Po Transporteru a Multivanu se v nabídce prodejců automobilů Volkswagen objevuje třetí model této řady: Caravelle. Caravelle již tradičně tvoří „most“ mezi modely Transporter a Multivan.
Už s verzí T5 a Multivan se jede super, ale těch aut přitažených odtahovkou kvůli naprosto zásadním závadám (převodovky, rozvody - pracuji v autorizovaném servisu VW)!!! Obávám se, že větší luxus nebude znamenat větší spolehlivost. Navíc mi nepřijde, že by Caravelle byl tradičně mostem mezi Multivanem a T5, u T4 byl Caravelle vrcholem modelpvé řady.
Já su též automechanik a každýmu to říkám o spolehlivosti a nedají si říct.Každý vidí ve WV spolehlivého a v ducatu křáp,ale zapomíná,že ty ducata mají stašně moc nalítanýho a sou to pořádný držáky.Aspon máme práci-němci nás budou pořád živit.
Mě ten ůpadek spolehlivosti docela mrzí, dříve byly VW opravdu držáky, ještě i Golf IV (až na motor 1.4 16v) mezi ně řadím. Myslím, že na sanitky se 700tis. km, jako tomu často u T4 bývá, můžeme v případě T5 klidně zapomenout.
Ja sem měl před 10lety WV Golfa2,a jak sem chtěl novýho a vydím kolik to stojí,tak semse opět vrátil k Fiatu.Před golfem bylo polo,tobyl držák,myslím že WV se pokazil,jak začal šetřit ohledně Seatu a Škody.Třeba takové Volvo také není jaké bylo-to se jadná jak o autobus,nakladák a osobák.Já si myslím,že zlatý časy z 90 let jsou pryč.V té době nebyla skoro práce a ted plný dílny.
Prosím???Před Golfem , že bylo Polo???Nenech se vysmát , před Golfem ,byl VW Brouk.On se totiž Golf dělá bezmála 50 let . Polo je jiná třída .Ovšem , nejvíc mně rozesmálo , že VW se pokazil když začal šetřit ohledně Seatu a škodovky .Mněl by jsi vědět , že škodovka a je to zřejmně stejné i u Seatu je nestála ani korunu.Jen když se privatizovala tak něco málo platil státu.Jinak co se týče rozvoje , všechno si škodovka financovala sama a na vše si brala úvěr . VW poskytl jen záruku .Každej z modelů co se ve škodovce vyrobil , musel automaticky vydělat na model následující a ještě vytvořit zisk..Kterej vlastně spolkne držitel akcií což je VW jen letos bylo posláno akcionářům přes miliardu a půl eur..
Víš je dobré se nejdřív o něco zajímat a pak to publikovat..
.....měl nejspíš na mysli, že před Golfem vlastnil Polo. A jestli ti 31 let připadá jako bezmála 50 let, tak to umíš pěkně zaokrouhlovat. Narodil jsem se ve stejném roce jako Golf I a jako padesátiletý si nepřipadám. Ani bezmála! Takže než budeš příště něco publikovat... Nevím, čím se VW pokazil, je to možná všeobecný trend automobilek, priority se možná posunily jinam, než k dlouhé životnosti. Auta nabízí špičkové svezení, vysokou bezpečnost, ale také vysoké naklady na údržbu.
taky bych rek, ze na 1. miste uz neni dlouhodoba spolehlivost-dejme tomu 10-15let. dnesni trend je takovej, ze se auta stridaj po par letech. u nas to tak dela z financnich duvodu ne zrovna mnoho lidi, ale v zahranici to je bezny
No Jedničkovej Golf vyjel v roce 1974 máš peavdu v tom , že bezmála není padesát let , ale třicet jedna.Když jsem si znovu přečetl jeho příspěvek tak ti dávám za pravdu i v tom , že asi opravdu měl na mysli , že vlastnil Polo před Golfem , ale to ostatní co napsal byla hloupost.Ještě se ti jednou omlouvám , za to přirovnáni bezmála padesát let , i když mně je 40 a někdy se cejtim na šedesát..
Jo to polo jsem vlastnil před golfem,každý si za svojema názorama musí stát,když se na volvu pokazí po 60 000Km startér,tak to je muška,aji taxikáři začínali ventama a proč nepřešli na boru?
ta kvalita souvisí s tím, že automobilky potřebují dostat zpátky peníze vynaložené do vývoje a používají k tomu fintu, kdy dostanou svoji marži od dealera, ale ten chudák, na něm vydělá málo, protože nemá sám dostatečnou marži a tak ty peníze dostává ze servisu, kde jsou drahé sazby, a z marže na náhradních originálních dílech. navíc jsou automobilky rády, pokud se zkracuje doba životnosti automobilu, prodá přece víc, jen to trochu nabourávají korejci a japonci, ale evropani to dohánějí image, PR a reklamou, na čež si opět musejí vydělat a tak pořád dokola ...
Abych jen nekritizoval- T5 a jeho odnože posunuli laťku, vysoce nasazenou modelem T4, opět o něco víš. Komfortem, ovládáním a jízdními parametry uspokojí i ty nejnáročnější. Překvapuje mě, jak dobře si vede druhý nejslabší motor - 1.9 TDI 77 kw, o 2.5 TDI 128kw ani nemluvím, s tím se dá jezdit opravdu sportovně, ikdyž to může znít divně Jen mi připadá, že vnitřní prostor je užší, než u T4, jízda ve třech je vpředu nerealná(což samozřejmě majitele Multivanů a Caravelle netrápí) a pedály kladou nepřirozeně malý odpor. Jinak se už těším na svezení s novým VW Caravelle. Snad se mi nerozpadne převodovka