Diskuse

Ojetý Citroën Xsara Picasso: Budete překvapeni!

24.12.2015

Hned ze tří kompaktních MPV může vybírat zájemce, který má v kapse obnos jen o málo vyšší, než činí průměrný měsíční plat.

 

  • 24 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 24.12.2015  09:49

    Slavná éra MPV

    Klobouk dolu, tohle ještě vypadalo jako auto, já vím, že se někomu nové a dle mne dost prapodivně řešené Picassa líbí, ale tohle se snad muselo líbit většině populace, protože pořád vypadá jak auto >:D

    Jednou jsem projížděl s kamarádkou právě v ESA tento starý model, jen se základní 1.6tkou (tuším 66kw, ale už je to opravdu hodně dlouho), bylo to auto ze začátku výroby, tuším kolem 2000-2003. Určitě velké plus byl vnitřní prostor, variabilita, ale kvalita interiéru byla o třídu horší, než třeba v mé tehdejší R.Laguně ze stejných let výroby (vím, jiná třída, jen popisuji, jak to auto na mne působilo). Na druhou stranu se velmi lehce ovládalo, motor pro ženu dostačující, raketa to nebyla, ale klidný, tichý agregát. Mnou ježděný kus měl ale po zásahu nějakého "experta", nebo snad tunnera neoriginální nízkoprofilová kola, možná i tvrdší pružiny, takže do zatáčky se kupodivu moc nenakláněl, ale za to jste cítili každou díru a retardér a to velmi nepříjemě :-)

    Hezký test. :yes: a dnes zajímavé auto za zajímavý peníz... mne tam iritují budíky na středovém panelu >:D
    • 04 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 24.12.2015  09:59

      « Re: Slavná éra MPV

      Test je ok, ale to auto už je mimo, měly by se testovat ojetiny maximálně 7-8 let staré.
      Toto je navíc předražené, když to porovnám se svým, které stálo 84tKč se zimáky, mělo najeto 110tkm, 6 letité, 1. majitel a doteď jezdí bez závady...

      Auto bez otáčkoměru a nepřístupnou autobaterií nebrat!! :no:
      • 50 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.12.2015  10:20

        « Re: Re: Slavná éra MPV

        Já jsem naopak velmi pro to, aby se taková auta testovala, klidně i občas starší, tématické testy (třeba 4x4 za pár korun, kupé, kabriolet). Myslím, že né každý kupuje jen nová a zánovní auta. Je desítky opravdu výjmečných vozů z historie, které se dnes pořád kupují pro jejich vlastnosti, vzhled atd... Nemluvím tu o veteránech, ale podívej, jak pořád jsou v kurzu Mercedesy 124, první Oktávky, ale i Felicie, nebo Jeepy Cherokee z 90.tek, což slouží často jako pracovní auta pro jejich odolnost. Třeba test zánovního Passata B7 mi přijde informativně pro kupce horší, protože ještě před rokem či dvěma to bylo auto testované dnes a denně :-) Jen si dovolí konečně říct pravdu.. Mělo by to být vyvážené, aby si každý přišel na své.

        A co se týká tvého kupu, mluvíš asi o té Elantře že? No, pokud ti jezdí, gratuluji, měl si štěstí na solidní kup, ale co jsem Elantru kdysi zkoušel, tak v té době byly Francouzi o pěkný kus dále ve všech ohledech. Nicméně ti rozhodně nehaním tvou garáž, ale je to asi dost možná fakt proč byla levnější než Picasso :-)

        • 30 Reagovat !

          foto Neurotic

          Neurotic 24.12.2015  10:43

          « Re: Re: Re: Slavná éra MPV

          Taky jsem pro testy staších aut. Nějaký test kabríí do 100tis. by se mi líbil, protože nebudu jediný komu se nechce dát víc peněz za auto, kterým se jede jednou za měsíc :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 24.12.2015  10:46

            « Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

            Já bych klidně kabria i do 50ti nebo do 30ti (Escorti, Astry, 306tky, tech je :D) >:D Na léto povozit a zase pustit ideálně s co nejmenší ztrátou >:D
            • 30 Reagovat !

