Diskuse

Ojetý Peugeot 406 Coupé: Teď je správný čas na investici!

9.2.2017

Poslední dekáda 20. století se nesla ve znamení karosářských verzí kupé. Snad každá značka měla v nabídce alespoň jeden takový model, u některých se jich našlo dokonce více. A přesně z této doby je recenzovaný Peugeot 406 Coupé.

 

  • 03 Reagovat !

    foto DEVIL

    DEVIL 09.02.  08:05

    ...jistě, ze šrotovny :-D

    >:D no samozřejmě, při nákupu v autoesa do něj bude člověk investovat v jednom kuse... nic jinyho než nablejskaná šroťárna >:D Apoš těn přední nárazník mohli napasovat trochu lépe a ne tak, že vypadá jak když tam nepatří :D
  • 13 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 09.02.  08:43

    3,0 V6

    na ten stály svého času orgio rozvody 30 tisíc Kč >:D
    190 HP z třílitru taky nic zajímavýho na Evropu....
    • 22 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 09.02.  08:47

      « Re: 3,0 V6

      Hele, v tý době měly i US auta podobný výkon i z větších motorů, tak zchladni :-)

      P 406 coupé je zaslouženou legendou a nikdy to nebyl trhač asfaltu, ani závodní auto. Byl a je to pořád elegán a takové coupé v Evropě v mainstreamu snad od té doby nenapodobil, aby bylo tak ladné i po tolika letech, s parádním interiérem.. :-)

      Já bych bral i dvoulitr, na víkendy a projíždky :-)
      • 22 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 09.02.  09:18

        « Re: Re: 3,0 V6

        No tak třeba 00 2,7 V6 od Chryslera měla 203 HP. Ale o to ani tak nejde.....
        • 12 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.02.  09:46

          « Re: Re: Re: 3,0 V6

          Zrovna jedna od Chryslera....... to je takové to tvé posmívání pro nic.... nechápu moc, proč :-)
          • 30 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 09.02.  09:51

            « Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

            Kdybych se chtěl posmívat tak napíšu spíš tohle - je zajímavé, že ty auta nějak nedrží cenu.....

            98 3,0 V6 za 50? ;-)

            03 2,2 za 80?

            Docela drsný.
            • 02 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.02.  10:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

              Podívej, kolik stojí 20 let staré auto střední třídy mainstreamu... v tomhle světle si celkem cenu drží :-) Obyčejnou 406 koupíš za 15 tisíc
              • 21 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 09.02.  10:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                Jenže kupé vždy stojí trošku jiné peníze než sedany či kombíky, tady to nějak neplatí. Asi špatná pověst....

                O posmívaných amerikách nepíšu vůbec, Firebrid, Camaro či Mustang z let 95-00 stojí tak 80-110 táců a levneji to neseženeš ani omylem.
                • 12 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 09.02.  10:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                  Jo, ale třeba dvoulitrový Sebring cabrio 2003 stojí 59 tisíc..... trochu pleteš páté přes deváté. Je jasné, že auta, která se sem dováží individuálně a jsou raritní, se prodávají za jiné ceny ( a také většinou to nebývá utrápená chudinka po vesnickém borci), než defakto mainstreamové evropské coupé..
                  • 21 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 09.02.  10:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                    Ono je celkem fuk jak se to sem dostalo, jde o to jestli je to za to někdo ochoten dát a je to zájem. Dost velká řada Youngtimerů je sem dotažena taky indivudálně akorát že ze západní Evropy a některé modely se tu nikdy ofiko neprodávaly (částečně že sou starší roku 1990) a částečně, že to tu neměl dovozce v nabídce nebo tu značka ani neměla zastoupení. A něco z toho ceny nedrží.
                    • 12 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 09.02.  10:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                      Tak vidíš, sám si to vysvětluješ, tak proč řešíš, že mainstreamový Peugeot coupé, když tu 406 je plné vrakoviště, nedrží tolik cenu? >:D
                      • 21 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 09.02.  11:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                        No kupé od Pininfariny by mělo, ale zjevně tam bude problém se spolehlivostí.....
                    • 21 Reagovat !

                      foto CrankyDude

                      CrankyDude 09.02.  10:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                      Zrovna se nemohu rozhodnout, jestli tento PGT 406 je sunka nebo plecka.
                      Ale rozhodne vim, ze to investice urcite nebude. :-! Ale jestli ano, tak s zapornym vynosem . >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 10.02.  07:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

              Ja znam zase pripady LHS nebo Sebringu, ktere se prodavaly za flasku. Pojizdne, s stk. To je ten Peugeot jeste draha exkluzivita :-! Docela drsny...
      • 10 Reagovat !

        foto pumpkin

        pumpkin 09.02.  23:29

        « Re: Re: 3,0 V6

        Hm, napadá mi potom už len Laguna Coupé. Tá bude časom hodnotnejšia, lebo sa ich toľko nevyrobilo.
    • 10 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 09.02.  09:05

      « Re: 3,0 V6

      Zdravím.
      K ceně rozvodů. Také jsem slyšel, že to stálo nějak takhle. Ale muselo to být hodně dávno (v 90. letech?), jelikož jsem od roku cca 2004 několik let dělal v dealerské síti Citroenu a spolehlivě vím, že to tehdy tolik nebylo. Jezdilo k nám pár C5 s tímhle motorem. Jedno Xm to úplně poslední v Exclusive výbavě a dokonce i Xantia Activa V6 :-) Myslím, že to tam stálo kolem 20 000 celá sada. Ten samý motor mají také Renaulty. Tam to možná bylo za víc, to nevím. Ale tu částku co uvádím v článku to v druhošce stojí už léta.
      • 31 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 09.02.  09:12

        « Re: Re: 3,0 V6

        Je to už hodně dlouho, ale u mého Avantime 3,0 V6 byly rozvody tuším 22.000 Kč i s prací...(?)
        • 21 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 09.02.  09:17

          « Re: Re: Re: 3,0 V6

          A to se vyplatí, mě stály na Stratuse v roce 2004 tehdá 6500 i s prací, Gates. Originál Mitsubishi vyšly s prací asi na 9600 >:D
          • 22 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 09.02.  10:04

            « Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

            Tak si zatleskej, jaká jsi liška podšitá, jak si na nás všechny zas vyzrál a koupil to nejlepší >:-[]
            • 21 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 09.02.  10:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

              To víš. Na dalších 5 autech mě rozvody stály přesně 0 kč >:D Řetěz rulezz.

              A za 13 let sem ušetřil cca 100 tis za gumy a tak 10 táců za přezutí a to sem ještě staré letnáky z 300C a staré zimáky z CTS prodal dohromady za 7,5 litru >:D
              Za 13 let sem ani jednom autě neměnil vejfuk, tlumčie sem měnil akorát na Stratusu, jinak na ničem dalším, díly podvozku akorát pravý čep řízení (Stratus a Sebring) a spodní ramena a tyčky (300C) jinak taky nic. Na Sebringu sem za 3 roky ani neměnil svíčky, neb se maj měnit až ve 160 tis a tolik to nemělo najeto, a v motoru mimo oleje, filtry, pcv ventily, antifreeze a svíčky sem za 13 let vyměnil dva domečky termostatů a 1 termostat a 1 výpustní šroub chaldiče a to ten starý domeček a starý termostat sem ještě prodal.

              To se to jezdí >:D
              • 22 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 09.02.  10:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                Za gumy? >:D No, to věřím, když jezdíš na sjetejch zimákách, to je panečku pak přilnavosti >:D Nic z těch věcí až na rozvody (to se musí, když se jezdí více..) jsem nedělal ani na naftových mainstreamových autech z Evropy >:D A to jsem najezdil daleko více km na jednom, než ty na všech pěti >:D
                • 21 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 09.02.  10:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                  Kdepak. Já měl nový zimáky na Sebringu(Continetal) , 300C(Hankook), Jaguaru(Nokian) a ted mam na CTS(Vredestein). Původní od minulého majitele sem měl akorát na Stratusu (při prodeji mnou dál ještě 5,5 mm vzorku) na na BMW (5 mm). Ale ušetřil sem na letních + přezutí.
                  Na Aleru sem naopak celých 3,5 roku jezdil na nových letních Barumkách, které sem koupil z výprodeje 2 roky starý (nejetý) za 750 Kč/ks >:D

                  Za 13 let sem dělal 5 přezutí v pneuservisu >:D

                  No tak to si lucky guy, já znam příběhy lidí, co za 13 let utopily v naftákách dost slušný money na servisu.

                  Já je utopil akorát se slavných prémiovkách Jaguar a BMW a to na servise věcí jako topení, klimatizace, videosystém, nětěsnící křivé vany ZF z výroby a ulítlé stěrače, podle webpajy a spol zanedbaná údržba minulými majiteli.
                  Má to jeden malinkej problém, že v 1500 stránkovém servisním manuálu na Jaguara není ani stránka o údržbě systému topení >:D >:D a obdobně tlustém servisním manuálu BMW není ani čárka o předepsané údržbě ramen stěračů ani o tom, že slavné ZF vyrábí křivé vany automatu ani o děravém výparníku klimy a jeho údržbě. >:D
                  A když to není v servisním manuálu, žádný ofiko servis to nikdy provádět nebude. Takže nemohla být zanedbaná údržba u něčeho, co se neudržuje.
                  • 10 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 09.02.  12:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                    Ty krivá vaňa od ZF, možno pri výmene v autorizovanom servise by ti na ňu záruku uznali, však že....
                    • 10 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 09.02.  12:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                      Pouze pokud by to servis nafotil, zdokumentoval a popsal jim postup montáže. Jinak KAPS Kojetín (vana i olej ZF Lifeguard 6 od nich) odmítá reklamace uznat.

