Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Volkswagen Tiguan: Kilometrového proběhu se nebojte

Dnešní zájemce o ojeté SUV kompaktní třídy má z čeho vybírat. Vedle plejády asijských vozů se nabízí i evropská alternativa. Tu dobře reprezentuje třeba recenzovaný Volkswagen Tiguan.
Zpět na článek
23. 4. 2015 19:16
23. 4. 2015 19:42
23. 4. 2015 22:05
24. 4. 2015 07:07
23. 4. 2015 20:44
23. 4. 2015 21:18
23. 4. 2015 22:09
24. 4. 2015 07:27
24. 4. 2015 08:03
24. 4. 2015 09:22
24. 4. 2015 08:23
24. 4. 2015 08:58
24. 4. 2015 09:03
24. 4. 2015 08:18
25. 4. 2015 21:26
23. 4. 2015 21:21
23. 4. 2015 22:10
24. 4. 2015 07:29
24. 4. 2015 09:20
24. 4. 2015 07:44
24. 4. 2015 07:55
24. 4. 2015 09:05
24. 4. 2015 08:22
23. 4. 2015 18:34
Servisní náklady
Aha takže za 60k km vyměním 2x řetěz, 4x olej v motoru a 2x ve spojce, podvozek a musím se modlit, aby se nic nerozbilo, protože na opravu už nic nezbylo >:D
Rozbalit vlákno
6
23. 4. 2015 18:44
Re: Servisní náklady
Ale jinak super kauf, ne? Když teda budeš mít štěstí na kus... :-)

O tomto se zde na dasAuto.cz asi nedočteme: autoforum.cz/…tory-tsi-od-vw-t
23. 4. 2015 18:57
Re: Servisní náklady
Myslis toto, tvuj odkaz nefunguje
[odkaz]
Avatar - _Karel_
23. 4. 2015 20:46
Re: Servisní náklady
Dost hrúza, stejně jako diskuze nebo spíš zkušenosti pod článkem. A moje zkušenost to potvrzuje.
25. 4. 2015 21:34
Re: Servisní náklady
Tak dočtete se o jiných věcech. Ten materiál na autoforu je z pohledu našince zcela mimo mísu. A jestli tady někomu připadá článek o ojetém Tiguanu na auto.cz jako PR na bazar, tak by se měl nad sebou zamyslet. Dotyčný asi vůbec neví, co je PR článek na nějaký bazar.
23. 4. 2015 18:49
Re: Servisní náklady
krám od wv ,nebrat :no: :no: :no:
Avatar - petrumr
23. 4. 2015 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2015 19:42
PR Autobazaru
Překvapuje mě, že se v článku poněkud bagatelizují problémy s TSI , které jsou v případě Tiguanu opravdu extrémní a rozvody to rozhodně nekončí, ty motory jsou beznadějné, neřešitelné....

Naopak 2.0 TDI se tu křivdí, životnost hřídelky pohánějící vyvažováky je nejméně 400 tis., tady někdo ze setrvačnosti otevírá problémy motorů PD, které se však do Tiguanu nikdy nemontovaly. A pokud by přece jen někdo měl strach, verze 81 kW vyvažováky nemá vůbec. No, že je v článku trošku hokej ohledně výkonových verzí 2.0 TDI, to je už jen taková drobnost.

Celý ten článek mi přijde jako PR autobazaru, aby se prodaly, jinak neprodejné, TSi.
Rozbalit vlákno
5
23. 4. 2015 22:05
Re: PR Autobazaru
no tak to je omyl, ona sestihranna hridelka skutecne pohani plastove kolo olejoveho cerpadla a ma ve zvyku se omackat a protocit. tlak oleje se vsak neztraci postupne, ale nahle. protoci se proste jednou. a je to bezne kolem tech 150 tisic. ja ten motor mam, primo v tiguanu, pocitam s tim na vymenu vcas.
Avatar - Hittman
23. 4. 2015 22:51
Re: PR Autobazaru
No to, co jsi uvedl, je případ motorů 2,0 TDI v passatech od roku 2004 (103 a 125kW) se střikem PD. Následujících 2,0TDI se střikem CR se toto netýká.
24. 4. 2015 07:07
Re: PR Autobazaru
no, dobre, motor jsem rozebrany pochopitelne nemel, ale v SM jsem tot cetl v prime souvislosti s motorem CR a dvouhmotou (coz mam), takze budto jsem nacerpal nespravne informace ja v SM nebo mas nespravne informace ty (a timto nechci rici, ze SM je pro me verohodnejsi zdroj, ciste konstatuju protichudne informace, ktere k tomu mam).
24. 4. 2015 09:54
Re: PR Autobazaru
K problému hřídelky (hlavně u motorů PD): [odkaz]
25. 4. 2015 21:38
Re: PR Autobazaru
Problém je, že ta šestihraná hřídelka je i u CR. Naopak původní PD měly dokonce jiný problém a to s řetězem, který poháněl vyvažováky a olejové čerpadlo. Pak se to předělávalo na soustavu ozubených kol. Verze 81 kW vyvažováky má, pakliže má DPF. Jistě také víte že o tom, zda mootr má to či ono rozhoduje jeho kód když jste tak znalej a vůbec ne výkon.
Avatar - Auto CZ
23. 4. 2015 20:22
C(t)igánsky mercedes
ženské neubrzdila a narazila do auta pred ňou vari v 10 km hod, a na tiguánovy premáčklo až vodičové dvere, okrem kapoty, nárazníka, svetlometu, blatníka všetko poškodené, to auto je snáď z recyklovaných konzerv?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Anonym
23. 4. 2015 20:23
A já si do teď myslel...
že VW, škoda (peněz), seat a další VW klony jsou nejlepší a nejspolehlivější auta na světě :-) :-) :-) :-) :-). Alespoň tady se furt na ně pěje chvála.
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2015 20:44
haha
Nemít ho dva roky, snad bych tomu článku i uvěřil. Já jsem TSI prodal těsně pod 40tis km ale už do té doby se odehrávalo několik podivnstí - třeba zmizela voda z chladiče, ale systém byl těsný nebo mi po první výměně oleje mizel litr na 1000km občas se bíle zahulilo z výfuku...no aspoň že se dvouletý Tiguan prodával tak strašně draho...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
23. 4. 2015 21:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2015 22:09
Re: haha
ja mam 3,5 roku s malym najezdem 35000 km, 2,0 tdi 4motion 103kw ve velmi pekne vybave (napr DCC)- zatim bez jakehokoliv, byt sebemensiho problemu (mam bixenony, tedy nemenim ani zarovky ;-)), jo a i gumicky steracu mam jeste puvodni, a zatim jsou stale velmi dobre.
24. 4. 2015 07:27
Re: haha
Kuny buď rád... ale vem si, že máme ve firmě Mondea, která jsou 7let stará, najeto 240tis km a mají původní spojky vstřiky turba dpf, všechny čidla ventily, podvozek všechno...dokonce i tlumiče jsou podle testu zcela v normě.

Ale takhle to už u VW je..."moje auto je naprosto v pohodě - má 3,5roku a 35tis km"
Avatar - Dinar
24. 4. 2015 08:03
Re: haha
Já mám ve firmě dva golfy combi 2008 1,4 tsi jeden s nájezdem 205 a druhý 270 tis. km. Asi brutální štěstí, protože těm autům nebylo nic a přestože referentská, uvnitř vypadají naprosto zachovale, motory bez zásahu, spojky původní, kolem 200 měněny tlumiče a kotouče. Teď referentská auta měním, tak ten s menším nájezdem půjde, tomu s větším jsem nechal preventivně vyměnit řetěz, protože auto s takovým nájezdem nemá smysl prodávat, a pár let na ježdění kolem komína ještě poslouží.

