Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Odbyt automobilek Hyundai a Kia poprvé od roku 1998 klesl

Odbyt největší jihokorejské automobilky Hyundai Motor a její sesterské společnosti Kia Motors se loni snížil o dvě procenta na 7,88 milionu vozů.
Zpět na článek
2. 1. 2017 17:46
2. 1. 2017 18:03
2. 1. 2017 18:13
2. 1. 2017 18:17
2. 1. 2017 18:32
2. 1. 2017 23:51
3. 1. 2017 00:10
3. 1. 2017 08:23
3. 1. 2017 08:19
2. 1. 2017 16:31
Žádná škoda...
Pochybuji, že by nějakému automobilovému fandovi tato zpráva zkazila den, spíše naopak...
P.S. Úspory papírů v kopírkách a jejich tonerů či omezení služebních cest zaměstnanců snížení zisku Hyundaie asi moc nevyřeší! >:D
Rozbalit vlákno
26
2. 1. 2017 17:00
Re: Žádná škoda...
Zřejmě nevíš, jaký kolos H/K je...když pišeš takhle hloupě. :no:
2. 1. 2017 17:18
Re: Žádná škoda...
No tak fajn, v tom případě bych korejskému "kolosu" doporučil ještě snížit příděly toaletního papíru! >:-[]
Avatar - removed
2. 1. 2017 17:34
Re: Žádná škoda...
Tobe ti Korejci lezi v zaludku, clovece, ze bys je nenechal se ani v klidu vys...t :-)
Apropo... Toaletak datovym ulozistem ci korporatnim videochatem nenahradis...
Avatar - removed
2. 1. 2017 17:22
Re: Žádná škoda...
No... Popsana usporna opatreni byvaji u takovych kolosu silne efektivni. Zase bych to nepodcenoval...
Navic ta cisla target vs result zase nejsou nejak likvidacni....
2. 1. 2017 17:38
Re: Žádná škoda...
Taky si myslím, že je to určitě nepoloží, ovšem tak dlouhé období klesajících ročních zisků si korejským managerům jistě nelíbí... ;-\
Avatar - removed
2. 1. 2017 17:40
Re: Žádná škoda...
Poprve od roku 1998... To je docela uspech, rekl bych
2. 1. 2017 17:51
Re: Žádná škoda...
Dlouhé období.....no ale furt jsou v zisku, co na tom nechápeš a kritizuješ? I když koukam ty se spíše raduješ, že ty máš akcie Alfy? >:D
2. 1. 2017 18:14
Re: Žádná škoda...
Kritizuješ? A kde jsem ve svém článku něco "kritizoval"? :-)
Avatar - vabis
2. 1. 2017 21:22
Re: Žádná škoda...
Lidé už přišli na to, že jsou to podvodníci. Jůndaj nebrat !
3. 1. 2017 14:09
Re: Žádná škoda...
7,88 mio podvedených lidí... každopádně evropského leadera v podvodech ještě nedotáhli >:-[]
2. 1. 2017 17:38
Re: Žádná škoda...
Este ze tym tvojim milovanym makaronom ktori boli za poslednych 5 rokov schopny vytvorit az dve nove auta sa tak krasne dari >:D
2. 1. 2017 17:55
Re: Žádná škoda...
Nech ho, tuhle někde plácal že výhledově bude kupovat Atecu, pak dodal že za 5 let....takže v bazaru. >:D Ale ve finacích H/K má jasno. >:D (Ateca je hezké auto)
2. 1. 2017 18:05
Re: Žádná škoda...
No, jseš jaksi úplně vedle. Za 5 let se současná Ateca ještě určitě bude vyrábět, a pokud by to bylo ještě později, tak po ní jistě přijde druhá generace, takže buď v klidu. Já si loni koupil zcela nového Leona, takže vůbec nechápu tvé debilní "bazarové" narážky. Asi máš nějaký mindrák či co... Jinak je jasné, že toho Leona nebudu mít věčně a žádný člověk taky nemládne, takže proto asi naše další budoucí auto jednou bude SUV s pohodlnějším nástupem. A jelikož naše rodina má už třetí Seat a vždy jsme byli velmi spokojeni, Ateca je pro nás dost pravděpodobná volba. Fakt nevím, co tě na tom tak pobavilo... A ano, korejské značky nejsou zrovna moje krevní skupina, nepopírám. Jsou to asiatští vetřelci na evropské trhy, byť ty své výtvory většinou vyvíjejí a vyrábějí v Evropě... :-O
2. 1. 2017 18:17
Re: Žádná škoda...
Aha, tak to je este lepsie, Seat ktory bol za poslednych 5 rokov schopny vytvorit dva opajcnute folsvagny a jednu skodovku sa ozaj ma co smiat H/K koncernu >:D
2. 1. 2017 18:29
Re: Žádná škoda...
A já jsem snad generální ředitel Seatu, či co? >:D
2. 1. 2017 20:36
Re: Žádná škoda...
