Diskuse

Ojetý Ford Mondeo 1.8 TDCi: Bez filtru je klid

24.9.2013

Poslední generace Fordu Mondeo je mezi českými řidiči velmi oblíbená. Zájem je především o vznětové verze, mezi nimiž vyčnívá 1.8 TDCi. Důvod? Nemá filtr pevných částic, který bývá často proklínaným prvkem dieselových ojetin.

 

  • 410 Reagovat !

    foto Adam-Novak

    Adam Novák 24.09.2013  16:31

    Špatná volba

    Mnohem lepší volba je [odkaz]
    • 21 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 24.09.2013  16:59

      « Re: Špatná volba

      Ty už jsi Adame vyléčený? Já myslel že tě zavřeli do blázince pro mladistvé. Na druhou stranu, i tam už mají asi internet a počítače, že?
      • 10 Reagovat !

        foto PavelK

        PavelK 24.09.2013  17:28

        « Re: Re: Špatná volba

        WinDiesel: takovej ostřílenej borec a nepozná provokaci.... ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 28.09.2013  12:44

          « Re: Špatná volba

          A proto jakmile potkáte na silnici DIESELOVOU popelnici BEZ DPF - SE SMRADEM OD VÝFUKU (POZNÁTE PO ČUCHU) A S ČERNÝM KOUŘEM OD VÝFUKU (TO UVIDÍTE) =
          1. OKAMŽITĚ VYTROUBIT !!
          2. POTOM PŘEDJET
          3. HLAVNĚ NENECHAT SE NAČUCHAT !! PS: přeci jenom dieselovým popelnicím předokolkám rády odskakují lehké prdelky do příkopů ... :-) ;-) >:D >:D NEPŘÍZPŮSOBIL JÍZDU STAVU A POVRCHU VOZOVKY !! :-| :-| >:D >:D >:D >:D >:D
          4. VOLAT POLICII ČR 158 A NAHLÁSIT NEZPŮSOBILOST PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH ČR
    • 11 Reagovat !

      foto grifith

      grifith 24.09.2013  17:13

      « Re: Špatná volba

      Proč sem tedy tu špatnou volbu dáváš? Ty ta auta neznáš? A pokud ano, proč zde otevřeně lžeš? To jste se ještě ve škole neučili?
    • 21 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 24.09.2013  17:26

      « Re: Špatná volba

      Je vidět, že si s vozy nejel... Mimochodem vítej zpět kašpárku :D
    • 02 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.09.2013  17:32

      « Re: Špatná volba

      No moc toho asi nenajezdíš, ale je to srovnatelná volba, ne lepší.
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.09.2013  17:37

        « Re: Re: Špatná volba

        Co je lepší? Mondeo z ESA či Passat z podobně pochybného bazaru? >:-[]

        U nových vozů bych měl vítěze jasného, u vozů od dealera nebo od známého taky, ale takhle:d Řekl bych že je to o štěstí >:D
    • 21 Reagovat !

      foto VWrofl

      VWrofl 24.09.2013  17:38

      « Re: Špatná volba

      Sebevražedný motor >:D 2,0TDI, kdo chce vědět nechť si sežene SM Special Diesel 1/2012 >:D
      • 21 Reagovat !

        foto Jirka-12345

        Jirka.12345 24.09.2013  20:25

        « Re: Re: Špatná volba

        Mam tento dle tebe sebevražedný motor od nova a svítí na mě 280000km, bez jediného problému >:-[]
        • 11 Reagovat !

          foto x-IceMan-x

          x.IceMan.x 24.09.2013  20:35

          « Re: Re: Re: Špatná volba

          je to opravdu sebevrazedny motor, znam spoustu lidi co samozrejme zblbnuty koncernem VW s obrovskym nadsenim poridili tohoto Passata s tímto motorem a behem par dní letěl z baráku :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Jirka-12345

            Jirka.12345 24.09.2013  22:40

            « Re: Re: Re: Re: Špatná volba

            A to konkrétně jaký ? Pd s filtrem nebo bez dpf, nebo CR? Naposled když tady na 2.0tdi někdo kydal kopu hnoje tak ani nevěděl že je několik druhů těchto motorů, nemůžu mluvit za ostatní, ale já mam pd bez filtru a opravdu s motorem žádný problém, kéž by měli takovouhle spolehlivost i motory ostatních značek
            • 10 Reagovat !

              foto Jirka-12345

              Jirka.12345 25.09.2013  00:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

              Edit: tak abych to zase nepřechválil, tak na motoru jsou měněné vstřiky+elektrika k nim, ale to bylo na svlolávačku a zadarmo, tak to jako závadu nepočítám protože to bylo preventivně a vw to uznal jako jejich chybu.
              • 01 Reagovat !

