Diskuse

Ojetý Peugeot 207 CC: Prodlužte si levně léto!

3.8.2017

S Peugeotem 207 CC si můžete vítr ve vlasech užívat už za částku lehce přesahující 100.000 korun. Jenže, není všechno zlato, co se třpytí…

 

  • 04 Reagovat !

    foto lada-2102

    lada 2102 03.08.  08:35

    Proč?

    Proč tento článek, když na prodej jsou možná 2 kusy v ČR. Dobrá skrytá reklama.
    • 30 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 03.08.  08:53

      « Proč?

      Tak určitěěěěě [odkaz]
      • 04 Reagovat !

        foto lada-2102

        lada 2102 03.08.  09:42

        « Proč?

        Ha ha a zkus zadat nejprve coupe a je tam jeden:)
        • 00 Reagovat !

          foto mufik-martin

          mufik.martin 03.08.  12:53

          « Re: Proč?

          a proc davat coupe, když je to brano cabriolet? Ano, CC je coupe cabriolet, ale každý normalni clovek to bude hledat pod cabriem a ne pod coupe.
          • 02 Reagovat !

            foto lada-2102

            lada 2102 03.08.  19:04

            « Re: Re: Proč?

            No protože jsem asi hloupý a v prvním bazaru do kterého jsem se díval to měli v coupe a v cabriu bylo 0 kusů >:D
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 03.08.  19:57

              « Re: Re: Re: Proč?

              Na Tipcars jich máš 21ks, na Sauto 30ks... Nejdřív si to ověř než napíšeš blbost ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 03.08.  09:13

    Není zlý

    Ale elegance 206 CC nedosahuje... :-)
  • 30 Reagovat !

    foto LuCZiano

    LuCZiano 03.08.  09:42

    1.6 HDi

    Tohle je dobrý motor. Stačí pravidelně měnit olej někde, kde tomu rozumí (to bylo správně zmíněno v článku), dávat kvalitní naftu a motor se odvděčí sametovým chodem a docela fajn spotřebou. Máme v rodině 5 aut s těmito motory, Peugeoty i Citroen, nový i ojetý a žádný z těch aut nemělo problém s motorem. Já mám na něm namotáno 197tkm a řešil jsem někdy kolem 130tkm netěsnou vanu oleje (přetěsněno za pár stovek), a cca ve 180tkm mi praskl "buřtík". (výměna cca 1500,-) Toť vše. Startuje na brnknutí, olej nežere, nečudí, snad v této kondici vydrží dál.

    Jo a mám tu údajně horší verzi, tj rok 2008 a 16V :-)
    • 31 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 03.08.  10:29

      « 1.6 HDi

      Do kabrioletu není nafta nikdy dobrý motor.
      Manželka měla 206 cc a později 207 cc. 206ka byla super a 207ka ještě lepší. Klobouk dolů před ochranou před větrem hlavně v 207cc. To taková Z4 už byla prakticky nepoužitelná od 60 km/hodinu a výš. V 207cc jsem jel 190 se střechou dole a o větru jsem prakticky nevěděl. Oba byly v rodině cca dva roky a neměly žádnou závadu. A tak pěkný interiér včetně palubní desky v kůži jako měla ta 207 cc jsem dlouho neviděl...
  • 20 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 03.08.  10:09

    Sebring

    Za ty prachy raději vezmu Sebringa s V6 a ne to mini autíčko bez motoru a nejlíp v naftě, aby to jelo za 5 >:D
    • 21 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 03.08.  10:11

      « Re: Sebring

      >:-[] Za to už máš 14 let starý Camaro !
      • 10 Reagovat !

        foto Neurotic

        Neurotic 03.08.  10:51

        « Re: Re: Sebring

        Tak to bych chtěl vidět, protože stojí asi 4x tolik co ten Sebring...
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 03.08.  10:58

          « Re: Re: Re: Sebring

          Barik tvrdil, že ho sehnal za kilo, a takovej pěknej Sebring cabrio V6 nebude o moc levnější, pokud tedy nemyslíš nějaký vrakovištní kousek.
          • 30 Reagovat !

            foto Joab

            Joab 03.08.  11:01

            « Re: Re: Re: Re: Sebring

            Nebo Ladu, předělat na LPG a ufiknout střechu.
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 03.08.  11:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sebring

              Tak to je ideál, přece nebudeš kupovat jiný auta, kdyz muzes vse udelat z jednoho doma v garáži.... a ještě KN filtr, aby to trochu trhalo asfalt >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Neurotic

            Neurotic 03.08.  13:21

            « Re: Re: Re: Re: Sebring

            Nejlevnější Camaro z roku 2000 je za 10 tisíc euro jseš si jistej že to bylo v KČ? >:D Nejlevnější Sebring 2000+ je za 1300 euro a normální cena je tak 3000 to mi přijde jako trochu rozdíl :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 03.08.  13:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sebring

              Kde to hledáš?

