ale tady ty pr kecy fakt už přeháněj. Proč nepřiznaj pravdu? Prostě zákazníci s manuály jezdit neumí a prostě je nekupují. A na pár kusů se jim nevyplatí se stím sr@t. Což je škoda páč Ferrari má být o radosti z vlastnictví a jízdy se závodním uměleckým dílem z itálie. Což se ukazuje v zájmu o pár aut s manuálem respektive na jejich ceně na trhu.
Já si zase myslím, že něco tak hnusnýho a humpolackýho se dalo vidět leda v náklaďáku před 30 a více lety. Už tam chybí jen hlava kobry nebo jiná tunerská zhovadilost. :no:
Tak 2 roky zpět byly verze s manuálem běžně kolem 5-6 mil. Teď to o něco stouplo ( tak k 7-7,5mil), ale tohle je fakt napálené a jak se snažili na tom trhnout ještě o 5 milionů víc, tak to mi hlava tuplem nebere.
Co ale nekupovat jsou čtyřsedadlová auta od Ferrari tam cena bude jenom klesat, zda- li se o FF vůbec dá hovořit jako o čtyřsedadlovém autě , protože vzadu je ještě míň místa jak v škodě Citigo