Otec má tiguana facelift 2012, tdi 103 kW DSG, najeto něco přes sto tis. a kromě pravidelného servisu nic.

On je to problém osobní perspektivy, před golfy jsme měli dva passaty 2005 2,0tdi manuál, první rok výroby, jako referentská auta udělaly za tři roky každý přes dvě stě tis. a pohonný řetězec u obou naprosto bez problému, oba naopak měly stejnou závadu na kabelových svazcích předních dveří, kdy do nich střídavě šla a nešla el. a byl porod než to servis našel a odstranil. O hrůzách prvních tdi v B6 passatech jsem četl stejně jako později o hrůzách tsi, mě se to vyhnulo. Pak si vyber. Na základě osobní zkušenosti bych se tu mohl vypisovat, jak všechno je šit, jedině vw, podívej, co ta auta bez problému zvládla atd., atp. Chci tím jen říct, že se tu donekonečna můžem mlátit po hlavách osobními zkušenostmi, ale obecně je to k ničemu, to k tomu tvému závěru ve smyslu, mondeo je držák, vw ne. Takto to prostě není. ;-)
24. 4. 2015 08:23
Re: haha
No ještě lepší je varianta mám najeto 40tis. km a v interieru jenom občas něco drncá a už to bylo 2x neplánovaně v servise, ale funguje to bezproblémů, ojetinu od normálního výrobce ovšem nechci, protože by všechno fungovalo >:D
Avatar - CommonUser
24. 4. 2015 08:58
Re: haha
Moja A4 schytala vsetko pisane po nete a este nieco navrch. Sused na GOLFe detto, teraz novy Tiguan 2.0 TDI 60 tkm - DPF, EGR, olej. VW sa drzi hesla Zabava do kazdej rodiny.
Toz, ze tie nemecke znacky vyhravaju len TUV, Dekru a samozrejme ADAC rebricky ....
[odkaz]
24. 4. 2015 09:03
Re: haha
No vždyť já také rád jsem, je mi jasné, že 35 000 km není žádný nájezd, svým tvrzením pouze uvádím, jak je to zatím v mém případě, nijak tím neargumentuju ve prospěch nebo v neprospěch modelu jako takového. Co se ale po 3,5ti letech soudit dá je protikorozní ošetření vozu - to je výborné. Až teď po čtvrté zimě mi začala lehká povrchová koroze chytat na hranách/svárech podvozkových dílů. Co jsem měl možnosti doteď vidět opel, renault, mitsubishi, nissan, škoda tak podobný rozsah koroze mají po první zimě... no a 7 let to je přesně 2x3,5, to není žádný věk, nájezd 240 000 je samozřejmě výrazně větší, ale určitě bude v lepším stavu sedmileté auto s 240 000 než třeba patnáctileté auto s 200 000. Zejména když jsou ty velké kilometry často najezděny na delších trasách. Protože o Fordech zcela jistě vím zejména to, že si s VW co se kvality týče nemají co vyčítat...
24. 4. 2015 08:18
Re: haha
Takže sis koupil nové SUV s 2l dieselem na 10k km ročně tomu říkám výhodný obchod >:D

