Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Odvážný krok Alfy Romeo v UK – prodloužená záruka

David Bureš
Diskuze (17)
Italská automobilka chce ve Velké Británii podpořit prodeje svých dvou modelů.

Britské zastoupení automobilky Alfa Romeo rozšířilo záruku na modely MiTo a Giulietta ze tří na pět let. Nabídka se však týká pouze automobilů zakoupených do konce září.

Prodloužená záruka se skládá z 36měsíční záruky s neomezeným počtem najetých kilometrů a dodatečné 24měsíční záruky pokrývající závady a poruchy na jednotlivých komponentech.

Záruka pokrývá náklady na díly, maziva a práci spojené s pravidelnými prohlídkami auta. Naopak nepokrývá komponenty poškozené opotřebením a díly, které původně namontoval někdo jiný než Fiat Group Automobiles.

Tato akce trvá pouze do 30. září letošního roku, poté bude nabízena opět pouze tříletá záruka jako dosud. Prodloužení záruky bude za příplatek.

Alfa Romeo chce touto akcí nalákat nové britské zákazníky. Také chce ale bojovat s nechvalnou pověstí spolehlivosti svých vozů, o vozech značky se často tvrdí, že jsou poruchové. Například v průzkumu britské pojišťovny Warranty Direct jsou modely 147, 156 a GT hodnoceny jako méně spolehlivé. MiTo ani Giulietta však v tomto průzkumu hodnoceny nebyly.

David Bureš
Diskuze (17)
Avatar - Katikakus
11. 7. 2012 15:46
Re: Záruka
Ale jsi se rozohnil, jelitaku. Pozor, aby ti nepraskla zilka.... >:-[] >:-[] >:-[]

Jeste jednou si precti co jsem napsal, zatim tady plives siru uplne bezduvodne... Nikde totiz nepisu, ze to, co dela FIAT je spravne a to co dela VW je spatne.
Naopak! Je videt, ze VW ma marketing zvladnuty vyborne, zatimco Fiat, zejmena tady v CR je v podstate marktingove impotentni, i kdyz maji na cem stavet.
Dej si studeny obklad a uklidni se...
11. 7. 2012 12:20
Re: Záruka
Já bych jen možná podotknul, že vyměňovat ty 4pístkové brzdy není žádný med. Než se vymlátilo ven, byla čelist zralá na přelak ;-)
11. 7. 2012 12:06
Re: Záruka
Ty se raději nevyjadřuj, protože ty jsi mimo už ze své podstaty. To co vyplodil Roman je akorát ukázka mindráku, která nemá reálné základy. V životě jsem neviděl koncernový auto, kterému by interiér odešel dřív než ten ve Fiatu (a to při stejném používání). Ty prostě o technice aut nevíš lautr nic, ty jsi jen uživatel a šermuješ tu katalogy a vyčtenými nesmysly. Takže tebe rozhodně vážně brát ani nejde.
Potom nám nějak Roman zapomněl na to, kdo vede Fiat, co? Marchionne, kterej je účetní (ekonom), žádnej technik a pak nahoře nad ním Elkan, kterej je v podstatě to samý. Naproti tomu Piech i Winterkorn jsou oba graduovaní profesoři ze technických fakult.

Asi jsi sem zase přišel jen okopávat kotníky, co? Zase si potřebuješ nějak ulevit, co? :-! :no:
Avatar -
anonym
11. 7. 2012 11:28
Re: Záruka
Je to přesně tak, jak píšete. Fiat je suverénně nejhorší prodejce, jakého znám. Neumí získat zákazníka, neumí o něj pečovat, neumí jej přesvědčit o tom, že zákazník potřebuje to, co on nabízí a naopak neumí nabídnout zákazníkovi přesně to, co on potřebuje. A věřím i tomu, že kdyby pár schopných prodavačů přemalovalo logo Fiat na Yung-Chin-Yang, že by měli prodeje v řádech násobků.
Osobně si myslím, že kdybychom vyhlašovali auto, které se nejvíc blíží technické dokonalosti, vyhraje Giulietta na plné čáře. To auto je TECHNICKY - v poměru ke zbytku světa a ceně - skoro dokonalé, ale jeho prodeje tomu rozhodně neodpovídají! A to je zcela evidentní rozpor, který musí mít někdo na svědomí. Nekdo v tom prodeji musí něco dělat špatně, když zákazníci dávají přednost něčemu jinému už jenom z principu, zcela iracionálně.
11. 7. 2012 09:08
Re: Záruka
>:D >:D >:D >:D >:D No vidíš. A kam ty bremba a šroubky Alfu dostaly. Pokud neumějí prodat vlastní produkt, je to jen a jen jejich problém.