                      Který servis při výměně ATF v převodovce fotí výměnu >:D >:D
          • 10 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 09.02.  12:37

            « Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

            Predpokladám, že tá práca bola v autorizovanom servise s dielmi z neho, nie kúpenými z ibeju a vymenené u kamaráta na konci ulice, či ?
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 09.02.  12:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

              olej + vana s filtrem od Kaps Kojetín, měněno tam kde servisuju všechna svoje auta.

              Zajímavé, že ta samá vana taky od ZF na Jaguara (shodná převodovka) netekla a měnil to stejný servis a stejný člověk.
              • 10 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 10.02.  07:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                Takže to nebylo v autorizivaném servisu a opět srovnáváš jabka a ježky >:D

                Opravdu bych chtěl vědět, za kolik by byly americké rozvody u oficiálního servisu :D
                • 10 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 10.02.  10:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3,0 V6

                  Oficiální servis tehdá na Chryslery byl DaimlerChrysler Automotive Bohemia na Chodově. Hodinová sazba cca 800 Kč hodina, můžu ti zjistit kolik měli normovaný čas na výměnu rozvodů. 22 nebo 30 táců by to určitě nestálo.

                  Za druhé - Nikde není povinnost servisovat dokonce ani nové auto u ofiko dealera který má jiné hodinové sazby i jinou cenu ND. Můžeš si jet kam chceš a pokud serivs má technologické postupy a vybavení prodávět opravy, tak ti musí uznat i záruku. A bud té jistoty že tady tryhle neofiko umí líp jak ofiko. Vono je rozdíl, jestli ti dělá rozvody člověk, co dělá na amerikách 2 roky po vyučení nebo předtím dělal škodovky nebo člověk, co dělá ameriky 15 let. Trošku jiné znalosti a zkušenosti >:D
    • 20 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 09.02.  12:36

      « Re: 3,0 V6

      A čo tým chcel autor povedať? Daj nám cenu rozvodov v autorizovanom servise na nejakú dobovú americkú káru a potom poďme porovnávať
    • 20 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.02.  17:05

      « Re: 3,0 V6

      Před 20 lety to bylo ok a pak měl i o něco víc = párkrát sem byl vezenej jak pažoutem tak C5 s timhle motorem a tehdy mi to přišlo super :-)

      30 t. to myslíš v autorizáku i s prací ne? Jedno stále jezdící mám v příbuzenstvu a ty rozvody v 240 t. měnili = až tam budu musim se zeptat kolik to stálo ;-)

      A tenhle motor nehaň = Vaculík motorum maličko rozumí a tomuhle řiká nejlepší francouzskej motor všech dob :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Tomas-Dusil-auto-cz

        Tomas Dusil, auto.cz 10.02.  08:50

        « Re: Re: 3,0 V6

        Nejen Vaculík, ale hlavně lidé co auta od PSA opravují říkají, že je to nejlepší motor co měli. Ještě mi na něj doma zbylo technické školení. Na tu původní verzi. V češtině! Je to fakt super, byť spotřeba už asi není dnešní. I tak bych to bral. Před asi 9 lety jsem jezdil se 406 Coupé. Stejnou stříbrnou jako v testu. Akorát V6 z roku 1997. Tedy tou úplně první. V plné výbavě. Chyběl snad jen adaptivní podvozek. Auto mělo najeto asi 180 000 km a bylo a jezdilo jako nové. Krása.
  • 13 Reagovat !

    foto Dundee-cz

    Dundee_cz 09.02.  09:26

    Je k mání

    Je to nádherné auto. Kdyby někdo chtěl tak prodávám svého mazla. [odkaz]
    • 02 Reagovat !

      foto DEVIL

      DEVIL 09.02.  10:08

      « Re: Je k mání

      ...ZA 80 KLACKU TAKOVOU VYBLEDLOU KAŠI PŘED SMRTÍ JO ZA TU CENU SE DÁ KOUPIT HAFO LEPŠÍCH AUT S LEPŠÍM MOTOREM
      • 21 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 09.02.  10:32

        « Re: Re: Je k mání

        Neblbni voe ... ještě je to dobrá cena ... píše to dole. Není to TOP stav, proto ta cena>:-[] Ale já to chápu ... už samotná koupě pežotu nutně potřebuje velký nedostatek soudnosti.
        • 21 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 09.02.  10:40

          « Re: Re: Re: Je k mání

          v TOP Stavu by byl za kolik? 120? 130?
          Hustý.

