Diskuse

Ojeté diesely z Německa: Čeká nás ráj levných naftových ojetin?

17.12.2017

Podle německých médií se blíží konec dieselu. Lidé prý udělají nejlépe, když svůj hned prodají. Bazary by tedy měly přetékat auty za hubičku. Jenže věřte německým novinám a televizi.

 

  • 23 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 17.12.2017  08:25

    Asi takhle

    • 21 Reagovat !

      foto nebezpecnavosa

      nebezpecnavosa 17.12.2017  08:51

      « Re: Asi takhle

      No to citujete jenom to co někdo někde napsal. Ověřoval jste si, že to tak doopravdy je ?
      • 22 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.12.2017  09:00

        « Re: Asi takhle

        Samozřejmě = pravidelně objíždim německý autoprodejce a teď pro kontrolu co napsal Martin Frei plánuju rozšířit o objížďku autobazarů :-!
    • 12 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 17.12.2017  08:52

      « Re: Asi takhle

      ja bych to videl takto - toyota corola benzin
      • 25 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.12.2017  09:12

        « Re: Re: Asi takhle

        Já bych to viděl [odkaz] [odkaz]
        • 12 Reagovat !

          foto Jenik3

          Jenik3 17.12.2017  09:51

          « Re: Re: Re: Asi takhle

          Designove povedeny wagen.
          • 13 Reagovat !

            foto Barry-Lyndon

            Barry Lyndon 17.12.2017  17:14

            « Re: Re: Re: Re: Asi takhle

            a nejsou čtyři falešné výfuky málo? Dal bych jich tam alespoň osm a čtyři chromované lištičky navrch :-)
      • 15 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 17.12.2017  09:16

        « Re: Re: Asi takhle

        ja to zatim vidim na nejaky benzinovy hibrid, a da li penezenka tak plug-in hybrid, abych mel kam ladovat tu elektrinu co me vyrabi strecha baraku, bohuzel pro me je tech blup-in hybridnich kombiku tak nejak docela poskromnu :-(
        • 28 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 17.12.2017  09:29

          « Re: Re: Re: Asi takhle

          Já to vidím na TDI.. >:D
          TSI stálo za prd , žralo to o 2 litry víc a opravy proti dieslu přes 70 tis za 6 let.
          Zlatý diesel !
          A elektro auta jsou předražená , nikdo je nechce!
          • 71 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 17.12.2017  09:41

            « Re: Re: Re: Re: Asi takhle

            V akom aute žerie tsi o 2 na 100 viac ako dízel? Na strane druhej si s tým tsi dostal neporovnateľný zvukový komfort a kultúru chodu. To že bol k prvej generácií zabalené problémy grátis je ďaľšie
          • 23 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 17.12.2017  09:48

            « Re: Re: Re: Asi takhle

            Jj [odkaz] >:-[]
            • 02 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 17.12.2017  10:29

              « Re: Re: Re: Re: Asi takhle

              Intelektuálne sa nám tu obnaž a skús nám napísať, čo si tým chcel povedať a aký to má súvis s tým čo vyššie uviedol Jaros71. Nie že by v jeho príspevku nebolo na čím polemizovať ;-)
              • 12 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 17.12.2017  10:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

                Tůdle [odkaz] obnažuj se sám = když máš potřebu :-)

                Myslim že v jeho příspěvku neni nad čim polemizovat ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 17.12.2017  11:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

                  Prečo nie, čakal by som nejaké tie skúsenosti z tvojej strany a nejakú zmysluplnú protiargumentáciu
              • 50 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 17.12.2017  10:41

                « Re: Re: Re: Re: Asi takhle

                Když má někdo omezenou slovní zásobu, musí si holt neustále pomáhat slovy jiných, event. dokonce obrázky. Buďme shovívaví. ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 17.12.2017  11:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

                  Jj, chce to poriadnu dávku trpezlivosti, ale my si postupne zvykáme
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 17.12.2017  11:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

