Oettinger Audi TT
Audi TT v podání Oettingeru bylo oficiálně představeno již na prosincové tuningové výstavě v německém Essenu, ale před blížící se autoshow v Ženevě uvolnil tuner další informace a fotografie. Upravené kupé TT samozřejmě vypadá, ale chová se i sportovněji. Dravý vzhled mu dodává sportovní přední nárazník, nástavce bočních prahů, sportovních koncovky výfuku, zadní nárazník a spoiler, jehož význam pochopitelně není pouze estetický, ale především praktický. Pomáhá přitlačovat kupé k zemi. Uvnitř se ladiči Oettingeru zaměřili na sedadla. Původní sedačky nahradily nekompromisní sedáky v kombinaci kůže-Alcantara.
Výkon čtyřválcového agregátu 2.0 TFSI vzrostl díky úpravě softwaru, plnícího tlaku turbodmychadla, výměnou katalyzátoru a nové mapy vstřikování vzrostl slušných na 257 kW (350 k) a točivý moment povyskočil na 470 Nm. Sprint z 0 na 100 km/h trvá upravenému TT pouze 5,6 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 270 km/h. To je o 30 km/h více než umí sériový model. Se zvýšením výkonu a kroutícího momentu šlo ruku v ruce posílení spojky a brzd.
Kdo nechce mít dravce na okruh a ničit motor při ostrých startech z křižovatek, může si nechat namontovat pouze nový výfukový systém a nahrát nový software řídící jednotky. Tím se výkon zvedne na 184 kW (250 k). Obě verze úprav souvisí s naladěním podvozku a instalace nového tužšího opružení. O dobrou trakci se starají velká 20palcová kola z lehkých slitin s označením RXX, která jsou obuta do pneumatik o rozměrech 245/30 ZR 30. Zákazník si ale bude moci vybrat z široké palety disků různých designů o rozměrech 18-20 palců a v přípravě jsou i ultimativní 22palcová kola.