Diskuse

Omlazené BMW řady 7 oficiálně: Ledvinky rostou, dvanáctiválec se vrací!

16.1.2019

Po několika únicích jsme se konečně dočkali. Bavorští oficiálně představují facelift svého vlajkového sedanu.

 

  • 82 Reagovat !

    foto comper

    comper 16.01.  12:42

    No dopr....

    Tomu poviem cumak, jak nejaka nabotoxovana umelohmotna krasotinka...
    • 65 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 16.01.  12:46

      « Re: No dopr....

      Mě to spíš přijde jak nasranej hroch, ty nozdry. 8-s :no:
      • 10 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 16.01.  20:00

        « Re: Re: No dopr....

        To sedlo jak pr*el na hrnec.... Ty ledviny jsou otřesný 8-s :no:
        • 11 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.01.  20:03

          « Re: Re: Re: No dopr....

          Co se tohoto "detailu" týče, tak je to spíš, než facelift, karikatura předfaceliftu.
    • 82 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 16.01.  12:46

      « Re: No dopr....

      z té tlamy jde hrůza... ale ne jakože respekt, jakože strašné...
      • 24 Reagovat !

        foto comper

        comper 16.01.  12:58

        « Re: Re: No dopr....

        Cim viac chromovych pruzkov tym viac adidas... Ale pomerne vyrazny facelift (na pomery luxusnej triedy) dokazuje, ze povodny dizajn 7er sa s velkou oblubou u zakaznikov nestretol.
        • 53 Reagovat !

          foto Magister

          Magister 16.01.  13:16

          « Re: Re: Re: No dopr....

          Jak se mi líbí BMW 3er a 5er tak tohle je minela. Jak špatná fotomontáž. Adept na designový průšvih roku. Někdy je skutečně méně více...
          • 00 Reagovat !

            foto mirod7174

            mirod7174 17.01.  11:35

            « Re: Re: Re: Re: No dopr....

            Naopak, trefa do černého. Designově se to povedlo, jen konzervativní diskutéři potřebujou trochu času to vstřebat ... ;-)
    • 68 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 16.01.  13:18

      « Re: No dopr....

      Asi budem v menšine, ale mne to k tejto limoške celkom pasuje :-) Na X7 to vyzerá divne, ale tuto s tým nemám žiaden problém.
    • 41 Reagovat !

      foto cjoctavian

      cjoctavian 16.01.  13:41

      « hypertrofia

      Mne to pride, ze chceli obrovsku masku singleframe ako ma Audi, len im nedoslo, ze ladvinky sa na takuto hypertrofiu nehodia...
  • 55 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 16.01.  12:48

    Horní část

    těch ledvin je evidentně nefunkční pro vstup vzduchu k chladičům, takže čistě věc designová. A jako taková se hrubě nepovedla, být horní hrana ledvin zarovnaná s horní hranou světel, bylo by to akorát...
    Pěkné auto s krásným vnitřkem zcela zabité óbr ledvinami, které přitáhnou oko, na ostatní tvary mu už pak nezbývá kapacita.
    • 41 Reagovat !

      foto comper

      comper 16.01.  13:00

      « Re: Horní část

      Veru, bawa vyzerali vzdy lepsie zvonku ako zvnutra, tu je to naopak.
      • 25 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.01.  13:12

        « Re: Re: Horní část

        Tady ano, obecně ale báva v akt. generacích vypadají zvenku výborně, mně se nepozdávají jen právě největší modely, bmw prostě tu sportovnost svých tvarů neumí skloubit s opulencí lux tříd, proto mu sedmičky moc nejdou (ta aktuální před fl je za dlouhá léta výjimka) a podobně to dopadlo i s největším X7 SUV.
        • 30 Reagovat !

          foto comper

          comper 16.01.  13:32

          « Re: Re: Re: Horní část

          Posledna pekna sedma bola e38
          • 07 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 16.01.  13:55

            « Re: Re: Re: Horní část

            Pro mně je G11 naprosto v pohodě, jen je třeba vynechat chromovanou výzbroj. Krásný velký sedan se sport flairem.