                    S tou trpělivostí souhlas = s tim zvykánim ale fakt ne >:-[]
                • 10 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 17.12.2017  11:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

                  Je to tak [odkaz] :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Floyd

                  Floyd 18.12.2017  09:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

                  >:D >:D >:D :yes:

                  Hammu se dnes překonává
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 17.12.2017  09:49

          « Re: Re: Re: Asi takhle

          Jj neni nad to tankovat co střecha dá :yes: :yes: :-)
        • 13 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 17.12.2017  11:29

          « Re: Re: Re: Asi takhle

          ty sám jsi "hibrid" ... polož si otázku proč je těch tvých "hibridů" tak slabá nabídka .... protože je nikdo nechce. ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 17.12.2017  12:04

            « Re: Re: Re: Asi takhle

            Nojo řikal to už Orwell [odkaz] ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 18.12.2017  10:10

            « Re: Re: Re: Re: Asi takhle

            WinDieselu je taky slaba nabidka, asi vas nikdo nechce :yes:

            poptavka je jen po jednom a ten jezdi na benzin >:D
  • 111 Reagovat !

    foto Scarab

    Scarab 17.12.2017  08:27

    Jak typické...

    ...skupina Deutsche Umwelthilfe...

    - jak typické pro dnešní Evropu - nikým nevolená malá skupinka (v tomto případě eko-fašistů) znepříjemňuje život drtivé většině svých spoluobčanů a to vše za podpory médií, která se mohou přetrhnout s propagací názorů minority jen proto že mají o čem psát a že ví, že články tohoto typu, zvedajích emoce jim zvýší náklad.
    • 10 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 17.12.2017  08:54

      « Re: Jak typické...

      Staci to udelat obracene. Psat a hovorit o opacne minorite - nizke dane, mene statu a zadne dotace. Minorita jako minorita.
    • 25 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 17.12.2017  09:17

      « Re: Jak typické...

      zaloz si taky takovou organizaci a jdi proti te ktera ti vadi, jak snadne ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 17.12.2017  11:37

        « Re: Re: Jak typické...

        Jo a myslíš si že jednotlivec má stejné zdroje jako podobné prapodivné "neziskové" organizace? Ani náhodou.
        Šílení miliardáři typu Soros sponzorují tisíce podobných organizaci ... z titulu toho že si o sobě myslí že jsou "elita" a elity jako oni musí určovat trendy. Ať to stojí co to stojí, respektive oni vydělali tolik peněz že neví co s nimi a tak se z nich stávají šéfové "dobroserové" a "dobrotlačové", prostě musí páchat dobro v jejich pojetí. To že si 95% národa s pojetím dobra v jejich podání neztotožňuje, neberou v potaz a prudí dál.
        • 22 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 17.12.2017  11:40

          « Re: Re: Re: Jak typické...

          Jo tak Soros? Nojo už chápu odkud dezinformační vítr fouká ;-)

          Neni nad kvalitní hoaxový zdroje informací [odkaz] :-)

          Se snad dám na modlení [odkaz] >:D
        • 10 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 18.12.2017  10:12

          « Re: Re: Re: Jak typické...

          a myslis ze tu neziskovku zakladal jako nekdo kdo mel hodne financi a bylo jich vic? sak ja mu radim aby si zalozil taky neziskovku a sel proti te ktera mu vadi, podle diskuze by mel minimalne na auto.cz extremni podporu a hned by mohl nabrat spoustu clenu, finance by tedy problem bejt nemeli :-!
    • 20 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 17.12.2017  10:41

      « Re: Jak typické...