          Já koupil za 100 Camaro co je teda o rok starší, zato má nalítáno méně jak půlku, ale hlavně jako bonus 7 let nejezdilo, takže je to uloženka ze stodoly >:D Když nepočítám výměnu rádia, což není proto že by původní nehrálo, ale že sem chtěl moderní tak sem na tom vyměnil za 4 měsíce akorát 1 zárovku za 10 Kč a dolil servo a ostřikovače >:D
          • 20 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 09.02.  10:42

            « Re: Re: Re: Re: Je k mání

            to byla dobrá koupě, kdyby měl ještě jedno dej vědět. Žena by měla radost a rozvážení dětí do školy by jí konečně začalo bavit >:D
          • 12 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 09.02.  10:44

            « Re: Re: Re: Re: Je k mání

            To je bonus? >:D Aha.... Já bych řekl, že bys měl vyměnit víc věcí, když 7 let stálo ve stodole >:D
            • 21 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 09.02.  10:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

              To už udělal ten co to koupil od té paní ze stodoly a oživil to a od kterého sem to koupil já. Ten tam vyměnil všechny náplně a filtry a pneu. I olej tam byl ještě krásně medovej a ne černej, takže sem ho ani neměnil, chystám se na něj až příští měsíc.
              • 22 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 09.02.  10:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                Tak až na něm najedeš svých 5 tisíc km za 2 roky, tak ho od tebe za 50 tisíc vemu jo? >:D
                • 20 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 09.02.  10:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                  Kvůli tobě najedu jenom 100 km radši >:D Aby se to moc nevošoupalo.

                  • 02 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 09.02.  11:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                    Mě to nevadí, klidně snesu i 10 tisíc >:D My co máme evropské nafťáky, se nebojíme jezdit více, než pár tisíc ročně, chápu, že u takových rarit z USA si musíš dávat na vysoký nájezd pozor, protože by tě to pak zruinovalo >:-[] >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 09.02.  11:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                      Dneska sem ujel krásných 14 km Camarem. Do práce. >:D

                      Jako fakt nevím kam bych tím ty tisíce najel a jak říkám do Itálie si radši zaletím a expedice do Vladivostoku autem taky nepořádám >:D

                      Navíc občas jezdím s kamarády na výlety i jejich autem, hlavně tady po čr a německu sem byl několikrát s kámošem jeho autem.

                      Ale třeba s CTS sem jezdil já osobně v Německu, Polsku i Slovensku. Dál nemam potřebu autem jezdit. Historicky nejvíc sem toho nalítal se Sebringem v letech 07-10 a halvně po čr. Muzea, hrady a zámky, příbuzní a kamarádi, výstavy atd

                      Jako druhý pak Stratus 04-07 defakto to samé a pak paradoxně jako třetí s Alerem, kde sem toho ale nalítal nejvíc kolem komína a cca 40% toho co sem s tím najel bylo po Praze. Takže vidíš že nejsem škrt, když sem jezdil po Praglu ekologickým vozítkem 2,4 benzín >:D Odvozil sem s tím tak 500 kg věcí při rekonstrukci předsíně, kuchyně a ložnice.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 09.02.  11:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                        To byl vtip co jsem psal >:D Ale já taky nejezdím extra dálky, ale 20 000 ročně soukromým najezdím. A to nejezdím do práce. 1x dovolená u moře (3-5 tisíc km, dle toho jak dělám výlety), pak hory, po ČR, nákupy, výlety... párkrát ještě do roka za hranice na nákupy a podobně. :-) Do práce většinou autobusem, od léta ještě v závislosti na počasí na motorce (to je nejlevnější) a autem tak 1x týdně a někdy ani to ne, nedá se tu parkovat >:D
                      • 10 Reagovat !

                        foto Xylo

                        Xylo 09.02.  12:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                        No vidíš, kdybys měl doma tetu velitelku, tak bys musel zakoupit kombíka v dieslu a jezdili byste po vejletech ....
                        • 10 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 09.02.  13:19

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                          Za zpěvu

                          "Čadím rád a je to na mě dúfám znát, celou pr*el mam černou od sazí
                          Kadla kadla nás cestou provází
                          >:D

                          To musí být vejlet jak hrom, čéče
          • 10 Reagovat !

            foto Dundee-cz

            Dundee_cz 09.02.  11:18

            « Re: Re: Re: Re: Je k mání

            Vážně to chceš srovnávat s tímhle camarem? Ameriky mám opravdu rád, jednou si určitě nějakou koupím ale zrovna tahle generace je hnusná jak zvenku tak zevnitř, sorry. Coupe je co se týče designu a zpracování interiéru jiná liga. To že by chtělo péči, to by chtělo. Ideálně garáž a někoho šikovnýho, pak to bude pecka. Nemám ani garáž ani čas a nejsem mechanik proto ho nabízím. Kdyby byl v top stavu, tak ho neprodávám ale jen udržuju.
            • 11 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 09.02.  13:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

              Chci proč bych nechtěl.

              výkon stejný (190 HP 3,0 V6 vs 203 HP 3,8 V6), automat se taky do Pažouta dával a hádám že tehdá taky 4stupnový. Ten Peugeot má dle katalogu 1560 Kg, to to moje očesané Camaro váží dokonce i méně.
              Kombinovaná spotřeba dle katalogu je 10 litrů u 406 Coupe 3,0 V6, to má Camaro taky.

              Tak akorát že ten Peugoet má větší maximálku a o chlup lepší zrychlení. Jinak je to dost podobný.
              • 11 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 09.02.  13:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                Já jen, že si výše psal, jak je 3.0V6 naladěno na 190 koníků nic moc a o 1/3 větší objem ti u Camara přidal sotva 13 amerických poníků >:-[] >:D Nevim nevim, kdo neumí, nebo bych alespon taktně mlčel >:D
                • 11 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 09.02.  13:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                  Tehdá to amíci nehnali do výkonu, zvlášt když nad tím byl V8 z Corvetty.

                  Jinak existuje i kompresorová verze téhle 3,8 V6. Ta má výkon 243 HP. dávala se hlavně do Buicků (Regal, Riviera, Park Avenue Ultra atd)
                  [odkaz]
                  [odkaz]

                  Zas jiný kafe

                  Mimochodem si všimi ceny jaký mají US kupé a jaké US sedany. rozdíl co :-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 09.02.  13:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                    Pokud vim, tak Peugeot dával ten třílitr i do jiných variant, než do kupé ;) A nad 406 ještě stála 607 v té době :-) Zajímavé, že si to u Camara oddůvodníš, ale u Peugeotu je to špatně >:D >:D Myslíš, že by v té době neuměli udělat výkonější? Jen by to třeba stálo dost a nikdo by už za to prachy nedával... co?
                    • 11 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 09.02.  14:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                      Jo bylo to v kombíku, někde na Autorevue je test.

                      Určitě uměli, ale Evropa technologicky na výši, jak tu furt někteří vykřikují by měla mít znatelně vyšší výkon u běžné verze. Ne vždy to tak je.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Enthusiastic-driver

                    Enthusiastic.driver 10.02.  08:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                    Když neženou do výkonu motor Amíci, je to znak koncepce a spolehlivosti. Když neženou do výkonu motor Evropani, je to tnak technologického úpadku >:D >:-[]
                    • 10 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 10.02.  10:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                      Tady se všichni kasali jak sou přeci staré US motory zaostalé a maj mizerný litrový výkon.

                      Že teda ta Evropa má 300 koní z dtoho dobového třílitru.

                      Zatím je to tak, že Evropa má 200 koní ze třílitru a amerika ze 4litru ale ve výsledku to žere oběma stejně, sazba povinnýho je taky stejná takže je úplně jedno, jaký to má objem.
                      No a moderní us motory maj stejný výkon jako evropa nebo i vyšší. Takže asi tak.
              • 10 Reagovat !

                foto Dundee-cz

                Dundee_cz 09.02.  16:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                Prakticky je to 2.9 a má 209 koníků. Už v té době měla konkurence víc, nebylo to žádný dělo. Ale o tý 3.8 s 203 poníkama bych taktně mlčel. To samý udělat z kompresorový 3.8 243 koní je opravdu něco, klobouk dolů. :-! Coupé je stylovka s příjemným svezením, ne žadná raketa. Někdo to ocenil, neboj. Víc jak 100000 v evropě prodaných kusů není úplně málo. Mimoto jsem mluvil o designu. ;-) Ale nic proti amerikám, mrkni co mám jako snový auto. I když díky tobě to možná přehodnotím. >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 09.02.  20:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                  Sou to odlišný koncepce, nízkotoáčkový OHV, proto to taky moc nežere. Ono je celkem šumák jestli dostat 200 koní 3,0 nebo 3,8, když je stejná spořeba.
          • 20 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 09.02.  14:19

            « Re: Re: Re: Re: Je k mání

            někdo si kupuje auta na koukání, jako ty a někdo na ježdění. Pak nemusíš měnit ani gumy, a dost možná i když to koupíš s plnou nádrží, tak to prodáváš s původním palivem >:D
            • 11 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 09.02.  14:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

              Haha, tak sem se tu zasmáli >:D

              Já s tím normálně jezdím, neboj. Třeba tenhle týden sem jel zatím každej den autem. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto kari-laz

                kari.laz 09.02.  15:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je k mání

                Pro rohlíky do sámošky a zpátky? >:D
                Každý má asi jiné představy o tom co znamená jezdit.
                Zajímalo by mě kolik za rok najedeš ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 09.02.  11:34

      « Re: Je k mání

      Nevypadá špatně :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 10.02.  08:04

      « Re: Je k mání

      Toho už jsem zahlíd. Vypadá jako slušný základ a má super barvu. :yes:
  • 53 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 09.02.  09:43

    .....

