Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Renault Fluence: Nenáročný brácha Méganu. I spolehlivý?

Fluence vznikl jako auto vyráběné v Turecku a nabízené pro rozvojové trhy. Co přebralo z méganu a o co naopak budete jeho koupí ochuzeni?
Zpět na článek
2. 11. 2017 08:45
2. 11. 2017 09:05
2. 11. 2017 09:29
2. 11. 2017 09:40
2. 11. 2017 10:17
2. 11. 2017 10:26
2. 11. 2017 10:42
2. 11. 2017 11:03
2. 11. 2017 10:45
2. 11. 2017 10:51
2. 11. 2017 11:07
2. 11. 2017 11:26
2. 11. 2017 12:26
2. 11. 2017 13:08
2. 11. 2017 12:21
2. 11. 2017 11:08
2. 11. 2017 11:43
2. 11. 2017 17:02
2. 11. 2017 12:20
2. 11. 2017 11:02
2. 11. 2017 12:17
2. 11. 2017 15:17
2. 11. 2017 20:37
3. 11. 2017 09:40
3. 11. 2017 14:22
3. 11. 2017 14:21
2. 11. 2017 09:55
2. 11. 2017 10:46
2. 11. 2017 11:06
2. 11. 2017 11:56
2. 11. 2017 14:27
2. 11. 2017 12:20
2. 11. 2017 12:31
2. 11. 2017 12:43
2. 11. 2017 12:52
2. 11. 2017 13:55
2. 11. 2017 14:42
2. 11. 2017 15:38
2. 11. 2017 14:29
2. 11. 2017 18:26
2. 11. 2017 19:31
3. 11. 2017 08:46
3. 11. 2017 09:31
3. 11. 2017 14:25
2. 11. 2017 12:01
2. 11. 2017 12:27
2. 11. 2017 08:57
2. 11. 2017 09:05
2. 11. 2017 09:29
2. 11. 2017 09:37
2. 11. 2017 11:00
2. 11. 2017 15:38
2. 11. 2017 19:06
23. 11. 2017 16:04
18. 2. 2018 00:00
13. 2. 2020 09:49
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 08:45
Trefa
Tohle auto je vlastně rodinný ideál na východ od Německých hranic. Dosáhne na něj daleko větší část populace, než na modlu Octavii kombi, jako na ojetinu ještě více lidí, navíc auta nejsou tak ojetá. Je prostorný, pohodlný, vybavený a SPOLEHLIVÝ. Je to sedan, to je sice mínus, ale většina lidí to kombi stejně nevyužije a připlácet si 50 tisíc na Ofci II. ftdi fkombiku s podivuhodným původem... no každého volba.

V měřítku těchto kladů je mi asi jedno, že nemá super přesné řízení v zatáčkách, nebo že nedá stovku pod 8 vteřin... Auto, které odveze do práce, na nákup i k moři a nebudete ostudou ani brzdou provozu. Nebo se mýlím?

Po faceliftu je hezčí, nová generace se mi líbí hodně a rozhodně bych se s ní nestyděl jezdit.
Rozbalit vlákno
45
Avatar - removed
2. 11. 2017 09:05
Re: Trefa
vždyť je to hrozný auto... ale proti gustu... >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 09:29
Re: Trefa
Jo, já vím, že to není hezké, ale podívej na konkurenty rodinného auta pro lidi, co nemají tolik peněz.

Fabie - Rapid: Menší auta, Fluence je pohdlnější
Octavia - Za tyhle peníze je hodně velký risk kupovat, pokud není od známého. Navíc o tolik líp ty staré Oktávky zas nejezdí. Navíc problémové motory až na 1.9TDi.

Chápu, že někdo Fluence koupí jako alternativu.
Avatar - Emel
2. 11. 2017 09:40
Re: Trefa
Hele... a otázka na tělo - ty osobně by sis to někdy koupil? V jaké cenové relaci?

Škodovka snad není jediná značka v bazarech, ne? Jestli jsou problémové třeba 1.6MPI nechme teď stranou, podle mě by se zajímavých motorů našlo víc.

Kdykoli bych dal přednost třeba Focusu... nebo Golfu, nebo aspoň normálnímu Meganu, nebo Ceedu, whatever, klidně o pár let starším. Ale jak píše Sky, proti gustu...
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2017 10:17
Re: Trefa
Já třeba o Fluence uvažoval, jen se mi v něm moc nelíbil výhled, který mi vadil u celé řady Méganu III.
A vzít ve stejné cenové relaci Focus či Golf znamená v bazaru jít o tři, čtyři roky více do historie nebo o pár desítek tisíc kilometrů výš. Nedostaneš ani lepší auto, ani v lepším stavu. A hlavně nedostaneš ten vnitřní prostor, který je fakt velkorysý vůči hatchbackům.
Avatar - Emel
2. 11. 2017 10:26
Re: Trefa
Ano, znamená. Beru že někdo dá přednost novějšímu Fluenci, ale moje otázka mířila přímo na Ozzmana - u něj bych byl hodně překvapený, kdyby radši novějšího Fluence než staršího Focusa.

Když chci prostor, tak prostě koupím kombík...
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2017 10:42
Re: Trefa
No jo, jenže... ne každé kombi znamená skutečně prostor. Nejde jen o kufr. A tak, zatímco Fluence je velkorysý i v kabině, kombi z Golfu, Focusu či 308 jsou... nic extra.
Avatar - Emel
2. 11. 2017 11:03
Re: Trefa
Jo, za správnou cenu dává smysl cokoli. Já osobně bych s vědomím technických kompromisů oproti Meganu (který sám není žádný hi-tech) Fluence prostě nechtěl.
Avatar - fOE
2. 11. 2017 10:45
Re: Trefa
Kombik ti da vyrazne vic mista na zadnich sedadlech? ;-)
Snazis se ozzmana dotlacit nekam kam podle tebe nepujde, bo ani ty bys tam nasel, uprimne ani ja... na to je ale jednoducha odpoved, proste nejsme cilovka. Kdyz ale zacnu mluvit o svych rodicich, duchodovy vek, auto z A do B, na miste zalezi stejne jako na cene, ocekavanych nakladech, stari atd. a tam se Thalii nebo Fluence budes s klasickym HB z nizsi stredni rovnat tezko. Tohle jsou auta pro lidi co rezignovali na vse ostatni >:D zadny zazitek za volantem, zadny za srdce popadajici vzhled, ale v tech meritelnych vecech, tam to s beznym mainstreamovym modelem ala focus vs. fluence proste projedes.
Avatar - Emel
2. 11. 2017 10:51
Re: Trefa
Vždycky ne, třeba u Meganu jo.

