Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojeté diesely z Německa: Čeká nás ráj levných naftových ojetin?

Podle německých médií se blíží konec dieselu. Lidé prý udělají nejlépe, když svůj hned prodají. Bazary by tedy měly přetékat auty za hubičku. Jenže věřte německým novinám a televizi.
Zpět na článek
17. 12. 2017 08:25
17. 12. 2017 08:52
17. 12. 2017 09:51
17. 12. 2017 09:16
17. 12. 2017 09:29
17. 12. 2017 09:41
17. 12. 2017 10:29
17. 12. 2017 11:04
17. 12. 2017 10:41
17. 12. 2017 11:02
18. 12. 2017 09:58
17. 12. 2017 11:29
18. 12. 2017 10:10
17. 12. 2017 08:27
19. 12. 2017 05:02
17. 12. 2017 09:33
17. 12. 2017 10:11
17. 12. 2017 10:17
17. 12. 2017 12:20
17. 12. 2017 12:37
17. 12. 2017 19:16
17. 12. 2017 14:20
29. 12. 2017 21:54
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 08:25
Asi takhle
[odkaz] [odkaz]
Rozbalit vlákno
24
17. 12. 2017 08:51
Re: Asi takhle
No to citujete jenom to co někdo někde napsal. Ověřoval jste si, že to tak doopravdy je ?
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 09:00
Re: Asi takhle
Samozřejmě = pravidelně objíždim německý autoprodejce a teď pro kontrolu co napsal Martin Frei plánuju rozšířit o objížďku autobazarů :-!
Avatar - Jenik3
17. 12. 2017 08:52
Re: Asi takhle
ja bych to videl takto - toyota corola benzin
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 09:12
Re: Asi takhle
Já bych to viděl [odkaz] [odkaz]
Avatar - Jenik3
17. 12. 2017 09:51
Re: Asi takhle
Designove povedeny wagen.
Avatar - Barry Lyndon
17. 12. 2017 17:14
Re: Asi takhle
a nejsou čtyři falešné výfuky málo? Dal bych jich tam alespoň osm a čtyři chromované lištičky navrch :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 18:23
Re: Asi takhle
Mrkni tak do 2/3 stránky [odkaz] :-)
17. 12. 2017 09:16
Re: Asi takhle
ja to zatim vidim na nejaky benzinovy hibrid, a da li penezenka tak plug-in hybrid, abych mel kam ladovat tu elektrinu co me vyrabi strecha baraku, bohuzel pro me je tech blup-in hybridnich kombiku tak nejak docela poskromnu :-(
Avatar - Jaros71
17. 12. 2017 09:29
Re: Asi takhle
Já to vidím na TDI.. >:D
TSI stálo za prd , žralo to o 2 litry víc a opravy proti dieslu přes 70 tis za 6 let.
Zlatý diesel !
A elektro auta jsou předražená , nikdo je nechce!
17. 12. 2017 09:41
Re: Asi takhle
V akom aute žerie tsi o 2 na 100 viac ako dízel? Na strane druhej si s tým tsi dostal neporovnateľný zvukový komfort a kultúru chodu. To že bol k prvej generácií zabalené problémy grátis je ďaľšie
17. 12. 2017 10:29
Re: Asi takhle
Intelektuálne sa nám tu obnaž a skús nám napísať, čo si tým chcel povedať a aký to má súvis s tým čo vyššie uviedol Jaros71. Nie že by v jeho príspevku nebolo na čím polemizovať ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 10:32
Re: Asi takhle
Tůdle [odkaz] obnažuj se sám = když máš potřebu :-)

Myslim že v jeho příspěvku neni nad čim polemizovat ;-)
17. 12. 2017 11:04
Re: Asi takhle
Prečo nie, čakal by som nejaké tie skúsenosti z tvojej strany a nejakú zmysluplnú protiargumentáciu
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 11:14
Re: Asi takhle
Zkušeností moc nemám [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
17. 12. 2017 10:41
Re: Asi takhle
Když má někdo omezenou slovní zásobu, musí si holt neustále pomáhat slovy jiných, event. dokonce obrázky. Buďme shovívaví. ;-)
17. 12. 2017 11:02
Re: Asi takhle
Jj, chce to poriadnu dávku trpezlivosti, ale my si postupne zvykáme
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 11:07
Re: Asi takhle
S tou trpělivostí souhlas = s tim zvykánim ale fakt ne >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 11:15
Re: Asi takhle
Je to tak [odkaz] :-)
Avatar - Floyd
18. 12. 2017 09:58
Re: Asi takhle
>:D >:D >:D :yes:

