To je pořád samé Astra - nejsilnější diesel co jsme vyrobili všech dob, Insignia - nejlepší auto co jsme kdy vyrobili, Corsa - všichni nám můžou závidět ... Opel se pořád plácá jen sám sebe po ramenou a pak to dopadá takto : [odkaz] ... a prodeje jdou stále níž a níž ... fakt podivné na to, že dělají všechno "nejlíp" :-)
preco by to malo byt auto pre odlisne orientovanych? Sudis podla coho? podla reklamnych spotov kde vystupuju dobre vyzerajuce figury? Oplov adamov tu bude jazdit iste dost a budu v nom jazdit normalni ludia.... nie je to auto pre zakomplexovanych to je pravda
bohužel oni evidentně nemají ani špetku sebereflexe - design mají za poslední dobu skvělý, ale ty chyby, ten neskutečný přístup k řešení problémů a k zákazníkovi, a je jim to úplně jedno, hlavně že už prodali, díky billboardům. Z dlouhodobějšího hlediska je to smrtící taktika pro Opel.
ako tak citam, mam pocit ze ty nemas problem s automobilkou ale idiotskym importerom. Tu by som hladal problem skor v idiocii a arogancii predajcu. Take iste problemy ta mozu pristihnut aj pri 3er, A4 ci passate ci mazde 6. Proste blby kus od vyroby, stava sa holt. Ale ked sa k tomu takto postavi predajca tak je to fakt smutne. Ona automobilka casto netusi co sa deje tam "dole",,,
Já už ani moc problém nemám, já už se rozhodl, že s nimi nehodlám ztrácet ani minutu svého času, protože to bylo všechno úplně zbytečné, oni prostě nechápali a chápat nechtěli. Jinak nahoře to bylo stejné jaké dole. Z Německa to házeli do ČR na importéra do Prahy, importér z Prahy to házel na dealera ve Zlíně a dealer ve Zlíně to házel na importéra v Praze. Zákaznické centrum si to přehazovalo na prodejní oddělení, prodejní oddělení na záruční oddělení a nakonec jediný výsledek byl asi ten, že se mě nějaké jejich další oddělení ptalo jak bych ohodnotil vyřízení věci Zákaznickým centrem poté, co se mi 3 měsíce ani neozvali. Tak jsem jim sdělil, ať si všude napíšou pětky. To je "řešení" ve stylu Opel - o problému věděl jak dealer, tak vedení pro celou ČR a dokonce i Německo. Časem třeba zveřejním ještě i obsah těch reklamací a jejich kompletní odpovědi včetně často se opakující vět "to nás mrzí" a nabízíme Vám slevu na nové auto 20 tis. jako kompenzaci za problémy ... co to je za řešení ? Oni jasně dali najevo, že nic víc čekat nemám, já jsem jasně pochopil po X té opravě, že nejsou schopni či ochotni to řešit, takže mě už víceméně nejde o nic víc, než aby to prostě jen nezůstalo v mojí hlavě a všichni ostatní obdivovali v reklamách to nejlepší auto, co kdy nejlepší automobilka vyrobila. Nečekám, že tím něco získám, není cílem ani škodit Opelu či dealerovi, ale pouze ukázat jak to vše bylo a je, pokud se k tomu všemu takto stavěli a pokud si jsou jisti, že vše dělali dobře a že mají kvalitní výrobek i servis a přístup k zákazníkovi od spodu až nahoru, tak se přeci nemají za co stydět.
Ja s tebou suhlasim a viem pochopit tvoju frustraciu. Na tvojom mieste by som robil to iste a dealera aj importera by som rozniesol po internete aj po mediach. Aby ten podrgany dealer uz nikdy nepredal ani jedno auto, ked sa spravaju takto k zakaznikovi.
