Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bazar: Ojeté vozy taxislužby jsou skvělá učebnice závad

Nejvíce se toho o autech dozvíte od taxikářů. Hodně najezdili, dokonale znají svá auta a spoustu toho vědí. „Drožky“ totiž zažívají extrémní zátěž.
Zpět na článek
6. 6. 2012 00:19
6. 6. 2012 00:25
6. 6. 2012 00:38
6. 6. 2012 08:59
6. 6. 2012 12:00
6. 6. 2012 13:49
6. 6. 2012 14:36
6. 6. 2012 17:16
6. 6. 2012 18:08
6. 6. 2012 20:27
6. 6. 2012 20:57
6. 6. 2012 22:33
6. 6. 2012 22:00
6. 6. 2012 20:58
6. 6. 2012 22:23
6. 6. 2012 23:28
7. 6. 2012 21:18
9. 6. 2012 22:19
6. 6. 2012 11:09
6. 6. 2012 11:31
7. 6. 2012 07:29
7. 6. 2012 10:56
5. 6. 2012 20:48
Kontrolka mazání u Mercedesů ...
... dřívější generace třídy E (W123, W124) měly tlakoměr oleje na přístrojovce (klasický "budík" ukazující tlak), takže kontrolka nebyla nutná. Když přišla "masařka", tlakoměr oleje zmizel ... a Mercedes tam asi zapomněl dát alespoň tu kontrolku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Norge
6. 6. 2012 00:19
Taxi
..taxi ci limousine service, davaju vozidlam zabrat ..a nejedno ma 500.tis. do 5.rokov, to suhlas..., ale este som nevidel tak potrhanu kozu na sedadlach ci hrzdu na podvozku ...u W211 ci W212 ... Unavene rozvodove retaze u V6 ci V8 ??! ..hmm
Meni sa SBC pri 200.tis? ..a ? ..ja mam SBC v aute od vyroby a pravidelne kontrolovane, a funguje ako ma ;-) ..ako i cele auto.. Zazrak ? Nie ! Aky pan, taky kram ! ..panove !

Tak neviem, co bolo cielom tohoto clanku, ale ked si predstavim auta, ktore musia vydrzat tolko zataze, predsudkov, ale hlavne km, nie prave najsetrnejsie zaobchadzani, chod motoru na prazdno bez zataze, ..a plno inych prasaren pre techniku ...pri splneni vsetkych modernych noriem bla,bla,atd, ..tento clanok ma pobavil !
Osobne poznam viac ludi co maju MB v starsich i mladsich modeloch...a mnoho s nich ma viac ako pol.mega a funguju a verim, ze budu fungovat este roky ... Tiez poznam par ludi co podobne veci dokazali z motormi SAAB a Volvo ..i ked som sa dockal od novinarov vselicoho, teda v podobe textu ...
Asi potrebujete silne diskusie, ..ci ??
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ham.
6. 6. 2012 00:25
Re: Taxi
Není všechno zlato co se třpytí, ta potrhaná kůže na sedadlech není kůže, ale levná koženka, dobrá kůže auto přežije.
Avatar - Norge
6. 6. 2012 00:38
Re: Taxi
..jo, ja viem ..mam veterana v tom case plnej polnej z roku 72 od MB dovoz z Californie, ..a tiez W211, v rodine mame este W140 ..takze presne viem co myslis, ..kazdopadne moja W211 ma perforovanu pseudokozu v svetlej farbe, aj ked viem ze to nie je koza, ale ani kozenka .., tak ci onak, ..po 9.rokoch vyzera stale na 95% ako nova, pretoze dostava pravidelnu udrzbu a odpociva v garazi, mimo UV, a tiez som nesadal s vybijanimi jeansami na ne ..atd .., ale o povodnej kvalite kozeneho caludnenia z veterana si aj tak moze iba snivat ..ako vsetky seriove modely automobiliek ...ked sa na to pozrieme z ineho, ovela prisnejsieho pohladu.
To vsak nemeni nic na fakte, ze ta photo je crazy ! ..keby pre mna prislo auto s takymi sedadlami, tak asi vymazem tel. nimi ponukanej sluzby ...
6. 6. 2012 06:20
Re: Taxi
Nechci tě nějak stresovat, ale třeba to SBC tě čeká ať už se o něho staráš nebo ne. Jestli jsi ho ještě neřešil, tak nejspíš proto, že málo jezdíš. Hlavu za to nedám, ale co vím tak je to řešeno na počet sešlápnutí...ale prý už se to repasuje jako celek...nějak nevím jak :-)
6. 6. 2012 08:59
Re: Taxi
Moje řeč. Záleží jak s tím jezdíš, jestli se o tu svou hračku staráš.