                foto jirin

                jirin 25.09.2013  06:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                No a je to venku... Ja ten motor mam taky, vstriky jsem musel menit sam, svolavacka byla az potom (tzn. 3x odtah), opakovaně všemožny čidla a ted pro jistotu praskla hlava valcu. Zatim se nevysral snad jen ten filtr. Najeto 160tis.
                • 01 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 25.09.2013  08:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                  hmm a olejový čerpadlo zatím funguje?
                  • 01 Reagovat !

                    foto jirin

                    jirin 26.09.2013  06:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                    Olejovy funguje, ted mi motor skladaji dohromady, jen si v servisu Porsche Ol. zapomneli poznacit pri demontazi, jak to bylo poskladany a ted nevi jak to udelat, aby to neposrali.......
                    • 10 Reagovat !

                      foto Jirka-12345

                      Jirka.12345 26.09.2013  10:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                      Nevim co si o tom mam teda myslet, ale v půlce srpna si tady diskusi o 12ti nejlevnějších autech psal že dnes(tj.19.8)máš auto v servisu s prasklou hlavu za 75tis+práce.

                      Dnes(24.9) to máš znova v servisu s prasklou hlavou, tak nevim

                      1.mam to chápat tak že ti ta hlava praskla znovu

                      2.nebo že máš auto se sundanou hlavou stát někde na dílně v Porsche Ol skoro půl druhýho měsíce, to se nezlob ale tomu nevěřím

                      3. nebo je to celé pohádka :no:
                • 10 Reagovat !

                  foto Jirka-12345

                  Jirka.12345 25.09.2013  15:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                  Tak co vim tak u aut s vyplněnou serviskou nefunkční vstřiky siemens měnily vždy zdarma i odtah zdarma, protože je tam nějaká chyba výrobce že se to vyzkratuje, akorát co na to udělaly tu svolávačku tak už to měněj i u aut bez servisní knížky a hlavně preventivně, tj, nezustaneš nikde stát. No je divné že ty si je už musel měnit při 160ti a mě vydržely nějakejch 250 a ještě by asi dál sloužily. Čidla právě odcházejí u těch verzí s dpf, resp. tady ani čidlo v turbu není. O té hlavě už jsem také slyšel ale prý se to týká jen roků 2005-2006 což já neštěstí nemam. Ještě teda měnim olej každých 15000, nejezdim longlife 30000.
                  • 01 Reagovat !

                    foto jirin

                    jirin 26.09.2013  07:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                    Auto mam od novoty, pravidelny servis autorizovanym servise. Vymena oleje 2x casteji nez dle serv. intervalu. Prvni vstrik odesel v cca 60 tis. mesic po zaruce (2010), dalsi behem dalsiho ctvrt roku. V te dobe se k tomu nehlasili... Ja to nakonec mel poreseny, ale kompletni cena byla pres 100tis a bez prace.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Jirka-12345

                      Jirka.12345 26.09.2013  10:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                      Nevim jak si to měl pořešený ale cena vstřiků+práce je asi 40000kč, to tě někdo pěkně natáhnul za 100tis. + navíc práce. Co vim tak pokud odešel a měl si vyplněnou servisku tak to bylo vždy zadarmo, nebo alespon tak mi to bylo řečeno někdy v roce 2011 v autorizáku, když jsem slyšel že ty vstřiky odchází tak mi bylo řečeno že kdybych to chtěl vyměnit preventivně tak to platím já, když odejde tak oni.
              • 11 Reagovat !

                foto x-IceMan-x

                x.IceMan.x 25.09.2013  07:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                Tak myslim, že reakce od ..jirin.. mluví sama za sebe :-)
                Samozřejmě vím že je víc druhů 2,0TDI a nevím že by vynikali spolehlivostí oproti konkurenci. A u tech co se jich znamí zbavovali nešlo o závadu filtru, ale rozvody atd. Dále velký problém sehnat tyto náhradní díly a nebo byly za nehorazný prachy, takže auta stáli nepojízdný v garážích, sháněli se náhradní díly v Polsku nebo se vůbec zjištovalo co s tím a nakonec se jich zbavili. Kvalita a spolehlivost skončila s motory 1,9 TDi 66 a 81kW.
                • 01 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 30.09.2013  08:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                  "Kvalita a spolehlivost skončila s motory 1,9 TDi 66 a 81kW. "

                  To si bohužel napsal smutno pravdu. Jenže to jsou motory, který se přestaly vyrábět před nějakými 8 lety. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 25.09.2013  10:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špatná volba

                Měl si štěstí na kus... to máš stejné, jak každý nadává na Renault a ten můj sloužil spolehlivě :-)
        • 11 Reagovat !

          foto martindr

          martindr 24.09.2013  21:16

          « Re: Re: Re: Špatná volba

          ten motor je zly, to je znama vec. Jedna snezienka jar nerobi.
    • 01 Reagovat !

      foto Pacho69

      Pacho69 25.09.2013  10:33

      « Re: Špatná volba

      Chlapci, nereagujte na toho tupouna, chce jen za*rat blog abychom roloovali ž kamsi, když nechceme číst bláboly...
  • 13 Reagovat !