A je to všechno skutečně tak ? Nechcete jenom donutit prodejce uznat závady a potom vrátit peníze, když uznali chyby.V hospodě jsem slyšel, že Franta říkal,že Máni známý si staví barák skoro zadarmo. Nechá firmu chvíli stavět, pak si najde "závady" a firmu vyžene bez placení, vezme další stavební firmu věřte nebo ne,za chvíli s ní má podobný "problém" no a nakonec... má to zadarmo! Věříte ? V tomhle státě se nemůže každému věřit všechno co tvrdí, " zloděj křičí, chyťte zloděje" je hodně staré a prověřené.
Tak ten kdo si přečte recenzi pochopí jak to je a hlavně pokud se podíváte na fotky a videa, tak pochopí snad každý také to, že si nevymýšlím a ani nic nezkouším ... nemám vůbec potřebu tlačit prodejce do uznání závad, ostatně oni je nikdy ani nerozporovali, ale nemám náladu se s nimi tahat léta po soudech. Pouze se držím hesla jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá a pokud oni se ke mě staví takto, řekl jsem jim narovinu, že se asi nemají za co stydět a že to zveřejním. Ano, měl jsem zájem na tom, aby auto vyměnili nebo aby vrátili peníze, ale to až poté, co 6x nebyli schopni něco opravit definitivně a že to vždy trvalo nějakou dobu než se to zase rozvrzalo, to má být můj problém ? Vy byste v takovém autě jezdili ? Já dal za to auto 900 tis. Kč a to je částka, která neodpovídá ani tomu, v čem teď musím jezdit, ani tomu, jak jsou schopni opravovat a stavět se k zákazníkovi. Narovinu řekli, že na tom nechtějí tolik tratit, ať si doplatím nové auto ... a to jako proč ? Protože to má vady, za které já jako zákazník nemůžu ?
Jinak nebezpecnavoso ještě si pamatuju Váš komentář na jiném místě, kde jste na podobný příspěvek opět na obranu Opelu napsal(a) : Jen jestli je to všechno pravda, "vrzání" je dost mlhavý a subjektivní pojem. Internetová hospoda snese hodně.
Stačí se podívat na FB profil a na ty videa. Víc nemá cenu ani komentovat narážky na zloděje a vydrbávače, kterými v tomto případě rozhodně nejsou zákazníci Opelu ale ... (ať si každý dosadí sám). Pokud každý bude zticha a nebude na problémy tohoto typu upozorňovat, tak si prodejci i importéři vždycky budou dělat s jednotlivcem zákazníkem co chtějí.
Stejně lacině jako Vy, nebezpecnavoso, při Vašich nepodložených dohadech, bych mohl začít spekulovat nad tím, zda s ohledem na Vaše stabilní reakce ke značce Opel a shazování prokazatelných vad jako téměř smyšlených jen na základě tvrzení typu "ono to možná bude pravda" když to tady napíšu, nejste náhodou placeným zaměstnancem importéra, dealera apod. a proto ty Vaše komentáře o tom, že pokud někdo napíše, že Insignia vrže a Opel s dealerem mají přístup o ničem, tak ihned kontrujete s tím, že to bude asi buď hospodský kec, anebo výmysl "zloděje". Ono by to tak i mimochodem odpovídalo duchu posledního e-mailu, který jsem od dealera obdržel :-)
takže ty soudíš auta podle diskuzních fór? No tak ať se podívám na jakékoli forum, tak tam najdu mraky podobných zkušeností. Od jakékoli značky. Zrovna nedávno jsem četl zkušenosti majitele BMW o přístupu automobilky k reklamaci. Vyjádření znělo jasně - kopání do mrtvoly. A co to znamená? Že BMW dělá špatná auta?
Sudit produkciu automobilky podla jedneho kusu a mizerneho pristupu servisu je scestne. Pokial dobre viem tak astra a insignia su vo svojej triede druhe najpredavanejsie auta. Ze by boli vsetky nanic a kupujuci su masochisti?