To asi nie si, ale smejes sa ze po 18 rokoch im nestupla rocna vyroba (co by za to ine znacky dali) a nazyvas ich parazitmi, pritom v cz/sk vyrobia takmer tolko aut co "domaca" skodovka, ktora za utrzene peniaze akurat tak postavi dalsiu fabriku v Cine, to su nazory pubertaka co si nedovidi na nos. Nie som ziadny zastanca korejcov, ale su pre nase krajiny rovnako prospesny ako vw koncern.
2. 1. 2017 21:43
Re: Žádná škoda...
Kde jsem je nazval "parazitmi"? >:D Jasně, dostali od naší vlády velké daňové úlevy, ale to VW taky, proto bych je tak nikdy netituloval! :-!
Avatar - Bubáq
2. 1. 2017 22:39
Re: Žádná škoda...
Musím vstoupit do diskuze, a to díky Vám, comper. Hyundai ani KIA nemohou být stejně prospěšné našim zemím, jako škodovka... Jednak ani zdaleka nezaměstnávají ve svých závodech tolik personálu, jako škodovka, dále nenakupují u tuzemských dodavatelů, tolik jako škodovka, a jednak nemají ani v jedné z našich zemí R&D. To je prostě fakt a právě z těchto dvou pohledů je škodovka mnohem významnějším podnikem pro zaměstnanost v obou zemích, než dvojice H/K. A pokud připočtu ten fakt, že průměrná mzda v závodech H/K je výrazně nižší, než v závodech škodovky, pak je zřejmé, že rozdíl ve vlivu na ekonomiky obou zemí se dále zvětšuje v neprospěch H/K.
A když už, comper, sčítáte H a K dohromady, pak nezapomeňte připočíst k produkci škodováckých závodů v ČR také produkci v Bratislavě. Můžete si vybrat: buď jen Citigo, nebo- a to bude přesnější- celou produkci bratislavského Volkswagenu.
2. 1. 2017 23:18
Re: Žádná škoda...
:yes: :yes: :yes: ;-)
2. 1. 2017 23:20
Re: Žádná škoda...
Hele Arese se navezl nahoře do H/K a ač už je starej kozák, tak se chová jak xxteens.Když někdo fandí autům a automobilové technice, tak do nich nemůže tímto způsobem kopat.Ještě ke všemu dělá z úspěchu neuspěch, takže je pak vlastně za troubu.Jako chápu že nemusí mít tyto auta v lásce, to mu nikdo nenutí, ale xenofobní přístup k autům, to už je fakt materiál.Ale možná jak už je starej, tak se sem chodí diskuzně omládnout. >:D

To že Škodovka má velký přinos pro naši zem je jasné. A H/K se spojuje proto, protože ta automobilka prodává po celém světě, to jen aby pan ARESE pochopil že i na tom barevném tisku a služebních cestách lze ušetřit majlant.
Avatar - Bubáq
3. 1. 2017 13:35
Re: Žádná škoda...
Souhlasím....
Jen mi prosím dovolte jednu poznámku, co mám na srdci: v loňském roce jsem věnoval 4 dny svého volna tomu, abych brázdil republiku křížem krážem v tehdy novém Tucsonu. Byl jsem zvědavý, zda tady opravdu máme nového krále třídy SUV. Rozhodně nezastírám, že jeho design se mi velmi líbí, a to mou zvědavost ještě zvýšilo. Velice se mi líbí jeho velikost, adeqátní :-) vnitřní prostor a vybavení. Po 4 dnech a 990 ujetých km musím konstatovat, že krása není vše. Hlavně zcela nekomunikativnímu řízení jsem nepřišel na chuť (kdo by také mohl, že) a to proto, že jsem se cítil docela unavený z přemíry pozornosti, kterou toto řízení vyžaduje. Nejsem na to zvyklý a od krále třídy očekávám docela jiný jízdní zážitek. Kromě téhle rány do palice to byla hodně vysoká spotřeba dieselu, co mi pokazilo náladu (a to měl najeto už 10 tis. km). Z těchto důvodů (a z několik dalších, které zde nebudu rozepisovat) musím opravdu namítnout, že Tucson odešel zpět na střídačku a zatím tam zůstane. A docela nedávno jsem projel Tiguan, a to bylo úplně jiné kafe! Co tím chci říci? H/K ještě nejsou v cíli závodů o co nejlepší auta pro širokou veřejnost... Vím, že tyhle závody vlastně nikdy nekončí, ale důležité je, aby nekoukali na konkurenci z povzdálí. V článku popsané situaci je jasné, že musí zvýšit ceny na úroveň konkurence (což je efektivnější řešení poklesu zisku, než šetření papírem do kopírky), a a pak musí tvrdě pracovat na doladění systému i jeho komponentů. Pak ustanou útoky ze strany odborníků, kteří nedostatky neodpouští.
3. 1. 2017 14:10
Re: Žádná škoda...
Ne, ale jsi zjevně thebill :-)
Avatar - twistedTSD
2. 1. 2017 18:35
Re: Žádná škoda...
