Diskuse

Ojetý Mitsubishi Lancer (CS): Klasik. Možná až moc velký…

5.7.2018

Na minulou generaci Lanceru si dnes vzpomene snad jen fanoušek značky. Až příliš japonsky řešený vůz zaznamenal na evropském trhu jen velmi malý zájem zákazníků.

 

  • 12 Reagovat !

    foto m-z-

    m.z. 05.07.  10:50

    krasavec roku

    Rozhoduje se mezi tímhle, Suzuki Liana a Renault Thalia, ještě možná Fabia sedan >:-[]
    • 41 Reagovat !

      foto bonzour

      bonzour 05.07.  11:29

      « Re: krasavec roku

      Sedan je ošklivej ale ten kombik se mi vždycky moc libil.
      • 11 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 05.07.  12:31

        « Re: Re: krasavec roku

        presne.. kombik ma svoje caro.. a to este aj dnes ;-) ... ja tieto lancery vidim fakt z 90 percent prave ako kombiky ... a slusi im to stale :yes: [odkaz] ;-) .. take az skoro-volvo >:D .. a podla mna este aj vedla novej O3 kombi je tento kombi misak stale krasavec ;-) nestrati sa ... skoda len ze dnes uz mitsu na taketo vozy hadze boba... a mysli len na SUVecka... lebo prave v nizsej strednej triede to vzdy vedeli... ale casy sa zrejme menia.. aj zaujmy a priority.. ale mozno casom sa vratia... podobne ako nissan s pulsarom ( ako reinkarnacia almery ) .. aj ked ten zda sa znova skonci bez priameho nastupcu :*) ach jo
      • 10 Reagovat !

        foto JirkaV8

        JirkaV8 05.07.  14:00

        « Re: Re: krasavec roku

        mi moc ne, ale neva ;-)
    • 31 Reagovat !

      foto bystron

      bystron 05.07.  12:02

      « Re: krasavec roku

      technicky fajn, ale dost nuda :-|
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.07.  12:24

      « Re: krasavec roku

      kombik s tymi svetlami na vysku vie byt pekny... a ked ma 17tky .. a je v bordovej metle ... taky jeden vidim a by si sa divil ako dobre stihlo az sportovo vyzera ... aj kabina s tymi jeho budikmi je dodnes kukatelna... pritom kukni na O1-tku v kabine... paripadne aj na jej celkove tvary kasne... nezda sa mi to byt krajsie auto na danu dobu a pritom kolko ich tu stale jazdi a nikto sa nestazuje ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto VDC

      VDC 05.07.  16:04

      « Re: krasavec roku

      Zapomněl jsi na Nissan Tiida. >:D
    • 20 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 05.07.  18:59

      « Re: krasavec roku

      Doporučuju Suzuki Swift sedan:
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 05.07.  20:43

        « Re: Re: krasavec roku

        že ti asijští designeři přijdou vždycky s něčím revolučním SUV coupé a SUV sedan:)
    • 01 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 06.07.  14:03

      « Re: krasavec roku

      Are you mad? Jeste si ke krasavcum pridej Multiplu a Octavii 2.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 06.07.  20:25

        « Re: Re: krasavec roku

        Octavia II byla trefa, taky hned po uvedení zdvojnásobila evropské prodeje modelu (2005-7 byla okolo 200t, Octavia I byla maximálně kolem 100t). To byl základ dnešních úspěchů značky, od té doby se to hýbe už relativně málo.
        [odkaz]
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 07.07.  07:59

          « Re: Re: Re: krasavec roku

          Thalia, Dacie nebo Kachna byla taky trefa, to jeste neznamena, to jsou hezka auta.
          • 30 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 07.07.  20:20

            « Re: Re: Re: Re: krasavec roku

            Zamíchal jsi do toho další auta, ale nevadí...

            Thalia podle mě žádná trefa nebyla, ale úplně k tomu nemám čísla... možná svého času u nás díky supernízké ceně, ale celoevropsky určitě ne. Proto taky už žádná Thalia není.

            Dacia... tam je to komplikovanější. Dacia se prodává taky hlavně přes cenu, ale solidní design byl podle mě vždycky silnou zbraní Dacie. Primárně Dusteru, ale nakonec i to Sandero je lepší, než leckteří mainstreamoví konkurenti.

            Kachna byla ikonická i díky designu.

