Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Volkswagen Phaeton bude kratší

Dan Vořechovský
Diskuze (34)
Nástupce komerčně nepříliš úspěšného modelu Phaeton bude oproti svému předchůdci menší. I v jeho případě využije koncern nové platformy vyvinuté automobilkou Audi.

Podle neoficiálních informací bude mít nový Phaeton, jehož uvedení na trh je naplánováno na konec roku 2010, oproti stávajícímu modelu kratší přední i zadní převis a bude tak celkově kratší. Druhá generace Phaetonu se bude vyrábět tak jako předchozí generace ve skleněné továrně Volkswagenu v Drážďanech. O rok dříve (v srpnu 2009) přijde na trh jiná luxusní limuzína koncernu Volkswagen, nové Audi A8. Oba vozy budou postaveny na nové modulární platformě, kterou vyvinula ingolstadtská automobilka (více v našem článku Audi připravuje modulární systém. Jde o konec platforem uvnitř VW?).

Na nové platformě nazývané zkráceně MLB by měly podle ředitele koncernu Volkswagen Martina Winterkorna stát také nová modelová řada Bentley Continental a nové Audi A6. Nové komponenty stavebnicového systému MLB již byly vyzkoušeny také v případě nové generace Bentley Arnage, která se ale na trhu objeví až v roce 2012.

Dan Vořechovský
Diskuze (34)
19. 6. 2007 06:37
Re: je to super kára
Presne. Je proste nad moznostibeznych smrtelnikov. Avantime je teraz, 4 roky po skonceni vyroby, pre mna dostupny. Len ho tazko zozenies. Navyse v drvivej vacsine pripadov slo o 3-litrovy 6-valec, co je na dnesnu dobu (aspon pre mna) trochu velky luxus. Robil sa este 2.0 T a 2.2 dCi, tych bolo ale este menej. Vlastne jeden 2.0T je v jednom z bratislavskych bazarov, ma malo km, stoji nieco cez 400 tis. Sk, problem je, ze je dost poodierany a navyse bol zrejme burany, vrchne dielce, najma v zadnej casti dobre nelicuju...
19. 6. 2007 06:33
Re: zaujimava teória,že vzhľad vozidla a znak na kapote urču
Aj to by slo, ak by na tych drahsich autach prelepil znak fabriky nejakou inou nalepkou. Nebol by prvy ani posledny, ktory by vytvoril imaginarnu znacku....Lexus, Infity....
19. 6. 2007 06:31
Re: Kecy,kecy...
No, povedal by som, ze to delenie do tried je niekedy dost diskutabilne. Ale vklude s Tebou mozem suhlasit, ak postavime vedla seba Phaeton a napriklad C6. Co sa tyka luxusu. V Phaetone som sa zatial neviezol, v C6 je to uplna balada, Vel Satis podla mna ponuka najlepsie mozne s konvencnou technikou. Za predpokladu, ze Phaeton bude "nemecky" tvrdsi, tak ja, clovek preferujuci pohodlie, by som na dlhe cesty (tentoraz bez ohladu na davku lux. vybavy)bral radsej Vel Satis. Ale to je moj subjektivny pohlad, nebudem tvrdit, ze by ma realna skusenost s Phaetonom nemohla presvedcit aj o opaku...
19. 6. 2007 06:25
Re: VW Phaeton bude.
Takze ziadna premia. "Iba" mainstream. Lepsi ci horsi. Kazdopadne to je oblast, na ktoru tato znacka rozhodne ma, kde ma vybudovane meno, a kde by, podla mna, mala maximalne upevnovat svoju poziciu. :yes:
18. 6. 2007 19:41
Re: je to super kára
kup si ho ;-) ja by som radsej ako toto bral Avantime, skoda, ze ho uz nevyrabaju.... ;-\