Hammu se dnes překonává
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 09:49
Re: Asi takhle
Jj neni nad to tankovat co střecha dá :yes: :yes: :-)
Avatar - WinDiesel
17. 12. 2017 11:29
Re: Asi takhle
ty sám jsi "hibrid" ... polož si otázku proč je těch tvých "hibridů" tak slabá nabídka .... protože je nikdo nechce. ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 12:04
Re: Asi takhle
Nojo řikal to už Orwell [odkaz] ;-)
18. 12. 2017 10:10
Re: Asi takhle
WinDieselu je taky slaba nabidka, asi vas nikdo nechce :yes:

poptavka je jen po jednom a ten jezdi na benzin >:D
17. 12. 2017 08:27
Jak typické...
...skupina Deutsche Umwelthilfe...

- jak typické pro dnešní Evropu - nikým nevolená malá skupinka (v tomto případě eko-fašistů) znepříjemňuje život drtivé většině svých spoluobčanů a to vše za podpory médií, která se mohou přetrhnout s propagací názorů minority jen proto že mají o čem psát a že ví, že články tohoto typu, zvedajích emoce jim zvýší náklad.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Jenik3
17. 12. 2017 08:54
Re: Jak typické...
Staci to udelat obracene. Psat a hovorit o opacne minorite - nizke dane, mene statu a zadne dotace. Minorita jako minorita.
17. 12. 2017 09:17
Re: Jak typické...
zaloz si taky takovou organizaci a jdi proti te ktera ti vadi, jak snadne ;-)
Avatar - WinDiesel
17. 12. 2017 11:37
Re: Jak typické...
Jo a myslíš si že jednotlivec má stejné zdroje jako podobné prapodivné "neziskové" organizace? Ani náhodou.
Šílení miliardáři typu Soros sponzorují tisíce podobných organizaci ... z titulu toho že si o sobě myslí že jsou "elita" a elity jako oni musí určovat trendy. Ať to stojí co to stojí, respektive oni vydělali tolik peněz že neví co s nimi a tak se z nich stávají šéfové "dobroserové" a "dobrotlačové", prostě musí páchat dobro v jejich pojetí. To že si 95% národa s pojetím dobra v jejich podání neztotožňuje, neberou v potaz a prudí dál.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 11:40
Re: Jak typické...
Jo tak Soros? Nojo už chápu odkud dezinformační vítr fouká ;-)

Neni nad kvalitní hoaxový zdroje informací [odkaz] :-)

Se snad dám na modlení [odkaz] >:D
18. 12. 2017 10:12
Re: Jak typické...
a myslis ze tu neziskovku zakladal jako nekdo kdo mel hodne financi a bylo jich vic? sak ja mu radim aby si zalozil taky neziskovku a sel proti te ktera mu vadi, podle diskuze by mel minimalne na auto.cz extremni podporu a hned by mohl nabrat spoustu clenu, finance by tedy problem bejt nemeli :-!
17. 12. 2017 10:41
Re: Jak typické...
Ty samé skupiny ten samý diesel ještě před pár lety tlačily. Na Západě je zvláštní ta schizofrenie - všude otravné nálepky o "think green", ale přitom tam má snad každý SUV s dieselem. Což jim neberu, jejich volba, ale nějak mi to neštymuje se zeleným myšlením, když tím jezdí po městě, popř. dálnici. Druhá věc je, že je vše balené v plastu, jednotlivé porce třeba ovoce, x-packy v podstatě všeho, zboží se vozí po Evropě podle toho, kde je na co dotace atd. Takže všichni myslí zeleně, ale do práce autem, ke sváče předem oloupaný pomeranč z plastové piksly, kafe do jednorázového kelímku.

Nebo stavby. Kdo jste někdy poznal britské nebo irské hotely a těsnost jejich oken, tak víte, co tím myslím. Nebo osvětlování všeho možného, to vůbec nežere elektriku.

Takže vyprodukovat kupu zbytečného odpadu, vyplýtvané energie a pak si umýt ruce tím, že za vše můžou auta.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 10:55
Re: Jak typické...
Vim že to nechápete = a snažim se bejt shovívavý = ale je těžký :-)
Avatar - _Karel_
17. 12. 2017 11:07
Re: Jak typické...
Jj, tvoje shovívavost prezentovaná odkazy na šklebící se kočičky nebo skálu ve tvaru prd.ele je skutečně fajn. Jen my to nechápeme.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 11:22
Re: Jak typické...
To taky? Já myslel jiras_e 10:41 :-)
Avatar - WinDiesel
17. 12. 2017 11:32
Re: Jak typické...
Nejen média ale taky pokrokáři v soudech samotných.
Jsem si jistý že všechny ty diesely opravdu zakáží a potom se do roka ukáže že úrovně oxidů dusíku neklesly.
"Umwelthilfe" potom nakráčí proti přimovstřikovým benzínům. A co bude následovat?
Možná že by stálo za to položit si otázku, KDE BEROU TAKOVÉTO ORGANIZACE PRAKTICKY NEOMEZENÉ ZDROJE?
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 11:53
Re: Jak typické...
Hele a co takhle vítězství rozumu? Taky možnost ne? :-)

Naftu zhruba od 3,5 tuny = jak to vychází věci znalejm velkejm fandum dieslů typu Vaculík. Možná i do nějaký tý Q7

Možná radši nepokládat otázky, míň číst hoaxy = a zkusit ten rozum..
Avatar - _Karel_
17. 12. 2017 12:14
Re: Jak typické...
Někteří si holt otázky pokládají. Ne každému stačí jen automaticky přebírat myšlenky jiných.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 12:16
Re: Jak typické...
Vono de vo to jaký otázky :-)

Někomu by zase občas neuškodilo nějakou tu myšlenku přebrat ;-)

Já [odkaz] >:-[]
Avatar - _Karel_
17. 12. 2017 12:22
Re: Jak typické...
Ano, občas někomu uvěřit, občas si udělat svůj názor.
Ty to ale máš rád jednoduše, zbytečně si to nekomplikuješ.
Při snaze o maximální objektivitu - nenapadá mě, v čem bys ty měl být na špici, kromě neustálého vkládání (často nesmyslných) odkazů.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 12:51
Re: Jak typické...
To řikáš blbě = vždycky si udělat vlastní názor = i když dojdeš ke stejnýmu pohledu na věc = furt si tam musel dojít ;-)

To byl vtip = nejsem Arnold = ten neumí česky :-)

Při snaze o maximální objektivitu = tobě občas nepřijde divný jak moc se neshoduješ? Myslim s někym jako špičkama oborů?
Avatar - _Karel_
17. 12. 2017 13:21
Re: Jak typické...
Jako třeba když ekonom Sedláček hodinu po brexitu věští, jaký to bude pro británii ekonomický armagedon a já si říkám, že na takový předpovědi je dost brzo a že vaří z vody? Ne, občas mi to nepřijde divný. Občas se trefím líp.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 13:25
Re: Jak typické...
Jo přesně to = pro nás i pro Brity to bude průšvih = kterej si evidentně neumíš ani představit. Blbý je že oni ho ustojej líp

Už teď je kvůli tomu z Británie odliv chytrejch hlav = a to je taky asi větší průšvih než si umíš představit. Prostě většinou to netrefíš líp = už to trefit naznačuje.. ;-)
17. 12. 2017 14:23
Re: Jak typické...
Hlavne že ty to vieš uz teraz. Doplň svoj príspevok o nejaký odkaz na dízelgejt a doplň pár kusov = aby sme si tvoje ríspevky nezamenili s príspevkami iných diskutérov .
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 14:35
Re: Jak typické...
Tak jako miliony jinech = to neni zrovna tajemství = je to jen ekonomika. Ty taky víš že 2 a 2 = 4 a nevim co děláš ale určitě i něco z tvýho oboru co zas třeba nevim já, nebo? ;-)