            [odkaz]
            [odkaz]
            [odkaz]
            [odkaz]

            • 05 Reagovat !

              foto white-label

              white label 16.01.  14:13

              « Re: Re: Re: Re: Horní část

              Souhlas, teda až na tu modrofialovou "Milka" ve třech odkazech. ;-)
              [odkaz]

              Moje konfigurace by byla taky bez chromu a v Champagne Quarz.
            • 01 Reagovat !

              foto Bubaq

              Bubáq 16.01.  17:45

              « Re: Re: Re: Re: Horní část

              ;-\ ;-\ ;-\
        • 50 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 16.01.  14:13

          « Re: Re: Re: Horní část

          Presne, vyzerá to, že sa chceli posunúť smerom k opulentnosti Rolls Royce (na ktorý sa predná časť snaží podobať), len akosi ten základ relatívne štíhlej karosérie 7er nie je stavaný.Obzvlášť to vynikne pri porovnaní so 7er E38:
          [odkaz]
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 16.01.  17:39

            « Re: Re: Re: Re: Horní část

            Geniální design E38 už nikdy nikdo nepřekoná! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: Ale vlastně by zde měly být emotykony zmaru a beznaděje... :-(
          • 10 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 16.01.  18:08

            « Re: Re: Re: Re: Horní část

            Vzal si mi ten RR z h..úst... ;-)
  • 33 Reagovat !

    foto Warrual

    Warrual 16.01.  12:50

    Brrr

    To je hrůza! I ta zadní svítící linka spojujicí světla vypadá moc naroubovaně. Přitom to 7ka FL ani nepotřebovala.
  • 21 Reagovat !

    foto spaleny6

    spaleny6 16.01.  13:07

    HM

    Uvidíme živě, takhle se mi to moc nelíbí ale zároveň je třeba říct že pro sedmičku nejsem cílová skupina.

    Jediné pozitivum vidím v tom že teď půjde sdmička jednoznačně odlišit od pětky.
    • 10 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 16.01.  13:58

      « Re: HM

      ...půjde odlišit od pětky....a o to tu marketingu šlo.... :-!
      • 23 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.01.  14:45

        « Re: Re: HM

        Kdyby jen od pětky..., tohle už si můžeš splést jen s X7.
    • 00 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 16.01.  19:13

      « Re: HM

      Lépe bych to nenapsal. Není treba opakovat to same.
  • 57 Reagovat !

    foto jano2058

    jano2058 16.01.  13:09

    bmw 7

    konečne pekné BMW :yes:
  • 43 Reagovat !

    foto Woombat

    Woombat 16.01.  13:09

    Nelíbí

    No mne se to vůbec nelíbí... :-( uf... poslední BMW které se mi opravdu líbilo na 100% byla F10/11 ...nu ale stejně nejsem zákazník nejvyšší třídy, takže mi to může být fuk že ... v Číně to určitě bude oblíbený design ... >:D
  • 42 Reagovat !

    foto RS

    RS 16.01.  13:21

    Hergestellt in Deutschland

    Made in China

    Téma ledvinek je bezedné, a ani mně se nelíbí, nicméně na 7-er jsou obecně nejhorší ta čínská chromovaná cingrlátka.
    [odkaz]
  • 61 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 16.01.  13:42

    No,

    takhle zepředu je ten pohled z úvodní fotky vyloženě odpudivý. :-( Chce to návrat k eleganci někam kolem roku 1998...
    • 33 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.01.  14:21

      « Re: No,

      moja rec... mal som kedysi bawa rad... boze jak som kedysi hykal nad prvou X5 ci 3-kou z konca 90 rokov alebo tou banglovou 5kou .. dodnes si niektore udaje tykajuce sa tychto aut ( rozmery, ci motory ) pamatam v gebuli a akoby to bolo vcera co prisli na trh ... lenze vtedy bawa vedeli zaujat skoro kazdeho ... dnes uz ani neviem ake ma rozmery X3 a ake ma motory a vobec ani neviem aku ma palubku ked si to nekuknem na foto .. proste neviem si ju vybavit pred ocami... nic... nezajem.. vizualne ma bawa dnes na cestach uz vobec nejak nezajujimaju... to uz skor medvede a audiny...

      ako pises.. chyba tu akasi prirodzene vnimatelna a zdrava elegancia ... nejaka ta pridana hodnota ktoru povedzme medved ci audina ma hoc to tiez nie su uz taki fesaci ako kedysi ....
  • 42 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 16.01.  13:45

    Hmmm

    ... tak to se moc nepovedlo ... :no:
  • 33 Reagovat !

    foto sniper1719

    sniper1719 16.01.  13:46

    jsem v tezke mensine

    ale za mne je to super kara :yes:
    • 32 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.01.  14:05

      « Re: jsem v tezke mensine

      auto bez pardonu technicky paradne .. ale ta vizaz absolutne neladi
  • 22 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.01.  13:57

    uz dlhsi cas

    vnimam u seba akysi pocit vizuanej intolerancie k bmw... pritom viem ( aj vizualne ) pochvalit kazde auto ak ozaj mam ten dojem ze si to zasluzi... ale kdeze su tie zlate 90 roky bmw ze jo.... to bolo ozaj pokukanicko.. ale dnes? priznavam ze ja tie kdejake X3ky X5ky a vlastne skoro vsetky bawa uz nejak ani neregistrujem.... to skor si vsimnem ladu nivu.... pritom prva X5 bola dokonala... ale dnes? obrovska neforemna hruda..alebo zruda lepsie povedane ;-\ ... to iste 7..z neskutocne stihlej elegantnej 7 ktora este spolu s Brosmanom predvadzala v bondovkach svoju ladnsot a dokonalost je zrazu akasi nafuknuta a liekmi nadopovana obluda .... ved to uz vobec neladi boze ... nie vsetky typy masky mozu mat predsa rozmer domaceho kina .... ako vsdade tak aj tu ( v autach ) plati zakon akejsi vizualne vnimatelnej rovnovahy a kym giga maska na F-series posobi svojim tvarom aj plochou uplne ok tak tu je to uz taketo nieco za mna nevkus .... toto uz nie su ladviny ale rypak diviaka .... skutocne dnes najst pekne bawo je coraz tazsie ... k comu aj 1000 konikov a celokozeny palubka a milion el. asistentov ked uz pri letmom pohlade na auto sa z neho clovek po... :-( ... ozaj to nejde lepsie .. pritom mozno len stacilo oprasit styl aky predviedla kedysi Z8 s tou svojou nizkou retro maskou ( a pouzit to dnes na limuziny ) a mali by sme dokonalu vizaz ...
  • 34 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.01.  14:11

    Chyba v nadpisu

    Opravte si "ledvinky" v nadpisu na ledviny!
  • 24 Reagovat !

    foto CICERO

    CICERO 16.01.  15:00

    čau lidi

    Dneska konstruktivně a k věci:

    Facelift? > Od dnešních dnů se u faceliftu povinně navyšuje i rozvor a délka? Nebo to už někdy někdo v minulosti udělal?? OK... OK.. Asi menší obyvatelé východních zemí potřebují víc místa na větrání páchnoucích končetin, potud ok.

    Chápu, že BMW je lehce zmatený > [odkaz]
    Je to zajímavé: A kvuli regulacím máme proti USA pomalejší jak supru , Z4 tak taky M760Li děkujeme za Boží GPF !!!

    A dosvit laseru 560m ? Nebylo před tzv.faceliftem 600m jako u MB S-Class s nejlepšími ledkami ? Tak to na mne působí, že ačkoliv opravdu nejsem odborník nějak ten našponovanej el. distribuční systém v autě nestíhá a tak může svítit jen tak rychle jak mu dovolí dostatek/ respektive nedostatek elektřiny na pohon příslušenství... a zrychlujeme jak říkám za 3,8? really ? Před modelovým rokem 2019 3,7s

    Mno, abych zase nebyl kamenovanej... Je hezky vidět dle tabulek parametrů, jak se snížili výkon a vyšším toč. momentem v jiným rozpětí otáček to manko při akceleraci chtěli zachraňovat konstruktéři BMW... leč se to tak uplně nepodařilo, pokud jsou zde uvedená data pravdivá..

    Tak to je výsledek evoluce automobilismu, současné přeregulovatelnosti a neurčité snahy o záchranu planety.

    Jasně, fanouška 1 setina dolů nezabije a majitele už vůbec ne, zvláště za stavu, kdy je a bude tenhle výtvor stále nejlepším produktem v dané třídě velkoobjemových dvanáctiválcových klenotů. Ale celkový dojem z dokonalosti to zkazilo, protože dokonalost to není.

    A v rámci toho mě, jako fanouška V12 motorů fakt o 40% větší ledvinky netrápí, celkový design je uchazející a Motor by mohl být i v 860 kupé?? :P Je to takové celkově zvláštní a smutné ale automobilky se perou statečně (některé a jen zatím) A budoucnost je stále nejistá ale do roku 2030 předvídatelná... Bye

    ;-) ;-)
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 16.01.  15:38

      « Re: čau lidi

      :yes: :-!
    • 10 Reagovat !

      foto kesumb

      kesumb 16.01.  18:00

      « Re: čau lidi

      Hlavně si myslím, že MB už V12 nenabídne (bude ale asi 73 AMG s V8 a PHEV). A u audi je zatím pouze V6 TDI a teoreticky V6 TSI. Takže klasická konkurence vyklízí pole, což je škoda, protože motor V12 sice nemusí mít nejvyšší výkon, ale chodem, zvukem (to už tady bude asi s filtrem pokulhávat, ale je to BMW, takže to v pohodě dohoní reproduktorama..) a nástupem do otáček je jedinečnej.
    • 00 Reagovat !

      foto bmwrulez

      bmwrulez 17.01.  13:11

      « Re: čau lidi

      Narostla pouze celková délka auta. A to změnou nárazníků .....
  • 71 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 16.01.  15:07

    Čína ničí dobrý evropský vkus

    Je hrozný jak automobilky lezou do * číňanům a v rámci šetření nákladů pak kazí dobrý evropský vkus. Slova jako decentní, elegantní, vyvážený byla nahražena pojmy hodně chrom, více chromu a co nejvíc chromu na co největší ploše.

    Fuj, je to hnus.

    Velký ledviky jsou tohle, [odkaz]
    vše ostatní je humus.

    BMW není jediný, krásně je to vidět na Kodiaqu (auto pro čínu) reps. Karoqu (pro evropu). Přitom kodiaq mohl být tak hezkej.

    :-( :-(
    • 12 Reagovat !

      foto CICERO

      CICERO 16.01.  15:32

      « Re: Čína ničí dobrý evropský vkus

      První věta podpis, druhá až tak né... Třeba mě chrom na pohled nevadí.. viz před facelift. G12 bez mpaketu s kvanty chromu v 760li to mě nenaštvalo, ale už tam byl ten >Asijský< problém... se vzhledem je to taky jak s demokracií, pro většinu se nazalíbíš jednotlivým menšinám (každé zvlášť), ikdyž je to někdy potřeba...
    • 10 Reagovat !

      foto JakTak

      JakTak 16.01.  16:29

      « Re: Čína ničí dobrý evropský vkus

      Dříve se Asie inspirovala v Evropě, nyní se Evropa cpe do Asie. Kdo by to byl řekl, že když uvidím nové BMW, vybaví se mi Hyundai Genesis.
  • 20 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 16.01.  17:31

    Čo je veľa, to je veľa...

    Tá predná maska je dôkazom, že dizajnéri a predstavenstvo stratili mieru a súdnosť! :no: :no:
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 16.01.  17:43

      « Re: Čo je veľa, to je veľa...

