Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru B9 Tribeca: zásadní facelift

Kontroverzní design přídě nepřitahoval asi zákazníky tak, jak automobilka původně plánovala a tak futuristiskou masku střídá nová konvenční příď. Změn je ale více...
Zpět na článek
3. 4. 2007 13:40
neregistrovaný "honza"
3. 4. 2007 13:49
neregistrovaný "chiron"
3. 4. 2007 14:03
neregistrovaný "VDC"
3. 4. 2007 14:07
neregistrovaný "Juha"
3. 4. 2007 14:11
3. 4. 2007 14:12
4. 4. 2007 12:21
3. 4. 2007 14:20
neregistrovaný "Donald"
3. 4. 2007 15:41
anonym
3. 4. 2007 14:20
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 4. 2007 14:22
neregistrovaný "S"
3. 4. 2007 14:23
3. 4. 2007 14:37
neregistrovaný "Zrout"
3. 4. 2007 14:37
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 15:00
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 14:40
neregistrovaný "Donald"
3. 4. 2007 15:04
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 14:58
3. 4. 2007 22:01
neregistrovaný "Scooby"
3. 4. 2007 14:38
neregistrovaný "zdenda"
3. 4. 2007 14:40
neregistrovaný "Pipo"
3. 4. 2007 14:45
neregistrovaný "Drsoň"
3. 4. 2007 14:51
anonym
3. 4. 2007 14:54
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 19:30
neregistrovaný "memec(clio197)"
3. 4. 2007 15:07
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 15:08
neregistrovaný "karol"
3. 4. 2007 15:12
neregistrovaný "lori"
3. 4. 2007 15:17
neregistrovaný "Shortař"
3. 4. 2007 15:47
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 17:03
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 15:54
neregistrovaný "Donald"
3. 4. 2007 22:04
neregistrovaný "Scooby"
3. 4. 2007 16:26
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 16:35
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 16:47
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 16:55
anonym
3. 4. 2007 17:02
anonym
3. 4. 2007 18:11
anonym
3. 4. 2007 18:36
anonym
3. 4. 2007 18:02
anonym
3. 4. 2007 18:35
anonym
3. 4. 2007 23:09
anonym
3. 4. 2007 18:37
anonym
4. 4. 2007 00:37
neregistrovaný "rop"
3. 4. 2007 17:29
neregistrovaný "Milan"
3. 4. 2007 17:37
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 23:35
anonym
3. 4. 2007 18:04
anonym
3. 4. 2007 18:20
anonym
3. 4. 2007 18:29
anonym
3. 4. 2007 23:11
anonym
3. 4. 2007 23:33
anonym
3. 4. 2007 18:05
neregistrovaný "ošklivé subaru"
3. 4. 2007 19:14
neregistrovaný "stydlin z prace (z domova)"
3. 4. 2007 19:53
neregistrovaný "jahonzik"
3. 4. 2007 20:14
neregistrovaný "stydlin z prace (z domova)"
3. 4. 2007 20:43
neregistrovaný "Galant"
3. 4. 2007 21:01
neregistrovaný "james"
4. 4. 2007 04:39
neregistrovaný "Lancer"
3. 4. 2007 21:02
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 19:58
neregistrovaný "jahonzik"
3. 4. 2007 21:34
neregistrovaný "karol"
3. 4. 2007 22:11
neregistrovaný "mozgog@post.cz"
3. 4. 2007 22:28
4. 4. 2007 08:21
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 10:49
neregistrovaný "3.0 CSI"
14. 4. 2007 17:46
anonym
neregistrovaný "honza"
3. 4. 2007 13:40
hmmm
vypadá to lépe jak před tím, jediná škoda, že nikdo už asi nepozná, že se jedná o subaru. Chtělo by to vsadit na jeden tvar masky a ten pak postupně rozvýjet
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chiron"
3. 4. 2007 13:49
ne
Tohle se mi vůbec nelíbí. Původní se mi líbí víc i když nic moc tak alespoň poznám, že je to subaru. Ale tohle je hrozný vypadá to jak nějaký buick nebo něco podobnýho. Je to krok vedle. Snad to nechtějí vyrábět místo teď prodávaného.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VDC"
3. 4. 2007 14:03
fuf
Tak to slo rychle.... >:D Bohuzel se z hnusnyho auta stalo nudny. :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Juha"
3. 4. 2007 14:07
Re: fuf
Copak je to tak těžké udělat něco zajímavé a hezké.
3. 4. 2007 14:11
Re: fuf
Tribeca je a bude fůůj auto :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Ghostyx
4. 4. 2007 12:21
Re: fuf
Je videt, ze Subaru nevi kudy kam... :no: Zadna navaznost na predchazejici auto krome zadku, vypada to jako by se zde jednalo o zcela novy model... >:D
neregistrovaný "Donald"
3. 4. 2007 14:20
Subarové veletoče
Tak když se mi Tribeca začínala líbit a už jsem si na ní "zvykl",tak Subaru faceliftuje její naprosto charakteristickou přední masku. Designový veletoč u rezy asi nemá moc cenu rozebírat,to už se probralo jinde. Hezké je zdělení o nasazení 3.6L a mám ještě informaci o připravovaném 3.0 dieslu. Docela často a už i docela dlouho je možno najít zprávy o nastolení nového jednotného designu Subaru a také,že se Subaru pořád designově hledá,ale podle mě se to pořád "nějak" nedaří. Napadá mě trochu kacířská myšlenka,jestli to náhodou neni od Subaru trochu promyšlené "tápání".Při každém zveřejnění zprávy o novém (faceliftovaném) modelu od Subaru jsem v obrovském očekávání (asi ne sám),co nám pošlou v kontejneru přes oceán,protože absolutně nejsem schopen odhadnout co je zrovna napadne.Takové japonské vajíčko s překvapením.Bohužel ty kuřata co z toho lezou jsou taková trochu divná i přesto,že snesou 10 vajec denně (rozuměj technicky velmi zdatná). ;-\
Rozbalit vlákno
1
anonym
3. 4. 2007 15:41
Re: Subarové veletoče
:yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 4. 2007 14:20
Lepší...
