Diskuse

Ojetý Renault Fluence: Nenáročný brácha Méganu. I spolehlivý?

2.11.2017

Fluence vznikl jako auto vyráběné v Turecku a nabízené pro rozvojové trhy. Co přebralo z méganu a o co naopak budete jeho koupí ochuzeni?

 

  • 93 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 02.11.2017  08:45

    Trefa

    Tohle auto je vlastně rodinný ideál na východ od Německých hranic. Dosáhne na něj daleko větší část populace, než na modlu Octavii kombi, jako na ojetinu ještě více lidí, navíc auta nejsou tak ojetá. Je prostorný, pohodlný, vybavený a SPOLEHLIVÝ. Je to sedan, to je sice mínus, ale většina lidí to kombi stejně nevyužije a připlácet si 50 tisíc na Ofci II. ftdi fkombiku s podivuhodným původem... no každého volba.

    V měřítku těchto kladů je mi asi jedno, že nemá super přesné řízení v zatáčkách, nebo že nedá stovku pod 8 vteřin... Auto, které odveze do práce, na nákup i k moři a nebudete ostudou ani brzdou provozu. Nebo se mýlím?

    Po faceliftu je hezčí, nová generace se mi líbí hodně a rozhodně bych se s ní nestyděl jezdit.
    • 47 Reagovat !

      foto removed

      removed 02.11.2017  09:05

      « Re: Trefa

      vždyť je to hrozný auto... ale proti gustu... >:D >:-[]
      • 52 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 02.11.2017  09:29

        « Re: Re: Trefa

        Jo, já vím, že to není hezké, ale podívej na konkurenty rodinného auta pro lidi, co nemají tolik peněz.

        Fabie - Rapid: Menší auta, Fluence je pohdlnější
        Octavia - Za tyhle peníze je hodně velký risk kupovat, pokud není od známého. Navíc o tolik líp ty staré Oktávky zas nejezdí. Navíc problémové motory až na 1.9TDi.

        Chápu, že někdo Fluence koupí jako alternativu.
        • 14 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 02.11.2017  09:40

          « Re: Re: Trefa

          Hele... a otázka na tělo - ty osobně by sis to někdy koupil? V jaké cenové relaci?

          Škodovka snad není jediná značka v bazarech, ne? Jestli jsou problémové třeba 1.6MPI nechme teď stranou, podle mě by se zajímavých motorů našlo víc.

          Kdykoli bych dal přednost třeba Focusu... nebo Golfu, nebo aspoň normálnímu Meganu, nebo Ceedu, whatever, klidně o pár let starším. Ale jak píše Sky, proti gustu...
          • 41 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 02.11.2017  10:17

            « Re: Re: Re: Trefa

            Já třeba o Fluence uvažoval, jen se mi v něm moc nelíbil výhled, který mi vadil u celé řady Méganu III.
            A vzít ve stejné cenové relaci Focus či Golf znamená v bazaru jít o tři, čtyři roky více do historie nebo o pár desítek tisíc kilometrů výš. Nedostaneš ani lepší auto, ani v lepším stavu. A hlavně nedostaneš ten vnitřní prostor, který je fakt velkorysý vůči hatchbackům.
            • 11 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 02.11.2017  10:26

              « Re: Re: Re: Re: Trefa

              Ano, znamená. Beru že někdo dá přednost novějšímu Fluenci, ale moje otázka mířila přímo na Ozzmana - u něj bych byl hodně překvapený, kdyby radši novějšího Fluence než staršího Focusa.

              Když chci prostor, tak prostě koupím kombík...
              • 11 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 02.11.2017  10:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                No jo, jenže... ne každé kombi znamená skutečně prostor. Nejde jen o kufr. A tak, zatímco Fluence je velkorysý i v kabině, kombi z Golfu, Focusu či 308 jsou... nic extra.
                • 02 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 02.11.2017  11:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Jo, za správnou cenu dává smysl cokoli. Já osobně bych s vědomím technických kompromisů oproti Meganu (který sám není žádný hi-tech) Fluence prostě nechtěl.
              • 10 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 02.11.2017  10:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Kombik ti da vyrazne vic mista na zadnich sedadlech? ;-)
                Snazis se ozzmana dotlacit nekam kam podle tebe nepujde, bo ani ty bys tam nasel, uprimne ani ja... na to je ale jednoducha odpoved, proste nejsme cilovka. Kdyz ale zacnu mluvit o svych rodicich, duchodovy vek, auto z A do B, na miste zalezi stejne jako na cene, ocekavanych nakladech, stari atd. a tam se Thalii nebo Fluence budes s klasickym HB z nizsi stredni rovnat tezko. Tohle jsou auta pro lidi co rezignovali na vse ostatni >:D zadny zazitek za volantem, zadny za srdce popadajici vzhled, ale v tech meritelnych vecech, tam to s beznym mainstreamovym modelem ala focus vs. fluence proste projedes.
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 02.11.2017  10:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Vždycky ne, třeba u Meganu jo.

                  Ozzman ale přímo mluví o rodinném autě, což ho třeba časem taky čeká...

                  Auto pro důchodce ok, to jsme v jiné rovině... já osobně bych spíš čekal posun k levnějším vyšším autům typu Ford Fusion, Suzuki S-Cross... ale jinak nic proti.

                  Každé auto má svého kupce za tu správnou cenu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 02.11.2017  11:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    Ozzman pise o rodinem aute pro lidi co nemaj tolik penez. Tohle miri na stejne lidi jako dacie, jako nove je to alternativa mladym ojetinam, jako mlada ojetina je to alternativa k starym ojetinam. Koupi to ten kdo uprednosti tu financne racionalni stranku pred tou mene racionalni a vic emocionalni. A to muze byt clovek s i bez rodiny (nebo s uz odrostlou rodinou jako v pripade mych rodicu). Podstatnejsi spis bude schopnost a ochota utracet za auto. Z tech co tohle koupi ikdyz nemusi se bavime o tech "na cokoliv vic rezignujicich" (tam ozzman patrit nebude), ten zbytek prodeju pak budou lidi co vys nedosahnou, kde ojetejsi focus je drazsi spas (a sem tipuju taky ne).

