Ze showroomů českých a slovenských zastoupení značky Opel se v tichosti vytratil model Agila. V současnosti dealeři již jen doprodávají své skladové zásoby.
No ja Ti neviem, Ople idú v mojich očiach stále :no: , a po poslednej skúsenosti s predajcom v BA ešte viac - chybne som predpokladal, že značka ako Opel má predaj na úrovni. Jedinou snahou predvača mi bolo predať to, čo mal na predajni a na sklade. Pri zmienke o inom aute ako bolo k dispozícii ma strašil dodacími lehotami, kvalitou(!) a tým, že pri objednávke do výroby chce zálohu 50%... Po Fiate v salóne Valušek druhá najotrasnejšia skúsenosť.
Mňa v predajni Opel zarazilo oblečenie predajcov, boli v tričkách a rifliach, skoro ako Vietnamci na trhu... 8-s Rozhodne dojem dôvery vo mne nevzbudili.
Každopádne taká predajňa nerobí značke dobré meno. Ja som išiel mrknúť na Corsu ako alternatívu (obzeráme pre manželku Yaris), ale po tejto skúsenosti už nejak nebola chuť sa tam vrátiť...
Bol som už predtým (či ich je ešte viac v BA neviem, ale už to nemienim ani zisťovať), venoval sa mi tam mladý predajca v rifloch a tričku (ako spomenul už kolega) a skončilo to tak, že som vedel o výbavách a cenách z internetu viac ako on, a a to ešte v kuse chodil nazerať do papierov a do počítača. Nie že by nemal snahu a nebol slušný, aj keď som odtiaľ nijak naštvaný alebo rozladený neodchádzal, bolo to rozpačité, preto som išiel do inej predajne a tam to dopadlo ako to popisujem vyššie.
Ale nie je mi to extra ľúto, tie autá ma proste neoslovujú tak aby som po tom šiel.
Taky mě hodněkrát naštvali a přesto jsem koupil. Kolega minulý týden obeslal poptávku na 10 firemních aut a myslíš, že by se přetrhli ? Už 2x je musel urgovat ...
Zas Corsa nie je auto, pre ktoré by som sa extra trhal, ale tak skúsiť som chcel, nepoznám to auto príliš. Ale skrátka Opel nie. Auto nie je len o kúpe, ale aj o ďalších službách, servise...ťažko možno predpokladať, že tam to bude lepšie.
Tim chci rict, ze Opel nebude kazdej den kontrolovat vsechny sve showroomy, je na jejich majiteli, aby si ohlidal, jak je se zakazniky zachazeno, jak showroom vypada a jak jsou lide obleceni...
Ja mám naopak len dobré skúsenosti s Oplom, pravda auto som kupoval v Prešove. Vystupovanie a oblečenie predávajúceho na úrovni, najprv mi ponúkol auto zo showroomu, potom nejaké skladovky a keď som aj tie odmietol, zadal objednávku do výroby podľa mojich predstáv. Venoval sa mi dosť dlho a nikam neodbiehal,skrátka vystupovanie na úrovni. To isté aj pri preberaní auta. Pri podpise objednávky som musel zložiť zálohu vo výške 1000 EUR (ale nie 50 %),pri odstúpení od zmluvy by som musel zaplatiť 1 % z ceny auta, predajca mal tiež platiť nejaké penále pri nedodržaní dodacej lehoty (neviem teraz koľko %,ale bolo to v zmluve uvedené).
Veľmi zlú skúsenosť mám s prešovským predajcom Ford. Po tom, čo som tam zažil, by som od nich auto nekúpil.
problém nebyl v Corse, ale v tom, že Agila vlastně neni Opel
Podle mě problém nebyl ani tak v tom, že by Corsa Agile přetahovala zákazníky, ale v tom, že Agila nebyla Opel. Měla možná jeho logo na karoserii a volantu, ale jinak to byla splaška od Suzuki. Kdybych chtěl Opela, tak se všim všudy. Na novejch Opelech jsou podle mě nejhezčí jejich interiéry, ale tohle mělo typickej japonskej interiér, akorát trošku dražší za lepší logo a to nestačí.
Re: problém nebyl v Corse, ale v tom, že Agila vlastně neni
mě ten interier připadá s ohledem k tomu co lze v teto kategorii videt docela vkusny... Celkove se mi to auto dost libi a vybirat v teto kategorii byl by to zhavy kandidat...
Jinak od majitele jisté prodejní sítě aut vím, že Opel jsou nejspolehlivější auta z jejich nabídky (ta čítá 7 značek a mimo jiné i Volvo)...
Tak to u nás taky. A byl jsem minulý týden přítomen vykládání náklaďáku před dealerstvím Suzuki v Sev.Čechách a byla to samá SX4 a Splash. V showroomu měli šest Splashů, sedm různě sestavených SX4, ale zase jenom dva Swifty, jednu Vitaru a žádnýho Jimnyho. Na tom je myslím celkem dobře vidět prodejnost. U Fiatu rozhodně Sedici nezabere půlku prodejny. O Agile ani nemluvím.
ale o to prave ide - Sedici nie je preznackovany SX4 ale podielal sa priamo na vyvoji uplne od zaciatku, ale osoh z toho ma asi viac Suzuki. Mozno sa ale mylim, napr. v Taliansku moze byt situacia uplne ina a tak vyvazenost predajov koriguju vybavami, cenami v jednotlivych trhoch.
Neviem, možno majú podľa vnútornej dohody rozdelené trhy >:D
A inak sedici má všetky prvky preznačeného SX4, najviac to vidno na japonskom interiéri kde mi ten znak fiatu sedí ako päsť na oko..či to podielanie na vývoji nie je iba marketingový blaf