Ozzman ale přímo mluví o rodinném autě, což ho třeba časem taky čeká...

Auto pro důchodce ok, to jsme v jiné rovině... já osobně bych spíš čekal posun k levnějším vyšším autům typu Ford Fusion, Suzuki S-Cross... ale jinak nic proti.

Každé auto má svého kupce za tu správnou cenu...
Avatar - fOE
2. 11. 2017 11:07
Re: Trefa
Ozzman pise o rodinem aute pro lidi co nemaj tolik penez. Tohle miri na stejne lidi jako dacie, jako nove je to alternativa mladym ojetinam, jako mlada ojetina je to alternativa k starym ojetinam. Koupi to ten kdo uprednosti tu financne racionalni stranku pred tou mene racionalni a vic emocionalni. A to muze byt clovek s i bez rodiny (nebo s uz odrostlou rodinou jako v pripade mych rodicu). Podstatnejsi spis bude schopnost a ochota utracet za auto. Z tech co tohle koupi ikdyz nemusi se bavime o tech "na cokoliv vic rezignujicich" (tam ozzman patrit nebude), ten zbytek prodeju pak budou lidi co vys nedosahnou, kde ojetejsi focus je drazsi spas (a sem tipuju taky ne).

Takze tak jak bys to nekoupil ty, ja, tak tipuju, ze by to ve skutecnosti nekoupil ani ozzman. Coz neznamena, ze nesdilim jeho nazor, ve kterem nakup takoveho auta nekym jinym chape, nebo primo doporucuje.
Jinak bych to za sebe rozseknul jako ty a radeji si priplatil za min vyklestujiciho a nelowcostoveho zastupce nizsi stredni.

PS: ted jsem zvedavy jestli to Ozzman v tomto duchu taky potvrdi. :-)
Avatar - Emel
2. 11. 2017 11:26
Re: Trefa
On doslova píše, že to je ideál na východ od německých hranic. Pod to bych se nepodepsal. Kdyby napsal "na východ od Košic", tak možná. Ale o naší republice mám lepší mínění. Stejně tak o Ozzmanovi a jeho vkusu na auta.
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 12:26
Re: Trefa
Psal jsem to v kontextu s kupci levnějších ojetin či zánovního lowendu, kterých je tady hlavně mezi rodinami velké množství. Nejvíce aut se prodává kolem 150-200 tisíc Kč, ne ? Tak jsem to myslel :-)

Co je typické auto oblíbené v této cenové kategorii? Oktavia kombi, Fabie Kombi.... pak nějaký Megane a Fokus. Fluence stojí přesně v této cenové a je novější a méně najetý. Pro takového kupce, který má hluboko do kapsy se odvděčí i nenáročným provozem. Proto "ideál na východ od Němec".
Avatar - Emel
2. 11. 2017 13:08
Re: Trefa
No nevím, když si na sauto.cz sjedu Megany Grandtour a Fluence třeba kolem těch 150, tak bych pořád nikomu ten Fluence nedoporučil.
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 12:21
Re: Trefa
Ano, mne si odhadl dobře, ale já psal obecně o tom autě a cílovce :-) Já cílovka nejsem.
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 11:08
Re: Trefa
Mám suseda, kamoša čo si to kúpil ako nové s 1,6 benzínom. Dal za to tuším okolo 9000 Eur, sú sami dvaja so ženou, auto viac stojí ako jazdí, im to na tie ich občasné výlety a presuny stačí a vyhovuje. A na otázku, že prečo sa preň rozhodol mi odpovedal, že chcel nové auto, páčia sa mu sedany, bola dobrá cena a čo potrebuje v ňom má. Takže sto ľudí, sto chutí. :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2017 11:43
Re: Trefa
je to presne o tom ako pises ... malokto z vacsiny soferov ( odmyslime si teraz manazerov firiem a kdejakych bohatych sportovcov ) potrebuje v beznej dennej praxi 10 displejov a 200 koni a 3 farebnu kasnu .... popravde ja som si tiez moc vyberat nemohol takze to poznam ake to je ked mas len isty obnos a pokusas sa s nim spravit nakup ktoprym by si uspokojil vsetky svoje poziadavky ( clovek vtedy kdeco autu aj odpusti a nepozera uz ani tak na krasu ale skor na to ako a kde bude auto vyuzivat a aj kolkych ludi a kolko batoziny bude prevazat ) .... ako bezne rodinne auto na kazdy den fluence ale urcite nesklame ... a urcite aj preto je ich u nas dost :yes:
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 17:02
Re: Trefa
Na druhej strane, oni so ženou určite nie sú nejaký priemerní kupci. Skôr priemerní nenároční motoristi :-) ktorí to auto viacmenej nepotrebujú, len občas.
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 12:20
Re: Trefa
Koupil - pokud bych za třeba výše uvedených 165 tisíc dostal málo jeté a novější auto, tak bych o tom minimálně uvažoval. U mne je problém, že já kombik opravdu potřebuji a používám. Jen je třeba si uvědomit, že za cenu staré Oktávky dostaneš novější auto a docela často se solidním 1.5Dci. Jednašetka MPI není rodinný sen >:D Ten netáhne "vodspodu".

