Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový VW Passat bude představen v červenci, proti předchůdci bude menší

Wolfsburská novinka vsadí na nejmodernější techniku a bezpečnostní systémy. Auto bude úspornější a bezpečnější.
Zpět na článek
27. 5. 2014 08:07
27. 5. 2014 08:17
27. 5. 2014 08:43
27. 5. 2014 08:45
1. 7. 2014 15:40
27. 5. 2014 08:47
27. 5. 2014 08:52
27. 5. 2014 08:59
27. 5. 2014 09:01
27. 5. 2014 09:14
27. 5. 2014 09:28
27. 5. 2014 12:21
27. 5. 2014 12:24
27. 5. 2014 12:50
27. 5. 2014 12:53
27. 5. 2014 13:56
27. 5. 2014 15:27
27. 5. 2014 15:31
27. 5. 2014 20:23
27. 5. 2014 09:06
27. 5. 2014 12:22
27. 5. 2014 10:18
27. 5. 2014 10:38
27. 5. 2014 10:44
27. 5. 2014 11:01
27. 5. 2014 11:04
27. 5. 2014 11:10
1. 7. 2014 15:49
27. 5. 2014 20:34
1. 7. 2014 15:27
27. 5. 2014 08:51
27. 5. 2014 09:17
27. 5. 2014 10:12
27. 5. 2014 13:23
27. 5. 2014 13:22
27. 5. 2014 08:15
27. 5. 2014 08:48
27. 5. 2014 08:36
27. 5. 2014 08:55
27. 5. 2014 09:18
27. 5. 2014 09:30
27. 5. 2014 10:53
27. 5. 2014 13:42
27. 5. 2014 14:00
27. 5. 2014 08:49
27. 5. 2014 08:51
27. 5. 2014 09:07
27. 5. 2014 11:11
27. 5. 2014 11:21
27. 5. 2014 11:20
27. 5. 2014 09:25
27. 5. 2014 11:13
27. 5. 2014 11:20
27. 5. 2014 11:22
27. 5. 2014 11:27
27. 5. 2014 12:14
27. 5. 2014 13:54
27. 5. 2014 13:57
27. 5. 2014 12:14
27. 5. 2014 12:31
27. 5. 2014 12:52
27. 5. 2014 13:00
27. 5. 2014 13:33
27. 5. 2014 13:59
27. 5. 2014 13:01
27. 5. 2014 13:56
27. 5. 2014 14:06
1. 7. 2014 15:44
27. 5. 2014 08:07
Benchmark
...je to jednoduchý. To co se letos objeví v Passatu se stane běžnou součástí výbav u konkurence v dalších letech. Jsem zvědavej s jakou přijde Mondeo, nejsilnější protihráč pašíku v Evropě.
Rozbalit vlákno
40
27. 5. 2014 08:17
Re: Benchmark
To jako myslis, ze ten cinsky display je pro řidiče nějaká životní výhra? Co zatím o vybave pisi, uz konkurence davno nabizi, Plg-in, parkovací asistenty, mrtve uhly... No nevim. Zatim mam spise obavu, aby to nedopadlo, jako s OIII, Golfem, osizene materialy a nizke vahy, tvrde podvozky a skakajici kozy jezdici na trech kolech. Nebo si to myslel tak, ze konkurence zacne setrit na autech az v dalsi generaci, protoze si to narozdil od vw netrofla jako to ted predvedl vw na golu a OIII? Hlavne aby jim drzely apon trochu hlavy na motorech, kdyz uz na nich usetrily tech 40 kilo ;-)
27. 5. 2014 08:43
Re: Benchmark
Digi displaye más bohužel čekají u všech aut... S tím se smiř. To jak ho vyřešilo Audi mě neuráží. Plug-in s malým turbem nabízí kdo (s použitelným dojezdem)? OIII jako ukazatel neberu, Golf není ošizenej nijak, pokud má někdo zálusk na základní motorizaci, pak dostane vzadu vlečenou...v tom nevidím problém. Podívej se na konkurenci...a že by byl tvrdej nebo nekomfortní? O tom nemůže být ani řeč.
1. 7. 2014 15:40
Re: Benchmark
Zo zastavky elektricky si zistil, ze Golf ma tvrdy a odskakujuci podvozok? Ja som sa bol previezt s 1,2TSI 63kW na zimnych pri 10C po cestach 3. triedy (skor to bolo minove pole) a o ziadnom odskakovani ani tvrdom podvozku nemoze byt rec.

