Pochybuji, že by nějakému automobilovému fandovi tato zpráva zkazila den, spíše naopak...
P.S. Úspory papírů v kopírkách a jejich tonerů či omezení služebních cest zaměstnanců snížení zisku Hyundaie asi moc nevyřeší! >:D
Tobe ti Korejci lezi v zaludku, clovece, ze bys je nenechal se ani v klidu vys...t :-)
Apropo... Toaletak datovym ulozistem ci korporatnim videochatem nenahradis...
No... Popsana usporna opatreni byvaji u takovych kolosu silne efektivni. Zase bych to nepodcenoval...
Navic ta cisla target vs result zase nejsou nejak likvidacni....
Nech ho, tuhle někde plácal že výhledově bude kupovat Atecu, pak dodal že za 5 let....takže v bazaru. >:D Ale ve finacích H/K má jasno. >:D (Ateca je hezké auto)
No, jseš jaksi úplně vedle. Za 5 let se současná Ateca ještě určitě bude vyrábět, a pokud by to bylo ještě později, tak po ní jistě přijde druhá generace, takže buď v klidu. Já si loni koupil zcela nového Leona, takže vůbec nechápu tvé debilní "bazarové" narážky. Asi máš nějaký mindrák či co... Jinak je jasné, že toho Leona nebudu mít věčně a žádný člověk taky nemládne, takže proto asi naše další budoucí auto jednou bude SUV s pohodlnějším nástupem. A jelikož naše rodina má už třetí Seat a vždy jsme byli velmi spokojeni, Ateca je pro nás dost pravděpodobná volba. Fakt nevím, co tě na tom tak pobavilo... A ano, korejské značky nejsou zrovna moje krevní skupina, nepopírám. Jsou to asiatští vetřelci na evropské trhy, byť ty své výtvory většinou vyvíjejí a vyrábějí v Evropě... :-O
Aha, tak to je este lepsie, Seat ktory bol za poslednych 5 rokov schopny vytvorit dva opajcnute folsvagny a jednu skodovku sa ozaj ma co smiat H/K koncernu >:D
To asi nie si, ale smejes sa ze po 18 rokoch im nestupla rocna vyroba (co by za to ine znacky dali) a nazyvas ich parazitmi, pritom v cz/sk vyrobia takmer tolko aut co "domaca" skodovka, ktora za utrzene peniaze akurat tak postavi dalsiu fabriku v Cine, to su nazory pubertaka co si nedovidi na nos. Nie som ziadny zastanca korejcov, ale su pre nase krajiny rovnako prospesny ako vw koncern.
Musím vstoupit do diskuze, a to díky Vám, comper. Hyundai ani KIA nemohou být stejně prospěšné našim zemím, jako škodovka... Jednak ani zdaleka nezaměstnávají ve svých závodech tolik personálu, jako škodovka, dále nenakupují u tuzemských dodavatelů, tolik jako škodovka, a jednak nemají ani v jedné z našich zemí R&D. To je prostě fakt a právě z těchto dvou pohledů je škodovka mnohem významnějším podnikem pro zaměstnanost v obou zemích, než dvojice H/K. A pokud připočtu ten fakt, že průměrná mzda v závodech H/K je výrazně nižší, než v závodech škodovky, pak je zřejmé, že rozdíl ve vlivu na ekonomiky obou zemí se dále zvětšuje v neprospěch H/K.
A když už, comper, sčítáte H a K dohromady, pak nezapomeňte připočíst k produkci škodováckých závodů v ČR také produkci v Bratislavě. Můžete si vybrat: buď jen Citigo, nebo- a to bude přesnější- celou produkci bratislavského Volkswagenu.
Hele Arese se navezl nahoře do H/K a ač už je starej kozák, tak se chová jak xxteens.Když někdo fandí autům a automobilové technice, tak do nich nemůže tímto způsobem kopat.Ještě ke všemu dělá z úspěchu neuspěch, takže je pak vlastně za troubu.Jako chápu že nemusí mít tyto auta v lásce, to mu nikdo nenutí, ale xenofobní přístup k autům, to už je fakt materiál.Ale možná jak už je starej, tak se sem chodí diskuzně omládnout. >:D
To že Škodovka má velký přinos pro naši zem je jasné. A H/K se spojuje proto, protože ta automobilka prodává po celém světě, to jen aby pan ARESE pochopil že i na tom barevném tisku a služebních cestách lze ušetřit majlant.
Souhlasím....