            Pokud šlo ale jen o to plivnout na Octavii, tak se omlouvám že to takhle komplikuju :-)
            • 01 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 07.07.  20:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

              Octavia se mimo CSFR prodavala taky jenom pres cenu. Jinak by kupujici koupil Golfa.
              • 10 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 07.07.  21:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

                Ne, to právě není pravda. Octavia nikdy nebyla levná, podstatný rozdíl v ceně proti Golfu tam není... a už vůbec ne na trzích jako Švýcarsko, kde Octavia pravidelně patří k top modelům.
              • 00 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 07.07.  23:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

                Golf (V) do nějakého roku 2007 neměl ani kombi, takže mezi ním a Octavií byl docela zásadní prostorový rozdíl.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 08.07.  10:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

                  No počkej, Golf Variant byl přece už od III [odkaz] , ve čtvrté generaci to částečně alternovala Bora Variant... ale proti Octavii stál Golf Variant vždycky.
                  • 00 Reagovat !

                    foto twistedTSD

                    twistedTSD 08.07.  14:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

                    Možná jsem se špatně vyjádřil. Ano, kombi bylo už dříve, ale v páté generaci na čas vypadlo. Tehdy se s ním snad ani nepočítalo a vrátilo se teprve rok před generační obměnou.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 08.07.  15:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

                      Ty... to si vůbec neuvědomuju. Jaký roky myslíš že nebylo kombi?
                      • 00 Reagovat !

                        foto twistedTSD

                        twistedTSD 08.07.  16:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

                        Nevím, kdy skončila výroba G IV kombi, ale G V Variant přišel až po čtyřech letech od uvedení hatche, údajně až na základě vysoké poptávky. [odkaz] Dá se tedy říct, že OII v tomto měla aspoň zezačátku pěkně navrch.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 08.07.  19:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

                          Wiki říká: G4 Variant do 6/2006, G5 Variant představen 3/2007. Je fakt že tam byl přesah výroby čtyřkového kombíku a pětkového Golfa, takže Octavia II stála chvilku proti Golfu 4 Variant...
                          • 00 Reagovat !

                            foto twistedTSD

                            twistedTSD 10.07.  13:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: krasavec roku

                            To jsem nevěděl, že ho nechali ve výrobě tak dlouho. I tak měla Octavia ze začátku dobrou pozici, když se VW bez většího úspěchu snažil o nahrazení letitého Variantu Plusem a ani Seat její pozice významně neohrožoval. Kdo chtěl tou dobou moderní koncernové kombi, případně lift, měl volbu docela jasnou. Navíc výhoda praktičnosti liftu přetrvává dodnes. Proto nesouhlasím s tím, že Octavia byla akorát laciná náhražka Golfu.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 05.07.  12:16

    z tejto generacie

    u nas vidim hlavne kombiky... predpokladam ze mnohe su dovezene za par babiek ( kedze ani v minulosti som ich u nas nevidel tolko co dnes :-) ).. pritom ide o stale celkom prakticke a velke auto aj na dnesne pomery danej triedy ... aj kabina nevyzera nijak prehistoricky... nahodu tento nizky styl palubovky s perfektnym vyhladom bude stale in... :-) ... urcite teda zaujimava volba ako jazdenka a to aj v konfrontacii s u nas oblubenou O1 alebo povedzme nejake stare golfy kombiky ... hlavne ta priestrannost podla mna tu boduje.. aj jednoducha ale robustna konstrukcia
  • 21 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 05.07.  14:15

    To je hnus, kde je ta doba

    Kdy ke Galantu se Evropa nemohla rovnat.
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.07.  17:41

      « Re: To je hnus, kde je ta doba

      inak prave pozeram ze tento lancer sedan ma 4 srubove kola a ten tmavy kombik na fotke v prispevku vyssie ktory je aj v teste na acz ma 5 srubove kola... zeby casom presli na 5srubove kola v ramci nejakeho faceliftu? sranda ... musim si vsimnut ake kola ma tu jeden bordovy co nam tu stoji nedaleko pod branou... ale ma tiez pekne velke disky

      galant bol na svoju dobu skutocne skvost... kdeze su tie casy... alebo mazda xedos 6 ci 9 ... to boli kusky kludne porovnatelne aj s nejakou tou vtedajsou nemeckou konkurenciu... ved galant to bolo tiez take japonske skoro-bmw ... malo krasny ostry nizky face .. je mi jasne ze tieto vozy sa uz nevratia ale boli to krasne roky... alebo primery... tiez mi to chyba... zrazu vsade len samy kaskaj a ASX ... ale taka doba no :*) ... kazdy chce SUV no... ved aj ja >:D :*)
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 06.07.  20:29

        « Re: Re: To je hnus, kde je ta doba

        Galant měl dvě fakt hezké generace, tu kulatou i tu následnou hranatou.
        [odkaz]
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 06.07.  20:57

          « Re: Re: Re: To je hnus, kde je ta doba

          Poslední evropský Galant byl bombastický. Velká škoda, že dalších podobných aut se od Mitsu jen tak nedočkáme.
  • 00 Reagovat !

    foto Mates35

    Mates35 05.07.  22:03

    klasika

    S tím jezdí děda pořídil ho před několika lety z autobazaru a je s ním neskutečně spokojený, prej by už neměnil.
    • 00 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 08.07.  17:31