    Nevím, nemám asi dost velký plat, abych si mohl dovolit vytahovat tuhle žabožroutskou šunku každý druhý měsíc z klinické smrti.
    • 01 Reagovat !

      foto DEVIL

      DEVIL 09.02.  10:08

      « .....

      >:D
    • 12 Reagovat !

      foto esenbe

      esenbe 09.02.  10:27

      « Re: .....

      Kamarád to měl. Byl jsem něco nakupovat zatímco on čekal v autě, když přiběhl do prodejny a ptal se jestli mají hasičák, nenapadlo mě proč. V moderní době si prostě člověk zvykne, že až na nějaká exotická ferrari auta tak nějak samy nezačnou hořet ... tedy asi až na peugeot. Ten to totiž zřejmě dodává jako jakousi nadstandartní fičuru...

      [odkaz]

      >:D
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 09.02.  13:04

      « Re: .....

      ono je to obecne problem vsetkych starych xy rocnych aut... tu uz fakt nevies co kde kedy ti odide a nasledne kupovat nove diely do 20 rocnych kuskov je ozaj neekonomicke.... ale zrovna 406 coupe je skor ako auto na vikend... auto na zabavku.. nie nejaky rodinny tahun s ktorym budes robit 1000km tyzdenne... takze ak si to jeho zaujemca uvedomi tak preco nie.. ak bude v dobrom stave tak na nejake to vikendove jazdenie to este moze byt velmi zaujimave auto... a na rozne zrazy a podobne ;-)
  • 32 Reagovat !

    foto esenbe

    esenbe 09.02.  10:22

    Kouzelné slovo českých prodejců

    Youngtimer.

    Dneska každý vydává svoji plečku za youngtimera a chce za ni minimálně 100k, protože je stará. Jenže definice youngtimeru je úplně někde jinde. Jde o auto, které je hlavně v perfektním stavu, má dobré jízdní vlastnosti, je zajímavé a hezké. Přitáhne pohledy lidí, či otočí hlavu petrolheada o 180.

    Peugeot 406 coupe tohle prostě nesplňuje. Není nijak zvlášť hezký, jízdní vlastnosti jsou průměrné, zajímavý není ničím a svou krásou přitáhne pohled maximálně policajta, který hledá nějakého zajíce s kšiltovkou na šťáru.

    Jestli chcete investici a peugeot za ceny okolo 100k co za tuto plečku momentálně chtějí prodejci se dá koupit opravdové auto - 205 GTI nebo 405 MI16. Nechytejte mě teď za slovo, že se pod 150 nedají tyhle auta sehnat. Dají - sumy v inzercích jsou totiž jenom velmi teoretick a většinou řádně nadhodnocené. Aneb každý to chce, ale málokdo to nakonec koupí. Reálné ceny jsou fakt jinde.

    • 41 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 09.02.  10:42

      « Re: Kouzelné slovo českých prodejců

      406 asi ještě nebude Youngtimer v tom pravém slova smyslu,není to ještě tak staré auto ,ale rozhodně nesouhlasím, že není hezké. Mne tohle coupé přijde jako jedno z nejhezčích aut 90. let.
      • 20 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 09.02.  10:52

        « Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

        Veterán je dneska dle předpisů auto starší 30 let, rep. auto starší 30 let nevysktující se v dané zemi masově může, pokud splnuje dobový stav (čti není zbastleno) a je v dobrém technickém stavu na veteránské značky.

        Takže řečnická otázka je, co je youngtimer. Jestli teda je veterán z 80 let zároven youngtimer i veterán nebo jestli je youngtimer něco, co ještě nemůže na vetenoty, ale zároven už je to dost staré (15-20, 25 let)???