...mnohem. To předtím byl hnus.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "S"
3. 4. 2007 14:22
dost hnusný co
..to si Subaru neumi zaplatit nakyho lepsiho designera?...
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2007 14:23
TAK JE TO TADY
No, tak to jsou rány. Když už konečně subaru představilo světu svou tribekozní vskutku originální tvář, samo sebe se zaleklo a teď tu máme tedy nový styl... no, styl... prostě máme tu nové Santa F... sakra, co to píšu, máme tu prostě novou Tribecu. Ovšem tohle pravověrní nezkousnou. Vždyť jednoho tu známe, ten si podle světel Tribeky nechal dokonce upravit i obočí. Tedy, sám jsem zvědavý, co se tu od příznivců su(shi)baru dozvím. A jen pro pořádek - dodnes tu ti příznivci velebili "tribekakukuč"... já jen, že se moc těším na ty názorové veletoče ;-)
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Zrout"
3. 4. 2007 14:37
Re: TAK JE TO TADY
Ze si zorvna ty delas legraci z pravoverneho zastance urcite znacky je docela vtipny.. Sice trochu zalostny, ale zasmal jsem se. :-!
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 14:37
Re: TAK JE TO TADY
ty vis ze te nemam rad a taky nevim zda si me pamatujes ale taky se dycky chytneme hlavne u subaru... tve nazory jsou monotoni a casto neopodstatnene, ale taky jsm zjistil ze je to tvuj osobity humor a nejlepsi zpuob jak lidi nastvat:)) (taky to obcas delam) ale ted s tebou bohuzel souhlasim. Tribca vypada jak Voyager a nova impra vypada jak rozjeta 323 co to zrovna naprala do stromu a vyklepal ji ozralej klempiř..... Miluju Subaru libila se mi ta divna maska Tribci a rad bych obhajoval i tyhle dve subarka ale nemuzu.... snad ten podvozek zustane jak ma byt.... jeste ze mame Legacy co vypada jak auto...
3. 4. 2007 14:54
Re: TAK JE TO TADY
Sakra, vypadá to tu, jak na nějaký slezině padlejch andělů armády spásy - nemáš mě rád... to si jako mám kvůli tobě nechat kupírovat uši? Tak ty miluješ Subaru, hmm.... :-O to je vskutku zajímavá intimní úvaha... Stydlíne... tady vůbec nejde o to, co kdo milujeme, nebo co se nám líbí, tady jde zejména o to, co je povedené, stylové, ikonozní, legendární... Jinak s tebou souhlasím, pokud jde o Voyagera (dobrej postřeh) i 323 :yes:
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 15:00
Re: TAK JE TO TADY
vsak ja vim:)) myslel jsem tady to prostredi... aby jsem rekl ze te skutku nemam rad tak bych te musel znat.. a to neznam:) jen tve nazory rad nemam (i když se u nich obcas rezu smichy...)
3. 4. 2007 15:02
Re: TAK JE TO TADY
To mě těší ;-) :yes:
3. 4. 2007 16:16
Re: TAK JE TO TADY
ten voyager byla uplne prvni vec ktera me napadla :yes:
neregistrovaný "Donald"
3. 4. 2007 14:40
Re: TAK JE TO TADY
Sám nevim jak tu celou "záležitost" kolem B9 uchopit a pochopit. Ano,vypadá to,že se u Subaru lekli sami sebe.Původní Tribecu jsem vstřebával dost dlouho a už jsem jí začínal přicházet na chut (sakra dokonce se mi začala i líbit) a hopla facelift (asi abych měl zase co trávit,vstřebávat a třeba i někdy pochopit). Subaru mám rád,příznivce značky - ano,ale začínam Subaru chápat čím dál tim mín. Připadají mi trochu zmateční (asi tak jako můj příspěvek ;-) ) :-| ;-\ 8-s :-(
3. 4. 2007 15:00
Re: TAK JE TO TADY
:-) ale já to mám zrovna tak. Když už pochopím, proč ten předek, že jako tím odkazují na leteckou minulost, když už se už už přemlouvám, že holt to může na silnice bez náhubku... přijde rána a (pro mne) absolutně nijaká příď... nic... jen nějaké auto... O to víc cením, že evropské automobilky ví, co to chce, že mi musí dát možnost uchopit, pochopit tvář, že ji do mého nitra musí umět vpálit a já mimovolně ji přijmu za nosnou... P.S Dělat auta je umění, na to nestačí jen mít dokonalej permanent.
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 15:04
Re: TAK JE TO TADY
to mas pravdu.. na Lotus Elise miluju ten jeji smich.) na peugeotech ho zas nesnasim... Audi zas vypada jak když ziva.. ale každy aut maj svuj vzhled a usmev a je fakt ze tohle subaru j proste jen auto nic vic nic min ..... predchzi tribca se apon nejak tvarila.... a me osobne se libila i když vypadala jak skalpovany vinetuu co mu vlitlo letadlo do pusy
3. 4. 2007 15:13
Re: TAK JE TO TADY
>:D Máš pravdu, že i "ošklivá" příď se může časem vžít a motoristi ji mohou přijmout. Tahle bouchačka s tváří... to se jen tak v autosvětě u respektovaných automobilek nevidí... to je totální ztráta identity.
3. 4. 2007 16:22
Re: TAK JE TO TADY
neni nic horsiho nez udelat nepovedeny design a pak lidem ukazovat, ze on neni nepovedenej, ze jenom oni nechapou ty historicke tahla, ze nechapou ty skryte elementy, ty odkazy. Bud ty odkazy treba delat samozrejme tj samo-vysvetlitelne(saab a jeho aero X, nebo treba Rx-8 a jeji trojuhelnicky, nebo mini atd) anebo ten design pak musi byt pohledny i bez jakekoliv znalosti o tehle designovych elementech.
3. 4. 2007 14:58
Re: TAK JE TO TADY
Docela šok. Zatím jsem ho nikde v provozu neviděl, tak první možnost střetu byla nedávno v Intersparu ( >:-[] )Pesimistickým okem jsem obhlédl drtikola... interiér parádní, exteriér... no nebyl špatnej... po druhý otočce bych byl řekl, že Tribeca je nekonvenční a moc pěkná! :yes: Tohle je ovšem rána do zad, sotva to vyjede na silnici, už faceliftují :no: Botulotoxin nestačil, tak rovnou celý obličej 8-s Nuda, velká nuda... bohužel :no:
3. 4. 2007 16:15
Re: TAK JE TO TADY
ta prid byla fakt nepovedena...ale, ta zad taky nebyla o moc lepsi...vlastne...ale, vzdyt to vsichni vime, jenom subariste ne...nebo jo?
3. 4. 2007 16:20
Re: TAK JE TO TADY
Ti to ví také, ale bojí se to přiznat... :-)
3. 4. 2007 16:24
Re: TAK JE TO TADY
a co se bojis priznat ty? ;-)
3. 4. 2007 16:38
Re: TAK JE TO TADY
:-) Tohle můj problém s auty není... nejsem členem žádného klubu. Mám hlavu, to mi stačí ;-)
3. 4. 2007 17:42
Re: TAK JE TO TADY
Nebojí GTI. Tedy někteří... Já se přiznám, že jsem se s diskuzí o Subaru po anglicku vytratil. Za prvé proto, že mi tyhle diskuze postupně začaly Subaru jako "kult" zhnusovat a za druhý proto, že už prostě není o čem diskutovat. Já se tu přiznám bez nátlaku, že jestli s tím něco neudělají - a já se bojím, že neudělají - tak Legacy je moje poslední Subaru. A pak si koupim Quattro a budu se tu hádat se subaruklubem, že jsem blbej, že se mi líbí maska z A3-8, protože je jasně identifikovatelná. Jsem zklamanej. Nejsem ten typ, co by ostatním prostřednictvím svýho auta potřeboval něco dokazovat, ale já chci jezdit v autě, který se mi taky líbí.
3. 4. 2007 17:42
Re: TAK JE TO TADY
chtěl jsem napsat, že jsem se Z diskuzí vytratil...
3. 4. 2007 17:59
Re: TAK JE TO TADY
Jistě. Velmi cením tvůj praktický a znalý pohled. Fanatiků (zejména těch platonických) těch je tu fůra...
neregistrovaný "Scooby"
3. 4. 2007 22:01
Re: TAK JE TO TADY
Pravoverny to nezaskoci :yes: :-!
neregistrovaný "zdenda"
3. 4. 2007 14:38
hmmm
To je jak nejaky stary ssangyong
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pipo"
3. 4. 2007 14:40
Ze by chrysler?
Ked som videl ten obrazok prve co ma napadlo bolo chrysler grand voyager. Naozaj kde su tie napadite masky, ktore nam tolke roky ukazovalo subaru a slubovalo, ze takto budu vyzerat vsetky subaru a potom to prislo Tribeca bola prvym modelom, ktore ukazovalo tu napaditu aj ked nie kazdemu sa paciacu masku charakteristicku tromi vyduchmi pod svetlometmi. A ked clovek ocakava ako sa to vsetko ukaze v modeli, ktore sa kazdemu vybavi pri vysloveni subaru pride ten nenapadity a designovo nevydareny model s menom Impreza. Dnes som us videl aj Sedan a musim priznat ze to vyzera lepsie ako hatchback ale stale to vypada nejak lacno a nudne, kde su tie casy ked mala impreza krasne styri svetlomety. Neviem kam tato znacka speje a co do buducna planuje, to je skor otazka na Marka ;-) ale to na co sa v sucasnosti pozeram sa mi vobec nepaci a dufam, ze sa to coskoro zmeni(sam tomu neverim), ale ako sa vraví verit treba a aspon toto by si mali opakovat vsetci priaznivci tejto vynimocnej znacky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drsoň"
3. 4. 2007 14:45
Z bláta do louže?
>:-[]
Rozbalit vlákno
3
anonym
3. 4. 2007 14:51
Re: Z bláta do louže?
z louze do blata....
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 14:54
Re: Z bláta do louže?
jeste si to upresnim spis do baziny.....
neregistrovaný "memec(clio197)"
3. 4. 2007 19:30
Re: Z bláta do louže?
sibeeee vaaam??? :-) sak toto je 5469861561891 krat lepsie ako ta nechutna maska stym prasacim nostekom a dvoma bradami pod nim ... podla mna sa im to podarilo ,ale mozno som čudny ;-)
3. 4. 2007 15:03
NADCASOVY/PODCASOVY
Subaru vzdy byla jednou z mych oblibenych znacek. A to diky kvalite, technice, ale hlavne diky tomu, ze si jde svoji vlastni cestou. Predtim, nez se zacala vyrabet Tribeca, nikdo ani necekal, ze by Subaru prislo s nadcasovym designem (vyjimka je Legacy). Najednou tady byla a lidi vyvalili oci z dulku. Zajimave tvary, nadherne propracovany interier a perfektni technika. Tyto tvary byly tak "JINE", ze ji vetsina lidi nemohla prijit na jmeno. Behem casu a vyvojem designu u konkurence se zniceho nic zacala libit. Tribeca nebyla osklivym vozem, jeji design pouze predbehl svou dobu. Tento facelift pouze zmenil tvar Tribeky aby se libila tem kteri maji radi klasicke tvary. Ocividne miri do Ameriky. Tam bude mit bezesporu uspechy.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 15:07
Re: NADCASOVY/PODCASOVY
ne v europe... souhlasim s GTI.... ale taky souhlasim s Alessim když rikal ze je hezke na subaru ze kazde je osobite... ale tady mam jen zaporne nazory....
neregistrovaný "karol"
3. 4. 2007 15:08
k čemu slouží facelift????
Facelift slouží k tomu, aby auto vypadalo hůř než na začátku výroby? Myslel jsem si, že Tribeca je relativně novinka. Tak proč už facelift. No prostě k tématu jsem člověk, kterému se pro ostatní zřejmě kupodivu trebeca líbila. Ale ten facelift je brzo a je strašný. Něco podovbného předvedl snad jen saab na 9-5 taktéž bohužel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lori"
3. 4. 2007 15:12
nechapem
neviem, preco sa kazdy pred tym ohradzoval proti designu starsich subaru??? pravda je ze mozno neboli najkrajsie, ale s nicim inym ste to nemohli spliect.....mne osobne sa stary design pacil....ten novy je iba ako lacna kopia niecoho spred 10 rokov na ktorej obrusili hrany aby to vyzeralo modernejsie.....a nepodarilo sa..
mam rad Subaru, ale ten novy design mi riadne trha okom , sorry ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shortař"
3. 4. 2007 15:17
Naházejte hned flintu do žita
Já bych to neviděl tak tragicky. Forester je taky designově nudné auto a není to problém. U Tribeky to bude to samé. Člověk si takové auto nekoupí kvůli designu, ale kvůlu tomu, že to je subaru se vším co k subaru patří. S touhle maskou se za něj aspoň nemusí stydět, o čemž by se dalo u té minulé spekulovat.
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2007 15:28
IDENTITA JMÉNEM SUBARU
Na čem myslíš, že se buduje tradice automobilky? Na čem myslíš, že se tvoří pohled na auta? Především je nutno, aby automobilka měla svou originální tvář. A to jak tu viditelnou, tak tu pocitovou. Tohle ví u Mercedesu sto let. U BMW 60... jistě, tohle ví každé malé dítě. Ostatně, proč myslíš, že si (aktuálně píši - skoro) všechny automobilky světa dávají tak záležet na tom, jak jejich auto vypadá, jak působí, jak zaujímá? No, je to proto, že naše životy jsou utvářeny též vizuální stránkou věcí. Přece, jinak by každá automobilka udělala dokonalej spodek a nahoru by dala plechovou krabici a bylo by to. Nikoliv... mistři dokáží skloubit právě zaměření spodku s karoserií - dokonale například BMW Mercedes či třeba Ferrari. Ono to vypadá jednoduše - mrkneš na E-klasse a prostě vše sedí, jakoby přirozeně, jednoduše... jenže za tím je mistrovství rukou a mozků desítek, stovek lidí. Těch nejlepších na světě. A to nejen techniků, inženýrů, nýbrž lidí z uměleckých branží, psychologů... Jo, je to obrovské umění... a jakou tedy, že má dnes Subaru identitu? Co vnímáš, jako stylistickou, pocitovou hlavní vlnu? Kde se chytáš? Já nikde.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 15:47
Re: IDENTITA JMÉNEM SUBARU
Subu bylo vždy jine.
Vem Legacy z 90 let velke divne hranate.., ale nevadilo mi.. Subu vzdy melo svuj boxer a ten krasny zvuk motoru a nemuzu zapomenout na ten pohon.. jsou to auta nastaveny na sportovni užiti i s Legacy (2001) se da jet sportovneji nez s Passatem (ber jako narazku i priklad, ale taky vem ze passik je o nicem jinem a tudiž tato narazka neni zapor), ale ty se ptas co maj spolecneho Subarka.... byl to konzervativni design co mel lehce sportovni strih.... dlouho si drzeli svou nizkou mrizku (improusky a legacy) a pak prisla B9, mladej designer zkusil zmenu japonci byli z nej v udelany, pač nic divnejsiho nebylo a to se jim libilo... jen lidi trosku rekli ze je to fakt humus... a tak ti lide ze subaru vzali presne druhy konec designeru (z moderny do stare skoly) a ten jim navrhl auto stary deset let...
U Subu si myslej ze to chcem? nevim Legacy ma dobry prodeje... a neni to jen kvuli technice... a kdyby slyseli volani Improusaku co chtej, zpet svou P1 tak by jim doslo kde je cesta... jen s tim nic nikdo z nas nenadela... subu se bude hledat (dle me se jiz naslo, s Legacy a impreza 98, ale proste jim ruplou v hlave) a bude delat hovadiny dokud nenstelou zakazniky, coz se jim vede bravurne... je mi to lito velice lito Subu je dobra firma a i ty musis uznat ze ma neco do sebe (ne designem), ale tohle neospravidlnim, ač subu mam rad velice, ja chci zpet starou imprezu a nechat legacy a jit v jeho krocich, ale at se probuh nehledaj nemaj to zapotrebi!!!!! jak rekl Alessi na kazdem subu je hezky ze je svoje.... at impreza vypada jak impreza, at Legacy je Legacy, a at je forest forest ale at se nehledaj!!!!
3. 4. 2007 16:46
Re: IDENTITA JMÉNEM SUBARU
:-) Je to těžké... napsal jsi to hezky... já myslím, že teď jim nezbývá, než se hledat... ono, my to posuzujeme z Evropy, tedy kolébky toho nejlepšího, co se dá vůbec v autech udělat. Takže jaksi přirozeně máme v sobě zakotvené dokonalosti od Saabu až po Maserati... a když pak na nás vybafne na křižobvatce něco jiného... jen zíráme, proč to nevypadá tak vyváženě, jako evropská děla. Jak píši, je to umění.
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 17:03
Re: IDENTITA JMÉNEM SUBARU
je hezke ze si napsal podivne (oba vime co tam melo byt :( ), ale ne u suburau bylo hezke ze ho clovek poznal (nevim proc a cim) a vsechna byla jina, osobita... Impreza byla posahana (poslednich 6 let) a stejne mela neco do sebe a tak by slo basnit dal... a je fakt pro evropu umi delat auta jen evropa pac jiny narod jiny zvyk a jeste kontinent (Lexus je ovsem "boži").... takze mas pravdu a doufam ze ty novy posahany subara se budou prodavat aspon doma v japonsku
neregistrovaný "Donald"
3. 4. 2007 15:54
Re: IDENTITA JMÉNEM SUBARU
Bohužel,vůči Subaru,krutě pravdivé.
3. 4. 2007 16:46
Re: IDENTITA JMÉNEM SUBARU
:yes:
neregistrovaný "Scooby"
3. 4. 2007 22:04
Re: IDENTITA JMÉNEM SUBARU
Jojo, je to těžké se někde chytnout >:D >:-[]
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 16:26
ach to subaru
Další bomba od subaru hned nové impreze. Jdou na to fakt od lesa. Ať přestanou hulit.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
3. 4. 2007 16:35
Re: ach to subaru
>:D >:D >:D
ac je to smutny :'-(
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 16:47
Re: ach to subaru
jo je to smutné. Ale nevím jestli to není trestné takhle ničit značku.
anonym
3. 4. 2007 16:55
Styl...tak ten tomu chybí.
No, rána z čistého nebe. Začali jsme si na tribecu zvykat a najednou facelift...a to teda hodně zásadní. Nelíbí se mi současný trend, kdy se z aut subaru stávají designově průměrná auta. Předtím byla Tribeca sama sebou. Ano, někomu se nelíbila, ale byla odlišná a měla svoje kouzlo. Pro příští generaci to chce designéra z evropy (jistě pár asijských linek neuškodí, ale co je moc, to je moc)...teda, on to asi evropan dělal. Sakra...tak vyhodit. zapatinas vyletěl, teď poletí další. Subaru se očividně hledá. Nejde o to, aby všechna vypadala stejně, jak tu jeden fanaticky obhajuje, mě se na subaru líbí to, že SUV vypadá jinak než ostrý sedan...chce to ale pořádnou porci práce, aby vypadal každý jeden k světu. Jinak si to nikdo nekoupí...nebudu jezdit v technicky bezvadném autě s čistým rodokmenem které vypadá nudně a kýčovitě...něco jako golf skřížený se ssangyong. Tfuj.
Rozbalit vlákno
13
anonym
3. 4. 2007 17:02
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
no, na bílé jí to nesluší, tady jse nějaká fotka z akce...mno, tak dobře, nevypadá tak úplně zle, ruším toho ssangyonga. Ale trošku rafinovanější výraz to mít mohlo. No nic, cenu za design to nevyhraje ale je to lepší než první dojem. [odkaz]
3. 4. 2007 17:55
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
Klasické Subaru :-O ;-)
anonym
3. 4. 2007 18:11
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
nevypadá tak zle ;-)
3. 4. 2007 18:23
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
Vypadá výborně 8-s >:D >:-[]
anonym
3. 4. 2007 18:36
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
výborně ne. na velké SUV dobře >:D >:-[]
3. 4. 2007 17:42
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
Cítím s tebou. Ovšem - ty nechápeš stále to nejdůležitější. A tím je originální rukopis automobilky. Rozumíš, značka musí být identifikovatelná, musí mít charakter. Z Evropy mám mnoho příkladů - tak třeba - Alfa Romeo. Chápej... jedna jako druhá.Ovšem jen pro amatéra. Člověk s vokem "chápe" rukopis. Koneckonců, v aktuální souvislosti - BMW X5 či třeba VOLVO XC90... jsou to SUVéčka, ale, pokud do toho děláš, najdeš tam rukopis značky a příbuznost s jinými modely... a co najdeš mezi Legacy a Tribecou? Nic. A co mezi Tribecou a foresterem... nic... Tak to je ten rozdíl mezi značkami aut. Popravdě nechápu, o co se Subaru vizuálně snaží. Ale jedno vidíme snad všichni. Na příkladu subaru je znát, jaký obrovský kus práce odvádí designéři takových automobilek jakými jsou BMW, VOLVO, ale třeba i Mazda, či například Citroen. Jo, auto, Alessio... to je umění, na to ti nestačí jen dokonalej pohon 4x4.
anonym
3. 4. 2007 18:02
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
Já si myslím, že subaru poznáš, když chceš. Ano, nemá jednotnou přední masku ale to u mě není nedostatek. U tebe ano, nepokoušej se mi vnutit to, že já něco nechápu. není to tak. Chápu tvé rozpaky ale nezdílím je. PS: co říáš na ty fotky z terénu? mě rozhodně potěšily, po prvotním rozčarování. Tribeca půjde v prodejích nahoru.
3. 4. 2007 18:20
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
Jaké fotky, tam byla jedna, ta samá. Samozřejmě, že to nechápeš. Jinak bys nemohl tvrdit tu hloupost, že poznám Subaru... bože. Jestli tohle myslíš vážně a je to argument pro to, že Subaru má svůj rukopis, tak jsi v těžkém intelektuálním útlumu.
anonym
3. 4. 2007 18:35
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
Pokud nepoznáš subaru a považuješ se za člověka aut znalého (což by jsi měl být, alespoň od obrazovky, soudě podle tvého 24/7 online) tak jsi v útlumu ty. Neříkám, že subaru má nějaký stejný rukopis, minimálně co se týče předků. nemá a mě to nevadí. Nechci mít auto (přeženu to) za dva miliony se stejným vzhledem, jenom napuchlejší, jako auto za 400 tisíc...jistě, to je extrém, taková Alfa to dělá dobře a kdyby to tak dělalo i subaru, tak nebudu proti...ale musí mít kvalitní design. Pokud ho mít nebude, pak je rozhodně lepší mít každý model střižený na míru...v tom se snad shodneme.
3. 4. 2007 21:50
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
Zdá se ti, že předek BMW 1 degraduje předek BMW X5? Mě ne.
anonym
3. 4. 2007 23:09
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
ne...BMW1 je kapitola sama pro sebe...stejně jako X3.
anonym
3. 4. 2007 18:37
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
koukám, že jsem dal jen jeden link...zkusím najít i ten druhý ;-)
neregistrovaný "rop"
4. 4. 2007 00:37
Re: Styl...tak ten tomu chybí.
Zapatinas vyletel? Kdy?
neregistrovaný "Milan"
3. 4. 2007 17:29
Fajn změna pro můj vkus
Asi jsem jeden z mála, ale mne se facelift líbí moc. "Stará" Tribeca mi z vnějšku připadala prostě strašná. Teď už je pro mne vážným kandidátem - Supr Subaru, skvělá 4x4, spolehlivost, nyní dokonce i silnější motor. Vážně přemýšlím o koupi - už se za ní nebudu muset stydět ...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 17:37
Re: Fajn změna pro můj vkus
spíš pro tvůj nevkus
anonym
3. 4. 2007 23:35
Re: Fajn změna pro můj vkus
Tvů názor - můj názor .. Je některý lepší ? Obecně určitě ne, individuálně má každý svou pravdu.
V každém případě jsou ale podobné reakce jako si předvedl dost ubohé na to, a¨bych si o tvém názoru udělal jasnou představu ;-)
3. 4. 2007 17:53
Re: Fajn změna pro můj vkus
Milane, neexistuje "stará" Tribeca. Existuje je nedávno puštěná do výroby a pak tahle až nestoudně dosmutna a dofádna liftovaná. A co je horší... ta liftovaná napřiváží nový, originální "subkukuč". Samozřejmě, chápu i to, že mohou být tací, kteří poprvé inspirování touhle tribecou. Ovšem, jestli chceš porovnání před a po liftingu, pak ta před liftingem, kdyby na tom subaru trval a napasoval to i na další modely, měla naději se vžít a být tím, čím by subaristi tolik chtěli, aby subaru byl - originálním ve všem všudy. A to se, jak vidno, konat nebude. Ne nadarmo jsem se tu opakovaně ptal - Proč, subaristi, nekřepčíte nad předkem Tribeky, proč z toho neuděláte ikonu? Třásli se jak luční kvítí a nenašli odvahu. Ano, milovníci Subaru pohřbili tuhle tvář. Což je na velkou pováženou. Takhle se milovníci značky nechovají... Oni zavrhli to, co jim automobilka naservírovala. To je neodpustitelné... a vypovídá to nejlépe o tom, co jsou subaristi zač.
anonym
3. 4. 2007 18:04
Re: Fajn změna pro můj vkus
zato ty velebíš každý počin VW...Zamysli se nad svou soudností ;-) Nebo ty si myslíš, že mít něco rád dělá z lidí tupé stádo? Nooo, tak to je teda myšlenka na zlatý ventilek :-O
3. 4. 2007 18:15
Re: Fajn změna pro můj vkus
Vy, subarboys jste u mně shořeli, jak papír. Hodíte automobilku přes palubu, jako by nic. Zatratíte originalitu předku. No, ale nakonec, musím uznat, že toho na vás je v poslední době tolik, že to unést, vyžaduje nadlidskej výkon >:D >:-[]
anonym
3. 4. 2007 18:20
Re: Fajn změna pro můj vkus
? Jaké zatracení originality? tobě příjde nová impreza originální? Já mám tedy originalitu předchozí verze rád... Ale to by jsi nebyl ty, aby jsi nepřekrucoval a nevymýšlel si, že? ;-\
3. 4. 2007 18:22
Re: Fajn změna pro můj vkus
Mně do toho netahej, já nejsem členem subarklubu. To vy, subarboys jste nekupovali Tribeky a tím neumožnili budovat subarutvář. Takže výsledek máme nahoře. Nebo se snad domníváš, že Subaru si kupují lidé proti své vůli?
anonym
3. 4. 2007 18:29
Re: Fajn změna pro můj vkus
já za to nemůžu, že tě v žádném klubu nechtějí >:D ;-) . Ale vážně...jenom naivka si koupí auto co se mu nelíbí. Tribeca se líbila relativně málo lidem, neměla úspěch a je dobře, že prodělala facelift. To jen ty to nedokážeš připustit...na předchozí jsi nadával, jak se ti nelíbí, na facelift nadáváš taky, že je to špatně, že měla být maska zachována...kdo se v tobě má pak vyznat?
3. 4. 2007 21:49
Re: Fajn změna pro můj vkus
Copak ve mně, ale, kdo se má vyznat v Subaru >:D :yes:
anonym
3. 4. 2007 23:11
Re: Fajn změna pro můj vkus
tak to máš pravdu :-( . Já doufám, že se najdou...je to jedna z mých srdečních záležitostí ;-)
4. 4. 2007 00:14
Re: Fajn změna pro můj vkus
Jednou si nad ránem odpověz, proč vlastně. A buď k sobě upřímný.