      Proč tedy sakra neudělají 2 facelifty, jeden umírněný pro EU a sev. Ameriku, a druhý pro Asiaty?!! 8-s 8-s 8-s
      • 11 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 16.01.  18:18

        « Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

        €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 16.01.  18:43

          « Re: Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

          Jasně, ono je BMW tak "chudé", že by to neufinancovalo? Nebo je to jen lakomství? 8-s
          • 20 Reagovat !

            foto CICERO

            CICERO 16.01.  19:22

            « Re: Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

            BMW od dob co si vybudovalo image na strojích co dobře jezdily a měli okolo toho nezaměnitelné know-how (většinou atmosféry,pár dobrých přeplňovaných motorů a podvozky) není a nebylo při prodejích chudé celkem nikdy.. Problém začal s přehnanou regulovatelností a honbou za čistým vzduchem... (všichni ho chtějí ale nikdy ho nikdo nedýchal... ) :-!

            Takže (automobilky nejen BMW) plní nemyslitelné, zachovávají žádané a aspoň něco z čeho mají zisk... Ale je to začarovanej kruh... V8 V12 a diesely těžko vytvoří zisky, když jsou sankcionovány při výrobě i provozu, a ano Tohle zase není problém GREEN TECHNOLOGY (žádná sankce výroba/po prodeji plus masivní dotace )

            Ale to nekupuje tolik lidí zatím aby na tom vydělali jako na gasoline/diesel, uhádneš proč ??? >:D ;-)

            A celé to nějak degraduje protože, vše závisí na všem... Kdyby to nedělali tak urputně... Možná bychom ktomu došli technologicky přirozeným evolučním krokem... Ale vlastně se to dá vysvětlit přeneseně trochu na tom, že máme jen 10% mozkové kapacity použitelné ktomu abychom zrychlili evoluci ! >:D Sic! (možná to rudí, brusel a zbytek světa ví ale kvůli penízkům to neřeší...)
            --->Určitě byste investovali do nejistoty (získání 90% mozkové kapacity, když nikdo přesně neví jak na to a co stím >:D )

            A neříkejte si že jsem idiot, jen se zamyslete.. Ten příklad v odstavci výše s mozk. kapacitou jsem zvolil proto, že je to to samé, jako jejich návrch na to tlačit výrobce a zákazníky do kupování, výroby něčeho co se stejně vyrobí a nic se nezlepší... Jenomže oni mají pro veřejnost průzkumy a názory, že zlepší a zachrání a je to propaganda jako s X dalšíma věcma...

            To evidentně nestačí na to, abychom si stím mohli zahrávat atd... Prostě dřív bude pnutí ve společnosti a velká nikdy nekončící nasranost a mega dalších věcí, než všechno skončí...

            Tak nějak ve 23 letech dospívám k názoru že každá průmyslová revoluce svět posunula dopředu ale udělala sním i něco, co nikdo nechtěl...
            Ale je to otazka o to co chceme a kam jdeme ne jen o V12, V8, diesel a baterky hybrid plyn...
            Buď budeme kolonizovat mimo Zemi (a ktomu se musíme nějak dopracovat !!! A tím že systematicky ničíme ekonomiku ((války,regulace x dalších kravinek)) tomu nepomůžeme...)

            Nebo se můžeme vrátit na stromy, nechat se zarůst mechem a čekat až přijdou Paroubkovi Marťani >:D

            A pro nadějné Pirátí optimisty: Velice zábavné budou i autonomní zbraně ve válce o zdravý rozum a kapku vody...
            Ale to už Vám bude za 50 let jedno, neboť budete sedět v kolečkovem křesle a koukat a nevědět, protože nebudete jako S.Hawking... Přál bych Vám lepší život ale sám to nevidím na dýl jak 30 :p Když se to ubere Tím nejhorším pro všechny...