Přece se tady nebudeme dohadovat o tom, jestli Ečko od Mercedesu vydrží půl milionu. Samozřejmě, že ano, to už by musel ten řidič bejt hroznej trouba. A samozřejmě, že za půl milionu kilomterů tam pár věcí povyměňujete - čepy, silent bloky, brzdy apod. o tom snad taky nemusíme mluvit. To ani u Mercedesu nemůže vydržet 500 tisíc.

Jenže my, co o autech něco víme, také víme, že z článku jsme se nedozvěděli naprosto nic. A já vám klidně řeknu proč - protože u nás se sice Mercedesem jezdí, jenže taxi už nemá na jeho opravy. Opravují jen to, co je nezbytné, ovšem drobnosti jako načatý čep atd. tam prostě nechají a dojedou to na krev. To má mnoho negativních dopadů na 50 dalších součástí auta a tak postupně to auto dodělají - a je jim to jedno. Za tři roky už s tim stejně jezdit nebude...

Jenže nás normální lidi zajímají data, která většina taxikářů v ČR nemá - kolik to stojí na prvních 200k, kolik na druhých 200k a jestli to potom je ok. Podle mě pokud máš na opravy, na všechny tři je u MErcedesu odpověď ANO.

A vůbec - čtu si co vydrží Mergl a pokračuju o dva řádky níže tím, jak pěkně frčí ta Dacia... to fakt není normální :-)
Avatar - Norge
6. 6. 2012 12:00
Re: Taxi
..suhlas :yes:

Odpoved na tvoju otazku :
Naklady na servis pre moju W211 s atmo benzinom V6 + 4matic v Avangarde ...najazd cca 170.tis.
Udrzbu vykonavam podla ser.knihy v Nemecku. Olej menim kazdych 15.tis.km a spolu s nim aj vsetky filtre okrem palivoveho, v prevodovke kazdych 120.tis, ..brzdove kotucne su povodne, platnicky kazdych 60.-65.tis., inak iba umyvanie, tankovanie a garaz.
Auto jazdi na 70% dlhsie trasy ako 700km, ..napr. pred par tyzdnami 1632km za 12.hodin+1,5 hod. prestavky ...premierna spotreba 8,1l na 100km
Za 8.rokov sa vyskytlo mimo planovanej udrzby :

1.-pri 150.tis odislo cidlo merania otacok na klukovej hriadeli, oprava 4.servisne hodiny v D na E.klasse 50,-eur x 4 + samotne cidlo 178,-Euro

2.-kazdych cca.50.tis km, odchadzaju neplanovane male ziarovecky v parkovackach

3.-raz my zamrzol CD prehravac, ..zastavil som, vypol motor, ..opat otovril a ok, klasicky restart :-)

Tak podla niekoho to je strasne auto, podla mna : Ahoj yoggi, ..tak kam dnes ??
6. 6. 2012 13:49
Re: Taxi
Mas to v benzinu nebo nafte?
6. 6. 2012 14:36
Re: Taxi
"W211 s atmo benzinom V6 + 4matic v Avangarde"
Myslím, že je to jasné, ne?
Avatar - AnGeor
6. 6. 2012 17:16
Re: Taxi
Tak ja mam s mym benzinovym V8 W211 za sebou uz 290t km. Jedina zavada zatim stejne jak pises ty, cidlo na klikovem hrideli. Stalo se mi to v UK, ale jelikoz mam radne vyplnovanou servisku, tak jsem zavolal na 00800 mezinarodni cislo zdarma, a druhy den rano me pred domem cekal servisak s R-kem, ktery to za 2 hodky opravil a ja platil jenom soucastku....

SBC a podobne veci - ja jsem rad ze to v tom aute je. Ma to neco docineni s tim, kolikrat slapnes na brzdu, ale me to stale funguje jak ma, takze nevim :-)
Avatar - EricCartman
6. 6. 2012 18:08
Re: Taxi
Taky přispěju svojí troškou do mlýna... Předem říkám, že mercedes je moje srdcovka a kdybych si kupoval nové auto (a měl na to), tak to určitě bude zase to s hvězdou. První zkušenost s MB byla s C 230 Kompressor (W 202) r. v. 96. Bez debat je to úžasné auto, co se týká kvality. Ještě s ním jezdím, má najeto necelých 180 tis. a nemělo to jedinou poruchu!

