím dojmem. AR je těžkotonážní bitevník pro zakousnutý buldoky. VW se povedlo udělat hezký kombík, který je v duchu všech moderních kombíků více imidžovou záležitostí než tvrdým dříčem. Kola bych do něj stejně poskládal a vše pro mě potřebné převezl. Interiér se mi v porovnání s AR líbí. Vím, že se jedná o chvilkové poblouznění mysli způsobené šokem z AR, ale i tak ten interiér působí přívětivějším a honosnějším dojmem. TDi vs. JTD jasně ukazuje, že nafta je teď v kurzu. VW toho spápne méně, ale zase více chrčí, drnčí a lomozí. JTD jsou v současné době jedny z nejlepších dieselů na trhu. Špatně čitelné blinkry jsou naprostá pravda. Po matičce už Apoštolů jezdí poměrně dost (nejvíc prasáků stříbrňáků z letiště) a když už se rozhodne, že jednou za uherák zabliká, tak to stejně není vidět. :no: Nápad na kulatý blinkry výbornej, technická proveditelnost už horší. Zatím se na VW AV dobře kouká. Až jich bude šest půlek, tak to zapadne jako většina německé produkce...
Hledas poolove auto? Rozhodujes se mezi nestylovou nemkou a smrncovni italkou? Proc brat Gertrudu, kdyz muzu mit za ty same penize Giannu? Snad pouze vice obchodnich pratel z Vlci boudy jsou padnejsim argumentem, jinak nevim! >:D
Pájo, Pájo, nad Němkou bych ani na chvíli nepřemýšlel. Je vidět, že mě ještě neznáš ;-) V německých vodách lovím jen norimberské klobásy a frankfurtské párečky :-) Upřímně ale kladně hodnotím jistý posun v německém vkusu. Na italskou modernu a francouzskou nadřazenost mít nikdy nebudou >:-[]
Tak tady to redakce projela na celý čáře. Taková porce emocí a žádná oficiální diskuze... Exteriér je naprosto úžasnej, postrádám jen "přežité" ztracené zadní kliky, ale ty zadní světla, který se tváří, že kufr vypadá pěkně nas ranej, že bych měl strach ho otevřít!!! To je trefa. Takhle ANO 10/10!!! Ten interier, no co k němu říct. Tahle barva mu opravdu nesluší, působí laciněji, než ve skutečnosti auto je. Chybí tomu kontrast. Zde si kladu otázku, co sedí za kopyta v managemantu, když na testování k novinářům pošlou takovouhle úpravu... Je přece jasný, že auto se bude fotit a fotky uvidí hodně lidí. Vyberu to, co je subjektivně nejhezčí varianta pro nejvíce lidí. Rozhodně né něco bez kontrastu... Tímto bych také rád apeloval na redakci, aby pod recenze sériových vozů uváděla i to, kdo je k testům zapůjčil (ofic. zastoupení, dovozce atd.) ALE zpět k ALFĚ. Posílám k vedení společnosti, tomu vrcholnému, obrovskou pochvalu za to, že se dokázalo vyhnout té všudypřítomné "asiezaci" designu!!! Hluboká poklona pánové! Ukázali jste, že to jde udělat Evropsky a Krásně!!!! :-!
Inu i BMW posila novinare do vozu se svetlesedou kuzi! Ne, to neni Gianna, to je Nero! Tohle kdyz se cloveku nalepi na zadek, tak velmi rad zbrusli na krajnici, fantasticky kukuc, jeste by se k ni mely fasovat kulky, cesnek, tmavy oblek a bile ponozky s kloboukem! ;-)
...mel jsem pokuseni napsat neco jizliveho na tema dalnice, jejich vystavba v CR a nevycerpatelne financni moznosti naseho statu...ale odolal jsem...je to spina! ;-\
Klid, pánové... něco vám napíšu. Ta perfektní fotka ve stříbrné z nadhledu, co ji tu asi už půl roku obdivujem nelhala... Já znám 156ku. Tak jako vy. Nechal jsem si ukázat 159ku a - a zvenku jsem ji ojel očima a šel jsem do kolen. Opakuju: DO KOLEN. Je to dokonalé dílo... neskonalá krása, neskonalá potence... fakt "Alfa s ďáblem v těle" - (test špica). Já chodil kolem, klekal na kolena (opravdu) a žasnul jsem, co Alfa dokázala. Světla bez krytu s tebou šlehnou taky. Když se na tebe podívá zepředu, tak ztuhneš... brácho, to ti podepíšu. No tak jsem vzal za kliku a vlezl dovnitř... abych to zkrátil, tak ven mě páčili dva maníci :-) Pánové - vynikající sedadla, prostor pro kolena i hlavu (mám 188) cm, ne kilo, a dokonalej posez. Kontrastní přístrojovka (jak píše nahoře ZZ) je fakt lehce kýčovitá, ovšem já, já kterej vyznává uvnitř i zvenku jen antracit seděl najednou v Alfě, co měla žlutozelenou!!! kombinovanou přístrojovku včetně volantu... a... byl jsem uchvácenej. Ale totálně. Sedíš a uvědomíš si, že je to jako s botama... Ty nejkrásnější ti ušijou v Itálii... Silnej dojem... opravdu. 159 je pro mně skvost na kolech za melouna... teda můžeš ho mít od 819... cenu beru...
