První generace Hyundaie Santa Fe oslovila i řidiče, kteří původně o SUV ani neuvažovali. Dobrá ovladatelnost a při řízení pocit jako v běžném osobáku dělá z tohoto korejce zdatného soupeře kombi.
"Vyšší světlá výška vozu pak pozitivně ovlivňuje nastupování, které je pohodlnější i pro starší osoby." Osobně s tím jedině souhlasím, ovšem když jsem jezdil s Land Cruiserem 120, tak řada lidí do toho neuměla jednak nastoupit a už vůbec ne vystoupit. Dost složitě vyskakovali a nenapadlo je stoupnout si na "schůdek".
To auto má dost podstatných závad. Bezproblémový pohon 4x4 znamená neustále spálenou lamelovou spojku.
Převodovce odchází synchrony.
Motor trpí na drahé poruchy vstřikování, turbo Mitsubishi (aspoň v době, kdy jsem tento motor jezdil do r.2005) bylo neopravitelné, navíc ani nijak nadšeně netáhnul.
Na můj vkus, příliš mnoho dětských nemocí.
Nechci býti jízlivcem či hnidopichem, ale skutečně věříte tomu, že (jak je v článku doslovně uvedeno) "...testovaný vůz je toho důkazem. Doposud urazil 142.252 kilometrů, avšak na kabině tuto porci nepoznáte..." Auto z roku 2004? Auto na pomezí SUV a zvýšeného kombi, v dobrém slova smyslu "užitkový vůz", navíc osazené naftovým motorem - a najede za rok nějakých 14.000 km? :-)