Obrácený downsizing: Toyota Sequoia s 4,6 V8 končí, zůstává jen 5,7 V8
11
/
20
Prohlédnout znovu
Obrácený downsizing: Toyota Sequoia s 4,6 V8 končí, zůstává jen 5,7 V8
Obrácený downsizing: Toyota Sequoia s 4,6 V8 končí, zůstává jen 5,7 V8
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
Toyota Sequoia
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu