Třetí generaci SUV Sorento v aktualizovaném balení jsme již viděli, nyní ale známe kompletní český ceník, včetně nového osmistupňového automatu a výbavy GT Line.
Existují i jiná auta jak koncern, za milion je Dodge RAM V8 s 300Kw nebo jestli nerad pickup tak GMC Acadia s V6 212Kw. Na LPG to bude žrát mín peněz jak naftová Kia a bude to zrychlovat i do kopce líp jak ta Kia na rovině >:D
Hoď sem prosím odkaz kde se u nás dá koupit za mil. s DPH nový Dodge ram V8 s tovární zárukou a dostupným autorizovaným servisem, který přebere záruku i při přestavbě na LPG
Dík.
dostupny servis >:D chod na zarucne vymeny a zoderu ta z koze...a vynechas?...problem zo zárukou..... :'-( ....p.s Dodge Ram V8 by sa urazil pri porovnani s korejcom >:D >:D >:D >:D
To neviem, ale pamätám si, že keď Hyundai začal u nás predávať Santa Fe prvej generácie, tak s "výbavou" tej doby bol hneď na 900-tisíc! A boha, ľudia to normálne kupovali. A podobne to bolo s prvou generáciou Sorenta! ;-\
za mna za melon proste top volba aka dnes existuje... este aj rozmerovo podobny outback sa da kupit v podobnej cene ale ten nema zase taky vykon a predsa len ani to nie je plnohodnotne SUV ... takze tu kia ozaj ponuka kusisko auta... a to si este vezmi kolko ludi tu pisalo ze kia za melon to proste nemoze fungovat... a cuduj sa svete ono to paradne funguje .... ;-) .. pritom keby sorento stalo v zaklade aj o dalsich 200 tacov viac tak aj tak nemozeme povedat ze je drahe... pritom si vezmime kolko stoji taky zakladny maly evoque alebo babske predokolkove X1 ... mat melon a chciet SUV tak sorento by ma moc potesilo ... to auto proste nema chybu.... navyse s tym 2,2 dizlom za 8 litov sa da jazdit...
co mas spotrebou podobne jak s litrovym beninovym trojvalcom v ceede ;-) ...
Využíval som dva roky Sorento (ročník 2010/145 kW), 4x4 a pod 8 litrov som sa dostal len jediný krát na dlhšej ceste po okreske. V meste 12-13 litrov štandard. Inak slušné auto, len sa viac nakláňa a zadná náprava odskakuje. Stretávacie xenony výborné, diaľkové halogeny ako sviečky.
za milion ozaj kralovske auticko zo vsetkym co k tomu patri :yes:
aj ked podla mna ten povodny volant vyzeral lepsie... nemuseli do neho sprtat... toto je kusok take a la stepway aj ked samozrejme s kvalitou a logom kie ... ale ano ok... je to pekne aj ked uz nie tak originalne ... kazdopane sorento ozaj nema moc chyb... velmi vyvazene a dostojne auto za stale vcelku ferovu cenu... jedno hnede vidim casto na nasom novom parkovisku a na rozdiel od touarega ( ktory je inak super to ano ) sa za nim fakt vzdy rad otocim ... obzvlast prave v hnedej a na 19-tkach je fakt velmi fotogenicke
...verze je za 1,1. Bohuzel ani za dalsi stotisic si nekoupis vic nez jen nanejvys prumernou dynamiku.
Pro nenarocneho ridice, se spoustou mista a pomerne pohodlnym podvozkem ;-)
Tohle měřítko neobstojí. Auto je těžké a řekl bych, že dynamicky auto funguje jako průměrné auto nižší střední.
Přitom se nejedná o z celkového pohledu o špatný vůz. Naopak, jen by mu slušela větší nabídka motorových variant. Tady je údaj o zrychlení celkem důležitý, protože po překročení 100km/h se další potřeba zrychlit stává poměrně zdlouhavou záležitostí.
Jinak je auto utlumené, prostorné a pohodlné. Tam není na co žehrat.
Reálně si myslím, že za milion se budou prodávat nejvíce vybavená auta.
Taky si myslím, že je ta motorizace akorát. Tohle je rodinné auto. Takže s ním stejnak nikdo nebude lítat. Bude využívat všech výhod, co to auto nabízí.
Stejně tak nemá cenu vymýšlet do takového auta jiné motory. 2.2 diesel úplně dostačující. Mluvím z pohledu člověka co to auto využívá jako rodinný prostředek.
Kdyz chtěli u minule verze lehce přes milion za full vybavenou verzi, vycházelo mi to jako skvělá nabídka pro rodiny požadující hodně prostoru, ale 1 300 000 je mimo mísu. Houpavý podvozek a jen průměrný motor si neopodstatní takovou cenovku.