              foto Zetti

              Zetti 24.12.2015  12:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

              Letosni leto pro kabriolet nejak idealni nebylo. Tak pro vecerni jizdy mestem, jinak je to akorat o spaleni kuze. Mam ho 6 let a je pravda ze to vic stoji nez jezdi, Prodat to ale nechci
            • 10 Reagovat !

              foto KubikCv

              KubikCv 24.12.2015  12:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

              za pusu koupíš Punto a 1.2ka tě nesežere spotřebou ani pojistkou...
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 24.12.2015  13:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                Když Punto se mi nelíbí a je malé na mé poměry, já bych radši něco z nižší střední :-)
                • 12 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 24.12.2015  13:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                  co taka calibra.... dodnes pohladne kupatko ... ziadne miniauto .... len ich je moc malo... mne sa paci aj ten colt z 90 rokov .. vpredu je priestranny .. je nizucky ( kamarat ho mal kedysi a jazdil vyborne ) --- len vsetko su to uz stare salaty... cest vynimkam ktore su este v dobrom stave ;-) ... ale take uz dnes moc nenajdes
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 24.12.2015  14:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                    Calibry skoro na bazarech u nás nevídám a když už, tak jsou většinou dost zprasené tunnery. Colt z 90tek měli známí, pokud myslíš tennhle : [odkaz]

                    Hezké autíčko, ale je to jen hatch.

                    Nehledám auto na denní ježdění, ale někdy bych si ještě než budu mít rodinu chtěl udělat radost a něco do pár desítek tisíc, co vypadá dobře (ani motor silný nehledám) a čím vyrazím někam k vodě akorát s přítelkyní a po létě zas pošlu pryč :-)
                    • 21 Reagovat !

                      foto mrazik

                      mrazik 24.12.2015  17:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                      Krasne a ciste cabrio je BMW 3 z 90tych let.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 24.12.2015  17:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                        Jo, to máš pravdu, ale to je taky jiná cenová a hlavně, aby nebylo po zásahu nějakého tunnera >:D
                        • 21 Reagovat !

                          foto mrazik

                          mrazik 24.12.2015  17:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                          Najit takove je zazrak a vetsinou je takove cabrio zrale na kompletni renovaci. Videl jsem fotky z renovace do original stavu z originalnich dilu, ktere se u BMW stale dali/daji sehnat a to byla parada - [odkaz]
                    • 11 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 24.12.2015  19:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                      mal som na mysli uz ten novsi colt z 90 let... ten uz zagulateny .... ktoreho interier vyzera dodnes fajn a nestarne vobec ...

                      vyrazit k vode ( s nebom nad hlavou ) mozes aj na C3 pluriel... ale bohvie ci sa najde nejaky schopny kusok ;-) niekde v bazaroch.... a bohvie ake ma ceny tento voz... ktory stretnem tak raz za rok
                • 10 Reagovat !

                  foto KubikCv

                  KubikCv 24.12.2015  14:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                  Punťa je nejdostupnější kábro no :-) Ale libovej byl Chrysler Sebring nebo jak se jmenuje :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 24.12.2015  14:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                    Jo, ten se ale objevují velmi sporadicky, nejvíce jsou Escorti a Astry, nedávno byla i celkem hezká 19tka. Golfy už se drží cenově výše a někdy tam je i 306tka nebo Megane I. generace. To jsou tak do 30 tisíc. Osobně uplně nejvíc ujíždím ale na Audi 80cabrio :-) Jenže hezký je za minimálně 2-3 násobek mého rozpočtu.