Ale tohle není o mne, mne taky řízení baví a dám radši přednost Fokusu třeba... ale pro lidi, kteří chtějí nenáročné, prostorné a levné auto s opravdu solidní spolehlivostí, tak ten Fluence tohle nabídne. Jak jsem psal, odveze na nákup i k moři.
Avatar - removed
2. 11. 2017 11:02
Re: Trefa
Tak je fakt, že z uvedených je pravděpodobnost krádeže nejnižší >:D
Víš co? Prostě mi to auto k tobě nesedí, to je vše. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 12:17
Re: Trefa
Já bych si ho taky asi nekoupil, není to kombik.. já kombik pořád potřebuju..... po včerejším majstrštyku, co jsem odvezl s Mondeem a vozejkem dva díly obrovské sedací soupravy už nemužu jinak >:D >:D Tohle by najednou nedal ani VW Transporter >:D
Avatar - removed
2. 11. 2017 15:17
Re: Trefa
tož půjčím ti vejtřasku příště... jen se musíš smířit se spotřebou >:D
Možná by tě nakonec vyšlo levněji objednat si ty ***my, co to vozej >:D
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 20:37
Re: Trefa
To bych se i povozil! >:D Asi by na mne v centru Prahy koukali dost nevěřícně, ale byl bych větší král, než Rusové v Bentley >:D
Avatar - wakantanka
3. 11. 2017 14:22
Re: Trefa
A Hamunu s toptenom by trafil šľak z emisií >:D
2. 11. 2017 09:55
Re: Trefa
Souhlas. Kamarád si ho koupil (resp. ten novější typ po FL) a je maximálně spokojený. A já se mu nedivím. Za ty peníze prostorné, pohodlné a za mě i pohledné. Fakt nevím, co bych tomu za tu cenu vytknul..

Resp. asi jen tu karoserii. Já o něm dřív uvažoval jako o levném autě pro manželku, moc se jí líbil, ale nakonec z toho sešlo. Prostě na kočárek a hromadu bagáže to není no..
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2017 10:46
Re: Trefa
u nas tych fluencov vidim vcelku dost... ale napriklad uz novy megane grandcoupe akosi neviem nikde stretnut... mozno je to aj tym ze uz nema taku dobru cenu ako fluence... a tak v tych cenach uz asi kazdy radsej kombika ( astra, octavia, megane ) alebo nejaky cross/SUV ( kaskaj, ASX, P3008 ) ... pride mi ze fluence bol predsa este skor taky ten ( lowend ) aj ked nie zase az na sposob dacie logan samozrejme.. ale proste bol to taky kusok "osekany" megane... nieco ako kedysi cordoba alebo polo classic ktore tiez voci hatchom boli kusok "chudobnejsie" a akoby nizsie posadene

mne sa fluence ako tak zda kukatelny az ten po facelifte... ta predfaceliftovanna verzia je ozaj nepekna a pripomina mi skor nejaky obojzivelny stroj ako rodinne auto.. ten ponton kasne mi tam nesedi.. vyzera to ako nejaka nafukovacia zaba... facelift uz tie proporcie kusok zlepsil ale aj tak podobne ako linea alebo rio sedan to nie je ziadny krasavec... akoze fakt pekne auto to nie je.... ale uz novy megane grandcoupe ale aj elantra su fakt pekne sedany.... tie fakt uznavam.... tam uz vidno ze tie vozy boli robene inak a necitit tam ziadne kompromisy ...
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2017 11:06
Re: Trefa
no, spolehlivý... teoreticky ano, praxe občas pokulhává.

Sedan jako negativum... tady s tím zkrátka nesouhlasím. Sedan má naopak proti HB výrazně větší kufr, což je pro běžnou přepravu jednoznačně naopak klad.

Nevím, proč u nás má sedan punc toho nepraktického vozu, proč se u nás prezentuje jen to negativní. Ano, větší předměty jsou problém. Ale doba je snad jinde a nábytek nebo pračku či lednici vám každý doveze přímo ke dveřím domu :-! A televize už jsou nějaký ten pátek ploché >:D >:-[]
Avatar - twistedTSD
2. 11. 2017 11:56
Re: Trefa
Tohle je subjektivní, pro mě sedan negativum je.
Avatar - sendador
2. 11. 2017 14:27
Re: Trefa
Pro me taky. Po zkusenosti s Temprou uz sedan nikdy.
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2017 12:20
Re: Trefa
Vrať se zase trošku zpátky na zem... Nechat si dovézt pračku či nábytek domů je mimo velká města docela drahý špás. Ale nebudeme maximalisti, stačí třeba trošku větší taška na kolečkách, která neprojde nákladovým otvorem a je zle. A že zrovna jednu takovou doma mám.
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 12:31
Re: Trefa
Jojo, čerstvá zkušenost a to jen do zázemí Prahy... dovézt nábytek je otázka i jdoucí do tisíců Kč....... a to byť třeba 20 km od obchodu, platba cesty tam i zpět, mají to hezky vypočteno... A to neřeknu pro lidi, co bydlí třeba 50-100 km od obchodu...
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 12:43
Re: Trefa
Hm, no ja neviem ako u vás, ale žijem v tom, že nejakú dodávku človek vždy zoženie hoc bez šoféra za cca 30 Euro a dovezie si čo potrebuje. :-) Prípadne ak to medzičasom nepadlo tak v KIKE ti dodávku v prípade potreby rovno požičali za nejakú symbolickú čiastku.
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 12:52
Re: Trefa
Tak, já jsem to řešil zrovna včera viz můj příspěvek výše. Dodávku k dispozici mam a velkou, akorát parkuje na druhé straně Prahy a dojet pro ní, odvézt a zase vrátit a dojet domů by mne vyšlo na naftě draho (nehledě na zabitém čase, který mne štval 3x víc, než spotřeba), tak jsem improvizoval >:D Škoda, že sem nejde hodit fotka z FB >:D
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 13:55
Re: Trefa
No tak to máš blbé jazdiť krížom cez Prahu kvôli tomu, ja som to skôr myslel tak, že aj ja mám v okolí kopu známych, kamošov, čo dodávky majú a nemajú problém požičať, takže odpadá to chodenie niekam a zabíjanie času presunmi. :-)
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 14:42
Re: Trefa
Taky takových pár mam, vždy když něco potřebuju, nemají čas nebo nemá čas auto, protože marodí >:D >:D
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 15:38
Re: Trefa
No tak to mas super kamarady. :-)
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2017 14:29
Re: Trefa
Znám plno lidí, kteří si dodávku neseženou či nepůjčí, protože se tak obřího auta bojí. Mám s tím vlastní zkušenost, občas takhle přátelům stěhuju nábytek. Kdybych nejel, tak to budou tahat po kouskách v autě, jak se zrovna vejde. Právě tak, jak píšeš, Kika půjčí auto, nestojí to moc, ale musíš s tím odjezdit sám. Toho se plno lidí bojí.
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 18:26
Re: Trefa
Argument ze sa ludia boja vacsich aut ako su dodavky beriem. Na druhej strane kazdy seriozny predajca nabytku ti vie ten odvoz zabezpecit za rozumnu cenu ci nie? Ak sa len stahujes tak existuju stahovaci alebo zase kamosi z dodavkami :-)
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2017 19:31
Re: Trefa
Ty rozumné ceny platí tak v okruhu do 10 km od prodejny či po městě. Jenže pokud něco potřebuju dovézt 40-50 km daleko, už se dostávám do tisíců korun jen za dovoz. Každý to za takovou službu dát nechce. Třeba 40 km po středních Čechách spočítali v Kika na dva tisíce za dovoz, před dvěma lety.
3. 11. 2017 08:46
Re: Trefa
Neviem co presne si nakupoval, ale ak sa ti to voslo do obycajneho kombi, tak to bol skor maly nakup. Na cokolvek velkosti sedacej supravy aj tak potrebujes tu dodavku.