Kto ma LED svetla v nepremiovej kategorii? A vobec kto ich ma v danom pokojne aj premiovom segmente? BMW M3 a Mercedes C.

VW ma Dynamic Light Assist so xenonmi od roku 2010, Mercedes az teraz prisiel s tym pri LEDkach, pri xenonoch ponuka smiesnu nahrazku, ktora funguje podla aktualnej rychlosti auta.

4x4 ma Passat asi tak 20-30 rokov, z nepremioviek to ma este akurat tak skarede kacatko Subaru, dalej Insignia a prip. ten hybridny vtip s nazvom 508.

Sledovanie mrtveho uhla od roku 2010 alebo 2011.

Adaptivny tempomat od 2006.

Parkovaci asistent bol uz v B6, ale myslim nie od zaciatku (zda sa mi 2008).

Si neznaly problematiky, Passat mal dane veci davno pred konkurenciou, konkurencia sa vsak medzicasom nanho skoro dotiahla. Tak teraz im zase odskoci. Tak, ako to znova urobil Golf a ako vydarenost MQB ilustroval Leon.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 08:31
Re: Benchmark
myslim ze nic specialne vo vybave passatu sa neobjavi z coho by konkurencia padla na zadok, ale uvidime nechajme sa prekvapit aku vybavu dostane v zaklade....

prave som si tak hovoril ze ci novy passat uz prekroci tych 4,8m na dlzku alebo nie.... chvalabohu ze sa uz zacne zmensovat a konstrukteri sa umudrili a pochopili ze stredna trieda uz nemoze mat 5m na dlzku.. to proste uz by nebola stredna trieda ... myslim ze vacsina vyrobcov pojde podobnym smerom a auta sa nam pomalicky zacnu zmensovat co ja len uvitam, aj novy peugeot 308 je mensi ako stary 308 a aj 208 je kratsia tusim ako 207.... dufam ze postupne tento trend zacnu napodobnovat aj dalsi vyrobcovia a nedozijem sa toho ze octavia bude mat 5metrov a bude v nizsej strednej.... je na case zacat auta skutocne nejako radikalne zmensovat a skompaktnovat ..... myslim ze to pojde,... miesto 10 displejov v interieri by mozno automobilky viac usetrili pri vyrobe keby auta zacali lepsie navrhovat a lepsie vyuzivat priestor v nich... a auta by nevyzerali ako tluste vajicka .... pohlad napriklad na stareho aurisa ma dodnes desi... prerastena obluda v podstate s nic moc priestorom..... je fajn ze sa automobilky uz zacinaju venovat hlavne rozmerom a vahe auta... vaha je dalsi kluc k uspechu.... takze ak bude novy passat lahsi a mensi ako terajsi budem len rad... je na case auta skutocne zacat zmensovat... zvacsovanie rozmerov nikam nevedie.... cesty su vzdy rovnako siroke a clovek ma tiez len iste fyzicke rozmery.... nekonecne zvacsovanie je teda nezmysel.... staci sa pozriet na male auto z 80tych rokov a male auto z dnesnych casov.... taky golf 2 je pomaly mensi ako dnesne citigo....a v razvore ho tusim aj citigo poraza.... alebo si zoberme krasny opel vectra z 90tych rokov s tymi peknymi spatakmi.... a porovnajme si to s dnesnym obludnym fluencom o triedu nizsie.... vectra je mensia ... neskutocne sa stalo skutocnostou... auto o triedu vyssie je mensie ako auto po triedu nizsie... no ale dost bolo filozofovania, je nacase zacat auta zmensovat a hlavne ich zvnutra lepsie priestorovo vyuzivat.... ( ked si pozriem kolko je miesta v starom favorite a kolko vo "vacsej" fabii je to do placu kam to speje ) ..... odlahcovanie aut uz zacalo rovnako ako aj downsizing motorov... teraz konecne pride zmensovanie rozmerov aut.... dam ruku do ohna ze novy P508 bude mensi ako terajsi a mozno aj nova insignia pojde rozmerovo dole... necham sa prekvapit....