            A to nechceš !!! :-! Hezký zbytek večera Váš Cicero
            • 04 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 16.01.  20:23

              « Re: Re: Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

              Proboha, to je neskutečně pesimistický odhad budoucnosti. Zvláště od jen 23letého chlapa bych něco takového fakt nečekal....
              • 00 Reagovat !

                foto CICERO

                CICERO 16.01.  21:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

                Pesimista je právě ten největší realista se životní zkušeností... btw žádnýho boha, né vtéhle době, zemi a náladě.... Dám ti laskavý příklad, ikdyž sme spolu nikdy husy nepásly... Zkus mluvit jako člověk, kterýmu v roce po příchodu na svět, otevírali hrudník a spravovali nejmenovaný orgán... po roce znova plus pár dalších životních chuťovek... To tě pak začne tvá existence velmi bavit a přemýšlíš jestli máš děkovat za záchranu a možnost života, nebo k.etenům a k..vám za TO, že nejsou schopní eliminovat předsudky vůči lidem jako já... A neustále mě šikanovat... říkám nikdy sem nikoho neudával nezkoumal a snažil se chovat slušně ale i když okolí o tobě ví co jsi a jaké máš problémy, budou ti nakládat ještě víc a snažit se Tě zničit, je to velmi příjemné, a vážně bych to přál každému zdravému jedinci zažít, zvláště, Těm zdravým,nesmrtelným včetně těch co si přes jakýkoliv důvod ničí vlastní životy, ikdyž je to z jejich strany ne neznalost ale mrhání jejich existencí ve vztahu ke mě... (cigara,chlast jiné drogy a trestné činnosti jak fyzického tak psychického charakteru... ) Těmhle lidem bych přál 20 let za Stalina nebo něco takoveho ) Z určitého pohledu jsem zbytečnej člověk ale to asi nejsem sám (Ti co mi ho >zlepšují< také jsou >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 16.01.  23:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

                  Tak tvá poznámka o tom, že "jsme spolu husy nikdy nepásli" je vzhledem k mému více než dvojnásobnému věku oproti tobě hodně legrační, ale budiž. Každopádně ti přeju jen to nejlepší a hlavně zdraví. A pokud tě někdo fakt šikanuje, tak se to zkus nějak řešit - vzhledem k závažnosti (kterou neznám) za pomocí přátel, rodiny, blogu na internetu, ombudsmanky, nebo i třeba policie - pokud se jednalo o opravdové násilí. Jakkoliv. Nehorší je proti tomu nědělat nic, uzavřít se do sebe a rezignovat. :-O
                  • 10 Reagovat !

                    foto gil54

                    gil54 17.01.  01:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

                    Škoda úsilí a reakce na plané plky pro někoho, kdo v údajných 23 letech je schopen napsat jako v profilu deklarovaný muž "...nikdy husy nepásly..." a o příspěvek dříve "BMW od dob.... .... co dobře jezdily a měli ......".
                    (Ty jsi mu to v citaci automaticky napsal bez té hrubky.)

                    Nejsem hnidopich, ale to je trochu moc. A o obsahu a myšlence raději vůbec nehovořím. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 17.01.  09:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

                      To nebylo "automaticky", já si toho děsného pravopisu samozřejmě všimnul, ale právě jsem tady nechtěl být svými "elektrohatery" obviňován z "hnidopišství". ;-)
          • 21 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 16.01.  20:18

            « Re: Re: Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

            Facelift je zatraceně drahá záležitost.(Něco o tom vím). Jo, a když si nějaká baba nechá udělat facelift, tak se starý taky pěkně prohne.... ;-)
      • 12 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.01.  18:41

        « Re: Re: Čo je veľa, to je veľa...

        EU verze hlavně žádný vizuální facelift nepotřebovala.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.01.  23:06

      « Re: Čo je veľa, to je veľa...

      [odkaz] :-)
  • 01 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 16.01.  21:04

    Botoxová kráska

    K tým prerasteným nozdrám nabudúce dajú logo cez pol kapoty a dielo bude kompletné...
    Inak filozofia dizajnu spravila nejak úkrok stranou, kolmé čelo a snaha o mohutný zjav síce vyšla, ale so zbytkom auta, hlavne zadnou časťou veľmi neladí.
    A najmä exteriér neladí s interiérom, ktorý je naopak vydarený a na úrovni.
  • 10 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 16.01.  22:38

    Česle.