        Každý to asi vidí jinak.
        • 11 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.02.  10:55

          « Re: Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

          S tímhle souhlasím... Já mám zažité Youngtimery z přelomu 80-90 let.... s hrůzou si vlastně uvědomuji, že je to už hranice veterána >:D
          • 20 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 09.02.  10:59

            « Re: Re: Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

            JJ, letí to. 1987 už letos může na vetenoty. A jestli se nepletu, kdysi dávno bývalo 25 let, to už by na vetenoty mohl rok 1992
            • 21 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.02.  11:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

              To si mi připoměl, že já jsem letos už taky veterán >:-[]
              • 10 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 09.02.  11:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

                No to tady bude většina, pokud to bereš rokem narození. Myslím že lidí mladších 30 let tu zas tolik nebude.
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 09.02.  11:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

                  Já ještě měsíc.... >:D
                  • 20 Reagovat !

                    foto Odan

                    Odan 09.02.  12:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

                    Fosilové >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 09.02.  13:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

                      Hnědý uhlí hadr vid >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Odan

          Odan 09.02.  12:24

          « Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

          Jako youngtimer beru auto, který je dostatečně starý na to, aby zanedbávaný kusy už pomřely a zároveň na takový úrovni, že jde bez větší bolesti pravidelně provozovat. Dneska tedy zajímavější auta z přelomu 80. a 90. let.
          Třeba BMW E34, AR164, Mamut apod.
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 09.02.  11:37

      « Re: Kouzelné slovo českých prodejců

      Hm. 406 asi zatím youngtimer není, ale má dobré předpoklady se jím stát... už dneska těch aut moc není, má jedinečný design a s třílitrem je to i celkem zajímavé auto.
      • 02 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 09.02.  11:57

        « Re: Re: Kouzelné slovo českých prodejců

        Je to pežot z dvoutisícátých :D let. Nemá ...
    • 10 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 09.02.  23:48

      « Re: Kouzelné slovo českých prodejců

      Zrejme máš pod pojmom youngtimer mylne zafixované autá v dobrom stave vyrobené pred 89., ale roky bežia a už aj Octavie majú 20 rokov. Prečo by nemohlo byť 406 Coupé alebo 306 Cabrio youngtimerom? Lebo tebe sa akurát nepáči?
    • 10 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 10.02.  08:19

      « Re: Kouzelné slovo českých prodejců

      Když jsem si za první pořádnou brigádu koupil své první auto - 205 GTI - byla to nezajímavá stará plečka, neměla nijak exkluzivní jízdní vlastnosti na poměry doby, nebyla ve výborném stavu, nepřitahoval pohledy lidí, jen policajtů, kteří hledali nějakého mladého hoonera na šťáru. Prostě takové auto do šrotu. A různí esenbe říkali, že to je stará vrána, která přece nikdy nebude zajímavý youngtimer jako stará Giulia... Aha...
  • 21 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 09.02.  10:58

    auto krasne

    ale kolko ich dnes uz ozaj jazdi to by som rad vedel... neskutocne ako tieto krasne vozy vymizli z nasich ciest... rovnako fiat coupe.. opel calibra.... vek nezastavime... dnes uz popravde 406 coupe pomaly ani nestretnem .. mozno tak 2 krat za polrok .. 4-5 krat za rok... ach jo....ten cas neskutocne leti... auta neskutocne rychlo starnu... este si pritom velmi dobre pamatam ako som na neho cumel ako na novinku... a porovnaval som si ho na papieri s nejakym tym C70 od volva svojho casu ... a dnes? je to uz automobilovy dedusko. ... este par rokov ( 9? ) a bude aj ofiko veteren... ten cas je neuprosny

    kazdopadne 406 coupe je jedna velka automobilova legenda ... a krajsi a stylovejsi peugeot dodnes nepoznam ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 09.02.  12:26

      « Re: auto krasne

      V Brandýse/Labem (a Staré Boleslavi) jsou asi 4 ... Poslední je v té vyblité žluté, co prodává výše pan Dandý. Musím ocenit, že ho pan majitel nevybavil hromovýfuken ze své předchozí lahvově zelené 406 sedan a tůruje ho pouze na semaforech a nikoli mně pod oknama .
      • 11 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 09.02.  13:10

        « Re: Re: auto krasne

        hromovýfuk >:D >:D

        Jo kde zvuk neudělá motor, musí se to dohnat Laufy. A nejlepší je když Laufy svaří Venca Hromádko co má vedle tunning dílnu.
        To pak má 3 možnosti

        1) má to super zvuk, ale má to tak o 15 koní méně
        2) má to super zvuk, stejně výkon ale žere to o 2 litry na sto víc
        3) má to úplně blbej zvuk a stejnej výkon a spotřebu

        Na Borlu, Magnaflow atd to nikdy mít nebude, protože velký firmy to maj odladěný přímo na auto a vyzkoušený na brzdě atd.
        • 10 Reagovat !

          foto Xylo

          Xylo 09.02.  18:25

          « Re: Re: Re: auto krasne

          Značkový výfuk je prostě značkový. Na autě jsem ho nikdy neměl a na motorce jen jeden. U KTM 640 LC4 se mi zdálo, že se to nějak pomalu "sbírá odspoda", a tak jsem v Podolí zakoupil laďák od fy SuperTrapp. Pak už to pod plynem chodilo na zadní a mělo to výhodu i pro sousedy, protože když jim začaly padat ze střechy tašky, tak bylo jasné, že je potřeba volat pokrývače, protože zanedbali řádnou péči o střešní krytinu :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Arnold-Hackel