Jen mi prosím dovolte jednu poznámku, co mám na srdci: v loňském roce jsem věnoval 4 dny svého volna tomu, abych brázdil republiku křížem krážem v tehdy novém Tucsonu. Byl jsem zvědavý, zda tady opravdu máme nového krále třídy SUV. Rozhodně nezastírám, že jeho design se mi velmi líbí, a to mou zvědavost ještě zvýšilo. Velice se mi líbí jeho velikost, adeqátní :-) vnitřní prostor a vybavení. Po 4 dnech a 990 ujetých km musím konstatovat, že krása není vše. Hlavně zcela nekomunikativnímu řízení jsem nepřišel na chuť (kdo by také mohl, že) a to proto, že jsem se cítil docela unavený z přemíry pozornosti, kterou toto řízení vyžaduje. Nejsem na to zvyklý a od krále třídy očekávám docela jiný jízdní zážitek. Kromě téhle rány do palice to byla hodně vysoká spotřeba dieselu, co mi pokazilo náladu (a to měl najeto už 10 tis. km). Z těchto důvodů (a z několik dalších, které zde nebudu rozepisovat) musím opravdu namítnout, že Tucson odešel zpět na střídačku a zatím tam zůstane. A docela nedávno jsem projel Tiguan, a to bylo úplně jiné kafe! Co tím chci říci? H/K ještě nejsou v cíli závodů o co nejlepší auta pro širokou veřejnost... Vím, že tyhle závody vlastně nikdy nekončí, ale důležité je, aby nekoukali na konkurenci z povzdálí. V článku popsané situaci je jasné, že musí zvýšit ceny na úroveň konkurence (což je efektivnější řešení poklesu zisku, než šetření papírem do kopírky), a a pak musí tvrdě pracovat na doladění systému i jeho komponentů. Pak ustanou útoky ze strany odborníků, kteří nedostatky neodpouští.
Je jedno, jakého původu je daný vůz! Výsledek je důležitý, Srovnání aut Seatu a Hyundaie je určitě na místě, byť Seat nemá tak širokou nabídku. Tam, kde se vozy obou značek potkávají, má srovnání velký význam pro každého kupce. Bez ohledu na původ techniky. Ostatně, každá značka VAG si odlaďuje auta samostatně, takže shodná koncernová technika nedává vždy shodné výkony a dojmy.
Je mi divné, že zrovna tohle musím tady v diskuzi komentovat....
On ale nesrovnává dva konkrétní vozy (což by bylo v pořádku), ale H/K a Seat z hlediska úspěšnosti a počtu novinek na trhu. Pak je spíše na místě srovnávat VW a.g. s H/K.
Myslíš většího namyšleného a arogantního .....aka (raději nespecifikuji přesně)? To asi ne, hlavně ale neznám většiho likvidátora image své značky na českém trhu! >:-[] >:-[] >:-[]
Dál už vůbec nic. Dobrou noc! >:D Jinak poťouchlá otázka "Co tam máš dál?" je jedním ze zdejších klasických diskusních obratů, které mě fakt baví! >:D:yes:
P.S. Četli jsi, jak dopadl spor Hyundaie ČR se "vzbouřenými" prodejci? Kolik jim budou muset zaplatit jako náhradu škody? A že znatelně ubrali na agresivitě vůči škodovce ve svých reklamách asi taky není náhoda, nemyslíš? >:-[] >:D
Psal jsem že likviduje......ale opět jsme u toho, co má společného Vošický s technikou, "úspěchem" či "neuspěchem" , kvalitou či nekvalitou aut Hyundai.To že je Vošický dejme tomu "divný" člověk, nedělá auta Hyundai, ani lepší ani horší.Fanoušek automobilové techniky by měl rozlišovat pouze dobré a špatné auto a ne do toho tahat "politiku" prodeje a dalších věcí s tím nesouvisejících.Vošický ať je jak je to, má vysledky a nutno uznat že na CZ trhu velice dobré.
Já bych udělal reklamu , jak Japonská Kamikadze krouží nad Mladou Boleslaví za účelem
zničení konkurence... Nakonec si to rozmysli a otočí to na na Nošovice...
Protože tam je opravdová konkurence .....
Nic nestoji porad a obcas to aj klesne....To je priroda a aj business je takovy. Houpe to houpe jak na housenkove drahe tak ze klesol im predaj aut aby im potom zase rastol predaj aut presne od urovne kam im klesol a zase budu vykazovat velky rast predajov...Boring....