    Vygůglete si o obrázky pro slovo "česle". To je přesně ono ;-\
  • 02 Reagovat !

    foto Tomys69

    Tomys69 16.01.  23:19

    MÁ TO COULE!!!

    To auto má neskutečný koule. Ne že by se mi design vyloženě libil, ale odvaha se musí uznat, něco podobného jsem prožíval za Chrise Bangla, ale toto mi sedí asi více.Aspon si ty BMW nebudeme plést dle tříd jako MB a Audi, u které na 20m nejde pomalu rozeznat C od E a S,nebo A4 od A6, po A8. Můj názor.Zklamaný jsem trochu po výkonové stránce. R6 lehce posílil, V8 posílil až nesmyslně oproti předchůdci a jako by dával V12tce najevo, že v příští generaci tu bude pánem právě bohužel už jenom on. Je mi jasný, že zásah filtru pevných částic udělal své.Diesely zůstaly uplně stejné, ani KW, ani NM a nevěřím tomu, že jsou na samém dně rezerv. Že by BMW již do nich neinvestovalo tolik usílý a přestalo je dále posouvat, anebo se připravuje era mildhybridů a elektrifikace? Tak uvidíme, co nás v budoucnu čeká..:)
  • 01 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 17.01.  07:05

    In natura...

    ...minulý týden v Mnichově, ještě s lehce maskovanými nárazníky s černými ledvinami vypadá 7er pěkně. Chrom verze je strašná a kompletně zavřený přední nárazník (bez jakéhokoliv dekoru vyjma chromu bohužel taky.
    Doufám, že vše vyřeší M-Paket.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 17.01.  08:26

      « Re: In natura...

      Dnes sa mi stalo, že vedľa mňa zaparkoval kolega, tak sme chvíľu debatovali o autách. A vedľa stálo BMW, že pekná 5ka, hovoríme si, no a podídeme bližšie a to 7er. Takže zrejme chcelo BMW zamedziť tomuto neželanému stavu, keď si zákazníci zamieňajú modely, čo sa touto RR maskou zjavne podarí a novú 7er si už nepomýliš (za akú cenu, to už je iná vec).
      • 00 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 17.01.  09:26

        « Re: Re: In natura...

        Mech boli pohnútky akékoľvek, ale ohúrili. Že sa to mnohým nepáči, je možno vedľajšie, zakrátko si zvykneme a mnohí názor zmenia. Alebo urobia ľahučký facelift, kde predné línie zjemnia a všetci budú BMW chváliť jak to zmákli.
        • 01 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 17.01.  10:23

          « Re: Re: Re: In natura...

          Facelift většinou znamená naroubování výrazných designových markant (typicky tvary světel, masky), které přijdou v příští generaci daného modelu, na původní design generace stávající. Jde o to, aby si oko zvyklo a novou generaci pak přijalo bez šoků. Jinými slovy, tady se nic zjemňovat nebude, faceliftovaná sedma nám ukazuje, jak bude vypadat xicht 7er v příští generaci a vzhledem k tomu, že jde o vlajkouvou loď, dá se čekat, že taky xichty příštích generací ostatních modelů. A není to hezký pohled...
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 17.01.  10:51

            « Re: Re: Re: Re: In natura...

            Presne tak, ďalší facelift už nebude, s týmto 7er dva-tri roky vydrží a príde nová generácia. A akým smerom sa uberie je pomerne zrejmé... 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 17.01.  09:57

      « Re: In natura...

      Smutné. Bývaly totiž doby, kdy baworáky byly nádherná auta prakticky ve všech verzích a hlavně k tomu nepotřebovaly žádné trapné (a předražené) berličky v podobně příplatkových paketů... :-O ;-\
      • 01 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 17.01.  10:16

        « Re: In natura...