                    Taky sem pokukával po Coupé, dlouho jsem přemýšlel o 406 Coupé. Vždy mi do toho ale vlezl nějaký jiný výdaj, takže mam pořád jen jedno auto a na ten "letní" povoz stále jen koukám na bazarech :D:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto KubikCv

                      KubikCv 24.12.2015  15:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                      no tak 406c to je pecka...ale nejlíp bez zásahu tunera....taková světle modrá metla..světlá kůže....nechal bych si líbit :yes:
                    • 02 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 24.12.2015  20:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

                      a co tak nejaky starucky chrobak ( brouk ) ... ziskas pekne retro.... iste nestoji dnes uz vela... a jedno leto urcite posluzi aj ked to bude stare auto ... a potom sup nejakemu zberatelovi posunut dalej ktory si ho zrestauruje a postara sa o neho
      • 10 Reagovat !

        foto dr-biker

        dr.biker 24.12.2015  10:36

        « Re: Re: Slavná éra MPV

        Také si myslím, že tento test je zde oprávněně. Sice redakce testovala jeden ze starších kousků, ale jde zakoupit toto průkopnické MPV i z roku 2010, což ještě není tak staré auto. Recenze tedy poslouží i čtenářům zajímajících se o tento vůz v novější verzi.
        [odkaz]
        Toto auto má stále co nabídnout.
      • 30 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 24.12.2015  15:08

        « Re: Re: Slavná éra MPV

        Výčitku na otáčkomer beriem, ale autobatériu meníš raz za život a aj to väčšinou až ako 2., alebo 3. majiteľ...
        • 10 Reagovat !

          foto pallas

          pallas 28.12.2015  02:50

          « Re: Re: Slavná éra MPV

          tak mne v Picasse vydržala originálna baterka z výroby 190tkm, 13 rokov (2002-2015)
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 24.12.2015  13:54

      « Re: Slavná éra MPV

      Hm, pro mě naopak tohle moc jako auto nevypadá, bylo to zajímavé jako novinka, ale oba nástupci se mi líbí vždy o kus víc.
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.12.2015  14:40

        « Re: Re: Slavná éra MPV

        Já to nikomu neberu, psal jsem, že se to nelíbí mne >:D
        • 11 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 24.12.2015  21:24

          « Re: Re: Re: Slavná éra MPV

          Líbí nelíbí... ale tohle vypadá jako auto?

          [odkaz]

          K tomu tradičně... jak víš, světla na výšku beru pouze u F458 ;-)
          • 21 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 24.12.2015  22:35

            « Re: Re: Re: Re: Slavná éra MPV

            Mě se tohle celkem líbí na MPV :-) Ve své době to bylo hezké auto.

            Nové Picasso nemohu zkousnout právě ta světa a celé auto mi přijde jako taková nijaká hrouda >:D
  • 60 Reagovat !

    foto michael-snow

    michael.snow 24.12.2015  12:31

    Prosba

    Prosím redakci, dejte příště tomu chudákovi mikroport, vždyť přes tu červenou bambuli nebyl ani vidět :-O :*) :-(
    • 30 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 24.12.2015  12:51

      « Re: Prosba

      trošku retro...vzpomněl jsem si na Marcelu Augustovou v dobách ČST >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto pjotri

        pjotri 04.01.2016  08:41

        « Re: Re: Prosba

        a vysvetlete mu, ze nam nemusi vysvetlovat, ze baterie je "neboli" akumulator. to vime uz nekolik let. i kdyz vecne je to spatne - baterie se NENABIJI, akumulator ano. to jen tak na okraj. vim, pouziva se to bezne, ale vedle sebe by to asi lezet nemelo.
  • 11 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 24.12.2015  12:39

    Pamätáte si na reklamu?

    Už celkom nostalgia. :-) [odkaz]
    A tá pomaľovaná bola v Paríži vystavená v sieni slávy. :-) [odkaz]
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 24.12.2015  13:57

      « Re: Pamätáte si na reklamu?

      jasne ze pamatame.. s tymi robotmi.. svojho casu frcala v telke ... ;-)
  • 21 Reagovat !

    foto Tycoon

    Tycoon 24.12.2015  12:45

    Mně překvapily dvě věci

    a) Chybějící otáčkoměr (podobně koncipovaná přístrojovka o polovinu levnějšího Yarise jej má)
    b) Celkové opotřebení auta (dveře, sedačka, palubka, jakoby všechno uvolněné, rozvrzané ... v obou kusech, ve kterých jsem jel)
  • 20 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 24.12.2015  12:53

