Diskuse

Ojetý Peugeot 207 CC: Prodlužte si levně léto!

3.8.2017

S Peugeotem 207 CC si můžete vítr ve vlasech užívat už za částku lehce přesahující 100.000 korun. Jenže, není všechno zlato, co se třpytí…

 

  • 04 Reagovat !

    foto lada-2102

    lada 2102 03.08.  08:35

    Proč?

    Proč tento článek, když na prodej jsou možná 2 kusy v ČR. Dobrá skrytá reklama.
    • 30 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 03.08.  08:53

      « Proč?

      Tak určitěěěěě [odkaz]
      • 04 Reagovat !

        foto lada-2102

        lada 2102 03.08.  09:42

        « Proč?

        Ha ha a zkus zadat nejprve coupe a je tam jeden:)
        • 00 Reagovat !

          foto mufik-martin

          mufik.martin 03.08.  12:53

          « Re: Proč?

          a proc davat coupe, když je to brano cabriolet? Ano, CC je coupe cabriolet, ale každý normalni clovek to bude hledat pod cabriem a ne pod coupe.
          • 02 Reagovat !

            foto lada-2102

            lada 2102 03.08.  19:04

            « Re: Re: Proč?

            No protože jsem asi hloupý a v prvním bazaru do kterého jsem se díval to měli v coupe a v cabriu bylo 0 kusů >:D
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 03.08.  19:57

              « Re: Re: Re: Proč?

              Na Tipcars jich máš 21ks, na Sauto 30ks... Nejdřív si to ověř než napíšeš blbost ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 03.08.  09:13

    Není zlý

    Ale elegance 206 CC nedosahuje... :-)
  • 30 Reagovat !

    foto LuCZiano

    LuCZiano 03.08.  09:42

    1.6 HDi

    Tohle je dobrý motor. Stačí pravidelně měnit olej někde, kde tomu rozumí (to bylo správně zmíněno v článku), dávat kvalitní naftu a motor se odvděčí sametovým chodem a docela fajn spotřebou. Máme v rodině 5 aut s těmito motory, Peugeoty i Citroen, nový i ojetý a žádný z těch aut nemělo problém s motorem. Já mám na něm namotáno 197tkm a řešil jsem někdy kolem 130tkm netěsnou vanu oleje (přetěsněno za pár stovek), a cca ve 180tkm mi praskl "buřtík". (výměna cca 1500,-) Toť vše. Startuje na brnknutí, olej nežere, nečudí, snad v této kondici vydrží dál.

    Jo a mám tu údajně horší verzi, tj rok 2008 a 16V :-)
    • 31 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 03.08.  10:29

      « 1.6 HDi

      Do kabrioletu není nafta nikdy dobrý motor.
      Manželka měla 206 cc a později 207 cc. 206ka byla super a 207ka ještě lepší. Klobouk dolů před ochranou před větrem hlavně v 207cc. To taková Z4 už byla prakticky nepoužitelná od 60 km/hodinu a výš. V 207cc jsem jel 190 se střechou dole a o větru jsem prakticky nevěděl. Oba byly v rodině cca dva roky a neměly žádnou závadu. A tak pěkný interiér včetně palubní desky v kůži jako měla ta 207 cc jsem dlouho neviděl...
  • 20 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 03.08.  10:09

    Sebring

    Za ty prachy raději vezmu Sebringa s V6 a ne to mini autíčko bez motoru a nejlíp v naftě, aby to jelo za 5 >:D
    • 21 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 03.08.  10:11

      « Re: Sebring

      >:-[] Za to už máš 14 let starý Camaro !
      • 10 Reagovat !

        foto Neurotic

        Neurotic 03.08.  10:51

        « Re: Re: Sebring

        Tak to bych chtěl vidět, protože stojí asi 4x tolik co ten Sebring...
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 03.08.  10:58

          « Re: Re: Re: Sebring

          Barik tvrdil, že ho sehnal za kilo, a takovej pěknej Sebring cabrio V6 nebude o moc levnější, pokud tedy nemyslíš nějaký vrakovištní kousek.
          • 30 Reagovat !

            foto Joab

            Joab 03.08.  11:01

            « Re: Re: Re: Re: Sebring

            Nebo Ladu, předělat na LPG a ufiknout střechu.
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 03.08.  11:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sebring

              Tak to je ideál, přece nebudeš kupovat jiný auta, kdyz muzes vse udelat z jednoho doma v garáži.... a ještě KN filtr, aby to trochu trhalo asfalt >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Neurotic

            Neurotic 03.08.  13:21

            « Re: Re: Re: Re: Sebring

            Nejlevnější Camaro z roku 2000 je za 10 tisíc euro jseš si jistej že to bylo v KČ? >:D Nejlevnější Sebring 2000+ je za 1300 euro a normální cena je tak 3000 to mi přijde jako trochu rozdíl :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 03.08.  13:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sebring

              Kde to hledáš?

