Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen Golf se představí už zítra

4. září se v německém hlavním městě světu poprvé ukáže sedmá generace Volkswagenu Golf.
Zpět na článek
3. 9. 2012 09:46
3. 9. 2012 11:13
3. 9. 2012 12:08
3. 9. 2012 12:17
3. 9. 2012 18:41
3. 9. 2012 19:03
9. 9. 2012 15:12
3. 9. 2012 19:09
3. 9. 2012 12:12
3. 9. 2012 18:34
3. 9. 2012 12:04
3. 9. 2012 12:11
3. 9. 2012 12:13
3. 9. 2012 18:48
3. 9. 2012 12:21
3. 9. 2012 12:25
3. 9. 2012 12:39
3. 9. 2012 12:48
3. 9. 2012 13:58
3. 9. 2012 18:41
3. 9. 2012 13:03
3. 9. 2012 14:11
3. 9. 2012 18:27
3. 9. 2012 19:29
3. 9. 2012 12:57
3. 9. 2012 18:40
3. 9. 2012 16:28
3. 9. 2012 18:10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 9. 2012 02:42
3. 9. 2012 09:46
snizeni hmotnosti
...jak nemám moc koncern v oblibě...tak pokud Golf opravdu bude mít tak nízkou hmotnost jakou uvádějí první zprávy..t.ak za to jendoznačně palec :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
17
3. 9. 2012 09:49
Re: snizeni hmotnosti
Jojo. A zítra tady bude asi rušno, takový golf by mohl rapidu šlapat na paty (v počtu příspěvků) :-)
3. 9. 2012 09:55
Re: snizeni hmotnosti
Takholt je to skoro domácí ;);) Rapid je ok..levné auto....Evropani ho budou čím dál víc potřebovat jak jde celá EU do sr.... >:D

A Golf...premiant ve třídě ....to zas bude veselo >:D
Avatar - WinDiesel
3. 9. 2012 13:19
Re: snizeni hmotnosti
Příspěvky nepříspěvky, teď jsem se stal nedobrovolným testerem Golfu 1,6 TDI poslední generace (tedy ještě stále aktuální) a upřímně řečeno, nevím, ž čeho tady většina přispěvujících teče.
Mám 185 cm a nějak se do tho Golfu ne a ne narvat. Situaci nezjednodušuje fakt, že auto má (na ostrovech obvyklé) pravostranné řízení. Tudíž mne do zad řeže pravá bočnice zatímco levé koleno svádí souboj s tunelem.
Motor je OK, ovšem 5kvalt je hrůznost největší. Na státní silnici se 100kou nedá jet než za 4, ať si auto napovídá co chce.
Auto je tedy určeno pro hubené mladé a pro malé penzisty.
A takových je, zjevně, v Německu většina. Tedy soudě podle množství nakoupených Golfů.
Paradox - na místě spolujezdce to bylo o dost lepší, pokud nevadí, že nohy lze umístit jen na 1 místo, pokud je člověk chce mít natažené.
Avatar - white label
3. 9. 2012 13:41
Re: snizeni hmotnosti
Bože, to jsou zase nesmysly akčního hrdiny. Všichni co zatím vlastnili, nebo testovali Golfa VI jsou mimo, jen ty jsi letadlo. >:D
Mám 193cm a hubený nejsem ani omylem a v Golfu VI mám vpředu (v mnoha ohledech) více místa, než ve střední prémii. Takže všichni kdo píší o prostonosti, jako o plusu kompaktního Golfu jsou jen nekritičtí VW funs a měli by se nejdřív poradit s tebou..., ale možná si prostě jen neumíš snížit sedačku. >:-[]
A ten blábol o tom jak to jede 100vkou jen na čtverku nemá cenu komentovat vůbec, nebyl tachometr náhodou cejchovaný pouze v mílích? >:D
Ale piš dál, jako bavič si tady jednička, ten "komediantský" nick asi nemáš nakonec náhodou. ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 14:54
Re: snizeni hmotnosti
za míle :yes: >:D
souhlas, mám 184 cm, podotýkám postava spíš "ruce nohy", a s místem naprosto žádný problém. Na zadní sedadlo si za sebe sednu "taktak" a ano, vzadu je podle mě opravdu pohodlnější Octavia - sice méně místa na hlavu, ale sedělo se mi mnohem příjemněji.

Ale vepředu? Tam není o čem. Sedadla velmi pohodlná s výrazným bočním vedením a příjemným tvarováním páteře, přitom měkčí a širší než v Octavii (tam jsou přední sedadla hrůza děs).

Jediná kritika, kterou si Golf VI zaslouží, je opravdu široký středový tunel. Na pravou nohu opravdu málo místa, ale na druhou stranu napravo od hony nic netlačí, vše je krásně rovné.

Co bych ale vypíchnul je, že přední seadadla mají opravdu velký rozsah nastavení a opravdu záleží, jak si kdo "ustele" - tak si i sedne.
3. 9. 2012 13:54
Re: snizeni hmotnosti
1.6 TDI 100kou ne jinak než na 4 ? >:D >:D >:D
3. 9. 2012 14:18
Re: snizeni hmotnosti
Kup si ceed, poznáš nirvánu!
4. 9. 2012 00:17
Re: snizeni hmotnosti
Esi normálně jezdíš ve vyšší střední, není divu, že ti přijde kompakt malý :-)
3. 9. 2012 09:53
Re: snizeni hmotnosti
Obrázek 6-exteriér a interiér: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3. 9. 2012 09:57
Re: snizeni hmotnosti
taky passatoidny CC interier .... vcelku nuda
Avatar - kari.laz
3. 9. 2012 10:55
Re: snizeni hmotnosti
To je jasný, tohle je lepší

[odkaz]