                    Takze tak jak bys to nekoupil ty, ja, tak tipuju, ze by to ve skutecnosti nekoupil ani ozzman. Coz neznamena, ze nesdilim jeho nazor, ve kterem nakup takoveho auta nekym jinym chape, nebo primo doporucuje.
                    Jinak bych to za sebe rozseknul jako ty a radeji si priplatil za min vyklestujiciho a nelowcostoveho zastupce nizsi stredni.

                    PS: ted jsem zvedavy jestli to Ozzman v tomto duchu taky potvrdi. :-)
                    • 12 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 02.11.2017  11:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      On doslova píše, že to je ideál na východ od německých hranic. Pod to bych se nepodepsal. Kdyby napsal "na východ od Košic", tak možná. Ale o naší republice mám lepší mínění. Stejně tak o Ozzmanovi a jeho vkusu na auta.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 02.11.2017  12:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        Psal jsem to v kontextu s kupci levnějších ojetin či zánovního lowendu, kterých je tady hlavně mezi rodinami velké množství. Nejvíce aut se prodává kolem 150-200 tisíc Kč, ne ? Tak jsem to myslel :-)

                        Co je typické auto oblíbené v této cenové kategorii? Oktavia kombi, Fabie Kombi.... pak nějaký Megane a Fokus. Fluence stojí přesně v této cenové a je novější a méně najetý. Pro takového kupce, který má hluboko do kapsy se odvděčí i nenáročným provozem. Proto "ideál na východ od Němec".

                        • 01 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 02.11.2017  13:08

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                          No nevím, když si na sauto.cz sjedu Megany Grandtour a Fluence třeba kolem těch 150, tak bych pořád nikomu ten Fluence nedoporučil.
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 02.11.2017  12:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Ano, mne si odhadl dobře, ale já psal obecně o tom autě a cílovce :-) Já cílovka nejsem.
          • 41 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 02.11.2017  11:08

            « Re: Re: Re: Trefa

            Mám suseda, kamoša čo si to kúpil ako nové s 1,6 benzínom. Dal za to tuším okolo 9000 Eur, sú sami dvaja so ženou, auto viac stojí ako jazdí, im to na tie ich občasné výlety a presuny stačí a vyhovuje. A na otázku, že prečo sa preň rozhodol mi odpovedal, že chcel nové auto, páčia sa mu sedany, bola dobrá cena a čo potrebuje v ňom má. Takže sto ľudí, sto chutí. :-)
            • 01 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 02.11.2017  11:43

              « Re: Re: Re: Re: Trefa

              je to presne o tom ako pises ... malokto z vacsiny soferov ( odmyslime si teraz manazerov firiem a kdejakych bohatych sportovcov ) potrebuje v beznej dennej praxi 10 displejov a 200 koni a 3 farebnu kasnu .... popravde ja som si tiez moc vyberat nemohol takze to poznam ake to je ked mas len isty obnos a pokusas sa s nim spravit nakup ktoprym by si uspokojil vsetky svoje poziadavky ( clovek vtedy kdeco autu aj odpusti a nepozera uz ani tak na krasu ale skor na to ako a kde bude auto vyuzivat a aj kolkych ludi a kolko batoziny bude prevazat ) .... ako bezne rodinne auto na kazdy den fluence ale urcite nesklame ... a urcite aj preto je ich u nas dost :yes:
              • 10 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 02.11.2017  17:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Na druhej strane, oni so ženou určite nie sú nejaký priemerní kupci. Skôr priemerní nenároční motoristi :-) ktorí to auto viacmenej nepotrebujú, len občas.
          • 31 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 02.11.2017  12:20

            « Re: Re: Re: Trefa

            Koupil - pokud bych za třeba výše uvedených 165 tisíc dostal málo jeté a novější auto, tak bych o tom minimálně uvažoval. U mne je problém, že já kombik opravdu potřebuji a používám. Jen je třeba si uvědomit, že za cenu staré Oktávky dostaneš novější auto a docela často se solidním 1.5Dci. Jednašetka MPI není rodinný sen >:D Ten netáhne "vodspodu".

            Ale tohle není o mne, mne taky řízení baví a dám radši přednost Fokusu třeba... ale pro lidi, kteří chtějí nenáročné, prostorné a levné auto s opravdu solidní spolehlivostí, tak ten Fluence tohle nabídne. Jak jsem psal, odveze na nákup i k moři.
        • 11 Reagovat !

          foto removed

          removed 02.11.2017  11:02

          « Re: Re: Re: Trefa

          Tak je fakt, že z uvedených je pravděpodobnost krádeže nejnižší >:D
          Víš co? Prostě mi to auto k tobě nesedí, to je vše. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 02.11.2017  12:17

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Já bych si ho taky asi nekoupil, není to kombik.. já kombik pořád potřebuju..... po včerejším majstrštyku, co jsem odvezl s Mondeem a vozejkem dva díly obrovské sedací soupravy už nemužu jinak >:D >:D Tohle by najednou nedal ani VW Transporter >:D
            • 00 Reagovat !

              foto removed

              removed 02.11.2017  15:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              tož půjčím ti vejtřasku příště... jen se musíš smířit se spotřebou >:D
              Možná by tě nakonec vyšlo levněji objednat si ty golemy, co to vozej >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 02.11.2017  20:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                To bych se i povozil! >:D Asi by na mne v centru Prahy koukali dost nevěřícně, ale byl bych větší král, než Rusové v Bentley >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto removed

                  removed 03.11.2017  09:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  tak to si piš >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 03.11.2017  14:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    A Hamunu s toptenom by trafil šľak z emisií >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 03.11.2017  14:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  :yes: :yes: :yes: :-)
    • 10 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 02.11.2017  09:55

      « Re: Trefa

      Souhlas. Kamarád si ho koupil (resp. ten novější typ po FL) a je maximálně spokojený. A já se mu nedivím. Za ty peníze prostorné, pohodlné a za mě i pohledné. Fakt nevím, co bych tomu za tu cenu vytknul..