Další zkušenost je W 211 320 CDI r. v. 2003. Tady už je to bohužel daleko horší s kvalitou. Musím upozornit, že nejsem technický typ, takže nedokážu popsat přesně všechny závady (a ani jsem u většiny z nich nebyl přítomný v servisu), ale pokusím se aspoň naznačit:

Hned po prvních kilometrech od převzetí auta bylo evidentní, že auto má sklon k zatáčení doprava. To se projevovalo zejména při brzdění. Když jsem pustil volant a začal brzdit, prostě to táhlo doprava a to dost evidentně. S tímto bylo auto 3x v servisu na nejrůznějších měřeních a ti chlapi si s tím vůbec nevěděli rady. Pak problém vyřešili až v servisu v Praze. (nejsem obeznámen s tím, co bylo příčinou).

Dalším problémem bylo "poničení" kabelů někde ve víku zavazadlového prostoru. Tato porucha se projevovala tím, že přestalo svítit třetí brzdové světlo včetně osvětlení RZ a nešlo otevřít víko zavazadlového prostoru (pouze pomocí klíče). Tento problém nastal na tomto autě už 3x!!! Zapomněl jsem napsat, že auto má teď najeto přes 225 000 km. Tato porucha se už projevila i u auta kolegy, který má ovšem najeto asi polovinu km.

Další problém - zámek dveří u řidiče. Při zamčení vozidla kolík neustále poskakoval nahoru a dolů přičemž někdy se zamknulo, jindy ne. Tato porucha se už projevila 2x!!! A teď jsem začal pozorovat, že se mi totéž (zatím v menším měřítku) začíná vyskytovat ve dveřích spolujezdce.

Další problém - při jízdě zejména do kopce bylo cítit škubání auta - příčina hydrodynamický měnič?

Další problém - bouchání v přední nápravě při přejezdu nerovností... nejdříve na jedné straně, po pár tisících km i na druhé straně - výměna několika částí nápravy.

Další problém - ventilátorek klimatizace vydává nepříjemný zvuk při jízdě - zatím neřešeno. (Nedůvěra servisákům, že by se vše podařilo jak má při rozdělávání celé přístrojovky :-) ).

Další problém - při volnoběhu velké kolísání otáček způsobující dokonce až pohasínání světel. Tento problém se projevoval asi 2 dny, poté ihned do servisu, kde nebyla zjištěna vůbec žádná porucha... Divné... od té doby (1 měsíc) se to stalo ještě asi jednou.

Další problém - při zastavení motoru je slyšet zvuk, jakoby se něco zadrhlo - bude řešeno co nejdříve.

Řekl bych, že jsem ještě na hodně dalších problémů zapomněl a neuvedl je tady.

Musím ještě podotknout, že s autem je zacházeno velmi slušně - jako s vlastním, jsou dodržovány servisní intervaly, garážováno atd. I přesto si ale myslím, že na mercedes je těch poruch víc než dost... Možná je to jen nějaký nepovedený kus. Kdoví. I tak jsem ale na mercedes pořád nezanevřel :-)
Avatar - AnGeor
6. 6. 2012 20:27
Re: Taxi
No, k tomu ti muzu napsat jenom jedno. Me auto nevidelo servis v CR od te doby, co jsem zjistil ze technici, kteri pouzivaji ty servisni pocitace, co jsou v nemcine, neumi nemecky.

Takze bych se nedivil, kdyby po kontrole v nemecku prisli na to jak ty zavady odstranit. Ja musim rict za me, ze auto me vzdycky odvezlo a jediny problem s nim (ne servisem) bylo to cidlo. A to uz se blizi k 300t.

Zkus nemecky servis, jestli to nemas nejak extremne daleko. Nehlede na to, ze jsou levnejsi nez ti sraci v CR >:D :no:
Avatar - EricCartman
6. 6. 2012 20:57
Re: Taxi
no... do Německa to mám v podstatě přes celou republiku :-)

jinak taky mě to vždycky všude dovezlo... nejsou to nějaké poruchy, kvůli kterým bych zůstal stát někde na cestě a musel volat odtahovku... ale i tak si myslím, že je toho už víc než dost... zejména vzhledem k tomu starému Céčku, které bylo a zatím je fakt naprosto bezporuchové, až se tomu nechce věřit.
Avatar - AnGeor
6. 6. 2012 22:33
Re: Taxi
Nevim jak casto jezdis na servis, cca jednou rocne? Ja jezdim hned za hranice do Waidenu, rano privezu auto, odvezou me do centra mesta a pak pro me prijedou. Jednou se stalo ze nestihli servis dodelat ve stejny den a jako nahradni auto s omlouvou pristavili S. Auto bylo druhy den hotove...