    foto Sedvo

    Sedvo 24.09.2013  16:37

    DPF

    Osobně bych se DPF nebál, pokud vše funguje, tak jak má, tak by neměl být problém. Co se dá vyčíst 1,8TDCi, tak je dvouhmotový setrvačník, který odchází dříve než by bylo zdrávo, to u 2,0TDCi se tolik neřeší.
    • 20 Reagovat !

      foto w3s

      w3s 24.09.2013  23:05

      « Re: DPF

      Bych se??? To si říká každý, než ho vyzkouší :-) Pak krutě vystřízliví. My, majitelé DPF je označujeme za pěkné kuku... :-)
      • 02 Reagovat !

        foto Sedvo

        Sedvo 25.09.2013  10:31

        « Re: Re: DPF

        Hele, mám jej v autě, najeto 172000 km na českou naftu a bez problémů. A mohu říct, že stojí více na mé auto, tak jak na Forda.
        • 11 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 25.09.2013  21:05

          « Re: Re: Re: DPF

          Asi jazdis presne take trasy, ktore nafte vyhovuju. Vela ludi si kupi novu naftu a jazdi kratke trasy a nizke otazky.
          Edit, uz to vidim: "ale je to hlavně tím, že jezdím z 90% po dálnici."
    • 02 Reagovat !

      foto Kharl-ANTIDIESEL

      Kharl.ANTIDIESEL 28.09.2013  12:47

      « Re: OSOBNĚ BEZ DPF DO PŘÍKOPŮ

      A proto jakmile potkáte na silnici DIESELOVOU popelnici BEZ DPF - SE SMRADEM OD VÝFUKU (POZNÁTE PO ČUCHU) A S ČERNÝM KOUŘEM OD VÝFUKU (TO UVIDÍTE) =
      1. OKAMŽITĚ VYTROUBIT !!
      2. POTOM PŘEDJET
      3. HLAVNĚ NENECHAT SE NAČUCHAT !! PS: přeci jenom dieselovým popelnicím předokolkám rády odskakují lehké prdelky do příkopů ... :-) ;-) >:D >:D NEPŘÍZPŮSOBIL JÍZDU STAVU A POVRCHU VOZOVKY !! :-| :-| >:D >:D >:D >:D >:D
      4. VOLAT POLICII ČR 158 A NAHLÁSIT NEZPŮSOBILOST PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH ČR
  • 40 Reagovat !

    foto dal

    dal 24.09.2013  16:44

    Vypadá slušně

    Když vezmu do úvahy tradiční stáčení u ESA, tak to Mondeo vypadá na 200tis.km velmi slušně.
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 24.09.2013  17:15

      « Re: Vypadá slušně

      Pff, tohle je přece PR, tak do něj nešoupnou auto se stočenými kilometry... pokud už chceš plavat v kalných vodách, musíš na to mít trošku tej chytrosti :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 24.09.2013  17:31

      « Re: Vypadá slušně

      No jasně... lehká oděrka na prahu = bouračka na bok.

      Kamarád teď z ESA zrovna Mondeo přivezl, i přes mé naléhání at ho tam nekupuje. 70 tisíc najeto, 2011 a 120kw Tdci. Na první pohled parádní vůz... na druhý už bohužel ne.. Opravované na nárazníkách, svítí kontrolka diagnostiky motoru..... bohužel on je ještě větší analfabet na tohle než já, takže špatná volba:(

      Na tom voze KM v interiéru moc nepoznáš, já se o něj starám a mám poctivých 185 tisíc a interiér je stejnej, jak u toho s 70tisíci. Stejně tak i ostatní díly ( podvozek a podobně ). Až na sjeté gumy, které v bazaru stejně vymění...
  • 06 Reagovat !

    foto Berenika-ANTIDIESEL

    Berenika ANTIDIESEL 24.09.2013  17:13

    JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

    V USA UŽ JEDOVATÝ DIESEL KRÁM BEZ DPF NIKDO NECHCE TAM FRČÍ ELEKTRO TESLA MODEL S [odkaz] TAK DO EVROPY STÍM >:D
    • 30 Reagovat !

      foto rmt

      rmt 24.09.2013  17:17

      « Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

      Ja taky nemam u 1.5dci dpf. Splnoval emise i bez nej, ale auta co se prodavala treba v nemecku je maji vsechny.
      • 05 Reagovat !

        foto Berenika-ANTIDIESEL

        Berenika ANTIDIESEL 24.09.2013  17:41

        « Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

        NO JISTĚ, NĚMCI MYSLEJ NAROZDÍL OD ČECHŮ, TY LEDA TAK KRADOU >:D EMISE, NA PAPÍRU NAPSÁNO Z MINULÝHO STOLETÍ KOLIK TO MÁ FOUKAT, TO JEŠTĚ NEZNAMENÁ ŽE TEHDÁ VĚDĚLI JAK MOC TO MÁ FOUKA A VŮBEC JESTLI NEBYLI TEHDÁ NEKÝM ZMANIPULOVATELNÝ ALE PROSTĚ A JEDNODUŠE FAKTA MLUVÍ ZA VŠE [odkaz]
    • 31 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.09.2013  17:32

      « Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

      Odstěhuj se... :-)
      • 06 Reagovat !

        foto Berenika-ANTIDIESEL

        Berenika ANTIDIESEL 24.09.2013  17:43

        « Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

        JA V ČESKÝM KOTLI NEŽIJU PS: ALE ZBÝVÁ TAM UŽ JEN NASADIT POKLIČKU A JE TO NA PLYNOVOU MASKU :-)
        • 11 Reagovat !

          foto kuny

          kuny 25.09.2013  09:24

          « Re: Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

          Jj, ty žiješ ve VELKÉ zemi. Proto nepoužíváš podřadná malá písmenka, viď? ... Já tu žiju a dýchá se mi tu velmi dobře.
      • 22 Reagovat !

        foto Julca

        Julča 25.09.2013  09:03

        « Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

        A kolik ojetin po 150t km ten filtr ještě má!? Dokud nezačnou STK všem co filtr demontovali a jen upravili nastavení řídící jednotky odebírat TP tak se nic nezmění! Zatím nejhorší zkušenosti s vykuchanými filtry právě všechny koncernové TDI od Octavie po Pasáty!
        • 20 Reagovat !

          foto Pacho69

          Pacho69 25.09.2013  10:41

          « Re: Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

          Problém je, že 99% dnešních dieselu splní euro 5 i bez filtru. On není problém v jejich množství ale v jejich velikosti. Moderní diesely produkují menší částice, které je daleko snazší vdechnout. Jenže na měření velikosti pevných částic nejsou STK vybaveny, takže auta bez filtru v pohodě projdou.
          • 20 Reagovat !

            foto Julca

            Julča 25.09.2013  15:08

            « Re: Re: Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

            A není to bordel, tak proč tam ty filtry tedy dávají!?
            • 02 Reagovat !

              foto Kharl-ANTIDIESEL

              Kharl.ANTIDIESEL 28.09.2013  12:41

              « Re: JE TO BORDEL

              A proto jakmile potkáte na silnici DIESELOVOU popelnici BEZ DPF - SE SMRADEM OD VÝFUKU (POZNÁTE PO ČUCHU) A S ČERNÝM KOUŘEM OD VÝFUKU (TO UVIDÍTE) =
              1. OKAMŽITĚ VYTROUBIT !!
              2. POTOM PŘEDJET
              3. HLAVNĚ NENECHAT SE NAČUCHAT !! PS: přeci jenom dieselovým popelnicím předokolkám rády odskakují lehké prdelky do příkopů ... :-) ;-) >:D >:D NEPŘÍZPŮSOBIL JÍZDU STAVU A POVRCHU VOZOVKY !! :-| :-| >:D >:D >:D >:D >:D
              4. VOLAT POLICII ČR 158 A NAHLÁSIT NEZPŮSOBILOST PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH ČR
          • 02 Reagovat !

            foto Berenika-ANTIDIESEL

            Berenika ANTIDIESEL 28.09.2013  21:47

            « Re: Re: Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

            Jedovatý DIESEL plečky s vykuchaným DPF NEMAJÍ NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH ČR CO POHLEDÁVAT !!
            Jejich provoz je NELEGÁLNÍ !!
            Občanskou POVINNOSTÍ A PRÁVEM každého občana ČR je dotyčný šmejd ZAJISTIT A PŘIVOLAT POLICII !! která se o něho postará.
    • 50 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.09.2013  17:34

      « Čistá energie v USA?

      Uhlí
      Zhruba 92 % uhlí používaného ve Spojených státech je na výrobu elektřiny. Uhlí se používá na produkci více než poloviny veškeré elektřiny USA. Kromě společností na výrobu veřejné elektřiny i další společnosti a továrny s tepelnými elektrárny používají uhlí na výrobu elektřiny. Tepelné elektrárny pálí uhlí na výrobu páry, která poté otáčí turbíny, které vytváří elektřinu.
      • 04 Reagovat !

        foto Berenika-ANTIDIESEL

        Berenika ANTIDIESEL 24.09.2013  17:46

        « Re: Čistá energie v USA?

        jaks na tyhle nesmysly přišel?? Nečti bejkárny ze zaprodaných médií [odkaz] Lepší přímo od zdroje a jestli neumíš anglicky používej Google Translator :-)
        • 40 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 24.09.2013  17:50

          « Re: Re: Čistá energie v USA?

          A z čeho myslíš že se ta elektřina bere? Že by biomasa? Nebo prostě ze zásuvky? Nojo, na televizi se přinejhorším dá koukat i při svíčkách... ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 25.09.2013  08:14

          « Re: Re: Čistá energie v USA?