za zmensenie rozmerov pochvala..... normalne sa na ten passat aj zacinam tesit.... sportsvan je uzasne strihnuty a citam o nom same prijemne veci.... snad prekvapi aj passat a zacnem mat niektore vw-geny skutocne rad, je to parada ze sa nam auta zacnu konecne zmensovat...... vw zacina naberat konecne spravny kurz.... zmensenie rozmerov je vykupenimmmmm a spasenim pre passat , len tak dalej :yes: velka pochvala pre passat...... :yes: je to paradicka konecne na to vyrobcovia prichadzaju
27. 5. 2014 08:47
Re: Benchmark
No dalo se to napsat jen jednou a na pár řádků, přesto:
- Passat bude na délku menší než většina konkurence (už teď je)
- co se týče cost savings, buď v klidu, že vědí co dělají
- co se týká předchozího Aurisu nemáš pravdu ani z 1%, šlo o jeden z nejprostornějších kompaktů uvnitř, se značnou vzdušností. Nebyl to žádnej krasavec, nic moc nejezdil, ale prostor se mu upřít nedal
27. 5. 2014 08:52
Re: Benchmark
Tys to fakt četl? :-)
Avatar - fOE
27. 5. 2014 08:59
Re: Benchmark
taky nechapu >:D
Avatar - Stefič
27. 5. 2014 09:01
Re: Benchmark
:-) nečetl jsem to, ale tak nějak tuším co je tam napsáno
Avatar - kari.laz
27. 5. 2014 09:14
Re: Benchmark
Já to četl a kromě prvních dvou řádek je celá myšlenka "je dobře, že je menší". Pořád jsem čekal, co z toho vyleze, že není možné napsat tolik slov na tak krátkém sdělení.
27. 5. 2014 09:28
Re: Benchmark
No jo, topperův diskusní průjem, obvykle ho čtu a docela se u toho usmívám, ovšem ne tím, jak je zábavný 8-s
27. 5. 2014 12:21
Re: Benchmark
Když na něco reaguju, tak musím. Zajímalo mě, jestli tam najdu nějaký poselství :-)
27. 5. 2014 12:50
Re: Benchmark
Ano, známou omluvu málo obdařených...mensí je lepší :-)
Avatar - white label
27. 5. 2014 12:58
Re: Benchmark
Např. u blbosti platí tato nepřímá úměra doslovně. :-)
27. 5. 2014 13:56
Re: Benchmark
Zase to není úplně neplatí, pak může nastat situace (rozebíráno v některým klasickým českým filmu), že je někdo blbej, ale ještě ne natolik, aby si to neuvědomoval...a to může boplet. Pak bejt o stupeň blbejší a nepřipouštět si to je lepší ;-)
Avatar - white label
27. 5. 2014 14:28
Re: Benchmark
Co dnes hulíš? Vypadá to na slušnej matroš... >:-[]
27. 5. 2014 15:27
Re: Benchmark
...neříkej, že to vidíš jinak? ;-)
Avatar - Emel
27. 5. 2014 15:31
Re: Benchmark
Spíš neví, co je to boplet.
Avatar - white label
27. 5. 2014 19:37
Re: Benchmark
Ale nejen to, hlavně ten úvod mě dostal:
"Zase to není úplně neplatí". :-)
27. 5. 2014 20:23
Re: Benchmark
Aspoň už víš, že gůgl translátor není stroj. Je to jeden z nás.
Avatar - jazva
27. 5. 2014 09:06
Re: Benchmark
Máš môj nehynúci obdiv! Pretože čítať, že... Autá sa konečne začali zmenšovať. Som rád že sa autá začali zmenšovať. Konečne sa začali autá zmenšovať. Ale autá sa začali zmenšovať. A autá sa začali zmenšovať... na 50tich riadkoch a reagovať na to rozumne, to si nič iné ako pochvalu a obdiv nezaslúži. :yes: >:D
27. 5. 2014 12:22
Re: Benchmark
Trpělivost mi do vínku dána nebyla, tak ji zkouším pěstovat :-)
Avatar - Emel
27. 5. 2014 10:18
Re: Benchmark
Zajímavé bude rozevření velikostních nůžek mezi Passatem a Mondeem...
Avatar - Ham.
27. 5. 2014 10:38
Re: Benchmark
Ty nůžky už jsou rozevřené u současné generace, Passat evidentně sází na dvouvelikostní strategii (EU vs US verze), kdežto konkurence jde cestou pokrytí obou trhů jedním modelem. V Evropě zájem o nějaké bobtnání rozměrů příliš velký není (rozměrovým etalonem této třídy je podle mě 3er) vyjma zemí jako jsme my a na východ od nás a to je parketa pro Superb.
Avatar - Emel
27. 5. 2014 10:44
Re: Benchmark
V této generaci se to dá brát ještě tak, že jsou to auta z jedné třídy. Mondeo narostlo a pokud se Passat zmenší, bude to docela oříšek.