A jeste jedna vec... Mame v rodine CLS, predchozi model. V prazskem servisu to auto bylo jednou a ti hnupi se snazili vnutit nejaky kus chromu, ktery na tom konkretnim modelu casto ztracel lesk. Takze to bude pry s vymenou za ted uz nevim, 8 nebo 9t? Nasledujici servis byl uz v nemecku a jake prekvapko, MB tu listu menil zdarma.... Takze se ti mozna vyplati si tam jednou rocne udelat vylet ;) v CR koupit, ale NIKDY neservisovat, protoze tohle je podle me kradez...
Avatar - Norge
6. 6. 2012 22:00
Re: Taxi
..ked to mas daleko do D skus na juh v Rakousku, kludne sa informuj cez mail, urcite sa ti ozvu, okrem toho mas na stranke MB planovac, a objednavkovy formular ...tak aby ti to casovo a cenovo sedelo.

Mam kolegu v praci s Berlina, on ma modelovy rok 2003 vo W211 a tiez mi hovoril, ze asi po roku mal par zavad, ktore by sa nemali diat. V jeho pripadne, vsetko odstranene v zaruke.

Inak podobne veci sa diali aj na prvych rocnikoch (4.generacia) 7-dmi od Bavarie...,ale poznam aj ine pripady. Skoda, E.klasse je inak dobre a aj pekne auto. Drzim palce !
6. 6. 2012 20:58
Re: Taxi
s názorem také celkem souhlasím, ale jako majitel jednoho Logana se musim zastat autora článku, co se týče zmíněných aut - evidentně šlo o to ukázat, že stejnou službu mohou vykonat různá auta - luxusní Mercedes, hybridní Toyota nebo levný Logan - za mercedesa E jich můžeš mít celou flotilu >:D ;-)
Avatar - AnGeor
6. 6. 2012 22:23
Re: Taxi
chci videt logana s 1mil km... to jich celou flotilu koupis aby ti pak jeden po tom milionu jezdil....
6. 6. 2012 23:28
Re: Taxi
neříkám, že se Logan spolehlivostí vyrovná Mercedesu, to je už z principu jasné, že ne. Ale zase těch udávaných 300t bez problémů si myslím, že je za ty peníze skoro zázrak a proto jsem i psal, že s názorem na stav Merglu souhlasím:) Jinak i z jiných zdrojů znám dieselové logany co mají podobné nájezdy (okolo těch 300t) bez problémů. Ten 1mil ale jen tak nevydrží skoro žádné auto, i když musím přiznat že s takovým extrémním nájezdem nemám žádnou zkušenost ani od známých, takže je to jen můj názor :-)

Co se týče Dacií obecně, tak bych řek, že dřív shnijou než že by mechanicky vysloveně nefungovaly :-) Asi jako Felicie - motor nezničitelnej, ale udržet to pohromadě byl po deseti letech problém :-D

Nechci zde rozjíždět nějaké diskuse na toto téma, nechci nijak kvůli mé osobní zkušenosti bezhlavě vyzdvihovat Logana nebo Dacii, ale už jsem holt alergický na věčné zatracování celé téhle značky (nemyslím přímo teď, ale obecně) :-(
Avatar - Norge
7. 6. 2012 21:18
Re: Taxi
..ziadne zatracovanie ci pod. Logan ci Thalia a pod. premiesnovadla, urcite stacia na premiesnovanie do obchodaku ci na chalupu, pre majstrov ako pick-up a pod., tak to je jasne ! Tak do rychlosti 100za hodinu a za cenu 4.ks extra alu diskov, cele auto ... Tak proc ne ...

