Já tam sakra potřebuju to V6 tsi a elektromotor:(.
S TDI bych si to nekoupil, ale jako PHEV jo. Navíc pokud jsou informace uvedený v článku správny, tak to naštěstí nevyroste do ohromnýho mastodontu jako je GLS nebo i trochu Q7.
Já Lexe nějak nechci, RX mě nechytlo a v tý variaci na LC V8 jsem nejel. Ale v LC jo a dodneška to považuju za odstrašující zážitek (tím myslím jízdu po dálnici a silnici 1. třídy).
Já s tím jel asi 1000km s 5% města, 60% dálnice a zbytku okresek včetně Alpskýho průsmyku a bylo to až neuvěřitelně tichý. Spotřeba na úplně surový naftový 200kw V8 byla naprosto pohodových 10-11l. Sedadla slušný, audio průměr.
Co mi vadilo bylo šílený nastavování čehokoliv. Pokud se pamatuju dobře tak nastavení hlasitosti rádia, navigace nebo telefonu se lovilo v menu pokaždý úplně jinde. Na display uprostřed jsem ani se svojí vyšší postavou nedošáhl. Ale to bych ještě přešel, ale ten podvozek. To auto není žádný SUV ale offroad do pouště. Jedinej použitelnej režim byl nejnižší podvozek a tlumiče na sport (a i tak to bylo asi jako parník), jenže to auto po průjezdu větší dírou automaticky spadlo do normálního režimu. Pak když člověk "zapomněl" kolo v díře, tak se to celý žvejklo. To prostě není auto do Evropy, ale někam do pouště (nebo na ukrajinský silnice..). Tím neříkám, že je to špatný auto, ale fakt se nehodí sem.
Tak realita je taková, že Q7 se u nás v benzínu ani neprodává..
Nicméně GLS 63, GLE 400, 43 a 63 třeba potkávám dost často. X5M nebo 40i člověk taky potká, teda u nás. Třeba v Itálii je podle mýho benzín sprostý slovo.
Já mám takovej neblahej pocit, že voni to Hammu, Topten a jim podobní tomu VW ještě nenapsali, že von to VW tím pádem ještě nepochopill, jak to s těma rakovinosazometama dělá špatně >:D >:D >:D Jen si nejsem jist, jestli to VW chce slyšet a hlavně, jestli to bude vnímat >:D Bohužel pro nás, bohudík pro něj.
P.S.: Sarkasmus pro ty, co snad náhodou nepochopili a budou palcovat dolů >:D >:D >:D
A co ine by si cakal od krpateho potkana bez hrdosti???
Odchadzal z ACZ ako velka voda bijuci da do toho prepadnuteho chrdeho hrudniku.Netrvalo dlho a doliezol spat ako potkan otravovat vzduch ako dizlove auta.A Hamuna?To je zena tak sa jej to da prepacit,ze to je hlupa slepica bez mozgu=tatinkova vydrziavana princeznicka=proamericka defka bez vlastneho nazoru.
Já být Hamunou tak zažaluju tetu Kylie a PSA. Kylie psala francouzskou enigmou, Citroen porozhazoval světla a Peugeot domotal interiér. Není divu, že to na člověka zanechá následky. A ty gramatické zmatky jsou slabým odvarem zmatků v hlavě.
A razítko od Hamma, (BYkupce V8 benzínovejch Lexů a supertlučhuby), že může! :yes:
btw to rozhodnutí v reálu je o dost jiný, než ty zkratky v titulcích.
v podstatě se nic nebude dít.
jenom se prodá víc novejch nafťáků (mj. EUR6 zakázat dle výroku nelze)
Řekněme si to narovinu, to rozhodnutí je víc gesto než cokoliv jinýho.
Hele ale nevíš jak to bylo, když zaváděli ty emisní plakety před lety, to bylo taky řešený soudem? Kdyť už to stávající je jasně zaměřený na diesely a tohle to může akorát prohloubit.
A bacha! I na EUR6 brzy dojde...takže bye bye diesel power.......R.I.P..... ;-\ (Ne, radost z toho opravdu nemám, protože zatím není k dispozici evidence, která by dokazovala, že díky tomuto omezení se kvalita ovzduší ve městech výrazně zlepší).
Nevim sice co je to supertlučhuba = ale sem si skoro jistej že ty neznáš význam slova tlučhuba :-)
A slova kterejm nerozumíš by člověk neměl používat ;-)
Je jasné, že skončení naftových motorů je jednou maxi bublinou či novinářskou kachnou. Jediné, co se děje u VW je jistým způsobem zdražovat. A co napadne první je, vyčlenit levné vozy typu Fabia a Rapid od naftových privilegií, které budou nadále hodny od Octavie výše. A zde ta lepé situovaná třída s naftovými motory bude atakovat prémiové třídy BMW, tedy vozy, kde radost z jízdy opravdu naleznete.