          Hele ty chytráku já měl tu čest cestovat autem po dálnici číslo 10 přes L.A. až na pobřeží. 5 proudů ucpanejch tam a zase zpátky. Připadal jsem si jak v plynový komoře. Rozhodně jsem nepozoroval znatelnej rozdíl proti ucpaný Praze. Normální smrad z běžících motorů, takže se tu neoháněj nějakou tvojí domnělou vyspělostí v USA.
        • 10 Reagovat !

          foto Patt-99

          Patt_99 26.09.2013  12:26

          « Re: Re: Čistá energie v USA?

          Berniko, v USA je z obnovitelných zdrojů vyrobeno 1,7% el. energie, zbytek 37% z ropy (těžké a lehké oleje), 27% z plynu, 23% uhlí, 8,5% z atom. el., 2,5% hydroel. Je to vytaženo z US energ. statisky. Tvůj odkaz je úplně mimo. Že se někde v americe nainstaluje slun. kolektor, neznamená že je vše vyrobeno z "čisté energie". Trochu se o to zajímám, tak bych položil otázku. Co se děje, nebo kde se bere el. energ. když nesvítí sluce (nefouká vítr)????
      • 01 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 25.09.2013  21:11

        « Čistá energie v USA?

        A kolik tech elekraren mas doma pod okny? Nebo kdyz jedes na kole, nebo pesky po meste?
    • 30 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 24.09.2013  17:35

      « Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

      Přeskakuje ti gramofon. Šťouchni si do jehly. ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 24.09.2013  17:57

        « Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

        A este ma aj zaseknuty Shift. Ani radsej nechcem premyslat, ze cim oblial klavesnicu, ked sa mu tam prilepil...
    • 20 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 25.09.2013  08:07

      « Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

      Ty si se hochu narodil ve špatný době. Divíš se naprosto běžným a elementárním věcem. Žiješ (v hlavě) tak v roce 2030. Podívej se na svět kolem sebe, ať se pořád nerozčiluješ nad naprosto běžnýma věcma. Je to jako by si byl na-sraný, že ráno vychází slunce.
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.09.2013  10:20

      « Re: JAK TO ŽE BERENIKA NEZNÁ CHOVÁNÍ PŘEDOKOLEK ?!!

      Myslíš, že zrovna předokolka oproti zadokolce vlítne do škarpy zadkem? :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Pacho69

      Pacho69 25.09.2013  10:44

      « Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

      zrovinka v neděli jsem jedu potkal na D11, nejdřív nás borec FŠECHNY předjel a pak se ploužil stovkou, asi aby dojel ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto objekt21

      objekt21 25.09.2013  16:24

      « Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

      tiez sa cudujem, preco ludia, ktori si mozu dovolit dat za auto mio a viac, i kupuju naftu. Nema to logiku.

      Naopak - pri jazdenom aute financna logika nepusti - je rozdiel, ci auto zerie 4,5 litra alebo 7,5 litra.

      Dokial sa nepokazi >:D :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 25.09.2013  21:15

        « Re: Re: JAK TO ŽE TAHLE POPELNICE NEMÁ DPF ?!!

        Je to v tom, ze naftovy motor uz dosiahol isty stupen, ked nie je az tak zly, s turbom dokonca aj ide, s 10cm tlmiacej hmoty je aj tichy, s filtramy nesmrdi a dokonca i NEZERE. A potom este jedna vec, ako rozumne predat A6 4.2FSI cloveku, co si moze dovolit iba ojazdene Audi?
  • 11 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 24.09.2013  17:35

    1.8 92 vs 2.0 85 kw

    Já měl před 2 lety dilema zda vzít 1.8 TDCI nebo 2.0 Tdci 85, nakonec sem zvolil novější francouzský motor s 85kw. Jsem stoprocentně spokojen :-) Někdy mi jistý majitel 1.8 řikal, že dost žere, spotřeba se prý pohyuje nad 7 litrů minimálně. Zajímalo by mne co je na tom pravdy, kdo má zkušenost? :-)
    • 06 Reagovat !

      foto Berenika-ANTIDIESEL

      Berenika ANTIDIESEL 24.09.2013  17:51

      « Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

      ... znám lidi co jakmile ucejtěj JEDOVATEJ DIESEL jdou po něm, většinou to jsou popelnice předokolky, ty rády odskakujou prdelídopříkopů ... >:D >:D >:D >:D >:D
      • 40 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.09.2013  18:22

        « Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

        A jak to souvisí s mojí otázkou ?? >:D Ty si před Dízlem radši vjel do příkopu?:D To je mi líto.. :-)
        • 06 Reagovat !

          foto Berenika-ANTIDIESEL

          Berenika ANTIDIESEL 24.09.2013  18:26

          « Re: Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

          ee, MODEL S [odkaz] má pohon na zadní
          • 40 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 24.09.2013  18:31

            « Re: Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

            Pořád mi nějak nesecvaklo jak tvuj komentář souvisí s mým dotazem? Všim sis, že se bavíme o Fordu Mondeo?:D
            • 17 Reagovat !