PS: Pozor na šok, případnou nevolnost, nebo záchvat smíchu při otevření odkazu.
3. 9. 2012 11:13
Re: snizeni hmotnosti
>:D :yes:
3. 9. 2012 12:42
Re: snizeni hmotnosti
Buď prosím k těm low-endovejm bojovníkům trochu shovívavější, tohle bylo hodně krutý...
3. 9. 2012 10:04
Re: snizeni hmotnosti
interier v pohodě...posouvá Golfa tam kam patří...více k Audi...více kvality...stará dobrá strohost...každý rád něco jiného ;)
3. 9. 2012 17:44
Re: snizeni hmotnosti
Problém nie je znížiť hmotnosť, ale urobiť to za rozumnú cenu a bez zlých vplyvov na pevnost. Určite je to však ekologickejší prvok ako všetky tie elektrošroty ...
3. 9. 2012 18:33
Re: snizeni hmotnosti
Hmotnost naznačuje už A3. Jen těžko bude lehčí.
Avatar - 3_diamanty
3. 9. 2012 09:56
golf bude opat golfom
neohuri nenadchne po par dnoch sa okuka, bude ho vidiet v diesli na diskoch na kazdom rohu ulice ale bude to v podstate dobre auto :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Carlos Santana
3. 9. 2012 10:31
Re: golf bude opat golfom
co bys za to dal ty, aby ti stál ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 11:45
Re: golf bude opat golfom
za 40 let a 6 generací se neokoukal. Staví na dokonalých hodnotách. Není prvoplánovitě líbivý. Proč? Nemá to jako i30 zapotřebí. Zákazníky si najde, právě protože vyhledávají jeho kvality, ne prvoplánovitě líbivý design.
Koneckonců Golf VI se jako pouhý ráznější facelift dokázal bez jakýchkoliv potíží udržet bezkonkurenčně na špici, což taky o něčem svědčí :yes:

Nevím, jeslti jsi tím "na diskoch" myslel plecháče s poklicema - myslím že ano, jinak by to nedávalo smysl >:-[] A tady jsi taky naprosto vedle. Golf je dodáván pouze s litými koly - základ 15 p. On totiž Golf v základu je téměř i30 v plné palbě >:-[]
Avatar - Starfighter
3. 9. 2012 11:54
Re: golf bude opat golfom
>:-[] >:-[]
3. 9. 2012 12:28
Re: golf bude opat golfom
co to placas picusi? trendline je na plechach
3. 9. 2012 12:45
Re: golf bude opat golfom
Nádherné oslovení. Sire, nerad bych se vás nějak dotkl, ale této společenské a konverzační úrovni se nám tu dosud dařilo vyhýbat. Chápu, že každou sezónu se nějaký nový ročník naučí číst, ale to neznamená, že si sem můžete jen tak přijít a halekat, jak vás napadne.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2012 14:44
Re: golf bude opat golfom
NEdejte na vysloužilé důchodce, samozřejmě SVOBODA SLOVA je názorům (nějakého) velitel(el) mesta bugulmy NADřazena :-)
Avatar - Ada je zase tady
3. 9. 2012 20:36
Re: golf bude opat golfom
Golf bude stále Golfem a socky si budou kupovat benzínovou I30 nebo rendlíka a myslet si, že ta jejich "líbivá" kreatura je lepší, než "nudný" Golf.... Psi štěkají a karavana jde dál :-!
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 02:46
Re: golf bude opat golfom
To je FAKT.. :yes:
..a přitom je to (vpodstatě) jedno za 18 a druhé bez 2... ;-)
PS: Golf bude stále (jen) GOLFem - a já se dál budu těšit na (definitivní) představení BMW i8 a LEXUSu LF-LC :yes: :-)
4. 9. 2012 00:19
Re: golf bude opat golfom
:yes:
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:59
Re: golf bude opat golfom
Jak ti říkají doma, je tvoje věc, ale tady doma nejsi, tak se podle toho laskavě chovej...
Avatar - twistedTSD
3. 9. 2012 13:15
Re: golf bude opat golfom
Jde to napsat i slušně.
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 13:29
Re: golf bude opat golfom
existuje paket all-in, který má prakticky každá skladovka, který si nezaškrtne v ceníku jedině úplný jouda.