Promin, neda sa to ale porovnavat, ..tak mozno s trochou nadhladu so Smat ForFour, a to je rozmerovy ideal do mesta , podla mna ;) ..
9. 6. 2012 22:19
Re: Taxi
já taky nic neporovnávám, jenom uvádím jak autor článku chtěl poukázat, že zmíněná auta jsou schopna vykonat prakticky stejnou službu a regoval jsem na argument, že Logan nevydrží milion km, tečka ;-)
6. 6. 2012 11:09
Díky
Děkuji za shrnutí, protože právě mezi těmito vozy jsem se rozhodoval - že bych si koupil buď Medvěda, Draculu v kombajnu nebo hybridního Kojota.
A díky článku jsem se rozhodl. ;-)
Rozbalit vlákno
3
6. 6. 2012 11:31
Re: Díky
A co si vybral Touran 2.0TDI 16V? >:-[]
7. 6. 2012 07:29
Re: Díky
Kombíka v nižší střední v atmo benzínu s přestavbou na LPG.
Značku ale neprozradím. :-!
Avatar - beibej
6. 6. 2012 11:20
W211 NO FUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
No tak to jsem si fakt nemyslel, že w211 kterou považuju za nejhezčí éčko je takovej hnůj. Nejenže pustí do výroby takovou věc jako je sbc, ale nejvíc mě šokovalo řešení zadní lampy. To bych vyčítal i čínskýmu greatwall. Ale na Mercedesu? To je jako odhalení, že papež vyznává satana. A řešení ? K smíchu! Odešla ti žárovka? Tak to je i s prací círka 8 tisíc ne? O motorech cdi jsem už něco slyšel, ale jestli je tento článek pravdivej tak bych do mergla už ani nekopnul. W124 se musí otáčet na vrakáči :-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
6. 6. 2012 12:27
kde je ten "extraligovej" křikloun?
Tohle je ta super technika?? Za tohle chce VW nekřestanský peníze?? Když říkám že to jsou mr..ky co bych nechtěl ani zdarma jsou tu jisté typy lidí abnormálně pohoršeny! Podívejte na Toyotu to je kvalita kterou člověk i rád zaplatí ale tyhle plečky od VW group mi nesmí do baráku a vždycky se směju těm "joudům" co jezdí s rypákem nahoru a ve znaku to má VW,Škoda a jiné z této "božské" produkce................................… místy jsou diesely a převodovky DSG. Hlavy válců 2.0 TDI 16V z let 2003 a 2004 praskaly, automobilka je mnohdy měnila v rámci kulance. Vačkové hřídele a zdvihátka (1.9 a 2.0 TDI) bývají po sto tisících kilometrů zralé na výměnu. Draho vyjde zanesený filtr pevných částic (stává se při častém jezdění po městě a nedostatku prostoru pro jeho regeneraci) a unavené turbodmychadlo. Celou paletou problémů trpí i DSG – levná aktualizace softwaru pomůže jen někdy, častěji bývají opotřebené spojky (12 tisíc), v nejhorším případě řadicí elektrohydraulický mechanismus - taková oprava už jde do desetitisíců. A ve značkovém servisu vám mnohdy doporučí výměnu celé převodovky – výrazně ušetřit můžete návštěvou nezávislého specialisty. Aby toho nebylo dost, poddimenzovaný dvouhmotový setrvačník také nevydrží věčně, v extrémních případech může zničit celou převodovku (týká se i DSG, kromě zvýšených vibrací se umí utržená pružina doslova probrousit pláštěm převdovoky ven.
Rozbalit vlákno
6
7. 6. 2012 00:38
Re: kde je ten "extraligovej" křikloun?
Ahoj,

nevím kolik si měl naprosto nových aut od koncernu ty ale já jich měl opravdu hodně neb jedna moje obchodní činnost je zajišťování transférů pro velké firmy a podobně. Auta lítají i 15 tisíc měsíčně. Když pominu generaci Passatů 3BG, na které nedám dopustit neb se kazili opravdu minimálně, máme nyní v řadách několik Passatů 3C, 8V s DPF (je fakt že 16V PD ani jedno) všechna mají najeto přes 300 tisíc. Je zajímavé, že všechna auta mají původní DPF filtr, je zajímavé že největší investicí bylo u jednoho auta těsnění pod hlavou při 250 tisících, u dalších preventivní úprava vyvažovacího hřídele a pohonu olejového čerpadla neblaze proslulým šestihranem. Je fakt, že odešlo několik A,B a C čidel, nějaké to spojkové ložisko, u dvou aut při 270 tisících setrvák, ostatní mají původní, dále odešlo několik tlačítek elektrické parkovací brzdy a po 300 tisících se nyní u jednoho auta měnilo elektro-servo řízení. Na to, že ty auta jsou v provozu denně, jezdí jak po městě tak mimo město nemůžu říct, že by se nějak sypaly. Za mě tedy spokojeniost! A než mě někdo nařkne z fanatizmu k VW, mám v oblibě i francouzská auta - měl jsem jich několik, stejně jako japonská atd.

Obecně mohu říct, že nejkvalitnější auta již byla vyrobena a u každé značky dneska člověk najde nějaký problém.