      Ty samé skupiny ten samý diesel ještě před pár lety tlačily. Na Západě je zvláštní ta schizofrenie - všude otravné nálepky o "think green", ale přitom tam má snad každý SUV s dieselem. Což jim neberu, jejich volba, ale nějak mi to neštymuje se zeleným myšlením, když tím jezdí po městě, popř. dálnici. Druhá věc je, že je vše balené v plastu, jednotlivé porce třeba ovoce, x-packy v podstatě všeho, zboží se vozí po Evropě podle toho, kde je na co dotace atd. Takže všichni myslí zeleně, ale do práce autem, ke sváče předem oloupaný pomeranč z plastové piksly, kafe do jednorázového kelímku.

      Nebo stavby. Kdo jste někdy poznal britské nebo irské hotely a těsnost jejich oken, tak víte, co tím myslím. Nebo osvětlování všeho možného, to vůbec nežere elektriku.

      Takže vyprodukovat kupu zbytečného odpadu, vyplýtvané energie a pak si umýt ruce tím, že za vše můžou auta.
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 17.12.2017  10:48

        « Re: Re: Jak typické...

        :yes:
        • 12 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 17.12.2017  10:55

          « Re: Re: Re: Jak typické...

          Vim že to nechápete = a snažim se bejt shovívavý = ale je těžký :-)
          • 30 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 17.12.2017  11:07

            « Re: Re: Re: Re: Jak typické...

            Jj, tvoje shovívavost prezentovaná odkazy na šklebící se kočičky nebo skálu ve tvaru prd.ele je skutečně fajn. Jen my to nechápeme.
    • 11 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 17.12.2017  11:32

      « Re: Jak typické...

      Nejen média ale taky pokrokáři v soudech samotných.
      Jsem si jistý že všechny ty diesely opravdu zakáží a potom se do roka ukáže že úrovně oxidů dusíku neklesly.
      "Umwelthilfe" potom nakráčí proti přimovstřikovým benzínům. A co bude následovat?
      Možná že by stálo za to položit si otázku, KDE BEROU TAKOVÉTO ORGANIZACE PRAKTICKY NEOMEZENÉ ZDROJE?
      • 01 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.12.2017  11:53

        « Re: Re: Jak typické...

        Hele a co takhle vítězství rozumu? Taky možnost ne? :-)

        Naftu zhruba od 3,5 tuny = jak to vychází věci znalejm velkejm fandum dieslů typu Vaculík. Možná i do nějaký tý Q7

        Možná radši nepokládat otázky, míň číst hoaxy = a zkusit ten rozum..
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 17.12.2017  12:14

          « Re: Re: Re: Jak typické...

          Někteří si holt otázky pokládají. Ne každému stačí jen automaticky přebírat myšlenky jiných.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 17.12.2017  12:16

            « Re: Re: Re: Re: Jak typické...

            Vono de vo to jaký otázky :-)

            Někomu by zase občas neuškodilo nějakou tu myšlenku přebrat ;-)

            [odkaz] >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 17.12.2017  12:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak typické...

              Ano, občas někomu uvěřit, občas si udělat svůj názor.
              Ty to ale máš rád jednoduše, zbytečně si to nekomplikuješ.
              Při snaze o maximální objektivitu - nenapadá mě, v čem bys ty měl být na špici, kromě neustálého vkládání (často nesmyslných) odkazů.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 17.12.2017  12:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak typické...

                To řikáš blbě = vždycky si udělat vlastní názor = i když dojdeš ke stejnýmu pohledu na věc = furt si tam musel dojít ;-)

                To byl vtip = nejsem Arnold = ten neumí česky :-)

                Při snaze o maximální objektivitu = tobě občas nepřijde divný jak moc se neshoduješ? Myslim s někym jako špičkama oborů?
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 17.12.2017  13:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak typické...

                  Jako třeba když ekonom Sedláček hodinu po brexitu věští, jaký to bude pro británii ekonomický armagedon a já si říkám, že na takový předpovědi je dost brzo a že vaří z vody? Ne, občas mi to nepřijde divný. Občas se trefím líp.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 17.12.2017  13:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak typické...