Ako casto vsak taketo nakupy robis? Par krat za zivot auta? Je trochu absurdne tomu podriadovat nakup auta, specialne ak rozdiel v cene bude vyssi ako cena nabytku co mozno odvezies :-)

Netusim ci sa vo Fluenci daju sklopit sedacky, ale ak hej, tak tam vacsinu veci prevezies. Ved lacny nabytok sa predava v demonte a ide o placate dlhe krabice co budu vacsine aut trcat z kufra, ale sucasne ich pojde vopchat do sedanu.
Avatar - Ozzman
3. 11. 2017 09:31
Re: Trefa
Nepotřebuješ kombi , odvezl jsem teď velkou soupravu na střeše + druhý díl na vozíku >:D
Avatar - wakantanka
3. 11. 2017 14:25
Re: Trefa
Nedávno som menil sedačku a vyriešil som to kamošom s dodávkou. :-) Prehľad o tom ako to funguje mimo väčších miest nemám, len odhadujem čo by sa dalo za priateľné peniaze vyriešiť. :-)
2. 11. 2017 12:01
Re: Trefa
>:D Ozzman chodí nakupovat do Alberta. >:D
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 12:27
Re: Trefa
To tady nesmí člověk pochválit auto? >:D V Albertu jsem tak měsíc nebyl ! :-!
2. 11. 2017 08:57
Alfréde!
Přiznám se, že když na silnici potkám Fluence (anebo Thalii), tak se snažím co nejrychlejc ztratit z dohledu, jejich řidiči uměj vyrobit snad ještě větší perly než obchoďáci v Oktách. Asi je to cílovkou zmíněnou v články.
Každopádně to nic nemění na tom, že Fluence je skvělý, parádně pohodlný auto se spolehlivostí na úrovni Lexusů. Mezi taxiřidiči se nám jich otočilo několik desítek a i ta nejhorší verze 1.5dCi natočí kvanta kilometrů bez zaváhání.
Když už, tak bych chtěl ten dvoulitr, na něj mám pěkné vzpomínky z výletu na Balkán...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - removed
2. 11. 2017 09:05
Re: Alfréde!
první odstaverc...nechci paušalizovat, ale máš pravdu. V cca 70% to řídí...divní řidiči, se kterýma je třeba mít více trpělivosti.... ale taková ta malá Daewoo, to je teprvá nadělení :-)
Avatar - Ozzman
2. 11. 2017 09:29
Re: Alfréde!
Daewoo Tico ! Mor na silnici !
Avatar - fOE
2. 11. 2017 09:37
Re: Alfréde!
Tico bylo auto rozvozu pizza, to naopak patrilo vzdy k tomu rychlejsimu v provozu. Kdyz nebezpecne daewoo, tak Matiz, tam za volantem potkavam "divne ridice" s zeleznou pravidelnosti (a zdravim sousedku).
Avatar - removed
2. 11. 2017 11:00
Re: Alfréde!
jo, přesně... tyhle se kolikrát nedají předjet ani na motocyklu... tak široká auta to na silnici kolikrát jsou :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2017 10:54
Re: Alfréde!
auto to fakt pekne nie je... nedaleko kde byvam parkuje jeden biely kusok s ciernymi diskami.. no fakt akoze skor to vyzera usmevne ako pekne ale chapem ze majitel chcel za malo penazi asi hodne muziky a sportoveho stylu ale potom to vizualne fakt nefunguje a auto potom vyzera ako vyzera... viem si za podobnu cenu predstavit napriklad rapid /spaceback s normalnymi kolesami... navyse ten bude dobre vyzerat aj za dalsich 10 rokov.. zatial co fluence bol uz od nova proste divny... ale je to len moj pohlad ... komu sa fluence paci tak ok nema problema... svoju ulohu priestranneho rodinne premiestnovadla urcite dobre splni.... ved keby sa nikomu nepacil tak by ich u nas tolko asi nejazdilo ;-) a zase.... paci a mi ked je trh pestry a nema kazdy to iste... to zase asi tiez nikto nechceme ;-)
2. 11. 2017 09:01
Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Zajimalo by me, proc ma navodit clanek na zacatku, ze Fluence krome jinych vozu Renault byl sveren Turecku kvuli setreni na kvalite nebo neco podbneho.

Jak dvojkovy, tak ctrykovy sedan se vzdy vyrabel v Turecku. Je to kvuli strategii prodeju, kde vetsina techto sedanu se prodavalo ve stredni a vychodni evrope. Auta z Turecke tovarny byly stejne kvalitni jako ty z francouzkych. Jen Fluence byl postaveny co se tyka techniky na levnejsim Megane generation.

Spotreba 1.6 je taky mimo kdyz se pise kolem 7.5-8 litry. Naopak ty auta jezdi bezne kolem 6.5-.7.5 i prumer na sprint vychazi na 6.92.Ten motor umi jet pri normalni jizde na okresce i pod 6 litru.

