Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel a Zorro chystají legendární slevy

Ondřej Láník
Diskuze (20)
Po jarní slevové akci "24 hodin Opel" připravila značka na letošní podzim další hromadnou prodejní kampaň. Zájemci mohou vybírat z centrálního skladu Opel ze 3 tisíc vozů všech modelových řad, slevy se mají pohybovat ve výši 40 000 až 350 000 Kč.

Po jarní slevové akci 24 hodin Opel připravila tato značka na letošní podzim další hromadnou prodejní kampaň. Zájemci mohou vybírat z centrálního skladu Opel ze 3 tisíc vozů všech modelových řad, slevy se mají pohybovat ve výši 40 000 až 350 000 Kč.      

Po mimořádném úspěchu jarní prodejní akce „24 hodin Opel“, během které dealeři společnosti Opel C&S nabízeli non-stop od pátečního poledne do sobotního oběda skladové vozy s mimořádným slevami a podařilo se jim prodat celkem 540 vozů, nyní Opel přichází s podobnou kampaní. Jejím patronem je legendární hrdina Zorro, který zájemcům přinese neméně legendární slevy ve výši 40 000 Kč až 350 000 Kč (v závislosti na zvoleném modelu).

„Určitě bude z čeho vybírat,“ tvrdí Roman Šubert, marketingový ředitel pražské kanceláře společnosti GM Southeast Europe. „Na zákazníky totiž v centrálním skladu automobilky Opel v maďarském Györu totiž čekají tři tisícovky osobních a lehkých užitkových vozů všech modelových řad. Ačkoli je tedy nabídka bohatá, i tentokrát bude – stejně jako na jaře – platit: Kdo dřív přijde, ten dřív bere…“

Na rozdíl od jarní kampaně „24 hodin Opel“, kdy měli dealeři otevřeno non-stop 24 hodin, budou tentokrát akci „Zorro“ vyhrazeny dva dny, a to pátek a sobota 21.10. a 22.10., kdy budou mít dealeři otevřeno od 8:00 do 20:00 hod.

„Na kampani „24 hodin Opel“ jsme si ověřili, že tento způsob nabídky je pro zákazníky lákavý, a proto jsme i tentokrát sáhli po tomto konceptu,“ vysvětluje Roman Šubert. „Věříme, že se v mnoha ohledech ještě výraznější zvýhodnění a bohatší nabídka i tentokrát přivedou k dealerům Opel spousty koupěchtivých zákazníků.“

A ještě vysvětlení pro ty, kterým vrtá hlavou název nové kampaně: General Motors podporuje celosvětové uvedení nového filmového ztvárnění příběhů legendárního hrdiny. „A protože Zorro je legendou a vysoké slevy stejnojmenné kampaně se také zařadí mezi legendy tuzemského trhu, bylo o názvu naší nové prodejní akce rychle rozhodnuto,“ vysvětluje Roman Šubert. V českých kinech se Zorro objeví 27. října…

Ondřej Láník
Diskuze (20)