Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Ampera: Cena začíná na 42.900 Euro

Dlouho očekávaný hybrid se konečně z fáze testování dostává na dohled spuštění prodeje.
Zpět na článek
12. 11. 2010 13:37
neregistrovaný "RayBan"
12. 11. 2010 14:07
neregistrovaný "Heine"
12. 11. 2010 14:24
12. 11. 2010 14:42
12. 11. 2010 14:47
neregistrovaný "Heine"
12. 11. 2010 16:54
12. 11. 2010 18:48
13. 11. 2010 21:13
12. 11. 2010 20:05
12. 11. 2010 20:42
12. 11. 2010 20:26
Avatar - dicky
12. 11. 2010 13:19
tak cenova realita je tady
no nekup to za mega sedesat jezdit famozne eko .Doufam ze Bursik bude mit aspon dve kdyby mu jedna zdechla :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - das_autos
12. 11. 2010 17:25
Re: tak cenova realita je tady
Ne ten jezdí na biomasu >:D .
neregistrovaný "RayBan"
12. 11. 2010 13:37
Zelený vtip na šest
Kdo uhádne hádanku, dostane kalendářík na příští rok ( z recyk.papíru pochopitelně ) >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2010 13:48
Re: Zelený vtip na šest
Zkouším to jako první, je to .............. Volt !!!!! Ba ne, to je na 4.... A co třeba Ampera... jedna dva tři čtyři pět šest, zkusím tedy Ampera, třeba to vyjde. :-)
12. 11. 2010 14:00
Re: Zelený vtip na šest
Bursik?
neregistrovaný "Heine"
12. 11. 2010 14:07
Re: Zelený vtip na šest
>:D :yes:
Získáváš Zlatého bludišťáka.
12. 11. 2010 14:18
Re: Zelený vtip na šest
>:D :yes:
12. 11. 2010 14:24
Huraa
Ted uz nic nebrani tomu, koupit si treba vybavenou octavku s 1,6 tdi za pul mega(ci jine auto dle chuti) a dalsich pul projezdit. Nez prijde ta elektrika.
Ampera je pro nadsence. Navic opel(chevy)- tim se nechci nikoho dotknout, ale byt to nekdo z nemecke trojky a udelat auto s podobnou technikou za mega, bylo by to prijatelnejsi pro hodne lidi.
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2010 14:32
Podstatnější je za kolik budou nové baterky
které se budou muset často vyměňovat.
Rozbalit vlákno
6
12. 11. 2010 14:42
Re: Podstatnější je za kolik budou nové baterky
A to mas z jakyho zdroje?
12. 11. 2010 14:49
Re: Podstatnější je za kolik budou nové baterky
Ve videokameře mně baterka za 1500 kč začla po 3 letech odcházet. U digitálního foťáku jsem kupoval nové baterky po 4 letech, staré byly zcela mrtvé.
Avatar - Blue Sun
12. 11. 2010 15:36
Re: Podstatnější je za kolik budou nové baterky
Hm, je to pár dní, co jsem způsob nabíjení a používání akumulátorů v hybridech vysvětloval Cara Binierimu. Je vidět, že o neinformované tu fakt nezavadím...
Ne, tady vo pitomce nezavadíš...
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2010 16:20
Re: Podstatnější je za kolik budou nové baterky
Když nám to ještě asi tak milionkrát vysvětlíš, tak ti třeba uvěříme, chce to trpělivost a tu zjevně s námi pitomci nemáš... :-)
Holt když už jsem x krát vyměňoval batrii do mobilu, mám 3 notebooky s mrtvvými baterkami a dalších podobných zkušeností dost, třeba použít většího kalibru na to nás přesvědčit, že to s tím odejitím baterek a s výrazným snížením jejich kapacity po 2 letech nebude tak horké.

Ale mají to chytře vymyšlené, sposta lidí si ani nevšimne, že se jim motůrek spouští dříve a dříve... až jednou.... se jim spustí hned po rozjetí auta... :-)
A potom... BINGO !!! Pokud 1500 USD za "dobře zrepasované baterky" (co to asi obnáší???) Priusu, tak za 10x silnější baterie třeba tak 10x víc, cca 10000 USD?