              Já vidím nejlevnější za ani ne 80
              [odkaz]

              + trojka za flexu >:D a je kabrio

              mamuálně nezruční si holt musí připlatit, protože dekapitované zrovna nejsou moc v nabídce... nejlevnější za 149 [odkaz]
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 03.08.  15:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebring

                Nezapomeň KN filtr >:-[] a LPG
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 03.08.  10:30

      « Re: Sebring

      auto pro ženskou/ auto pro chlapa...
    • 00 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 03.08.  13:13

      « Sebring

      A co teprve Mustanga.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 03.08.  21:57

        « Re: Sebring

        Cherokee je určite s ním na dovolenke v južnom Bulharsku. A každú chvíľu ho strieka na inú farbu. >:D Ale zvuk má ten V8 fakt parádny, to o tom potom. >:D
  • 10 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 03.08.  10:30

    Helmoltzův rezonátor

    "... že jsme zespodu na autě našli přídavné závaží, takzvaný Helmoltzův rezonátor, který uklidňuje chvění karoserie při jízdě...."

    A opravdu to byl Helmholtzův rezonátor ?
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 03.08.  13:19

      « Re: Helmoltzův rezonátor

      Kdysi jsem někde četl (v Automobilu), že se tomu tak říká. I to pak několikrát napsal. Ano možná by bylo lepší napsat, že šlo "o přídavné pružně uložené závaží, tlumící chvění karoserie". Vyhnuli bychom se zbytečné spekulaci.
      • 00 Reagovat !

        foto Intr

        Intr 03.08.  13:54

        « Re: Re: Helmoltzův rezonátor

        V technické praxi se tomu říká dynamický tlumič (kmitů) nebo taky tilger.
        • 00 Reagovat !

          foto kalousek

          kalousek 03.08.  14:58

          « Re: Re: Re: Helmoltzův rezonátor

          Jo to může být ono. Schwingungstilger, harmonic absorber, tuned mass damper

          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Tomas-Dusil-auto-cz

            Tomas Dusil, auto.cz 03.08.  15:05

            « Re: Re: Re: Re: Helmoltzův rezonátor

            Ted koukám do technického školení na Audei Cabriolet (budu o tom něco také psát) a skutečně tam to nazývají Schwingungstilger.
  • 10 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 03.08.  11:52

    Francouz a kabriolet

    no možná když to bylo nový , ale ani tak bych to nechtěl,je to holčičí auto , stejně jako TT, nebo lidový vůz brouk

    ani to nebudu číst ten článek a už vím
    • 11 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 03.08.  12:23

      « Re: Francouz a kabriolet

      206 cc nebola holčičí, v mojom okolí po ňom slintali chlapíci, vyzeral citujem ako projektil. 8valcová amerika to nebola, ale mladý chlap v tom vyzeral dosť dobre.
      • 23 Reagovat !

        foto flyboyeda

        flyboyeda 03.08.  13:02

        « Re: Re: Francouz a kabriolet

        každy chlap v takovém autě vypadá jako D E B I L

        buď gey, nebo holka, tohle je pro mě stejný jako Audi TT, Volskwágen brouk, a něco se určitě najde,

        tohle je holčičí uatíčko, tohle měla uvádět nějaká slečna v rubrice dámské okénko

        na to auto bych slintal jedině tak kdyby v tom jela nějaká super kost, jenomže ani super kosti v tom nejezdí ty mají SUV

        takže v tom pojede jenom chuj co si myslí že je frajer a přitom není a nebo nějáká né moc hezká blondýna

        skuteční chlapi jezdí v Mazdě MX-5, tenhle Peugeot je pro zoufalce
        • 10 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 03.08.  13:22

          « Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

          Myslím, že to vidíte zbytečně černě. V článku nejde o sociální stránku věci, ale o techniku. Tu nechť řeší lifestyle. Ano, MX-5 je určitě lepším strojem, zejména po jízdní stránce, o tom žádná. Jenže taky servis mazdy stojí více, tedy pokud se bavíme o cenách dílů. No a koroze je problém i u NC. O starších nemluvě.
          • 01 Reagovat !

            foto flyboyeda

            flyboyeda 03.08.  20:10

            « Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

            nic ve zlým , ale je to holčičí auto a s těmi cenami náhradních dílů nemáte pravdu, staré malé Pažouty byly skvelé tyhle nové s r a č k y nestojí za nic je to hrůza, MX se dá sehnat za podobné peníze a je to úplně jiná liga a hlavně v MX 5 člověk nevypadá jako d e b i l
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 03.08.  20:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

              Edo jsi celkem mimo. Peugeot má ceny ND naprosto v pohodě. Mám doma 2 i zmíněnou 207 5DV HB a servis mě stojí daleko míň než na Škodovku...