                    Jo přesně to = pro nás i pro Brity to bude průšvih = kterej si evidentně neumíš ani představit. Blbý je že oni ho ustojej líp

                    Už teď je kvůli tomu z Británie odliv chytrejch hlav = a to je taky asi větší průšvih než si umíš představit. Prostě většinou to netrefíš líp = už to trefit naznačuje.. ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 17.12.2017  14:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak typické...

                      Hlavne že ty to vieš uz teraz. Doplň svoj príspevok o nejaký odkaz na dízelgejt a doplň pár kusov = aby sme si tvoje ríspevky nezamenili s príspevkami iných diskutérov .
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 17.12.2017  14:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak typické...

                        Tak jako miliony jinech = to neni zrovna tajemství = je to jen ekonomika. Ty taky víš že 2 a 2 = 4 a nevim co děláš ale určitě i něco z tvýho oboru co zas třeba nevim já, nebo? ;-)

                        Bohužel je velmi pravděpodobný že oni se z toho za pár let oklepou i to že my z propadu příjmů hned tak ne :-|
      • 00 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 19.12.2017  05:02

        « Re: Re: Jak typické...

        Bude následovat zákaz spalovacích motorů, logicky, přirozeně, pokrokově, odpovídající době a technologických možnosti současný doby... Vlaky na páru taky nejezdí už nějakej čas.
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 18.12.2017  16:42

      « Re: Jak typické...

      Eko fasista je kazdy majitel diselu bez DPF
  • 46 Reagovat !

    foto Machyrek

    Machýrek 17.12.2017  08:54

    No ale co s tim?

    Posledni vlastnene auto jsem prodal na jare 2016 a od te doby uz zadne (krom veteranu) nevlastnim ani jako pravnicka osoba ani jako fyzik. Vse vyhradne na OL. Doporucuju. Pri cteni podobnych clanku se pak akorat smeju. A jeste usetrim. Vlastnictvi vychazi draz.
    Evropa se meni, nic nebude jako driv a z vlastnictvi auta je dnes neprijemna starost. Duvodem jsou slozitost dnesnich aut napechovanych elektronikou, zahajeni sra.ní auta dnem ukonceni zaruky, dostupnost levnych alternativ jako napr. OL a neprehledna budoucnost kvuli mraky probihajicim něcogate kauzam a nejasnemu vyvoji elektromobility.
    • 52 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 17.12.2017  08:58

      « Re: No ale co s tim?

      Kazdemu to nemusi vychazet jako vam. Takze vseobecne doporucovat OL nelze. Pro urcitou skupinu zakazniku misto na svete vsak ma.
    • 32 Reagovat !

      foto Zetti

      Zetti 17.12.2017  09:13

      « Re: No ale co s tim?

      Tak pocitej. ASX 1,6 v zakladu na operak vychazi cca na nejakych 5-6000 mesicne. Ted jsem jedno daval protiuctem. Koupeny 2/2015 za 365000, prodano 11/2017 zpet dealerovi za 285000. Tady operak jednoznacne a o dost prohrava.
      • 20 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 17.12.2017  09:20

        « Re: Re: No ale co s tim?

        Operák má smysl obecně u dražších a z hlediska celk prodejů frekventovanějších aut, kde díky předpokladu následného bezproblémové odprodeje může být částka za nájem (OL) výhodná.
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 17.12.2017  09:35

          « Re: Re: Re: No ale co s tim?

          Mne nedávno vyšiel OL na nižšiu strednú triedu lepšie ako vlastníctvo ( viac ponúk od viacerých značiek vozidiel). Jediný dôvod kúpy do vlastníctva v mojom prípade bol daňový....
    • 43 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 17.12.2017  09:14

      « Re: No ale co s tim?

