Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Citroën C4 Picasso/Grand C4 Picasso: Boduje prostorem a cenou

MPV postavené na technice první generace kompaktní C4 mělo původně nahradit Xsaru Picasso, nakonec se však oba vozy vyráběly současně dlouhé čtyři roky.
Zpět na článek
31. 8. 2016 23:42
25. 8. 2016 10:06
Další vozy MPV v testu
Dobrý den, Vaše recenze ojetých vozů jsou vždy velmi hodnotné.
Z důvodu větší rodinky se chystám zakoupit ojeté 7 místné MPV.
Chci se zeptat, zda v dohledné době chystáte podobnou recenzi také na Renault Scenic III generace? Srovnání by se v tomto případě velmi hodilo. Děkuji
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Auto CZ
25. 8. 2016 11:42
Re: Další vozy MPV v testu
Srovnávat rendlíka s pikasem je jako srovnávat mladou tínedžerku se starou praženici. 8-s Voboje maji díru, a jedou, jenom ten pocit je vo jiném :-!
26. 8. 2016 07:30
Re: Další vozy MPV v testu
7 mistne MPV to bych radeji koukal o tridu vys - Sharan, S-Max, Galaxy, Alhambra atd.
Avatar - Auto CZ
26. 8. 2016 09:55
Seat Alhambra - ako přijít o milión
,,Auto jsme koupili nové v ČR za rovný milión. Necelých sedm let sloužilo bez jediné poruchy - měnily se filtry, olej, destičky, kotouče, tyčky na přední nápravě, výfuk, rozvody. Poté začalo korodovat na exponovaných místech - hlavně kolem klik a doslova se začalo sypat - startér, alternátor, spojka, vodní pumpa, netěsná palivová soustava, přestala fungovat klimatizace (trubkohadice cca 5000 Kč bez práce), airbag u řidiče (předtím se měnil dvakrát kroužek airbgau - ve značkovém servisu cca 4000 Kč), přestala svítit palubní deska (celá na výměnu), voda z ostřikovače začala téct do prostoru řidiče, kolabovala světla a kabely k nim, začala se ztrácet chladicí kapalina přes těsnění u hlavy válců. Servis zjistil vůli v uložení vyvažovacího hřídele, s čímž se nedá jezdit (sjíždí rozovodový řemen) a nedá se to údajně opravit (jen koupit nový motor). Nutné opravy spolykaly cca 60 - 70 000, na uvedení do přijatelného stavu je třeba dalších cca 50 000 + vyměnit motor. S některými závadami se dá jezdit, s některými ne. Bez klimatizace se v tomto autě v období květen - září doslova upečete, neboť při vyšší rychlosti (cca od 70 km/h) se prostě nedá jet s otevřenými okny. Výhodou za dobu před poruchami byla spotřeba: při 60 - 90 km/h asi 5,5 - 6,5 litru, po dálnici i při 150 Km/h rozmezí 6,5 - 7,5 l.
Do 150 000 km servis v autorizované dílně - ale ceny jsou příšerné a rozdíly mezi servisy v kvalitě práce v Praze obrovské. Jeden servis za týden nenajde závadu (hledání za několik tisíc Kč!), kterou druhý najde a opraví do druhého dne (za pár set!), reklamace neřešitelná.
Za sedm let auto ztratilo úplně celou hodnotu - je v podstatě nepojízdné a neprodejné. Stejné auto bych si znovu nekoupil - minimálně ne nové, protože ztráta hodnoty se po sedmi letech rovná pořizovací ceně.,,

:-! :-!
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2016 23:42
C4 je good
C4 je hodne zajimavy auticko a kdyz se najde zachovala ojetina s dobrou cenou, mohlo by to byt velmi dobra koupe. Kupovat nove ale moc smyslu nema >:D
Rozbalit vlákno
0