Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Chevrolet Cruze 1.6: Pohledný konkurent Octavie

Jestliže se o Chevroletu Cruze při uvedení na trh mluvilo jako o konkurenci pro Škodu Octavia, pro trh s ojetými vozy to platí dvojnásob. Ceny, desing i stav ojetých chevroletů je totiž velice lákavý.
Zpět na článek
24. 6. 2014 09:35
24. 6. 2014 10:26
24. 6. 2014 10:39
24. 6. 2014 12:07
24. 6. 2014 12:27
24. 6. 2014 13:02
24. 6. 2014 13:25
24. 6. 2014 12:48
24. 6. 2014 22:04
Avatar - M1chal
24. 6. 2014 09:35
Cruze
Povedené auto (Kombi je moc pěkné) :yes: Škoda, že to zabalil ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Auto CZ
24. 6. 2014 09:45
Dizajnéri sa veľmi nevytrápili
na každom detaile karosérie je vidieť amatérske riešenie, nevidím tam nič zaujímavé, skôr už v dnešnej dobe veľmi rýchlo zostárnuté auto. Slabé motory s vysokou hlučnosťou a podpriemernou spotrebou, zvláštny materiál prístrojovej dosky pripomína autá kia sephia >:D, hrdzavé nápravy už po 2 rokoch, .. zjavne auto pre mladých ľudí, ktorý vraj za málo peňazí v tom videli konkurenta Octávie, alebo pre rómskych spoluobčanov. Tak ako celý GM zúfalý servis a služby k tomu ako bonus...
Rozbalit vlákno
2
24. 6. 2014 10:39
Re: Dizajnéri sa veľmi nevytrápili
přeháníš, zase tak špatně to auto na tom není. Bohužel orezlé nápravy jsou syndromem šetřeníu všech automobilek. Mám tu zákaznici s tolik opěvovanou mazdou 6 a po jedné skoro nezimě, kdy bylo teplo a sucho má nápravy orezlé taky a auto mělo 8 tis. najeto. Zase bych tomu Cruzovi tolik nevyčítal. Designem je to pěkné a povedené auto, které se vymyká tomu rádoby fresh kolotočářskému designu, který předvádí korejci a který už teď neví kudykam a jehož další level maximálně může být propojení čelních světel s bočními zrcátky a to auto vypadalo na svojí dobu opravdu pěkně.

žádný zázrak ten cruze nebyl to je fakt, ale průser to také nebyl
24. 6. 2014 12:35
Re: Dizajnéri sa veľmi nevytrápili
toz profesionale. Vidim ze sa vyznas :-) povrchova korozia v takom meradle po 3 a pol roku a skoro 140 000km je zanedbatelna a skutocne nie je nicim nezvycajnym. paradoxne to vzyera lepsie ako vacsina fordov s polovicnou porciou km co som videl. Motor az tak uchlastany nie je - 8l podla spritmonitoru. ja som s tym chevy motorom a automatom v Sonicu (o cislo mensi cruze) jazdil tesne pod 7l). Myslim ze Cruze je jednoduche, robustne auto - ale je fakt ze to co chce Auto ESA je sialenost :-) IMHO 130-140 kkc max
24. 6. 2014 10:06
Stav interiéru
Stále mne udivuje, že odborní automobiloví novináři zdůrazňují u testů ojetin, že interiér je po 100.000 km jako nový. To, že v bazarech stojí auta s podobným nájezdem na tachometru a interiér je dávno za zenitem je pouze tím, že má za sebou výrazně větší porci kilometrů. Na firemních autech v rámci 5 let leasingu natočíme okolo 300.000 km a většina z nich do 250.0000 km nenese nějaké viditelné známky opotřebení v interiéru. O.K.....děti, psi, kočky a koně v nich na rozdíl od běžné rodiny často nevozíme, ale o vlastní se zase většina lidí stará lépe.
Rozbalit vlákno
17
24. 6. 2014 10:15
Re: Stav interiéru
Pokial mas kozenny volant a nedrzis ho jednym prstom, tak po 100 tisic na nom uz bude nieco poznat. Na niektorych miestach bude koza vyhladena. Podozrive by bolo, keby nebola.

