Octavie Scout a RS bez maskování! Co se s faceliftem změnilo?
Zatímco standardní provedení modernizované Škody Octavia se už nějaký ten pátek prohání nejen po hradecké a mladoboleslavské dálnici zcela bez maskování (první dodávky zákazníkům proběhnou už v lednu), na deriváty Scout a RS si ještě chvíli počkáme. Podle našich informací dorazí nejdřív v únoru příštího roku, s trochou štěstí je už ale nyní potkáte v běžném provozu.
Zmíněné štěstí měl náš čtenář Rudolf, který potkal v pátek večer na hradecké dálnici hned dva zatím utajované kousky – nejdříve bílý Scout, chvíli poté zelené RS s karoserií liftback. „Auta nebyla maskovaná, změn ale zřejmě bude tak málo, že kdyby nebylo nových zadních světel a „efkových“ značek, ani bych si jich nevšimnul. Scout měl plastové lemy blatníků a oplastovaný zadní nárazník s kontrastními plastovými prvky, jinak nic víc. Ereso zase prozrazovaly jenom dvě koncovky výfuku a malý spoiler. Přídě jsem bohužel moc nezaregistroval, nová světla ale svítí hezky. Pod každým segmentem jsou diodové blinkry, auto si tedy s ničím jiným nespletete,“ píše čtenář Rudolf.
Škoda již v rámci představení běžného provedení modernizované octavie zveřejnila základní informace o motorech, přičemž nejsilnějším turbodieselem je stále dvoulitrový čtyřválec se 135 kilowatty. Ten bude shodný jak pro Scout (v nejsilnějším provedení), tak RS. Podle našich informací dorazí také dvoulitrové TSI s výkonem 180 kilowattů, se kterým se budeme setkávat v Octavii RS 245. „Vůbec bych se nedivil, kdyby mělo ereso silnější motor než doposud. Jeho řidič na to občas pořádně šlápnul a začal se mi vzdalovat, a to mám v autě biturbo s výkonem přes 240 koní,“ doplnil autor videa.