Nesoudím podle jednoho kusu, vím totiž o dalších Insigniích, které mají stejný problém, to jen dealer se snažil přesvědčovat, že jsem jediný, kdo si stěžuje. Nevylučuju, že to může být částečně i cestama, protože ve Zlíně na hlavní třídě nic nevrže, ale kdo z nás jezdí jen po opravených rovných cestách, zvlášť tady v ČR :-) Netvrdím ale ani, že všechny Insignie mají tento problém, vím o těch, co nevrže ani loketní opěrka, ani dveře, ale třeba "jen" středový panel, pokud mají málo najeto, tak zatím ani ne tak moc. Sám všude naopak tvrdím, že problémy může mít jakékoliv auto. Pokud něco "soudím" (já bych spíše ale řekl, že se snažím veřejně vyjadřovat po tom všem, co jsem si byl nucen projít), tak je to přístup dealera a importéra. A pokud je takový u jednoho, může být i u druhého, pokud nastane jakýkoliv problém s jinou Insignií, jinou Astrou apod.
Vrzající auto je průšvih... ale když se budu snažit, zavrže mi i Veyron >:-[]
Tohle mi připomíná ty nahoře popsaný praktiky notorických reklamantů... nevím, nechci soudit, ale Insignia je (tuším) třetí nejprodávanější auto svý kategorie v Evropě (nebo "jenom" v Německu) - a i vzhledem k dopcela sebevědomý ceně dost pochybuju, že by to bylo proto, že je to rozvrzaná špatná sra...
chápu názor, ale :
1) nemusím se snažit, vrže to i při běžné jízdě
2) nikdy jsem nic jiného tímto způsobem nereklamoval, věřte nebo ne, ale pokud si pořídím auto za 900 tis., šestkrát to nejsou schopni opravit a přitom pokaždé uznají, že to skutečně vrže, tak co byste dělali na mém místě ? Nechali to tak, poděkovali za "kvalitní" auto i servis, aby pak někdo třeba náhodou nenapsal, že jste notoričtí reklamanti ? Pokud bych byl takový, tak se s nimi jdu soudit.
3) netvrdím, že s tím mají problém všechny Insignie, třeba je to problém toho, že jde o první řadu, anebo jen pár aut, kdy se v Maďarsku "špatně vyspali" dělníci do práce. Tvrdím, že s tím má problém prokazatelně více Insignií, i podle reakcí, které mi chodí do zpráv apod. A tvrdím, že i pokud by to byla tato jediná, tak se k tomu mají umět postavit čelem. Nic víc.
4) nebýt toho, co jsem popsal v recenzi, tak jsem nad míru spokojen, design super, jízdní vlastnosti ok, byl jsem z toho auta nadšený ... ale to bohužel není vše - jenže na to byste si museli projít tím co já. S novým autem, vlajkovou lodí Opelu a za dva roky jsem stál cca 8x v servisu ? (a to jen zřejmě díky tomu, že toho moc ani nenajezdím) - 6x vrzání (a podle videí kdo viděl, tak těžko může říct, že se musím nějak snažit, aby to vrzalo), odejíté turbo, odejíté světlomety ...
5) možná v Německu je jiný přístup k zákazníkům jak ze strany vedení Opelu, tak i servisů, a Insignie tam dodávají z Německa a ne z Maďarska jako pro ČR, holt v ČR máme nápoj s příchutí coly místo coly, 3x dražší volání od operátorů, šunky v supermarketech, co by v Německu nežral ani pes a tak proč nemít i takové auta, že ? Vždyť Češi si nikdy na nic stěžovat nebudou, a proto jsme také se vším odpadní rourou Evropy. A pokud si někdo stěžuje, tak je to "jistě" kverulant, notorický reklamant, "zloděj" co se snaží mít něco zadarmo apod.