PS: 3er ale v poslední generaci narostlo skoro o deset centimetrů...
Avatar - Ham.
27. 5. 2014 11:01
Re: Benchmark
Levnou koncepcí (motor naštorc) a pojetím motorizací a výbavy ano, rozměrově ne. Současně prodávané Mondeo a třeba i Ma6 jsou v současné generaci rozměrově v evropské vyšší střední.
MB-E 4870x1855
Ma6 4865x1840
Mon 4850x1886
S80 4851x1861

Ano 3er narostla, ale pořád rozměrově definuje evropskou střední třídu, která je menší než US midsize sedany (ty samozřejmě mezigeneračně také trochu rostou). VW tak jako BMW nebo MB nemá v EU důvod lézt rozměrově na úroveň vyšší střední a ničit si tak prodeje v této třídě.
Avatar - Emel
27. 5. 2014 11:04
Re: Benchmark
Benchmark je dlouhodobě spíš ten Passat, ne? 3er byla v minulých generacích spíš na pomezí střední a kompaktů...
Avatar - Ham.
27. 5. 2014 11:10
Re: Benchmark
V minulých generacích, kdy střední třídu v Evropě definoval mainstream ano. Dnes když střední třídu definitivně opanovala prémie vidím v této pozici 3er (popř. nějaký rozměrový průměr 3er, A4, MB-C, nicméně po nástupu nového Cčka jsou si všichni dnes rozměrově podobní jak vejce vejci a myslím, že ani nová A4 na tomto stavu nic nezmění).
1. 7. 2014 15:49
Re: Benchmark
Zabudol si podotknut, ze Mazda 6 a Mondeo su v tej triede vonkajsimi rozmermi. Minimalne Mazda 6 ponuka nanajvys priemerny priestor vzadu a v kufri na strednu triedu.
27. 5. 2014 20:34
Re: Benchmark
Heslo pre KIA-World: „Stanu se menším a ještě menším, až budu nejmenší na celém světě.“
1. 7. 2014 15:27
Re: Benchmark
VW nikdy extremne nenatahoval rozmery aut, bol, je a podla vsetkeho bude majster vo vyuziti priestoru z danych rozmerov. Taka Mazda 3, v ktorej sa vzadu ani neda sediet a ma smiesny kufor, ma razvor ako Passat... Aj Hyundai s i30 k nim patri (v prvej kombi generacii mala dokonca taktiez razvor Passatu). No najvacsi uchylaci v tomto ohlade su zabozruti.