No, kdyby u auta s nájezdem 35tis bylo potřeba vyměnit půlku věcí tak by bylo asi něco špatně. Až to bude mít najeto 200tis tak se můžeme bavit o tom jestli to funguje a nebo je to krám.
25. 4. 2015 21:26
Re: haha
hele, odkdy je koupe auta vyhodny obchod?
Avatar - _Karel_
23. 4. 2015 21:21
Převis
Není chyba v textu, že teréní verze má delší převis? Selským rozumem kratší převis lepší nájezdový úhel.
Rozbalit vlákno
3
24. 4. 2015 07:29
Re: Převis
Já si myslím, že převisy jsou stejný, jen verze do terénu měla nárazníky yespodu seseknuté do špičky - takže o něco větší nájezdový úuhel...ale přechodový byl stejný.
Avatar - _Karel_
24. 4. 2015 09:20
Re: Převis
O převisech se píše v článku, teréní verze je má mít o 2 cm delší, podle mě naopak.
Avatar - praděda7
24. 4. 2015 07:44
Tiguan
Pokud kupujete vůz k použití převážně na silnici a do města, tak před finálovým rozhodnutím doporučuji otestovat Mazdu CX-5. I když není v článku o ní zmínka (z pochopitelných fóbních důvodů), určitě nebudete plýtvat časem. :-!
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2015 07:55
Nebojte se???
Trochu tomu nerozumím, nemáme se bát, ale máme očekávat:
- Selhávající rozvody (TSI)
- Vadný modul připojující kompresor (TSI)
- Podpálené ventily (TSI)
- Ztráta záběru pohonu olejového čerpadla (TDI)
- Turbodiesely TDI.
- Spálené spojky převodovky DSG
- Vymačkané silentbloky zadního příčného tenkého ramene
- Praskající závaží na Hardy spojce

Samá běžná a snadno řešitelná závada >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
24. 4. 2015 09:05
Re: Nebojte se???
Když to čekáš, tak se toho nemusíš bát, ne? ;-)
24. 4. 2015 11:59
Re: Nebojte se???
Proč by ses měl bát?
TDI = Ten Dým Ignoruj... bát se netřeba ;-)
Avatar - CommonUser
24. 4. 2015 08:22
KM
Kilometroveho priebehu sa nebojte, je to aj tak stocene a motor budete kupovat defacto cely novy. A chyba tam aj napr. ohnute ojnice na 1,4 TSI twincharge. Proste bezne zavady podla auto.cz. TDI bude na samostany clanok ... to sa tie vady sem nezmestia ?
No asi nie.

Hlinikove odliatky ... hmmmm. A ja som myslel, ze afera z Passatu (B5 ?) ci Audi A4 uz stacila. A ono neeee. Jedem daaal ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
24. 4. 2015 12:45
jazdene auto
obdivujem vsetkych ludi ktori su schopni a ochotni kupovat jazdene auto ( od neznameho majitela ) za cenu sice mensieho ale vonaveho noveho auta.... este raz klobuk dole .... a velky obdiv :yes: ja na taketo nieco nemam gule ani peniaze nazvys....

clanok v pohode.... ale pausalizovat sa to neda na vsetko co je v nom popisane ... kazde jazdene auto je totiz ine a to aj v ramci toho isteho modelu .... jedno bude vyzerat po 150 tisic ako nove ako nove a to druhe po 50 tisicoch sa vam zacne sypat po mesiaci od kupy.... ... tusite spravne... presne tak.....hodne.... hodne tu zavisi od majitela a od toho ako sa k autu spraval kde s nim jazdil a podobne.. od jeho starostlivosti a od jeho setrnosti k autu....... lebo aj nevinne a dobre vyzerajuci kusok moze mat totiz skryty problem ... povedzme ak s nim jazdila nejaka nie moc chytra zena v meste a nicila takto autu spojku..... alebo prevodovku.... to buduci kupec na nalestenych fotkach nezisti ze jo..... este raz velky obdiv tym aj za odvahu aj za intuiciu ktori vedia kupit dobre jazdene auto od neznameho majitela ( znamy z rodiny sa nerata samozrejme ) .... na toto by som nemal nervy ani gule...... ale clanok je ok.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LEGOPARK
25. 4. 2015 10:01
To si robite kozy...
Jindřich Šilhánek, manažer vzdělávání u společnosti Auto ESA: "Z hlediska komerční obrátky podprůměrně úspěšný model."

To si robite *, nie? Dufam, ze to bolo myslene len na Cesko. V Europe niekolko rokov najpredavanejsie SUV!
Rozbalit vlákno
0