        Vždycky to byl rozdíl, např.:
        [odkaz]
        [odkaz]

        a

        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]

        Obě auta, přesně v těchto barvách a exterierové specifikaci 528i a 530i jsem měl, na které byl podle mého výrazně hezčí pohled, asi uhodneš. A že je rozdíl ve stylingu díky mpaketu poměrně výrazný, na tom se snad shodnem.
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 17.01.  10:56

          « Re: Re: In natura...

          Rozdíl tam samozřejmě byl i tehdy, o tom žádná, ale mě se moc líbila i ta standardní verze! ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 17.01.  14:28

            « Re: Re: Re: In natura...

            Ale jo, mně taky, jen upozorňuju na to, že rozdíl byl také velký, u sedmičky E38 je ještě podpořen tím, že auta, která má člověk v paměti, jsou už většinou vytuněné youngtimery, právě bez chromu a na vekých kolech. Totiž taky je tam rozdíl, tohle [odkaz] [odkaz] mě nějak extra nebere, tohle [odkaz] je jiná liga.
            • 01 Reagovat !

              foto white-label

              white label 17.01.  16:44

              « Re: Re: Re: Re: In natura...

              Jednoznačně to byl rozdíl VELKÝ. I u 5er, viz naše E39 v eMpkt a brácha od mamky měl tehdy taky novou E39, ale klasiku. V eMpkt to vypadalo jako o deset let modernější auto a právě jedním z podstatných důvodů byl "nochrome"... a mimochodem jízdně taky skoro "jiné světy".
  • 01 Reagovat !

    foto mirod7174

    mirod7174 17.01.  11:44

    IMHO se to povedlo

    Ale najde se, samozřejmě, zástup zaprděnců, kteří budou mít plnou hubu historie (Exy), vlivu Číny, apod.
    Možná tomu množství chromových detailů tolilk nefandím, ale to se asi bude moct dát korigovat.
    Co se charakteru a stylistiky týče, za mě rozhodně povedený :-)

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Žilková už nemusí řešit rozvod se Stropnickým: Náhlá vlna štěstí!

Žilková už nemusí řešit rozvod se Stropnickým: Náhlá…

Veronika Žilková (57) má důvod k radosti! Po několika dnech plných obav, zda se jí podaří do Izraele za manželem…

Česko – Slovenský ples? Panoptikum za cenu dovolené u moře

Česko – Slovenský ples? Panoptikum za cenu dovolené u moře

Válka rób, vyštafírovaných vnad a vkusu. Odér parfémů. Ze sálů se ozývá valčík, disko, lidovky. Někdo tančí,…

 

iSport.cz

Kvitová klesla v žebříčku na čtvrté místo, pohoršil si Berdych i Federer

Kvitová klesla v žebříčku na čtvrté místo, pohoršil…

Tenistka Petra Kvitová klesla ve světovém žebříčku WTA na čtvrté místo. Po týdnu volna, které si naordinovala…

Pomohlo nám, že Slavia hrála fotbal, věděl Vrba. Proč dal šanci Chorému?

Pomohlo nám, že Slavia hrála fotbal, věděl Vrba.…

Výhra 2:0 ve šlágru se Slavií je pro Viktorii obzvlášť sladká. Plzeňský trenér Pavel Vrba po náročném utkání…

 

Reflex.cz

Nové fantazie švédského fotografa z Prahy. Podívejte se na surrealistické koláže Erika Johanssona

Nové fantazie švédského fotografa z Prahy. Podívejte…

Jeho fotografie připomínají divoké sny surrealistických malířů. O švédském fotografovi Eriku Johanssonovi bylo v…

Proč máme v Europarlamentu jen 21 poslanců? Kdo určuje počty mandátů a kde je nejvýhodnější kandidovat?

Proč máme v Europarlamentu jen 21 poslanců? Kdo…

Českou republiku bude po volbách v květnu 2019 v Evropském parlamentu opět zastupovat 21 poslanců. Počet našich…