4. 4. 2007 08:44
Re: Fajn změna pro můj vkus
>:-[] >:D >:D :yes:
anonym
3. 4. 2007 23:33
Re: Fajn změna pro můj vkus
Ale to je přece demagogie .... Nic není dogma - a v záležitostech vkusu to platí dvojnásob. To že má někdo k nějaké automobilce sympatie - a já k Subaru Sympatie určitě mám - ze mne nedělá nesoudného osla, který s otevřenou náručí zcela nekriticky přijímá vše co mu někdo naservíruje.
Nestydím se za svůj názor ani za to co se mi líbí ani za to co se mi nelíbí a naprosto necítím sebemenší potřebu chovat se jako jeden z nemyslícího stáda - lhostejno jestli stáda Subaristů, Alfistů, Hondařů či snad jiné (třeba politické) skupiny.
Mimochodem právě kritika a snaha zapracovat na připomínkách - samozřejmě zejména těch negativních - může přivést na svět opravdu dobrou techniku, nápad či myšlenku - nikoliv servilita či fandovství za každou cenu - ale to víš určitě sám nejlépe.
4. 4. 2007 00:12
Re: Fajn změna pro můj vkus
Je tu jeden problém. Jestliže cítíš sympatie k Subaru (myslím sympatie estetické, tedy k vizáži) pak je předurčeno, že "vnímáš" jejich designový proud, a pak tě také ovšem přece uspokojuje jejich produkce. Nebo se domníváš, že když vyjel teď nový Mercedes C-klasse, že ten, co "cítí" Mercedes ho nevnímá. Silně ho vnímá. A dokonce se "koupe" v nových křivkách, studuje svou oblíbenou značku, přitahuje ho ten určitý posun v designu, přitom ho těší, že je tam i kus historie zaznamenáván, prostě, jak píši, jede na vlně s automobilkou. To ovšem lze, pokud má automobilka svou tvář, svůj designový rukopis... Snad mě chápeš.
neregistrovaný "ošklivé subaru"
3. 4. 2007 18:05
Impreza - oficiální foto
www.autoblog.it/galleria/subaru-impreza-… :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stydlin z prace (z domova)"
3. 4. 2007 19:14
tak jsem tuu a jdu se hajit
Ano priznavam hajim Subaru pac ho mam rad (ano jsem cvok..), ale at delam co delam nova Subaru (ty dve strasidla) muzu hajit jen po strance technicke, to ce ten vocas navrhl bych dokazal snad i ja... Starsi tribca byla hezci nebo ne? tot otazka.. me se libila starsi pac nevypadala jak laciny americky MPV... to znamena? ano ten design je fakt silenej doufam ze zarok bude tribca tri.... nova impra? utesuju se ze ten sedan vypada jak auto.. ale ta maska zapustena do narazniku? he dnes jsem cestou z prace koukal a takhle resenej predek s maskou mela jen auta data do 95..... tim asi rikam vse.... hatch ? no me prijde jak tribeca jen trikrat mensi.... upplne spatny proporce spatny previs na zadi a spatne skoseny... divna svetla vzadu (to vybouleni).... predni svetla ujdou jen ta maska a naraznik by chteli trosku sladit.. a taky by jsem snizil siuletu? co to znamnea? jsem rad ze pod kastli je Subaru..... a ze hajim ze kazde subaru vypadalo jinak? ano hajim a budu... a co!!! mam rad Legacy a miluju jak jede (spec-b manual)... stary a novy legacy maj hodne spolecneho a to je dobre pac maj svou tvař ( a i GTI musi uznat na japonce moc povedenou) impra? libi se mi nejvic P1... Bulfog taky nebyl zlej a ty divnvny dodelavky se mi taky libili.... meli svuj charakter... ale tohle hajit nemohu, pardon (mozna ten sedan) co tim rici chci ? nevim mam rad SUBU ale musim uznat ze to kluci pohnojili
Rozbalit vlákno
1
3. 4. 2007 21:48
Re: tak jsem tuu a jdu se hajit
Bez mučení přiznávám :-) :yes:
Avatar - MeSiL
3. 4. 2007 19:43
Vraťte mi mojí Tribecu!
Tohle je poameričtěnej hnus :no: Bdevítka před tímto fnusslintem byla omnoho povedenější! Chodím na trénink po cestě, kde každý den parkuje a to auto je naprosto geniální! Jen bych změnil zakončení bočních oken a nemá to chybu. Ted? HNUS. A Impreza to same :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jahonzik"
3. 4. 2007 19:53
O CO GO??
Frajeri, vzdyt to je dobry auto!! GTI jen zavidi, protoze kluci od VW s nicim takovym nikdy neprijdou. Mrknete se na vnitrek. PARADA!!! A hlavne....ma to podvozek od Subaru, ma to motor od Subaru a hlavne ma to 4x4 os Subaru. Na tyhle 3 esa Evropa nema.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "stydlin z prace (z domova)"
3. 4. 2007 20:14
Re: O CO GO??
GTI to vi a taky vi jak jsme vsichni fandove v haji za to co nam subu dela z designem..... pokud si myslis ze nevi co subu je zac tak se pletes... a vnitrek jo je pekny... motor a podvozek to melo vzdy Subaru (justy a podbne nepocitam), rozdil je v tom ze subaru vedelo jak stavet auta a ted už maj jen interier motor a podvozek....... to je to o co se tu jedna... a subu si nekupujem ja, ty nebo kdokoliv subu si musi kupovat vic lidi.... a to si B9 nekupovalo.. ano byla krasna, ale až na druhy pohled... dneska už tejden cumim na imprezu a ucim se najit neco pekneho na designu a nic nenalezam.... a ted mi jeste znicili tribcu..... a hodne lidi si kupuje auto 70% design 25% vnitrek a zbytek je zbytek
neregistrovaný "Galant"
3. 4. 2007 20:43
Re: O CO GO??