To iste Fabia, smiesne vyzerajuce male auto, ale okrem sirky interieru poraza konkurentov (minimalne do roku 2012, novinky v danej kategorii ma velmi nezaujimaju).
Avatar - Hittman
27. 5. 2014 08:51
Re: Benchmark
Jsme zvědavý, kde všude se ještě objeví TDI 174 kW / 500 Nm...třeba Golf GTD?
Avatar - kari.laz
27. 5. 2014 09:17
Re: Benchmark
Možná spíš využijí zaběhnutého písmenka R a rozšíří R řadu o R(G)TD, nebo tak něco.
27. 5. 2014 13:23
Re: Benchmark
Spíš jen RD, než RTD. Přimlouval bych se za R, ale na mně to není. :-) Otázka je, jestli se vůbec do něčeho takového pustí. Neví někdo, jak se prodává GTD v současné generaci? Pokud vím, prodeje mívalo slabší (na poměry silnějších Golfů).
Avatar - white label
27. 5. 2014 14:25
Re: Benchmark
Jak se prodává celkově nevím , ale na našem malém (českém) trhu si zatím určitě vede lépe, než GTI.
Přitom právě v současné generaci ztratilo GTD výraznější rozdíl u hodnoty max. krouťáku (proti GTI).
27. 5. 2014 13:22
Re: Benchmark
já sem čekal kdy ho konečně VW vytasí a kam ho dá. Myslím, že si ho zatím budou hýčkat v Passatu a dražších autech. Jsem zvědavej jak to pojede. Podle těch parametrů to bude raketa >:-[] :yes:
Avatar - white label
27. 5. 2014 14:35
Re: Benchmark
Golf GTD by měl zůstat a nad ním se má (nově) objevit Golf RD právě s tímto dvakrát přeplňovaným dvoulitrem. Ale to už je poměrně dlouho, minimálně tak půl roku až rok, publikovaná informace.
27. 5. 2014 08:13
Váhy, trocha doplnění
Nový passat bude díky nové technice o 85 kilogramů lehčí než stávající provedení. Z toho devět kilo ušetřili konstruktéři na pohonu (čtyřprvková zadní náprava je lehčí o 4,7 kilo, řízení o 2,2 kg). Na motorech se ušetřilo až čtyřicet kilo, na elektrovýzbroji tři. Až o třiatřicet kilo lehčí je vnitřní výbava díky využití nových materiálů a lehčím systému klimatizace. Jedenadvacet kilo se podařilo ušetřit i na karoserii.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
27. 5. 2014 08:15
etalon
Passat byl vždy tak trošku etalon třídy. Tak jsem rád, že vše naznačuje, že tomu bude i nadále. Na nemotoristickém serveru jsou drobet sdílnější než zde [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
27. 5. 2014 08:48
Re: etalon
Je mi jedno, kdo bude etalonem, hlavní je posun kategorie dopředu ;-)
Avatar - kari.laz
27. 5. 2014 08:36
rozmery
Původně se hovořilo, že passat bude větší než soucastna verze. Teď to vypadá, že bude o něco menší. stále více mi v tom zapadá spekulace, že nový Phaeton bude postaven do vyšší střední třídy. Ale jsem rád, že se postupně zastavuje neustále zvětšování aut. Tahle cesta udržení velikosti a zaměření se na využití vnitřního prostoru je mi sympatičtější.
Rozbalit vlákno
6
27. 5. 2014 08:55
Re: rozmery
Nevím, jestli jeden model znamená konec bobtnání aut globálně.
Avatar - kari.laz
27. 5. 2014 09:18
Re: rozmery
Možná ne, ale první vlaštovky už se objevují. Passat, P308
27. 5. 2014 09:30
Re: rozmery
Jo, jednou za čas přijde model menší, ovšem jako trend to zatím nevypadá. Škoda.
27. 5. 2014 10:53
Re: rozmery