1.Koupil sis auto za 900tis a cekal jsi NECO
2.Plasty u auta za 900tis jsou podradne, protoze Opel jde pod vodu a setri na uplnou krev, aby se nepolozil
3.Stve te, ze to vrze, ale opravit to nejde (proste podradne plasty vrzou, na ceskych cestach 2x vic) ale neni na to hvezdicka NCAP, neni na to statistika TUV, nemeri to normy EU, nelze na tom postavit reklamaci.. proste pro automobilku je jedine negativum nasrany zakaznik, ktery ale uz penize do kasicky odevzdal, takze zadny problem
4. Stve te, ze na tebe Opel kasle, tak zkoumas sve auto drobnohledem, jezdis do servisu, pises mejly, menis turbo a paraboly svetel. U auta za 900tisic to Opel nepolozi a naopak spousta lidi a znamych te zacne povazovat za paranoidniho cloveka
5. Prestane te to bavit a bud se s Opelem smiris, anebo ho prodas s tezkou ztratou a pachuti, ze s tebou pekne vy*ebali.
fakt pěkně napsáno, celkem výstižné :-) mě už to ale neštve, jen jsem si řekl, že si to nehodlám nechat pro sebe po tom všem, co předvedli, protože to by bylo přesně to, co by jim vyhovovalo, aby se mohli opět plácat po rameni, jak jsou "dobří". Přitom je škoda, že si to takto neskutečně kazí, protože s designem šli za poslední roky neskutečně nahoru ... s tím ostatním jdou ale evidentně dolů ...
Asi se vám všem zde přítomným musím nejprve omluvit, nicméně sám vlastním Astru SportsTourer 121kW a problémy žádné (70tisíc najeto), v rodině máme další dvě Insignie (obě 118kW) a taktéž žádné problémy a ani ono deklarované vrzání, pokud do středového panelu opravdu nekopete, se nijak neprojevilo (jedná má najeto přes 130 tisíc). Přístup "nejmenovaného" dealera v Ústí n.L. je skvělý a i když se nějaký problém naskytl, byť v odstávání chromových lišt kolem oken, vše bylo rázem řešeno a vyřešeno, ještě v záruční lhůtě. Byla tu také řeč o hmotnosti. Vy jste opravdu všichni tak zapřísáhlí závodnící, kteří potřebují řešit každé kilo, aby auto mělo odpich? Tahle auta jsou těžká, souhlasím, ale od toho aby se s nimi závodilo jsou tu varianty OPC. Napadne vás: "No když je to těžký, hodně to žere." - S Astrou jezdím každý den cca 150-200km v průměru (vesměs po silnicích 1.třídy) a v kombinovaném režimu ukazuje palubní počítač 5,7l při průměrné rychlosti 81km/h (nemazáno dobrých 10tis.km). Nebo ještě líp vás napadne: "No, tak to auto ale hodně trpí když je těžký jako." - Kdo z vás s jedním autem najezdí 200 tisíc, aby musel téměr všechno měnit? Těm kdo to najezdí se velmi omlouvám, nicméně je to auto a asi to nebude zadarmo, tak je třeba brát na zřetel. (Říká se že Focus je etalon spolu s Golfem, že je kvalitní. Měl jsem ho, najel sem na něm 290 tisíc. Prvních padesát bylo fajn, skončila ovšem dvouletá záruční lhůta a skončil i relativní klid s Focusem. Je to ovšem relativní. Mohl to být špatný kus.) Nicméně jsem opravdu velmi spokojen a vřele doporučuji. Jak Opel, tak toto dealerství. A ne, opravdu nejsem zapřísáhlým fandou značky, nicméně v dnešní době, pokud chcete hezké auto, s bohatou výbavou (ukažte mi octávku nebo golfa, ve které vás bude v zimě, po ránu přijemně hřát volant do rukou...) za solidní peníze, je Opel (hned po francouzích, které mi jsou proti srsti) absolutní jedničkou. :yes: (A teď do mě.)
tak opel je vubec znamy tim, ze spousta jeho motoru jsou nejake predelavky predelavek. clovek aby si k tomu pomalu poridil encyklopedii, odkud co pochazi a co vsecko na tom kdo pomenil, vylepsil, pripadne pokazil.