Nevim, proc je zase clanek tak nekde napul cesty s informacemi, ktere jsou zavadejici ci u spotreby nepravdive a pritom je zbytek clanku tak dobre napsany.Pripada mi to, ze v posledni dobe se tady clankum nevenuje moc pozornostl, kdyz se pisou, protoze casto obsahuji spoustu chyb, a to ani nemluvi o gramatickych. To je takovy problem mit nekoho na korektury nebo nechat precist kolegu aspon nez to jde na svet?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2017 10:19
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Spotřeba v článku je "novinářská", tedy když se tomu šlape na krk a peníze nejdou z vlastní kapsy.
2. 11. 2017 11:39
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Taky by neskodilo napsat, ze i kdyz se tomu vylozene slape po krku, tak se clovek pres 8 nedostane. Narozdil od dnesnich turbo benzinu s podobnym vykonem a mensim objemem.
2. 11. 2017 20:55
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Popravde receno nevim, jak moc bych musel slapat Rapidu s 1.2 TSI (s remenem) na krk, aby zral pres 8. Jezdim svizne, vetsinou ve dvou, mesto/okresky/dalnice v pomeru cca 20/40/40 a dlouhodoba spotreba 6.
Avatar - Googlit
2. 11. 2017 23:15
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Tak škodovky v diskuzích obecně žerou o hóódně míň než všechny ostatní značky. Jak benzínové tak naftové motory mají podle jejich majitelů cca o 25 až 30% lepší účinnost. Koupě škodovky je sázka na jistotu a nechápu proč lidi kupují i jiné auta když jim to žere o 25% víc PHM. >:D >:D
Avatar - Ozzman
3. 11. 2017 06:28
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Jsem asi vyjimka... Superb 2.0tdi 125kw jezdim za 6,5 a Octa kombi 1.9 tdi 77kw taky prumer 6.5.... zazrak bude v noze na plynu....moje noha je asi tezka
Avatar - Emel
3. 11. 2017 08:41
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
A Mondeo taky 6,5? Co Kuga? Nemyslím motorů na sto, taky v litrech...

Hele, se Swiftem jezdím taky 6,5... nějaká magie či co.
Avatar - Ozzman
3. 11. 2017 09:33
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Mondeo 6-7 dle stylu jízdy (ale na dlouhodobém mi fakt svítí 6.5 +/- jak to zresetuju) >:D Tam je to za svoje, tak se občas na dovču držím >:D

Kuga? 2/30 000 ... jo spotřeba... >:D Ha ! Táta prej 8/100... já spíš 9.... někdy 10 >:D Ta zakletá magickou formulí "6.5/100" není >:D Ta si s tím hlavu neláme >:D
3. 11. 2017 09:13
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Bavili jsem se o benzinu a ty tady das naftu....porovnas jabka s hruskami. Samozrejme ze diesl bude mit o cca 15-20 procent mensi spotrebu oproti benzinu.

A spotreba je samozrejme o stylu jidzy, kdyz nekdo jede tezce mensi prevodovy stupen, plny plyn, brzda, plny plyn atd, tak spotreba rapidne stoupa. Hlavne u turbo motoru benzinoveho, to je znamy fakt.
Avatar - Ozzman
3. 11. 2017 09:34
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Bavili jste se, že vozy Škoda mají zázračně nižší spotřebu a to i naftové a já reagoval na googlita, né na tebe.
3. 11. 2017 08:31
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Moje čísla nelžou, narozdíl od tebe ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 11. 2017 12:04
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
Záleží, co si představíš pod pojmem kvalita. Turecké modely prostě používaly lacinější technologie výroby a jednodušší techniku než francouzské verze.
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2017 12:20
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
To ale s kvalitou nemá nic společného.
2. 11. 2017 12:41
Re: Fluence v Turecku - sedany byly vzdy v turecku
To neni pravda. U dvojkoveho nebo 4 koveho sedanu to tak neni.
Vyjimka byla Fluence ktery vychazel s Megane Generation.

A kvalitativne ty auta z Turecka rozhodne nestradaly.
2. 11. 2017 10:21
Když levný sedan, tak Tipo
Ve své době byl Fluence cenová bomba, ale nyní je mnohem atraktivnější volbou designově nesrovnatelně přitažlivější a mnohem lépe jezdící Fiat Tipo! :-) :yes: Jeom je obrovská škoda, že k té atmosférické šestnáctistovce nabízí jen automat, ta čtrnáctka je přece jen poněkud slabá. Ale alespoň je její potenciál maximálně využitelný díky 6st. převodovce. :-!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
2. 11. 2017 10:24
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Ale to srovnáváš pořád s Fluencem, ne? Renault už má přece nástupce...
[odkaz]
2. 11. 2017 14:38
Re: Když levný sedan, tak Tipo
To jistě má, jen se jaksi pohybuje v jiných cenových relacích (Megane CgrandCoupé cena od 349 900 Kč, Fiat Tipo cena od 269 900 Kč) ;-)
Avatar - Emel
2. 11. 2017 14:49
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Jj, je trošku líp vybavený a má 1.6 místo 1.4, ale kdo chce úplně to nejlevnější, tak tam je dost velký rozdíl.
2. 11. 2017 15:32
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Hmm, Megane GrandCoupé (mimochodem šílený název..) má sice šestnáctistovku s větším výkonem i krouťákem, ale ve srovnání s Tipem 1.4 o 0,3 s horší zrychlení z 0 na 100 km/h (vyšší hmotnost) a jen pětistupňovou převodovku! :'-(
2. 11. 2017 22:49
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Je to niečo za niečo, GC je v exteriéry aj interiéry o galaxiu ďalej, zároveň troch väčší motor zmaže chýbajúci jeden kvalt. Zrýchlenie z nuly na sto skúšame asi málokedy ;-) . Zároveň do neho môžeš nacpať aj výkonnejšie motory, tá 1,6 je základ...
3. 11. 2017 09:15
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Cilovka Tipo Sedan a Megane Grandcouope je stejne. Je to jasne videt na cene od kde Tipo muze nabidnout lehce vice. Kdyz ale do Tipa pridas plno veci, tak vyleti na cenu Meganu a ty auta nejdou srovnavat jak exterierem, tak interierem. Megane je uplne nekde dal.
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2017 12:49
Re: Když levný sedan, tak Tipo
tipo v zaklade dnes uz zdaleka nestoji 10 tisic eur ako stal kedysi fluence... naopak.. ak chces slusne tipo razom si na cene golfu ani nevies ako .. ;-) ... ale asi aj preto ma tipo take uzasne predaje u nas ... stale ho nikde nevidim ( ozvlast hatch akoby stale ani nejestoval )