Co se týká narážek na super techniku, nekřesťanský peníze atd, mě by jen zajímalo, kolik lidí mělo od jednoho modelu značky od funglovky více aut, aby se mohlo objektivně srovnávat, respektive zrovna ty. V 70% případů jsou to jen řeči JPP ve zbylých 30% je to o tom, že si typický čech přijde do bazaru, koupí stočenou ojetinu v mylné představě, jakýže to má zánovní vůz se 100 000 km na tachu, auto má samozřejmě najeto 500 000. K tomu se samozřejmě přidá typická čecháčkovská nátura "mám opici, ale na banány jí kašlu" takže to se pak šidí servis kde se dá, chodí se do auto kelly pro díly od Starline, pro olej do Lidlu atd. Njn a to se to pak píše, jak to sojí za prd a podobně. No jo nechme toho, za sebe říkám, že mi ty auta odvádí službu dobrou a samozřejmě je možné, že člověk chytne blbej kus. U které značky to tak ale není kor v dnešní době?

K té tvojí Toyotě, mám ta auta rád, kdysi měl otec LC 80 a dost dobrý. Nicméně nevím kolik nových Toyot jsi měl ty a na kolika z nich si natočil alespoň 300 tisíc. Ona ta kvalita celé Toyoty už také není dávno to, co bývala!

PS:
Celý tvůj příspěvek na mě působí jenom jako to, že si hledal možnost jak zase něco zkritizovat a přitom o daném problému s dvoulitry víš celkem prd. Už to, že jsi ani nezareagoval na to, že v tom článku je nesmysl co se týká těch roků, stejně jako těch vaček. On obecně ten článek je takový zvlášní a nicneříkající ale budiž.

Jako poslední by mě zajímalo, proč ty a tobě podobní máte neustále utkvělou představu, že ten kdo jede v jakémkoliv VW či dokonce Škodě, si o sobě myslí bůhví co, je nafoukaný atd. To máš asi nějaké dogma ne? Nebo vlastní pocit méněcenosti? Nerozumím tomu. Já najezdím skutečně hodně km a když se kolem sebe dívám, tak v autech vidím jen řidiče, normální řidiče, co koukají dopředu a jedou. Já fakt nevím kde vidíš ty nafoukané a namyšlené řidiče! Nebo se snad mají krčit za volantem a schovávat se? Nebo na tebe snad mají mávat? Celé mi to připomíná situaci, kdy jsem si koupil chalupu, všichni mne měli rádi ale protože si tam jezdím odpočinout, tak jsem si postavil vysoký a plný plot. V ten okamžik, jsem se stal vyvrhelem společnosti, nafoukancem, a arogantním machrem, který se distancuje od všech. Nevidíš tam náhodou někde sebe? Proč furt někoho ty a tobě podobní škatulkujete? Jestli jsi spokojený s Toyotou, tak v ní jezdi, buď rád že ji máš a nes.er se do druhých a nepodsouvej někomu podobné hovadiny. Děkuji. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
7. 6. 2012 15:21
Re: kde je ten "extraligovej" křikloun?
spravne :yes:
8. 6. 2012 08:28
Re: kde je ten "extraligovej" křikloun?
Nemám co bych k tomu dodal. Ano. V dnešní době už japonec není Japonec, němec není Němec, v podstatě francouz je pořád Francouz. Tlak zespodu nutí automobilky hledat levnější a levnější řešení na úkor životnosti, do toho pár zákonů o emisích, bezpečnosti... Napsals to dobře o zanedbané údržbě, dneska kromě firemních aut tak 60% případů nepřijede ani na první! výměnu oleje do servisu a dá to Frantovi do garáže. Pak už je servis jen o ceně. Franta správně kutilsky servisuje (to se vyčistilo, to ještě vydrží-máte to za 500,-...), použije kldině i stejný olej, má diagnostiku. Jenže styl "sem vyměnil jen tuhle část" vede k tomu, že zbytek pak vlastně ani nemůže vydržet déle a z jedné závady jsou dvě krátce po sobě ( v servisu většinou mění celý komponent za značné nelibosti našich peněženek). Do toho zapracovaná klišé stylu výměn dvouhmot za jednohmoty, přesoustružování setrvačníků z OI na OII + zveřejnění správných postupů na forech...
Mám v rodině člověka, který se nepoučil, přečetl fora a do OII s orig. 300tis. km namontoval tu zaručeně správnou jednohmotu v rámci "značné" úspory peněz - pak už jen telefonáty - spojka bere jinak, chrčí to jinak, tahle páka je jiná,....
Aby tento článek nebyl JPP, mám Touarega V6TDI 2008, nájezd cca 30tis/rok. Po roce prasklá levá hlava, později propálený chladič zpětných plynů, utržené táhlo od serva ke klapkám pravé hlavy, únik oleje přes konektor z automatu, každý rok rozhozená geoška (17"), přední náprava generálka po 100tis. Servisuji LLS u značky; brzdy, čepy a další s použitím výhradně značkových dílů u ověřeného Franty v garáži.
Avatar - theolli
8. 6. 2012 22:31
Re: kde je ten "extraligovej" křikloun?
Upřímně,myslíš že ty poruchy jsou hodny značky a ceny co jsi za to dal???
Avatar - theolli
8. 6. 2012 21:19
Re: kde je ten "extraligovej" křikloun?
Ahoj,