Jak se oslovujete v rodině je mi jedno, ale zde si podobné výplody odpusť :no:
3. 9. 2012 14:02
Re: golf bude opat golfom
Jasne. Váš biologický otec GTI, to je inakvejší slušniak: Senilný dôchodca, prosťaček, nímand, atď.. Proste, nálada s príchodom nového golfa graduje >:D
3. 9. 2012 14:40
Re: golf bude opat golfom
No, já pořád vidím určitý rozdíl mezi výrazy jako "prosťáček" a tím, co napsal quaife. Ale chápu, že když je někomu třeba 16 a je to fakt hustopřísný borec, tak takové věci neřeší...
3. 9. 2012 16:45
Re: golf bude opat golfom
Rozdiel je a značný. Pokiaľ ti niekto raz za čas po chlapsky povie "zavri klapačku", vždy prijateľnejšie než dookola v každom príspevku rozdávané podpásovky, urážajúce tvoj rod až po neviem koľké koleno. Mimochodom, keď spomínam tých senilných dôchodcov..GTI im pod jedným článkom prisúdil hnedú bmw metalízu, inokedy túto farbu okomentoval "joo, muze bejt, i kdyz ma svuj zenit za sebou". Takže nielen uražky, ale aj strata pamäti :*)
4. 9. 2012 00:21
Re: golf bude opat golfom
:no: je tvůj věk a iq rovnaké číslo? I kdyby neměl v základu vůbec žádné kola, neumíš to napsať slušně?
3. 9. 2012 09:58
Ejaculatio precox
Sice se představí až zítra, ale již dnes mnozí zažívají ejaculatio precox
Rozbalit vlákno
4
Avatar - H.Karlik
3. 9. 2012 10:02
Re: Ejaculatio precox
Když chceš debilně machrovat, aspoň to napiš správně, ty vocasi...
3. 9. 2012 12:23
Re: Ejaculatio precox
Chovej se slušně, primitive, a podívej se do lékařského slovníku
3. 9. 2012 12:25
Re: Ejaculatio precox
ani neodpovídej, máš octávku a toužíš po audi, myslím že debata je zbytečná. chudáku
Avatar - H.Karlik
4. 9. 2012 18:56
Re: Ejaculatio precox
Ty seš vážně *, já se narozdíl od Tebe dívat nemusim a vim, že to je praecox, když už s tím máš evidetně praktickou zkušenost, tak se aspoň koukni jak se to píše, ať nejseš za *..
Avatar - strýček BOB
3. 9. 2012 10:13
Klid před bouří...
Očekávám diskusní masakr, doporučují zvýšit zásoby utišujících léku hlavně pro pacienty z rejže klubu. Největší bitva bude kolem diskutované zadní vlečené nápravy, hlavně pak po zjištění, že koncern naladil traverzu lépe než rejže víceprvek... >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - HitmanPB
3. 9. 2012 10:19
Re: Klid před bouří...
>:D >:D :yes: :yes:
3. 9. 2012 10:34
Re: Klid před bouří...
:yes: >:D >:D >:D
Avatar - theolli
3. 9. 2012 11:04
Re: Klid před bouří...
měl by jsi se přejmenovat na strýček BLB,když Honda dala traverzu tak jste tu kvičeli a smáli se jak joudové a najednou to bude lepší jak víceprvková.................já zapoměl to je VW to je v pořádku!
3. 9. 2012 11:12
Re: Klid před bouří...
Myslíš jako, že technicky zaostalé, nudné a průměrné VW pro lidi, kteří nemůžou milovat řízení musí používat víceprvek a technicky dokonalá, charakterní Honda se sportovním střihem bez víceprvku je OK ? >:D >:D
Avatar - theolli
3. 9. 2012 11:23
Re: Klid před bouří...
Já nemyslím nic,jen že dneska se směješ někomu a zítra to máš od svých na stole,to je vidět kam se to všechno hrne,šetřit,šetřit,šetřit
3. 9. 2012 11:39
Re: Klid před bouří...
A bude hůř. Lidi zajímá cenovka a tlačítka na volantu..
Avatar - strýček BOB
3. 9. 2012 11:18
Re: Klid před bouří...
Já vám to říkal, kluci, hlavně nezapomeňte na ty uklidňující léky >:-[]
Avatar - boost.
3. 9. 2012 11:51
Re: Klid před bouří...
Watch out, we got a badass over here. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 9. 2012 12:38
Re: Klid před bouří...
Jj >:-[] >:-[] [odkaz]
Avatar - Starfighter
3. 9. 2012 11:52
Re: Klid před bouří...
Koukám, že tady zase chrastíš technikou. Minule jsi prokázal, že toho o ní moc nevíš. Tak se nepouštěj na tenký led, jinak budeme pokračovat v diskuzi jako pod Audi >:-[]

[odkaz]
3. 9. 2012 13:06
Re: Klid před bouří...
Takže měl s těmi léky pravdu, co?
Avatar - theolli
3. 9. 2012 17:14
Re: Klid před bouří...
zapoměl jsi se poplácat po zádech,to neznamená že když mám mezery nemám nárok na názor ;-) Nemám čas jako ty sedět na kravinama!
Avatar - WinDiesel
3. 9. 2012 13:24
Re: Klid před bouří...
A ty už jsi Bobe něco požil? Tvůj příspěvek napovídá hodně. :-)
3. 9. 2012 10:46
zajímavý trendy
Snižování hmotnosti, zvyšování výkonu, snižování ceny (poslední passat byl taky levnější než předchůdce), a pak zvyšování bezpečnosti. Jestli to takhle půjde dál, tak za dvacet let se bude jezdit 400-kilovejma autama co maj 500 koní, a budou je moct řídit i školáci protože budou levný a bezpečný >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
3. 9. 2012 11:00
Re: zajímavý trendy
To by nebyla špatná budoucnost. :-)
Avatar - Emel
3. 9. 2012 11:59
Re: zajímavý trendy
No, spíš se bude jezdit nějakým elektrovozítkem s 30kW, protože ve městech bude maximum 30km/h ;-).
3. 9. 2012 16:28
Re: zajímavý trendy
nestraš >:D já doufám že se nedožiju zániku spalovacího motoru >:D
Avatar - matii
3. 9. 2012 11:13
Golfik
Tady nepůjde ani tak o vzhled, který nebude nijak revoluční, ale o revoluční "střeva". Hlavně co se týká té nové platformy a údajného snížení hmotnosti, bude to zřejmě krok správným směrem a věřím, že se VW tato finančně náročná investice vrátí.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Emel
3. 9. 2012 12:08
Re: Golfik
Jestli je vlečná zadní náprava pro běžné verze krok správným směrem se uvidí, podle mě spíše ne. Tím spíš pokud to dopadne tak, že se ušetřené místo neprojeví ani v kufru. Finančně se to možná vyplatí, ale otázkou je, jestli se Golfu bez multilinku podaří udržet se v širší špičce kompaktů co do jízdních vlastností.
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:12
Re: Golfik
Ale kdo má z kompaktního meistreamu (kromě Golfu a Focusu) multilink nyní?
Ta torzka v G VII to je nějaká jasně potvrzená informace? Aby to nakonec nedopadlo jako s novou A3.
Avatar - Emel
3. 9. 2012 12:17
Re: Golfik
Třeba Mazda 3, Toyota Auris, i30, Ceed...

Ne, zatím je to předpoklad... u Audi už to nějak dopadlo?
3. 9. 2012 18:41
Re: Golfik
Zatím všechny A3 mají multilink. Prozatím nejslabší a nejlevnější je 1,4 TFSI 90 kW a 1,6 TDI 77 kW.

Nemá Auris náhodou multilink jen pro silnější motory, konkrétně 2,2 D-CAT, nebo jak tomu cca 130 kW dieselu říkají? Někdo to tu psal, ale nikdy jsem to neověřoval.
Avatar - Emel
3. 9. 2012 19:03
Re: Golfik
Auris jsem nezkoumal tak nevím, mrknu na to.