Jojo, ne nadarmo chtějí za to přes milion, když baterky dělají 300000.
12. 11. 2010 16:40
Re: Podstatnější je za kolik budou nové baterky
nikdo to nikoho kupovat nenuti
Avatar - Blue Sun
12. 11. 2010 17:03
Re: Podstatnější je za kolik budou nové baterky
No, pokud stojíš o informace, přečti si jeden z mých komentářů u článku o cestě Ampery z Brightonu do Londýna. Pokud ne, dělej ze sebe blbečka klidně dál.
12. 11. 2010 14:42
Baterie 16kWh.
A po třech letech to bude 8kWh a dojezd spadne z 40 km na 20km.
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Heine"
12. 11. 2010 14:47
Re: Baterie 16kWh.
Jen počkej až dorazí někteří diskutéři, oni ti ten dojezd vysvětlí. :-)
12. 11. 2010 16:14
Re: Baterie 16kWh.
Jen cas ukaze...

Co se tyka baterek tak jsem si nevsiml, ze by majitele starych priusu po x letech auta byla nepouzitelna a neprodejna...

Uvidime jak se rozbehnou obednavky v USA?
Avatar - dicky
12. 11. 2010 16:54
Re: Baterie 16kWh.
spis bych se zamyslel kdo da milion tady v evrope za neco nevyzkouseneho a snad i prapodivneho tak pro image se urcite par lidi najde at z showbyznysu nebo z politiky ale mezi lid to s nakym rozsirenim bude bledé..tak 10000 euro cena a pak by to byl mozna hodne velky cervik do hlavy normalnich lidi.
Kolik stoji benzin bez dani14-16? stacilo by sundat dane na pul a nikdo by nikdy o se bateriich se neprel..elektromobilum by se kazdy vysmal..ale stale tu je lpg s 15 kc litr,e 85 s 24 korunami klidne a docela proverene alternativy bez rizik..Zajimava bude urcite propagace a AMPERY typu usetrete sve penize za palivo je drahe budte ekologicti a podobne..
Avatar - Blue Sun
12. 11. 2010 17:07
Re: Baterie 16kWh.
Svého času byl Prius taky neskutečně drahé auto, chuťovka pro zasvěcené a labužníky. Pár známých osobností a uvědomělých amerických svazáků si jej koupilo, tím mu dodali na popularitě mezi movitější klientelou, ta si jej taky koupila a dnes se cenově liší od běžného auta své velikosti mnohem méně, než při prvním uvedení na trh.
Troufám si klidně tvrdit, že tenhle případ bude obdobný. Pár slavných, aby ukázali, jak to s planetou myslí vážně, si koupí Amperu, pak další takoví, kteří se jimi inspirují a za deset let nemusí stát nová milion, ale třeba šest set tisíc. Nehledě na to, že uvedená cena je nedotovaná a na koupi takového auta budou ve většině zemí ekologické dotace, tím pádem to zase o pár euráčků klesne...
12. 11. 2010 18:48
Re: Baterie 16kWh.
Chuťovka pro zasvěcené a labužníky ? Zasvěcené do čeho ? Závidím příkladný optimismus a nadšení. Ještě mi chybí óda na Priusovu krásu, lehkost, mrštnost a rychlost. Můj názor je v diskuzi pod článkem Opel Ampera: Brighton - Londýn na jedno nabití.
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2010 09:47
Re: Baterie 16kWh.
Ignorant jsi, ignorantem i zůstaneš.
Jsou lidé, kteří nehledí jen na vnější krásu auta, ale mají i mozek a dovedou uvažovat do budoucna.
Mimochodem, můj optimismus a nadšení plynou třeba z toho, že jsem se elektropohony zabýval nějakých pár let života, dalo by se říci, že mě tak trošku živily. Teď už jsem někde jinde, ale stále je to oblast, která mě zajímá. Možná i proto hned neodsoudím vše, co se objeví, abych dostál módě doby, která musí do elektronovinek kopat vší silou. Přitom nechápu proč, když podle nich jsou elektromobily tak nekonkurenceschopné...
13. 11. 2010 21:13
Re: Baterie 16kWh.
Rozhodně se nehodlám snížit k urážkám diskutujícího, i když s jeho názorem nesouhlasím.
13. 11. 2010 23:00
Re: Baterie 16kWh.
A prečo by si mal, niekto tu niekoho uráža? ;-)
12. 11. 2010 19:13
Re: Baterie 16kWh.
Prius I - chuťovka pro zasvěcené a labužníky??? >:D Sorry, opravdu jsem se tady tak dlouho nezasmál >:D Je vidět, že máme každý jiný chutě....

To byla jen taková odbočka na úvod, já chci hlavně reagovat na tvou zmínku o ekologických dotacích. Z těchto případných dotací se mi myslím oprávněně ježí chlupy na rukách! Kolik by sis jako tak představoval na jednu Amperu nebo jinou "ekologickou" krabici? Tak co, kolik dáme ze státní kasy? 3tis eurovek..nebo ne, rovnou 10? Pěkné...a kdo to jako zaplatí? Co tak třeba ten h.ň.u.p., co nevidí do budoucnosti a dovolil si koupit o polovinu levnějšího ropáka nebo benziňáka. A jak to z něho vytáhneme? Co tak třeba zvýšit ve jménu ekologie o dvě kačky spotřební daň na benzín...???

Už mám těch aut na baterky po krk! Věřím, že tak za 10 let je můžu akceptovat...prostě v tobě, kdy budou na takové úrovni, že budou dávat smysl. Ale dnes určitě ne....
:no:
12. 11. 2010 19:34
Re: Baterie 16kWh.
A jak myslis, ze se k tem tebou akceptovanym modelum vyrobci dopracujou??? Znenadani objevi veskery technologie potrebny k idealnimu provozu elektroaut? Tak jako clovek prosel evoluci, i elektroauta musi projit svoji evoluci a Ampera je jednim mezistupnem k te "dokonalosti", kterou ty jses ochotny za 10 let koupit.

Sorry, ale premyslej trochu. :no:
12. 11. 2010 19:57
Re: Baterie 16kWh.
A je auto na baterky vůbec ta správná cesta? Nezlob se na mě, ale první vlaštovky tu byly už před sto lety a kam došly. Myslím, že samotní výrobci aut jsou ekobyrokraty tlačeni někam, kam sami nechtějí. Elektromobily nejsou jediná cesta.

P.S. Nenapsal jsem "koupit", ale "akceptovat" ;-)
12. 11. 2010 22:21
Re: Baterie 16kWh.
Jak by rekl nas velikan Jara Cimrman: "Tudy ne, pratele!" :-) Tenkrat na to vubec nebyly technologie. Dneska uz jsme na tom trosku lip, ale porad to neni ono. Tak ci tak si myslim, ze je dobre, ze se zkousi hledat a prozkoumavat novy cesticky. Zanedlouho se najde nekdo, kdo extrahuje vsechny klady z elektro aut, hybridu, aut na solarni pohon a mozna i spalovacich motoru a vytvori dokonaly eko auto, ktery bude krasny, rychly, pohodlny, levny a kazdemu dostupny... no dobra... ten zaver uz je asi trosku moc ruzovej, ale snad chapes, co tim chci rict... ;-)

