Kam jste dřív autem mohli dojet, dnes už nesmíte. Omezování dopravy je všudypřítomné. Může proti tomu občan nějak bojovat? Na návod jsme se ptali
spolků, které hájí řidičské zájmy.
Mrknete na exit 39 D11, resp. silnice I38 v tom miste, co tam loni namalovali. Vse fungovalo, bylo prehledne a dalo se napojit i predjet ty, kteri odbocuji na dalnici. Ted je tam bilo jak v zime, kupa car, baliset (udajne 1000 Kc/kus, to je kseft), veskera logika v pr... a spousta nebezpecnych situaci, protoze proste nevidite na situaci.
To je naprosto normální. Většina lidí, kteří navrhují dopravní věci jsou buď z jiné planety, nebo je jejich cílem poškodit. Všude nasázejí miniaturní kruhové objezdy, že člověk po průjezdu městem je vytočený jak by strávil celé odpoledne na řetízkáči. Nadělají miniaturní parkovací místa včetně dlouhodobých stání. Já jsem si chtěl pronajmout garážové stání pro záložní auto ve velké budově, ale s boxíkem 13m prošných si mohu tak leda vytřít zadní část těla. Nebo asi zakoupit motorku. Vůbec zklidňování dopravy, všude čáry, semafory, skákací retardéry, bublinky proti vjezdu do kolejiště. Prostě čím víc věcí do vodního koryta dáš, tím si myslí, že voda rychleji a snadněji odteče. Kvůli blikajícímu přechodu jsem se málem jednou nad ránem vyboural, protože z ničeho nic před autem začala blikat vozovka červeně a já se lekl co tam leží. Nájezdy pro autobusy jsou takové, že si musejí buď couvnout nebo to berou zadním kolem přes obrubník, který se zamozřejmě za pár týdnu díky tomu vylámal. Rondl asi kvůli tomu aby z něj vytekla voda pryč klopí opačně, tedy máš odstředivou sílu ještě větší a tak. Slovo dopravní inženýr dneska znamená sprostou nadávku, horší než politik.
No prave, cim vic prouzku, tim vic Adidas. Kdyz si vezmu sluzebky a dovolene po Evrope, tak je tam polovina znacek, polovina fizlu, radary treba v Irsku snad ani nemaji a ono to proste funguje. Jasne, vyzaduje to i trochu jiny pristup ridicu, ale proste omezovanim se do raje nedostaneme. I ty vysmivane jizni staty - obcas je to o nervy, smerovky se asi ani nemontuji, ale tak nejak mi to nebezpecne nepripadalo. Nez poloprazdnou Prahu to radsi serpentiny na Kanarech nebo Madeire, kde pres mlhu nevidite na 10 metru, pasou se tam kravy a prohani nemecti duchodci.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
1) Začíná lov [odkaz] na DÍZL- PRASATA [odkaz] s vykuchanými filtry pevných částic DPF.
2) V uplynulých týdnech vznikla meziresortní komise ministerstev dopravy a životního prostředí, kde se společně s dopravní policií řeší, jak zachytit vozidla s poškozenými filtry na silnicích.
3) První taková akce proběhla v Trutnově koncem května a další měření, které proběhne v Praze, se právě plánuje [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Češi tankují horší naftu, proto se ničí částicové filtry DPF [odkaz]
Rad chodim, ale neni kudy. Kdyz pomines mesta, tak slapat po silnici kde kolem tebe litaji auta 90+ je o zivot. Tebe evidentne jeste zadny auto nesundalo.
Když je v Letňanech nějakej velkej koncert, všechny ulice v okolí se uzavřou a se svým autem se tam dostanou jenom residenti. To je pražské řešení. Pokud se posílí doprava, pak se to zvládne.
Blbečci v Brně, když je na přehradě několik týdnů se vlekoucí otravný festival ohňostrojů, zakážou vjezd LIDEM, CO TAM BYDLÍ. Jedeš po dlouhý cestě domů a měšťácká držťka tě nepustí na ulici. Je to několik po sobě doucích týdnů ve středu a víkendu.
Prague rulezzzz!
...jsem z Brna a mám strašně rád Prahu a Pražáky. :-)
Dost tím leckdy dost lidí se...u. :-)
Nechci se nikoho dotkout, ale mé osobní zkušenosti jsou podobné. Praha průměr, ale Brno je takové jakési divné. I ti brňáci jsou často takoví jak by nepříjemní. Teda kromě Bolka Polívky, toho mám rád.
Brňáci to vidí jinak. Když nějaký nešťastník vyfasuje služebák s pražskou SPZ, raději si na něj pořídí nálepku "Nésu z Prahy". Pražáky máme za arogantní hovada (řidiče!)
No jistě, tak pro Pražáky (sám jsem z Moravy) začíná za průhonicema Sibiř. Podle toho se tam také tak chovají. To máš stejné, jak se doma dědek před bábou bojí nevyklepat koberec. Ale jakmile přiletí do Thajska, tak je rázem králem a k místním děvčatům si dovolí to, co by jej doma ani nenapadlo. Navíc v autech s paržskou značkou ve zbytku republiky často nejsou pražáci, ale jen obchodní cestující, jejichž chování a spěchání za volantem je kapitolou samou pro sebe a tím to vzniká. Navíc dneska pokud si koupíš auto v jiném regionu v rámci ČR, tak nemusíš dostat novou svojí SPZku. Kamion německé firmy registrovaný na depo v polsku a za volantem rumun je taky normální.
No jo, brňáci maj pražáky za arogantní hovada, a proto je Praha brňáků plná :-( Ach jo, takovej mini***stát s pár lidičkama a ještě se tady hádáme...
P.S.: Přál bych vám všem, a Dolínkovi zvlášť, zažít dopravu v Mexico City... koukněte se na Google maps, jak vypadá město s pár desítkama milionů obyvatel :-)
Mě zas otravují z ohňostrojů zpět, bydlím v Žabinách, takže poslouchám "zpěvy" těch turistů před domem, kde mám bohužel zastávku mhd a dpmb má posílený spoje dlouho do noci...
je stejná jako ti, kteří ji dostali k moci, kdyby u nás nežilo tolik pitomců, tak by tihle namachrování a tupí politici a úředníci kopali kanály, na nic jiného se totiž nehodí.
všechna nesmyslná omezení rychlostí na čtyřproudových silnicích, všude samé šedesátky a padesátky, nechápu, proč to vůbec stavějí, za ušetřené peníze by mohl soudruh Ťok splatit Burešovi všechny jeho dluhy a pepíci by mu za to ještě zatleskali.
Problém není v rostoucích omezeních, ale v nevymahatelnosti těch základních. Když prostě někdo jezdí bezohledně a zakládá si na ignorování, žádný zúžení vozovky ho nerozhodí.
Bydlím a vždycky jsem bydlel na hlavní třídě, takže to vidím v detailech. Když jedno prase s kšiltem dozadu jede svůj městskej závod bez limitů a bez blinkrů, obvykle utrhne další zájemce. Jediným skutečně funkčním řešením jsou fyzické překážky na trati. To jest díry, prahy, vysokej provoz.
To že jsi se odhalil jako buzna, nutně neznamená, že je umíš rozeznávat podle příspěvku. :-!:no:
Vypadá to, že jsem se hodně dobře trefil, co...chlapec rád jezdí rychle a je zvyklej, že mu uhýbaj i sloupy. No tak na to šlápni, buzničko ;-)
Ja pokud jedu do prahy, necham auto na cernaku a presednu na metro. Jenze tohle jde jen diky tomu, ze hned za sjezdem z dalnice jsou 3 obchodni domy, kazdy s parkovistem o kapacite nekolika tisic mist. Parkovani je tam zdarma. A ted, jak ze jsou na tom slavna P+R parkoviste, ktera maji lidi nahnat z aut do MHD? Ale ono nakreslit modrou caru a mechat si to zaplatit je mnohem jednodussi, nez skutecne reseni dopravnich problemu...
Cenikova cena neni konecna, moje auto stalo mega tedy to same co stoji stejne vybaveny Superb a tisice dalsich novych aut. Hybrid od Toyky nebo hujndai se da koupit uz kolem 800 a privilegium ma stejne.
Proste plac nad cizim hrobem
Nevim zda se to vyplati, ale je mozne ze ano, ale to je na hlubsi analyzu
Nechavat auto v obchodaku taky neni dvakrat koser. Ty mista nekdo vytvoril pro nakupujici a a nakupujicim je parkovanim blokujes. Zrovna na Cernaku si musel Hornbach zacit parkovaci mista hlidat. Lidl v Hrdlorezich a na Harfe taky.
Dle autora "Nesmyslné omezování dopravy v praxi!" beru jako dobré a pro lidi užitečné. Ve městě musí mít jednoznačně přednost chodci (a mhd). Každá možnost jak řidičům znepříjemnit ježdění po městě je fajn.
Tak neřekl bych, že každá možnost jak něco znepříjemnit je fajn, ale upřednostňování chodců, cyklistů a mhd před autama taky schvaluju. Stejně jako zpomalování aut na úroveň cyklistů nebo chodců v místech, kde je to potřeba a stejně tak jako přednost chodců/ cyklistů na různých místech.
Jinak se těch aut, smradu, PM10 a hluku nikdy nezbavíme. Tak je aspoň udržet na dnešní úrovni...rozhodně jim neusnadňovat život.