Tak brácho, právě čteš test o svým budoucím autě. Jo, Jediná varianta je Passat Variant. Nebo snad nechceš fakt ten německej bestseller? Neposlouchej ty našeptávače... poslouchej svý srdce... a přečti si hergot už ten test... Budeš mrkat. Koneckonců... (už jsem to psal) Bond, jo, James Bond, tak i ten má prej v novém filmu valit Passata... tak tohle budou fakt těžko na ostrově rozdejchávat... Jo, PASSAT, Apoštol krás... P.S. Poklekni, brácho - CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY - TY, ten náš největší z největších. Ty, ten neokázalý z neokázalých. Ty, ten hrdý z hrdých. Ty, ten nezlomný král nezlomných. Ty, náš GURU, náše ikona, naše spása. Ty ses vrátil. Jistě, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragan. Tys PASSAT. Tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás. Tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar... :yes:
mě by zajímalo, kolik bráchů ten GTI má.
víte ale, co tedy nepochopím za detail? to hnusný vykousnutí zadního nárazníku spodním okrajem víka kufru (passat. alfa ne). má to naprostá většina kombi i sedanů. nejmarkantnější je to snad u peugeota 206SW. to je hrůza. mrkněte se aspoň jak to má zpracovaný civic. :-!
Výkus: Hmm, tenhle designový prvek mi zrovna nevadí. Alfa: Jinak Alfu 159 jsem viděl v reálu jen jednou, krátce a jen zepředu. A ačkoliv předtím jsem se o ní vyjadřoval hanlivě, jako o parodii na Alfu (přehnaný zobák a světla), tak v reálu mě moc příjemně překvapila. Teď se mi na fotkách nelíbí interiér a zadek ale možná v reálu mě taky překvapí. U toho zadku hraje asi roli, že ho znásilnil/přivlastnil Seat. :-)
206 SW se snad smí prodávat jen pro noční jízdy... aby neplašila přes den lidi s estetickým cítěním... normálně Peugeot zazdil nejkrásnější malý auto, co se prodává. To vykrojení... no to je přece proto, abys měl nižší nakládací hranu... Nevím, jak vypadá Civic combi, ale zato přesně vím jak vypada Accord combi... Mimochodem Accord sedan je povedený, combi... no, nemám slov. U Apoštola bych za povedenější variantu považoval varianta.
nizká nakládací hrana může být, ale s tím, že víko kopíruje zaoblení nárazníku po stranách. mám teď na mysli novýho civica, tam je krásně vidět, že to jde zakomponovat.
Ale jo kombík vypadá (na fotkách, neb live jsem ještě neměl tu čest) líp než sedan. Ale porád je to pro mne bohužel takový nějaký veliký až krabicoidní. Pěknej kombík je pro mne třeba Honda Accord, a jak moc nemusím auta z Francie tak i Renault Laguna.
Accord má podle mě moc velkou masu boků, působí trošku těžkopádně. Taková příliš chtěná síla, něco jako levný hifi věže s vesmírným designem, jestli víte, co myslím. Mně se tedy Accord kombi hnusí, i když uznávám, že aspoň má - na rozdíl od Mazdy 6 - nějaký motory. Ale co je to proti prémiové Evropě? Co je to proti ladnosti BMW 320d Touring?
Co clovek to nazor, podle mne jeste BMW nevyrobilo kombik, ktery by se vylozene libil. Nejhezci kombi? Audi A6, Volvo V50, Octavia, 407 SW, M6...vim trochu nesourode, ale tyto jsou pro me ty nej! ;-)
...cekal jsem na nej, ale mas pravdu oproti sedanu je to nekde jinde a stal by za zamysleni (az odeberou ty blinkry v narazniku...pak to bude jinde!)...a dekuji, jinak rad Te vidim? Spis ctu, ze? Takze pozdrav SC. ;-)
Pěkný kombi vyrábí i MB. Třeba současné E. Když přišla O1 combi, tak mi připomněla právě MB kombík. To zakulacení typické pro MB. Dál bych ještě přihodil Legacy Outback :yes: Jinak nejhezčí kombi konce 90. let byla bezesporu Xantia ;-)
GM hodlá reagovat na výtky k nepodařenému pětiválci v Hummeru H3. Nabídka motorů se rozroste v budoucnu o naopak v jiných modelech velmi chválenou motorizaci Small Block V8 5,3 DOD a zatím blíže nespecifikovaný turbodiesel. Zatímco ostatní členové rodiny GMT-800 právě přecházejí podvozkově do nové generace GMT-900, Hummer si jako jediný zachová zatím starý podvozek s tuhou zadní nápravou atd. Má více korespondovat s jeho image jako skutečného off-roadu. Kdo chce kompromis s jízdními vlastnostmi na silnici, má se poohlédnout po jiné značce.
Ok, mrknu jinam ;-) Tenhle Hummer, to je téma. Můžeš ho jezdit podle mně jen v barvě "Pouštní bouře", tvrdě odrásanej, posekanej... ale s tváří vítěze. Pak, pokud teda jezdíš jenom rovně, pak je to tak, jak to má bejt. Tyhle chromový "jakohummery"... no, to není mé téma.
No jasně. Vojenský H1, originál. Ale potřebuješ řidičák na náklaďák. Já bych se menším H2 a H3 nebránil, právě kvůli "zastaralým" podvozkům jsou to taky off-roady jako třeba Defender. Ale pokud bych chtěl/měl na to udělat z majitele nejbližší benzínky boháče, koupil bych si raděj Cadillac Escalade. Z toho se mi třesou kolena vždycky, když mě míjí.