Bohužel je velmi pravděpodobný že oni se z toho za pár let oklepou i to že my z propadu příjmů hned tak ne :-|
Avatar - JDM
19. 12. 2017 05:02
Re: Jak typické...
Bude následovat zákaz spalovacích motorů, logicky, přirozeně, pokrokově, odpovídající době a technologických možnosti současný doby... Vlaky na páru taky nejezdí už nějakej čas.
18. 12. 2017 16:42
Re: Jak typické...
Eko fasista je kazdy majitel diselu bez DPF
Avatar - Machýrek
17. 12. 2017 08:54
No ale co s tim?
Posledni vlastnene auto jsem prodal na jare 2016 a od te doby uz zadne (krom veteranu) nevlastnim ani jako pravnicka osoba ani jako fyzik. Vse vyhradne na OL. Doporucuju. Pri cteni podobnych clanku se pak akorat smeju. A jeste usetrim. Vlastnictvi vychazi draz.
Evropa se meni, nic nebude jako driv a z vlastnictvi auta je dnes neprijemna starost. Duvodem jsou slozitost dnesnich aut napechovanych elektronikou, zahajeni sra.ní auta dnem ukonceni zaruky, dostupnost levnych alternativ jako napr. OL a neprehledna budoucnost kvuli mraky probihajicim něcogate kauzam a nejasnemu vyvoji elektromobility.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Jenik3
17. 12. 2017 08:58
Re: No ale co s tim?
Kazdemu to nemusi vychazet jako vam. Takze vseobecne doporucovat OL nelze. Pro urcitou skupinu zakazniku misto na svete vsak ma.
Avatar - Zetti
17. 12. 2017 09:13
Re: No ale co s tim?
Tak pocitej. ASX 1,6 v zakladu na operak vychazi cca na nejakych 5-6000 mesicne. Ted jsem jedno daval protiuctem. Koupeny 2/2015 za 365000, prodano 11/2017 zpet dealerovi za 285000. Tady operak jednoznacne a o dost prohrava.
Avatar - Dinar
17. 12. 2017 09:20
Re: No ale co s tim?
Operák má smysl obecně u dražších a z hlediska celk prodejů frekventovanějších aut, kde díky předpokladu následného bezproblémové odprodeje může být částka za nájem (OL) výhodná.
17. 12. 2017 09:35
Re: No ale co s tim?
Mne nedávno vyšiel OL na nižšiu strednú triedu lepšie ako vlastníctvo ( viac ponúk od viacerých značiek vozidiel). Jediný dôvod kúpy do vlastníctva v mojom prípade bol daňový....
Avatar - Dinar
17. 12. 2017 09:14
Re: No ale co s tim?
Dělám to stejně, od r2015, každý půlrok/rok nové auto/a, náklady OL nižší než při klasické koupi, žádná starost o servis, násl prodej atp., jediným limitem je nájezd. Přesto souhlas s Jenikem, není to univerzální řešení.
Každopádně tohle “drama” ohledně konce dýzlů je jen dobrý job pro příživníky z eko neziskovek a téma k diskusím o zlém vw pro prosťáčky typu Hamunasakry. ;-)
Avatar - Machýrek
17. 12. 2017 09:50
Re: No ale co s tim?
Najezdim cca 40-45 tis km rocne. Resim to dvema autama najednou kazdy s omezenim na mensi najezd.
Pausalne to neplati, chce to pred tim trochu zkoumani a pocitani, me to trvalo nekolik mesicu, nez jsem nasel optimalni reseni a nabidku.
Avatar - speedfred
17. 12. 2017 10:27
Re: No ale co s tim?
teraz keď si zrátaš oba lízingy ,stále sa to vyplatí ?? Rozmýšlal som aj ja nad OL , ale mám ešte väčší nájazd ako ty.
Avatar - Machýrek
17. 12. 2017 10:33
Re: No ale co s tim?
Vyplati. Rozdil navyseni splatky najmu s vyssim najezem byl tak velky, ze se vyplatilo vzit druhe auto rovnez s nizkym najezdem. Nejedna se o dve stejna auta.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 09:52
Re: No ale co s tim?
Neuvwěřitelný = vypadáš tak jak si chytrej? :-)