Snad se to nebude blizit moc Octavii a Rapidu. Vyplne dveri a dalsi pusobi subtilne, lacine a v aute je diky tomu dost prostoru. Proste kdyz zmensim venek, tezko pak zvetsit vnitrek, kdyz chci zachovat robustnost a hodnostnost interieru. Octavka, Rapid, 308 uz jedou na teto lacinejsi vlne. Jsem zvedav na to zmenseni, moc tomu neverim
27. 5. 2014 13:42
Re: rozmery
O moc ho zkrátit nemůžou, protože Jetta není o moc menší. A úroveň jen těžko půjde pod Golf.
27. 5. 2014 14:00
Re: rozmery
A Phaeton nebude moci být o moc větší ;-)
Avatar - KANKUNEN
27. 5. 2014 08:49
Displeje
Dle mého displeje rozptylují pozornost, namísto aby řidič čuměl na cestu, tak čumí na displeje. Vidím to u sebe, kdo to hraje, kolik to žere, jak se jmenuje tato ulice a jestli radar už vidí auto před sebou a pod.
Rozbalit vlákno
26
27. 5. 2014 08:51
Re: Displeje
U každýho auta máš dnes u budíků info display, takže na něj sem tam koukneš. Jednou nás zřejmě čeká u všech aut HUD, což je nejlepší řešení.
Avatar - Hittman
27. 5. 2014 09:07
Re: Displeje
Pro mne ne. Nemám rád, když mi něco zavazí v zorném poli a rozptyluje. Nepotřebuje mít na očích ani rychlost, ani další kraviny. Pokud jezdíš, máš to v krvi a i bez "nápovědy" víš, kolik jedeš.
27. 5. 2014 11:11
Re: Displeje
HUD jste zkoušel? Já ho mám a nijak to nepřekáží v zorném poli, údaje jsou "jakoby" nad začátkem kapoty a jsou těsně nad ní, takže zabírají do výseku do cca. několika metrů. I samotné písmo je průhledné, takže opravdu to nijak nepřekáží a hlavně to pomáhá, když nemusím očima sjíždět na tacho nebo navigaci.
A pokud nemáte na HUD momentálně náladu, tak se to dá samozřejmě vypnout.
27. 5. 2014 11:20
Re: Displeje
To nemáš úplně pravdu, tak tomu bude u najetýho auta. Ne pokud jich jezdíš víc. Navíc HUD promítá navi, remcalům u pádel pak ukáže stupeň apod. Je to jedna z nejlepších inovací posledních let.
Avatar - KANKUNEN
27. 5. 2014 09:25
Re: Displeje
Souhlasím z hittmanem, vadí mi cokoliv ve výhledu. Třeba u P308 se řeší nízko volant a že kryje budíky. Mi ale vadí, že ty budíky zasahují do výhledu. Půl metru před sebou máš jakousi překážku.
27. 5. 2014 11:13
Re: Displeje
Skrz budík nevidíš, přes HUD ano. To bude ten zásadní rozdíl. :-) Kdyby HUD byl tak špatný, tak by ho nedávali ani do těch stíhaček, kde to všechno začalo...
Máš osobní zkušenost s HUD?
Avatar - Emel
27. 5. 2014 11:20
Re: Displeje
Ono ovšem v té stíhačce zase tolik vidět ven nepotřebuješ...
27. 5. 2014 11:22
Re: Displeje
Nikdy mi HUD nevadil, právě naopak, je to výtanej pomocník a Flajzi má pravdu...nemáš náladu, tak vypneš.
Avatar - Emel
27. 5. 2014 11:27
Re: Displeje
To nerozporuju, jen říkám, že stíhačka a auto jsou dvě různé věci, které bych moc nesrovnával.
27. 5. 2014 12:14
Re: Displeje
Myslíš stíhačku domácí, nebo vojenskou? :-)
27. 5. 2014 13:54
Re: Displeje
Někdy je ta domácí nebezpečnější než vojenská. >:D Na druhou stranu rozjetá vojenská stíhačka... hmmm, asi docela hukot >:D
27. 5. 2014 13:57
Re: Displeje
...a rozjetá domácí...je hukot taky >:D :yes:
Avatar - white label
27. 5. 2014 11:48
Re: Displeje
To je vážně tak tvrdě vÝtanej pomocník? >:-[] ;-)
27. 5. 2014 12:14
Re: Displeje
Wooooowwww, to je minela. Za tu se upřímně omlouvám. Nevím jak se to mohlo stát, tohle u mě není pravidlem.
Stiďým se všemy buňkamy y poŕi!

