i Duster na mně působí lépe. Mitsubishi začíná pěkně vyhnívat. A ten jejich Eclipse je úplná katastrofa, auto za co největší peníze s co nejmenším vnitřním prostorem.
Eclips se mi taky moc nelibi, ale ekonomicky je ASX moc zajimave auto. Kupovali jsme ho 2/2015 benzinove holatko za 365000 a davali protiuctem 11/2017 za 285000.To znamena 33 mesicu bezstarostnyho provozu za 80000. Operak by za stejnou dobu stal cca 190000
ASX není pro někoho kdo kupuje auto očima. Jako každé jiné má své výhody i nevýhody (benzín):
+ exceletně si drží cenu
+ benzín je s nepřímým vstřikem, spolehlivější motor na trhu není, zbytek je taky vzorový, za 4 roky jsem neměnil ani prasklou žárovku
+ má nízkou spotřebu (osobně 6,2 v létě a 6,9 v zimě)
+ lze použít jako rodinné auto, kufr má 488l, vejdete se tam i s kočárkem
- vyšší hlučnost
- kvalita laku nic moc, k odření vrchní vrstvy laku stačí po něm přejet špinavou rukou a šrámy jsou na světě
- interiér je sice funkčně ok ale vzhledem neoslní
bracha ma o par dni uz 7 rocny lancer .. dodnes nemenil ziarovku .. ma dnes okolo 140 tisic... a auto si seveli ako nove ;-) ... sam tomu nechapem... jazdi pritom za 6 litrov... co ja na 1,2 malom pole mam problem dostat sa pod 6 .. sila.. dnes som konecne prekonal prvych 10 tisic ale stale nie a nie dostat sa pod 6 :*) [odkaz]
veru nie je to zrovna auto pre barbiny ako kaskaj alebo C-HR ... ale pre znalcov ktori vedia ( ved my vieme ) .... a hlavne teda pre chlapov... robustne a skutocne podvozkovo naslapane a zaroven velmi priestranne a mechanicky silne ... ten 1,6 mivec ako zaklad je nesmrtelny zivy tocivy a zerie v reale fakt malo ( 1,2 tonovy brachov sportback s nim zerie 6 litrov ... co je tolko ako v mojom o triedu mensom a 200kg lahsom aute s podobnou dynamikou .. neskutocne ale je to tak ) ... k tomu dostavas skutocny nefalsovany SUV dizajn .. mat tie prachy.... ach jo .. ale chcelo by to asi rovno eclipse cross s SWAC dnes uz ... .... ten je za mna dnes vo svojej triede absolutne top svojim know-how a zaroven sa jedna aj o hodne zabavne auto co som tu a tam uz videl v testoch .. no ale teda naspat k ASX: to ASX je stale origo made in japan - takze kvalita a spolahlivost su tu ako vzdy prvorade... mitsu ma poctive vozy... po 6-7 rocnych skusnostiach s L200 pajerom aj lancerom mozem povedat ze tato znacka ma ako jedna z mala na trhu stale velmi ferove vozy... ferove cenou aj pristupom aj spolahlivostou... skratka este akoby taka masovostou aj prachami neskazena znacka ... teda aspon u nas v mitsu si zakaznika fakt vazia ... len skoda ze dnes uz nemaju nieco male a lacnejsie v ponuke ... nieco ako colt... lebo keby mali tak urcite by som ako prve isiel k mitsu a az tak ku kii vw oplu a pod...