Co se Audi týče, slyšel jsem různé informace z různých zdrojů... ale multilink všude je logický.
9. 9. 2012 15:12
Re: Golfik
Už je to tu. Audi nabízí, jak je zvykem, více podvozků. Prozatím všechny A3 mají multilink s jedinou výjimkou, 1.6 TDI 77 kW s podvozkem dynamik - tam dostaneš torzku. Pokud si cca 5500 kč připlatíš za sportovní podvozek, dostaneš multilink. Ostatní verze mají multilink i u dynamik, ale lze z toho odhadnout, že 1,2 TSI budou mít podobnou nabídku. Výbava Ambition má sportovní podvozek v základu, zadarmo si můžeš zvolit dynamik. Jde samozřejmě o německý trh, ale v ČR by to mělo být podobné.
3. 9. 2012 19:09
Re: Golfik
Docela mě A3 se zadní nápravou překvapila, zatím všechny dvě A3, které jsem prohlížel (obě 90kW, ale v různě vybavené), měly multilink.
V ETKA je i jednoduchá zadní náprava (PR kod 0N1 Zadní náprava standard), otázka je, pro jaké trhy.
3. 9. 2012 22:34
Re: Golfik
Tak napsat multilink a dva vozy, to seš znalec. >:-[]
Avatar - white label
3. 9. 2012 22:46
Re: Golfik
Z Evropy mě zrovna nikdo jiný nenapadl (netvrdil jsem nikde, že další nejsou!) a na rejži jsem vůbec nemyslel, ale uznávám, že to mohlo vyznít divně, ale zase bys dnes neměl takovou radost, a to by byla škoda, Kingu... >:-[]
3. 9. 2012 12:12
Re: Golfik
Testovat se bude s multilinkem a lidem, co si pak Golfa koupí torzka vadit nebude.
3. 9. 2012 14:20
Re: Golfik
Tak 98% lidí je jedno co má auto pod sukní.Kdysi tady GTI za multilink horoval a nejel přes to vlak a i on už teď obrací.Prej to má svoji logiku. >:D ;-)
Avatar - Ronault.
3. 9. 2012 18:34
Re: Golfik
Jj, na ty obraty se těším.

Z druhé strany, první generace Ceedu a i30 taky měla svým způsobem multilink a sotva šahal na kvality torzky konkurence ;-)
3. 9. 2012 19:08
Re: Golfik
Jj, problém byl imho v tuhosti kastle, než v multilinku.
Avatar - Ada je zase tady
3. 9. 2012 20:41
Re: Golfik
Myslím, že torzka v Golfu neurazí ani nenadchne. Zajímavější bude Golf ve verzi 4motion a ten jistě torzku mít nebude. :-!
3. 9. 2012 11:32
To jste mně fakt pomohli,
když mně připomínáte, že budu muset ještě den počkat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 11:39
Golf VII již dnes
[odkaz]

není co řešit. Golf se povedl a hlavně zůstal Golfem i nadále :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
3. 9. 2012 12:05
Re: Golf VII již dnes
Oficiální snímek to nejspíš není, maximálně přefocený z nějakého katalogu (což by vysvětlovalo odlesky kolem pravého zadního kola). A nebo Photoshop. Ale klidně by to mohlo vypadat takhle, mírně přiostřená světla připomínající Passat a jinak nic nového pod sluncem.
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:09
Re: Golf VII již dnes
Viz 12:04. Vypadá to velmi podobně, skoro tak reálně jako v tom AMuSu kde je to vidět i zepředu.
3. 9. 2012 12:52
Re: Golf VII již dnes
Ten volant je ale divnej..... ;-\
Avatar - Well-being
3. 9. 2012 11:49
Důležité !!!
Jen aby u VW nezapoměli na držáky na kafe ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2012 11:53
nejsem fanda VW
nicméně musím uznat, že interiery v těch vyšších specifikacích jsou na špici třídy, exterier normálka, dobrý sedačky, všechno "poruce", s motorem 2.0 tsi A dsg asi ideální kombinace :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - matii
3. 9. 2012 12:06
Re: nejsem fanda VW
Souhlas, jen s těmi interiéry na špici bych to nepřeháněl. Takhle vypadala obyčejná 308 při svém uvedení v základní! výbavě (nikoli GTi) a to už v roce 2007. Takže interiér Golfu je jak průměrná východoněmecká žena. Plně funkční, avšak žádná sláva (to byl vtip).

[odkaz]
3. 9. 2012 12:49
Re: nejsem fanda VW
308 taky dobrý, ale ten interier je podle mě o stupeň horší, hlavně ta díra pod rádiem je mimo, 308mu jsem měl chvíli půjčenou a například loketní opěrka ti pořád někam ujíždí, když zavíráš dveře tak to bouchne jak vod nějakýho tanku, zavřít pátý dveře taky práce, měl jsem hatchback, no ale jinak už jen samá pozitiva a jistoty:) jízda s ním byla příjemná, ale stejně bych dal přednost mezi těmihle dvěma golfu, jinak v tomhle segmentu se mi nejvíc líbí astra
Avatar - matii
3. 9. 2012 13:50
Re: nejsem fanda VW
Věc názoru, pro mne je interier 308 TOP ve třídě.

Ta díra je samozřejmě jen v základní výbavě, můžeš tam třeba dodat CD měnič, navigaci či jiné serepetičky dle libosti.

[odkaz]

Loketní opěrku nechápu, že ani u faceliftu neudělali nějakou aretaci. Na druhou stranu když v tom autě to .... s nějakou ženou, jsi rád za každou posuvnou plochu >:D

ad dveře ... jsou opravdu těžké, avšak je to z důvodu bezpečnosti. Při bočním nárazu je 308 v bezpečnosti na čele třídy. Jinak nevím jak ta vaše 308, ale mně to nijak nebouchá, pokud je zrovna nevezme vítr.