Ještě jednou omluva... ;-\
27. 5. 2014 12:31
Re: Displeje
Je to ním, že píšeš písmenka a ne celá slova. Pak z toho padají podobné hovadiny. Při psaní na tabletu nebo telefonu je asi lepší to po sobě přečíst. Psaní na telefonu by se mělo začít učit už ve škole.
27. 5. 2014 12:52
Re: Displeje
Psáno na laptopu, o to větší lapsus...
Avatar - white label
27. 5. 2014 12:57
Re: Displeje
Jj, pak třeba někdo napíše "podobnou hovadinu" jako: "Je to ním,...", namísto: "Je to tím,...". :*) ;-)
27. 5. 2014 13:00
Re: Displeje
Tak jsem vlastně v klidu, rozestup mezi "ý" a "í" je menší než-li "n" a "t". :-) Ovšem to druhý stále vypadá jako překlep, to moje na "bůra" z diktátu.
Avatar - white label
27. 5. 2014 13:06
Re: Displeje
To neřeš, prostě jsi chtěl trochu přitvrdit diskusi..., no a účel (jak známo) světí prostředky. ;-)
27. 5. 2014 13:33
Re: Displeje
Mě do toho natahej. Já na to mám papíry. Teda nemám, ale měl bych mít.
27. 5. 2014 13:01
Re: Displeje
Já nevím, kde jste vzal informací, že HUD displej zastiňuje výhled... Máte opravdu osobní zkušenost?
Co jsem dosud zažil, tak žádný HUD displej nezastiňuje výhled, obrazovka je normálně průhledná a i přes symboly/písmo lze vidět skrz.
Fakt nevím, co řešíte...
27. 5. 2014 13:56
Re: Displeje
Kdyby se nepotřebovali dívat ven a mohli čučet do přístrojů, nikdo by s HUD nepřišel. I u civilních letadel se zavádí, aby mohl pilot strávit více času koukáním ven.
Avatar - Hittman
27. 5. 2014 14:06
Re: Displeje
jj, pokud to řeknu selsky: vadí mi i * od ptáka či mucha na skle, protože mne tam prostě znervózňuje. Možná mladší generaci ze šilhání do noťasů a tabletů ne, mne bohužel ano. Je to čistě můj názor. Mám rád "klasické" auto, kde mne nic neruší. Už jenom své pípající pásy, které byly schopné řvát v mé A3 celou minutu, než ztihly, jsem odstřihl od šťávy a mám klid. Ovšem z tohoto si neberte příklad. Na druhou stranu, v mé O1 zařvali 4x a byl dále klid, takže tam skončili bez újmy ;-)
1. 7. 2014 15:44
Re: Displeje
To co mas za A3ku?? Ta predoslej generacie jednak nikdy nestichla, jednak ak by si ich odstrihol, tak by ti pisalo zavadu...
27. 5. 2014 09:50
Kam zmizela střední střešní výztuha?
Zajímalo by mě, jak to, že to auto nemá žádnou příčnou výztuhu střechy mezi slopky B (nebo těsně za nimi). Aby to konstruktéři VW s tím odlehčováním nepřehnali, při havárii se auto dost často převrací.... ;-\ A sloupky C vypadají také velmi subtilně...
Rozbalit vlákno
1
27. 5. 2014 10:14
Re: Kam zmizela střední střešní výztuha?
Výztuhy budou součástí střešního výlisku, ten se pak svaří v jeden celek.
Ale souhlasím, že ten C sloupek vypadá jako špejle omotaná papírem 8-s
27. 5. 2014 10:42
tu je novy passat kuk foto
:-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Rysguf.
27. 5. 2014 10:57
Re: tu je novy passat kuk foto
To urcite nie je novy Passat pre EU, ani z 10%, nemoze byt >:D

