..poriadny objem,kus zeleza,jednoducha konstrukcia,karburator a milion kilometrov..tomu sa nedalo odolat potom co som vyskusal 427 crate engine vo Forde Mustang zo 67 a musel som si podobny motor objednat do svojho Chevy 3100..cim som starsi tym viacej ma fascinuju stare americke auta a motorky..ne nadarmo sa hovori,ze pre americku klasiku musi clovek dospiet
Klasicky hot rod urcite u nas nepostavis na klasicke znacky,ale nie som si uplne isty ci sa to neda nahodou postavit na veteranske znacky.Ja som to urobil inac.Auto mam postavene na znackach s originalnymi vecami a az potom som sa pustil do prerabky celeho auta vratane komplet chassis a vzduchoveho podvozku a motora.
Ale jo. Nedávno si táta k 60. udělal radost - Koupil vrak Shelbyho z roku 67. Taky pěkný motor - 6,4 litru. Teď ho budeme renovovat. K tomu kit od Shelby American - Eleanor...bude časem výsledek. A samo veteránské značky.
Pokud sou ty díly původní, není problém. Ale mustang je oficiální výrobek.
Hot rod ne.
Pokud se do Mustafy nacep nějakej novej motor, je to pak na testační komisi jestli to pustí.
Oficiálně by neměla. Měl by tam být motr co se tam dával tehdá, že to ěnkde dělaj jinak je druhá věc.
jakykoliv podobny problem se resi testaci a prihlasenim v Nemecku kde nemaj problem prihlasit kde co, pak us to musi v CR prihlasit ikdyby nechteli pac EU :-)
Mohutné osmiválce a dvanáctiválce se v Evropě pořád vyrábějí,ale málokdo si je koupí,dokonce i ti,kteří na ně mají,si radějí koupí limuzínu s ultrakomplikovaným dieslem,je to taková divná móda,které moc nerozumím.Já mít pořádné prachy,tak mi diesel nesmí do domu.
Navíc třeba kdysi to měla v USA obyčejná auta. Chevrolety něco jako tady Rekord. Už tehdá těch V8 v obyčejných autech bylo méně v Evropě. A ted se to děje s V6 - zatímco USA je pořád má i mimo prémii, Evropa už ne.
novej Mustang GT v 5 litrovem 8 hrnku zacina v CR na necelich 1,1 milionu (ofiko cena je 1064000) tedy cena nijak silena
co jsou poradne prachy? moje auat se jeste do nedavna vzdy pohybovala max do 400-500 tisic a presto jsem diesel nikdy nemel coby vlastni auto, rozdil v cenach samotnych aut nicotnej a rozdil v provoznich nakladech pro rodinne jezdeni take nicotne, co se usetri na nafte, to se vrazi do servisu, kvalitnejsich oleju a podobne, a pokud chce clovek usetrit i na tom palivu, tak velkoobjemove atmosfery jsou idealni na LPG
Otazkou je, jak dlouho se jeste v CR, jako v jednom z poslednich statu EU, udrzi soucasna situace, tak benevolentni k velkym obsahum a vyssim vykonum. Vsude jinde jsou tyhle vozy nepomerne vic zatizene vysokymi registracnimi poplatky, danemi, PR a astronomickymi pojistkami. Psal jsem to uz ve vic diskuzich, jenom tyhle poplatky delaji "na zapade" u techto vozu ramcove nekolik tisic € rocne. Jejich relativne prizniva porizovaci cena tim razem prestava byt atraktivni. Kdo si je koupi, rozhodne se nesnazi usetrit prestavbou na LPG, protoze resit nejakou spotrebu je jenom minimalni casti celkovych vydaju na jejich provoz.
Potom cokoliv s nejakym 2.0 TDI, i kdyby stalo stejne jako novy Mustang, je z financniho hlediska podstatne vyhodnejsi a muze si ho dovolit kdokoli. Na rozdil od noveho vozu s vysokoobsahovym benzinovym V8.
muzes vypsat konkretni staty a jejich predpisy ohledne tech dani a poplatku? pac tohle znam jen z UK, treba v Nemecku nebo Francii me prijde ze delaji prave vse proto, aby byl na tech poplatcich drazsi diesel, i navrhovane ceny dalnicnich poplatku v Nemecku vychazeli lepe pro 5 litrovej benzin nez pro diesel 1.6
a ani v tom UK se to neridi jen obsahem motoru, ale vykonem a kategorii vozu, takze poplatek kuprikladu na 3 litrove TDI v Audi A5 vyjde poplatkove draz nez zmineny Mustang GT s 5 litrovim benzinem