      Resp. asi jen tu karoserii. Já o něm dřív uvažoval jako o levném autě pro manželku, moc se jí líbil, ale nakonec z toho sešlo. Prostě na kočárek a hromadu bagáže to není no..
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.11.2017  10:46

      « Re: Trefa

      u nas tych fluencov vidim vcelku dost... ale napriklad uz novy megane grandcoupe akosi neviem nikde stretnut... mozno je to aj tym ze uz nema taku dobru cenu ako fluence... a tak v tych cenach uz asi kazdy radsej kombika ( astra, octavia, megane ) alebo nejaky cross/SUV ( kaskaj, ASX, P3008 ) ... pride mi ze fluence bol predsa este skor taky ten ( lowend ) aj ked nie zase az na sposob dacie logan samozrejme.. ale proste bol to taky kusok "osekany" megane... nieco ako kedysi cordoba alebo polo classic ktore tiez voci hatchom boli kusok "chudobnejsie" a akoby nizsie posadene

      mne sa fluence ako tak zda kukatelny az ten po facelifte... ta predfaceliftovanna verzia je ozaj nepekna a pripomina mi skor nejaky obojzivelny stroj ako rodinne auto.. ten ponton kasne mi tam nesedi.. vyzera to ako nejaka nafukovacia zaba... facelift uz tie proporcie kusok zlepsil ale aj tak podobne ako linea alebo rio sedan to nie je ziadny krasavec... akoze fakt pekne auto to nie je.... ale uz novy megane grandcoupe ale aj elantra su fakt pekne sedany.... tie fakt uznavam.... tam uz vidno ze tie vozy boli robene inak a necitit tam ziadne kompromisy ...
    • 31 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 02.11.2017  11:06

      « Re: Trefa

      no, spolehlivý... teoreticky ano, praxe občas pokulhává.

      Sedan jako negativum... tady s tím zkrátka nesouhlasím. Sedan má naopak proti HB výrazně větší kufr, což je pro běžnou přepravu jednoznačně naopak klad.

      Nevím, proč u nás má sedan punc toho nepraktického vozu, proč se u nás prezentuje jen to negativní. Ano, větší předměty jsou problém. Ale doba je snad jinde a nábytek nebo pračku či lednici vám každý doveze přímo ke dveřím domu :-! A televize už jsou nějaký ten pátek ploché >:D >:-[]
      • 12 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 02.11.2017  11:56

        « Re: Re: Trefa

        Tohle je subjektivní, pro mě sedan negativum je.
        • 01 Reagovat !

          foto sendador

          sendador 02.11.2017  14:27

          « Re: Re: Re: Trefa

          Pro me taky. Po zkusenosti s Temprou uz sedan nikdy.
      • 22 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 02.11.2017  12:20

        « Re: Re: Trefa

        Vrať se zase trošku zpátky na zem... Nechat si dovézt pračku či nábytek domů je mimo velká města docela drahý špás. Ale nebudeme maximalisti, stačí třeba trošku větší taška na kolečkách, která neprojde nákladovým otvorem a je zle. A že zrovna jednu takovou doma mám.
        • 21 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 02.11.2017  12:31

          « Re: Re: Re: Trefa

          Jojo, čerstvá zkušenost a to jen do zázemí Prahy... dovézt nábytek je otázka i jdoucí do tisíců Kč....... a to byť třeba 20 km od obchodu, platba cesty tam i zpět, mají to hezky vypočteno... A to neřeknu pro lidi, co bydlí třeba 50-100 km od obchodu...
          • 21 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 02.11.2017  12:43

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Hm, no ja neviem ako u vás, ale žijem v tom, že nejakú dodávku človek vždy zoženie hoc bez šoféra za cca 30 Euro a dovezie si čo potrebuje. :-) Prípadne ak to medzičasom nepadlo tak v KIKE ti dodávku v prípade potreby rovno požičali za nejakú symbolickú čiastku.
            • 21 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 02.11.2017  12:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              Tak, já jsem to řešil zrovna včera viz můj příspěvek výše. Dodávku k dispozici mam a velkou, akorát parkuje na druhé straně Prahy a dojet pro ní, odvézt a zase vrátit a dojet domů by mne vyšlo na naftě draho (nehledě na zabitém čase, který mne štval 3x víc, než spotřeba), tak jsem improvizoval >:D Škoda, že sem nejde hodit fotka z FB >:D
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 02.11.2017  13:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                No tak to máš blbé jazdiť krížom cez Prahu kvôli tomu, ja som to skôr myslel tak, že aj ja mám v okolí kopu známych, kamošov, čo dodávky majú a nemajú problém požičať, takže odpadá to chodenie niekam a zabíjanie času presunmi. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 02.11.2017  14:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Taky takových pár mam, vždy když něco potřebuju, nemají čas nebo nemá čas auto, protože marodí >:D >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 02.11.2017  15:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    No tak to mas super kamarady. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 02.11.2017  14:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              Znám plno lidí, kteří si dodávku neseženou či nepůjčí, protože se tak obřího auta bojí. Mám s tím vlastní zkušenost, občas takhle přátelům stěhuju nábytek. Kdybych nejel, tak to budou tahat po kouskách v autě, jak se zrovna vejde. Právě tak, jak píšeš, Kika půjčí auto, nestojí to moc, ale musíš s tím odjezdit sám. Toho se plno lidí bojí.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 02.11.2017  18:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Argument ze sa ludia boja vacsich aut ako su dodavky beriem. Na druhej strane kazdy seriozny predajca nabytku ti vie ten odvoz zabezpecit za rozumnu cenu ci nie? Ak sa len stahujes tak existuju stahovaci alebo zase kamosi z dodavkami :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 02.11.2017  19:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Ty rozumné ceny platí tak v okruhu do 10 km od prodejny či po městě. Jenže pokud něco potřebuju dovézt 40-50 km daleko, už se dostávám do tisíců korun jen za dovoz. Každý to za takovou službu dát nechce. Třeba 40 km po středních Čechách spočítali v Kika na dva tisíce za dovoz, před dvěma lety.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Redmex

                    Redmex 03.11.2017  08:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    Neviem co presne si nakupoval, ale ak sa ti to voslo do obycajneho kombi, tak to bol skor maly nakup. Na cokolvek velkosti sedacej supravy aj tak potrebujes tu dodavku.

                    Ako casto vsak taketo nakupy robis? Par krat za zivot auta? Je trochu absurdne tomu podriadovat nakup auta, specialne ak rozdiel v cene bude vyssi ako cena nabytku co mozno odvezies :-)

                    Netusim ci sa vo Fluenci daju sklopit sedacky, ale ak hej, tak tam vacsinu veci prevezies. Ved lacny nabytok sa predava v demonte a ide o placate dlhe krabice co budu vacsine aut trcat z kufra, ale sucasne ich pojde vopchat do sedanu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 03.11.2017  09:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      Nepotřebuješ kombi , odvezl jsem teď velkou soupravu na střeše + druhý díl na vozíku >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 03.11.2017  14:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    Nedávno som menil sedačku a vyriešil som to kamošom s dodávkou. :-) Prehľad o tom ako to funguje mimo väčších miest nemám, len odhadujem čo by sa dalo za priateľné peniaze vyriešiť. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 02.11.2017  12:01

      « Re: Trefa

      >:D Ozzman chodí nakupovat do Alberta. >:D
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 02.11.2017  12:27

        « Re: Re: Trefa

        To tady nesmí člověk pochválit auto? >:D V Albertu jsem tak měsíc nebyl ! :-!
  • 23 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 02.11.2017  08:57

    Alfréde!

    Přiznám se, že když na silnici potkám Fluence (anebo Thalii), tak se snažím co nejrychlejc ztratit z dohledu, jejich řidiči uměj vyrobit snad ještě větší perly než obchoďáci v Oktách. Asi je to cílovkou zmíněnou v články.
    Každopádně to nic nemění na tom, že Fluence je skvělý, parádně pohodlný auto se spolehlivostí na úrovni Lexusů. Mezi taxiřidiči se nám jich otočilo několik desítek a i ta nejhorší verze 1.5dCi natočí kvanta kilometrů bez zaváhání.
    Když už, tak bych chtěl ten dvoulitr, na něj mám pěkné vzpomínky z výletu na Balkán...
    • 30 Reagovat !

      foto removed

      removed 02.11.2017  09:05

      « Alfréde!

      první odstaverc...nechci paušalizovat, ale máš pravdu. V cca 70% to řídí...divní řidiči, se kterýma je třeba mít více trpělivosti.... ale taková ta malá Daewoo, to je teprvá nadělení :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 02.11.2017  09:29

        « Re: Alfréde!

        Daewoo Tico ! Mor na silnici !
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 02.11.2017  09:37

          « Re: Alfréde!

          Tico bylo auto rozvozu pizza, to naopak patrilo vzdy k tomu rychlejsimu v provozu. Kdyz nebezpecne daewoo, tak Matiz, tam za volantem potkavam "divne ridice" s zeleznou pravidelnosti (a zdravim sousedku).
          • 01 Reagovat !

            foto removed

            removed 02.11.2017  11:00

            « Re: Re: Alfréde!

            jo, přesně... tyhle se kolikrát nedají předjet ani na motocyklu... tak široká auta to na silnici kolikrát jsou :-)
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.11.2017  10:54

      « Re: Alfréde!

      auto to fakt pekne nie je... nedaleko kde byvam parkuje jeden biely kusok s ciernymi diskami.. no fakt akoze skor to vyzera usmevne ako pekne ale chapem ze majitel chcel za malo penazi asi hodne muziky a sportoveho stylu ale potom to vizualne fakt nefunguje a auto potom vyzera ako vyzera... viem si za podobnu cenu predstavit napriklad rapid /spaceback s normalnymi kolesami... navyse ten bude dobre vyzerat aj za dalsich 10 rokov.. zatial co fluence bol uz od nova proste divny... ale je to len moj pohlad ... komu sa fluence paci tak ok nema problema... svoju ulohu priestranneho rodinne premiestnovadla urcite dobre splni.... ved keby sa nikomu nepacil tak by ich u nas tolko asi nejazdilo ;-) a zase.... paci a mi ked je trh pestry a nema kazdy to iste... to zase asi tiez nikto nechceme ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto Devil007cz

    Devil007cz 02.11.2017  09:01

    Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

    Zajimalo by me, proc ma navodit clanek na zacatku, ze Fluence krome jinych vozu Renault byl sveren Turecku kvuli setreni na kvalite nebo neco podbneho.

    Jak dvojkovy, tak ctrykovy sedan se vzdy vyrabel v Turecku. Je to kvuli strategii prodeju, kde vetsina techto sedanu se prodavalo ve stredni a vychodni evrope. Auta z Turecke tovarny byly stejne kvalitni jako ty z francouzkych. Jen Fluence byl postaveny co se tyka techniky na levnejsim Megane generation.

    Spotreba 1.6 je taky mimo kdyz se pise kolem 7.5-8 litry. Naopak ty auta jezdi bezne kolem 6.5-.7.5 i prumer na sprint vychazi na 6.92.Ten motor umi jet pri normalni jizde na okresce i pod 6 litru.

    Nevim, proc je zase clanek tak nekde napul cesty s informacemi, ktere jsou zavadejici ci u spotreby nepravdive a pritom je zbytek clanku tak dobre napsany.Pripada mi to, ze v posledni dobe se tady clankum nevenuje moc pozornostl, kdyz se pisou, protoze casto obsahuji spoustu chyb, a to ani nemluvi o gramatickych. To je takovy problem mit nekoho na korektury nebo nechat precist kolegu aspon nez to jde na svet?

    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 02.11.2017  10:19

      « Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

      Spotřeba v článku je "novinářská", tedy když se tomu šlape na krk a peníze nejdou z vlastní kapsy.
      • 21 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 02.11.2017  11:39

        « Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

        Taky by neskodilo napsat, ze i kdyz se tomu vylozene slape po krku, tak se clovek pres 8 nedostane. Narozdil od dnesnich turbo benzinu s podobnym vykonem a mensim objemem.
        • 10 Reagovat !

          foto kozakm

          kozakm 02.11.2017  20:55

          « Re: Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

          Popravde receno nevim, jak moc bych musel slapat Rapidu s 1.2 TSI (s remenem) na krk, aby zral pres 8. Jezdim svizne, vetsinou ve dvou, mesto/okresky/dalnice v pomeru cca 20/40/40 a dlouhodoba spotreba 6.
          • 11 Reagovat !

            foto Googlit

            Googlit 02.11.2017  23:15

            « Re: Re: Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

            Tak škodovky v diskuzích obecně žerou o hóódně míň než všechny ostatní značky. Jak benzínové tak naftové motory mají podle jejich majitelů cca o 25 až 30% lepší účinnost. Koupě škodovky je sázka na jistotu a nechápu proč lidi kupují i jiné auta když jim to žere o 25% víc PHM. >:D >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 03.11.2017  06:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

              Jsem asi vyjimka... Superb 2.0tdi 125kw jezdim za 6,5 a Octa kombi 1.9 tdi 77kw taky prumer 6.5.... zazrak bude v noze na plynu....moje noha je asi tezka
              • 10 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 03.11.2017  08:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

                A Mondeo taky 6,5? Co Kuga? Nemyslím motorů na sto, taky v litrech...

                Hele, se Swiftem jezdím taky 6,5... nějaká magie či co.
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 03.11.2017  09:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

                  Mondeo 6-7 dle stylu jízdy (ale na dlouhodobém mi fakt svítí 6.5 +/- jak to zresetuju) >:D Tam je to za svoje, tak se občas na dovču držím >:D

                  Kuga? 2/30 000 ... jo spotřeba... >:D Ha ! Táta prej 8/100... já spíš 9.... někdy 10 >:D Ta zakletá magickou formulí "6.5/100" není >:D Ta si s tím hlavu neláme >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Devil007cz

                Devil007cz 03.11.2017  09:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

                Bavili jsem se o benzinu a ty tady das naftu....porovnas jabka s hruskami. Samozrejme ze diesl bude mit o cca 15-20 procent mensi spotrebu oproti benzinu.

                A spotreba je samozrejme o stylu jidzy, kdyz nekdo jede tezce mensi prevodovy stupen, plny plyn, brzda, plny plyn atd, tak spotreba rapidne stoupa. Hlavne u turbo motoru benzinoveho, to je znamy fakt.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 03.11.2017  09:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

                  Bavili jste se, že vozy Škoda mají zázračně nižší spotřebu a to i naftové a já reagoval na googlita, né na tebe.
            • 00 Reagovat !

              foto kozakm

              kozakm 03.11.2017  08:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

              Moje čísla nelžou, narozdíl od tebe ;-)
    • 13 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 02.11.2017  12:04

      « Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

      Záleží, co si představíš pod pojmem kvalita. Turecké modely prostě používaly lacinější technologie výroby a jednodušší techniku než francouzské verze.
      • 21 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 02.11.2017  12:20

        « Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

        To ale s kvalitou nemá nic společného.
      • 30 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 02.11.2017  12:41

        « Re: Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku

        To neni pravda. U dvojkoveho nebo 4 koveho sedanu to tak neni.
        Vyjimka byla Fluence ktery vychazel s Megane Generation.

        A kvalitativne ty auta z Turecka rozhodne nestradaly.
  • 23 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 02.11.2017  10:21

    Když levný sedan, tak Tipo

    Ve své době byl Fluence cenová bomba, ale nyní je mnohem atraktivnější volbou designově nesrovnatelně přitažlivější a mnohem lépe jezdící Fiat Tipo! :-) :yes: Jeom je obrovská škoda, že k té atmosférické šestnáctistovce nabízí jen automat, ta čtrnáctka je přece jen poněkud slabá. Ale alespoň je její potenciál maximálně využitelný díky 6st. převodovce. :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 02.11.2017  10:24

      « Re: Když levný sedan, tak Tipo

      Ale to srovnáváš pořád s Fluencem, ne? Renault už má přece nástupce...
      [odkaz]
      • 01 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 02.11.2017  14:38

        « Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

        To jistě má, jen se jaksi pohybuje v jiných cenových relacích (Megane CgrandCoupé cena od 349 900 Kč, Fiat Tipo cena od 269 900 Kč) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 02.11.2017  14:49

          « Re: Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

          Jj, je trošku líp vybavený a má 1.6 místo 1.4, ale kdo chce úplně to nejlevnější, tak tam je dost velký rozdíl.
          • 01 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 02.11.2017  15:32

            « Re: Re: Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

            Hmm, Megane GrandCoupé (mimochodem šílený název..) má sice šestnáctistovku s větším výkonem i krouťákem, ale ve srovnání s Tipem 1.4 o 0,3 s horší zrychlení z 0 na 100 km/h (vyšší hmotnost) a jen pětistupňovou převodovku! :'-(
            • 10 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 02.11.2017  22:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

              Je to niečo za niečo, GC je v exteriéry aj interiéry o galaxiu ďalej, zároveň troch väčší motor zmaže chýbajúci jeden kvalt. Zrýchlenie z nuly na sto skúšame asi málokedy ;-) . Zároveň do neho môžeš nacpať aj výkonnejšie motory, tá 1,6 je základ...
            • 00 Reagovat !

              foto Devil007cz

              Devil007cz 03.11.2017  09:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

              Cilovka Tipo Sedan a Megane Grandcouope je stejne. Je to jasne videt na cene od kde Tipo muze nabidnout lehce vice. Kdyz ale do Tipa pridas plno veci, tak vyleti na cenu Meganu a ty auta nejdou srovnavat jak exterierem, tak interierem. Megane je uplne nekde dal.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.11.2017  12:49

      « Re: Když levný sedan, tak Tipo

      tipo v zaklade dnes uz zdaleka nestoji 10 tisic eur ako stal kedysi fluence... naopak.. ak chces slusne tipo razom si na cene golfu ani nevies ako .. ;-) ... ale asi aj preto ma tipo take uzasne predaje u nas ... stale ho nikde nevidim ( ozvlast hatch akoby stale ani nejestoval )

      ked ches seriozny sedan tak odporucam elantru... za 15 tisic mas fakt auto kde uz nic neriesis ... a fakt je dost priestranne a aj dobre vyzera ... lenze co viem tak na vasom trhu nie je
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 02.11.2017  13:18

        « Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

        To už bych radši tu Corollu...
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 02.11.2017  13:57

        « Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

        Málo asi vychádzaš z Košíc, skús občas nejaký vidiek, ja už som postretal Tipo vo všetkých karosárskych variantách nielen u nás v Prešove, ale aj kade tade po Slovensku. Jasne predajný trhák to nie je, ale počkaj keď trošku spadnú ceny :-)
      • 01 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 02.11.2017  14:39

        « Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

        Tak to v ČR je Tipo na silnicích k vidění docela často. A moc mu to sluší! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Devil007cz

          Devil007cz 03.11.2017  09:15

          « Re: Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

          Nevsiml jsem si. V Ostrave ho vydavam vyjmecne.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 02.11.2017  18:28

        « Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

        Ale k 10 tisicom sa ten Fluence dostal tak v druhej polovici svojho modeloveho zivota. :-) Z tohto pohladu tu je Tipo este len kratko. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Devil007cz

          Devil007cz 03.11.2017  09:19

          « Re: Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

          2016 3.862
          2015 5.081
          2014 5.465
          2013 6.681
          2012 10.526
          2011 13.755
          2010 15.623
          2009 1.584

          pres 62 tisic celkove v Evrope. Nicmene se prodaval i na trzich mimo evropu a tam to budou dalsi desetitisice.
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 03.11.2017  14:28

            « Re: Re: Re: Re: Když levný sedan, tak Tipo

            štatistika pekná, len bola reč o cenách v EUR a nie o predaných počtoch. :-)
  • 50 Reagovat !

    foto lukas13

    lukas13 02.11.2017  10:38

    pár postřehů

    Umím si představit že tento článek čte někdo kdo by o vůz mohl mít zájem, takže pár postřehů od někoho kdo měl přes 4 roky Megane III 1,6 74kW v kombíku:

    - vykašlete se na Fluence, MIII koupíte za podobné peníze a rozdíl tam je veliký, hlavně ten podvozek ;-)

    - MIII se dělal (pokud vím téměř celou dobu výroby) s motorem 1.6 74kW, který neměl přesuvník (to je to v článku zmiňované proměnné časování ventilů). Tato verze motoru je věčná, výměny oleje 2roky/30tkm, nežere ani deci. Jo, kam se v tomto hrabe moje dnešní turbo primadona.

    - 1.6 žere mezi 7-7,5 (reálných), údaj v článku je při vší úctě blbost. A to byl režim našeho auta 45% město, 45% dálnice (obvykle tacho 140) a ten zbytek mimo město.
    Zajímavost - na německých dálnicích při cca 150-160 to žere do 8.5, fakt. Má tehdejší služební Astra 1.6 twinport ve stejném režimu brala 11. Byl to hb a jezdil výrazně líněji.

    - Pokud je ten motor dobře zajetý, v horních otačkách "to" tam stále je.

    Jeho jediná nevýhoda - při dálničních 130 opravdu točí 4000 a pokud neposloucháte rádio (i základní má funkci zvyšování hlasitosti v závislosti na rychlosti) je to hlučné.
    Na drohou stranu už v těchto otáčkách auto slušně táhne, takže je na nevyšší rychlostní stupeň zrychlovat i v dálničních stoupáních - což na základ tehdy rozhodně nebylo běžné, kdo někdy měl Golfa nebo Oktávku 1.4, jistě mi dá za pravdu.

    - zmínka o tom, že klima nejde ve voze sladit je hloupost - pane Dusile, doporučuji dlouze stisknout knoflík "AUTO" - to je ten úplně největší. Stane se zázrak

    - minimálně do prvního faceliftu měli všechny verze kombi v základu paket "modularita". Krom pár praktických přihrádek v kufru obsahoval úžasně praktickou věc - sklopné sedadlo spolujezdce. Převoz předmětů o délce přes 2m žádný problém. Před koupí doporučuji ověřit - páčka pro sklopení je vpravo dole

    - auto jsem kupoval nové, najel přes 120tkm. Nikdy mě nenachalo ve štychu, nikde nic v interiéru, mimochodem nesmírně odolném proti jakémukoli upatlání, nevrzalo. Jediný problém přední žárovky, vydržely vždy cca 30tkm. Výměna dětsky snadná, kusy po 2. Fl ten problém nemají.
    Jo a jistou dobu problém při teplých startech - napravila nová verze SW řídící jednotky.

    - a poslední poznámka k článku - "vyšší verze startovací karty" + jeden celý odstavec o ní - neříká se tomu prostě "handsfree"? ;-)
    • 23 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 02.11.2017  12:04

      « Re: pár postřehů

      No najet 120 tkm a dělat z toho majstrštyk, no nevím....jó kdyby 350 tkm, ale 120, to najela i 120dvacítka. >:D

      Jinak jasně, není to špatný auto.Poměr cena výkon cajk....
      • 50 Reagovat !

        foto lukas13

        lukas13 02.11.2017  12:18

        « Re: Re: pár postřehů

        Žádný majstrštyk z toho nedělám, probůh! Problém pojmout psaný text?

        Nicméně znám vozy C i D segmentu, kde například interiér povrzával mnohem, mnohem dříve. Včetně jednoho Forestera za trojnásobek a jednoho etalonu z Vlkohradu.

        Jinak tahle klasická 1.6 těch 350 v pohodě dá, dost jich tady i reálně bude jezdit.

        Já 350 s jedním autem nedám, protože prostě nemusím. A když nějakou sisinku chci, tak si ji pořídím.
        • 04 Reagovat !

          foto King-of-rain

          King of rain 02.11.2017  13:06

          « Re: Re: Re: pár postřehů

          Ono dneska dá 350 kde co....jen otázka udržby a výběru motoru, dle toho jak kdo jezdí.Samo jsou vyjimky, kde se něco nepovedlo.Ale se spoustou TSI najedeš ranec a není to tak, jak se všude traduje.Holt občas vyměníš cinkající řetěz.>:D

          Tak jasně, i mě občas něco v Passatu zavrže, ale zase to má jiné výhody,je to pohodlné, vše funguje na 1, aspon tedy mě, je to "dotažené", ale nelze srovnávat, jiná třída.Žadné auto není dokonalé, ono na rovinu, dneska už špatná auta nejsou.Jsou jen hodně dobrá a pak ještě lepší.Tož tak... :-!
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 02.11.2017  13:13

            « Re: Re: Re: Re: pár postřehů

            No je potřeba si říct, že pokud s autem chceš najet 350, tak to dneska pravděpodobně vyjde na údržbě dráž, než u aut třeba před 20 lety. Když mluvíš o VW, tak tam je typický příklad Transporter... jasně že i ta T5 a novější dá 350tkm, ale stojí to víc peněz než u T4.
          • 00 Reagovat !

            foto lukas13

            lukas13 02.11.2017  21:26

            « Re: Re: Re: Re: pár postřehů


            No právě že tady to dáš tak nějek "bezúdržbově" ;-)

            S druhým odstavcem souhlas.
    • 20 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 02.11.2017  16:05