Ved to je na 95% zase to iste ako terajsia B6 po facelifte (oficialne B7)...
Nemozu predsa predavat jedno auto 20 rokov...

Vidim novu listu cez palubku a vacsi multimedialny system...to je vsetko ;-\
Avatar - nardoxx
27. 5. 2014 15:17
Re: tu je novy passat kuk foto
Praveze v pohode to novy passat byt moze. Z vonku vyzera uplne inak, ci uz bocny prelis (vyzara ako na cc) , kapota, tvar okien, atď...vlastne cely je iny. Na pomery VW normalne medzigeneracne zmeny. ;)
1. 7. 2014 15:52
Re: tu je novy passat kuk foto
+ je tam nove radio, len pristrojovka nesedi, aj ked sa domnievam, ze ta kolotocarska pristrojovka bude len pre kolotocarov v Cine.
Avatar - poterienko
27. 5. 2014 17:45
Nejsilnější diesel
Na ten jsem velice zvědavý. Parametry sedí na starší 3.0TDI používaný u premiové konkurence ala A4, takže jsem zvědavý, zda se jí vyrovná dynamikou. Např. biturbo dvoulitr v 5er je pomalejší než 3.0TDi v A6, ačkoli je ta 25d silnější.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
27. 5. 2014 17:57
Re: Nejsilnější diesel
Dynamikou se asi vyrovná, ale pořád to bude jenom čtyřválec. Navíc vstřikovací tlaky jdou dále nahoru (2500 bar) takže lze předpokládat, že to žádný šepot květin nebude a jestli v dalším vývoji chtějí zvednout tlak až na 3000 bar a jít na 280hp jak píší některé servery, tak to bude pěkný tvrdolín. Prostě levné mainstreamové řešení. :-)
27. 5. 2014 18:27
Re: Nejsilnější diesel
Skor ma zaujima, aky dlhy bude longlife interval vymeny oleja, lebo ten sa pri chladeni piestov namaka. Alebo VW pocita s tym, ze sa ten vykon nebude casto vyuzivat, uvidime co nato povie autobahn :-) >:D
Avatar - jozephko
27. 5. 2014 23:19
Prečo nebude nový Passat väčší?
Rozmýšľal som, prečo nový Passat nebude - v duchu súčasných trendov - väčší ako ten prechádzajúci. Insignia či Mondeo sú už teraz väčšie autá ako Passat. Ale potom som si spomenul na článok spred niekoľkých dní o Phaetone. Nový Phaeton už nebude súper A8-ky či BMW 7, ale A6-ky a BMW 5. Takže medzi Passatom a novým Phaetonom musí byť určitý odstup.
VW na to ide od lesa. Vyššiu strednú triedu ponúkajú prakticky už len luxusné značky. Tie mainstreamové končia zvyčajne pri strednej triede. Kedysi mali vyššiu strednú aj Peugeot (607), Citroen (XM, C6), Renault (25,Safrane, Vel Satis), Ford (Scorpio) či Opel (Omega, Senator). Len VW ju nemal. Teraz sa karta úplne obráti. Z mainstreamu bude mať vyššiu strednú len VW.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
27. 5. 2014 23:44
Re: Prečo nebude nový Passat väčší?
Případný nový Phaeton nebude jediným důvodem. Golf také (dlouhodoběji) patří k menším (vnějšími rozměry) modelům své třídy a přesto je kabina nadprůměrně prostorná. A nový Passat má být sice menší zvenčí, ale větší zevnitř, což je při současném trendu snižování hmotnosti (a vším s tím spojeným) logický směr. Dělat to naopak (viz třeba Opel) je špatně.