Co tě vede takhle v neděli po ránu = bejt tak chytrej = a dávat to veřejně najevo? :-|

Když někoho něco nechápeš = neznamená to nutně že ty seš ten chytrej = jak si to vždycky vysvětluješ. Věř mi = čet sem dost tvejch příspěvků >:-[]
18. 12. 2017 14:17
Re: No ale co s tim?
Ja cet taky dost tvejch komentu a ver mi, ze chytrejsi nez ty je i muj kocour. Ostatne jsi to prave ty, kdo se neustale snazi hlavne sam sobe nahlas dokazat, ze rozumi vsemu na svete lip, nez ostatni, tak se uklidni, pofoukej kuri oko a soupni sem par smajliku, rovnitek a odkazu >:D
Avatar - Joky
17. 12. 2017 09:33
opět PR článek
Škodovky a emisoleváckého koncernu, aby se rozehnala pochybnosti o tom , že koupě
jejich sazometu je sázka na jistotu do budoucnosti ....
Rozbalit vlákno
0
17. 12. 2017 09:42
Čo by sme za to dali...
Neviem prečo Auto CZ ma takú veľkú potrebu propagovať diesle. Jasné nech nakúpime 4-6 ročné diesle z Nemecka s nájazdom 100 000 - 200 000, pre istotu aplikujeme chiptuning, potom sa tomu začne kaziť DPF, vstreky, EGR, tak to z toho vyhodíme/prevŕtame/dáme poľskú náhražku a budeme sa tešiť že nám v mestách čmudia Euro5 nafty s nefunkčnými Euro 5 systémami (popri tom ale budeme nadávať na EU aké je to zbytočné a drahé)..... No a vo výsledku budeme stále čuchať ten istý smrad.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
17. 12. 2017 10:11
WTF
"Západ chudne, lidé se za starší auta přestali stydět a přebytky v bazarech řídnou." ... autor pojedl vtipné kaše.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 10:17
Re: WTF
Až tak ne = multibilionová zátěž chudý východní Evropy kterou třeba zrovna němci dlouhodobě dotujou a v bilionech dodnes dotujou chudý NDR = jim fakt dává zabrat