    Akumulátor

    redaktor tady tvrdí,jak je výměna akumulátoru u Picassa na servis....to ještě neměnil aku u loňskýho C-Maxe :-) Sice je v motorovým prostoru,ale vykukuje jen plusovým pólem a zbytek aku je pod příčkou stěračů...takže taky lahůdka >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 24.12.2015  13:11

      « Re: Akumulátor

      To má i Kuga ;) a Mondeo jí sice má vidět, ale musíš vyndat taky nějaké díly navíc, aby ses tam dostal.
      • 20 Reagovat !

        foto michael-snow

        michael.snow 24.12.2015  13:22

        « Re: Re: Akumulátor

        Nevím jak to má přesně Picasso, ale u P807 mám baterku před sedačkou spolujezdce, dekl je krásně pod koberečkem a přístup je parádní a je to krásně čisté. Naopak jsem zažil auta, kde se toho pod kapotu moc nevešlo a baterku nešlo snadno vyndat a ještě díky ní nešla vyměnit žárovka ve světle, takže kvůli prasklé žárovce následovala složitá demontáž baterie.

        To, že baterka není pod přední kapotou vždy neznamená, že je to špatně, kdysi jsem měl i u Audi A6 (C4) baterku pod zadním sedákem.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 24.12.2015  13:53

          « Re: Re: Re: Akumulátor

          Nevím jak je to u produkčních aut, ale do závoďáků pokud dáváme baterku dovnitř, pak to musí být gelovka.
          • 10 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 24.12.2015  15:06

            « Re: Re: Re: Re: Akumulátor

            Riziko prevrátenie závodné auta je oveľa vyššie ako prevrátenie vozidla určeného na bežné použitie....
            • 01 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 24.12.2015  21:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Akumulátor

              Dobře, na druhou stranu, je rozdíl jestli si hrajem s klukama na Schummachera nebo jestli to Audi prodává sériově po celém světě. Skoro bych čekal, že pokud je ta baterka uvnitř, tak se montuje sériově gelovka... nevíte?
              • 20 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 25.12.2015  12:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akumulátor

                Ono, gélovka je tak trochu fajnovka,ktorá voči klasickej kyselinovej neprináša nič okrem "bezpečnosti" pri prevrátení a nadruhej strane je voči klasickej háklivejšia na nabíjanie. Z čoho vyplývajú dodatočné náklady. Asi to bude dôvod
              • 10 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 25.12.2015  13:58

                « Re: Akumulátor

                Prve Vito ma baterku pod sedadlom vodica a gelovka tam od nova nebola urcite. Mozno davali za priplatok.
  • 72 Reagovat !

    foto mrazik

    mrazik 24.12.2015  17:35

    odvazne auto

    Pamatuji si na premieru Xsara Picasso a hodne velke designove prekvapeni a pritom velmi prakticke, prostorne auto. Nemelo ambice mit nejlepsi podvozek, ale jako pohodlne rodinne MPV plnilo skvele. Spolu s motorem 1.6 HDi byl i usporny a pritom dostacujici.
    Nasledujici generaci ve verzi Grand povazuji za nejhezci MPV sve doby.
    Z aktualni jsem trochu rozpacity, ale to je vec nazoru.
    Myslim, ze obcasny test podobnych ojetin na tento server urcite patri.

    EDIT: Gilgite dekuji za palec dolu.
    • 71 Reagovat !

      foto Velkoodberatel-kukurice

      Velkoodběratel_kukuřice 24.12.2015  21:18

      « Re: odvazne auto

      >:D
    • 71 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 24.12.2015  22:17

      « Re: odvazne auto

      Opět vede svůj otevřeny ferovy boj? >:D bud rad, ze te nebonznul za neco co se mu vylihlo v dutině.
      • 16 Reagovat !

        foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

        Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 25.12.2015  10:05

        « Re: Re: odvazne auto

        Jiříku, lháři, vidím ze toho neumís nechat ani 24.12. Hlavne ze píses slinty o "pohodových svátcích Božího narození". Holt provincní "podnikatel" se nezapre. >:D >:D >:D
        • 30 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 26.12.2015  06:38