              foto Berenika-ANTIDIESEL

              Berenika ANTIDIESEL 24.09.2013  18:39

              « Re: Re: Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

              jooo to je přeci ta DIESEL POPELNICE S LAUFEM BEZ DPF CO ČUDÍ DRUHEJM POD NOS navíc S POHONEM NA PŘEDNÍ A TOULEHKOUPRDELKOU ;-)
              • 30 Reagovat !

                foto FINLAND

                FINLAND 25.09.2013  00:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

                Tebe se Ty blbe ale nikdo na nic neptal, kapiš? Já sice fanda dieselů nejsem, ale kolega se ptal na konkrétní věc, takže buď víš a řekneš k tomu svoje, nebo raději mlč.
                • 00 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 25.09.2013  08:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

                  idiot bohužel nepozná kdy už má mlčet. ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto aproximus

      aproximus 24.09.2013  20:13

      « Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

      jezdil jsem s 1.8tdci v kombíku a pod 6.5 jsem se nedostal.. jinak motor na pohodu.. :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 25.09.2013  10:23

        « Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

        Tak já jezdim za těch 6.5kombi, ale nikterak auto nešetřím, když se trochu snažím o litr se dostanu dolu. Díky za info :-) Vesměs je to podobný
    • 11 Reagovat !

      foto smax

      smax 24.09.2013  21:07

      « Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

      Mám 1,8tdci v S-maxu najel najel jsem sním 185tis a kromě dvojhmotnáku a vodní pumpy zatím žádný problém. Spotřeba kolem 6,5, venku bez problému do 6 litru. Měřeno dle dotankování, palubní počítač mi lže o litr.
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 25.09.2013  10:24

        « Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

        Jo, to tak odpovídá i tomu 2.0Tdci :-) Jinak já 185 tisíc km a zatim jen destičky a teď po zimě nový letní gumy :-) Jo a náplň do klimy :-) mam ho přes 2 roky.
    • 10 Reagovat !

      foto Moik

      Moik 25.09.2013  14:53

      « Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

      Možná pojede to 85kW i líp, rozhodně se s ním jezdí líp, jeden z nižších otáček a nebá takovou turboprodlevu.

      Najezdil jsem s Mondeem 1.8TDCi 92kW hatch asi 70tis km. Dálnice 150kmh na tempomat to jede do 6.5 myslím dlouhodobě 6.3. Kdyby ses ptal na 2.0TDCi 103kW, tak ta žere o litr víc, s tou pod 7 jezdí jen někdo...
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 25.09.2013  14:58

        « Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

        A je to 103kw o tolik lepší? Koukal sem, že má jen o 20 NM větší krouťák :-)
        • 01 Reagovat !

          foto suchac

          suchac 26.09.2013  08:56

          « Re: Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

          Mám Mondeo kombíka 103 kW rok 2010 před fcl. Spotřebou se pohybuju od 6.4-6.8 litru s výrazným podílem cest přes Prahu (dle palubáku). Při dopočítávání spotřeby přes plnou nádrž se dostávám k podobným hodnotám, občas i k nižším než na PC. Jen pro zajímavost s hodně těžkým a vysokým vlekem jsem jezdil kolem 8.5 l. Nemohu tento motor srovnat s jinými, v jiném jsem nejel. Rozhodně jsem velmi spokojen a mohu doporučit.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 26.09.2013  11:51

            « Re: Re: Re: Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

            Tak na 8.5 sem se nedostal, ale na 7.3 s kolama na střeše při trochu ostřejší jízdě (jak jen to kola dovolují :D) Řekl bych, že to bude se spotřebou podobné.
      • 10 Reagovat !

        foto tommtom

        tommtom 28.09.2013  10:43

        « Re: 1.8 92 vs 2.0 85 kw

        pro referenci
        S-max, 2.0TDCI, 120kW.
        V provozu od 10/2010, dnes 160000km, 70% dálnice (z toho 10-15% Německo), tachometrových 140km/h+, stejný řidič.
        průměrná spotřeba dle "auta" 6,8l/100km.
        okresky a město to udělá za cca 5.0-5.5l/100km.

        Od 150tis začíná být slyšet dvouhmota.
  • 30 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 24.09.2013  18:39

    Toto je sila !

    Chcel som si prečítať zaujímavú debatu o článku a čo som našiel ??? :no: :no: :no:

    P.S.Česť výnimkám.
    • 30 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 24.09.2013  20:02

      « Re: Toto je sila !

      Co by jsi chtěl vědět? Článek je raklama na Autoesa a nějaký hypotetický auťák v ''super'' stavu. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto dal

        dal 25.09.2013  09:09

        « Re: Re: Toto je sila !

