odpojit omezovat by to chtelu i u klasickej esek a eresek. ale myslim, ze to nebude takovy problem si to nekde udelat. 4.2 je nejlepsi z nejlepsich, stary s8 s nim bez omezovace namerili 309 km/h!!!
Takový motory se vyráběj proto, abys měl více výkonu při předjíždění atd.. a ta maximální rychlost je přímo úměrná výkonu, ale souhlasím, že vyndavat z toho omezovač je asi šílenost.
Proc asi? To je fakt inteligentni dotaz. Protoze to zakaznici chtej. Zaloz si automobilku, ktera bude vyrabet auta s omezovacem na 130 a skoncis driv, nez zacnes.
Viš co..kvůli tobě automobilka sniží maximálku sportovního auta na 130km/h a jestli budeš moc chtit,tak ti ji sníží jestě na 50km/h abys nedostával pokuty. Toto auto je německé a tam na dalnici není žadné omezení a to jako by kvuli tomu měli autum dávat omezovače,to je dost čudná kravina
RS6-kou jsem nemel to potešení jet. Jel jsem ale Mitsubishi EVO VII GT.
To je sen. Parametry jsou stejny. Z O na 100 za 4,5 s a dal je to stejny.
Jakakoliv diskuse o 50 km v obci nebo o pekny rakvi nema smysl. To auto patri na silnici, stejne tak jako krasna holka do postele.