      Dělám to stejně, od r2015, každý půlrok/rok nové auto/a, náklady OL nižší než při klasické koupi, žádná starost o servis, násl prodej atp., jediným limitem je nájezd. Přesto souhlas s Jenikem, není to univerzální řešení.
      Každopádně tohle “drama” ohledně konce dýzlů je jen dobrý job pro příživníky z eko neziskovek a téma k diskusím o zlém vw pro prosťáčky typu Hamunasakry. ;-)
      • 32 Reagovat !

        foto Machyrek

        Machýrek 17.12.2017  09:50

        « Re: Re: No ale co s tim?

        Najezdim cca 40-45 tis km rocne. Resim to dvema autama najednou kazdy s omezenim na mensi najezd.
        Pausalne to neplati, chce to pred tim trochu zkoumani a pocitani, me to trvalo nekolik mesicu, nez jsem nasel optimalni reseni a nabidku.
        • 01 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 17.12.2017  10:27

          « Re: Re: Re: No ale co s tim?

          teraz keď si zrátaš oba lízingy ,stále sa to vyplatí ?? Rozmýšlal som aj ja nad OL , ale mám ešte väčší nájazd ako ty.
          • 20 Reagovat !

            foto Machyrek

            Machýrek 17.12.2017  10:33

            « Re: Re: Re: Re: No ale co s tim?

            Vyplati. Rozdil navyseni splatky najmu s vyssim najezem byl tak velky, ze se vyplatilo vzit druhe auto rovnez s nizkym najezdem. Nejedna se o dve stejna auta.
      • 16 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.12.2017  09:52

        « Re: No ale co s tim?

        Neuvwěřitelný = vypadáš tak jak si chytrej? :-)

        Co tě vede takhle v neděli po ránu = bejt tak chytrej = a dávat to veřejně najevo? :-|

        Když někoho něco nechápeš = neznamená to nutně že ty seš ten chytrej = jak si to vždycky vysvětluješ. Věř mi = čet sem dost tvejch příspěvků >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto MariAchi

          MariAchi 18.12.2017  14:17

          « Re: Re: No ale co s tim?

          Ja cet taky dost tvejch komentu a ver mi, ze chytrejsi nez ty je i muj kocour. Ostatne jsi to prave ty, kdo se neustale snazi hlavne sam sobe nahlas dokazat, ze rozumi vsemu na svete lip, nez ostatni, tak se uklidni, pofoukej kuri oko a soupni sem par smajliku, rovnitek a odkazu >:D
  • 51 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 17.12.2017  09:33

    opět PR článek

    Škodovky a emisoleváckého koncernu, aby se rozehnala pochybnosti o tom , že koupě
    jejich sazometu je sázka na jistotu do budoucnosti ....
  • 41 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 17.12.2017  09:42

    Čo by sme za to dali...

    Neviem prečo Auto CZ ma takú veľkú potrebu propagovať diesle. Jasné nech nakúpime 4-6 ročné diesle z Nemecka s nájazdom 100 000 - 200 000, pre istotu aplikujeme chiptuning, potom sa tomu začne kaziť DPF, vstreky, EGR, tak to z toho vyhodíme/prevŕtame/dáme poľskú náhražku a budeme sa tešiť že nám v mestách čmudia Euro5 nafty s nefunkčnými Euro 5 systémami (popri tom ale budeme nadávať na EU aké je to zbytočné a drahé)..... No a vo výsledku budeme stále čuchať ten istý smrad.
  • 00 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 17.12.2017  10:11

    WTF

    "Západ chudne, lidé se za starší auta přestali stydět a přebytky v bazarech řídnou." ... autor pojedl vtipné kaše.
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 17.12.2017  10:17

      « Re: WTF

      Až tak ne = multibilionová zátěž chudý východní Evropy kterou třeba zrovna němci dlouhodobě dotujou a v bilionech dodnes dotujou chudý NDR = jim fakt dává zabrat

      Proto je máme tak rádi a Merklovou vidíme jako světici [odkaz] :-)
  • 40 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 17.12.2017  10:59

    Jak ráj? Snad peklo!!!