        :yes: :yes: :yes:
  • 11 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 24.09.2013  20:53

    Diskuze jako důkaz,

    že příznivec elektromobilu musí být zdatně vymaštěný. ;-) . Jinak Mondeo je v současnosti neprávem pohrdané auto, díky nové horší generaci.
  • 31 Reagovat !

    foto w3s

    w3s 24.09.2013  23:14

    zkušenosti s DPF

    Mám 2.0 TDCi 85kW ve starším mondeu, spotřeba od 5,6 nahoru , běžně 6 - 7 litrů. Mám tam DPF a pozor, u staršího s Delphi nejde jakkoliv upravit ŘJ, takže s filtrem je to fakt "výhra", každopádně se to podařilo pořešit.

    Kdo neví o co jde, tak např. u mě dříve s DPF spotřeba 7,5 - 9 litrů, filtr byl z 60% plný, neustálá regenerace, a po výměně oleje za 14 dnů se olej zředil naftou tak, že na rysce přibylo 2,5 cm.. naprosto šílené..
    Navrtat, upravit, hodit do * a hlavně, tankovat pouze top naftu, což je např. MaxxMotion od OMV - má to velký vliv na sazivost, četnost rege, rozprášení apod..
    Ale český pepik rád tankuje to nejlevnější, tak se pak na fórech diví, jak jsou ty motory "nepolehlivé" :-)
    • 00 Reagovat !

      foto FINLAND

      FINLAND 25.09.2013  00:58

      « Re: zkušenosti s DPF

      Tak upřímně řečeno, tankovat kvalitní paliva by se měla do všeho co člověk používá, ale jsme v Čechách, že..
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 25.09.2013  09:47

        « Re: zkušenosti s DPF

        Je to také otázka nabídky. ČR je takový "rozvojový" trh v rámci EU (teď mluvím jen o palivech) a i když se tu něco prodává pod značkou s dobrým jménem, kolikrát jde o horší produkt než v Německu, nebo Rakousku.
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 25.09.2013  10:35

          « Re: Re: zkušenosti s DPF

          Budiž, ale i tak probíhá nějaké testování a celkem se ví, na která paliva by se mohlo dát spolehnout a která jsou už jen sázkou do loterie. Takže kdo tankuje u stánku s buřty v Ouholičkách, kde jako doplňkovej prodej maj jeden stojan s naftou za "akční" cenu, neměl by se divit.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 25.09.2013  19:08

            « Re: Re: Re: zkušenosti s DPF

            Tak skutečně evropskou kvalitu tu měly tak dvě nafty. A Shell to nebyl. Jedna z nich díky tomu, že to byl skutečně shodný produkt jako na "západě" (a to už myslím skončilo). Přeformuloval bych to tedy tak, že do ničeho bys neměl tankovat pochybnou břečku. :-) Protože prostě o kvalitních palivech nemůže být moc dobře řeč.

            Beru to v kontextu MaxxMotion, tedy kvalita prémiová.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 25.09.2013  08:31

      « Re: zkušenosti s DPF

      Většina nafty v ČR je z jednoho zdroje ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Emulgator

        Emulgator 25.09.2013  15:45

        « Re: Re: zkušenosti s DPF

        To sice jo, ale neni problem tu nic moc koupit nadopovanou aditivmama (Verva diese od benziny) nebo koupit dovozovou naftu (maxxmotion od OMV), ani jedna urcte motoru neuskodi, naopak jsou to super paliva.
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 25.09.2013  10:26

      « Re: zkušenosti s DPF

      Jenže Motor 2.0Tdci 85kw v Mondeu MKIII je upně jiný motor než ten 85kw v MK IV.

      Ten tvuj TDCI je Ford, ten nový je od PSA. Kw maj stejně a ten od PSA má vyšší kroutící moment, 270 vs 300 Nm :-)

      Údajně má být spolehlivější a nemá trpět těmito problémy, včetně větší výdrže vstřikovačů.... no uvidíme >:D
      • 00 Reagovat !

        foto w3s

        w3s 25.09.2013  12:47

        « Re: Re: zkušenosti s DPF

        Ano, já vím :-)
        Jinak např. tady vozí MaxxMotion přímo z Vídně, z Rakouska .. předloží i doklad o dodejce :-)
    • 11 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 25.09.2013  21:23

      « Re: zkušenosti s DPF

      Doporucim ti, pripojit ten vyfuk rovno do kabiny k vodicovi. Nech si tiez uzije. Nie len my, co ideme za nim.
      Minule to jeden pisal, ze zaslepil EGR, ze on si motor zasierat nebude. Takemu arogantovi ani nepride divne, ze zasiera nase pluca. Ale co by clovek cakal od vodicov naftovych aut. To su ti spravni sportovci, co im benzin zral 12litrov a ich konto nie je ani zdaleka tak velke, ako ich ego.
  • 11 Reagovat !

    foto Atila-

    Atila_ 25.09.2013  08:35

    Ambiciozni cena

    Chtit 270.000Kc za predfaceliftove Mondeo s 1.8ckou je docela optimismus. Nepredpokladam, ze se jim tam ted budou hrnout zastupy koupechtivych. Realne za tyhle penize se prodavaji lepsi dvoulitry nebo horsi 2.2jky.
    • 01 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 25.09.2013  10:27

      « Re: Ambiciozni cena

      Jaký? :-) Berme střední třídu a r.v. kolem roku 2009.