PS: Nejsem zadnej eko magor, miluju vuni benzinu, ale taky mam rad novy veci, proto mam rad i Amperu.
12. 11. 2010 20:05
Re: Baterie 16kWh.
Naprosto souhlasím. S těmi dotacemi to bude asi jako se solárními elektrárnami, kde se vyplatí v noci svítit žárovkami na panely a spotřebovávat normální el.energii a vyrábět dotovanou "zelenou sluneční" energii. A to je podobné jako spalovacím motorem vyrábět elektřinu a tou pohánět auto. Toto řešení je dosud stále ztrátovější, než použití normální převodovky.
12. 11. 2010 20:33
Re: Baterie 16kWh.
nepísal si presne to isté aj 10 rokov dozadu? A o 10 rokov zase napíšeš, že je to o ničom, ale že za 10 rokov budeš autá na elektrinu akceptovať...
12. 11. 2010 20:52
Re: Baterie 16kWh.
Před 10 lety jsem tu nic nepsal, nick tady mám asi 2 měsíce ;-) Těch deset let neber doslova, nejsem Lomikar (do roka a do dne). Chtěl jsem tím říct, že za nějakou dobu (asi dlouhou) může být v nabídce elektromobil za takovou cenu a s takovýma vlastnostma, že to nebude c.h.u.j.o.v.i.n.a koupit. Takže ho budu akceptovat (neplést s koupit). Jsem si jist, že ve stejnou dobu bude v nabídce i spalovací motor (ať už bude spalovat cokoli) a ten si KOUPÍM JÁ!
12. 11. 2010 20:57
Re: Baterie 16kWh.
Nemám brať doslova, a pritom aj Ty berieš doslovne čo píšem. Skús čítať medzi riadkami. ;-)
12. 11. 2010 21:05
Re: Baterie 16kWh.
...aha...no někdy mám trošku delší vedení...to dělají asi ty benzínový výpary ;-)
12. 11. 2010 21:26
Re: Baterie 16kWh.
Skrátka a dobre, kto nebude chcieť, nebude mu elektromobil recht nikdy, ani o 10 rokov, ani neskôr. Nech sa páči, benzín a nafta budú tiež, prečo by neboli?
Kto pochopí význam a účel elektromobilu, a príde na to, že mu elektromobil bude plne vyhovovať - z pohľadu využitia aj nákladov, tak si ho môže tiež kúpiť.
Elektroautá a klasiky si ešte veľa rokov budú konkurovať len minimálne.
12. 11. 2010 17:13
Re: Baterie 16kWh.
Ampera bude na nemeckym trhu za 900 000 a ne za mega. Koneckoncu i v clanku je napsano, ze se cena muze lisit. Na prvni pohled to zas az takovej rozdil neni, ale 100 000 k uzitku nekde jinde neni malo. Kdyz se pripocte nejaka ta akce dealeru, je mozny, ze se na 850 000 dostane, takze s tou cenou to zas az tak zly snad nebude. (otazkou je, jestli v CR pujdem cestou Nemecka nebo ne)
12. 11. 2010 20:39
Re: Baterie 16kWh.
Tak či onak, nasadili latku vysoko.Niekey mi pripomínajú našich obchodníkov - dať čo najvyššiu cenu, ktorá sa dá ešte akceptovať, "aby sme veľa zarobili". Ani tých tupcov nenapadne, že ak znížia cenu o pár percent, odbyt môže stúpnuť podstatne viac a zisk bude tým pádom väčší - iba to bude treba viac točiť, robiť väčšie obraty, ale to už ide spolu s primeranou cenou.
Jasne, stále je vraj kríza, ale na takéto novinky by sa mala dávať skôr dumpingová cena aby sa chytili (a vopred naplánovať finančné mínusy), a až potom rozbehnúť biznis. Za cenu blízku mega, keď stredná klasika stojí podstatne menej, ich bude na cestách jak šafranu.
Avatar - ryman
12. 11. 2010 20:42
Re: Baterie 16kWh.
jak šafránu? to je, podlě mě, ještě hodně optimistické >:D
12. 11. 2010 20:56
Re: Baterie 16kWh.
Máš recht, dneska dostaneš sušený šafrán skoro v každých potravinách. ;-)
12. 11. 2010 22:22
Re: Baterie 16kWh.
Jak tady ctu ty tvoje odborne nazory - "na takéto novinky by sa mala dávať skôr dumpingová cena aby sa chytili (a vopred naplánovať finančné mínusy), a až potom rozbehnúť biznis." - tak bych řekl ze ten šafrán i hulíš.... 8-s
12. 11. 2010 22:31
Re: Baterie 16kWh.
Skús to trochu rozviesť...
12. 11. 2010 22:44
Re: Baterie 16kWh.
No normálně, usušíš, ubalíš, a zapálíš... :-)
13. 11. 2010 22:55
Re: Baterie 16kWh.
A potom že ja hulím...
12. 11. 2010 18:03
O úspechu rozhodnú zákazníci ...
Ale skôr o neúspechu ?