              Já vidím nejlevnější za ani ne 80
              [odkaz]

              + trojka za flexu >:D a je kabrio

              mamuálně nezruční si holt musí připlatit, protože dekapitované zrovna nejsou moc v nabídce... nejlevnější za 149 [odkaz]
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 03.08.  15:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebring

                Nezapomeň KN filtr >:-[] a LPG
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 03.08.  10:30

      « Re: Sebring

      auto pro ženskou/ auto pro chlapa...
    • 00 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 03.08.  13:13

      « Sebring

      A co teprve Mustanga.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 03.08.  21:57

        « Re: Sebring

        Cherokee je určite s ním na dovolenke v južnom Bulharsku. A každú chvíľu ho strieka na inú farbu. >:D Ale zvuk má ten V8 fakt parádny, to o tom potom. >:D
  • 10 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 03.08.  10:30

    Helmoltzův rezonátor

    "... že jsme zespodu na autě našli přídavné závaží, takzvaný Helmoltzův rezonátor, který uklidňuje chvění karoserie při jízdě...."

    A opravdu to byl Helmholtzův rezonátor ?
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 03.08.  13:19

      « Re: Helmoltzův rezonátor

      Kdysi jsem někde četl (v Automobilu), že se tomu tak říká. I to pak několikrát napsal. Ano možná by bylo lepší napsat, že šlo "o přídavné pružně uložené závaží, tlumící chvění karoserie". Vyhnuli bychom se zbytečné spekulaci.
      • 00 Reagovat !

        foto Intr

        Intr 03.08.  13:54

        « Re: Re: Helmoltzův rezonátor

        V technické praxi se tomu říká dynamický tlumič (kmitů) nebo taky tilger.
        • 00 Reagovat !

          foto kalousek

          kalousek 03.08.  14:58

          « Re: Re: Re: Helmoltzův rezonátor

          Jo to může být ono. Schwingungstilger, harmonic absorber, tuned mass damper

          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Tomas-Dusil-auto-cz

            Tomas Dusil, auto.cz 03.08.  15:05

            « Re: Re: Re: Re: Helmoltzův rezonátor

            Ted koukám do technického školení na Audei Cabriolet (budu o tom něco také psát) a skutečně tam to nazývají Schwingungstilger.
  • 10 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 03.08.  11:52

    Francouz a kabriolet

    no možná když to bylo nový , ale ani tak bych to nechtěl,je to holčičí auto , stejně jako TT, nebo lidový vůz brouk

    ani to nebudu číst ten článek a už vím
    • 11 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 03.08.  12:23

      « Re: Francouz a kabriolet

      206 cc nebola holčičí, v mojom okolí po ňom slintali chlapíci, vyzeral citujem ako projektil. 8valcová amerika to nebola, ale mladý chlap v tom vyzeral dosť dobre.
      • 23 Reagovat !

        foto flyboyeda

        flyboyeda 03.08.  13:02

        « Re: Re: Francouz a kabriolet

        každy chlap v takovém autě vypadá jako D E B I L

        buď gey, nebo holka, tohle je pro mě stejný jako Audi TT, Volskwágen brouk, a něco se určitě najde,

        tohle je holčičí uatíčko, tohle měla uvádět nějaká slečna v rubrice dámské okénko

        na to auto bych slintal jedině tak kdyby v tom jela nějaká super kost, jenomže ani super kosti v tom nejezdí ty mají SUV

        takže v tom pojede jenom chuj co si myslí že je frajer a přitom není a nebo nějáká né moc hezká blondýna

        skuteční chlapi jezdí v Mazdě MX-5, tenhle Peugeot je pro zoufalce
        • 10 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 03.08.  13:22

          « Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

          Myslím, že to vidíte zbytečně černě. V článku nejde o sociální stránku věci, ale o techniku. Tu nechť řeší lifestyle. Ano, MX-5 je určitě lepším strojem, zejména po jízdní stránce, o tom žádná. Jenže taky servis mazdy stojí více, tedy pokud se bavíme o cenách dílů. No a koroze je problém i u NC. O starších nemluvě.
          • 01 Reagovat !

            foto flyboyeda

            flyboyeda 03.08.  20:10

            « Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

            nic ve zlým , ale je to holčičí auto a s těmi cenami náhradních dílů nemáte pravdu, staré malé Pažouty byly skvelé tyhle nové s r a č k y nestojí za nic je to hrůza, MX se dá sehnat za podobné peníze a je to úplně jiná liga a hlavně v MX 5 člověk nevypadá jako d e b i l
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 03.08.  20:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

              Edo jsi celkem mimo. Peugeot má ceny ND naprosto v pohodě. Mám doma 2 i zmíněnou 207 5DV HB a servis mě stojí daleko míň než na Škodovku...