              Každý prostě nechce Mazdu MX-5, naštěstí je pořád ještě výběr i u těhle mrňousů. Tj tvoje hodnocení "že někdo vypadá v nějakém autě jako d e b i l" si strč za klobouk ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto flyboyeda

                flyboyeda 03.08.  21:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                když chce někdo jezdit v holčičím autě je to jeho věc a jakou má tvůj pežeotek barvu růžovou ?
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 03.08.  21:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                  Koukám došly argumenty ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto flyboyeda

                    flyboyeda 03.08.  21:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                    jaký argumenty co to tu plácáš, já vím že tenhle pažout je šrot, vůbec nepřipustím diskuzi o opaku, diskuze o věcech které jsou jasné jsou zbytečné, bež si stím holčičím autem do p r d e l e, když ho miluješ je to tvůj problém né můj
                    • 00 Reagovat !

                      foto ericn

                      ericn 03.08.  21:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                      Jediný kdo má problém si evidentně ty >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 04.08.  07:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                    Edovi argumenty nedošli, ani predtým žiadne nemal :-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto ericn

                      ericn 04.08.  10:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

                      Tak čekal jsem na rozumný argument, proč je P207 podle něj tak špatná... Marně ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Tomas-Dusil-auto-cz

              Tomas Dusil, auto.cz 04.08.  10:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

              Myslím, že s cenami dílů pravdu mám, minimálně co se týká originálních dílů. Nechcete mi snad tvrdit, že originální rameno přední nápravy na MX-5 (třeba to spodní) stojí stejně jako na P-207. Mazda má některé díly drahé skoro jako Porsche. Měl jsem starou MX-3 a origo rameno na ní stálo 15.000 korun. Na 944 stojí asi 9.500 korun. MX-3 je derivát 323, MX-5 je svébytné auto. Ano, seženete ji za podobné peníze, ale jen NB 1.6. 1.8 je mnohem dražší. A za ty peníze si rovnou můžete hledat i šikovného karosáře, který vám auto vyvaří.
          • 00 Reagovat !

            foto flyboyeda

            flyboyeda 03.08.  20:11

            « Re: Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 03.08.  22:01

          « Re: Re: Re: Francouz a kabriolet

          No jasne, myslíš tu MX-5 čo sa neviem koľko krát stala gay car of the year v GB?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Mrtvé tělo na Františku: 38letého bezdomovce našli ležet v parku

Mrtvé tělo na Františku: 38letého bezdomovce našli…

Na Starém městě, konkrétně v pásu zeleně ulice Na Františku, byl v pátek ráno nalezen muž bez známek života. Jak…

Smutný den Zdeňka Svěráka: V jeden den pohřbil Wabiho Daňka (†70) i kamaráda z mládí!

Smutný den Zdeňka Svěráka: V jeden den pohřbil…

Ve čtvrtek v poledne proběhl pohřeb muzikanta Wabiho Daňka (†70). Jedním ze smutečních hostů byl také Zdeněk…

 

iSport.cz

Řešení krize Realu? Nadějný brankář a útočná esa za deset miliard

Řešení krize Realu? Nadějný brankář a útočná esa za…

Chystá se nová éra legendárních Galacticos? Real Madrid ztrácí ve španělské lize na vedoucí Bacelonu už deset…

Hušbauer po své kanonádě proti Maccabi: V Evropě si to užívám

Hušbauer po své kanonádě proti Maccabi: V Evropě si…

PŘÍMO Z NETANJI | Dal dvě nádherné branky, aspoň jedna se mu snad musí chytit jako gól kola. Josef Hušbauer…

 

Reflex.cz

Vnitro do prezidentských voleb pustilo devět očekávaných uchazečů, nejvíce chyb v petici měl Zeman

Vnitro do prezidentských voleb pustilo devět…

Ministerstvo vnitra připustilo k prezidentským volbám devět kandidátů, jejichž úspěšná registrace se očekávala.…

Poslední bašta Ujgurů. To je starobylé město Kašgar na západním okraji pouště Taklamakan

Poslední bašta Ujgurů. To je starobylé město Kašgar…

Kašgar se pyšní mnoha „nej“. Stojí zde největší mešita v celé Číně i největší socha Mao Ce-tunga na světě.…