      « Re: klasika

      deda v tom ma jasno, potrebuje hlavne jazdit zapnut svetla mozna klimu a mat spolahliveho kvalitneho partaka co sa na nic nehra ani ho nicim nepletie... mysak nesklame
  • 00 Reagovat !

    foto bofik

    bofik 07.09.  14:40

    Lacer Wagon 2.0 sport 99kW

    Byl jsem majitelem kombika ve verzi sport 2.0 z roku 2006 , kupovaný jak jeden poslední v roce 2007, za velice rozumnou cenu jako nový, červena barva/metal. Měl jsem ho 5 let a do ted jse mi za nim stýska. Je to auto o jednoduchosti a emocich, ne každemu sedne, není to dalníčni stíhač, ale vyborne svezení po cestach 1. Třídy. Podvozek famozní, tvrdší, motor atmosfera, točívá, spotřeba malinko vyšší, ješte že to nemělo palubi počitač, asi kolem 8-9, dle toho kde se šlo. Podvozek byl lepší než motor, držel na točivé dalnici i ve 200, kde jiný již spomalovali. Ale to nebyl jseho styl, auto melo 5. rychlosti, takže dalnice nebyla jeho pravým mistem. Jinak interier jednoduchy , ale sportovně příjemný, sedačky celkem dobré, dost mista všude ! I v kufru. Kupoval jsem ho jako rodinné auto, narodil jse nam syn, starý accord 96 již dosluhoval, na nový jsem neměl, tak jsem skočil do toho. Potom přišel druhý syn, vešli sme se, třetí a to jsme ješte rok vydželi nějak, nakonec jsem musel do MPV…to je ale jina kapitola. Prodal jsem ho po 5 letech, mel 90t, vyborny stav, udržovaný, šíleně pod cenu, 2012 byli vůbec ceny na minimu. Do ted ho okukuji a přemýšlim ho koupit opět, nebo sedan 2,0 z německa. Jěšte, každý kdo si sednul dovnitř byl překvapen ,též kdo ho řídil, asi ani ne výkonem, ale pocitem s jízdy. Též jsem s nim absolvoval školu smyku, malinko zručnosti a auto se ovladalo suprově, kde jiný litali , myšak se srovnal raz dva, to je to řízení, co dnes chybí mnoha modelům, a mělo to jen ABS, no ESP+jine super elekronicke vychytávky a předse se řidilo s pocitem jistoty. Též design auta me do dnes fascinuje, líby se mi, mam i orig katalog. Bohužel nahrada není, těžko se hledá. O kladech a zaporech meachaniky, oprav se nebudu rozepisovat, prostě spotřebák měnit, lak nachylný teda asi tenší, to je japonec. Asi vše, kdo zvažuje at neváha, ješte nejaky jsou v NE a NL, da se sehnat pekny kus. Držim palce.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Uprchlíci zahltili tropické ráje. V Karibiku jich je už 100 tisíc

Uprchlíci zahltili tropické ráje. V Karibiku jich je…

Miliony Venezuelanů utekly ze své zbídačené země, kde panuje hospodářská krize. Sta tisíce z nich přitom…

Dotace na zateplení i dešťovku mění podmínky: Jak získat od státu až 450 tisíc?

Dotace na zateplení i dešťovku mění podmínky: Jak…

Od poloviny října mohou lidé nově žádat o dotace na zateplení, které provedou svépomocí. Není to ale jediná…

 

iSport.cz

Konec? O tom Hejnová neuvažovala. Teď se raduje z tréninků a plánuje Tokio

Konec? O tom Hejnová neuvažovala. Teď se raduje z…

Zpropadená sezona vrcholící nešťastným mistrovství Evropy v Berlíně. Takový byl hodně ve zkratce uplynulý tři…

Polsko – Česko 0:1. Vítězný gól vstřelil Jankto, v bráně zářil Pavlenka

Polsko – Česko 0:1. Vítězný gól vstřelil Jankto, v…

Úkol splněn! Česká reprezentace obstála i ve třetím utkání pod novým trenérem Jaroslavem Šilhavým a přípravný…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Voda, která hoří aneb Listopadová revoluce byla měkká, z estébáků udělala úspěšné podnikatele

Vladimír Pikora: Voda, která hoří aneb Listopadová…

Tak tu zase máme výročí 17. listopadu. Dost dobrá příležitost zamyslet se, co nám přinesl 17. listopad 1989.…

Babiš: Můj syn nikdy neměl české občanství, ve Švýcarsku studoval

Babiš: Můj syn nikdy neměl české občanství, ve…

Premiér Andrej Babiš (ANO) dnes ve stručném vyjádření novinářům řekl, že jeho syn Andrej nikdy nebyl českým…