ked ches seriozny sedan tak odporucam elantru... za 15 tisic mas fakt auto kde uz nic neriesis ... a fakt je dost priestranne a aj dobre vyzera ... lenze co viem tak na vasom trhu nie je
Avatar - Emel
2. 11. 2017 13:18
Re: Když levný sedan, tak Tipo
To už bych radši tu Corollu...
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 13:57
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Málo asi vychádzaš z Košíc, skús občas nejaký vidiek, ja už som postretal Tipo vo všetkých karosárskych variantách nielen u nás v Prešove, ale aj kade tade po Slovensku. Jasne predajný trhák to nie je, ale počkaj keď trošku spadnú ceny :-)
2. 11. 2017 14:39
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Tak to v ČR je Tipo na silnicích k vidění docela často. A moc mu to sluší! :-)
3. 11. 2017 09:15
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Nevsiml jsem si. V Ostrave ho vydavam vyjmecne.
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 18:28
Re: Když levný sedan, tak Tipo
Ale k 10 tisicom sa ten Fluence dostal tak v druhej polovici svojho modeloveho zivota. :-) Z tohto pohladu tu je Tipo este len kratko. :-)
3. 11. 2017 09:19
Re: Když levný sedan, tak Tipo
2016 3.862
2015 5.081
2014 5.465
2013 6.681
2012 10.526
2011 13.755
2010 15.623
2009 1.584

pres 62 tisic celkove v Evrope. Nicmene se prodaval i na trzich mimo evropu a tam to budou dalsi desetitisice.
Avatar - wakantanka
3. 11. 2017 14:28
Re: Když levný sedan, tak Tipo
štatistika pekná, len bola reč o cenách v EUR a nie o predaných počtoch. :-)
2. 11. 2017 10:38
pár postřehů
Umím si představit že tento článek čte někdo kdo by o vůz mohl mít zájem, takže pár postřehů od někoho kdo měl přes 4 roky Megane III 1,6 74kW v kombíku:

- vykašlete se na Fluence, MIII koupíte za podobné peníze a rozdíl tam je veliký, hlavně ten podvozek ;-)

- MIII se dělal (pokud vím téměř celou dobu výroby) s motorem 1.6 74kW, který neměl přesuvník (to je to v článku zmiňované proměnné časování ventilů). Tato verze motoru je věčná, výměny oleje 2roky/30tkm, nežere ani deci. Jo, kam se v tomto hrabe moje dnešní turbo primadona.

- 1.6 žere mezi 7-7,5 (reálných), údaj v článku je při vší úctě blbost. A to byl režim našeho auta 45% město, 45% dálnice (obvykle tacho 140) a ten zbytek mimo město.
Zajímavost - na německých dálnicích při cca 150-160 to žere do 8.5, fakt. Má tehdejší služební Astra 1.6 twinport ve stejném režimu brala 11. Byl to hb a jezdil výrazně líněji.

- Pokud je ten motor dobře zajetý, v horních otačkách "to" tam stále je.

Jeho jediná nevýhoda - při dálničních 130 opravdu točí 4000 a pokud neposloucháte rádio (i základní má funkci zvyšování hlasitosti v závislosti na rychlosti) je to hlučné.
Na drohou stranu už v těchto otáčkách auto slušně táhne, takže je na nevyšší rychlostní stupeň zrychlovat i v dálničních stoupáních - což na základ tehdy rozhodně nebylo běžné, kdo někdy měl Golfa nebo Oktávku 1.4, jistě mi dá za pravdu.

- zmínka o tom, že klima nejde ve voze sladit je hloupost - pane Dusile, doporučuji dlouze stisknout knoflík "AUTO" - to je ten úplně největší. Stane se zázrak

- minimálně do prvního faceliftu měli všechny verze kombi v základu paket "modularita". Krom pár praktických přihrádek v kufru obsahoval úžasně praktickou věc - sklopné sedadlo spolujezdce. Převoz předmětů o délce přes 2m žádný problém. Před koupí doporučuji ověřit - páčka pro sklopení je vpravo dole

- auto jsem kupoval nové, najel přes 120tkm. Nikdy mě nenachalo ve štychu, nikde nic v interiéru, mimochodem nesmírně odolném proti jakémukoli upatlání, nevrzalo. Jediný problém přední žárovky, vydržely vždy cca 30tkm. Výměna dětsky snadná, kusy po 2. Fl ten problém nemají.
Jo a jistou dobu problém při teplých startech - napravila nová verze SW řídící jednotky.

- a poslední poznámka k článku - "vyšší verze startovací karty" + jeden celý odstavec o ní - neříká se tomu prostě "handsfree"? ;-)
Rozbalit vlákno
10
2. 11. 2017 12:04
Re: pár postřehů
No najet 120 tkm a dělat z toho majstrštyk, no nevím....jó kdyby 350 tkm, ale 120, to najela i 120dvacítka. >:D

Jinak jasně, není to špatný auto.Poměr cena výkon cajk....
2. 11. 2017 12:18
Re: pár postřehů
Žádný majstrštyk z toho nedělám, probůh! Problém pojmout psaný text?

Nicméně znám vozy C i D segmentu, kde například interiér povrzával mnohem, mnohem dříve. Včetně jednoho Forestera za trojnásobek a jednoho etalonu z Vlkohradu.

Jinak tahle klasická 1.6 těch 350 v pohodě dá, dost jich tady i reálně bude jezdit.