:yes: naprosto souhlasím...bohužel pro Subaru :-(
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 21:01
Re: O CO GO??
Takže zavraždili imprezu, tribecu. Aha tak to je řada na legacy. To bude vyvražděná kompletně celá rodinka. Tomu říkám fakt masakr. A všichni tomu je přihlížejí???
neregistrovaný "Lancer"
4. 4. 2007 04:39
Re: O CO GO??
No Legacy uz trochu pohnojili faceliftem, ktery jen pridal trochu Asie do jinak relativne prijemneho designu. To fakt vypada na kompletni masakr. Sakra, nekoupila nahodou Subaru nejaka jina konkurencni automobilka? :'-(
neregistrovaný "james"
3. 4. 2007 21:02
Re: O CO GO??
Takže zavraždili imprezu, tribecu. Aha tak to je řada na legacy. To bude vyvražděná kompletně celá rodinka. Tomu říkám fakt masakr. A všichni tomu je přihlížejí???
neregistrovaný "jahonzik"
3. 4. 2007 19:58
Nova Impreza sedan
Vypada dost dobre, bude to uspech.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karol"
3. 4. 2007 21:34
bravo subaru rodinný masakr
zavraždili imprezu, tribecu. Tak to už musíme najít jen legacy a bude dílo dokonáno. Bravo subaru bravo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog@post.cz"
3. 4. 2007 22:11
CHYTRÝSKOVÉ
Místní chytrýskové, zděšeni původním předkem Tribecy, jsou opět zaskočeni. Stalo se něco naprosto "nečekaného", Subaru udělalo minifacelift a z Tribecy je "najednou" super auťák. Ale to někteří vědí už od začátku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
3. 4. 2007 22:28
U.S.ubaru
Z kreativní variace na Porsche Cayenne se stala asijská variace na americký impotentní design. Mě to třeba dost připomíná křížence Santa Fe s Chryslerem Pacifica. Netrvdím že předchozí podoba byla kdovíjak krásná, ale byla rozhodně zajímavá, toto je jen a jen nuda ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donald"
4. 4. 2007 08:21
Vyjímečnost
Původní B9 mi s odstupem přijde jako klasicky subaroidní.Subaru beru jako značku,která byla vždycky "trochu jiná" než ostatní.Nedá se říct,že by byla výrazně lepší nebo horší než konkurence - v celkovém pohledu (ano vím,4x4 a Tyson pod kapotou).Zkuste si udělat menší průzkum ve svém okolí ohledně Subaru.Zjistíte,že to jsou,podle vnímání "normálních" lidí trochu "jiná" auta.S tribecou se Subaru i hezky odlišilo.To auto prostě vypadalo "trochu" jinak - prostě Subaru.Jenže problém byl asi v tom,že přijmout to auto do automobilového světa trvalo trochu déle.U Subaru se toho asi trochu zalekli,že jim to nejde moc rychle,tak hurá na facelift.No,škoda.Trochu bych upravil a použil jeden výrok tady z diskuze.Z ošklivě hezkého a zvláštně zajímavého se stalo nudné. Ale kdo ví,třeba jí do půl roku vstřebám....
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2007 09:33
Z extremu do extremu
Z vynimocnosti, ktora ale bola asi az prilis vynimocna, do konfekcie, ktora je zas az prilis nudna. Dobre auto, na zaciatku zivotnej pute prilis odvazne na to, aby zakaznici cakali nan fronty a pokracuje nudnym ksichtikom, ktory nezaujme pre zmenu vobec...Akoby sa Subaru zacalo stracat same sebe, a muselo sa hladat...
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2007 10:34
definitivne projety...
protoze cenim Cayenne, vcelku se mi (po nejake dobe) zacala libit i Tribeca...ovsem pouze exterier...interier jen v noci jako nahrazka za tanecni klub :-) Tohleto STVORENI, ktere jsem zahledl na fotce naplnuje anglicky ekvivalent toho slova...ovsem v pocestenem vyznamu...totiz KREATURA 8-s Zacina mit opravdu blizko k vysokou peci projetemu designu Santa Fe :no: Dalsi facelift ze SUshiBARu cekam tak na jare 2008 :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ghostyx
5. 4. 2007 00:20
Re: definitivne projety...
Naprostej souhlas... :yes: Po tom co se jiz zdalo, ze si Subaru konecne naslo svoji velmi originalni (a musim dodat, ze i svym zpusobem libivou) tvar v podobe stavajici Tribecy B9, tak splodi toto... :no: :no: :no: Jakysi hybrid predku z Fordu Explorer a zadku ze stavajici Tribecy B9? A jeste k tomu ta hnusna nova Impreza? Pripada mi to jako docela dobry aprilovy zert... :-(
neregistrovaný "3.0 CSI"
4. 4. 2007 10:49
Podoba je jasna
Este viac nez Chrysler Voyager je tejto Tribece podobny Chrysler Pacifica. A aj STi mi pripomina... hmmm... 5-dverovy Crossfire. Samozrejme hovorim len o pohlade z predu.
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 4. 2007 17:46
...
Je my lúto ,že všeci hodnotíte autá podla vzhladu a prestýže ale subaru neni o tom kdo sa v ňom viezol vie že to ani náhodou není auto o vzhlade a to by si mali niektorý z vás uvedomiť!
Rozbalit vlákno
0