Ale inak suhlas, do tych ~200 tisic km by nemal byt nic poznat (pokial niekto cosi nepolamal alebo neoblial). Na sedakoch, radiacej pake, ovladacoch, atd by nemali byt ziadne stopy pouzivania...
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:35
Re: Stav interiéru
Tak s tim koženym volantem nesouhlasim, záleží dost na typu a na tom, jak ho držíš a jak se k tomu chováš. Více se opotřebuje řadicí páka ( pokud máš manuál ). Já mam skoro 200 tisíc a výrazné opotřebení na volantu není, na druhou stranu přítelkyně má 55 a už je to tam vidět.

To bude tim, že ty bazarové kousky nemají 100 tisíc najeto >:D Jediné co, tak možná bude trochu lesklejší, ale kůže slézat nemusí, jako to vidíš v bazarech :-)
24. 6. 2014 10:40
Re: Stav interiéru
No asi zalezi aj od toho po akych cestach chodis. Ak jazdis vacsinou mierne zakruty kde skor posuvas ruky po volante nez prekladas, tak sa koza trochu vyhladi...
24. 6. 2014 10:42
Re: Stav interiéru
Proč bych v mírných zatáčkách posouval ruce po volantu?
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:48
Re: Stav interiéru
Ano, taky si myslim, že to není vždy jistota, to ta řadicí páka na tom bývá vždy hůře, na tu prostě sahat musíš :-)
24. 6. 2014 10:50
Re: Stav interiéru
To nebylo na tebe, napsal jsi prakticky to samé (až na pot). :-) Jen doplním, že ani řadící páka nemusí být nějak zvlášť opotřebená. Také záleží, jak ji držíš. Ale budeš mít zřejmě pravdu, že to odnese spíš než volant (i já mám někdy tendenci hlavici trochu leštit dlaní).
24. 6. 2014 10:41
Re: Stav interiéru
Mám koženej volant a ani po 200000 nejeví žádný velký známky opotřebení.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:43
Re: Stav interiéru
No jo, ale ty máš přeci Oktávii I TDI >:-[] Tam to ani nejde!
24. 6. 2014 10:50
Re: Stav interiéru
No....já mám Octavii TDI a jde to.... >:D

Do cca. 220.000 nebylo na volantu znát opravdu nic - mat, odstín stejný jako všude. Kolem 250.000 km se začala kůže v určitých místech "vyhlazovat" a tmavnout. Pak už to šlo celkem rychle. Teď se blížím třístovce a věnec volanu se leskne komplet. Řadičky nevím....téměř všichni máme automat....

Ale je pravda, že třeba plastový volant ve staré Toyotě Yaris okolo 150.000 km začínal jevit známky únavy.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:53
Re: Stav interiéru
Ale jo, však já mam 200 tisíc (sice nemám Oktávii) a taky je v pořádku, řadička je horší, mam manuál, ale Ryccardo je tu znám tim, že podle něj je Oktávia I nejlepší auto ( tak sem si trochu rýpnul, nic ve zlém :D).
24. 6. 2014 12:38
Re: Stav interiéru
No to je vidět, že moje příspěvky moc nečteš jinak by si věděl, že tu o Oktávce nic takovýho nešířím. >:D >:D
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 13:23
Re: Stav interiéru
Doslova ne, ale občas to z toho tak vyplyne:D Však v pohodě... lepší jak topperovi nenávistné a útočné obhajoby korejské produkce >:D
24. 6. 2014 11:01
Re: Stav interiéru
Volant jedním prstem nedržím, ale ani po něm nešoupu rukama, ani se ho nesnažím v rukou rozdrtit. Více péče si žádá sedadlo.

Také záleží, jaká je to kůže, jakou má povrchovou úpravu, jak se o ni staráš, ale i složení potu může hrát roli v opotřebení. Například anilinová kůže je krásná, drahá, ale náročná na údržbu. Kdo se o ni nestará, brzy ji zničí.
24. 6. 2014 11:16
Re: Stav interiéru
Mně je to jasný....akorát mám OII a v tom bude ten problém >:-[]
Už první příspěvek byl zamýšlen jako reakce na to, co se v bazarech prodává (se "zaručeným" nájezdem). Nedávno jsem hledal auto pro ženu a byl jsem na ty kecy bazarníků jak je ten interiér na 100tisíc km zachovalej. Vyřešil jsem to novým autem, ale ten, kdo testuje auta dnes a denně by měl vědět, jak má opotřebení interiéru vypadat po určitých km, když to ví totální lama jako já. Neříkám, že se nenajdou výjimky - někdo odpálí vnitřek auta po pár tisících km.
24. 6. 2014 15:03
Re: Stav interiéru
Na picasse sa mi lúpal volant po 40000km. Výmena a po ďalších 15000km sa začal lúpať znovu. Po ďalšej výmene som na tento volant pre istotu natiahol takú ptákovinu za 10euro, ktorú som pred predajom auta dal dolu.
Avatar - twistedTSD
25. 6. 2014 00:14
Re: Stav interiéru
Tak jednoduché to nebude. Na Fabii páčka blinkrů oleštěná, z lakované části řadičky se setřela barva a plastový volant je ošoupaný, po malé nehodě navíc zprasená zadní sedadla...Takhle to auto vypadalo už kolem 50 tis. km (ovšem při malém ročním nájezdu město + okolí)...

Už jsem si právě říkal, že kdyby se v bližší době prodávala, asi by ani nemělo význam zájemce přesvědčovat o pravosti údaje o kilometrech. :-)
Avatar - Ada je zase tady
24. 6. 2014 10:06
konkurent Octavie?
Ono to má pod kapotou motor TDI? :-O
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:25
Re: konkurent Octavie?
Zkusils někdy něco jiného než TDI?
Avatar - Ada je zase tady
24. 6. 2014 11:05
Re: konkurent Octavie?
Ano, s různými vozy s benzínovými motory jsem najezdil asi milion km. Z toho asi 400tis km s dvoutaktem. Mimochodem - dvoutakt je lepší, než atmosférický čtyřtakt - má lepší průběh krouticího momentu. Jezdil jsem i s jinými diesely, ale dost málo. Celkově jen něco okolo 100 tis. km

Zpočátku jsem měl pocit, že auto s dieselem je oproti lehkému benzínu strašně líné, zejména do města. Stejně, jako ti, kteří s dieselem jezdit neumí, jsem ten motor zbytečně vytáčel. Ale potom (1996) jsem dostal do ruky první vůz s motorem TDI a zamiloval jsem si ho. Přesně totiž sedne k mé nátuře. Kolega to jednou definoval slovy - jezdit s benzínovým motorem je křeč, s dieselem je to ale jako pohlazení. Jen se s ním řidič nesmí prát, ale musí to auto nechat, ať jede, jak mu to vyhovuje...

Po cca 800 tis km s auty s motorem TDI pod kapotou bych už neměnil a vždycky, když jsem nucen sednout do auta s atmosférickým benzínovým motorem, jsem neštastný z toho, jak je takový motor strašně líný a jak je nutné jej stále vytáčet při každém předjíždění. Trochu lepší jsou motory TSI, ale stále je tam cítit ten nepříjemný benzínový charakter. A auto s TSI je moc lehké na předek. Když jsem žil v zahraničí, jezdil jsem tam s 3 litrovým benzínovým atmosférickým motorem. Není to špatné, ale pro můj dobrý pocit by takový benzínový motor musel mít alespoň 4 litry, aby se vyrovnal TDI o polovičním objemu. Jezdil jsem i s cca 2,5 litrovým benzínovým šestiválcem s turbem - ale turbozátah se dostavoval až nad 2500RPM, takže jezdit s ním v oblasti běžných otáček byla onanie.

Věřím, že každý, komu je nad 40 let věku a najezdil přes půl milionu km se po prvních 100 tis km s motorem TDI k benzínu již nikdy nevrátí. Pokud tedy není praštěný... Je to podobné, jako srovnávat silniční motorku, která točí 9000RPM a Harleye s relativně pomaloběžným a velkoobjemovým motorem. Ten, kdo jednou ochutnal pohodu strojů Harley Davidson, se již k silniční supervýkonné motorce nevrátí. Je to totiž o psychologii.

BTW: ve svém životě jsem z vlastní viny boural s autem dvakrát - pokaždé s benzínem pod kapotou. Diesel pod kapotou člověka uklidní a hodí do pohody.. Zkus to!
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 11:12
Re: konkurent Octavie?
Špatně si mne pochopil, myslel sem, jestli si někdy zkusil jiný turbodízl, než hlučné TDI ( tím nejnovějším sem ještě nejel, ale i TDI CR na tom s kultivovaností nebylo nic moc).

Obecně tě chápu, sám jezdím s turbodieslovými motory a také je preferuju, ale já se bavil konkrétně o koncernovém TDI, zkus někdy motory od BMW, PSA (jo frantíci to umí dost dobře, možná by ses divil), nebo nové Dci od Renaultu... Ty motory jsou minimálně vyrovnané, tak nevidím důvod, proč by nemohl jet slušně i turbodiesel v tomhle Cruze :-)
Avatar - Ada je zase tady
24. 6. 2014 13:39
Re: konkurent Octavie?
Ono také záleží na tom, v jakém autu je ten TDI namontován. Například mít TDI PD ve Fabii I. bylo dost utrpení. Jak je napsáno výše, jezdil jsem i s jinými diesely. HDI v Peugeotu se po 120 tis km zlámala vačka... DCi od Rendlíku jsme měli ve firmě, po 70 tis km se sice ještě točil, ale byla to už ukrutná řehtačka na konci života. S BMW jsem nejezdil, zadní náhon mne neláká - jsem "čtyřkolkový". Netvrdím, že originální turbodiesel v tom Cruze pojede špatně, ale ten vozík na obrázku má 120 tis km a při takovém nájezdu bych se už jiného turbodieselu, než je TDI, bál. Znám majitele Opelů a jejich turbodiesely po 200 tis km už tedy moc zdravě nezněly...
Ano, vím, že prvním 2.0 TDI praskaly hlavy a odcházel náhon olejového čerpadla, ale VW to už dávno vychytal, tak si rytí na toto téma na můj účet laskavě odpusťte. Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí. Ostatně i o poruchách jiných motorů by motoráři mohli vyprávět dlouho a zajímavě. Jednoho motoráře docela dobře znám..
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 14:14
Re: konkurent Octavie?
Prakticky s tebou v nekterých vecech souhlasím, ale sám sem měl Dci s 200 tisíci najeto a ten motor byl daleko kultivovanější než srovnatelné TDI. Stejně tak i dnes je ten motor pořád dobrý, hlavně nová 1.6. HDI - TDCI mám dnes a jsem naprosto spokojen, tyto motory jsou na tom minimálně stejně se spolehlivostí, jako TDI... navíc jsou kultivovanější. Velké víceválcové TDI je zase jiná věc.
24. 6. 2014 16:01
Re: konkurent Octavie?
A protože se tobě zlamala vačka tak jsou HDI špatné. Já dělal před časem řidiče jedné ženské (potřebovala přes noc přejet přes celou republiku a zpět ) a řídil jsem její Peugeot 306 HDI z roku 2002. To auto mělo tenkrát najeto 297 tisíc a když mi řekla že se na motoru nic nedělalo jen se mění olej, já podotkl a rozvody tak se na mě usmála a řekla že rozvody ne. Já se spotil až na..... Naštěstí motor přežil a za pár týdnu mi pani volala že teda nechal rozvody vyměnit a že i v servisu z toho byli na větvi. Takže HDI asi nebudou tak špatné. V HDI 2.2 se mě lidé ptají jestli je to benzín. Zatím jsem nejel v TDI co by bylo tak kultivované.
25. 6. 2014 07:27
Re: konkurent Octavie?
Tak čakať, nie až tak dávno si písal že Fabia I. RS je top hothatch lebo diesel zabezpečuje prítlak na prednej náprave, a zrazu už je jazda s týmto motorom utrpením? >:D
24. 6. 2014 11:58
Re: konkurent Octavie?
Takže tvou hlubokomyslnou sentenci shrnu do dvou bodů.
Za 1. Benzín zvláště ten atmosfericky je líný a proto jsem v něm dvakrát boural.
Za 2. Naftový trhač asfaltu ( musí být TDI ) tě hodí do klidu a pak nebouráš.
Avatar - Misanick
24. 6. 2014 12:11
Re: konkurent Octavie?
Pokud zrovna neryješ do rendlíků ;-) tak píšeš velmi rozumné názory :yes: .
Avatar - hedvin
24. 6. 2014 10:25
Re: konkurent Octavie?
No nemá TDI ale diesel se 120 kW to nestačí?
25. 6. 2014 08:43
Re: konkurent Octavie?
No ono totiž na to kecá každej kdo v tom ani nejel. Vždycky když sem nechal někoho svézt v tom 120kw dieselu tak čuměl a že by to od low cost chevroletu nečekal. A popravdě auto do půl mega je to krásný.
A kdybych měl znova vybírat mezi oktou a cruzem tak zase cruze. I když nová oktáva už je o hodně dál. ale to člověk musí dát zase 200t navíc
Avatar - grifith
24. 6. 2014 10:26
Re: konkurent Octavie?
Ne nemá, ani jej nepotřebuje, VCDi je naprosto adekvátní soupeř.
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2014 10:26
novy cruze
uz bude pravdepodobne ovela dalej ako ten sucasny ( lowendovy ) ..... [odkaz] ... bohuzial pre eu uz s nami nepocita ani chevy.... je to tu des bes.... este cakam kedy odide honda a mitsubishi so suzuki a my sa tu nadalej mozeme tlapkat aki sme genialny a bomba trh a ako na nas v eu nik nema.... z eu sa uz pomaly ale isto stava izolovana chudoba... este par rokov a o nas nezakopne uz ani cina......

nebranim sa priznaniu ze zavidim cine rusku aj usa ake auta sa tam predavaju .... nam ostanu len farebni frantici a talianske miniauta s nemeckymi nezmyselnymi X6tkami ... to sme dopadli
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:39
Re: novy cruze
Co ti brání si auto z jiného kontinetu dovézt dle libosti? ;-)

P.s. Chevrolet mimo Camara ( jo to je prostě jiná liga i když po 200 tisících bych ho taky rád viděl) byl trochu lowend oproti EU konkurenci, bylo to takové vylepšené Daewoo. Cruze a Traxe jsem párkrát studoval a mimo ceny moc konkurenceschopní nejsou, alespoň pro mne ne.... Co bys volil ty za stejnou cenu? Převlečené Daewoo, které dejme tomu nevypadá zle, ale interiér smrdí tím korejským plastem ( jo, už to tu i někdo psal mimo mne, ale ty nová asijská auta prostě zvláštně smrdí když jsou nová a na sluníčku to je dost znát), interiér není na takové úrovni jako EU, nebo také hezké evropské auto, které je lépe zpracováno ? Já teda radši evropu.....
24. 6. 2014 12:07
Re: novy cruze
Chevrolet mimo Camara? Proč to tak odděluješ? Máš nějakou zkušenost s originálním Chevroletem třeba Impala, Malibu, Corveta? Nebo hodnotíš Chevy jen podle korejských aut které by se správně jmenovali Daewoo? A jsou na světě státy kde se tak dodnes jmenují.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 12:27
Re: novy cruze
Hodnotím Chevy podle toho, co se prodává v ČR, takže ano.. proto taky Camaro oděluji od zbytku :-)

S US vyráběnými vozy zkušenost nemám, proto se k nim nevyjadřuji :-)
24. 6. 2014 13:02
Re: novy cruze
Vette se v ČR taky prodává.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 13:25
Re: novy cruze
Ale ta běžně nestojí na prodejně, tak tu sem si jetě neprohlížel, Camaro se mi líbí moc :-)
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:29
Reklama či fakt
Nemohu si pomoct, ale tento bazarový článek na mne působí jako nadstadartní reklama, aby se autobazar zbavil vozu, než tomu bývá zvykem u tohoto typu článků.

Co si pamatuji testy, tak Cruze neobstával vůči konkurenci kdovíjak dobře (většinou obsazoval nižší příčky ve srovnávačkách třeba zrovna s tou Oktávií), ale z článku mi vyplývá, že auto jezdí skvěle, spotřeba je fajn, ovladatelnost i zpracování je taky supera a nemá výrazné poruchy ( jo, proč ne, tomu bych i věřil ). Sám auto znám jen z autosalonu, nebylo špatné, ale kdovíjak super mi nepřišlo, ale co si pamatuji z testů či ostatních reakcí zde bylo, že motory jsou slabé a hodně žerou, málo jedou a zpracování také není nic moc... tak jak je to tedy? :-)

Jo a taky: po 130 tisících km není interiér zničený... panebože to snad u žádného auta, pokud se občas vyčistí a nežije tam smečka psů. Něco se semtam může oloupat nebo vrznout, ale zdevastovaný interiér po 100 tis km má maximálně nějké auto určené na stavbu, a i tam to nemusí platit vždy :)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Auto CZ
24. 6. 2014 10:40
Re: Reklama či fakt
Povesť to má celkom zlú.... nedávno uverejnené: "Mohu potvrdit jen to, že jsme v noci zastavili prodej," sdělil mluvčí automobilky Alan Adler. K podobnému nařízení podle něj může dojít z různých důvodů. Rozhodnutí prý znamená, že prodejci musejí provést nějaký úkon na voze, než může jít do prodeje. Nařízení je další ranou pro automobilku, jejíž reputaci v poslední době poškodila aféra s opožděným svoláním 1,6 milionu vozů k opravě závady, kvůli níž za posledních deset let zemřelo nejméně 12 lidí. Šéfka GM Mary Barraová by v této souvislosti příští týden měla vystoupit v obou komorách amerického Kongresu."
V štatistikách spoľahlivosti Cruze medzi zverejnenými 132 vozidlami ani nefiguruje (buď je to dané žiadnými merateľnými registráciami tohto modelu, alebo je tu zjavná vysoká poruchovosť modelov)... takže hovoriť ako dobrá reklama, treba sa opýtať skôr majiteľov vozidiel, nech povedia pravdu, do čoho sa kúpou auta namočili... :*)
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:47
Re: Reklama či fakt
Já nevycházim moc z řečí a svolávaček, někodo to ututlá, někdo to přizná... spíš mne udivuje naprosto diametrálně odlišné vyznění článku, než byli dřívější recenze

Tady mu naprášila i ítřicítka
[odkaz]

Proto se dost divím tomuto PR článku :-)
Avatar - Auto CZ
24. 6. 2014 10:57
Re: Reklama či fakt
Mínusy v porovnávacom teste voči 30:
Absence některých výbav (dvouzónová klimatizace, xenonové světlomety, vyhřívání sedadel jen s koženým čalouněním) - nepodstatné v danej cenovej kategórii
Dlouhé převody pětistupňové převodovky - prevodovka pozná Opel Kadett (1979) no comment, už dávno to tam nemalo byť
Hlučný projev motoru ve středních a vysokých otáčkách - veľký problém pre posádku, toto by ma celkom odradilo od kúpy
Vysoká nakládací hrana zavazadlového prostoru - kórejci to jednoducho nevedia
Tvrdší podvozek - veľký problém pre posádku, toto by ma odradilo od kúpy akéhokoľvek vozidla...
Nikde sa nepíše z akých materiálov je vozidlo vyrobené, ale celému GM skôr patrí posledná priečka, jednoducho filozofia je lacno vyrobiť, veľa zarobiť... :-! Majú vo svojich autách aspoň niečo nové, moderné (hliníkové diely, vysokopevnostná oceľ, plasty,kabeláže ..)?
Avatar - _Karel_
24. 6. 2014 18:49
Re: Reklama či fakt
Možná nebyly košer ty předešlý testy ;-) vzhledem k tomu, že je to bratříček Astry, není důvod , aby to bylo vyloženě zlý auto. Stejně tak tu relativně nedávno byl v testu Megane , který by snad měl málem přesluhovat, a dopadl skvěle. A když začínal, všude byl málem vysmívanej, v testech prohrával.Najednou poráží i mladší soupeře.Testy jsou holt vždycky subjektivní.
Avatar - Dinar
24. 6. 2014 10:50
Re: Reklama či fakt
Byl to prostě klasický low cost, který navíc nejvíce škodil značce z vlastní stáje, tj. Opelu. Rozhodnutí zrušit prodeje daewoo/chevroletu v Evropě bylo velmi rozumné, a sebezáchovné z hlediska budoucnosti koncernu GM na evropských trzích.
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2014 11:10
Re: Reklama či fakt
a komu by opel chybal? tato pseudoznacka je uz roky v ***.... ako cely GM
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 11:13
Re: Reklama či fakt
Nahoře brečíš nad ústupem chevroletu z evropy a sesterský opel by ti nevadil? 8-s
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2014 11:30
Re: Reklama či fakt
co je na tom nepochopitelneho ze opel mi nevadi ked skonci hoci aj dnes ale za chevym mi bude smutno... pisem snad japonsky?
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 11:34
Re: Reklama či fakt
Brečels, že tu bude jen šeď, takže každá automobilka, která zanikne, tak k té šedi přispívá, rozmanitost se zmenší..

Nepřemýšlel si se odstěhovat do Koree? Když je tak miluješ? ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2014 12:09
Re: Reklama či fakt
skor by som siel do Vancouveru ... a kupil si tam kiu forte ... ;-)

ja tie europske auta vazne moc uz nemusim .... akurat vw skoda a seat skutocne stoja za to... tie uznavam ( ak sa bavime o beznych autach ) :yes:
Avatar - grifith
24. 6. 2014 10:52
Re: Reklama či fakt
Spolupráce redakce s autobazarem Esa je známá a tak by bylo divné, aby si nepřihřáli svou "polívčičku"...
Co se motorů týká, pak základní 1,6 i přes solidní udávaný opravdu příliš nejede. Silnější 1,8 je na tom o poznání lépe. Jde však o typické atmosféry, proto ve srovnání s turbomotory neobstojí dnes a neobstály ani v době uvedení a srovnání třeba se zmiňovanou Octavií. S motorem 1,4T nemám u tohoto modelu zkušenosti, tak nemohu hodnotit. CO se dieslové nabídky týká, pak lze doporučit zejména nejvýkonější dvoulitr, jednak na něj v nabídce lze narazit nejčastěji a druhak jde o opravdu povedený motor pro vůz této kategorie. Dynamika mi přijde lepší jako 103kw TDi, spotřeba o fous vyšší.
Podvozkově nepatří na vrchol, komfort si osobně představuji jinak, zejména u benzínových motorů, diesel je na tom dle mě lépe.
Jako nejlepší považuji kombinaci verze kombi s 2,0 VCDi (120kw).
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 10:55
Re: Reklama či fakt
Jasně, ale některé ESA články chválí bazar a prověřené vozy, né že by vychvalovali konkrétní vozidla, proto mne to zarazilo :-)

Já s Cruzem nemám zkušenosti, pouze statické ale o tom nejsilnějším 120kw dieslu sem se dočetl, že spotřeba je dost vysoká a moc nejede. Mimochodem, přeplňovaná 1.4 se do Cruze taky dávala :-)
Avatar - grifith
24. 6. 2014 11:00
Re: Reklama či fakt
Asi už jim dlouho leží na place, tak je třeba pár pochvalných slov... >:-[]
Při podobných rychlostních průměrech byl Cruze na trasách Zlín-Praha hladovější o nějaké tři deci na 100km proti 2,0 TDi 103kw. Výkonově mi jak jsem již uvedl přišel Chevrolet výraznější.
Že se 1,4T dávala jsem psal, jen s tímto motorem nemám u Cruzu zkušenost.
Avatar - _Karel_
24. 6. 2014 18:54
Re: Reklama či fakt
Co se týče spotřeby- nemám osobní zkušenost, ale v testu chev. Malibu se rozplývali, jezdili cca za 5, a to je kus auta.2,0VCDi..
Avatar - grifith
24. 6. 2014 19:34
Re: Reklama či fakt
Ano, takové spotřeby lze dosáhnout mimoměstskou jízdou v defenzivním stylu, ale jako dlouhodobý průměr horko těžko. V reálu lze u kombinace dosahovat spotřeby kolem 6l, což na kombi s více než 160 koníky není dle mého názoru zlé.
25. 6. 2014 08:46
Re: Reklama či fakt
Hlavně v malibu je jiný motor a ten žere mín jak v Cruze. A má lineárnější nástup výkonu než 120kw cruze. Už jsem psal. Motor to není vůbec špatný a když sem nechal svezt asi 3 majitele a zastánce oktávky tak se jim to líbilo víc.
Avatar - grifith
25. 6. 2014 08:57
Re: Reklama či fakt
Já jsem hodnotil motor a spotřebu Cruze, Malibu jsem nejel, nehodlám tedy hodnotit. Každopádně pětilitrový průměr u takového auta se mi zdá jako pohádka.
24. 6. 2014 15:11
Re: Reklama či fakt
Na dynamiku kadim, dôležité je pohodlie, bezpečnosť, poruchovosť, cena a spotreba. V takom poradí. Auto má dokázať jazdiť aj v meste krátke trasy aj okresky aj dialnice. Nie len okresky a dialnice a čo najmenej po meste - ako všetky dízle.
Avatar - grifith
24. 6. 2014 16:45
Re: Reklama či fakt
Nikdo ti tebou nastavené parametry nemůže brát, každý to však může vnímat odlišně. Proto si můžeš vybrat co se ti líbí. Někdo jezdí kolem komína a tak mu stačí základní benzínový motor. Když s autem brouzdáš skrz republiku, raději zvolíš diesel... Předpokládám, že se nedomníváš, že s dieselem je nemožné popojížděť po městě?
Ono právě kvůli těmto různým jízdním prodilům je nabídka nižší střední u jednoho modelu natolik pestrá. ;-)
24. 6. 2014 12:35
Re: Reklama či fakt
Taky mi ten "test" přijde nějaký prapodivný.
Vychvalovat sedadla? No nevím jaké sedačky má toto auto, ale co jsem seděl v Cruzu, Orlandu, Traxi či Aveu, ve všech mi sedačky komplexně přišly jako to nejtvrdší, co se dá mezi automobilkami vůbec najít. Moc pohodlné tedy nebyly.
Provedení interiéru taky nic moc...
24. 6. 2014 12:31
Rychle prodat...
Rychle prodat všechny Chevrolety z bazarů, než se značka, která vyklidila pozice na evropském trhu dostane na úplný okraj zájmu všech potenciálních kupujících. Přesně takový pocit ve mě zanechává tento článek po přečtení
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Flai
24. 6. 2014 12:48
odlupování laku
Tento problém mají skoro všechny nové auta,i u 2 oktávie jsem viděl jak někteří majitelé to mají oblepené průhlednou páskou. Na aveo jsem měl omlácené celé zadní rohy prahů + lemy blatníku a zadní lem dveří ,záruka se na to nevztahuje. Jinak by se mohlo konkretizovat v čem spočívá nerovnoměrné sjíždění pneumatik , alespon jestli zadní nebo přední. Tohle je klasika u Chevy ... a spotřeba bude určitě vysoká
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 14:17
Re: odlupování laku
No neodlupuje se ten lak spíš proto, že to někde ťukli? U Oktávky to tak bývá :-)
24. 6. 2014 15:03
Re: odlupování laku
U OII je to oblepené páskou z výroby, právě proti omlacování kamínky. Je to levnější řešení, než dělat festovnější lak.
Avatar - dolfi
24. 6. 2014 18:06
V Evropě odepsaná značka...
... bude časem jenom rychle klesat na ceně... ;-)
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2014 22:04
moje zkusenost...
...sedadla hruzostrasne nepohodlna....interier na pohled ok...hluk v interieru uz ne ok...des :-) jinak ok auto.
Rozbalit vlákno
0