Já 350 s jedním autem nedám, protože prostě nemusím. A když nějakou sisinku chci, tak si ji pořídím.
2. 11. 2017 13:06
Re: pár postřehů
Ono dneska dá 350 kde co....jen otázka udržby a výběru motoru, dle toho jak kdo jezdí.Samo jsou vyjimky, kde se něco nepovedlo.Ale se spoustou TSI najedeš ranec a není to tak, jak se všude traduje.Holt občas vyměníš cinkající řetěz.>:D

Tak jasně, i mě občas něco v Passatu zavrže, ale zase to má jiné výhody,je to pohodlné, vše funguje na 1, aspon tedy mě, je to "dotažené", ale nelze srovnávat, jiná třída.Žadné auto není dokonalé, ono na rovinu, dneska už špatná auta nejsou.Jsou jen hodně dobrá a pak ještě lepší.Tož tak... :-!
Avatar - Emel
2. 11. 2017 13:13
Re: pár postřehů
No je potřeba si říct, že pokud s autem chceš najet 350, tak to dneska pravděpodobně vyjde na údržbě dráž, než u aut třeba před 20 lety. Když mluvíš o VW, tak tam je typický příklad Transporter... jasně že i ta T5 a novější dá 350tkm, ale stojí to víc peněz než u T4.
2. 11. 2017 21:26
Re: pár postřehů
No právě že tady to dáš tak nějek "bezúdržbově" ;-)

S druhým odstavcem souhlas.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
2. 11. 2017 16:05
Re: pár postřehů
Zdravim,

díky za tip s tím Auto, až budu mít zase nějaký Renault, tak to hned vyzkouším. je fakt, že by bylo divné, kdyby to Renault neuměl nabídnout u té jinak vyspělé klimatizace. K té spotřebě. Však píši mezi 7 a 8 litry na 100 km, což koresponduje s vaším údajem. Taky asi záleží jak kdo jezdí. To samé platí o té dynamice. Zkuste si někdy přeplňovaný motor, klidně novou 1.2 TCe (tu s rozvodem DOHC, ne tu původní D4Ft). Ve středních otáčkách to jede citelně lépe, než tahle 1.6. Ano, souhlasím, nahoře to stále graduje, ale už ne zdaleka ne tak výrazně jako před lety. Tehdy to byl skoro sportovní motor (na Scénicu I po fce.). K těm kartám. Smyslem bylo je odlišit. Ono každá automobilka tomu říká jinak. Takhle je to jasné a jednotné. Prostě dvě verze karty. Třeba pan Matušek tomu říká "hloupá karta" a chytrá karta.
2. 11. 2017 20:21
Re: pár postřehů
Fluence mám, popsal jste ho celkem přesně. Jako jeho největší chybu považuji tu 5 stupňovou převodovku. Na dálnici je to zoufalý. Chtěl jsem ten bezínovej 2litr ale už nebyl v nabídce, to by asi bylo perfektní auto. Ještě je zvláštní ten houpavě-skákavý podvozek ale jinak jsem s nim celkem spokojenej. A co se týče vzhledu, mám vůz po FL, světle béžovej interiér a vždycky, když vezu nějakou kočku tak se jí auto líbí a to je pro mě důležitější než názory pantátů-mudrců v ojetejch šedejch myškách.
2. 11. 2017 21:38
Re: pár postřehů
Není zač. Funguje to skutečně u všech Renaultů. A je to i v návodu ;-)
Popvrvé to zde řešil již před mnoha lety Ronault s panem Vaverkou.

Novou 1.2 TCe mám (130), a jede lépe, o tom žádná. Kultivovanost o vesmír jinde a šestistupňovápřevodovka kvalitou řazení též. Spotřeba většinou lepší, o fous tedy, cca 0,5l, jen při německých dálničních přesunech se to láme výrazně ve prospěch atmosféry.
V nižšších a středních otáčkách to samozřejmě jede lépe - to ale plyne z použité techniky - atmo vs. turbo - a z principu to ani nemůže být jinak. Skvělému a zápavnému Mazďáckému atmo dvoulitru bych to také nevyčítal (a 165Hp verze v Mazdě 3 by mě pěkně vyklepla, turbo neturbo, jen by řidič musel častěji řadit).
Já tím jen chtěl říci, že se s tím dá celkem v pohodě předjíždět, jen to chce prostě o dva stupně podřadit (což ovšem s tím turbem dělám taky, jako (alespoň doufám) každý rozumný řidič. A ano, nové Euro normy to asi přidusily, nicméně já měl patrně štěstí na kus (+ pečlivě zajeto) a i při prodeji výkupce tvrdil, že to jede skoro jako v Laguně II a přihodil navíc desítku ;-)
Ohledně karet - chápu, ono to nebylo fakticky špatně a ještě se do toho pletl klasický klíč...
Avatar - Emel
3. 11. 2017 08:58
Re: pár postřehů
Zase foukaná 1.2 nemá ambice konkurovat atmo dvoulitru... to je až doména nějakých 1.4-1.5.
3. 11. 2017 09:33
Re: pár postřehů
To bych, ale pak mohl tvrdi, ze kessy u Skody je taky hloupe, protoze musite mackat pri otvirani a zavirani na klice a to se treba u Megane 4, Talismanu s kartou nemusi, takze je chytrejsi?