Za tie prachy má človek slušný Mercedes C a ešte mu ostane dosť na benzín ...

Osobne to považujem za hračku pre milionárov ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
12. 11. 2010 20:26
Výsměch...
co jiného k tomu říct? >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2010 20:42
Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
Na nabití 16 kWh baterie budu potřebovat při ztrátách asi 19kWh x 5 Kč/kWh
a mám tu 95 Kč na nabítí baterie na kterou ujedu 40 km.

To je skoro 2,5 Kč/km. To moderní turbíčka udělají také.
Rozbalit vlákno
8
12. 11. 2010 20:54
Re: Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
1.Elektrina nie je v tomto aute jediný zdroj energie.
2.Nepočítaš dobíjanie za jazdy a rekuperáciu.
3.Skús počítať s cenou nočného prúdu.
Za predpokladu, že ti to vyjde rovnako ako turbo (čo asi nevyjde), tak sa teš aspoň z faktu, že ti to nebude pri garáži smrdieť pod nosom. >:-[]
Avatar - dicky
12. 11. 2010 22:43
Re: Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
vite co panove?me by to bylo v celku jedno jestli i kdyby ten hyper stroj dojel na baterku jen 10km a nekdo si to poridil proc ne kazdeho svobodne rozhodnuti preci.
Ale v zahranici uz to zvyhodnuji vic a vic zvyhodnuji- malo emisi?elektro vuz?dame ti nizsi dane jeste ti pomuzem pri koupi a vybudujem pro tebe prednostne parkovaci mista .
Kde je svoboda jedince stejny pristup ke kazdemu ?Nikdo by nemel byt omezovan podle toho v cem jezdi at starym kramem nebo poslednim suv
NE ABY NORMALNI AUTOMOBIL PLATIL A NEW ELEKTRIC SE CHECHTAL sup do centra zadarmo
Tam to speje a magistraty uz se na novou dan za vjezd jen klepou myslim ze ten prazsky ma i studii jak na to....na nas
13. 11. 2010 00:01
Re: Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
Nevim no.... mozna uz jsem zpracovanej eko kampani, ale zvyhodnovani elektro aut mi prijde logicky. Driv jsem bydlel v centru Plzne a nebylo to prijemny bydleni... Kdyz si predstavim, ze by mi tam misto ropaku a benzinaku sustely elektro motory, mozna bych se ani nestehoval... Takze zvyhodnovani elektro aut jedine :yes:
13. 11. 2010 22:57
Re: Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
Presne ako píšeš. Ale kto nechce pochopiť nepochopí. Však jemu to pod oknami nesmrdí ani nehučí, tak prečo sa obmedzovať nejakými drahými nezmyselnými elektromobilmi... 8-s
13. 11. 2010 22:56
Re: Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
Uvažuješ? Inak by si asi nemusel jeden (ťažko vydretý?) príspevok kopírovať kade-tade... :-!
Avatar - dicky
14. 11. 2010 10:35
Re: Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
Vadi ti auta pod okny?Zijes ve svobodnem state nikdo ti nebrani se prestehovat jinam kde mas klid a prirodu >:-[] a nikdo ti nenarizuje bydlet tam kde bydlis.Ale hluk atd rozhodne nedava pravo omezovat a trestat druhe kvuli jejich starym automobilum nebo jine pro jejich velka hlucici suv.
To by jste mohli pote take doporucit ze by vsichni mohli jezdit mestkou a po meste by se platilo za kilometr napr za nejakych 10-20 let
A o to ja a mozna i jini lide rozhodne nestoji
Kazdemu mer stejne v osobnich autech a neprotezujme urcitou skupinu.To je nebezpecne zneuzitelne.
14. 11. 2010 14:04
Re: Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
Bože a nech potom človek nenadáva, keď stretne dementa... 8-s
Avatar - dicky
14. 11. 2010 18:04
Re: Nejdou mě počty, protože moc neušetřím
ZMUZES SE JEN NA URAZKY ? TAK TO UZ TO VZDAVAS SKODA....