    Arnold Hackel 09.02.  11:07

    k automatům

    406 Coupe 2.0 PSA(Peugeot & Citroën)AL4

    406 Coupe 2.2 HDI PSA(Peugeot & Citroën)AL4

    406 Coupe V6 2.9 ZF 4HP20
    • 00 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 10.02.  18:19

      « Re: k automatům

      Automaty jsem bral obecně. Asi jsem to tam nezdůraznil. Původní AL4 byla jen do 210 N.m. Tomu by ale neodpovídala ta 2.2 HDi. A třeba C5 V6 tuhle převodovku snad měla (kdysi jsem na tom něco řešil a posléze s tím i kousek jel).
  • 10 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 09.02.  12:27

    ve videu

    ve videu se dozvime ze se jich vyrobilo necelich 100 tisic kusu, a v clanku nakonci pak "2004 Ukončení produkce. Vyrobeno 107.631 kusů." 8-s
  • 30 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 09.02.  12:42

    Sme sa v diskusii

    dozvedeli, že najlepšie je kúpiť vylietanú ameriku >:-[] :-! , Prečo? Lebo nepotrebuje žiaden servis a keď nič nenajazdíš, tak sa možno ani nepokazí
    • 01 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 09.02.  13:11

      « Re: Sme sa v diskusii

      100 tis km je vylítaný. Chlapy, ja já vás miluju.
      Pro ten OHV motor je to asi jako pro vaší Fabku 20 000 km. Lehce zajeté

      Co je auto co má najeto milion km? pojízdný vrakoviště? >:D >:D >:D
  • 10 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 09.02.  13:42

    Zrovna minule

    se tu psalo, že ač je coupé do jisté míry opticky shodné s limuzínou, nesedí na něj jediný náhradní díl, a na coupé je vše 2x tak dražší. Tak nevím, jestli je tohle dobrý kauf pro mladého kluka. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 09.02.  14:31

    Pokud 406 Coupé

    Tak jen s benzinem 2.2 16V, pohoda a celkem spolehlivost. Jinak na svou dobu perfektní design od Pininfariny, snad jen originální Alu nic moc a pouze 2 druhy 16" ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 09.02.  18:42

    Radsej 607

    Francuzske auta fakt nemusim, ale P607 je vynimka. Taka FR 613ka s uzasnym dizajnom.
    Vedel by som si to predstavit, ale kto by to zivil - hlavne servisne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    Jan Hadraba 13.02.  13:13

    Lepší jśou atmosférické motory!

    Mám tu čest prodávat Infinity FX50 a nic se nevyrovná atmosférickému 5 litru. Tyhle auta jsou strašně měkký! Koukněte se kdyby, byl zájem : [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zemětřesení v Mexiku má už téměř tři stovky obětí. Záchranáři se nevzdávají

Zemětřesení v Mexiku má už téměř tři stovky obětí.…

Počet obětí zemětřesení v Mexiku vzrostl na 273, z toho 137 v metropoli Mexiku. Informoval o tom ve čtvrtek v…

Začíná astronomický podzim: Sychravé počasí přeje houbám!

Začíná astronomický podzim: Sychravé počasí přeje houbám!

Je to tady! Období sychravého počasí, kdy se dny krátí a noci prodlužují, dnes začíná. Přesně ve 22:01 hodin…

 

iSport.cz

Tvrdík: Nezmara chci jako ředitele, s Delim bychom byli v Lize mistrů

Tvrdík: Nezmara chci jako ředitele, s Delim bychom…

Budoucí sportovní ředitel Slavie? Předseda představenstva Jaroslav Tvrdík by pro tuto funkci nejraději přetáhl…

Svačina: Marcinka máme za příklad, před bránu se musíme rvát všichni

Svačina: Marcinka máme za příklad, před bránu se…

V minulé sezoně výrazně pomohl Bílým Tygrům Liberec ke stříbrným medailím. Útočník Vladimír Svačina (30) se po…

 

Reflex.cz

V účtenkové loterii nejspíš nic nevyhrajete, stát však zadarmo získá spoustu cenných údajů

V účtenkové loterii nejspíš nic nevyhrajete, stát…

Již za necelé dva týdny v České republice odstartuje účtenková loterie. Stát si od ní slibuje omezení šedé…

New York vypadal v 70. letech na některých místech hrozivě, pak se jej podařilo „vyčistit“. Podívejte se na fotografie

New York vypadal v 70. letech na některých místech…

Americký New York je považovaný za globální mocenské centrum, které má velký dopad na obchod, finance, média,…