jenže článek se netýká českých aut,myslím že třeba v D je přístup majitelů jiný a výše zmíněné problémy se týkají mam dojem Německa!
Ano,tady se koupí auto a hned na první výměnu k Frantovi do garáže jak píše podemnou,jenže tohle má své ale! Máme doma v rodině Yarise II a byl jsem s tím na prohlídce v Toyotě a hlásil jsem tam že mám nějaký problém u předního kola že tam něco vrže,když jsem auto vyzvedával měl jsem tam naůčtováno kromě hodinové sazby taky zkušební jízdu,mým autem ,za můj benzín v rámci placeného mechanika ještě 300 zkušební jízda!! Nehorázná drzost a taky se tam už neukážu a vůbec nejde o 300 ale o přístup,o tom,že si myslí .......á máme dalšího blbečka,třeba oškubat!
Pak se nelze divit že lidi šidí servis,ona totiž cena v německu a tady je hodně rozdílná a to se táhne hodně dlouho a zlepšení nepřichází už tenkrát jsem kupoval simeringy ventilů na Corollu AE86 a tady stálo 16 ks 160DM a v Hofu jsem je dostal v pytlíku za 40DM,asi před 3 léty na Civica originál Nissin kotouče s deskama ,zde circa 12000 venku jsem je koupil za 250EUR a to bych mohl dlouho pokračovat,525TDS,Space Wagon 2.4GDi atd atd

"Obecně mohu říct, že nejkvalitnější auta již byla vyrobena a u každé značky dneska člověk najde nějaký problém."...........pod tohle se ti podepíši!

Jinak nová auta nekupuji/až na Yarise,první a poslední/,kupuji zánovní do 40000km se srviskou,ač mám auta rád je to nejhorší investice!
A kolik jsem najezdil? Hodne ,byly časy že jsem OA jezdil 10000 měsíc v té době jsem měl H Prelude a prodával jsem ji s 470000 a kromě spotřebních dílů nic,vůbec nic a jen pravidelné výměny olejů /Havoline/ a rozvody atp.

Řeknu ti narovinu,VW nemám rád ,nemám rád jejich politiku.
Přečti si tu diskuse a hlášky jako "Třídní král" přitom je to stavebnice s průměrnou kvalitou ale nadprůměrnou cenou. VW Group už silně začínají šlapat na paty Korejci,chtějí koupit všechno co vidí,postavit na svoje platformy a pořádně tučně to prodat zblblým Evropanům!
U VW to není o chyceném blbém kusu,tam těch kusů běhá poněkud víc, vzpomen na 1.6FSi,Sharany a jejich převodovky, ted mají zase řetězy jak kšandy,problémy s DSG,sorry ale neznám automobilku která by měla tak bohatý "rejstřík průserů" a přitom vykřikovala něco o náskoku díky technice!

Nevím kolik najezdíš já tak 12t /měsíčně a vidím to kolem sebe ,když jede bezohledný hovado je to vesměs AUdi nebo nějaký klon VW a je zajímavé že i česká pojištovna si všimla že řidiči Audi jsou nejrizikovější,je to ta utkvělá představa že pokud něco málo vydělám musím mít VW nebo Audi,aspon tady v Cz jo!
Nikomu nic nezávidím,nikdy mi nikdo nic nedal vše jsem si vydřel ale kur.va at mi nikdo nekecá a nemaže med kolem huby něco o králech třídy když ten král je jen předraženej průměr a pokud koukneš vedle a koupíš třeba Avensise,Accorda budeš výrazně spokojenější!
Čtu hodně diskuse,spotřebitelské testy,recenze a co se kolikrát dočtu od majitelů takových kousků jako je Q7 A NEJEN TO,ZKUŠENOSTI LIDÍ V MÉM OKOLÍ TAKY NEMLUVÍ ZROVNA VE PROSPĚCH VW.
Tím nechci a neřekl jsem že VW je nejhorší,kdyby uměl nabídnout spolehlivou techniku jsou modely co bych si klidně pořídil ale bohužel,za mnoho peněz málo muziky a tak si radši koupím příští rok zase Hondičku a vím že ač za hodně peněz ale mám kvalitu na kterou se můžu spolehnout a to neokecáš!
9. 6. 2012 08:25
Re: kde je ten "extraligovej" křikloun?
Ahoj,