Dneska bych dal mezi faceliftovanou 308 a golfem VI asi přednost Golfu, nebo té Astře je fakt nádherná. Ono je to taky hodně o příplatkové výbavě. V základu s plechovejma diskama to není nic moc. Přihoď elektrony, nějaký paket a najednou je to jiné auto.
Avatar - matii
3. 9. 2012 14:01
Re: nejsem fanda VW
Než jsem to po sobě přečetl a opravil, už to tam bylo >:D
Avatar - kari.laz
3. 9. 2012 13:54
Re: nejsem fanda VW
Co se mi u Peugeotu líbí nejvíc je to ovládání radia páčkou pod volantem. Je mi to mnohem příjemnější, než na volantu, ale asi to je o osobních preferencí a zvyku. Ve služební Galaxy si na to ne a ne zvyknout.
Avatar - Ronault.
3. 9. 2012 18:38
Re: nejsem fanda VW
Není to zvykem, je to dáno tím, že jsi člověk a ne třeba medvídek mýval, máš tedy palec v opozici, který svírá pevně věnec volantu a 2 prsty máš volné k ovládání páček pod volantem. Proto jsou tlačítka na volantu tak trochu nesmysl, když v podstatě musíš ztrácet při jejich ovládání úchop samotného volantu.

Bohužel už i Peugeot ustupuje trendům, které tvoří novináři, neb oni nejsou schopni během 3 dnů se naučit ovládat radio, protože na něj nevidí, a potřebují tlačítka.... viz 508 :-( ;-\
3. 9. 2012 12:50
Re: nejsem fanda VW
to je pro tebe:)
3. 9. 2012 18:46
Re: nejsem fanda VW
Mně se nikdy nelíbil ten stříbrný plast na středovém panelu. A dělením to ještě zhoršili.
3. 9. 2012 12:02
Co od něj čekat?
Tak to je jasné, technicky relativně vyspělé, po všech stránkách vyvážené a ke všemu dostupné auto. Ale hádám, že taky velice nudné a nezajímavé auto, bez náznaku jiskřičky. A to je to, co vozům VW k té dokonalosti chybí - jiskra. Ostatní značky nemají tak vyrovnaná auta, ale rozhodně to jsou vozy více jiskřící :yes:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:06
Re: Co od něj čekat?
Jj, jiskřící auto, to jiné vzrušení... >:-[]
Avatar - DRBNUTY
3. 9. 2012 12:24
Re: Co od něj čekat?
Myslim ze Sciroccu, alebo Passatu CC jiskra nechyba. :-!
3. 9. 2012 13:02
Re: Co od něj čekat?
Passatu CC urcite....chybí >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2012 14:51
Re: Co od něj čekat?
...já tedy ztrátě trakce u CC při ostřejším průjezdu zatáčkou rozhodně "jiskra" NEříkám - ale "každému dle jeho gusta" :-)
Avatar - guze
3. 9. 2012 19:57
Re: Co od něj čekat?
A smysl Vašeho příspěvku??.....Zřejmě se kvalita vozu pozná podle trakce v ostřejším průjezdu zatáčkou, ostatní parametry jsou nedůležíté, že ano?
Avatar - white label
3. 9. 2012 20:08
Re: Co od něj čekat?
To víš, když sama jezdí C5ku s V6 dieselem, tak má v tomto ohledu "logicky" velmi náročné požadavky! >:D
Avatar - kari.laz
3. 9. 2012 22:06
Re: Co od něj čekat?
A s c5 s tímto problémem nejspíše i bohaté zkušenosti
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 02:48
Re: Co od něj čekat?
To víte NEJlepší trakce ve třídě je NEJlepší trakce ve třídě.. :yes: :-)
Avatar - kari.laz
4. 9. 2012 08:32
Re: Co od něj čekat?
Teď mluvíš ale o té A4 2,0 TDI, tak sem nepleť dvě věci dohromady >:-[]
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 09:58
Re: Co od něj čekat?
Jo "zlatý voči" - audi A4 ve verzi předokolka "žádný zázrak", ve verzi 2.0 Tdi 105 kW "po zázraku ANI památky" ;-)
Avatar - guze
4. 9. 2012 01:46
Re: Co od něj čekat?
:yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 02:50
Re: Co od něj čekat?
Ano ten :yes: si trakce CITROËNu C5 V6 věru zaslouží.. :-)
..a NEzapomeňte dát "opačné znaménko" také to nejHORŠÍMU ve třídě.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 02:48
Re: Co od něj čekat?
Ano, neb (jak víme) vůz s lepší trakcí ve střední třídě NENí.. ;-)
..a s horší než VW (už ne) Passat CC 2.0 Tdi asi také NEeee :-)
Avatar - white label
4. 9. 2012 02:51
Re: Co od něj čekat?
Zato C5 V6 diesel zatáčky přímo miluje... >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 03:31
Re: Co od něj čekat?
Ano - dálniční "skoro360tistupňový" přejezd z dálnice na dálnici je JEJÍ "teritorium" - TAM je C5 V6 "doma" - kombinace velmi pružného motoru, velmi nadprůměrného rozvoru (a rozchodu), velmi napdrůměrných závěsů kol, velmi nadprůměrných pneu (245/40 R19) a nejlepší trakce ve třídě ho dělá KRÁLem takovýchto průjezdů :yes: :-)
(s "jižnePASSATem" CC byste věru NEměl šanci.. ;-)
PS: Ale (když už nikdo) VY byste mi to konečně mohl "osvětlit" - PROČ si lidé "představují" že zrovna s vozem s nejlepší trakcí ve třídě, s nejlepšími závěsy ve třídě "nejdou jezdit zatáčky" - nebo co si to představujete...? :-)
4. 9. 2012 06:34
Re: Co od něj čekat?
Dámo, už se prosím uklidněte. Vlastnit obyčejnou plechovku jako C5 (tj. neprémiové auto z běžné střední třídy) není žádná ostuda - ne každý má peníze na rozhazování. Ale ostuda je pořád ji všude cpát do popředí a dělat z toho div ne aristokratickou záležitost. Představte si ty tisíce lidí tady, kteří mají na rozdíl od vás opravdu skvělé auto - alespoň třeba vyšší střední z prémie nebo i daleko lepší. Kdyby k tomu přistupovali jako vy, tak se tady zalknou samými kecy o dálnicích, trakci atd. atd.
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 10:12
Re: Co od něj čekat?
Já jsem celkem klidná - mám "tisíckrát" ověřeno, že i ty vyšší rychlosti v podobných "průjezdech" vůz zvládá "s pustem v nose" ;-)
