Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Chrysler PT Cruiser: Americké retro je dnes za hubičku

Moderní auta postavená v retro stylu můžeme spočítat na prstech jedné ruky. Zatímco Fiat 500 či novodobé Mini se odkazují na konkrétní historické modely, americký Chrysler PT Cruiser má mnohem širší záběr. V porovnání s uvedenými vozy je navíc levnější.
Zpět na článek
11. 8. 2016 08:20
11. 8. 2016 08:40
11. 8. 2016 08:47
11. 8. 2016 09:41
11. 8. 2016 10:04
11. 8. 2016 10:16
11. 8. 2016 11:02
11. 8. 2016 11:03
11. 8. 2016 12:38
14. 9. 2019 08:02
11. 8. 2016 08:20
hnedý motor
skvele auto, ked dokaze vzdorovat hnedemu motoru :).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 08:24
Úspěšné retro
PT se prodalo v USA i v Evropě dost a ještě další se dovezli neofiko.

Pokud nejste důchodce nebo se jen nekocháte krajinou, nebrat 1,6 a 2,0 va automatu.
Dvoulitra má smysl pouze v manuálu.

Kdo chce automat ejdině 2,4 a to bud atmo nebo GT s turbem, které jede opravdu jako dělo (má 220-230 koní). CRD má motor z mercedesu a tak až se něco po*ere, prohnete se. Automat je kasická 41TE, díly na to stojí pakatel a při dobré péči vydrží v pohodě 300 000 km.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2016 10:04
Re: Úspěšné retro
ma nieco podobne chrysler v sucasnosti? tusim ze ani moc nie.... ano pt cruiser clovek stretne aj u nas alebo teda v nedavnej dobe stretaval a to celkom realne ... a veruze to o kazdej amerike povedat nemozeme .... pripadne si spominam aj na ten vcelku maly chrysler neon... svojho casu tiez jeden z mala chryslerov u nas... ktore sa dali realne stretnut
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 10:30
Re: Úspěšné retro
Nemaj nic, maj novou Pacificu, neuúspěšný 200 a starej Town and country a 300. tot vše. Smutný no kam to Fiat vede
11. 8. 2016 10:43
Re: Úspěšné retro
toho 200 je skoda, chvili jsem po nem pokukoval, protoze se mi docela libi, ale misto na zadnich sedadlech a zatracene linej automat (co jsem videl v testech) me dokonale odradil.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2016 10:50
Re: Úspěšné retro
suhlas... ja som dokonca o nom pisal ze je to najkrjasi sedan strednej triedy sucasnosti a veruze to stale tak vidim.... je vazne krasny a to aj v kabine... ale preco jeho predaje v amerike padli z roka na rok ( vlastne stale je to este nove auto ) viac ako o polovicu je zvlatne... nedava to logiku... lebo je to ozaj fajn auto... ale hlbsie do problematiky nevidim tak neviem co je skutocna pricina ze nove krasne auto na trhu z roka na rok z uspesneho auta padne razom do role nepredajneho kusku ... o tom sme sa tu uz inak s kolegom s logom cadillacu bavili ale stejne to pre mna ostava zahalene ruskom tajomstva ...
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 10:58
Re: Úspěšné retro
Pokud o tom šéf skupiny řekne, že se jim to nepovedlo a že na to zákazníci nadávaj a že asi nebude nástupce, ke koupi to zrovna nemotivuje.

největší stížnosti byly na málo místa vzadu, špatným přístup zadními dveřmi, problémy s 9. st automatem (zas je na ně svolávačka přímo od ZF), vzhled se taky mohl okoukat a nemusí už tak táhnout. Dech už dochází i obludnému Cherokee, prodeje už taky klesaj meziročně...
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2016 11:11
Re: Úspěšné retro
jeep tazi momentalne vlastne hlavne z narastu maleho modelu renegade... ale cherokee este urcite nepovedal posledne slovo.. v amerike stale hodne oblubene auto na rozdiel od eu... ale popravde uznavam ze chcelo by to uz aj nove GCH a do buducna mozno kusok prestylizovat mensi cherokee ktore zvlast v bielej v zaklade posobi ako nejaka mestska hrkalka a nie auto hodne mena cherokee... uz ine je to v pakete trailhawk alebo ako sa vlastne vola... kde auto je razom offroad .. :yes:
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 12:31
Re: Úspěšné retro
Právě že prodeje Cherokee klesaj i v USA už, v Evropě to nikdy žádný úspěšný model nebyl, tady frčí Renegade, Grand Cherokee a Wrangler
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 10:56
Re: Úspěšné retro
Mě se 200 líbí, ale ta předchozí, jedna je zrovna na prodej [odkaz]
11. 8. 2016 13:08
Re: Úspěšné retro
Pokud je to stejný motor jako se dával do Vita/Viana, tak patří díly spíše k tomu levnějšímu.
Avatar - Googlit
12. 8. 2016 00:19
Re: Úspěšné retro
Pokud člověk nedohlédne za horizont ČR tak je servis tohodle auta problém. Pokud je ale schopný napsat do adresního řádku "allegro.pl" tak do půl hodiny sežene cokoliv za babku. Vstřiky samozřejmě problém jsou, ale to až fakt u rakví co mají nalítáno 300 tis. a i tak to není problém dát za přijatelný peníz dokupy.
Avatar - maxi!
11. 8. 2016 08:40
retro
niekto to miluje
a niekto nenavidi....
Fiatka 500 je podarena myslienka, ale Mini nam nejaz zabludilo a niektore varianty su prapodivne.
PT sa da pekne doladit a jediny motor, co by som doporucil, je 220 CDI ( medved tu nazvali CRD )
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 08:47
Re: retro
CRD je dobrej motor, pokud má nalítáno do 200 tis a měl slušnoupéči. Jinak až ti odejdou vstřiky čerpadlo, turbo atd tak si to hodíš.
Protože co dáš za servis, tak to než přojedeš v benzínu, tak při njázedu 15 000 ročně co tak najede normální nepodnikjící osoba budeš jezdit na rozdílu ve spotřebě mezi naftou a bnezínem tím 2,4 R4 tak 3 roky zadarmo >:D >:D >:D
11. 8. 2016 09:41
Re: retro
Přesně jak říkáš, CRD jede dobře, ale pokud nastanou problémy, není to o nějaké tisícovce... Proti tomu jsou náklady na výměnu rozvoďáku prkotina.
Obecně mají "Pýtýčka" dost poddimenzované brzdy a vůbec podvozek, kteréžto díly byly myslím převzaté ze Sebringu nebo čeho, každopádně těžšímu PT nestačí. Mám dojem, že se hodně řešily problémy s páčkou blinkrů a světel, kde "hořely" kontakty.
Jinak je to neuvěřitelně praktické auto, někomu se líbí, někomu ne. Mě osobně ano. Taková Limited Edition v plné výbavě s kůží je už opravdu pěkné retro vozítko.
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 10:04
Re: retro
Brzdy se daj dát jiné, lepší, kvalitnější.

Ze Sebringu asi ne, spíš z Neona. I ty motory 1,6 a 2,0 sou z Neona.
Avatar - maxi!
11. 8. 2016 11:02
Re: retro
aha, 200 000?
no to netusim, ja som to kupoval v Blave uplne nove... pod asi dvoch rokoch
po cca 35 tisic sme to predali a bolo uplne bez problemov
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 11:03
Re: retro
Po 200 000 se na řadě moderních common railech začínaj objevovat problémy, nejčastěji vstřiky a čerpadlo, kde je dpf už pomalu odchází i dpf a sem tam odejde i turbo
Avatar - pumpkin
11. 8. 2016 11:32
Smutný pohľad
Pamätám si, aké to bolo v čase premiéry cool auto a práve dnes som videl v meste vrakatieť tento konkrétny reklamný kus. Ešte sem-tam zvyšky ružovej fólie, inak strieborné, s nánosom špiny a mäkkými gumami. :-( Chudák. Asi ho dorazila šibnutá Máziková. >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2016 11:59
Re: Smutný pohľad
ja si pri nej hned spomeniem na zabavnu video show bud bindi ... co kedysi zvyklo chodit na silvestra...

no ale ta ruzova PT cruiseru vobec nesedi aj keby v nom mala jazdit 20 rocna misska ... pritom taky starucky ruzovy cadillac vie vyzerat ozaj kukatelne :-)
Avatar - Twingo
11. 8. 2016 12:38
Spolehlivost
Já jsem slyšel že to nebylo moc spolehlivé auto. :-( Ale vždy se mi hodně líbilo.
Rozbalit vlákno
8
11. 8. 2016 12:41
Re: Spolehlivost
Které auto je spolehlivé a kvalitní?
Avatar - Twingo
11. 8. 2016 13:04
Re: Spolehlivost
Na 100% asi žádné ale záleží na jaký kus se natrefí a taky na kvalitu výroby a postup značky jaké zvolí materiály a postupy...........

Ale já jsem to myslel tak že podle jedné studie co jsem četl (nepamatuji si přesně ten název) patřil Chrysler PT k nejporuchovějším vozům. ;-\ :-)
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 13:11
Re: Spolehlivost
Jo, jenže jde ještě o poruchy. Na cháčku se ti zlomí páčka, odejde čidlo, odejde teplotní pojitska na ventilátoru, takže to fouká jen na největší rychlost atd.
10 závad a stojí dohromady třeba 12 tisíc. BMW má 2 závady, je tedy dle tabulky lepší.

Problém že jedna závada je třeba výparník klimy za 8 táců s prací a druhá *** převodovka za 50.
Ale je to lepší auto.

vážně? >:D >:D >:D

Jezdím ameriky 10 let, z toho 8 let chryslery. Kdyby to byly nespolehlivý ludry, nejezdím v tom... Můžu tě ubezpečit, že třeba závady na 300C mě stály asi tak 30% toho co na Jaguaru a asi 50% toho co na BMW >:D >:D >:D
A že závady co měla tahle prémiová auta sem u ameriky nikdy neměl, zejména topení a klima Evropě těžce nejde >:D
12. 8. 2016 07:33
Re: Spolehlivost
Porad nechapu, jak muzes odsuzovat na zaklade zkusenosti s ojetymi auty.
Nevis o kolik bylo stoceno, ani jak se k tomu choval predchozi majitel.

To, ze ameriky se temer nestaci, to jiste dobre vis.

A diskutovat o cene u premie, to je uplne mimo.
Avatar - Barrichello
12. 8. 2016 08:41
Re: Spolehlivost
Jenže tam se rozbíjely díly, ke kterým se nejde nějak chovat. Píšu to tady už asi po 50, tak ve zkratce:

1) V Servisním plánu Jaguaru není ani slovo o tom, že by se měl udržovat heater core a oběhová pumpa honící vodu, mimochdem nesmysl co ameriky nemaj a přesto mají dvouzonové klimy.
2) V servisním plánu BMW není nic o tom, jak by se měl udržovat výparník klimy
3) problém s dobíjením u Jagu, který nikdo nechtěl řešit protože to jednou nabíjelo blbě, podruhý dobře, jednou se to vybíjelo za 3 dny, jindy to jelo 3 měsíce normálně....
4) Křivé víko vany automatu originál ZF z výroby, díky které to teklo jak niagara - to je německá kvalita :o)) U amerik se žádná vana nemění, je plechová, vymění se filtr za 400-900 kč a pohoda. Olej stojí taky polovinu než ZF Lifeguard 6

Ameriky se taky stáčí, stočit jde všechno. Když sem dával na protiúčet Stratus, přinesli mi podpesat výkupní list s tacho o 20 000 menším než bylo najeto....Takže asi takhle.

A cena u prémie?
Ony ty díly nejsou drahé víš, drahá je práce. Kvůli výparníku klimy musí servis sundat celou palubovku u BMW, a to za 500 kč nikdo nedělá víš.
U jaguaru se musel rozebrat spodek palubky, odsstrojit topredo pod stěrqači, vytahat to, ropojit milion trubek atd.
pak máš díly za 6 000 a práci za 8

A protože ameriky tyhle typy závad nemaj, nemusíš rozbírat půl auta.
>:D >:D >:D >:D
12. 8. 2016 09:30
Re: Spolehlivost
Rozumim a souhlasim, ze nektera reseni jsou vylozene dementni a maji za ukol predevsim tahat z lidi prachy.
Ale to uz je zas o ty opici a bananech ;-)

Spis jsem narazel na to, ze kdybych jako neznaly novacek prisel cist diskuzi, tak bych podle tvejch komentu usoudil, ze jsou premie herky, ktery ujedou sotva 30 000 km.
Avatar - Barrichello
12. 8. 2016 10:39
Re: Spolehlivost
Neujedou, ale kazí se taky, navíc mívaj atypické problémy a opravy sou komlikované a tím i drahé.
Jinak to jede pěkně, co se týče jizdních vlastností si nemůžu stěžovat, aspoň na jaguara
Avatar - Martin911Turbo
11. 8. 2016 13:56
A co Crossfire?
A co retro Crossfire, co zkušenosti, rád bych ho koupil
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 14:14
Re: A co Crossfire?
Mercedes v jiném kabátě .....
Avatar - Martin911Turbo
11. 8. 2016 14:29
Re: A co Crossfire?
Tak to vím také, že je v dost lepším kabátě s top motorem z SLK a s lepšíma brzdama, ale jak si stojí co do jízdních vlastností a servisu?
Avatar - Barrichello
11. 8. 2016 15:17
Re: A co Crossfire?
No servis.....jezdil bych s tím spíš tam kde umí dělat mercedesy něež někam do Imofy a k Dojáčkovi. díly na mercedes nebo z USA.

jak to jezdí ti nepovím, já v tom nikdy nejel.
11. 8. 2016 23:44
Re: A co Crossfire?
Vlastním :-) a zkušenosti jen dobré! Napiš pod komentář jakýkoliv kontakt a není problém cokoli vymyslet.
Avatar - Martin911Turbo
12. 8. 2016 18:52
Re: A co Crossfire?
Poslal jsem Ti soukromou zprávu
11. 8. 2016 14:48
Áhoj všichni nadšenci Retro stylu
Zdravím všechny nadšence této diskuze ,ano tento retro vůz jsem vlastnila 2 roky přímo PT já jako žena si nemůžu stěžovat na jízdní vlastnosti byly dobré ,byla jsem nesmírně spokojená.
V zimě byl spolehlivý akorát jeho jízdní vlastnosti jsou docela pomalejší.Je to vůz do města,neni to pro nadšence rychlé jízdy >:D >:D .
Jinač výbava k poměru cena je dobrá !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
11. 8. 2016 16:23
NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO VŠECH DOB
:no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Martin911Turbo
11. 8. 2016 16:38
Re: NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO VŠECH DOB
To je Multipla a Audi A2 >:D
Avatar - flyboyeda
11. 8. 2016 16:40
Re: NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO VŠECH DOB
dále BMW 3 compact, Mercedes C compact, BMW 3 GT , 5 GT, X6 , X4, 2 tourer, škaredých aut je hodně
Avatar - Googlit
12. 8. 2016 00:22
Re: NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO VŠECH DOB
Každé auto je krásné. Je to dané tím že jeho vzhled tvoří natolik talentovaní lidé, že jim místní diskutér jen těžko sahá po kotníky.
12. 8. 2016 09:27
Re: NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO VŠECH DOB
Kazde auto je krasne, zalezi ale na poctu prazdnych pullitru.
11. 8. 2016 20:51
Kauf jak cyp
Bezva, takže i odborník z nejvyhlášenějšího autobazaru to nemůže prodat. Kámoš s tím jezdil v USA a i s tím motorem to hanil.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
12. 8. 2016 08:43
Re: Kauf jak cyp
Nemůžou to prodat ptorože to bude olítanej vergl v mzerný kvalitě za přepálenou cenu. Znám pána co kupoval od ESA Dodge Caliber. Pak brečel krokodýly, naleštěná vražda.
12. 8. 2016 09:30
Re: Kauf jak cyp
Muj synovec vlastni jeden exemplar tohoto modelu. Uz rok ma inzerat a prijel se zatim podivat jkediny zajemce. Uz kdyz to kupoval, tak jsem rikal, ze to neproda a neveril mi.
Avatar - Barrichello
12. 8. 2016 10:41
Re: Kauf jak cyp
Tak to bývá problém v cenovce nebo v Km.
Na auta za přepálenou cenu nebo s 350 tis km moc lidí nejezdí no :-)

Jinak se ameriky prodávaj normálně, co sem dával protiúčtem bazar prodal do měsíce, co sem dával do soukr inzerce sem prodal do 2 měsíců.
14. 8. 2016 23:04
kde koupit PT
Mmm doceela bych si sel tohohle Chrslera PT nekam prohlidnout. Myslite ze ho budou mit v nekterem autobazaru? Treba v Ackach nebo tak?
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2019 08:02
Souhlas
:-) však to říkám, ze mám nejhezčí auto...za mne velká spokojenost.Ty brzdy jsou pravda,ale zavodim jen někdy :-) většinou se kochám,mám ho pro radost...
Mam právě ten 2,2/110, spotřeba kolem 7l.To jeste uživíte. :yes: Úžasný jsou vychytávky,jako je barovej pultik v kufru,to když si koupite párek na tácku a stolky u bufáče jsou obsazený,narvu tam kolo,batoh i psa,vešel se i dvoumetrovej vánoční stromek🙂
Rozbalit vlákno
0