              Každý prostě nechce Mazdu MX-5, naštěstí je pořád ještě výběr i u těhle mrňousů. Tj tvoje hodnocení "že někdo vypadá v nějakém autě jako d e b i l" si strč za klobouk ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto flyboyeda

                flyboyeda 03.08.  21:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                když chce někdo jezdit v holčičím autě je to jeho věc a jakou má tvůj pežeotek barvu růžovou ?
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 03.08.  21:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                  Koukám došly argumenty ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto flyboyeda

                    flyboyeda 03.08.  21:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                    jaký argumenty co to tu plácáš, já vím že tenhle pažout je šrot, vůbec nepřipustím diskuzi o opaku, diskuze o věcech které jsou jasné jsou zbytečné, bež si stím holčičím autem do p r d e l e, když ho miluješ je to tvůj problém né můj
                    • 00 Reagovat !

                      foto ericn

                      ericn 03.08.  21:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                      Jediný kdo má problém si evidentně ty >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 04.08.  07:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                    Edovi argumenty nedošli, ani predtým žiadne nemal :-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto ericn

                      ericn 04.08.  10:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                      Tak čekal jsem na rozumný argument, proč je P207 podle něj tak špatná... Marně ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Tomas-Dusil-auto-cz

              Tomas Dusil, auto.cz 04.08.  10:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

              Myslím, že s cenami dílů pravdu mám, minimálně co se týká originálních dílů. Nechcete mi snad tvrdit, že originální rameno přední nápravy na MX-5 (třeba to spodní) stojí stejně jako na P-207. Mazda má některé díly drahé skoro jako Porsche. Měl jsem starou MX-3 a origo rameno na ní stálo 15.000 korun. Na 944 stojí asi 9.500 korun. MX-3 je derivát 323, MX-5 je svébytné auto. Ano, seženete ji za podobné peníze, ale jen NB 1.6. 1.8 je mnohem dražší. A za ty peníze si rovnou můžete hledat i šikovného karosáře, který vám auto vyvaří.
          • 00 Reagovat !

            foto flyboyeda

            flyboyeda 03.08.  20:11

            « Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 03.08.  22:01

          « Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

          No jasne, myslíš tu MX-5 čo sa neviem koľko krát stala gay car of the year v GB?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Komiksoví superhrdinové se rvou s postavami z videoher. Marvel vs. Capcom Infinite je šílená bojovka

Komiksoví superhrdinové se rvou s postavami z…

Crossovery jsou v komiksovém světě na denním pořádku. Díky expanzi Marvelu již nejsou ničím výjimečným ani na…

Polští záchranáři, kteří skočili pro Jana Třísku (†80): Posádka lodi nám bránila

Polští záchranáři, kteří skočili pro Jana Třísku…

Dva polští turisté Jarosław Jasita (40) a Jarosław Ruda (39) si výletní plavbu po Vltavě představovali trochu…

 

iSport.cz

Příbram vyhrála šlágr v Hradci, druhou ligu vede Opava před Budějovicemi

Příbram vyhrála šlágr v Hradci, druhou ligu vede…

SOUHRN 9. KOLA | Fotbalisté Příbrami v 9. kole druhé nejvyšší soutěže vybojovali důležité vítězství 2:0 na…

Klečíme proti Trumpovi! Protesty hráčů v NFL rostou do obřích rozměrů

Klečíme proti Trumpovi! Protesty hráčů v NFL rostou…

Ve Spojených státech se stupňují protesty hráčů amerického fotbalu z NFL a dalších sportovců proti prezidentovi…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

„Root beer“ není pivo v českém slova smyslu, ačkoliv se občas jako kořenové pivo překládá. Je to limonáda, co…

Soos u Františkových Lázní: Unikátní přírodní rezervace, kterou jinde v Evropě nenajdete

Soos u Františkových Lázní: Unikátní přírodní…

Když uvidíte na mapě naší republiky nápis Soos, nepropadejte panice - nikdo nevysílá signál volající o pomoc.…