..tak ona existuje "i daleko lepší auta" než je "vyšší střední z prémie"? No tak takovým jsem NEjela...
..už od neděle :-)
PS: 2.9. 2012 - aby jste NE"vymýšlel bubosti" ;-)
PPS: Z domu do Salzburg (na oběd), pak k Mondsee a pak zas domů :-)
PPPS: PROMiŇTE za "mylnou info"! To byla SOBOTA! V neděli do Wachau! (Ještě jednou) promiňte za "mylnou informaci" ;-)
4. 9. 2012 23:08
Re: Co od něj čekat?
Myslím, že bez ohledu na tuhle psychedelickou odpověď jste asi celkem pochopila, o co mi šlo. Kéž by jen ty oslavné tirády přestaly... Vy jste mi, madam, skoro znechutila značku Citroën, která mi dříve byla opravdu sympatická...
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2012 23:40
Re: Co od něj čekat?
Snad jste (tu "psychidelickou odpověď) tedy pochopil i vy.. tedy "o co MI šlo" :-)
PS: Všiml jste si, že o C5 V6 (skoro) nikdy NE-začínám já? ;-)
PPS: Je fakž že na to pak "reaguji" - to (se) PŘIZNÁVÁM :-)
4. 9. 2012 09:00
Re: Co od něj čekat?
Skoro 360° ? Točna pro lokomotivy, ne. Se nedivim, že je tam C5 jak doma. >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 09:56
Re: Co od něj čekat?
Ano s takovou samozřejmostí - jako když lokomotiva stojí na kolejích - projíždí kruhové "skoro360tistupňové" přejezdy z dálnice na dálnici.. ;-)
..DÍKY za přirovnání :-)
Avatar - white label
4. 9. 2012 12:29
Re: Co od něj čekat?
Tak po 360st přejezdu jedeš opět stejným/původním směrem, ale už se nedivím ničemu, zkrátky Kylie + její C5 = nic není nemožné. >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 13:13
Re: Co od něj čekat?
No tak já tyhle dálniční SKORO-KRUHové přejezdy z jedné na druhou stejně jezdím i JINÝMI vozy než jen s C5 V6 ;-)
PS: Tak JAK to napíšete vy - jak je to "správně"??
Avatar - white label
4. 9. 2012 15:46
Re: Co od něj čekat?
Je jedno čím to jezdíš, ale pokud jezdíš z jedné strany na druhou, tak to asi 360 st. nebude, to by totiž bylo z jedné strany na stejnou. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 16:58
Re: Co od něj čekat?
Jistě vás to "překvapí" ale (úplnou shodou okolností) VÍM "kolik" to je 360° ;-)
..a myslela jsem že to je celkem "výstižný" popis pro přejetí 2 křížících se dálnic.. :-)
..zdá se že také NEvíte jak to "správněji" napsat.. ;-)
Avatar - white label
4. 9. 2012 20:50
Re: Co od něj čekat?
Právě, že pokud se dvě dálnice opravdu kříží a přejíždíš z jedné na druhou, pak to těžko bude přejezd o 360 st. ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2012 23:42
Re: Co od něj čekat?
1) se zdá že "definitivně" NEvíte jak to "lépe" popsat? ;-)
2) tak v česku se dálnice kříží JEN přesně KOLMO? No tak občas to bývá i "trochu jinak" :-)
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:04
Golf VII
Kdo chce vidět jak bude vypadat exterier G VII už dnes, stačí nahlédnout do aktuálního čísla německého AMuS. Stručně řečeno, jedná se (podle očekávání) o hodně povedenou evoluci G VI.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Emel
3. 9. 2012 12:11
Re: Golf VII
Myslím, že se přemůžu a vydržím to do zítřka :-).
Avatar - Emel
3. 9. 2012 12:13
Re: Golf VII
No ale dobře, když už nás na to chceš připravit... co vpředu? Tipuju mírné přiostření tvarů ve stylu Passatu, jinak zachování uniface. Projevuje se nějak zvýšená kapota?
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:21
Re: Golf VII
Ano, předek je (zjednodušeně!) něco mezi GVI a aktuálním Passatem (ale samozřejmě při zachování úzké masky Golfu), kapota je o něco zvýšená a maskuje to větším, docela zajímavým, prolisem. Podstatně lepší je řešení denních LEDek které jsou umístěny po vnějším obvodu světlometu.
3. 9. 2012 18:48
Re: Golf VII
:yes: Tomu diodovému U jsem nikdy nepřišel na chuť.
3. 9. 2012 12:21
Re: Golf VII
Fotky AMuS:
[odkaz]
Avatar - Emel
3. 9. 2012 12:25
Re: Golf VII
Jo, tohle by šlo :-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 9. 2012 12:34
Re: Golf VII
To vypadá, jako když se jim při testech G6 ve větrném tunelu zaseklo ovládání turbíny. >:-[] >:D
Avatar - Emel
3. 9. 2012 12:39
Re: Golf VII
To je spíš širokoúhlou perspektivou té fotky...
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:43
Re: Golf VII
To zřejmě taky..., na fotce v modré barvě to působilo o poznání umírněněji.
3. 9. 2012 12:48
Re: Golf VII
modrá je....
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - white label
3. 9. 2012 13:01
Re: Golf VII
Díky, že se s tím nemusím skenovat. ;-)
Ten zadek se povedl, menší plocha zadních lamp prospěla a se zadoboku bude 3dv. ještě pohlednější.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 9. 2012 13:14
Re: Golf VII
Tak na té fotce zezadu se mi to tedy nijak zvlášť nelíbí. Je to takové ploché a světla poměrně úzká. Přijde mi to jako snaha dostát tomu složitějšímu designu co má konkurence a zároveň neustopďt ze své pozice. Uvidíme naživo.
.
Avatar - matii
3. 9. 2012 13:58
Re: Golf VII
Zepředu a z boku bomba, zezadu nic moc. Ten vejfuk měli udělat širší nebo ho schovat. Takhle vypadá v porovnání s tím spoilerem jak z dětského autíčka.
Avatar - 3_diamanty
3. 9. 2012 16:28
Re: Golf VII
ten nepodareny zadok si GTI zamiluje >:D >:D >:D >:D :yes:

:yes:
Avatar - GM.rja
3. 9. 2012 18:41
Re: Golf VII
Takže zepředu rozevřená tlama pod rozpláclou kapotou, místo C sloupku opět "sloní noha" a zezadu korejská světla? Hmm, jestli to takto skutečně dopadne, tak design znovu nezklamal :no:
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:40
Re: Golf VII
Svým způsobem ano, snad to alespoň částečně potěší totální odpůrce údajné designové "nudy" G VI. ;-)
3. 9. 2012 13:03
Re: Golf VII
Zase další facelift :-) ale vypadá ok....nic víc..dokud nebude na živo >:D
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:38
Re: Golf VII
Jo, a je tam i v modrém a zezadu.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 9. 2012 12:41
Re: Golf VII
Myslíš toho modela od TTT? Díky, ale ten mi stačil v tom červeném... >:-[] >:D
Avatar - white label
3. 9. 2012 12:47
Re: Golf VII
OT - Teď vyšel v příloze Valašského deníku větší rozhovor s Fialou a hned jeho úvod je věnován našim ořechovým laskonkám. Prý má novou úchylku - zkoušet všude po republice laskonky, a ty naše jsou prý vážně nejlepší. ;-)
Avatar - iudex
3. 9. 2012 14:11
Re: Golf VII
Niekedy ešte prídem ochutnať. :yes:
Avatar - white label
3. 9. 2012 15:17
Re: Golf VII
Ideálně, kdyby jste stihli ještě i tu čokoládovou. Ale od zítřka máme dva týdny zavřeno, tak ještě chvilku vydrž... >:-[]
Avatar - jazva
3. 9. 2012 18:27
Re: Golf VII
a kam že to po tých dvoch týždňoch treba na tie najlepšie laskonky zájsť? Mimochodom, som ma-gor do laskoniek... >:D
3. 9. 2012 19:29
Re: Golf VII
Taky se přidávám...jedu na přelomu září a října jako povinný doprovod na dovolenku do Luhačovic, takže za každý výlet po okolí budu rád. Prý tam máte hezké silničky - a jestli by vedly k takové lahůdce, není co řešit. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
3. 9. 2012 20:19
Re: Golf VII
Pošli mi taky SZ, lejblíku... :-) >:-[]
Avatar - kari.laz
3. 9. 2012 12:57
Re: Golf VII
Tomu by jsem rozuměl. :yes:
Avatar - Ronault.
3. 9. 2012 18:40
Re: Golf VII
Jé, to je ale pěkná evoluce Peugeotu 307 před faceliftem >:-[] >:-[] Aleono se to dalo čekat, když docela klasický tvar protáhnou světlama vzad, že to zpežotovatí na přelom tisíciletí. Ale ta záď se mi moc nelíbí,
Avatar - Pekelná Micinka
3. 9. 2012 18:57
Re: Golf VII
Tečka, nebo si chtěl ještě něco dodat? >:D
Avatar - jozephko
3. 9. 2012 13:08
Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
Keď Golf už pár týždňov vyrábajú, je pre mňa záhadou, ako sa Volkswagenu darí udržať jeho konečná podoba v tajnosti. Veď predsa tie tisíce vyrobených Golfov musia niekde skladovať - a predovšetkým ich musia nejako prepravovať. A pochybujem, že ich prepravujú inak než klasicky na kamiónoch alebo po železnici.
Bývam medzi automobilkami Peugeot-Citroen v Trnave a Kia v Žiline. A vždy keď sa ešte len špekuluje, ako novinky budú vyzerať, nie je problém ich stretnúť na diaľnici alebo čerpačkách. Ale najviac "svietia" na prepravných kamiónoch a vlakových súpravách. A netýka sa to len týchto značiek. Ešte pred predstavením nového Fiata 500 chodili cez naše mesto (teraz je už postavená diaľnica mimo mesta) plné kamióny s týmito autíčkami.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
3. 9. 2012 13:27
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
To víš, hochu, německý dril. >:D
A nezanedbatelné prémie na konci roku, kdo by o to chtěl přijít?
Avatar - Pekelná Micinka
3. 9. 2012 13:44
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
Ti co to montují, jsou z domova zvyklí a na sekání končetin slyší. ;-)
3. 9. 2012 20:03
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
Skvělý postřeh! >:D :yes:
3. 9. 2012 13:48
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
protoze to nikomu nestoji ani za to vyplacani volnyho mista na pametove karte fotoaparatu a spotrebovanou energii z akumulatoru.
3. 9. 2012 18:05
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
Jak? Snadno. I když toho nového Golfa někdo uvidí, tak nepozná že je nový ;-)
Avatar - Ada je zase tady
3. 9. 2012 20:49
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
A právě to se mi na Golfu líbí! :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 02:51
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
ANO - pro majitele ojetin je portfolio VW-AUDi jistě "snem" ;-)
Avatar - Ada je zase tady
4. 9. 2012 08:31
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
Slušní lidé by napsali, že taková reakce je oxymoron, méně slušní řeknou, že je to krávovina. Neznám člověka, který by nejezdil ojetinou - i nový vůz se přece po pár stovkách km stane ojetinou :-!