jsem rád, že tvoje odpověď je už rozumější a že nevidíš tak rudě. Hele já se taky nebiju tupě za VW jako třeba ten místní GTI. Některá auta se mi od nich líbí, jiná ne, jak jsem psal nemám absolutně problém s japonci ale obecně nesnáším ty ortodoxní kecy jako bezpohlavní VW, japonec na konec atd. Co se týký techniky VW, tak samozřejmě, nějaké průsery mají jenže opět a zase kdo je dnes nemá? A za sebe skutečně můžu napsat, že co jsme měli spoustu Superbů, Oktávek a nyní Passatů, tak na to jak ty auta dostávají pokouřit tak drží. Neříkám, že se sem tam něco nevymění ale dle dalších diskusí jak se tyhle auta haní bych málem řekl, že ani jedno auto nemohu poslat ani za město. Co se týká idiotů kolem nás. Samozřejmě, jakmile vidím VW Golf tak mu radši uhýbám z cesty. To že si někdo koupí Audi nebo jakoukoliv značku a jezdí/chová se jako idiot je smutný, bohužel nemůžeš házet všechny do jednoho pytle. U nás jezdí spousta vytuňených CRX Hond a řeknu ti, že kdybych podle jejich chování měl častovat všechny řidiče japonců, nebylo by to pěkné. Uzavřu to tím, že v každé skupině se najde idiot...

Na Toyotu Avensis jsem koukal. Ze předu hezké auto, zadek průser. Moc se mi líbí s těmi přidanými origo spojlery ale ze zadu se mi fakt nelíbí. Interiér není špatný ale třeba tím displayem atd to silně pokulhává za tím, s čím jsem zvyklý u koncernu. Ale jinak obecně nemohu říct, že by to bylo ošklivé a nekvalitní auto. To bych byl přeci tupec. Nebo kupříkladu Mazda 6. Taky fešanda. Na září jsem objednával dva nové Passaty Varianty a upřímně, nechal jsem si vypracovat cenové nabídky a pokud jsem trval na výbavě jako např: motor 125kw, kůže, xenon, kamera, 18" kola, el. kufr, atd, od VW jsem měl nejlepší a docela nedostihnutelnou nabídku (výbava za 95 tis zdarma plus uhádaná sleva 14% z ceny na každé auto). Tomu prostě ani zdaleka nekonkurovala jediná značka snad kromě Mazdy. A protože jsem fakt s těmihle auty spokojen, plácli jsme si.

Jsem rád že se shodnem na tom, že opravdu kvalitní auta byla již vyrobena. Myslím, že nějaké žabomyší války typu ty jezdíš ve VW - jsi nafoukaný, japonec na konec nemají smysl a jsem rád, že když se sejdem někde na pumpě u kafe, nebudem jeden druhýho přehlížet ale normálně si pokecáme jako řidič s řidičem. Každému se líbí něco jiného a ať si podle toho každý koupí co chce!

Howgh ;-)
7. 6. 2012 10:09
A co Opel Zafira?
A co Opel Zafira?
Jezdil jsem s ní jak taxíka tak autoškolu.
Byla to Ačková Zafira v 2.2 Dti, čekal jsem kdy odejde čerpadlo (VP44) a nic. Měla najeto 413tkm, když šla z domu. Žádný aditiva, olej měněn po 20tkm, vzduch. filtr vždy po zimě. Na podvozku pouze dělaný tyčky stabilizátoru. Nic víc. Kdo chce bezúdržbové auto tak můžu vřele doporučit.
Rozbalit vlákno
1
7. 6. 2012 12:23
Re: A co Opel Zafira?
No to zrovna nevim. Třeba u Zafir I. jsem už dost lidem řešil servo. Je elektrický a je dost drahý. Píská u každý druhý třetí. To jen na okraj