    Jestli se s tím něco neudělá (např. alespoň nízkoemisní zóny alespoň v Praze), tak tady na ty dieselový jedy z ojetých diselových krumplů definitivně pochcípáme.... :no:
    • 05 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 17.12.2017  11:28

      « Re: Jak ráj? Snad peklo!!!

      A kdo nás ochrání proti pitomiům jako jsi ty? >:D
      • 30 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 17.12.2017  11:44

        « Re: Jak ráj? Snad peklo!!!

        udělejte si s Ádou koalici dieselových dutohlavů - ve dvou se to lépe táhne ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto BOLESotex

    BOLESotex 17.12.2017  11:30

    Naftových automobilů jsou mnohdy nespravedlivému systému... a dává naději, že i nejhorší.

    - Moderní dieselové motory v osobních autech jsou v ohrožení víc než dřív. Jejich vývoj totiž neúměrně zdražuje neustálé zpřísňování norem pro emise oxidu uhličitého (CO2), teď se navíc ukazuje, že produkují neúměrně mnoho oxidů dusíku (NOx).
    - Emisní normy Euro-4 auto splní i bez filtru (DPF) ekologická daň zdarma.
    - Snad by vše mohlo být i v pořádku,ale je tu jeden problém - stát není schopen zajistit, aby nová auta měla skutečně ty ekologické parametry, jaké by měly mít, jako například desetitisíce aut s moderními naftovými motory bez filtrů mikročástic "odborně demontovaných" jsou ve skutečnosti škodlivější pro lidské zdraví než emise z benzinového motoru.
  • 00 Reagovat !

    foto dakk68

    dakk68 17.12.2017  12:20

    už se těším..

    ....dizly nikdo nechce,všichni na ně nadávají,aspon co lidi já znám,,tak to si jich hned pár pořídím za hubičku,čili za šrotovou cenu v perfektním stavu ..Začnu u audi 100 2.0,2.4 pětivalec D,,(TDI už mám)Volvo 240 kombi krabice D motor VW řadový šestival,a zakončím MB v dizlu 124 do roku 93..Jsem ochoten za každého tohoto starého vošklivého neekologického ještěra,co pobuřuje moderní, čistou a uvědomělou společnost,,,dát do 10tis kč,když je teda nikdo nechce.......Už se těším na nabídky mobile.de....(Daruji za odvoz v dobrém stavu)...huráá
    • 10 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 17.12.2017  12:52

      « Re: už se těším..

      Ono paradoxně ten 30 let starý diesel je ekologičtější, než průměrný 10 let starý diesel s vykuchaným filtrem, který brázdí náš český Kocourkov.
  • 10 Reagovat !

    foto Tycoon

    Tycoon 17.12.2017  12:37

    Statistika

    Jen pro zajímavost jsem mrknul na statistiky prodejů nových aut v Německu. Tohle jsou podíly dieselů v listopadových měsících:
    2013: 48,8 %
    2014: 49,1 %
    2015: 49,7 %
    2016: 44,9 %
    2017: 34,0 %
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 17.12.2017  12:50

      « Re: Statistika

      Ta současná zhruba třetina mi přijde už normální. V Německu se jezdí víc i delší trasy než u nás a do velkejch těžkejch SUV nafta taky smysl má
      • 00 Reagovat !

        foto Tycoon

        Tycoon 17.12.2017  19:16

        « Re: Re: Statistika

        Ono to pravděpodobně bude dále klesat. Jsem zvědavý, kde se to zastaví. Němci nikdy nebyli vyloženě dieseloví, ačkoliv zdanění benzínu je tam celkem dost vysoké.
  • 00 Reagovat !

    foto Pete1

    Pete1 17.12.2017  14:20

    Re

    No super a ted sem ty jejich sracky natahame,hlavne kdyz to bude za hruskovy! 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 17.12.2017  15:11

    Keď vidím, koľko ťahačov a plaťákov ...

    plných jazdeniek sa valí do Rumunska, pobaltských republík, ... tak mi je jasné, že si Nemci na tom ešte nekresťansky mastia vrecká!
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 17.12.2017  15:32

      « Re: Keď vidím, koľko ťahačov a plaťákov ...