A ojetina se značkou VW, nebo Audi je určitě lepší "ojetina", než nějaká francouzská ojetina. Samozřejmě pokud budeme srovnávat vozy stejné třídy ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 10:09
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
Aha - takže tady to někdo NEpochopil = VWysvětlím
Tou ojetinou (vzhledem k předchozímu textu) myslím STARŠí (stále "podobně") vypadající PŘEDCHOZí generaci vozu - což je pro jejich majitele "snem" - že vypadají... ;-)
PS: Dobrý? Už "jste se chytnul"? :-)
PPS: S tím OXYMORONem jste sice NE"trefil stodolu" (na mne by snad možná "sedl" pleonasmus ;-) ), ale za pokus :yes: :-)
PPPS: Co se týče ojetin - dáte-li třeba na TÜV - tak v "zprůměrované" tabulce za 12 let dopadl (o pár míst) LÉPE Citroën Xantia/C5 než jakýsi VW Passat.. ;-)
..a po 100.000 km je na tom francouzský C5 stejně jako audi A4 a audi A6..
..ale popravdě (narozdíl od PŘEDSTAV mnoha lidí co NEmají přehled) "je to skoro NASTEJNO" - ultaspolehlivé není to ani ono - to spíš nějaký Prius apod. :-)
4. 9. 2012 00:27
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
:-) :yes:
3. 9. 2012 18:54
Re: Ako sa Volkswagenu darí udržať dizajn v tajnosti?
_
3. 9. 2012 13:19
Líbí....
Tak jsem zhlédnul obrázky, parametry už víme a myslim ,že to bude dobrý auto.Ta váha to je mazec.Takže teď vnitřek, to se uvidí...co jsem viděl jinde, tak krom volantu v pohodě.No a pak ceny....myslím u nás. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
3. 9. 2012 16:28
Re: Líbí....
Volant není zase tak zlý... trošku moc chromu, ale to asi nebude u všech verzí.
Avatar - Barrichello
3. 9. 2012 13:57
5tý nejprodávanější vůz na světě
ale na paty mu šlape šestá fiesta [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
3. 9. 2012 16:30
nuda a nuda
dva dni od predstavenia to uz bude nudne auto :yes: a nemci mozu opat uz zacat vyvijat novu generaciu ;-) :yes: , taka alfa romeo giullietta je stale nadherna a nikdy sa neokuka :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
3. 9. 2012 16:56
Re: nuda a nuda
Topříku, asi jsi si to trochu spletl, ale ten, kdo chrlí nové modely po čtyřech letech a po dvou dělá FL, aby to vůbec někdo ještě chtěl, jsou pokud vím korejci. Octavia II je na trhu od roku 2004, AUdi A3 je na Trhu od roku 2003 a až nyní je nová generace a Golf je s jedním větším FL na trhu od roku 2003 a až zítra se teprve ukáže nový.
A teď co korejci? Ti už by za tu dobu měli třetí generaci po FL.
Avatar - twistedTSD
3. 9. 2012 18:05
Re: nuda a nuda
Po faceliftu ještě ne, ale během výroby G5 a jeho faceliftu - G6 - Kia opravdu tři generace představila.
3. 9. 2012 22:39
Re: nuda a nuda
Co to má společného s Kórejci?Sleduj smajliky. ;-)
Avatar - kari.laz
4. 9. 2012 08:36
Re: nuda a nuda
třeba že plácá blbosti, a jeho nejmilovanejší a neobdivovanejší korejci mění modely jak ponožky, aby to vůbec prodali. Octavia II zvyšovala prodeje každý rok i přes její stáří. Golf byl stále nejprodávanejším modelem v Evropě i přes svůj věk a ani A3 si nevedlo špatně. Dokážeš si představit, že by si někdo koupil korejce z roku 2003?
Avatar - twistedTSD
3. 9. 2012 17:58
Re: nuda a nuda
Právě, že Němci nemusí. ;-)
3. 9. 2012 17:39
To nám ten Golf dopadol : )
"Aby klíčová novinka NEZAPADLA mezi ostatní ..... " >:D

Predpokladám, že len redaktori nezvolili správne slová .... :-!

Po 9 rokoch by sa už od koncernu očakával nástupca ....uvidíme ako dopadne nová platforma .....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 9. 2012 18:10
Co ocakavat?
Orgie sterilnej nudy, zaplavu clankov v auto.cz a onanisticky vecierok v garazi GT.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
3. 9. 2012 22:43
Re: Co ocakavat?
neboj,,, ono to prehrmi a dalsich 7 rokov to bude na cestach klasicka vw nuda :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 02:42
Takže..
..PĚKNÝ den "G" všem "přízniVWcům" přeji.. ;-)
..byť se k této "masovce" NEhlásím! :-)
PS: A věřím že STEJNĚ "nadužení" budete při představování další generace obdobně prodávaných masovek Toyota Camry a Ford Fiesta ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
4. 9. 2012 02:55
Re: Takže..
Hlavně, abys ty pod těma jinýma masovkama reagovala podobně poctivě a aktivně, jako reaguješ pod svým "oblíbeným" koncernem. :*) >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 03:26
Re: Takže..
Jako abych jim TAKÉ POPŘÁLA? ;-)
PS: Kolik tam máte hodin že jste ještě "vzhůru"? 8-s :-)
Avatar - white label
4. 9. 2012 03:08
Golf VII RSi?
Už se objevují i fámy (zatím) ohledně znovuzrození označení RSi, kde by byl pod kapotou R5T z TT-RS/RS3. :-O ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 03:28
Re: Golf VII RSi?
To by bylo ROZUMNÉ - jeden z (ne až tak mnoha - na to jaký je to BIG chrlič/výrobce) povedených motorů koncernu a vpodstatě NEpoužívaný... :-|
4. 9. 2012 10:58
Už to asi nevydržím
Já se asi zblázním,nemůžu vydržet až HO uvidím...je to jako před vánocemi hledat vánoční dárky...Golf ,golf - nejlepčí auto na zeměkouli a možná i v celým vesmíru...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2012 13:13
Re: Už to asi nevydržím
No tak jako mimozemšťanka vás musím UPOZORNIT - že "v celým vsmíru" tedy FAKT NEeeeeeeee :-)
4. 9. 2012 19:00
Re: Už to asi nevydržím
Kral je uz tu :yes:

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2012 23:43
Re: Už to asi nevydržím
..to bude asi nějaké "malé chudé" KRÁLOVSTVÍčko, že? ;-)