Jak jsi správně poznamenal, Seat je značka ve velké míře využívající koncernové techniky, H/K je koncern. Jaký smysl má jejich srovnávání? :-)

Ale vlastně jezdím bazarovým autem, tak sorry, že vám do toho kecám. >:D
Avatar - Bubáq
3. 1. 2017 13:40
Re: Žádná škoda...
Je jedno, jakého původu je daný vůz! Výsledek je důležitý, Srovnání aut Seatu a Hyundaie je určitě na místě, byť Seat nemá tak širokou nabídku. Tam, kde se vozy obou značek potkávají, má srovnání velký význam pro každého kupce. Bez ohledu na původ techniky. Ostatně, každá značka VAG si odlaďuje auta samostatně, takže shodná koncernová technika nedává vždy shodné výkony a dojmy.
Je mi divné, že zrovna tohle musím tady v diskuzi komentovat....
Avatar - twistedTSD
4. 1. 2017 11:18
Re: Žádná škoda...
On ale nesrovnává dva konkrétní vozy (což by bylo v pořádku), ale H/K a Seat z hlediska úspěšnosti a počtu novinek na trhu. Pak je spíše na místě srovnávat VW a.g. s H/K.
Avatar - Joky
2. 1. 2017 17:46
propad
jsem zvědav, až letos ČNB přestane intervenovat vůči Koruně k Euru , tak jaký pokles zažije úplně jiná značka.....
Rozbalit vlákno
12
2. 1. 2017 17:52
Re: propad
>:D >:D >:D Hele Vóšo, neděl si z nás prču.... >:D
Avatar - Joky
2. 1. 2017 18:03
Re: propad
pravda je jen jedna ......to říkám já, z boží vůle Škodobijec č.1.
2. 1. 2017 18:13
Re: propad
A protože jsi "škodobijec č. 1", tak máš v avataru fotku Vočickýho? >:D
Avatar - Joky
2. 1. 2017 18:17
Re: propad
znáš nějakého většího? Řekni, hned si ho tam dám....
2. 1. 2017 18:32
Re: propad
Myslíš většího namyšleného a arogantního .....aka (raději nespecifikuji přesně)? To asi ne, hlavně ale neznám většiho likvidátora image své značky na českém trhu! >:-[] >:-[] >:-[]
2. 1. 2017 23:23
Re: propad
Likviduje , ale má vysoké prodeje. Je na druhém místě, co tam maš dál. >:D
2. 1. 2017 23:51
Re: propad
Dál už vůbec nic. Dobrou noc! >:D Jinak poťouchlá otázka "Co tam máš dál?" je jedním ze zdejších klasických diskusních obratů, které mě fakt baví! >:D :yes:
P.S. Četli jsi, jak dopadl spor Hyundaie ČR se "vzbouřenými" prodejci? Kolik jim budou muset zaplatit jako náhradu škody? A že znatelně ubrali na agresivitě vůči škodovce ve svých reklamách asi taky není náhoda, nemyslíš? >:-[] >:D
3. 1. 2017 09:49
Re: propad
Psal jsem že likviduje......ale opět jsme u toho, co má společného Vošický s technikou, "úspěchem" či "neuspěchem" , kvalitou či nekvalitou aut Hyundai.To že je Vošický dejme tomu "divný" člověk, nedělá auta Hyundai, ani lepší ani horší.Fanoušek automobilové techniky by měl rozlišovat pouze dobré a špatné auto a ne do toho tahat "politiku" prodeje a dalších věcí s tím nesouvisejících.Vošický ať je jak je to, má vysledky a nutno uznat že na CZ trhu velice dobré.
Avatar - vosicky.senior
2. 1. 2017 23:58
Re: propad
Vladimírku, nech už ten počítač. Vyčistit zuby a spát. Krasive sny.
3. 1. 2017 00:10
Re: propad
Bože, jeden má v avataru portrét Vošického, druhý zase Jakeše... >:D >:D >:D
Avatar - Joky
3. 1. 2017 08:23
Re: propad
ne a ne dokud bude stát jediná výrobní hala v Mladé Boleslavi... prosím pošli tanky
2. 1. 2017 17:56
takze dela Hyundai
+- tolik aut co falcvagn. kolik ten mel loni?
Rozbalit vlákno
1
2. 1. 2017 17:59
Re: takze dela Hyundai
Někde jse četl že akcionaři už hodně měsíců řvou.A Jourová chce koncern podojit i tady v EU.Takže zdroje jsou. >:D
Avatar - Joky
3. 1. 2017 08:19
Kamikadze
Já bych udělal reklamu , jak Japonská Kamikadze krouží nad Mladou Boleslaví za účelem
zničení konkurence... Nakonec si to rozmysli a otočí to na na Nošovice...
Protože tam je opravdová konkurence .....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Londonbridge
3. 1. 2017 19:44
Re: vsechno jednou klesne...
Nic nestoji porad a obcas to aj klesne....To je priroda a aj business je takovy. Houpe to houpe jak na housenkove drahe tak ze klesol im predaj aut aby im potom zase rastol predaj aut presne od urovne kam im klesol a zase budu vykazovat velky rast predajov...Boring....