      « Re: pár postřehů

      Zdravim,

      díky za tip s tím Auto, až budu mít zase nějaký Renault, tak to hned vyzkouším. je fakt, že by bylo divné, kdyby to Renault neuměl nabídnout u té jinak vyspělé klimatizace. K té spotřebě. Však píši mezi 7 a 8 litry na 100 km, což koresponduje s vaším údajem. Taky asi záleží jak kdo jezdí. To samé platí o té dynamice. Zkuste si někdy přeplňovaný motor, klidně novou 1.2 TCe (tu s rozvodem DOHC, ne tu původní D4Ft). Ve středních otáčkách to jede citelně lépe, než tahle 1.6. Ano, souhlasím, nahoře to stále graduje, ale už ne zdaleka ne tak výrazně jako před lety. Tehdy to byl skoro sportovní motor (na Scénicu I po fce.). K těm kartám. Smyslem bylo je odlišit. Ono každá automobilka tomu říká jinak. Takhle je to jasné a jednotné. Prostě dvě verze karty. Třeba pan Matušek tomu říká "hloupá karta" a chytrá karta.
      • 10 Reagovat !

        foto romeus

        romeus 02.11.2017  20:21

        « Re: Re: pár postřehů

        Fluence mám, popsal jste ho celkem přesně. Jako jeho největší chybu považuji tu 5 stupňovou převodovku. Na dálnici je to zoufalý. Chtěl jsem ten bezínovej 2litr ale už nebyl v nabídce, to by asi bylo perfektní auto. Ještě je zvláštní ten houpavě-skákavý podvozek ale jinak jsem s nim celkem spokojenej. A co se týče vzhledu, mám vůz po FL, světle béžovej interiér a vždycky, když vezu nějakou kočku tak se jí auto líbí a to je pro mě důležitější než názory pantátů-mudrců v ojetejch šedejch myškách.
      • 00 Reagovat !

        foto lukas13

        lukas13 02.11.2017  21:38

        « Re: Re: pár postřehů


        Není zač. Funguje to skutečně u všech Renaultů. A je to i v návodu ;-)
        Popvrvé to zde řešil již před mnoha lety Ronault s panem Vaverkou.

        Novou 1.2 TCe mám (130), a jede lépe, o tom žádná. Kultivovanost o vesmír jinde a šestistupňovápřevodovka kvalitou řazení též. Spotřeba většinou lepší, o fous tedy, cca 0,5l, jen při německých dálničních přesunech se to láme výrazně ve prospěch atmosféry.
        V nižšších a středních otáčkách to samozřejmě jede lépe - to ale plyne z použité techniky - atmo vs. turbo - a z principu to ani nemůže být jinak. Skvělému a zápavnému Mazďáckému atmo dvoulitru bych to také nevyčítal (a 165Hp verze v Mazdě 3 by mě pěkně vyklepla, turbo neturbo, jen by řidič musel častěji řadit).
        Já tím jen chtěl říci, že se s tím dá celkem v pohodě předjíždět, jen to chce prostě o dva stupně podřadit (což ovšem s tím turbem dělám taky, jako (alespoň doufám) každý rozumný řidič. A ano, nové Euro normy to asi přidusily, nicméně já měl patrně štěstí na kus (+ pečlivě zajeto) a i při prodeji výkupce tvrdil, že to jede skoro jako v Laguně II a přihodil navíc desítku ;-)
        Ohledně karet - chápu, ono to nebylo fakticky špatně a ještě se do toho pletl klasický klíč...
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 03.11.2017  08:58

          « Re: Re: Re: pár postřehů

          Zase foukaná 1.2 nemá ambice konkurovat atmo dvoulitru... to je až doména nějakých 1.4-1.5.
      • 00 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 03.11.2017  09:33

        « Re: Re: pár postřehů

        To bych, ale pak mohl tvrdi, ze kessy u Skody je taky hloupe, protoze musite mackat pri otvirani a zavirani na klice a to se treba u Megane 4, Talismanu s kartou nemusi, takze je chytrejsi?

        Jinak dostat se spotrebou u toho motoru na 8 l, to musite vylozene tomu slapat po krku v jednom kuse a to urcite neni spotreba vetsiny ridicu. Stojim si za tim, ze ten motor bere realne pri jizde, kdy nejste brzdou provozu mezi 6.5-7.5.
  • 39 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 02.11.2017  13:16

    spolehlivý ojetý rendlík

    jsou navzájem se vylučující slovní spojení >:D
    • 61 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 02.11.2017  15:40

      « Re: spolehlivý ojetý rendlík

      Ada a inteligentní příspěvek, to se taky vylučuje >:D >:-[]
  • 01 Reagovat !

    foto Devil007cz

    Devil007cz 02.11.2017  15:38

    Jasne :)

    • 10 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 02.11.2017  17:01

      « Re: Jasne :)

      Nechcem byť zlý, ale výpovedná hodnota podobných ankiet ako J.D. Power je povedzme diskutabilná. :-) Skôr by sa patrilo nič nehovorí o spoľahlivosti či nespoľahlivosti jednotlivých modelov áut, ale skôr ako daná značka naplnila očakávania zákazníkov vzhľadom k jej všeobecne vnímanému image či vynaloženým prostriedkkom. :-)
  • 41 Reagovat !

    foto P-407

    P 407 02.11.2017  19:06

    SPOJENI OSUDEM

    já ho znám, já ho mám. Nesnáším ho. Koupil jsem ho v lakotě a spořivosti před lety - 2010. Na dálnici hlučné, točí 4000 ve 130. Masochistická cesta z Brna do Karlových Varů mě ničí, nepochybně jsem z toho nahluchlý. Ostatní řidiči se mě bojí, očekávají klobouka a já vyrážím za řevu motoru vpřed, abych v 6500 přeřazoval a za pekelného řevu předjížděl a jsem za nebezpečného pyráta silnic. Nelíbí se mi. Někomu jo, mně ne. Toužím po jiných, hezčích, smějí se mi, že mám na kapotě oooobrovský diamant, A co s tím zmetkem mám dělat,když po překročení 150000 km má původní zachovalé přední kotouče a desky, tlumiče, všechno funguje, bliká a svítí, nic se nekazí. Jezdí šmejd za korunu na km - Foukám do toho plyn, jednou za 20 -30 000 vyměním olej a nechce se pokazit, abych měl důvod se ho zbavit. Fluence mi nechce dát záminku, abych se ho zbavil. Ventily se měly dávno podpálit - nevím co to je, ale prý mě to čeká. A jak mě baví každé tankování. Navalím tam 56 l LPG a dalších 600km a víc nic neřeším. ZA KORUNU km. Možná korunu dvacet. Je to jedno. Je mi to úplně jedno za kolik a kolik najedu. Za málo. Je jedno jak se k němu chováš. Všechno snese a unese a nezradí. Pojede furt. FLUENCE je osud, stejně jako má p. Paroubek Zuzanu, já mám Fluence. Nezdolný, spolehlivý, nezničitelný. Až ho jednoho dne vyměním za nějakou krásku, budu na něj vzpomínat. A nebo ho raději nevyměním? Raději si to spočítám.
  • 10 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 02.11.2017  20:21