Proto je máme tak rádi a Merklovou vidíme jako světici [odkaz] :-)
Avatar - Barry Lyndon
17. 12. 2017 10:59
Jak ráj? Snad peklo!!!
Jestli se s tím něco neudělá (např. alespoň nízkoemisní zóny alespoň v Praze), tak tady na ty dieselový jedy z ojetých diselových krumplů definitivně pochcípáme.... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
17. 12. 2017 11:28
Re: Jak ráj? Snad peklo!!!
A kdo nás ochrání proti pitomiům jako jsi ty? >:D
Avatar - Barry Lyndon
17. 12. 2017 11:44
Re: Jak ráj? Snad peklo!!!
udělejte si s Ádou koalici dieselových dutohlavů - ve dvou se to lépe táhne ;-)
17. 12. 2017 11:30
Naftových automobilů jsou mnohdy nespravedlivému systému...
- Moderní dieselové motory v osobních autech jsou v ohrožení víc než dřív. Jejich vývoj totiž neúměrně zdražuje neustálé zpřísňování norem pro emise oxidu uhličitého (CO2), teď se navíc ukazuje, že produkují neúměrně mnoho oxidů dusíku (NOx).
- Emisní normy Euro-4 auto splní i bez filtru (DPF) ekologická daň zdarma.
- Snad by vše mohlo být i v pořádku,ale je tu jeden problém - stát není schopen zajistit, aby nová auta měla skutečně ty ekologické parametry, jaké by měly mít, jako například desetitisíce aut s moderními naftovými motory bez filtrů mikročástic "odborně demontovaných" jsou ve skutečnosti škodlivější pro lidské zdraví než emise z benzinového motoru.
Rozbalit vlákno
0
17. 12. 2017 12:20
už se těším..
....dizly nikdo nechce,všichni na ně nadávají,aspon co lidi já znám,,tak to si jich hned pár pořídím za hubičku,čili za šrotovou cenu v perfektním stavu ..Začnu u audi 100 2.0,2.4 pětivalec D,,(TDI už mám)Volvo 240 kombi krabice D motor VW řadový šestival,a zakončím MB v dizlu 124 do roku 93..Jsem ochoten za každého tohoto starého vošklivého neekologického ještěra,co pobuřuje moderní, čistou a uvědomělou společnost,,,dát do 10tis kč,když je teda nikdo nechce.......Už se těším na nabídky mobile.de....(Daruji za odvoz v dobrém stavu)...huráá
Rozbalit vlákno
1
17. 12. 2017 12:52
Re: už se těším..
Ono paradoxně ten 30 let starý diesel je ekologičtější, než průměrný 10 let starý diesel s vykuchaným filtrem, který brázdí náš český Kocourkov.
17. 12. 2017 12:37
Statistika
Jen pro zajímavost jsem mrknul na statistiky prodejů nových aut v Německu. Tohle jsou podíly dieselů v listopadových měsících:
2013: 48,8 %
2014: 49,1 %
2015: 49,7 %
2016: 44,9 %
2017: 34,0 %
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 12:50
Re: Statistika
Ta současná zhruba třetina mi přijde už normální. V Německu se jezdí víc i delší trasy než u nás a do velkejch těžkejch SUV nafta taky smysl má
17. 12. 2017 19:16
Re: Statistika
Ono to pravděpodobně bude dále klesat. Jsem zvědavý, kde se to zastaví. Němci nikdy nebyli vyloženě dieseloví, ačkoliv zdanění benzínu je tam celkem dost vysoké.
17. 12. 2017 14:20
Re
No super a ted sem ty jejich sracky natahame,hlavne kdyz to bude za hruskovy! 8-s
Rozbalit vlákno
0
17. 12. 2017 15:11
Keď vidím, koľko ťahačov a plaťákov ...
plných jazdeniek sa valí do Rumunska, pobaltských republík, ... tak mi je jasné, že si Nemci na tom ešte nekresťansky mastia vrecká!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 15:32
Re: Keď vidím, koľko ťahačov a plaťákov ...
Že se zbavujou ojetech dieslů? :-)
17. 12. 2017 15:55
Re: Keď vidím, koľko ťahačov a plaťákov ...
Niekde kúpia a obnovia vozový park. Alebo snáď si nemyslíš že bude ekologickejšie tieto autá zošrotovať...
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 18:25
Re: Keď vidím, koľko ťahačov a plaťákov ...
No málem jo = jen u nás to je jako by tu jezdil milion novejch autobusů = příštích 10-15 let ;-)
Avatar - praděda7
17. 12. 2017 19:51
Mýlíš se autore.......
Západ nechudne, jen my bohatneme rychleji........ ;-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 20:04
Re: Mýlíš se autore.......
Viz já 10:17

Jinak tady máš trochu aktuálnější data [odkaz] a nejen evropský
18. 12. 2017 14:03
Ojetiny z Německa
Ojetiny měním po 5 letech a měl jsem již dva vozy z Německa a nikdy nebyl problém ba naopak byli to velmi zachovalé vozy a žadné stačené tachometry se též nekonaly. ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2017 20:34
auto z německa
Auto z německa fakt ne, raději jsem pořídil u áček, jelikož kolega se v německu pěkně napálil, auto stočený až o polovinu, fakt nechutný co oni dělaj, protože tam nemají zákon o evidování informací o autě
Rozbalit vlákno
0
29. 12. 2017 21:54
re
to nechces auto z nemecka.. ja jednou si nechal od kamarada dovezt audi,a bylo to nejhrosi co jsem mohl.. ted mam druhym rokem audinku a6 z aaa a super.
Rozbalit vlákno
0