      Jisteže Mondeo seženeš i levnější, ale i za tech 270 z ESa je dost pochybný auto :-)
  • 01 Reagovat !

    foto sargis

    sargis 25.09.2013  08:47

    nehnevajte sa...

    ale na auto.cz je uz kvantum clankov s linkami na casopisy a teraz sa sem budu pridavat aj teoretizovanie o autach s bazarov? Cize mozem cakat clanok o Felde ako super aute bez HTP? Alebo jazdenej Octavke 1.9 TDI? Sorry, ten clanok uz tu bol...
  • 11 Reagovat !

    foto Shr3k

    Shr3k 25.09.2013  11:39

    Bez filtru je sice klid

    ale nejsem si jistý, jestli za to ten starý litinový rumpál ze Sierry s napasovaným commonrailem Dephi stojí. 2 a 2.2litrový Ford/PSA DW10/DW12 je proti tomu přehlídka technických vymožeností, příkladného průběhu výkonu a spolehlivosti i navzdory tomu filtru. Navíc absenci filtru bych jako gró neviděl, vzhledem k tomu, že nový stojí kolem 7-10 tisíc, což je ostatně cca cena, o kterou si řeknou i tuzemští vytloukači.
  • 10 Reagovat !

    foto Horskyhavran

    Horskyhavran 01.10.2013  18:07

    Malá reklama na Auto ESA

    A teď mou krutou realitu s Auto ESA... po 2 měsících i přes to že byla deklarována reklamace na mech. stav vozu rok, auto pretalo jezdit kvli ztrátě kompresních tlaků takže rozvoďák- oprava 20K a auto ESA ne a ne uznat mi reklamaci... nakonec jsem se na to vykašlal a opravu zaplatil, auto ESA vážně nebrat!
    • 01 Reagovat !

      foto npr-lukas

      npr.lukas 02.10.2013  08:52

      « Re: Malá reklama na Auto ESA

      Tak to nejste sám, není se čemu divit, když například koupí do prodeje vyřazená auta od Českých Drah...šrot prodávají.. Jinak Mondeo dobrý auto.
  • 00 Reagovat !

    foto Hoba

    Hoba 09.06.2014  13:25

    2.5 V6

    Já mám Mondeo ve verzi 2.5 V6. Motor sice žere 9 litrů, na druhou stranu za 200 000 km stačí měnit olej a filtr a svíčky. Netřeba ani měnit rozvody, motor má řetěz. Odpadá tak sranda opravami vstřiků, turba a výměnami prasklých hlav za desetitisíce.

    Pokud spotřebu neberete jako jediný provozní výdaj, ale započítáte i náklady na servis, rázem 6-válec nevypadá zle. Jako bonus je dynamika a zvuk o kterém se může naftě jenom zdát a navíc nikomu nesmrdím pod nos s oblaky sazí.

    Spotřeba se dá navíc řešit provozem na LPG. :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Sestra vévodkyně Kate Pippa Middleton porodila! Je to kluk

Sestra vévodkyně Kate Pippa Middleton porodila! Je to kluk

Sestra britské vévodkyně Kate Middleton Pippa Middleton porodila. Chlapeček přišel na svět v pondělí odpoledne…

Roztomilý trapas Harryho: Když došlo na »dítě«, musela zasáhnout Meghan

Roztomilý trapas Harryho: Když došlo na »dítě«,…

O těhotenství vévodkyně Meghan (37) Kensingtonský palác informoval veřejnost už v pondělí, princ Harry (34)…

 

iSport.cz

Pomohou United miliardy? O klub se zajímá saúdský princ s obřím majetkem

Pomohou United miliardy? O klub se zajímá saúdský…

Změní „rudí ďáblové“ majitele? Je tomu 13 let, co americká rodina Glazerů koupila většinu akcií Manchesteru…

Plekancovi tleskala vyprodaná hala. Pleky na Hrad, vzkázal Tatar

Plekancovi tleskala vyprodaná hala. Pleky na Hrad,…

Vyprodaný stánek Bell Centre mu tleskal a Tomáš Plekanec myslel prý na jedinou věc. „Chtěl jsem zápas dobře…

 

Reflex.cz

Senát přijde každého občana Česka na pět korun měsíčně. Ostuda páchaná prezidentem vyjde mnohem dráž

Senát přijde každého občana Česka na pět korun…

Prezident Miloš Zeman nemá rád Senát. Už dlouho. Jeho členové mu totiž většinově nejdou na ruku, oponují mu a…

Múza undergroundu Nico: Největší lhářka pod sluncem, milenka Alaina Delona i Jima Morrisona

Múza undergroundu Nico: Největší lhářka pod sluncem,…

Nico byla největší lhářka pod sluncem od té doby, co se naučila mluvit. Nebo možná ještě dřív. Proto,…