    Svezení pro nenáročné

    Před lety jsem měl možnost se s tímto autem svézt, tuším že to byla 1.6. Výhodou byla fajn cena, dlouhá kabina a poddajné odpružení, ale kvůli nemyslné "kupé-střeše" se na zadním sedadle nemůže žádná vyšší osoba, design je nic moc a jízdní vlastnosti jsou fakt hodně slabé, stejně jako dynamika motoru 1.6. Mohu potvrdit, že Megane III (ne Generation) je má fakt o parník lepší. Ovšem kdo tehdy šel hlavně po nízké ceně, pro toho byl Fluence bezkonkurenční nabídka, to je fakt!
    • 00 Reagovat !

      foto romeus

      romeus 02.11.2017  21:54

      « Re: Svezení pro nenáročné

      Autor píše, že jsou dvě verze benzínový 1.6. 81 a 84 kw. Já mám v techničáku 82 kw a nad 2800 ot. přijde výrazný nárůst výkonu. Holt atmosféra . S tou se musí člověk naučit jezdit. Uvažoval jsem o Mazdě 3. Papírově jsou výkony a spotřeba jejího benzínového motoru velmi zajímavé. Četl jsem ale v diskusi zkušenosti někoho kdo jí má a v reálu se ten motor chová podobně jako Fluence, co se týče výkonu a spotřeby.
      • 00 Reagovat !

        foto PepaJ

        PepaJ 03.11.2017  08:45

        « Re: Re: Svezení pro nenáročné

        Jen prispeji k diskuzi. Aktualni Mazda 2.0 i s 88kw i 121kw umi jezdit za 6,0 a 6,5L a opravdu nejste brzdou provozu.Testovano oboje s manualem.

        Doma ted mame take aktualni M3 S 88kw a HDM automatem a da se jezdit do 6,5L tudiz pod uvadenou tovarni spotrebu. Co me ale tesi mnohem vice, ze i kdyz jedu zcela na hrane schopnosti vozu (na klikatych okrskach) nejsem schopen se dostat ani k 8,5L/km. Dalnicni provoz je GPS 130km okolo 6,7L..na dlouhych strekach 1000+km to pada az na 6,3L. To vse pri najezdu cca 10tkm, takze ocekavam jeste male snizeni spotreby, jakmile si vse sedne.

        Jinak mam zkusenost i s Meganem sedanem 1,6 16V s manualem rokm 2006. Okolo sedmi na sto. Okresky lehce nad sest litru. Dalnice 130 okolo 7,5L.

        Jinak vozy nelze porovnavat, proste Mazda je vuz, ktery zabavy i pri malych rychlostech a vse v ni funguje jak ma. Nadruhou stranu zadny louda ten Megan take neni, ale musite do otacek a tam u je trochu vice slyset a zadna gradace vykonu tu take nehledejte. Moje mineni take muze byt ovlivneno tim, ze drive jsem mel po delsi dobu znacne silnejsi vozy.

        Jinak pred vice jak deseti lety jsem jezdil mnoho let Golf IV s 1,6i 16V 77kw a ten jezdil lepe, nez Megane za podobnou spotrebu do 8L na sto. V te dobe jsem jeste cas od casu jezdil rodinou Toyotou Corollou 1,4 VVTI s automatem a tak jezdila jeste lepe, ale kolem 8,5L na sto..ale umela se pekne hybat az k 7tisicum.
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 02.11.2017  22:53

      « Re: Svezení pro nenáročné

      Na konci života dosˇšiel do ponuky 1,6 SCE ako náhrada za pôvodnú 1,6 16v. Tá bola aj napriek plneniu EU6 o galaxiu ďalej ako pôvodný motor. Ten bol pochovaný práve emisnou normou EU5 - tam už to bolo zúfalé čo sa týka jazdného prejavu
  • 00 Reagovat !

    foto lordlord

    lordlord 23.11.2017  16:04

    klima

    teploty lze sjednotit podržením tlačítka auto
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Drahoše volí hvězda Ordinace i Rottrová, Zeman má své věrné. Komu fandí známé tváře?

Drahoše volí hvězda Ordinace i Rottrová, Zeman má…

Prezidentští kandidáti Miloš Zeman a Jiří Drahoš získávají před druhým kolem volby silné podporovatele. Do voleb…

Jiří Štaidl (†30) by měl 75 let: V posteli střídal Dádu a Trumpovou! Jednu zval i na smrt!

Jiří Štaidl (†30) by měl 75 let: V posteli střídal…

75. narozeniny by dnes oslavil Jiří Štaidl (†30), bratr hudebníka Ladislava Štaidla (72) a textař, který napsal…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

České noční drama: Ďábelské prasátko, klidná Plíšková a šílící Strýcová

České noční drama: Ďábelské prasátko, klidná…

Tohle bylo drama jako řemen! Téměř dvě a tři čtvrtě hodiny dřely na kurtu v osmifinále Australian české tenistky…

 

Reflex.cz

Demokratický rozhovor Igora Chauna s lepičem plakátů: Vede Miloš Zeman kampaň?!

Demokratický rozhovor Igora Chauna s lepičem…

Igor Chaun natočil video s bohorovným lepičem plakátů právě ve chvíli, kdy byl v Praze vylepován jeden z nových…

Warren Buffett: Dnešní děti se budou mít lépe než my díky rozvoji technologií. Na bitcoin nesázím

Warren Buffett: Dnešní děti se budou mít lépe než my…

Miliardář a investor Warren Buffett v prvním letošním vydání časopisu Time apeloval na mladé Američany, aby…