          « Re: Re: Re: odvazne auto

          Co si představuješ pod pojmem provinční podnikatel Gilgite?
    • 16 Reagovat !

      foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

      Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 25.12.2015  10:00

      « Re: odvazne auto

      mraziku na to abych tobe nebo tem kterí ti tady diskusne aplaudují napsal ze jsi ubozák nemusím palcovat.
    • 51 Reagovat !

      foto JirkaV8

      JirkaV8 26.12.2015  01:05

      « Re: odvazne auto

      Auto bylo ve své době zajímavé, ano. Gilgita (kdoví kde má ten palec) si nevšímej, ten x- krát banánovaný ubožák je zdejší místní diskuzní folklor >:D Podezřívám redakci, že ho zde nechala jen ze škodolibosti, protože tak výživný materiál se opravdu jen tak nevidí >:D >:D >:D
  • 51 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 24.12.2015  22:22

    Pikaču

    Takhle jsme ve firmě říkali tomuhle skvělému autu. Na jezdilo bez problému 220tis než šlo k novému majiteli. Skvěle a praktické auto. Zpočátku byl problem s topením, kdy i po ujeti 30km foukal jen vlazny vzduch a v cimo auto tvrdili, ze to je vlastnost auta. Pak jsme dali auto po nekolikereeeeeem servise kvůli topení do MeteorCaru v Orlové a Zavada byla odstraněna během par minut. Výsledek - spatne zapojeno při predprodejnim servise a pak jen mluvili a ani se na to nepodivali.... Jinak Picasso vyborne auto. Trosku vadilo, ze A sloupek zavazel při výhledu do pravotocivych zatáček .
    • 20 Reagovat !

      foto mbrzda

      mbrzda 25.12.2015  16:58

      « Re: Pikaču

      Jo, tohle Picasso jsem taky kdysi měl, 2.0 HDi 66kw - prodával jsem ho ve 180 t km a bylo naprosto v pohodě. Žena na něj pořád vzpomíná, že se jí s ním skvěle jezdilo.
      Jinak origo servis Citroen v ČR je jeden z velkých důvodů toho, jaký mají češi na tuhle značku názor.....
      • 10 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 26.12.2015  13:52

        « Re: Re: Pikaču

        Přesně tak. Servisy stojí za náladou u většiny. Spokojený jsem až u Svencaru Volvo v Ostravě a v Porsche Katowice. Jinak to vždycky bylo to samé v bleděmodré.
  • 22 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 25.12.2015  01:21

    Pokud MPV

    tak jistě ne francouzské! :no:

    BTW: stále nemohu poznat, kdy ten vůz jede dopředu a kdy couvá... :no:
    Nenajít před volantem kulatý tachometr a otáčkoměr, tak zvracím... :no:
  • 10 Reagovat !

    foto FZ1Fazer

    FZ1Fazer 26.12.2015  21:44

    Picasso 1,6 7kw

    Ač jsem zastánce kvalitních japonských vozítek, vlastnil jsem 3 roky Picasso 1,6 70kw r.v. 2002 - z mého pohledu jedno z nejkvalitnějších francouzských vozů. Stav tacho při koupi 70 000 km, při prodeji 110 000km, jediný problém zkorodovaný tlumič výfuku vyžadující výměnu, jinak absolutně bez závad. Ještě "mraštělo" servo řízení, jako by tahali kočku za ocas, ale prý je tento zvuk v normálu a nemělo to "vliv na funkci". Za mě palec :yes: :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet do pravěku i pravá zabijačka

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet…

Neseďte doma a nekoukejte se jen z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam vyrazit, nechte…

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

 

iSport.cz

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít hokejku jako zbraň

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít…

Tušil, že může přijít tvrdý trest. Radko Gudas byl o víkendu NHL suspendován na deset zápasů, k tomu přijde o…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy, který sledoval dění přímo na místě

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy,…

Jak viděl Ondřej Homolka převratné události, které vedly k rezignaci jednoho z nejdéle sloužících diktátorů,…