Jinak dostat se spotrebou u toho motoru na 8 l, to musite vylozene tomu slapat po krku v jednom kuse a to urcite neni spotreba vetsiny ridicu. Stojim si za tim, ze ten motor bere realne pri jizde, kdy nejste brzdou provozu mezi 6.5-7.5.
spolehlivý ojetý rendlík
jsou navzájem se vylučující slovní spojení >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2017 15:40
Re: spolehlivý ojetý rendlík
Ada a inteligentní příspěvek, to se taky vylučuje >:D >:-[]
2. 11. 2017 15:38
Jasne :)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
2. 11. 2017 17:01
Re: Jasne :)
Nechcem byť zlý, ale výpovedná hodnota podobných ankiet ako J.D. Power je povedzme diskutabilná. :-) Skôr by sa patrilo nič nehovorí o spoľahlivosti či nespoľahlivosti jednotlivých modelov áut, ale skôr ako daná značka naplnila očakávania zákazníkov vzhľadom k jej všeobecne vnímanému image či vynaloženým prostriedkkom. :-)
2. 11. 2017 19:06
SPOJENI OSUDEM
já ho znám, já ho mám. Nesnáším ho. Koupil jsem ho v lakotě a spořivosti před lety - 2010. Na dálnici hlučné, točí 4000 ve 130. Masochistická cesta z Brna do Karlových Varů mě ničí, nepochybně jsem z toho nahluchlý. Ostatní řidiči se mě bojí, očekávají klobouka a já vyrážím za řevu motoru vpřed, abych v 6500 přeřazoval a za pekelného řevu předjížděl a jsem za nebezpečného pyráta silnic. Nelíbí se mi. Někomu jo, mně ne. Toužím po jiných, hezčích, smějí se mi, že mám na kapotě oooobrovský diamant, A co s tím zmetkem mám dělat,když po překročení 150000 km má původní zachovalé přední kotouče a desky, tlumiče, všechno funguje, bliká a svítí, nic se nekazí. Jezdí šmejd za korunu na km - Foukám do toho plyn, jednou za 20 -30 000 vyměním olej a nechce se pokazit, abych měl důvod se ho zbavit. Fluence mi nechce dát záminku, abych se ho zbavil. Ventily se měly dávno podpálit - nevím co to je, ale prý mě to čeká. A jak mě baví každé tankování. Navalím tam 56 l LPG a dalších 600km a víc nic neřeším. ZA KORUNU km. Možná korunu dvacet. Je to jedno. Je mi to úplně jedno za kolik a kolik najedu. Za málo. Je jedno jak se k němu chováš. Všechno snese a unese a nezradí. Pojede furt. FLUENCE je osud, stejně jako má p. Paroubek Zuzanu, já mám Fluence. Nezdolný, spolehlivý, nezničitelný. Až ho jednoho dne vyměním za nějakou krásku, budu na něj vzpomínat. A nebo ho raději nevyměním? Raději si to spočítám.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2017 19:33
Re: SPOJENI OSUDEM
Neměnit, jezdit, užívat si vše dobré.
2. 11. 2017 21:42
Re: SPOJENI OSUDEM
Zabils >:-[] :yes:
2. 11. 2017 20:21
Svezení pro nenáročné
Před lety jsem měl možnost se s tímto autem svézt, tuším že to byla 1.6. Výhodou byla fajn cena, dlouhá kabina a poddajné odpružení, ale kvůli nemyslné "kupé-střeše" se na zadním sedadle nemůže žádná vyšší osoba, design je nic moc a jízdní vlastnosti jsou fakt hodně slabé, stejně jako dynamika motoru 1.6. Mohu potvrdit, že Megane III (ne Generation) je má fakt o parník lepší. Ovšem kdo tehdy šel hlavně po nízké ceně, pro toho byl Fluence bezkonkurenční nabídka, to je fakt!
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2017 21:54
Re: Svezení pro nenáročné
Autor píše, že jsou dvě verze benzínový 1.6. 81 a 84 kw. Já mám v techničáku 82 kw a nad 2800 ot. přijde výrazný nárůst výkonu. Holt atmosféra . S tou se musí člověk naučit jezdit. Uvažoval jsem o Mazdě 3. Papírově jsou výkony a spotřeba jejího benzínového motoru velmi zajímavé. Četl jsem ale v diskusi zkušenosti někoho kdo jí má a v reálu se ten motor chová podobně jako Fluence, co se týče výkonu a spotřeby.
Avatar - PepaJ
3. 11. 2017 08:45
Re: Svezení pro nenáročné
Jen prispeji k diskuzi. Aktualni Mazda 2.0 i s 88kw i 121kw umi jezdit za 6,0 a 6,5L a opravdu nejste brzdou provozu.Testovano oboje s manualem.

Doma ted mame take aktualni M3 S 88kw a HDM automatem a da se jezdit do 6,5L tudiz pod uvadenou tovarni spotrebu. Co me ale tesi mnohem vice, ze i kdyz jedu zcela na hrane schopnosti vozu (na klikatych okrskach) nejsem schopen se dostat ani k 8,5L/km. Dalnicni provoz je GPS 130km okolo 6,7L..na dlouhych strekach 1000+km to pada az na 6,3L. To vse pri najezdu cca 10tkm, takze ocekavam jeste male snizeni spotreby, jakmile si vse sedne.

Jinak mam zkusenost i s Meganem sedanem 1,6 16V s manualem rokm 2006. Okolo sedmi na sto. Okresky lehce nad sest litru. Dalnice 130 okolo 7,5L.

Jinak vozy nelze porovnavat, proste Mazda je vuz, ktery zabavy i pri malych rychlostech a vse v ni funguje jak ma. Nadruhou stranu zadny louda ten Megan take neni, ale musite do otacek a tam u je trochu vice slyset a zadna gradace vykonu tu take nehledejte. Moje mineni take muze byt ovlivneno tim, ze drive jsem mel po delsi dobu znacne silnejsi vozy.

Jinak pred vice jak deseti lety jsem jezdil mnoho let Golf IV s 1,6i 16V 77kw a ten jezdil lepe, nez Megane za podobnou spotrebu do 8L na sto. V te dobe jsem jeste cas od casu jezdil rodinou Toyotou Corollou 1,4 VVTI s automatem a tak jezdila jeste lepe, ale kolem 8,5L na sto..ale umela se pekne hybat az k 7tisicum.
2. 11. 2017 22:53
Re: Svezení pro nenáročné
Na konci života dosˇšiel do ponuky 1,6 SCE ako náhrada za pôvodnú 1,6 16v. Tá bola aj napriek plneniu EU6 o galaxiu ďalej ako pôvodný motor. Ten bol pochovaný práve emisnou normou EU5 - tam už to bolo zúfalé čo sa týka jazdného prejavu
Avatar - lordlord
23. 11. 2017 16:04
klima
teploty lze sjednotit podržením tlačítka auto
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2018 00:00
Fluence
Mně osobně se Renault Fluence moc líbí, i když teď mám v garáži Captur od [odkaz] , tak budu zvažovat přechod na Fluence :-) Líbí se mi hlavně vzhled, který je takový trošičku křiklavý, vystupuje z řady - to je přesně auto dle mých představ! Jinak určitě budu kupovat Renaulta, protože je to spolehlivý výrobce, kterému za tu řadu let už prostě a jednoduše věřím.
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2020 09:49
Fluence
Od té doby co mělo tohle auto v televizi reklamu, když se prodávalo jako nové, tak jsem byl rozhodnutý, že si ho koupím. Včera jsem narazil na pěkný kousek v autobazaru AAA auto v Brně, kde jsem na auto dokázal rovnou vyřídit i výhodný úvěr.
Rozbalit vlákno
0