      Že se zbavujou ojetech dieslů? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 17.12.2017  15:55

      « Re: Keď vidím, koľko ťahačov a plaťákov ...

      Niekde kúpia a obnovia vozový park. Alebo snáď si nemyslíš že bude ekologickejšie tieto autá zošrotovať...
      • 01 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.12.2017  18:25

        « Re: Re: Keď vidím, koľko ťahačov a plaťákov ...

        No málem jo = jen u nás to je jako by tu jezdil milion novejch autobusů = příštích 10-15 let ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 17.12.2017  19:51

    Mýlíš se autore.......

    Západ nechudne, jen my bohatneme rychleji........ ;-) [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 17.12.2017  20:04

      « Mýlíš se autore.......

      Viz já 10:17

      Jinak tady máš trochu aktuálnější data [odkaz] a nejen evropský
  • 00 Reagovat !

    foto Pepin42

    Pepin42 18.12.2017  14:03

    Ojetiny z Německa

    Ojetiny měním po 5 letech a měl jsem již dva vozy z Německa a nikdy nebyl problém ba naopak byli to velmi zachovalé vozy a žadné stačené tachometry se též nekonaly. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto PetrStary

    PetrStary 18.12.2017  20:34

    auto z německa

    Auto z německa fakt ne, raději jsem pořídil u áček, jelikož kolega se v německu pěkně napálil, auto stočený až o polovinu, fakt nechutný co oni dělaj, protože tam nemají zákon o evidování informací o autě
  • 00 Reagovat !

    foto Martin77

    Martin77 29.12.2017  21:54

    re

    to nechces auto z nemecka.. ja jednou si nechal od kamarada dovezt audi,a bylo to nejhrosi co jsem mohl.. ted mam druhym rokem audinku a6 z aaa a super.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Odborníci z úřadu práce odpovídali na horké lince Blesku: Které problémy vás pálí nejvíce?

Odborníci z úřadu práce odpovídali na horké lince…

Unikátní možnosti spojit se s odborníky na horké lince Blesku jste využili plnou měrou! Dvě hodiny v redakci…

Všichni tady zemřeme! Opuštěná Štíbrová nezvládá boj s nemocí a starost o dítě

Všichni tady zemřeme! Opuštěná Štíbrová nezvládá boj…

Herečka Nikol Štíbrová (32) je známá svým smyslem pro humor. Ovšem i ten ji teď ale zřejmě pomalu opouští. Nemoc…

 

iSport.cz

Český fousek překvapil a prohnal největší favority Velké pardubické

Český fousek překvapil a prohnal největší favority…

Bylo to největší překvapení 128. ročníku Velké pardubické steeplechase s Českou pojišťovnou. Osmiletý hnědák…

Plekancovi tleskala vyprodaná hala. Pleky na Hrad, vzkázal Tatar

Plekancovi tleskala vyprodaná hala. Pleky na Hrad,…

Vyprodaný stánek Bell Centre mu tleskal a Tomáš Plekanec myslel prý na jedinou věc. „Chtěl jsem zápas dobře…

 

Reflex.cz

Telička: Nejsem ten, kdo zradil, Babiš je úplně jiný a otočil i Zeman, už nedokáže domyslet důsledky

Telička: Nejsem ten, kdo zradil, Babiš je úplně jiný…

Kdo tady zradil Česko? Místopředseda Evropského parlamentu Pavel Telička tvrdí, že on rozhodně ne. Špatným…

Svoboda slova v ohrožení: To už ani kněz nesmí svobodně veřejně hovořit?

Svoboda slova v ohrožení: To už ani kněz nesmí…

Někdy si říkám, zda žijeme ještě ve svobodné zemi. Ve státě, kde platí ústavou garantované právo na svobodu…